/>

Hazaárulózás

E-one 2010.08.16. 22:45

Na végre. Négy hónapot kellett várni a választás után, de most először megtörtént. Az MSZP lehazaárulózta a Fideszt. Meg lehazugozta persze, de azt már megszoktuk. És a stílus, drága szocialista hölgyeim és uraim, a stílus, csak azzal van a baj.

Ennyi? Így ez jött össze az ötödik ellenzéki hónapban? Ennél többre már nem futja? Vagy ez már az önkormányzati kampány nyitása lenne, vagy mi? Most ettől legyenek egy csapásra szimpatikusak a szocik?

Hazudott a Fidesz? Jé. Mintha eddig nem tudtuk volna. Nem hallottunk újdonságot. És nem, a hazaárulózás nem menő akkor sem, ha azokra mondják, akik eddig ugyanolyan gusztustalan módon hazaárulózták őket.

Ez nem politika. Éveken keresztül azzal szidták a Fideszt, hogy miért is lenne érdemes olyan pártra szavazni, ami ellenzékben semmit nem tud, csak fröcsögni. Mellesleg joggal. Csakhogy ez a kérdés még most is érvényes. Miért kéne azt az MSZP-t választanunk, ami csak annyit tud kinyögni, hogy a Fidesz szar, de hogy mit csinálnának ők jobban, azt már nem? Nem lesz ebből felállás sem ősszel, sem 2014-ben, ha így folytatják. És úgy tűnik, máshogy nem képesek folytatni.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr1002226747

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT SIXX! ANYÁDAT IS NYUGGENREK HÍVOD? 2010.08.19. 10:23:10

 Az idült internettfüggő, hírhedten mocskolódó troll nem tudta abbahagyni a kommentekbe foglalt tömény gyalázkodást, még annak ellenére sem, hogy vércukorszintje vészesen leesett, majd inzulinos kezelésre szoruló cukorbetegségén...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avatar 2010.08.16. 23:21:22

Azt hittem a Kuruc.info hazaárulóságáról lesz itt is egy post...
mandiner.blog.hu/2010/08/16/amikor_mar_a_kuruc_info_is_zsido_hazaarulo
Úgy tűnik nagy divatja van mostanában a hazaárulózásnak.

nestrot10 2010.08.17. 07:32:49

Igenis most kell hazugnak, korruptnak , hazaárulónak nevezni az Orbán Piktort és bandáját, amikor nyakig benne vannak a SUKORÓBAN!
Most persze hallgatnak a rohadtak erről!
Orbán takarodj!!!!

Kivlov 2010.08.17. 08:37:22

@nestrot10:
jobban járnánk, ha te takarodnál...

Ppix 2010.08.17. 08:46:15

Nem tudom mit nyafogtok.
Ez csak az irónikus paródiája annak, amit a fidesz 8 éven át csinált.
Egy darabig most sulykolni kell a népnek, hátha leesik a sok mamlasznak, hogy megetették őket a "nemzetipolgári" oldalról...
Ez kell ennek a népnek, ilyen birkák.
Nem gond, még 100-200 év és kikupálódnak.

morpho 2010.08.17. 08:49:29

Ha a fidesznek bejött ez a hazaárulós kamu, akkor az mszp már miért is csinálna mást?Ha ez kell a magyarnak, akkor ezt kapja.Nem értem, hogy mi ezzel a probléma?

kicsijuti 2010.08.17. 08:49:34

@Ppix: ó hát erről is a fidesz tehet?

Bizonyára maga a társadalom a birka, te meg egy zseni vagy és átlátsz a szitán.

Beefboneknock (törölt) 2010.08.17. 08:50:28

Tényleg nincs megnyugtató válasz erre a fideszes sukorói bulira, de nekem már 8 , akkor is lopnak ha tudok róla akkor is ha nem. Ezután soha nem megyek el szavazni mert már nincs alternatíva, és leszarom a politikát. Bíztam a fideszben (nem rá szavaztam) de látszik, hogy egy tőből fakad a szocikkal.
Már csak a saját gyarapodásom érdekel...de hát nem ezt látjuk a kedves honatyáinktól is?
A szocik pofátlansága meg eszméletlen, de legalább jó úton járnak , hogy kövessék az szadeszt.

Caprica99 2010.08.17. 08:50:57

... és akkor még nem esett szó a végkielégítések különadójáról, ahol kiderült, hogy 4 millió az a
2 millió - aztán ott a Déli áramlat gázvezeték, ami most érdekes módon, mégiscsak alternativa lett a fidesznek, pedig az mszp-nél fröcsögtek miatta, hogy Sukoróról már ne is beszéljünk....

Egykutya mind a két párt!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 08:56:13

@Beefboneknock:

Ott a kétfarkú kutyapárt. Mindegyiknél jobb.

varvizib 2010.08.17. 08:57:31

Már rég a börtönben lenne a helye az egész bandának. A bűnözők véleményét mióta kell kikérni / számon tartani?

Lefetyke 2010.08.17. 08:59:53

@nestrot10: Te azt ugye tudod, hogy Sukoró-ügyben Gyurcsányt és Bajnait hallgatják ki éppen?

Nem mintha eddig hatottak volna nálad az észérvek vagy a tényekkel való szembesítés.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 09:01:13

@varvizib:

Úgy érted Fidesz/KDNP+MSZP mind sitten? De szép is lenne. Mondjuk a Jobbik is mehetne velük.

Pelso.. 2010.08.17. 09:01:51

Most mi a gond, visszanyal a fagyi? A szocik átveszik a Fidesz ellenzéki stílusát? -jéé, hogy mik vannak..

Ssipak 2010.08.17. 09:02:35

@Lefetyke: ha valakit kihallgatnak az bűnös?

Nem mintha eddig hatottak volna nálad az észérvek vagy a tényekkel való szembesítés.

Lefetyke 2010.08.17. 09:02:36

Egyébként meg nagyon helyes, menjen az MSZP, nincs már rájuk semmi szükség a magyar politikában. Mindenki másnak előbb adom a voksomat, mint az MSZP-nek.

De jó lenne, ha szerveződne már új politikai erő, mert az LMP nekem alkalmatlannak tűnik váltópárt szerepre, a Jobbikot meg nem akarom kormányon látni. Szóval amíg a Fidesznek nincsen komoly riválisa, addig nem lehet érdemben a távozásukon gondolkodni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 09:04:23

@Lefetyke:

Számomra a fidesz sem jó. Sem az mszp sem az lmp, a jobbikról nem is szólva. Csatoljanak minket Szlovákiához, oszt jónapot.

Lefetyke 2010.08.17. 09:04:45

@Ssipak: nem, mindenki ártatlan amíg jogerős bírósági döntéssel el nem ítélik.

Csupán arra mutattam rá, hogy olyan üggyel példálóztak, amiben az MSZP van benne nyakig (szerintem Gyurcsány és Bajnai, akiket mellesleg a hatóság félreinformálásának gyanújával hallgattak ki, az már inkább a fej, nem is a nyak az MSZP-ben).

Ssipak 2010.08.17. 09:05:18

@Lefetyke: a fidesz ugyanazon a szinten van mint az mszp, legfeljebb jobban hazudik, te meg csápolsz hozzá.

Ssipak 2010.08.17. 09:06:44

@Lefetyke: "Szerintem Gyurcsány és Bajnai, akiket mellesleg a hatóság félreinformálásának gyanújával hallgattak ki, az már inkább a fej, nem is a nyak az MSZP-ben"

Nem hallgatták ki őket ilyenben. Sőt, emiatt a mocskolódás miatt be lett perelve egy fideszes koma. Fogadjunk hogy a hazug nemzetből tájékozódsz. Ekkora hazugságokat csak onnan lehet beszopni.

_Ske_ 2010.08.17. 09:07:50

Nem értem, hogy így 3, hangsúlyozom 3 hónap után hova tűnt az a rengeteg fidesz szimpatizáns, aki a választások előtt foggal-körömmel védte őket, meg ajnározta, hogy ők aztán most itt majd rendet tesznek, meg kolbászból lesz a kerítés. Hol vannak? Mert nem lett és lesz rend, az már látszik és még mindig nincs és nem is lesz kolbászból a kerítés. De jobb is, ha hallgatnak, mert ezt a sok szart már nem lehet kimagyarázni!

hááááát 2010.08.17. 09:08:07

Akik jó politikusok, netán diplomaták voltak az MSZP-ben azok mind kikoptak, vagy csak egyszerűen eltüntek.Ma nincs olyan egyéniség aki a hátán tudná vinni ezt a bagázst.Ne várjunk tölük többet.Sajnos!

Publius Decius Mus 2010.08.17. 09:08:39

Az MSZP MDF-esedik. Piszlicsáré belharcok, üres dumák, zsugorodás, posványosodás. Októbertől ez felgyorul.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.17. 09:09:33

@Lefetyke: ezt a ket homlkegyenesen kulonbozo dolgot le merted irni egy posztban?

az artatlansag velelme arra nem vonatkozik, aki mszps, foleg gyurcsany es bajnai..?:-DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 09:09:51

@_Ske_:

Azért valamennyire szórakoztató, ahogy vergődnek, bár ez csak öröm az ürömben. Ugyanis OV meg a bandája az én adómból is zsírosodik, meg az én faszommal veri a csalánt.

Lefetyke 2010.08.17. 09:12:25

@Ssipak: Ezt speciel itt, az Indexen olvastam.
Fidesz tekintetében nem értünk egyet, de ez szívünk joga ugyebár.

@az igazi Sipi: Én megadom nekik is. De azért veszettül remélem, hogy kivételesen találnak bizonyítékot az ellenkezőjére.

Publius Decius Mus 2010.08.17. 09:12:27

@_Ske_:

Idézd ki írta/mondta, hogy kolbászból lesz a kerítés 3 hónap múlva. Vagy te ezt vártad?

Transylvanianmixedgrill 2010.08.17. 09:12:32

Úristen, báncsák a Fideszkét a saját eszközeikkel! :(

egerészölyv 2010.08.17. 09:15:06

A vég kezdeteként azt a pillanatot jelölöm meg, amikor Pető leantiszemitázta az SzDSz elnökét. Itt beindult a káosz, csak idő kérdése volt, mikor kezd el hazaárulózni, sőt(!) kommunistázni az MSzP. Idő közben pedig, ha hihetünk a híreknek, a kuruc.info "zsidóbérenc" lett.
Így van ez.
Jaj a legyőzötteknek!
:)

belekotty 2010.08.17. 09:17:27

Mit mondana az emeszpé? 8 éveg sem tudtak semmit sem csinálni, csak "megújultak" meg "új programokat" csináltak. Akkor csinálják azt ellenzékben mint a Fidesz tette. csak kevésbé hatékonyan mert Ovinak kétharmada van. Fogadjunk népszavazások sem lesznek ebben a viktatúrában!

egerészölyv 2010.08.17. 09:21:05

@Transylvanianmixedgrill: kevert, a helyedben legalább kísérletet tettem volna a poszt felfogására. Nem az a probléma, hogy a Fideszt "bántják" a "saját eszközeivel", hanem az, hogy olyan eszközöket dobtok be, amelyekről 8 éve azt bömbölitek, hogy aljasok.

holnaPinap 2010.08.17. 09:21:50

a kommentelők közül olvasta valaki a maszop oldalán lévő pontokat, amiről beszélni kellene? vagy csak rugóztok a nagy semmin. Rögtön egy ilyen szép mondat az első szedetben: (a Fidesz) pocskondiázta a Gyurcsány-Bajnai kormányokat, amikor azok a világgazdasági válság rettenetes hatásaitól akarták megvédeni az országot.
én hülye meg már aszittem 8 év alatt ők gallyazták le a gazdaságot. mik vannak...

stars7726 2010.08.17. 09:23:15

a fidesznek van stílusa?különben pedig van benne valami.a fidesz is régi káderrel,komcsival,meg ügynökkel van tele,csak azon az oldalon ezt nem nagyon szeretik emlegetni... a régi kommerekből,mostanra mind hívő keresztény lett...

holnaPinap 2010.08.17. 09:23:40

@Kedves Nard: fütyikéddel maximum.
épp a bankadóval próbálják az IMF és az EU ellenében a zsebedben tartani a pénzedet te fényevő.

Kenneth 2010.08.17. 09:28:16

A fidesz nagyon is keményen dolgozik, már a választások után két héttel megkezdte áldásos tevékenységét:

Kósa 20% Lali elmondta, hogy csődhelyzetben van a költségvetés:
CHF/EURO plusz 10 forint

Szíjjártó juppy koma elmondta, hogy az ország milyen rettenetes válságban van (jahh a csontvázakról se feledkezzünk meg amelyek azóta is peregnek ki a szekrényből):
CHF/EURO plusz 10 forint

:)
Ez egy nevetséges, hazug, hazaáruló patkány bagázs. Ideje lenne észrevenni, kedves barátaim, pógárok
:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 09:32:33

@holnaPinap:

Aha persze, a bankok meg szerinted kire fogják hárítani a költségeket, biztos nem a lakosságra....

@egerészölyv:

Mondjuk joggal lehetne komcsizni a fideszt is, Pozsgay vérkomcsi volt, a legtöbb "fiatal" mint OV is, KISZ-tag volt, ergo komcsi. :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.08.17. 09:33:16

Teljesen igaza van az MSZ(M)P -nek. az ő szemszögükből a Fidesz hazaáruló. Sőt, a Jobbik is. Bizonyos szemszögből nézbe az SZDSZ is, az LMP is. A jó kérdés: Ki mit tekint hazájának?

Lefetyke 2010.08.17. 09:34:11

@belekotty: ha megszerzed 200.000 választópolgár aláírását, akkor lesz népszavazás. Ehhez persze az is kell, hogy legyen egy olyan ügy, amit jóval több, mint 200.000 választópolgár fontosnak tart.
Legutóbb volt azért, mert a nép meg akarta büntetni az MSZP-t. Ez egyébként egy jó tesztje annak, hogy a politikai véleményünk objektív mércével mennyire reális. Ha sikerül egy népszavazás-kezdeményezésnyi támogatást szerezni hozzá, akkor jó eséllyel igazunk van. Ha nem...

pakesz (törölt) 2010.08.17. 09:34:35

a beteges lelkuletu ossze-vissza hazudozo Orbanrol a poszt is elismeri hogy hazudik?
na elmndom mi a gond
a fidesz teli garral nyomta hogy a masik hazudott es akkor monnyon le, es most kiderult hogy Orban megint hazudott, nem azt igerte amit a valasztasi kampanyban, igy a fideszes logika szerint a mostani Fidesz hatalom legalis ugyan de ILLEGITIM

egerészölyv 2010.08.17. 09:35:48

@Kedves Nard: tegyük fel, az az álláspontod, hogy zsidózni gusztustalan, ocsmány, tapír dolog. Tegyük fel, húsz év óta következetesen képviseled ezt az álláspontot. Majd egy szép napon szanzsen lezsidózod a politikai ellenfeleidet.
EZ a baj.

pakesz (törölt) 2010.08.17. 09:37:12

@Kenneth: neeem
a tenyeszidota szijjarto az elobb azt mondta el hogy hat olyan nincsen hogy arfolyamok es tozsdeindexek mozdulnak meg politikusok szavara es utana beguritotta a benzineshordot

Orban meg biztosan egy kispalyas focibajnoksagon jatszott egesz delutan es nem mertek lehivni egesz delutan hogy nyilatkozzon mar, hiszen megszoktak, hogy nem kell semmit se dolgoznia

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.17. 09:38:17

Kommenteket átugorva: egy 2/3-os többségű, komcsi hordával szemben szerinted mit tehet egy ellenzéki párt? Még ha volna is érdemi mondanivalójuk, egy idő után az ember belefárad, hogy magasról szarnak arra amit mond.
A hazárulózás meg (bár a konkrét esetről semmit sem tudok) a fidesz esetében márcsak az EU parlamentbeli szereplésük miatt is jogos.

egerészölyv 2010.08.17. 09:38:22

@pakesz: tőled még okés, de hogy az egész táborodtól csak ennyi telik, már veszélyes. El fogtok tűnni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 09:38:52

@egerészölyv:

Az irónia nem az erősséged, az árulózás meg a "nemzetre rárontás" a fidesz két kedvence volt. Most megkapták ők is. Ez irónia. Amúgy meg az összes politikus áruló.

Kenneth 2010.08.17. 09:39:02

Istenem, hol van már a 2012-es budapesti olimpia víziója, az összegyűjtött 2 millió aláírással
:)

Hol van már az "azonnali nagyarányú adócsökkentés"
:)

Hol van már a "két hét alatt rendbetesszük a közbiztonságot"
(Azóta -2 rendőr, hogy csak a legismertebb dolgokról beszéljünk)

Jó reggelt pógárok, ébresztő

holnaPinap 2010.08.17. 09:39:46

@Kedves Nard: látom közgazdász vagy.
nem baj itt úgyis mindenki mindenhez ért.
én most elveszem a pénzedet. Te holnaptól drágábban szolgáltatsz. egyértelmű hogy imádni fognak és gyorsan visszasarcolod a hiányzó összeget. Leírom hogy értsd: ha az ügyfelekre szeretnék terhelni az adót akkor kevesebb lesz a forgalmuk, mivel drágábbak, így amíg lesz bankadó addig nem lesz annyira nyereséges itthon bankolni mint sok-sok évig. Ez a pénz most kellett és nagy mennyiségben. Uff.

ikarus 2010.08.17. 09:40:36

@holnaPinap: "épp a bankadóval próbálják az IMF és az EU ellenében a zsebedben tartani a pénzedet te fényevő. "

aha, vettem észre :) most kaptam júliusban az eddigi legmagasabb kiegészítőszámlát a törlesztésemhez...

köszönöm, eddig ügyesen csinálják mondhatom :D

karolyist 2010.08.17. 09:40:55

Az mszp egy szarkaláka.

Kenneth 2010.08.17. 09:42:44

@Pakesz:
"Orban meg biztosan egy kispalyas focibajnoksagon jatszott egesz delutan es nem mertek lehivni egesz delutan hogy nyilatkozzon mar, hiszen megszoktak, hogy nem kell semmit se dolgoznia"

Nem állsz messze a valóságtól, mert amikor megszakították a tárgyalásokat az IMF-el akkor Viktor apánk azért lépett le a tárgyalásról, mert egy Videoton meccsre ment nézőnek.
Ez önmagáért beszél:)

Kenneth 2010.08.17. 09:44:44

@egerészölyv:
Köszi. Mihez is? Arra gondolsz, hogy amikor majd a küszöb alatt megy vissza ez a kormány az IMF-hez pénzért, hogy finanszírozni tudja az 5% ÁH hiányt?
Hát ahhoz tényleg kell majd szerencse:)

egerészölyv 2010.08.17. 09:45:36

@Kenneth: más is lesz itt ősszel... Olvasd a sajtót.

pamut 2010.08.17. 09:45:45

Gusztustalan az egész, mindkét banda.

De az igaz, hogy a Fidesz a saját logikája szerint tényleg hazaáruló, ugyanis most pontosan azt az álláspontot vallják, amit ők korábban habzó szájjal hazaárulóztak.

Akad itt csak egy fideszes elvtárs, aki ezt elismeri, netán kifejezi nemtetszését? :)

pamut 2010.08.17. 09:46:54

@Lefetyke: milyen 200.000 aláírásról álmodozol, Seres Mária 600.000-et szedett össze, mégis kijátszotta, leszavazta a fidesz-mszp, hol élsz te?

Kenneth 2010.08.17. 09:51:02

@egerészölyv:
Ha az önkormányzati választásra gondolsz az meg kurvára nem érdekel....
Annak tudod demokráciákban van szerepe.

Köztársasági Elnök - FIDESZ
Alkotmány bíróság - FIDESZ
Ügyészség - FIDESZ
Számvevőszék - FIDESZ
Diktatúra - FIDESZ

egerészölyv 2010.08.17. 09:51:11

@pamut: bármit elismerünk, pamut, bármit. Ehhez egyetlen kritériumot kérünk szépen: hogy igaz legyen.

egerészölyv 2010.08.17. 09:51:58

@Kenneth: ja, ha előre elvégezted a freudi gyászmunkát, akkor cseles vagy. Gratulálok.
Tetszettetek volna nyerni tavasszal...

holnaPinap 2010.08.17. 09:54:07

@ikarus: csak a kedvedért megnéztem mennyivel drágult.
Erste bankhitel (CHF) 6 milla után.
673Ft-tal drágult a múlt hónaphoz képest.
Adok két melegutalványt hogy egyenesbe jöjj. Amúgy mit gondoltok önjelölt zsenikéim? ez a 10 milliós gazdasági roncs 2 hónap után nem fog még sodródni a tehetetlenségtől minimum másfél évig még rossz irányba? emelni kéne az állatkert kerítésén 40 centit.

Dr Kangörény 2010.08.17. 09:54:38

Mielőtt valaki lekommunistáz szeretném leszögezni, hogy rühellem őket, mert elbasztak egy csomó évet az életemből, és ellopták a befizetett adóimat, stb.

De: ennek a posztnak a világon semmi értelme.
Miért gondolják, hogy ez a stratégia hatásos?
2/3, ez neked mond valamit? A fidesz ezzel a stratégiával gond nélkül ért el kétharmados többséget.
Miért kéne az mszpt választani, ha csak ennyit tudnak mondani? Nem kell őket választani, de mondd csak, miért választottad a fideszt tavasszal, hiszen ők is csak ennyit tudtak mondani.

A stílussal van baj? Most?

A fidesztől évek óta mást sem hallani, csak ugyanezt a gyomorforgató stílust.
Akkor ez nem zavart?

Nem zavar, hogy hazudik a fidesz? Akkor miért zavart, amikor a gyurcsány hazudott???

Azért ez már a pofátlanság teteje, amikor a teljes joggal seggbe rúgott párt átveszi a szeretett pártod évek óta gyakorolt stílusát, akkor te ebben hatalmas problémátkat látsz, pedig amikor szeretett pártod művelte ugyanezeket az ocsmányságokat, akkor te teljes mellszélességgel álltál mellettük.

Szerintem viszont nincs különbség a mocskolódások között, amikor a fidesz hazaárulózik, az ugyanolyan mocskos dolog, mint amikor az mszp, de úgy látszik a fideszesek nagyon érzékenyek arra, ha őket mocskolják.

Szánalmas bagázs, menjetek és nyaljátok viktor seggét!

Kenneth 2010.08.17. 09:55:30

@egerészölyv:
Lehet, hogy a koncepciós perekre gondolsz melyek ősszel hirtelen beérnek majd?
Majd dajcsfür tomi gyűjt aláírást a halálbüntetés visszaállítására, Pali meg majd aláírja.

holnaPinap 2010.08.17. 09:56:21

@Kenneth: úgy tudom a választók tudták hogy ha sokan szavaznak 2/3-ad lesz belőle. és a választók sokan szavaztak. miért nem volt ott elég ellendrukker?
a maszopnak okróberben jön az utolsó keneth :)

egerészölyv 2010.08.17. 09:57:30

@Kenneth: közelítesz... gyúrj még rá.

ikarus 2010.08.17. 09:59:42

@holnaPinap: bocs, de nem tudod nekem mennyivel emelkedett a törlesztőm szerintem.... eddig a legmagasabb kiegészítő csekkem 16 ezer volt, most júliusban 21 ezer.... :)

és nem is azt mondtam, hogy egyből nullára kellett volna mennie, hanem egy olyan posztra reagáltam, amiben ez szerepelt "épp a bankadóval próbálják az IMF és az EU ellenében a zsebedben tartani a pénzedet te fényevő."

és én csak annyit akartam ezzel, hogy a hangzatos szavakkal ellentétben, most volt a csúcson a törlesztőrészletem és ez tény.... ennyi

holnaPinap 2010.08.17. 09:59:57

@Kangörény_: miért képzeli az összes retardált h a jobboldal = viktor, vagy annak feltétlen imádata?
én torkonszarom OVI-t. egyszerűen elég volt abból hogy kilopták a szemünket és mindent vittek az elvtársak. pedig 8 hosszú évük volt arra hogy fabrikáljanak valami maradandót.

Kenneth 2010.08.17. 10:01:17

@holnaPinap:
Ki beszélt itt a kétharmadról? Ha megszavazta az istenadta nép, hát legyen. A probléma talán az, hogy vannak úgynevezett ellensúlyok ebben a demokratikusnak vélt rendszerben. Na ezeket az ellensúlyokat rakta át OV a saját oldalára. Megteheti. Hamarosan akár lövethet is, hiszen 2/3-adja van.
Nem?
A maszop meg szerinted kifaszt érdekel?
Beszélj inkább az árfolyamokról, az államháztartás (ismét) növekvő hiányáról, mindenféle struktúrális átalakítás hiányáról, stb.

pamut 2010.08.17. 10:01:35

@egerészölyv:
"A Fidesz elfogadhatatlannak tartja, hogy a szocialista kormány az elmúlt években a Nabucco-vezeték gazdasági ellehetetlenítésre kitalált orosz kezdeményezést, a Déli Áramlatot minden eszközzel támogatta, és hogy Magyarországot elkötelezte a Déli Áramlat megvalósítása mellett."

@poszt: tényleg, ez jogos kérdés: tudsz mutatni olyan posztot, ahol a fidesz hazaárulózását fikáztad, vagy csak akkor büdös a trágya, ha a szocikból jön?

ssusu 2010.08.17. 10:02:34

De jól esik egyeseknek, hogy miután a szadesz-maszop klikk lebukott és levitézlett, parttalanul lehet mocskolni az éppen kormányon levő pártokat, de úgy, hogy egy épkézláb okot sem kell találni rá. De ez sokakat nem is zavar, mert itt lehet összemosni az mszp-t a fidesszel, maszatolni, az mszp-s kiderült lopásokat-sikkasztásokat úgy sommásan elintézni, hogy egyik sem jobb a Deákné vásznánál.
Tobzódjatok csak drága barátaim és közben a kétharmad teszi a dolgát. Végre!

holnaPinap 2010.08.17. 10:02:51

@ikarus: amikor 315 Ft volt egy Euro és 220 Ft a CHF akkor vagy nem volt még bankhiteled, vagy hamar felejtesz.

egerészölyv 2010.08.17. 10:04:10

@pamut: teljesen közömbös, hogy NEKEM mi a hazaárulózásról a véleményem.

A szocialisták húsz éve harsogják, hogy hazaárulózni ocsmányság.

Erre lelkes hazaárulózásba fognak.

Nem érzel tompa nyomást a tarkódban?

is 2010.08.17. 10:04:56

@poszt: "ellenzékben semmit nem tud, csak fröcsögni. Mellesleg joggal."

megtennéd, hogy adsz egy linket 2009 elottrol, ahol ugyanezen a véleményen vagy? vagy csak most jutott eszedbe, hogy évekig az MSZP-nek volt igaza? és hogy tényleg hülye az az 53%, aki egy olyan pártra adta a voksát, aki csak ezt tudta adni, és mint kiderült a választások után, többre nem is képes?

@holnaPinap: minden pártnak jön az utolsó kenet, onnantól meglesz az egypártrendszer, a FIDESZ elintézte a választójogi törvényt. hogy te ennek örülsz, az mutat valamit...

Kenneth 2010.08.17. 10:06:15

@holnaPinap:
Ez volt kb egy hónapig amikor a válság a csúcsán (legmélyén) volt, aztán emlékeim szerint választások előtt CHF = 180 HUF, mai napon CHF = 210 HUF.

Persze ez nem csak a kormány bűne (ilyet csak a fidesz mondott anno az előző kormányra), hiszen a frank az eurohoz képest is jelentősen erősödött, de a 30 HUF különbözetből kb 15-20 az amit szijjártó és Lali bohóc hozott össze a magyar deviza hiteleseknek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.17. 10:06:21

@Ppix:

"Ez csak az irónikus paródiája annak, amit a fidesz 8 éven át csinált."

lószart. ezek a faszok komolyan gondolják. :(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.17. 10:07:29

@morpho:

"Ha a fidesznek bejött ez a hazaárulós kamu, akkor az mszp már miért is csinálna mást?Ha ez kell a magyarnak, akkor ezt kapja.Nem értem, hogy mi ezzel a probléma? "

csak ezt ne, bazmeg :(

pakesz (törölt) 2010.08.17. 10:07:34

@Kedves Nard: amugy tenyleg igaz komcsik ja
most eppen Rogan gyerekrol derult ki hogy odavolt a KISZert, ki tud tobbet Szovjetuniorol cimmel nyalt mar akkor is...

ikarus 2010.08.17. 10:07:46

holnaPinap: had ne keressem elő neked 2005 óta az összes törlesztőrészletes csekkemet, de hidd el, tudom mit fizettem pluszban mikor....

egerészölyv: hány politikai erő harsogott tök mást mint amit most, vagy 10 éve ....

ebből a szempontból az újaknál az előny, nekik még nem kellett 3-szor iránytváltaniuk a nagy következetességükben :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 10:08:42

@holnaPinap:

Ó, több lesz a kezelési költség, csökkenni fognak a kamatok...Ezer és egy módja van annak, hogy lehúzzanak. Kósa és a másik díszpinty faszságai miatt tök népszerűek lettek a hitellel rendelkezőknél. Végülis tök jól elintézték, hogy több maradjon a zsebükben... Forint shortolás...ugye..

egerészölyv 2010.08.17. 10:08:49

@ikarus: ja, ha valamit hitlerbácsi csinált, akkor azt mindenkinek szabad?

is 2010.08.17. 10:08:53

@holnaPinap: "pedig 8 hosszú évük volt arra hogy fabrikáljanak valami maradandót"

ebbol az elso negyet elszaboltak ok, de kozban a magyar uj lakast, LCD TV-t, meg autot, meg meg ki tudja mit vett (erre persze nem illik emlekezni, hogy a fizetes milyen kurva magas volt a teljesitmenyhez kepest); az utolso negy evet pedig sikeresen elszabotalta Viktor, tobbek kozott a hulyenepszavazassal (de meg vagy tucatnyi helyen!), es ha akkor megszavaztad, akkor hiaba is irod, hogy torkonszarod, mert toltad kozben kemenyen a szekeret.

Kenneth 2010.08.17. 10:09:52

@ikarus:
Az ideológiai változásokról csak annyit, hogy a mai keresztény demokratának álcázott FIDESZ-től egy apró parlamenti idézet úgy 15 évvel ezelőttről:

"Térdre csuhások"

MACISAJT 2010.08.17. 10:10:27

"Ennyi? Így ez jött össze az ötödik ellenzéki hónapban? Ennél többre már nem futja?"

De.Futja. Futja szanyi tibor "Sztálingrádjára".
Futja a last minute lopásokra- lásd Bábolna ahol tegnap , rendkivüli közgyűlésen adnak el területeket, a pályázat határideje augusztus 31(!).
Futja a tojáskenésekre.
Futja...

Szóval futja.

ikarus 2010.08.17. 10:12:31

egerészölyv: nem tudom mire írtad ezt nekem....

Kenneth: ilyesmire gondoltam :)

Ssipak 2010.08.17. 10:12:50

Loppert Dániel nagy karriert futott be a Fidesznél hazaárulózással. Akkor az MSZPnek miért nem szabad fityisz elvtársak ? Nálatok ez a mérce.

holnaPinap 2010.08.17. 10:12:56

@is: én örülök neki? picit less már vissza pár kommentet, mikor örültem ennek.
keversz valakivel. az Istenadta rúgta fel a választási ingát, mert elege lett az offshorekirályokból. ezek remélem tények.
a magyar könnyen átesik a ló túloldalára. ha rosszúl meg a fidesz teokrácia, 2014ben jön az LMP vagy a Modern Hiperérzékeny Megújult Baloldal és megpróbálja másfelé cibálni a szekeret.

Kenneth:
Laliék elkúrták, mert kezdők.
Fecsóék pedig elkúrták, mert mindent eladtak. szolgáltak és védtek. csak nem minket. van némi árnyalat.

is 2010.08.17. 10:14:44

@holnaPinap: az a baj, hogy a CHF akkoriban csak 217 volt max, most meg 219 volt a csucsa. es hogy arra a csucsra harom honapig maszott, most meg 1 het alatt kerult oda. ertsd: akkoriban a kormany ellene tett, es csak nagy gyurkozes utan tudtak a spekik bedonteni, most meg a kormany legalabbis toketlen volt, ha nem egyenesen batoritta, es 1 het alatt lehetett bedonteni. kapiskajes?

is 2010.08.17. 10:18:46

@holnaPinap: "a maszopnak okróberben jön az utolsó keneth :) "

felismered? a sajat irasod, smileyval a vegen, ami azt jelenti, hogy orulsz neki. milyen remek is a blogmotor, meg az iras megmarad...

"ha rosszúl meg a fidesz teokrácia, 2014ben jön az LMP vagy a Modern Hiperérzékeny Megújult Baloldal és megpróbálja másfelé cibálni a szekeret."

ezt gondolta mindenki 1947-ben is a kekcedulas valasztas utan. csak kozben volt allamositas, meg uj alkotmany, es mar nem volt kovetkezo valodi valasztas. ahogy most a FIDESZ onkormanyzati torvenye, es parlamenti valasztojogi torvenyjavaslata kinez, ugy mar most oktoberben, es a kovektezo parlamenti valasztason sincs valodi valasztas. ez teny, az iden oktoberi onkormanyxzati valasztas a torveny, es a korzethatarok miatt NEM demokratikus. es te meg smileykat irogatsz...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.08.17. 10:18:58

A poszt marhaság.

Hogyne lenne menő a hazaárulózás?

Kétharmados támogatást kapott a Fidesz érte.
Mi a menő, ha nem ez?
nol.hu/lap/mo/20100817-hazaarulozastol_a_kommunikacios_osztaly_vezeteseig

Kenneth 2010.08.17. 10:19:39

@holnaPinap
Nagyon naív vagy:)
Laliék pontosan tudták mit csinálnak.
Vettek ócsóér egy kis eurócskát (pár milla az egész)nyilatkoztak,bedöntötték a forintot, eladták az ojrót 20-30 ft-al drágábban, a többi meg le van szarva.....

holnaPinap 2010.08.17. 10:20:04

@is: www.dunatv.hu/gazdasag/felhagynak_frank_gyengitesevel.html
google 2. találat. A CHF az Euróval szemben is sokat erősödött. Ha nem látsz folyamatokat, a kiragadott tények nem mondanak semmit. az előző postodban írtad: "kozban a magyar uj lakast, LCD TV-t, meg autot, meg meg ki tudja mit vett (erre persze nem illik emlekezni, hogy a fizetes milyen kurva magas volt a teljesitmenyhez kepest)". Ezért ugrott az államadósság 53,6%-ról 81-re.
Mert a nyugatiak pénzén vett luxust a tücsökmagyar.

holnaPinap 2010.08.17. 10:22:36

@Kenneth: hihető.
Keres rajta max 30 millát, ha meg kiderül, karrier ugrott és mehet 8 évre Cusi mellé.

Logan Grimnar 2010.08.17. 10:23:18

@Kenneth: sőt, közben orbán gyereket áldozott a kosfejes nagyúrnak.
Hülye.

Kenneth 2010.08.17. 10:24:23

@holnaPinap:
Gondolom az eladósodáshoz nincs köze a növekvő nyugdíjaknak a csökkenő(érdemben) munkaképes lakosság mellett.

Valószínűleg a nagy állami beruházásoknak sem lehet ehhez köze.

biztos a plazmatévé a hibás

Kenneth 2010.08.17. 10:26:31

@holnaPinap:
Nem 30 millát, és nem derül ki illetve nem bukik, mivel a 2/3 benne van. Ez nem lali egyéni ötlete lehetett.

@Logan Grimnar:
Az disznófejű nagyúr te szerencsétlen.
Hogy vixi hol mit áldoz az meg az ő dolga.

KG2000 2010.08.17. 10:26:51

Valójában a mocskos lejárató kampány egyáltalán nem a Fidesz találmány, vagy legalábbis nem ők a főbűnösök. Ezt a típusú kampányt az SZDSZ találta fel, és 1990-ben a taxisblokád kapcsán világossá vált, milyen hatékony is. 1994-ben ennek a kampánynak a következtében az MSZP-SZDSZ koalíció 70%-os többségre tett szert a Parlamentben, ez is bizonyítja a hatékonyságát.

Ennek a típusú politizálásnak a következő fordulója az MSZP-SZDSZ-Gyurcsány-fél mocsokkkampány volt, amelynek csúcspontja 2001-2002-ben a 23 millió román és a 19 Ezer Ft-os nyugdíjascekk. Sikeres volt, de közel sem annyira, mint 1994-ben. 2002 és 2010 között az MSZP-SZDSZ csak azt kapta vissza, amit megérdemelt, vagyis a mocsokkampányát 1990-től kezdve. Sikeres volt a Fidesz-KDNP számára, mert 2/3-ot hozott. Gyurcsányt saját fegyverével győzték le, megérdemelte.

A blogíró szerintem jól látta meg a lényeget: 1) az MSZP ezt, az 1190 óta többé-kevésbé bevált propaganda-politikát akarja folytatni. 2) Nem látja az MSZP, hogy egyáltalán nem biztos már az ilyen típusú politizálás sikere akkor sem, hogy ha 20 éven keresztül sikeres volt. De legyen ez az ő bajuk.

holnaPinap 2010.08.17. 10:26:56

@Kenneth: mai szakpolitikai cikk.
nyeld le hogy milyen lap és olvasd el légyszi.
www.magyarhirlap.hu/velemeny/orokolt_aknamezo.html
na szép napot léptem.

mojszipupi 2010.08.17. 10:27:05

Saját maguk sírját ássák. Megérdemlik. Itt a lehetőség h felépítsenek olyan kommunikációt ami végre megkülönböztetné őket az elmúlt 8 év mocskolódó fideszes megnyilvánulásaitól. Nem teszik,sőt.
Szánalom. Itt soha semmi nem fog változni

belekotty 2010.08.17. 10:30:04

@KG2000: "MSZP-SZDSZ-Gyurcsány-fél mocsokkkampány volt, amelynek csúcspontja 2001-2002-ben a 23 millió román és a 19 Ezer Ft-os nyugdíjascekk."

Akkor még óvodába jártál? Hol volt akkor még Gyurcsány te nagyon tájékozott?

genyamagyar 2010.08.17. 10:31:22

Nem kell a szociknak, a fidesz saját magát hazaárulózza le:

A fidesz ezt mondta a szocikról, amikor azok támogatták a Déli Áramlatot: "Magyarországon éppen puccs van. A magyar kormány puccsot hajt végre a saját népe ellen!" - mondta Orbán 2008-ban.

Ma: "Magyarország támogatja az orosz Déli Áramlat lefektetését és összekapcsolását a hazai rendszerrel." mondja a fidesz.

Tehát a fidesz puccsot hajt végre a saját népe ellen, ergo, a fidesz hazaáruló!

Köszönjük fidesz, ezek vagytok ti: puccsisták! Ti mondtátok, nincs mit kételkedni benne!

becike4 2010.08.17. 10:31:23

@Kenneth: Azé'eztet nagyon csipáznám!

hunyuan 2010.08.17. 10:31:30

szarházi cigány meg a bandája igenis hazaárulók(+kommunisták is)&félművelt hazudozók

mi ebben az újdonság

Ssipak 2010.08.17. 10:31:30

@KG2000: nol.hu/lap/mo/20100817-hazaarulozastol_a_kommunikacios_osztaly_vezeteseig

becike4 2010.08.17. 10:42:09

@ikarus: Halihó vakok,süketek! 2010.04.:64608Ft. 2010.05.:68865Ft. 2010.06.:72035Ft. 2010.07.:74584Ft.MI van akkor most a két agyhalottal?/Kassa und Szíjgyártó/

becike4 2010.08.17. 10:46:29

@Kenneth: Hát a halálbüntetést.Nekem mindegy ki írja alá,de azután jöhet a kínai vari:köztisztviselő megbukik korrupcióval-golyó!

ikarus 2010.08.17. 10:48:39

@becike4: háde ezt mondom én is, nekem is csak megy fel.... :)

mer ne azemberektől vegyük el a pééézt

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.17. 10:53:31

@holnaPinap:

Gondolod hagynák hogy kiderüljön? :) A jó öreg magyar "szakértők" és a kéz-kezet mos. Soha nem fogják lebuktatni, max a következő fidesz-bukás után. :)

ikarus 2010.08.17. 10:55:48

@Kedves Nard: egy biztos, valaki, de inkább valakik K sokat kaszáltak vele, mert ennyire bénák nem lehetnek :)

KG2000 2010.08.17. 11:02:23

S@belekotty: Szia hackervacker. bebuktál, mint mindig. 10 másodperc kereséssel a Googlin (kulcsszavak) ezt találtam:
hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc

"# 2001-ben az MSZP megszavazta az Orbán-kormány javaslatát a magyarigazolvány bevezetésére, a 2002-es Orbán–Nastase megállapodás kapcsán azonban „23 millió román munkavállaló” bevándorlásával riogatott. Debreczeni József Új miniszterelnök című életrajzában Gyurcsány elismeri, hogy ez a kampányfogás az ő ötlete volt.[34][35]"

LEÜLHETSZ, EGYES.

Ppix 2010.08.17. 11:03:15

@kicsijuti:
"... ó hát erről is a fidesz tehet?"

Drága jutikám, ezekre a történetekre hivatkozva hazaárulóztatok 8 éven át, most meg ugyanazt csinálják Viktorék is pepitában - szánalmas.

Megmondjam neked pl. mi volt a hazaárulás?
Amikor Viktorék a lakossági gázárak befagyasztásával padlóra küldték a MOL gázüzletágat, bedőlt a MOL részvény és emiatt az OMV 10%-al befurakodott a MOL-ba. Itt kezdődött az, hogy ma a MOL 20%-a orosz kézen van. Ez a hazaárulás.

Aki a Déli áramlat miatt hisztizett, az szimplán kétszinű sunyi hazug.
A Nabucco és a Déli áramlat is egyrészt annyiban jó, hogy Ukrajnát elkerüli.
A Nabucco azért is jó lenne, mert elvileg mehetne bele nem orosz gáz is. Csakhogy a kaukázusi országok erős orosz függésben vannak, kérdéses, hogy a ruszkik engedik-e. A másik forrás Irán lehet, ami közismerten nyugatbarát köztársaság és kiegyensúlyozott hosszú távú kapcsolat kiépítésére alkalmas szövetséges. Elég veszélyes erre alapozva dollármilliárdokért vezetéket építeni.
Nekünk az a jó, ha mindkettő megépül. Ígyis-úgyis magántőkéből épül, valamelyikben meg csak lesz gáz idővel.

KG2000 2010.08.17. 11:03:55

@Ssipak: Mi van, ha nem olvasok Népszabadságot?

genyamagyar 2010.08.17. 11:04:50

@KG2000: sosem ismerte el Gyurcsány, ez csak az agyhalott fideszesek mantrája. "Nemvolttaggyűlés!" :-))))

Egyes, küldd be apádat!

Hadrianuska 2010.08.17. 11:06:15

@Lefetyke: "Ez egyébként egy jó tesztje annak, hogy a politikai véleményünk objektív mércével mennyire reális. Ha sikerül egy népszavazás-kezdeményezésnyi támogatást szerezni hozzá, akkor jó eséllyel igazunk van. Ha nem... "

-Badarság! Ez nagyon jó tesztje annak, hogy a sok birkát hazudozással és felelőtlen ígérgetéssel mennyire félre lehet vezetni. Annak ellenére, hogy a választásokon valójában nem nagyon volt más alternatíva az MSZP kisöprésére, mint a Fidesz rezsim újraélesztése, háát be kell látni, hogy rossz lóra tettetek. Királyotoknál vér és hatalomszomlyasabb figura nem nagyon található a politikai fostalicskában!

KG2000 2010.08.17. 11:06:46

@Ppix: Medgyessy a MOL állami részesedédét, amely 25%-volt, teljes mértékben eladta a Fidesz tiltakozására. Ez viszont tény. Akkor miről is beszélünk, elvtárs?

pamut 2010.08.17. 11:08:23

@egerészölyv:
"bármit elismerünk, pamut, bármit. Ehhez egyetlen kritériumot kérünk szépen: hogy igaz legyen. "

Erre beidéztem a kért fidesz dumát, amire a válaszod:

"teljesen közömbös, hogy NEKEM mi a hazaárulózásról a véleményem.
A szocialisták húsz éve harsogják, hogy hazaárulózni ocsmányság.
Erre lelkes hazaárulózásba fognak.
Nem érzel tompa nyomást a tarkódban?"

Nem látom, hol itt az elismerés? Viszont a félrebeszélés jól megy, azt látom.

isti77 2010.08.17. 11:12:55

Mégis, mit csinálnának ők jobban most annál, amit 8 éven keresztül csináltak?
Mit tanulhattak meg 3 hónap alatt? Elvégeztek egy OKJ-s országirányítási gyorstalpalót?
Mi van a kezükben? Semmi. A Fideszre még nem tudnak fogni semmit, 3 hónapnyi kormányzás még kevés ahhoz, hogy bármit rá lehessen húzni bárkire is. Csak magukat tennék még nevetségesebbé.
Még nem látjuk, milyen hatása lesz az eddigi intézkedéseiknek, amiről most úgy tűnik, elkúrták (pl. IMF hazaküldése, forintgyengítés), az még akár be is jöhet.

isti77 2010.08.17. 11:13:53

Mármint az utolsó bekezdés a Fideszre vonatkozik.

Caprica99 2010.08.17. 11:15:42

@Lefetyke: és ugye te is tudod, hogy szeretett vezéred épp mostanság puszilkodik Ronald Lauderrel Sukoró-ügyben?
Vajon milyen "gazdasági" érdekeket vélt Viktor felfedezni a sukorói kaszinóbizniszben?

Kenneth 2010.08.17. 11:16:18

@isti77:
Senki nem állítja hogy az MSZP-nek vissza kellene kerülni a hatalomba (mondjuk a Bajnai - Oszkó kormány teljesítménye szerintem megfelelő volt, őket támogatnám)
A probléma az, hogy a Fidesz eddig az igazság élharcosának állította be magát, egész politikáját a gyurcsányi hazugságra építette föl, most meg nem elég, hogy balfaszkodik, még hazudik is.Ami saját korábbi erős meggyőződése szerint hazaárulás. Vagy nem?

becike4 2010.08.17. 11:18:27

@KG2000: Akkó nem tudod mivel kitörűnyi.

egerészölyv 2010.08.17. 11:22:13

@pamut: pamutcica, ne torgyánkodj, nem áll jól. És még hegedülni sem tudsz.

Azt, hogy

"teljesen közömbös, hogy NEKEM mi a hazaárulózásról a véleményem.
A szocialisták húsz éve harsogják, hogy hazaárulózni ocsmányság.
Erre lelkes hazaárulózásba fognak.
Nem érzel tompa nyomást a tarkódban?",

arra írtam, hogy azt firtattad, mi a véleményem a Fidesz hazaárulózásáról.

Sánta Kutya Emlékéremben részesítlek.

A második, műgyémántokkal kivert fokozatot arra kapod, hogy letagadtad, véleményt mondtam a Fidesz álláspontjáról.

becike4 2010.08.17. 11:23:35

@pamut: Így néz ki amikor a hazaárulók hazaárulózzák a hazaárulókat.

TechMon 2010.08.17. 11:27:24

@becike4: Ez volt az eddigi legjobb hozzászólás :)

ikarus 2010.08.17. 11:29:48

hát igen, manapság már nem lehet tudni ki is a hazaáruló, teljesen meg vagyok zavarodva :)

egerészölyv 2010.08.17. 11:32:15

@ikarus: veszem észre! Talán a napsütés... Kínosan olvadoztok!

becike4 2010.08.17. 11:45:57

@ikarus: Dehogynem lehet tudni.Nézzél hétfőnként parlamenti lözvetítést,mind ott vannak!

pamut 2010.08.17. 11:50:50

@egerészölyv: valamit nagyon félreértesz, vagy inkább félre akarsz érteni. utóbbi verziót erősíti, hogy kínodban már a személyeskedés felé sodródsz, szomorú látvány.

Tisztázzuk: Eredeti hozzászólásomban, (amire reagáltál), azt kérdeztem, hogy van-e legalább egy fideszes szimpatizáns, aki elismeri, hogy milyen kínos, hogy a fidesz azért hazaárulózott korábban, amit most maga is tesz.

Erre te válaszoltad, hogy mindet elismersz, ami igaz.

Amit írtam igaz, hisz tele a net az infóval, itt is idézték sokan, és külön óhajodra én is megtettem.

Azóta elismerést nem látok, viszont cicázol, torgyánozol, mszp-zel, nagy betűkkel hangsúlyozod, ha a te véleményed nem számít, stb, stb. De tiszta világos beszéd, elismerés, az nincs, és ahogy elnézem, ilyesmi nem is várható tőled, szóval egyenleget vonok:
Nincs olyan fideszes, egy sem, akiben lenne annyi gerinc, hogy elismerné a nyilvánvalót.

ikarus 2010.08.17. 11:58:13

@pamut: te még bíztál a csodában? :D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.17. 12:03:24

@mavo: csak ezt ne, csak ezt ne...

de ha egyszer ekkora szarkupacon elunk, mavo...

sajnos...

EG0 2010.08.17. 12:08:26

Bajnai, Oszkó, Gyurcsány.. esetleg Gráf. Nos ő bennük volt meg az az intelligencia, ami kell egy ország irányításához. Más kérdés, hogy pl. Gyurcsányt félrevitték és legyűrték a saját politikai ambíciói.
És a mostani gárda? Szanyi Tibor? Horváth Csaba? Ezért az pártért nem kár, süllyedjen csak el.

pakesz (törölt) 2010.08.17. 12:11:20

@pamut: hat a mi kutyank baszik akkor az jo!!!

amiota a legyunk 20 evig hatalomban hogy jol <del>osszelopkodjuk magunkat</del> helyzetbe hozzuk magunkat duma elojott a jobboldalrol azota egyertelmu hogy ok a megszoritast is szivesn veszik csak a Zorban tartsa a faszkorbacsot

Sólyom Bátor 2010.08.17. 12:11:55

@isti77: Hogy az MSZP nagyjából 20 évre leszerepelt, azt aláírom, és örülök is neki, mert az a fajta idegbetegen kapkodó, visszavonó-bemondó semmittevés, amit műveltek, az nagyon durva volt.
Abban már nem adok viszont igazat Neked, hogy a Fidesz-t ne minősítené mindaz, amit eddig tettek.A Fidesz most csak és kizárólag pártpolitizál, vagyis a politikai hatalmát, erejét, az önkormányzati választások sikerességét növelgeti. Ez még nem lenne nagyon nagy baj (de azért nagy baj önmagában is), viszont híre-pora nincsen, hogy akármit szándékszanak tenni az ügyben, hogy mi legyen Magyarországgal az elkövetkezendőkben. Itt bizony ezek az emberek sok-sok évi semmittevésre, hatalomőrzésre rendezkedtek be, márpedig ez a hosszú távú kényelem semmiféle valós változást, reformot (egészségügy, adóügy, oktatásügy, stb.) nem enged meg. Ez a nagyon nagy baj szerintem.

Mzee3000 2010.08.17. 12:12:14

@Kenneth: "mondjuk a Bajnai - Oszkó kormány teljesítménye szerintem megfelelő volt, őket támogatnám". barátom: neked vagy fingod nincs a dolgokról, vagy valamelyik rokona esetleg barátja vagy, vagy nagyon hülye. Támogatni olyanokat, akik kilopják a zsebedből a pénzt, és jót röhögnek rajtad?

becike4 2010.08.17. 12:13:57

@EG0: Miféle intelligenciáról beszélsz?Hogy szedte meg magát a túlmozgásos?Vagy a Lúdas Matyi.Tényleg kibaszott intelligense.Az Oszkó legalább jól nyomja a bluest szájharmónikán.

kodó tamás 2010.08.17. 12:18:01

felejtsük már el az mszp-t. az szdsz-szel koalicioban eltűntek (a pénzünkkel).

Hofi után szabadon. Új legyek jönnek, éhesebbek...

kodó tamás 2010.08.17. 12:36:18

@pamut: ja ja "egyik kutya másik eb"
@Kenneth: azóta egy minusz plusz. egy motoros rendőr elszállt magától (elég ügyesek ezért feltételezem 250nel), gondolom bűnüldözés közben. ősi alott. Bár gyanus a nagy csend. M1 tehát sajtótál alja majd: jött haza svejcból, vagy buzi volt...
@is: tökéltesen erről van szó. 1947 óta biztosan nincs demokrácia, gyakorlatilag nincs, elvileg az volt végig... ezért nem is értem 90-ben mér kellett III. köztársaságnak hívni. szerintem jogfolytonosan második most is. elvileg!
azt javaslom a politikusok elvileg kapjanak fizetést, gyakorlatilag meg ne!

mellesleg haláli vicces olvasni a kommenteket. a piros sapkások a narancs sapkások ellen, plusz néha egy két kéksapkás.
gyerekek! vegyétek le a sapkát nyár van!

pakesz (törölt) 2010.08.17. 12:43:58

amugy kedves fideszdroidok!!!
index.hu/gazdasag/magyar/2010/08/17/puhitanank_a_deficitszabalyokat/

mi is volt azzal a Fidesz idejeben nem nott az allamadossag dumaval?
meg hogy a fidesz nem csal?

ez a lepes pont hogy noveli az allamadssagot es csalassal

Aszi 2010.08.17. 12:53:47

Azért nem esik ugyanolyan megítélés alá a dolog, mert amikor a Fidesz hazaárulózta le az MSZP-t, annak nem volt hasonló előzménye. Most, amikor az MSZP hazaárulózza le a Fideszt, mindenkinek eszébe jut, hogy a Fidesz is pont ezt csinálta, és most csak visszakapják.

Azért az mindenképpen a Fidesz "érdeme", hogy a hazaárulózást szalonképessé tette a politikai közéletben.

ampelmann 2010.08.17. 12:57:22

@ikarus: az ugye tudod hogy elmult 3-6 honapos periodusra szol. Mikor is volt az IMF hazakuldese???

ampelmann 2010.08.17. 12:58:59

@EG0: gyurcsany meg intelligencia egy mondatban! bazzzz....

Ppix 2010.08.17. 13:30:08

@KG2000:
"Medgyessy a MOL állami részesedédét, amely 25%-volt, teljes mértékben eladta a Fidesz tiltakozására. Ez viszont tény."

1. De nem az oroszoknak adta el. Az elmúllt években a kormány azon ügyködött, hogy stratégiai szövetségesekkel betonozza be a magyar irányítást (omániak, cseh állami árámszolgáltató). A Fidesz egyetértésével. Hogy jön ide az, hogy a Fidesz nem értett egyet a privatizációval és miért érdekes ez most?

2. "Ez viszont tény."
Miért, amit én írtam nem az? Ne csúsztass.

"Akkor miről is beszélünk, elvtárs? "
Te speciel fogalom nélkül mindenről össze-vissza. Az nem érv, hogy idézel valami mantrát, amit az mno-n olvastál. Amit én írtam, arra nehéz lenne persze válaszolni.
Ja, és nem is vagyok az elvtársad, én nem vagyok kommunista.

tbb 2010.08.17. 13:38:03

"Nem lesz ebből felállás sem ősszel, sem 2014-ben, ha így folytatják."

Ha te tudnád, hogy én ebben már hányszor reménykedtem...

belekotty 2010.08.17. 14:02:58

@becike4: A túlmozgásos abból szedte össze magát hogy Antallék szétbaszták a Taurust ő meg gyorsan belépett a piaci résbe. Ez a baj sok jobbossal, hogy a nyolcvanas és kilencvenes évekről csak anekdotákat tudnak.

belekotty 2010.08.17. 14:05:41

@KG2000: És ezt te el is hiszed? Gyurcsány akkor még sehol se volt. Ezt a Kovács találta ki.

Samuzia 2010.08.17. 14:14:14

Komolyan az idegenszívű hazaárulók (mszp) a szájukra vették a haza szót!? Vajon mikor tanulták meg? Hmmm...

Doctor Klauße 2010.08.17. 14:22:50

eddgi még senki nem járt jól hosszútávon, aki az IMF-re hallgatott...

Sólyom Bátor 2010.08.17. 14:28:35

@Samuzia: Éppen a "hazaárulózás" az, amit e cikk megkérdőjelez. Erre nem lehet hazaárulózással válaszolni, mert az ebben az esetben súlyos logikai baklövés. :-)

becike4 2010.08.17. 14:39:35

@belekotty: Inkább a meszesgödörbe lépett vóna be!

genyamagyar 2010.08.17. 15:22:48

@valaki ellopta a nevem: Mindenki jól járt, aki az IMF-re hallgatott, sőt aki nem hallgatott rá, sz megszívta.

Avatar 2010.08.17. 16:00:27

@valaki ellopta a nevem: Amikor a pénzt adja éppen, amivel elkerülik az országok a csődöt, akkor még nem tűnik olyan gonosznak az IMF.
Lehetett volna azt is, hogy a világgazdasági válság elején Mo. bejelenti a fizetésképtelenségét, de akkor most Viktornak sokkal nagyobb trutyiból kellene kinavigálni hazánkat, cserébe a gazdasági önrendelkezésünkért és nagyobb mozgásterünkért...
Szerinted azok közül az országok közül, akik csődbe mentek mennyi járt jól hosszú távon?

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.08.17. 16:44:52

a gonosz törpe még szép, hogy hazaáruló, hisz beteges hatalomvágya miatt senkit nem tűr meg a környezetében, akik többségében szakértők. szinte már csak az mnb elnöke van a helyén, mindenütt a gonosz törpe kutyái vannak pórázon.

Orbán az ország vérszívója, hiénája
süti beállítások módosítása