/>

Sajtómocsok

E-one 2009.02.06. 10:49

Kiderítette a Magyar Nemzet, hogy a Népszabadság, a Blikk, a Vasárnapi Hírek és a Metropol tizenegynéhány milliót kapott azért, hogy kormányzati PR-cikkek jelenjenek meg bennük. Szintúgy el lett látva anyagiakkal néhány vidéki lap is, hasonló célokért.Bezzeg a jobboldal nem…


A Fővárosi Ítélőtábla elutasította a Magyar Televízió kérelmét, hogy az MTV a név kizárólagos magyarországi használója lehessen.A bíróság álláspontja szerint a fogyasztók nem tévesztik össze a két televíziós csatornát − noha ugyanazon a piacon, ugyanazzal a…