/>

Álszentség

E-one 2010.12.07. 10:16

Emlékezhetünk még, a nyáron hatalmas hírveréssel beharangozta a kormány, hogy most majd az állam magán kezd el spórolni, lecsökkentik a pártok támogatását tizenöt százalékkal. Meg is tették, ahogy azt kell. Mert ez így milyen korrekt a nyolc évig senyvedő néppel szemben, de bezzeg a gonosz gyurcsányisták-bajnaisták csak a pártokat voltak képesek tömni a pénzzel. Fujj.

Az megvan, hogy most egy utolsó pillanatban benyújtott költségvetési módosítóval az egész párttámogatást visszavitték a régi szintre?

És ezt a szépséget ma délelőtt meg is szavazták. Hát akkor ezt így hogy?

Álszentség? Ugyan, pártunk és kormányunk genetikailag képtelen az olyanra. De azért szép belegondolni, hogy amekkora dérrel-dúrral meghirdették a csökkentést a nyáron, ugyanakkora sunnyogással csempészték most vissza a régi számokat, valahol a sötétben, legfeljebb azért nem a kertek alatt, mert olyan nincs a Kossuth téren, de mondjuk a metró és a szobrok közt eldugva. Aztán meg is szavazták, jóval több, mint kétharmaddal, csupán nyolc elempés tartózkodása mellett, mert hát szép dolog a spórolás, de még szebb a pártkassza.

És vajon mit hittek? Hogy nem fogjuk észrevenni?

 

(Bónuszmegjegyzés: igazán megtisztelő, hogy az index cikke a Gulyásra hivatkozik az első helyként, ahol meg lett írva a visszacsinálás, de nem, a Világgazdaság volt a győztes, és azért az MTI is gyorsabb a Gulyásnál. Egyelőre.)


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr242498933

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Álszentség 2010.12.07. 14:04:56

Emlékezhetünk még, a nyáron hatalmas hírveréssel beharangozta a kormány, hogy most majd az állam magán kezd el spórolni, lecsökkentik a pártok támogatását tizenöt százalékkal.

Trackback: FIDESZ-KDNP: az egyharmados kormány 2010.12.07. 11:54:43

Tisztelt Miniszterelnök Úr, Tisztelt Kormánytagok!Ezúton szeretném emlékeztetni Önöket arra, hogy kik hatalmazták fel Önöket arra az ámokfutásra, amiben épp ezekben a napokban, hetekben, hónapokban jeleskednek.Önöket egészen pontosan 2 659 974 magyar v...

Trackback: Az ország mészárosa? 2010.12.07. 10:53:58

meseAtyafiak, vannak hivatások, szakmák, melyek koronként más és más megitélés alá esnek! Napjainkra, látván a húsárak emelkedését, a hentes és mészáros szakma az én szememben nívós pénzkeresetnek minősül! Gondoljuk csak végig, erre mindig van kereslet...

Trackback: A parlamenti nagy mozsárágyú incidens 2010.12.07. 10:52:16

képmeseAtyafiak, egyszer volt, mindig lesz, volt egyszer egy ország, hol még a képmást rögzítő masina is tudott országházi téma lenni! Történt biza, hogy a demokrácia köpönyegét magán viselő állami összeröffenéseket közvetíteni kész tudósítók tették a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenyei 2010.12.07. 10:37:55

Valaki valahol jegyzi ezt a sok-sok sunyiságot, elvtelenséget, aljasságot?

HányÉves 2010.12.07. 10:38:38

Nem, hanem azt hitték, hogy észrevesszük és nem csinálunk ellene semmit. Ismerve magunkat, magyarokat, azt kell mondjam, jól hitték...

Dr. Evil 2010.12.07. 10:45:23

Isteni!!!
Szerintem tényleg azt hitték, hogy 2010-ben erre nem lehet rájönni :)

Devil 2010.12.07. 10:54:13

A parttamogatasok csokkentese volt alszentseg, hiszen eddig is gond nelkul kifizettek milliardokat valamibol a pld a kampanyokra (ezt a sajto valamiert agyonhallgatja) na az a penz honnan jon? Nem a parttamogatasbol sem a nyilvanos adomanyokbol... segitek az onkormanyzati korrupcios penzek sem veletlenul leteznek meg mindig es az oligarchiaknak kedvezo torvenyek sincsenek ingyen...

csárli hárper 2010.12.07. 10:59:01

Majd jönnek a trollok és megmagyarázzák hogy ez nem is, meg a gyurcsány a hibás ,és a karvalytőke, meg a gaz ájemef, meg báncsák a magyart, megint a zsidók, cigányok....ésatöbbiésatöbbi

Rob67 2010.12.07. 11:03:59

Most ez komoly?
Vajon miért is nem csodálkozom?

coco57 2010.12.07. 11:04:34

Nem értem min vagyunk felháborodva.
Ha elhittük ,hogy minden HEPY akkor most nincs miért reklamálni.
De ezt csak a hit hú muzulmánok hihették.
Bocs a FIDESZ fanatikusokról beszélek.
Ha most beszélek velük azt mondják , hogy ez az MSZP - ek terjesztik.
Orbán igen is az Ő javukat akarja.
Szerintem ez így igaz , mármint a páthoz közel álló egyedeket érdekeit.
A NÉP nem érdekli őket, remélem mielőbb rá ébrednek a saját érdekükbe.

Lasombra 2010.12.07. 11:06:20

ebből látszik, mekkora féreg kormánya van az országnak. kétharmaduk van, azt csinálhatnak, amit csak akarnak, mindent áttolhatnak mindenen és mindenkin, magyarázkodniuk sem kell (illene, de az illendőség meg a Fidesz egy mondatban hülyén néz ki), erre sunnyognak meg ilyenekkel operálnak.

- különadókat a ktsvetésbe becsempészik 2012 utánra is. hátha nem veszi észre senki?? ha nem kérdeznek rá, nem is szólnak.

- az MNYP-ket simán izomból szétverhetik, de bohóckodnak ezzel a "szabad választás" meg "visszaléphetsz" (ha sorra kerülsz a hivatalban, meg ha szeretnél öreg korodban éhen halni) kamuszabadsággal.

- az államszocializmust konzervativizmusnak nevezik. az ny.államosító biztost ny.védelmi biztosnak. a médiacenzúrát médiaalkotmánynak, a nemet igennek stb.

- és itt is. hirtelen, egyik napról a másikra, átnyomják ezt is.

még hogy nem hazudnak?! pfej. a kertben a korhadt fa alatt különb lények mászkálnak...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.12.07. 11:12:14

A csökkentés volt demagóg és káros. Inkább növelni kéne, a hiányzó összeget úgy is pótolják feketén.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.12.07. 11:12:45

A pártfinanszírozás az alfája és omegája mindennek. A sok múltbéli piszkos ügy ( Tocsik, Kaya, Ezüsthajó, Kulcsár, BKV) mind arról (is) szólt, ki és miből finanszírozza a jómunkásemberek ügyködését. Volt aki tényleg elhitte, hogy a 8 év partvonal után a Fidesz mond le önként 15% ingyenzséről?

iovianus 2010.12.07. 11:17:40

Sajnos ennek sincs/sem lesz akkora hírértéke mint amekkora kellene...:(

walter77 2010.12.07. 11:19:18

Én azt mondom emberek mozgalmat kellene indítani, hogy adjuk vissza a narancssárga szín máltóságát! Ha már más nem is lehet, de legalább az a szerencsétlen szín ne legyen megbélyegezve...

...amúgy meg úgy tűnik, hogy a végén még tüntetésekre fogok járni...

nagypapa~ 2010.12.07. 11:19:22

Na. Meg kell őrizni a nemzeti értékeket :D

nemecsek ernő áruló 2010.12.07. 11:23:10

@coco57: "Orbán igen is az Ő javukat akarja."
És ők boldogan oda is adják neki! ;)

Balek 2010.12.07. 11:24:01

December 6 = Mikulás

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2010.12.07. 11:35:00

@Dr. Evil: oligarcha = személy; oligarchia = rendszer, az oligarchák uralma...
örülök, hogy segíthettem...

Tuvalu 2010.12.07. 11:35:52

Egyébként bárki megnézte a linkelt filet?
9,6%kal emelték a támogatásukat (ha tényleg 15tel vették le anno, akkor nem állították vissza a régi szintet így sem).

Egyébként meg vicc, hogy az 5 parlamenti párt plusz MDF évi 2,3 milliárdot kap. (ezt emelték most valami 220 millióval)

Ennél nyilván jóval többet költenek.

Link Elek 2010.12.07. 11:36:28

A Kurcsány annyira elkúrta, hogy azt hittem, annál bárki jobban csinálja.
nem. még annál is lehet rosszabb. lett is.
csak vissza kellett hozni a Zorbánt.

fitball 2010.12.07. 11:38:07

Csupa magasan kvalifikált közgazdász szól itten...

persicsbalint 2010.12.07. 11:42:08

@Lasombra:
"- az államszocializmust konzervativizmusnak nevezik. az ny.államosító biztost ny.védelmi biztosnak. a médiacenzúrát médiaalkotmánynak, a nemet igennek stb."
Ezt hívják újbeszélnek.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.12.07. 11:44:14

@TaTa86.: valóban, csökkenteni ostoba demagógia volt.
Sunyiban módosítani, akármerre, meg gerinctelenség.
Mikor lesz ebben az országban olyan, hogy egy politikus NYÍLTAN kiáll a nép elé, hogy "EZÉRT MEG EZÉRT ez meg ez lesz"? Soha...

Hypofx 2010.12.07. 11:46:17

Fiseszes trollok ezt is kimagyarazzak??? vagy jon a szokasos indoklas....mszp rosszabb volt. LOL

Alamuszi sajat erdekeit nezo ez a kormany is, de hat ezt akarta a nep egye is meg.

bridgeman 2010.12.07. 11:51:28

Nekem is sok problémám van a kormány eddigi teljesítményével, ellenzem pl. a magánnyugdíjpénztárak államosítását és az új médiakommandót is.

Viszont a párttámogatást - ahogy a képviselői fizetéseket is - bőven, hogy növelni kellene. Ugyanis ahogy a párttámogatás nem elég egy normális kampányra, ugyanúgy a képviselői fizetés nem versenyképes egy mérnök/közgazdász fizetésével. Éppen emiatt lesz a sok mutyi, költségtérítés, etc.

OK, nem csak emiatt van korrupció, de emiatt van, hogy támogatók (és emiatt korrupció) nélkül nem lehet pártot csinálni Magyarországon. Sokkal jobb lenne, ha magas lenne a párttámogatás, magas lenne a képviselői fizetés, _és_ nem lenne költségtérítés, _és_ a korrupciós ügyeket rendesen kivizsgálnánk.

Netuddki. 2010.12.07. 11:56:40

Nagyon jól tudjuk, hogy a támogatáson fölül még számtalan úton-módon jutnak a pártok pénzhez, nem igazán törvényes módon. Nagy maffia ez az egész pártosdi...

dr kíváncsivagyok 2010.12.07. 11:57:47

Azért Én kíváncsi vagyok a nép , az "Isten adta nép" ingerküszöbére.... (hacsak nem emelik törvényerőre a 2/3 - ot!)

Netuddki. 2010.12.07. 11:59:26

@bridgeman: Lópisztojt! Nuku támogatás! Az adónkból? Ne viccelj!
Finanszírozzák csak a tagdíjakból és az adományokból a működésüket a pártok. Amivel persze forintra elszámolnak minden állampolgárnak látható módon. Utópia? Magyarországon most bizony az.

bridgeman 2010.12.07. 12:01:40

@kovi1970: utópia, tényleg. Ha lenne egy varázspálcám, istenbizony, arra használnám, hogy ez így menjen. Addig viszont marad a realitás: ha nem kapnak elég pénzt a közösből, akkor a politikai elitünk egy kontraszelektált tolvaj banda lesz. Az meg nem jó senkinek.

2010.12.07. 12:05:08

@TaTa86.: Valóban: "A csökkentés volt demagóg és káros."

Arra lennék csak kíváncsi, hogy ezt hangoztattad-e határozottan a csökkentés idején?

Italo Balbo 2010.12.07. 12:07:05

És nem is jöttünk rá. Ezt bejegyzést jó esetben elolvassák 1000-en. Abból 800 kapásból el is felejti, 50 szerint bármi jobb, mint a kommunisták (éljen Viktor!), 150-en meg eddig se szavaztak a Fideszre. Mindent meg lehet úszni...

hulladek19 2010.12.07. 12:08:38

@bridgeman: Én pont fordítva gondolom. Én nem kértem egyiket sem, hogy képviseljen, miért én fizetem őket? Egy mérnököt, közgazdászt megfizetek a vásárolt termékek által, de jelenleg nem látom tőlük mit kapok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.12.07. 12:10:03

@/ms: Igen, hangoztattam.

@peetmaster: Jó kérdés. Szeptember 1.én ezt írtam:
"Ha a nép Fidesz-fasizmust akar, akkor a legjobb is, ha ezt megadják neki! A kormányzás legmeghatározóbb tulajdonsága a határozottság és az őszinteség kell, hogy legyen. Ezzel párhuzamosan, ami megölheti a végrehajtó hatalmat a teszetoszaság, a sunyiság és a választó totálisan hülyének nézése."

Asszem nem kell megennem a szavaimat... :(

kamarti 2010.12.07. 12:13:37

@bridgeman: ...lesz?

amúgy ennek a beadványnak nincs is indoklása. mert az az egy mondat az indoklás címszó alatt max a módosítás leírása, megfejtése, összefoglalás - de hogy nem indoklás, az biztos.
persze nem kell adni se a formára, se a tartalomra egy (fülke)forradalmárnak, mert megteheti.

frmn 2010.12.07. 12:13:41

Vegyuk mar eszre, hogy ez minden partot pozitivan erint, gondolom, nem sokan szavaztak ellene :(

Zz_ 2010.12.07. 12:15:44

Én azt mondom befogják vezetni a párttámogati adót, az 1% mintájára, csak nem 1 % lesz.
Szépen nyilatkozni kell majd kinek ajánlod fel az x %-odat.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:18:23

Erről is a gyurcsányi tehet, meg az elmúlt 8 év minden hazugsága.

bridgeman 2010.12.07. 12:19:50

@kamarti: @hulladek19: igen, igen, ez már a kontraszelektált tolvaj banda, kivéve a ... pártot (csak hogy ne legyen sértődés (: ).

Éppen ezért maradtak el fontos strukturális reformok az elmúlt kb 10 évben. És ugyanúgy emiatt improvizál a mostani kormány (mert sok hülyeséget mondtak csak azért, hogy ellentmondjanak a Gyurcsány-kormányka)

Bezzeg ha megfizettük volna őket.. tudod, ha mogyoróval fizetsz, csak majmok jelentkeznek.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:20:49

Egyébként az a vicces, hogy pártfinanszírozási törvény nincs, visszacsinált párttámogatás meg van. Meg válság is van, ami miatt elveszik a nyugdíjam és gyönnek az extraadók.

Két tetszőleges intézkedésük sem korrelál egymással. Totális a káosz...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:25:24

tényleg, most hol vannak a fidesznyikok? Melyik magyarázza meg, hogy miért van rendben minden?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.12.07. 12:29:40

@Humperdickk: "Meg válság is van, ami miatt elveszik a nyugdíjam és gyönnek az extraadók."

Nem, a te nyugdíjadat már Kádár elvette, csak ezt azóta sem meri egyik politikus sem bevallani.

Várúr 2010.12.07. 12:35:11

@Humperdickk:
Nem vagyok fidesznyik, de neked nem magyarázok (ha nem eléggé világos, hogy a párttámogatás egyébként csekély növelését 8 tartózkodó lmp-s kivételével
m i n de n k i megszavazta). Humperdick második fele faszt jelent. Néha erre is gondolj.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:37:03

@TaTa86.: kivéve azt a két és fél milliót, ami mnyp-ben van. Az az enyimé.

Studt 2010.12.07. 12:40:27

NEMZETI HAZUG TOLVAJ BANDA--párt támogatás ezeknek---ezek nem PÁRT--hanem kollégista szobában alakult Bűnszövetkezet!!!!!!
El kell ítélni majd őket!!!!!!!!!!!! EMBEREK ÉBRESZTŐŐŐŐ!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:41:51

@Várúr: az, hogy mindenki megszavazta, speciel nem csoda: a saját cégük pénze..

Azt az érvedet pedig, miszerint a dick faszt is jelent, külön köszönöm. Te figyejjé már, te nagyon hülyegyerek, a "humper" meg púpost (is) jelent. A kettő együtt meg púpos faszt. Onnan tudom, hogy én adtam magamnak. Jajdebutavagy.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 12:44:54

@Studt: na, megjött a másik oldal is. Szvsz én ezeket magukra hagyom, egyék meg egymást.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.12.07. 12:49:06

@bridgeman:
Nem a párttámogatás emelésével van a baj. Hanem azzal, hogy pár hónapja demagóg módon, nagy hanggal csökkentették, most meg sunyi módon visszacsinálják. Azt hiszem ebben az ügyben(is) védhetetlen a Fidesz, de tudom hogy jönnek majd a fidesztrollok és ezt is meg fogják magyarázni...

bridgeman 2010.12.07. 12:54:32

@Zabalint: Jaja, ezt tényleg elbaszták. Leginkább akkor, amikor pár hónapja, demagóg módon, nagy hanggal, stbstb

Kovácsovics László, mosógépszerelő 2010.12.07. 12:54:39

A módosítás keltezéséből ítélve ez csakis mikulásajándék lehet.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.07. 13:06:30

@TaTa86.:

a fidesz soha, de soha nem hozna káros és demagóg döntést. ne rágalmazd a fideszt!

blindeye 2010.12.07. 13:13:14

Jól értem, hogy a tervezett ÁFA-bevétel növelték meg 223 millióval, s azt osztották szét maguk között pluszban?

Rob67 2010.12.07. 13:43:09

@bridgeman: 'ha nem kapnak elég pénzt a közösből, akkor a politikai elitünk egy kontraszelektált tolvaj banda lesz. '

A baj csak az, hogy kaptak/kapnak is a közösből, de emellett lopnak is erőteljesen.
Ez a szakmájuk vazze.

XPS 2010.12.07. 13:59:06

Biztos Fidesz értekezlet van és nem érnek rá kommentelni!
3 és fél órája nem ért rá egy F-troll sem?!
Mindjárt felhívom az agitprop osztályt!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.12.07. 14:05:11

@Jenyei: "Valaki valahol jegyzi ezt a sok-sok sunyiságot, elvtelenséget, aljasságot?"

ott a piroslap, a fideszfigyelő, stb.

én is elkezdtem az ügyek számba vételét, de elég döcögősen halad: samenotsame.blog.hu/

Ron iz Dumbledore 2010.12.07. 14:21:56

Orsósék.

Már a név mindent elárul.

Ron iz Dumbledore 2010.12.07. 14:22:53

Orsósék.

Már a név mindent elárul.

Várúr 2010.12.07. 14:41:03

@Humperdickk:
Jellemző nikket adtál magadnak púpos fasz... Csak így tovább. Lesz még belőled büdös barom is.

Táskás Tóni 2010.12.07. 14:50:46

@Zabalint: Na és mi van a többi 29 ponttal. Pl nem sikerült a 120 milliárdot sem megtakarítani az államapparátus ktgvetésében. ,sőt jövőre még kb 30 milliárdot osztanak ki a köztisztviselők béremelésére . A kiosztott pénz forrása pedig , hát a mnyp-i tagok 13 év alatt felhalmozott 3000 milliárdja.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 14:54:23

@XPS: Csak szegény várúr trollkodik, az is az én nickem kicsúfolásával van elfoglalva. Kifogyott az érvekből, már csak ez maradt.

Most éppen sírok és az anyukámat akarom. Nagyon megbántott, ugyanis, úgyhogy többet nem leszek a barátja.

zuglauer 2010.12.07. 15:21:53

Szerintem a csökkentés volt demagóg lépés korábban. Ne legyenek illúzióitok, a Fidesz a pénzét elsősorban nem az állami párttámogatásból szerzi, hanem más forrásokból.
A támogatás csökkentésével elsősorban a kis pártokat szívatta meg, szerintem az ÖK kampány további nehezítése volt a cél. A kampány lezárult, így már nem volt értelme alacsonyabb szinten tartani a támogatás szintjét.

Egy új pártnak máshonnan nincs jelentős bevétele, mint az állami támogatásból.
Az LMP-nek pl. van kb. 600 tagja, a tagdíjbevétele havi 600 000Ft országosan.
Jön még minimális bevétel adományból, és ennyi.
A pártalapítványi és hasonló trükközések etikai megfontolásból nem játszanak, de nincs is aki meg akarná kenni a pártot, mivel ahhoz kicsi a befolyása.

Lehet azt mondani, hogy ne adjunk egy fillért se a pártoknak, de ezzel egyenesen a korrupcióba lökjük őket, ami biztosan több állami pénz eltűnését eredményezi, mint a párttámogatás.

whiterose 2010.12.07. 15:28:31

de az mdf miért kapja????

altec 2010.12.07. 15:31:30

ezeknek azt sem hinném el, hogy szép vagyok! pedig de! tokkal-vonóval kellene elzavarni a picsába, mind! csak bűz és fertelem jön ki a szájukon...aki nem érti, hát most már érti miért lett apolitikus az ország fele! na de ha hagyjuk, ha bármit meg lehet tenni, akkor azt a "bármit" meg is teszik! színház az országháza, de csak ripacs játszik benne, a mi tökeinkkel! a szörnyű az, hogy mi tettük őket oda, mi a választók, és most mi a választók szopjuk le őket, nem egyszer, hanem minden nap!
ezt akartuk? ezt akartátok!? megkaptátok!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.07. 15:35:02

@Humperdickk: "Csak szegény várúr trollkodik, az is az én nickem kicsúfolásával van elfoglalva. Kifogyott az érvekből, már csak ez maradt."

ooo...
hagy kerdezzek mar bele, de te emlekszel barmi masra a fidesztol es a szarosszajuitol ervkent, mint hogy az ellenfelek mennyire szarok..?;-)

szoval valaki, barki tud-e barmi mast mondani a fidesz 8 evig tarto permanens valasztasi kampanyabol, ami nem a "tobbiek szarok/tolvajok/kommunistak" kerdeskor kore csoportosult..?;-)

egyebkent nem csodalkozom rajta, hogy megy ah aracsolas. vajon mennyibe kerulhetett a 8 evnyi kampany? es vajon kik adtak ra penzt? es a jogallamisag es demokracia eszkozeivel nem nagyon tudnak visszaadni a legalis (cba, otp) es illegalis (pinter vezette szervezett bunozoi csoportok) hitelezoik altal biztositott osszegeket es azok kamatait..:-)

Melee 2010.12.07. 15:49:37

E-one, most őszintén, komolyan mást vártál?

SzaGyu 2010.12.07. 15:54:47

Mi ebben a hír?
Várható volt, hogy ha a FIDESZ rájön, hogy a pártpénz csökkentés miatt nem tudja a sok felvett hitelt törleszteni, akkor bizony nagy baj lesz berkeikbe.

Rájöttek. Ennyi az egész!
Majd rájönnek arra is, hogy már nem is ők kormányoznak. Ekkor gondolkodhatnak újabb 16 évig és sirathatják az általuk eltörölt sajtószabadságot.
Persze ez sem okoz majd nekik problémát mert: "Majd jönnek a jogászok oszt jónapot!"

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.07. 16:05:46

@SzaGyu: "Majd jönnek a jogászok oszt jónapot!"

mekkora szopas lesz, amikor majd nemzetkozi jogaszok jonnek a nyugdijunkert...:-)

mert ugye nem gondoljak ezek a gecik, hogy valasztas ele allithatnak a manyup penzem es a 20 ev munkaviszonyom kozott..:-)

TacticalCommander 2010.12.07. 16:14:00

Látom, egyeseknek rengeteg idejük van... ahelyett, hogy a Nemzeti Együttműködés szellemében az ORSZÁG ÉRDEKÉT tartaná mindenki szem előtt, megint csak a szőrszálhasogatás megy.

Igen, a Fidesz NYÍLTAN vállalja, hogy megemelte 9.6%-al (nem 15-el!) a párttámogatást. Miért kell ezen felháborodni? A RENDES munkát meg kell fizetni, ez a támogatás az országnak SOKSZOROSAN vissza fog jönni.

Ezzel szemben az MSZP 8 ÉVEN KERESZTÜL TITOKBAN LOPOTT, csalt, hazudott. Kérdem én szerényen, mi a jobb: NYÍLTAN 9.6%-al emelni a támogatást vagy TITOKBAN TÖBB SZÁZ MILLIÁRDOT LOPNI a közösből?

Azt hiszem, nem kell kommentálnom azokat, akik az előbbit választják, saját magukat minősítik.

Aki szerint gond van a NYÍLT ÉS ŐSZÍNTE kormányzással, az nyugodtan menjen vissza az MSZP-zizmusba.

SzaGyu 2010.12.07. 16:22:01

@TacticalCommander: Tehát, akkor szerinted, eddig az MSZP lopott, de most a fidesz (kisbetűvel) hivatalosan lop.

Ebben egyet értek veled!
Éppen ezért: Éljen Orbán és bandája (veled együtt) !! -Indiában.

nem várt fordulat 2010.12.07. 16:37:22

Vadonatúj hír: A fidesz lenyomta Chuck Norrist :))))

Bilux67 2010.12.07. 16:39:32

Tisztelettel kérdezném a kormányt hogy helyettünk nem akar keresni inkább egy határon kívüli ellenséget?
Ez állítólag erősíti a nemzeti összefogást.
(aztán majd jól besoroznak)

SzaGyu 2010.12.07. 16:42:40

@Bilux67: Mi lassan és mindannyian határon kívüliek leszünk. Ezek szerint jól választott a kormány.

Dekatlon 2010.12.07. 16:51:06

"És vajon mit hittek? Hogy nem fogjuk észrevenni?"

Nyári bejelentés jó médiával eljutott mindenhova, üzenet kiment, megfogant.

Mostani intézkedésről meg ír bár libsi-bolsi, azokra ráeresztik a trollokat, és annyi.

Kecske is, káposzta is.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.12.07. 16:58:57

@TacticalCommander: No, csak vége lett a komcsivadászatnak valahol látom...

Nekem a "Fidesz NYÍLTAN vállalja," mondat volt a kedvencem, és nektek?

Commander barátom, remélem a melóhelyeden neked is ilyen "nyíltan" megmondják majd, hogy elvesznek a pénzedből...

tolsztoj 2010.12.07. 17:10:35

@Link Elek:

Otthon mindenki aki a Maszop-Szadeszra szavazot 1994-ben,2002-ben,2006-ban szépen álljon a tükör elé és mondja el tükörképének: hülye vagy, hülye vagy, hülye vagy - és utána imádkozzon:
Ó, Istenem én voltam az a marha aki ezt a psichopata rablótolvajt a miniszterelnöki székbe segítette! Elnézést kérek tőletek, magyarok akár az anyaországban, akár a megszállt területeken laktok, mert az én mérhetetlen butaságom volt az, amely együttszavazó társaimmal segítette ezeket a hazaárulókat, hogy tönkretegyék ezt az országot.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
Ámmen....

Rá Dios 2010.12.07. 17:10:50

"És vajon mit hittek? Hogy nem fogjuk észrevenni?"

És mi vajon mit hiszünk? Hogy érdekli őket - mindet - hogy mit veszünk észre?

TacticalCommander 2010.12.07. 17:16:07

@Wywern: a hozzászólásoddal magadat minősíted, ahogy a blogod is. Ha így folytatod, a sértő stílusa alapján be foglak panaszolni a médiatanácsnál: a pénzbünmtetés befizetése után garantálom, hogy visszaveszel a stílusodból.

A melóhelyemen pedig igen, mindenki nyílt: tudjuk, hogy az ország jobbá tételéért dolgozunk és hogy ez áldozatokkal jár. Ha egyszer elolvasnád és megértenéd Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatát, akkor tudnád, hogy miről beszélek.

dr kíváncsivagyok 2010.12.07. 17:21:33

@TacticalCommander: Ez most komoly ....? Nem merek válaszolni , mert lehet hogy kötelezővé teszed a Nenyi olvasását. Vagy le kell írnom majd 50 -szer...

dr kíváncsivagyok 2010.12.07. 17:24:12

@Wywern: Mit vállalnak nyíltan ? Valamiről lemaradtam ? Nyíltan ellehetetlenítik a kontrollt. Lehet nyíltan...... sunnyogni ?

gorcsev54 2010.12.07. 17:28:54

Aki azt hitte ebben az országban , hogy nem fognak a politikusok többet hazudni és nem fogják átverni az,hogy úgy mondjam kurva nagyot tévedett.@blindeye: A megemelt ÁFA bevételt? Arra azért kíváncsi leszek mennyivel lesz több csökkenő kereslet mellett. Bár tudom megoldás van: benzinár emelés (csak gondoljon bele mindenki 5-10 Ft emelésnél mennyit kaszál az állam naponta!?Nem tudom megfigyeltétek általában év végén mindig emelik az árat - továbbá adok tippet a Viktornak Pl.a jelenlegi 25%ÁFA emeljük 40 % (5 évre visszamenőleg)

Rá Dios 2010.12.07. 17:44:57

@TacticalCommander:

Szerintem, bár - még - lehet hátborzongató vicc is, hasonlókat hamarosan gyakrabban is megkaphatsz. Talán feltűnt, hogy a kommentből nem tudjuk meg, miféle melóhely is az, ahol ennyire stabil az ideológia?

Sírok, nevetek.

Rá Dios 2010.12.07. 17:45:52

Sírok, nevetek.

"Hol a sírok domborulnak, nem felejtik nevetek"

kvadrillio 2010.12.07. 18:00:34

mert rájöttek, hogy ők is ugyan annyit akarnak lenyúlni, mint elődeik..........

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.12.07. 18:14:57

@TacticalCommander: Óóóó, bazz, ne haragudj, én azt hittem komoly volt az a ronda phidesz phasz szopás, amit írtál, azért reagáltam így.
Most viszont már értem, hogy vicceltél és még egyszer bocs, hogy azt hittem ennyire hülye emberek tényleg vannak...

Húsleves 2010.12.07. 18:46:24

Schiffer frakcióvezetőként a házbizottságnak is a tagja. Arra ugyan már nem emlékezett, hogy melyik párt kezdeményezésére, de a házbizottság ötpárti konszenzussal döntött a párttámogatások eredeti szintjének visszaállításáról. Schiffer szerint az LMP a javaslatot már csak azért is nyugodt szívvel támogathatta, mert a nyáron egyedüliként az LMP szavazott a 15 százalékos, Schiffer szerint képmutató csökkentés ellen.

"Az állami támogatás csökkentése azért képmutatás, mert a szürke zóna felé tereli a pártfinanszírozást" - mondta. A támogatások szintjének megemelését szerinte a Fidesz most azért támogatta, mert Orbán Viktor eredetileg is csak 2010-ben kívánta csökkenteni a pártok támogatását.

index.hu/belfold/2010/12/07/megsem_csokkentik_a_partok_tamogatasat/

Na ennyit a blogról.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 20:51:10

@TacticalCommander: na, megvan a fideszválasz. Tehát: eddig a szocik sunyiban loptak, a fidesz most nyíltan teszi, és ez jó. De milyen jó. Az meg, hogy miből telt akkor a fidesznek (is) milliárdos kampányra 2010-ben és 2006-ban , ellenzékből, még várat magára. Nem aggódom: meglesz a fideszválasz.

Márészt: ne merje senki sem szidni a kormányt, mert fel lesz jelentve a médiatanácsnál.

Ez utóbbi megjegyzést elmentettem a blogomon. Történelmi pillanatnak érzem.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.07. 21:08:51

@Humperdickk: kész. Eddig elhülyéskedtünk ezzel a szólásszabadságos blogolással, de akkor innentől élesben megy a dolog. Jó szerencsét minekinek.

bridgeman 2010.12.07. 21:37:30

@Rob67: Oké, a politikus hazudik is, meg lop is. Csak épp nem mindegy, hogy a lopás rendszerszinten kódolva van-e.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.08. 17:53:00

Aztán meg is szavazták, jóval több, mint kétharmaddal, csupán nyolc elempés tartózkodása mellett, mert hát szép dolog a spórolás, de még szebb a pártkassza.

No komment.

2010.12.09. 10:59:08

@TaTa86.: Így van, teljesen egyetértek. Valamennyivel még növelni is kellene, viszont szigorúan ellenőrizni a felhasználását és a pártok bevételeit, nyilvánossá tenni minden adatot. A korrupciós pénzek túlnyomó része a fekete pártkassza számára nyelődnek el.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.09. 11:26:11

Azon valaki elgondolkozott már, hogy mi lenne, ha a pártok önmagukat tartanák el?

2010.12.09. 13:57:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Igen. Akkor az lenne, ami az USA-ban van, hogy 300 év kevés volt, hogy egy új párt kiemelkedjen és a pártpolitika egyértelműen a milliárdos támogatók kezébe kerülne. Ezen csak Obama forradalma változtatott egy kicsit.

Lehetnének ilyen szabályok is, de Európában nem ez a szokás. Ahogy van állami társadalombiztosítás és egésszégügy is. A pártok ugyanilyen fontosak a normális működéshez.
süti beállítások módosítása