/>

Leleplező riport készítésével próbálkozik a Magyar Nemzet és a Hír TV. A magam részéről azt tanácsolnám nekik, inkább csináljanak bejglit, ott nagyobb esélyük van a sikerélményre.

Az esemény: Ismeretlen Férfi beállít a IX. kerületi SZDSZ elnökéhez, és felkínál neki egy adag kitöltetlen kopogtatócédulát. Az elnök ezek átvételét a törvény szerint eljárva elutasítja, majd bejelentést tesz a kerületi választási bizottságnál. Egyszerű ügy, minden szabályos.

A médiatálalás: Ismeretlen Férfi hóna alatt véletlen épp egy rejtett kamera volt, de hát ez természetes, mindannyian szoktunk nem ritkán rejtett kamerával sétálgatni ugye. A Magyar Nemzet és a Hír TV felháborodottan tudósít a leleplezett választási csalás kísérletéről, hogy az SZDSZ már erre is hajlandó lett volna. A beszélgetés szemmel láthatóan megvágva került a médiába, kikerültek belőle azok a részletek, amikor a leghülyébbek számára is egyértelmű az elutasítás. Maradt az, ami a békés meggyőzés lett volna, hogy ez miért nem szabályos. A cédulák visszautasításának ténye nem szerepel a leleplezésben, sem az, hogy az SZDSZ bejelentette a provokációt. Ezzel párhuzamosan nyilatkozik nekik egy magát SZDSZ-aktivistának mondó ember, akinek sem a nevét, sem az arcát nem mutatják, és elmagyarázza, hogyan "követik el" a nagy-nagy "csalásokat". Hogy ennek igazságtartalma mennyi, arról legyen elég annyit megjegyeznem, hogy a Gulyásdemokráciának a Magyar Nemzet egy név és arc vállalása nélkül nyilatkozó munkatársa elárulta, Orbán Viktor valójában nő.

Szánalmas. Mondom, maradjanak inkább a bejglinél tényfeltáró álriport helyett. Vagy ha nem jön össze a rejtett kamerázás, legalább ne ennyire nevetségesen próbálják mégis bebizonyítani a valótlant. Az pedig túl olcsó hasonlat lenne, vajon milyen újságíró lehet a nemzetesek és a Hír TV-sek szakmai példaképe. Egyébként is, mikor eldöntöttem, hogy erről postolok, megfogadtam, nem írom itt le azt a nevet, hogy Goebbels.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr17845382

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2008.12.28. 17:42:07

Dear John letter Kedves Emese!Nem igazán értettem, hogy a mindenféle obskúrus pártocskák csalásai kapcsán miért hangsúlyozta elég feltűnően azt az SZDSZ, hogy a kopogtatócédulázás az egy rossz rendszer("Ez a választási botrány egyúttal azt is be…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KukacAV 2008.12.28. 17:02:49

Azt írod, hogy "szánalmas", pedig egyáltalán nem. Ezek a riportok tökéletesen elérik a céljukat: a jobbant droidok 95%-a mély meggyőződéssel emlegeti majd ezt a "csalást" a következő öt-tíz évben.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:08:47

Mivel támasztod alá az SZDSZes verziót, ha a videófelvétel elég egyértelmű?

E-one 2008.12.28. 17:11:17

@br: Majd készítek én is egy összevágott videóanyagot.
Ennyire ne nézzük már egymást hülyének. Összevágva a világon bármit be lehet bizonyítani, és ezt a bármit szó szerint gondolom.

molaris 2008.12.28. 17:11:50

A talpig becsületes bal meg kiabál: provokáció!
Más helyen már megírtam, ha az első törvénytelenséget sejtető szó után kirúgja és rendőrt hív, ott a pont. Így ez csak szánalmas magyarázkodás. Megdugtad a barátod feleségét, de csak kicsit, meg különben is, Ő provokált.
A szánalmas Te vagy.

ftxpmj 2008.12.28. 17:12:25

Csehországban tudod miért kellett lemondania egy (egyébként jobboldali) miniszternek?

A történet a következő:
2 oknyomozó újságíró kitalálta, hogy kiugrasztja a nyulat a bokorból, azaz hajlandó-e bizonyos dolgokra, mégcsak nem is korrupciós ügyre, hanem politikai ellenfelének besározására. Bevontak egy ellenzéki képviselőt is, akiről előre megtervezett fotókat csináltak, amint egy fiatal nővel(nem a feleségével) enyeleg, fürdik, szórakozik, ezekkel az előre tudatosan gyártott képekkel odaállítottak a miniszterhez, hogy megérne-e neki egy bizonyos összeget, ha ez nyivánosságra kerülne és besároznák ezzel az ellenzéki képviselőt. Magyarul provokálták, az újságírók készítették elő a bűncselekményt és a miniszter nem mondott kategorikus nemet, hanem belement az üzletbe, lebuktatták és le kellett mondania.

A HírTV is ezt csinálja, ez történt a haveri kutya esetben és most is. A szocik és szadeszosok egyszer sem mondtak nemet. Azt a felvételt úgy megvágni meg nem lehetett, ahogy te hazudod. A haveri kutyánál is ezt hazudták, hogy vágott, meg manipulált, persze.....

Ennyi. Ez az oknyomozó újságírás.
Az SZDSZ meg tűnjön el a Föld színéről.

E-one 2008.12.28. 17:13:06

@molaris: De mit csináljunk, ha az első törvénytelenséget sejtető szó után valóban jelentette az egészet a választási bizottságnak, csak éppen ez teljesen véletlenül kimaradt a megvágott anyagból?

Gus 2008.12.28. 17:14:49

...érdekes, valahogy mégis leadtak több száz hamis cédulát. Igaz, arról nincs álriport (csak kizáró határozat, meg jogerős elmarasztalás), de csalás akkor is volt!

Roltii 2008.12.28. 17:15:26

hát persze, szép kis országunkban minden pontosan úgy történik ahogy az M1-en és a Népszabadságban látható, minden a legnagyobb rendben. Hülye jobbosok pattognak, mert mindet megtévesztette az Orbán nevű sátán. Őket mind eredendően a rossz szándék vezérli. Csak ártani akarnak. Nem tudom miért nem fogják fel, hogy Gyurcsány csak jót tesz az országnak, végre az élére áll, és ha nem is mindig demokratikusan, de elvezeti az országot a paradicsomba...

E-one 2008.12.28. 17:15:42

@ftxpmj: Én nem tudom, biztos más fogalmaink vannak, de nálam annál, hogy "nem", nem lehet egyértelműbben nemet mondani...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:18:12

E-one: paskolhatod a szart, meg nevezheted a Hírtvt és a MN-t propagandakiadványnak, de azon nem tudsz változtatni, hogy a szadeszos azt hiányolta, hogy miért nincsen választási értesítő is a hozott cédulák mellett.

" „Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”"

Ezt nem lehet kontextusból kiragadni, sajnálom. Ciki.

Chicano 2008.12.28. 17:19:06

Talán érdemes megnézni az említett videót: www.hirtv.hu/belfold/?article_id=252286
A jobb oldalon kell a "Videofelvétel a csalásra kész SZDSZ-elnökről" linkre kattintani.
Nos, nem tudom kit szedtek ki belőle, de bőven elég annyi amennyit bennhagytak. Például ezt: "akkor fogom, átírom, és aláhamisítom az aláírását". Ház izé, ezt is lehet magyarázni mint az őszödi böszmeséget, talán van akinek bejön. Nekem az jön le hogy minden alkalommal amikor megbuknak valami disznósággal ugyan ez a szöveg: az ellenzék aknamunkája, az ellenzéki média hamisítása a dolog, ők tiszták mint a patyolat. Idézzük fel egy pillanatra hogy például mi történt miután a HírTV leleplezte az SZDSZ elnökválasztási csalását. Nos, akkor is pontosan ez volt a reakciójuk. Ami az SZDSZ háza táján történik az utóbbi időben az már viccnek is rossz.

Még valami:

"A magam részéről azt tanácsolnám nekik, inkább csináljanak bejglit, ott nagyobb esélyük van a sikerélményre."

Nem vagyok oda a HírTV-ért, szinte soha nem nézem. De ha nem lennének és csak a közszolga meg a 2 nagyonfüggetlen kereskedelmi szórná az híreket soha nem tudhattuk volna meg azoknak a disznóságoknak az oroszlánrészét ami a két kormánypárt az elmúlt 6 évben művelt. Így a magam részéről gratulálnék nekik a leleplező riportjaikhoz, ha nem lennének még élhetetlenebb lenne ez a nyomorult ország.

Vidéki 2008.12.28. 17:19:06

A szerző próbálja fehérre mosdatni a „szerecsent”!

marosy 2008.12.28. 17:19:21

Még egy kis senkiházi SzDsz seggnyaló. Pártod a történelem szemétdombjára fog kerülni. Ott a helye ennek a judeonáci magyargyülölő fasiszta pártnak.
Az elnökválasztási csalás sem történt meg és az ingatlanpanama sem létezik.
Nyasgm.

karandas 2008.12.28. 17:19:25

Ha már kinyilatkozol, kérlek válaszolj az alábbi kérdésekre:

1.) Ott voltál, vagy láttad a vágatlan felvételt?

2.) Tudsz mutatni valami cáfolatot az elhangzottakra?

3.) Mivel magyarázod az alábbi vágatlan mondatot?:

„Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”

Izgatottan várom a válaszokat!

E-one 2008.12.28. 17:19:33

@br: Ezek szerint te nem hallottad azt a kifjezést, hogy gúny? Én, bevallom, már igen, sőt, használni is szoktam. Sőt, mások is. Egy csomó ember.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2008.12.28. 17:21:48

Az oknyomozó újságírás bármilyen társadalmi, politikai, kulturális vagy gazdasági esemény, történés OKAI után való nyomozás, az ebből készült írás az oknyomozó cikk, riport. Tehát SOHASINCS először az oknyomozás (teremtés), utána maga az esemény. Újságírás-etikából bukott a HírTV-MN csapat, ezt nem lehet cizellálni ennél jobban.

Amúgy meg, E-one - látod, a Te írásod a valódi provokáció, be is indult rá az összes droid. :)

E-one 2008.12.28. 17:22:08

@karandas: Lehet, hogy izgalmas, de a bizonyítás minden esetben a vádlót terheli, soha nem a védekező felet. Türelmesen várjuk tehát azt, mikor áll elő a Nemzet a vágaltan verzióval, és mikor cáfolja meg azt az egyszerű tényt, hogy a választási bizottságnak jelentette az SZDSZ az esetet. Elég egyszerű ez, tényekről van szó...

karandas 2008.12.28. 17:23:08

Most éppen te vádolsz. A hírTV már terített.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:24:49

E-one: nem tűnik úgy a felvételen, mintha gúnyolódna.

Egyrészt még azt sem tudni, hogy tényleg bejelentést tett volna-e az SZDSZes az eset után - ezt eddig nem erősítette meg senki.

De még ha tényleg bejelentette volna akkor sem menti fel, hiszen ez előállhatott úgy is, hogy gyanút fogott és csak védeni akarta a seggét.

E-one 2008.12.28. 17:25:06

@karandas: Nem. Én annyit mondok, hogy várom a bizonyítékokat. Összevágni videót én is tudok, bármilyen beszélgetésből. Ha bebizonyítják nekem, hogy történt választási csalás, elhiszem, én nem vagyok olyan meggyőzhetetlen, mint a jobboldal. De nem bizonyítottak semmit eddig, csak kinyilatkoztatnak.

Zsembes 2008.12.28. 17:26:03

Na már megint egy agymosott szadeszos ! Gratula
Hajrá a fél % , de törvényesen ...

karandas 2008.12.28. 17:27:07

Nem, szeretett kormányod szokott kinyilatkozni, vagy a vazallusai. "Nem volt vipera". "Leesett az azonosító". Napestig sorolhatnám. Itt most egy explicite elmagyarázott kopogtatócédula gyűjtési módszert láttunk.

Chicano 2008.12.28. 17:27:20

@efes: Bocs, de aki a vitaindítót írta az ne írogasson itt droidokról mert még véletlenül rászakad a plafon.

E-one 2008.12.28. 17:27:41

@br: Azt, hogy tettek-e bejelentést, nem kell megerősíteni vagy cáfolni, meg lehet nézni a választási bizottság iratai közt. (mielőtt megkérdeznéd, nem néztem meg, de ha hazugság lenne, annyira könnyen cáfolható volna, hogy nem érdemes próbálkozni vele:))
"De még ha tényleg bejelentette volna akkor sem menti fel, hiszen ez előállhatott úgy is, hogy gyanút fogott és csak védeni akarta a seggét." Tehát ha most azt mondom neked, adok tízmilliót a szomszédod meggyilkolásáért, akkor akkor is bűnös vagy, ha bejelented? Mert hát ugye gyanút fogtál csak és most véded magad...

karandas 2008.12.28. 17:28:06

De ezek legalább vágnak, nem úgy mint elvbarátaid. Pl. "köteles beszéd".

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:28:29

A videofelvétel után az SZDSZnek van magyarázni valója.

Nincs olyan helyzet, ahol egy politikus megengedheti magának a
„Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”

mondat elhangzását, még akkor sem ha nincs közvetlen büntetőjogi következménye.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:29:57

E-one:

ha felajánlod, hogy adsz tíz milliót a szomszédom meggyilkolásáért és én el kezdlek kérdezgetni a svájci átutalás részleteiről, majd gyanút fogok és feljelentelek az szerinted hogy nézne ki?

kpityu2 2008.12.28. 17:31:18

@karandas:

„Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”

Nekem úgy tűnt, a pontozott résznél van egy kattanás.

karandas 2008.12.28. 17:32:25

Megnézem, de a másik kettőre is válaszolj, légy szíves!

E-one 2008.12.28. 17:32:45

@br: Amennyiben úgy indítasz, hogy na persze, hogyne, hogyan utalj át, nem is vészesen.

Dr Kangörény 2008.12.28. 17:32:46

Mindenki, aki nem szopja orbán farkát, az maga a sátán, ugye ftxpmj?

Az meg sem fordul a fejedben, hogy milyen furcsa, hogy nem a fideszes jelöltnél oknyomozóskodtak? Pedig mintha a fidesz vezetője mondta volna miután választási csalásra buzdította az aktivistáit, hogy "osztjónapot"?

Ha kivennéd a fejed a seggedből, akkor elgondolkodnál ezen.
Mellesleg nem hallottam arról, hogy ekkor a vezéred eltakarodott volna a politikából, ahogyan az általad példaként említett cseh politikus tette. Vagy az csak egy szdsz-esnek lehet példa, viktor azt csinál, amit akar?

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2008.12.28. 17:34:33

Szerintem meg szégyenkezz inkább a néped miatt, hogy mit csinálnak most a palesztinokkal ahelyett hogy orbitális faszságokat írsz.

karandas 2008.12.28. 17:34:55

El kell hogy keserítselek, az a rész (az idézőjeles) VÁGATLAN!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.28. 17:35:46

Kangörény_: javíts a stílusodon kérlek, nem látod hogy hol vagy?

Ez a blog a hazai újságírás csúcsa, itt nem lehet ilyen hangnemben oktatni a jobboldali csőcseléket, tessék illedelmesnek lenni és talán akkor majd rádhull valami a mennyei mannából amit a blog szerkesztői csepegtetnek rád.

(na ezt hívják gúnynak)

E-one 2008.12.28. 17:36:03

@c64: Mér, mit csinálnak a magyarok a palesztinokkal?

Zzoorroo 2008.12.28. 17:38:48

Az egész magyar politikai rendszert fel kéne tenni egy kurvanagy máglyára és alágyújtani: eszdéeszestől, fideszestől, maszopostól, kádéenpéstől és emdéefestől cakkapakk.

Vagy hogy képibb megfogalmazással éljek: ki kéne nyitni az összes nyílászárót, hadd jöjjön friss, új, tiszta levegő.

(Ha van egyáltalán még olyan itt, a Kárpát-medencében...)

marosy 2008.12.28. 17:39:12

E-one: annyira vagy magyar mint Madoff. Itt az ideje alijázni te kis szaros geci.

Rá Dios 2008.12.28. 17:39:53

marosynak:

Blogban könnyen szalad a szó, de ez nem tetszik: "Még egy kis senkiházi SzDsz seggnyaló."

Soha, senkire, senkitől, ÉRTED?

E-one 2008.12.28. 17:40:58

@marosy: Hadd tudjam már ezt jobban nálad...

dzsuhesz 2008.12.28. 17:41:12

Magyarázd már el nekem, hogy miért mondja azt, hogy az a baj ezekkel a cédulákkal, hogy nincs mellettük a választási értesítő, miközben nem az a baj, hanem az, hogy ő teljesen ártatlan, és nem akar csalni?...
Valamint az is érdekel, hogy miért mondja, hogy ha lennének hozzá értesítők is, akkor ő aláhamisítaná azokat?...

Imádom, mikor be akarja valaki bizonyítani a feketéről, hogy fehér.

karandas 2008.12.28. 17:44:07

Egyébként nem tudom, hogy miért kell Orbánozni, amikor az itt teljesen irreleváns. Vegyétek már észre, hogy ma Magyarországon nemhogy személyi konzekvenciája, de személyi felelőse sincs semminek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2008.12.28. 17:44:51

Az lenne a jó, ha a Hír TV átkeresztelné magát Fidesz TV-re. Akkor nem lenne a dolog félreérthető és mindenki tudná, hogy hogyan kell értelmezni a "híreiket".

E-one 2008.12.28. 17:45:37

@karandas: Csupán mert érdekes, a "majd kimagyaráznak az ügyvédeim, oszt jónapot" idején miért hallgatott annyira mélyen az igazság bajnokat Nemzet-hírtévé páros...

ftxpmj 2008.12.28. 17:47:26

Ebben a videóban már vannak újabb részletek a beszélgetésből, hogy "már hogy megörült, hogy lesz 16 új cédula a borítékkal, csak nincs mellette az a fránya értesítő...... Muhaha!!!!! Itta videó:
www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=7247

karandas 2008.12.28. 17:47:40

@E-one: Kérlek idézd ezt valahonnan forrásmegjelöléssel!

"majd kimagyaráznak az ügyvédeim, oszt jónapot"

(vágatlanul ;-) )

Szűcslaci 2008.12.28. 17:48:53

" br · sortores.blog.hu 2008.12.28. 17:18:12
E-one: paskolhatod a szart, meg nevezheted a Hírtvt és a MN-t propagandakiadványnak, de azon nem tudsz változtatni, hogy a szadeszos azt hiányolta, hogy miért nincsen választási értesítő is a hozott cédulák mellett.

" „Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”"

Ezt nem lehet kontextusból kiragadni, sajnálom. Ciki. "
Te, metakommunista, áldemokrata féreg! Költözz ki a Fákhoz bakker, ott lenne jó táptalajod. Vagy Kubába, de oda siess, mert nemsokára ott is lesz HIR TV, meg tényfeltáró újságírás. Hulladék.

karandas 2008.12.28. 17:48:57

Vagy ez is olyan mingt a köteles beszéd? Dolgoznak a spin-doctorok?

a_tom 2008.12.28. 17:50:23

Szerintem azon kár vitatkozni hogy a vezető réteg lop, csal, hazudik, törvényt sért, megússza(egyelőre), azt hittem ezen már túl vagyunk.
Ebben a posztban az a lényeg hogy a média milyen eszközökkel szolgálja ki. Mondjuk már ez sem újdonság egy ideje sajnos.

szobatars 2008.12.28. 17:50:42

@E-one:

Csak nem a Bánó-féle anyagra gondoltál???

Chicano 2008.12.28. 17:52:49

@sagia77: Jó ötlet. Legyen FIDESZTV. De hogy nézne ki hogy 4 MSZPTV lenne? Vagy számokkal lennének megkülönböztetve, hogy MSZP1, MSZP2?

karandas 2008.12.28. 17:53:23

@E-one: No akkor kérlek másold be szó szerint! Arra már ki sem térek, hogy ez egy videofelvétellel szemben elég gyenge érv.

Roltii 2008.12.28. 17:54:45

Nagyon durva, hogy ez a HirTV mit meg nem enged magának. Először is jobbos, ezzel teljesen felborítja az egyensúlyt a hazai médiában... Aztán képesek még olyanokat bemutatni, hogy húúú...SZDSZ-ről csaló videókat közzétenni...én egyből perelném őket, hogy hogy merészelik... ez meg írónia lenne...

E-one: te meg olyan sötét vagy bazdmeg, hogy eszméletlen. Minek írsz blogot?! ezért teljesen felesleges, és még a célzásokat se érted (palesztinosra gondolok). Menj és írogass inkább a kapcsolat.hu -ra, ott ezeket jobban szeretik, még a végén kibaszott kormányszóvivő is lehet belőled, és bérelhetsz szociális alapon 20 rugóért Andrássy úti villát magadnak...de gondolom az is rendbe levő dolog...Jah, az egy teljesen másik párt, sőt, ti még ellenzékbe is vagytok hozzájuk képest...bruhaha

kpityu2 2008.12.28. 17:55:56

Nem állítottam hogy vágott, csak észrevettem. Nem vetettem össze pl. a képpel. Tőlem székrecsegés is lehet. :-) Majd az okosok eldöntik.

E-one 2008.12.28. 17:55:57

@karandas: Abban a pillanatban megteszem, amint belinkeled ide a ferencvárosi beszélgetés vágatlan verzióját, úgy, hogy hallatszódjon benne, amint elfogadják a cédulákat. Most elmegyek vacsorázni, de gondolom, ez annál rövidebb idő lesz neked, hiszen az annyira hiteles Nemzetnél vagy Hírtévén megvan az anyag:)

phaidros 2008.12.28. 17:56:34

E-One
"Csupán mert érdekes, a "majd kimagyaráznak az ügyvédeim, oszt jónapot" idején miért hallgatott annyira mélyen az igazság bajnokat Nemzet-hírtévé páros..."

ne legyél álszent. A baloldali sajtó meg a baloldali szarokról hallgat. Pártsajtó... először csak a balnak volt, Ovi óta a jobbnak is van, egyre több.
Ezt számonkérni, nemá! :)

execute 2008.12.28. 17:56:41

Az INDEX GYORSAN címlapra tette ezt a droid bejegyzést. .... Az SZDSZ elutasította??? ÉS MIT, KISGYEREK???!!! A személyes adatok hiánya miatt nem vették át a cédulákat!!! Nem holmi jog-és hazaszeretetből. Szeretnélek emlékeztetni, hogy az SZDSZ-es elnökválasztás körüli csalás leleplezését is a HírTV-nek köszönhetitek. Azt is cáfolták a kis libbantak... Az eredményt tudjuk: új választást kellett tartani.... NA ennyit rólad, és ennyit a hírtv-ről -akiknek ezer hála, hogy példul a Zuschlag ügyet is felkarolták. Fantasztikus részleteket lehet hallani a bíróságon, Ferkóról, Újhelyiről, meg a Sipánkáról.

karandas 2008.12.28. 17:56:52

Nem, én a vágott indexes verziódra vagyok kíváncsi (tudod én végigolvastam).

E-one 2008.12.28. 17:58:05

@karandas: Mondom, amint te felteszed, adom én is a másikat. Türelmes vagyok:)

karandas 2008.12.28. 17:58:46

Na jó, én is feladom. Te csak akkor hiszel el egy akasztásról szóló hírt, ha te vagy a hóhér és a halál beálltát megállapító orvos.

Chicano 2008.12.28. 17:58:50

@E-one: "index.hu/politika/belfold/orban4945/" Egyrészt: biztos hogy ez vágatlan? :) Másrészt: sértett törvényt? Nem. Erkölcsileg számonkérhető, máshogyan nem. Ellentétben a videón szereplő SZDSZ-es úrral. Harmadrészt: nem zavar hogy ha orbánozni kell akkor bármilyen forrás jó forrás, ha a szadeszt bántják akkor azok csak gazemberek lehetnek?

karandas 2008.12.28. 17:59:49

Hivatkozol egy cikket, kérlek másold be az idézetet. Az amerikai nukleárisfegyver-kód nem kéne, hogy válaszolj?

E-one 2008.12.28. 18:00:37

@Chicano: Na ne! Mért, ennyi erővel ha azt mondta volna, hogy de kár, hogy nem sérthetünk törvényt, akkor törvényt sértett volna? Ugye, hogy nem. De mondom, tovább vitázhatunk a témáról, amit belinkelitek a vágatlan verziót, ami még a bűnösséget is bizonyítja.

VIKUNYA 2008.12.28. 18:01:18

A kerületi elnök szájából végül elhangzik:

„Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását.”

Ez nem elutasító magatartás. Erőrről a mondatról vajon miért hallgatsz? Ha már a szakmaiságot kéred számont. Te se vagy különb droid basszus!

karandas 2008.12.28. 18:02:01

Egyelőre a postodban TE ÁLLÍTASZ VALAMIT. Ezt megcáfoljuk, erre rajtunk követeled a vágatlan verziót. Agyrém.

E-one 2008.12.28. 18:02:02

@karandas: De, kéne, ha éppen arról osztanátok az észt, hogy az amcsi nukleárisfegyver-kód úgy rossz, ahogy van. De nem, most csak azt kérem, hogy bizonyítsátok a bűnösséget, egy vágatlan videóval. Nehéz, mi?

pimpadec 2008.12.28. 18:02:23

E-one, komolyan, szerintem ez az szdsz-es csóka megérdemelne egy Oscar-t. Elég jól nyomja a 16 potenciális új szelvény miatti örömöt.

Persze még így is több az esély arra, hogy egy új Al Pacinót látunk, mint arra, hogy az SZDSZ bármely tagja játszadozna a csalás gondolatával. :)

ps.: szerintem ez a blog-bejegyzés lassan megérett a törlésre, mert még néhány részlet kijön a felvételből és köznevetség tárgya lesz...

dshk 2008.12.28. 18:02:36

láttam egy ilyen megvágott felvételt, és előtte a tényleges beszélgetést. Hát hogy, hogy nem, csak az lett a megvágottban amit az újságírók hallani szerettek volna, bár nem kapták meg. Kb. így:
Újságíró, ötödször próbálkozik -
na jó, ilyen nincs, de ha minden összejön azért csak elképzelhető nem?
Riportalany - jó ha piros hó esik akkor igen.
Leadott anyag:
-Gyakran történik ilyesmi?
-igen

E-one 2008.12.28. 18:03:09

@VIKUNYA: De, foglalkoztam vele. Említettem kommentek közt, hogy egy ilyen megfogalmazásból süt a gúny. Ennyi.

karandas 2008.12.28. 18:03:54

De tudod mit, nagyvonalú leszek. A kipontozott helyre írj valamit, amitől a közlés ellentétes értelmű lesz:

„Ha úgy jön be, hogy behozzák így egybe az izével, az értesítővel együtt, akkor biztos lehetek... Akkor fogom, átírom, és bűnös módon aláhamisítom az aláírását”

execute 2008.12.28. 18:04:12

"szerintem ez a blog-bejegyzés lassan megérett a törlésre, mert még néhány részlet kijön a felvételből és köznevetség tárgya lesz..."

ja. Lehet, hogy azért tette ki az index a címlapra, mert megorroltak a szadeszra?

VIKUNYA 2008.12.28. 18:08:23

@E-one: Bocs, nem olvastam. A gúny nagyon nehezen megragadható kategória, ezért minimum óvatosan kellene eljárnod, amikor véleményt alkotsz. Mivel a gúnynak nincs konkrét jelölőja, a gesztusokból, hanglejtésből lehet esetleg következtetni rá. Ilyet a videón én nem érzek, nyomát sem látom. Egy politikusnak egyébként sem szerencsés ilyennel gúnyolódnia. Még egyszer: az írásodban nagyon egyoldalú vagy, sajnos vonalas, akár a Nemzet. Te sem vagy jobb.

Chicano 2008.12.28. 18:10:15

@E-one: Figyelj, volt ott egy szmájli. Engem rohadtul nem érdekel mit mondott Orbán, tekintve hogy nem sértett törvényt meg egyébként sincs túl nagy véleményem róla. Arra válaszolj hogy miért nem zavar az ha Orbánról bányásznak elő valami titokban felvett xart, de ha a szadeszról akkor azok csak hamisító gazemberek lehetnek. Szerintem te ugyan olyan részlehajló vagy mint a HírTV amit fikázol. Az Index meg tudja ezt és mikor kitett a címlapra számítottak rá hogy a sok jobbos ugrik majd a blogra mint tyúk a takonyra. (Nő a blog.hu látogatottsága.) Velem együtt. Úgyhogy én mentem, te meg harcolj csak tovább a droidokkal. És észre ne vedd hogy te is az vagy, mert mint tudjuk azok mindig a másik oldalon teremnek.

pimpadec 2008.12.28. 18:12:09

De most komolyan, ez a "gúnyosan mondja" varázsige ráolvasható a 16 szelvényes részre is? :)

Dr. Lüke Szkájvókmen 2008.12.28. 18:12:59

Kpityu2-nél a pont, tényleg ott a kattanás...:) Amúgy meg kukába az összessel.

VIKUNYA 2008.12.28. 18:14:46

@pimpadec: Mindig arra részre olvasható rá, amelyen a mi oldalunkon álló politikusokról korrupció, balfasszság, csalás derül ki.

Amúgy a HírTV sokszor megvágja az anyagait, sokszor nem korrektek. De ha gyúnyból mondja valaki saját magáról, hogy választási csaló, ráadásul faarccal, az akkora lúzer, hogy azhért kel seggen rúgni.

Kalmár 2008.12.28. 18:16:49

Szomorú, hogy egy SZDSZ-es kimondja, hogy aláhamisítana, ha lenne értesítő de így nem jó.
Erre neked írni támad kedved, hogy Orbán, Nemzet, Hírtv, nem is úgy volt, fúj, blablabla. Igenis a tényfeltárás része, hogy követnek el stikliket, ajánlanak csúszópénzt, stb.
Külföldön is volt erre számtalan példa. Nem az ugrik be az ottani média tagjainak, hogy miért ajánlanak, hanem, hogy miért fogadják el?
Fiuk! Pont elég volt a semmirekellő, tolvaj, korrupt banda mosdatásából.
Katasztrófába vezetik az országot. Ti "újságírók" is bűnösök vagytok benne.
Persze gurítsd be az unalmas konzervet: De Orbán is lop, a Fidesz sem tudja, blabla

marosy 2008.12.28. 18:17:29

Rá Dios 2008.12.28. 17:39:53
"marosynak:

Blogban könnyen szalad a szó, de ez nem tetszik: "Még egy kis senkiházi SzDsz seggnyaló."

Soha, senkire, senkitől, ÉRTED? "
Erre modaná Gyurcsány, ha nem tetszik el lehet menni. Jó utat és ne felejts el írni...

execute 2008.12.28. 18:18:10

E-one! Mit is mondott Orbán???

"Engem is piszkálni fognak, mert az ellenfelet elmarasztalta az Országos Választási Bizottság, hogy telefonon országosan még biztattak szavazási részvételre, de következménye nem lett. Úgyhogy én is biztatok szombaton és vasárnap a talpon maradt összes kerületben az én hangomon megy a szavazásra való felhívás, amiért majd engem elmarasztal az Országos Választási Bizottság, a jogászok meg megvédenek, oszt jónapot."


Ebben téged mi zavar??? Mert az "oszt jó napot" nagyon elterjedt a tanulatlan/inaktív/élet halál között lebegő maszopnyuggerek között, (Sas Józsinak hála) de az hogy miről is szólt, (hogy az ellenfél is ezt csinálja -BÜNTETLENÜL) azt már nem nagyon sikerült felfogni. És még csak fel sem fogod... gondolom ezért linkelted be, mert eszed nincs hozzá, hogy a te táborodat is égeted vele. Pláne ezt párhuzamba állítani a kostani üggyel?. Bazzeg. Csak ennyire futja??

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.12.28. 18:18:31

A posztnak nem sok értelme van, mert értelmes vita úgysem alakulhat ki róla. Itt már vallásháború zajlik politika címén.

surayana 2008.12.28. 18:18:35

Először is "monnyon le". Aztán jöjjön az örökös ME, aki majd megmondja mindig a frankót. A sok képviselőt el kell kergetni - úgyis útálja őket mindenki -, és elég, ha a Központi Bizottság, vagy a Politikai Bizottság dönt a dolgokról. Na persze úgy, ahogy OVI elrendeli. És létre kell hozni a Polgári(Hazafias) Népfrontot, hogy az emberek jó dolgukban szavazhassanak. És mindenkinek egymillió lesz a fizetése. Pont annyi lesz egy BKV bérlet...

execute 2008.12.28. 18:19:48

jav: kostani üggyel = mostani üggyel

marosy 2008.12.28. 18:21:55

sagia77 2008.12.28. 17:44:51
'Az lenne a jó, ha a Hír TV átkeresztelné magát Fidesz TV-re. Akkor nem lenne a dolog félreérthető és mindenki tudná, hogy hogyan kell értelmezni a "híreiket".'
Majd ha az RTL Klub átnevezi magát SzDSz Klub-ra vagy az ATV SzoclibTV-re. Az M1-Maszop1, az M2-Maszop2 és TV2 Telaviv2-re.

VIKUNYA 2008.12.28. 18:22:11

Ennyi elfogult barmot. Aztán meg veritek a nyálatokat, hogy szarban az ország. Nehezetekre esik a dolgot magát nézni. Jobb vallásháborúzni. Tyúkagyak. Na mentem.

pimpadec 2008.12.28. 18:22:15

Akárhogy is ez a "gúnyból mondja csak, amit mond" motívum egészen aranyos és eredeti. Sokkal jobb, mint a "mocskos HírTV hamisított" és "Orbán vágta össze" cuccok. :)

fynndafrail 2008.12.28. 18:23:26

El tetszik felejteni az elvtársaknak hogy anno az MSZP négy évig foglalkoztatott "oknyomozó államtitkárt" Keller elvtárs személyében, aki nemhogy bíróságig eljuttatni nem volt képes semmit, de még előásni sem, holott egész komoly apparátusa volt hozzá.

Igen, tudjuk, a gonosz főügyész aláásta az összes kezdeményezését, hát persze. De annak a szerencsétlennek még ELŐÁSNI sem sikerült semmit. Ugyanakkor most, még mindig ballib uralom alatt, szinte hetente tartóztatnak le egy-egy szoci vagy liberó gazembert. De még mindig a jobberek a gonoszok meg a hamisak, na ja.

Kabaré :-D

karandas 2008.12.28. 18:23:27

@execute: Sajnos nem ezt írta. Nagy különbség van a "kimagyaráznak" és a "megvédenek" között! De E-one-nak ezt hiába is magyaráznám. Egyébként még egy aprócska kérdés:

Az SZDSZ honlapján miért nem szerepel a hírek között a provokáció novemberi leleplezése?

execute 2008.12.28. 18:23:45

"...ha nem jön össze a rejtett kamerázás, legalább ne ennyire nevetségesen próbálják mégis bebizonyítani a valótlant. "


A Zuschlag-ügy (és szadeszos elnökválasztás) után ilyet leírni... Na ez a nem semmi! Göbbelsezzél bátran! Az agyad valóban átmosta a ballibsi média.

kamasuka 2008.12.28. 18:25:46

@E-one:
"Majd készítek én is egy összevágott videóanyagot.
Ennyire ne nézzük már egymást hülyének. Összevágva a világon bármit be lehet bizonyítani, és ezt a bármit szó szerint gondolom."

Kérlek, de mielőtt megtennéd, más is készített:

www.bestofgyurcsany.hu

(Bár jelenleg éppen nem elérhető, csak a tárolt, de azért van ott szépen anyag.)

pokemon 2008.12.28. 18:27:12

Ha jól emlékszem a szadesz elnökválasztási csaláskor is hasonló volt a forgatókönyv. Először tagadtak és szidták a hírtv-t, majd mindent elismerve megismételték a választást. Ma meg már több gyanúsított is van az ügyben.
Kíváncsian várom a rendőrségi nyomozást ez ügyben is. Gondolom a szadesz nyugodtan áll elébe. :)

bridgeman 2008.12.28. 18:33:51

Megnéztem jól a belinkelt HírTV-s videót. A három-négy 3mp-es vágás a beszélgetésből sajnos nem bizonyít semmit. Érdekes, gyanút keltő, de akkor se _bizonyít_ semmit. Ha valaki egy ilyen után elkezd itélkezni, az vagy ostoba, vagy rosszindulatú.

Tessék publikálni az egész felvételt, abból feketén-fehéren ki fog derülni minden!

pimpadec 2008.12.28. 18:36:07

Engem is érdekelne az egész felvétel, főleg abból a szempontból, hogy akkor E-one mester hogy vezeti tovább ezt a "csak gúnyolódik" ostobaságot. :)

Káposztakukac 2008.12.28. 18:38:51

jöhetne már valaki egy fideszes rejtett kamerás felvétellel is. szerintem ezt bármelyik párttal el lehetne játszani.

VIKUNYA 2008.12.28. 18:40:47

@Káposztakukac: Valószínűleg lehet készíteni ilyet minden pártról. De ez nem mentség arra nézve, akiről készítettek. A legszarabb duma az, hogy mások is csinálják.

retroflexus 2008.12.28. 18:43:48

szerintem mindenki számára nyilvánvaló, hogy az szdsz az elmúlt 20 év legaljasabb pártja, tulajdonképpen eg politika kurva az egész párt. időről-időre a Rákóczi téri kurvákról is készültek dokumentum-felvételek, azt is érdemes rögziteni, hogy az szdsz mindenre képes a saját érdekében. Az nem érv a video ellen, hogy más párt is ezt csinálja. Lehet. De az szdsz biztos.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.12.28. 18:46:09

A HírTV mint sajtó... nem érdemel posztot.

states 2008.12.28. 18:46:22

Áltényfeltárás, no persze, bassza a csőrötöket, hogy sorozatosan buktatja le a baloldali pártok politikusait, rántja le a leplet a ballib pártok disznóságairól. Ha nincs Hírtévé, akkor ma nem Fodor Gábor például az SZDSZ elnöke, de folytathatnánk Veres színesfémkereskedő és pénzügyminiszter díszes rokonságával, a rendőrség elöl kórházban bujkáló üzletfeleivel, stb, stb...

razzia (törölt) 2008.12.28. 18:49:36

A blog írójának üzenem, hogy nyugodtan csatlakozhat ferikéhez és a maffia bandájához, ha bassza a csőrét, hogy feltárják azt a szart, amit művelnek. Persze, ezeknek a senkiházi kutyáknak szabad a zavarosba hallászni, aki meg erre rájön, arra meg halál? Kapjátok be, egy újabb balos sötét folt.

execute 2008.12.28. 18:51:46

Káposzta!
Próbálkoznak a komcsik, ne félj! Csak ehhez is sóherek. Tavaly volt hír, hogy egy magánnyomozó-cég vezetője nyilvánosságra hozott egy-két beszélgetést a komcsikkal (Keller és asszem Kapolyi), amikben arról volt szó, hogy Orbán után szaglásszanak. (állami pénzen, úgy hogy Kellerhez ne vezessenek el a szálak) Csak ugye nem lett kifizetve szegény. (sóher-komcsik) Persze az ügy annyival lezárult, hogy egy bizottság megállapította: Keller minisztériumának nincs hozzá köze -- hát igen. pont erről beszéltek a felvételen, hogy így kell csinálni.- Legalább tudjuk, hogy az akciónak ezt a részét nem kúrták el.

Aztán ott volt az a balek kábszer-csempész gyerek, akinek a HírTV-t kellett volna besároznia. Ő akkoriban említette, hogy másoknak meg a Gaskó (MÁV-szakszervezeti vezető) számítógépére kislányos fotókat kellett volna csempészni... -talán jövőre megint előveszik ezt a tervet.

execute 2008.12.28. 18:56:24

És egy nagyon fontos adalék a "magyar" média függetlenségére: a Zuschlág-ügy kirobbantója (egy magánszemély) a birtokában lévő felvétellel bekopogtatott minden nagyobb médiatényezőhöz. Országos tévék, vagy példul az index.hu(!) ... És senkinek nem ért meg némi pénzt a szocikat buktató felvétel. EZ a nagy sajtószabadság. Egy szaros kis kábeltévének (hírTV) kellett csengetni a lóvét, hogy itt valami megmozduljon.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2008.12.28. 18:57:29

@marosy: Ez frappáns. Tőlem ők is átkeresztelkedhetnek, csak senki ne akarja már magát független hírforrásnak eladni, ha egyszer nem az. Mondjuk az állami tv-k Fidesz idelyén való függetlenségéről beszélhatnénk. 2002-ben a két forduló között akárhova kapcsoltam mindehol a Fidesz Kossuth téri "2 milliós" naggyűlése ment. :-)

nakivagyok 2008.12.28. 18:58:22

@ Ti pedig drágalátos Orbánotoktól vagytok agymosottakZsembes:

nakivagyok 2008.12.28. 19:00:02

@marosy: Melyik magyart gyülöljem jobban téged, vagy a főnöködet.Én nem gyülölök senkit, csak ti provokáljátok az embereket, de eljön még az idő és csak csodálkozni fogtok!

execute 2008.12.28. 19:05:47

Janás Ferenc (SZDSZ) :
-rossz a kedve, mert a szadeszos aktivista, nem vitte a személyes adatokat tartalmazó értesítőket.

"már kezdtem örülni, hogy itt lesz 16 olyan boríték, amiben értesítő, minden... mert ez most megdobta volna a dolgokat"

www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=7247

bruegel 2008.12.28. 19:09:21

picit off, de csak picit:
www.youtube.com/watch?v=164CE2CC5Wg&eurl
akik ennyire csökött agyúak és ostobák tudnak lenni, mint a riporter(ek) itt, azoknak én nem sok mindent tudok elhinni. igazság szerint ez a szemlélet jobban zavar, mint az, amit a tényfeltárásról gondolnak, vagy az, ahogy ahhoz hozzáállnak.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.28. 19:16:30

Év végére sem tudjátok abbahagyni egy kicsit?

execute 2008.12.28. 19:19:11

bruegel! Mi a gond? Hallottál erről a libsi "műremekről?" Még KOVI is elmondta NEKIK, hogy ezt azért nem kéne. Az a legszebb, hogy a zsidók ott pampognak, hogy "alkotói szabadság"... Ugyanezek a zsidók elhallgattatták volna a Jud Süss bemutatóját. A HírTV-s riporterekkel meg végképp nemtom mi bajod a videó kapcsán. Nem sokat tettek hozzá a történethez.

Chicano 2008.12.28. 19:21:07

@nakivagyok: "Én nem gyülölök senkit, csak ti provokáljátok az embereket, de eljön még az idő és csak csodálkozni fogtok! "

Én speciel folyamatosan csodálkozok. Már 6 éve. Ez itt a csodák országa.

bruegel 2008.12.28. 19:24:39

nem arról van szó, h milyen a mű (továbbá érdemes meghallgatni a rendezőt, h szerinte miről szól), hanem arról, hogy számomra felfoghatatlan, h valaki cirka 30 évesen hogyan gondolkozhat ennyire, hogy is mondjam, szűkösen, bepálottan. és ezt épp arra értem, ahogyan a riporter, egy cseppet sem leplezve a véleményét, interpretálja a dolgokat ("a kultúra halála" és hasonlók, jajj már).

bruegel 2008.12.28. 19:26:43

amúgy pedig ez tényleg off (szóval hagyjuk is), csak nekem a hírtv-ről mindig ez az elcsípett riport ugrik be - és amit a fentiekben írtam.

PioDVD 2008.12.28. 19:33:55

Gondolkodni hajlandó jobbos kollégák:
Nem tartjátok furcsának az "és bűnös módon aláhamisítom az aláírását" részt? Életszerűnek tartjátok, hogy valaki így beszéljen a bűncselekményről? A "bűnös módon" különösen életszerű. Mintha valaki direkt egy mikrofonnak beszélne.
És mit szóltok a nyilatkozóról? Aki szdsz-szimpatizáns, ezért rohant a hírtv-nek nyilatkozni. Vagy a másik cédulagyűjtőhöz, aki nem árulta el, hogy levélszekrényeket feszeget, de mikor pont ugyanakkor értek egy lépcsőházhoz, akkor már nem zavartatta magát és a kollégák előtt is feszegetett?

Hmmm?

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 19:34:45

ugyanmár,

mit kell itt csodálkozni, még jó, hogy csalnak. Ez az egész kopogtatóscetlis dolog csak azért lett kitalálva. Aki már a múltkor is leadta a cetliket, az idén nem fog megint körbeszaladgálni, hanem kitölti a megfelelő mennyiséget a tavalyi adatok alapján.
Így csinál az összes párt, ez a dolgok normális menete.

Ez az egésznek a lényege, ez szavatolja, hogy újonnan induló akármeilyen, kis szirszar csoportosulásoknak ne legyen esélye mégcsak elindulni sem semmiféle választáson.

Mivel mindenki csinálja, ezért ilyennel - kéz kezet mos elven ugye - egymást bebuktatni nem akarják, és az ilyen csalós ügyben is ugyebár olyan bizottságok döntenek, amikben a nagyobb pártok emberei ülnek.

Próbáld csak ki, ha elindulsz egy helyen valami oylan pártocskával,a mi esetleg egy akármelyik másik párttól, fidesz emeszpé, szdsz, tökmindegy, szavazatokat szívhatna el, akkor csak simán az utóbbi párt emberei leadnak pár hamis kopogtatócetlit, ezt ugyebár könnyen megteheteik, majd összeülnek, és szépen kizárják a számukra veszélyesnek tűnő kis új szervezetecskét. Ennyire egyszerű. Néha bedobnak valami hírt, vagy kamuhírt hogy emeszpés vagy fideszes poltikus csalni akart, és amíg ezzel foglalkozik a sok hülye paraszt, hogy ilyen hülye blogok alatt fideszezik, meg emneszpézik, a még ennél is jelentéktelebb ingyombingyompárt csalását, kizárását már le se szarja senki.
Ennyire egyszerű.
Mire a kis szirszarpárt fellebezését elbírálja valami egyéb komolytalan banda, addigra már rég túlvagyunk mindenféle választósdin, és amúgyis tökmindegy.

Ennyi a lényege. Akik benne vannak, azoknak jó, akiknek nincsenek, azoknak meg rossz, mert nem is lehetnek.
Ha egy bentlévő pártnál van valami gebasz, akkor az csak valami hiba, hiszen simán hibázhat bármikor bárki egy kopogtatócetli kitöltésénél, és nyilvánvaló is, hogy az összes párt cetlijei között van egy csomó kifogásolható, így ugye ezeket nem akarják mind egymásnak átvizsgálni. Ha egy frissen induló nóném senkipárt, akkor pedig egy rosszul kitöltött cetlivel ügyesen el is lehet meszelni. Erre jók ezek a fisfos A4-es papírra nyomtatott kipostázott cetlik

2008.12.28. 19:35:04

leeht bárhogy magyarázkodni, szerintem minden józan ember számára rég nyilvánvaló, -maximum ha fidesznyaló, nem tudja vagy inkább nem akarja érszrevenni - hogy ez egy propagandaadó, akik ha nem is meghamisítják, de a maguk képére hajlíthatják a tényeket, azaz torzítanak. "akkor annál rosszabb a tényeknek" -ismerős mondás ugye? érdekes, hogy a antikommunista nyálverők élnek a legkommunistább módszerekkel. a hírtvről legalább is nekem az jut eszembe, hogy sajnos nincs is olyan sok különbség vörös és narancssárga árnyalat között, ha a módszerekről van szó

Chicano 2008.12.28. 19:36:25

@PioDVD: "Életszerűnek tartjátok, hogy valaki így beszéljen a bűncselekményről? " Igen. Csak két szó: Őszödi beszéd. Ha nem tudja hogy kikerül elengedi magát.

por 2008.12.28. 19:37:29

a módszer egyforma a médiában. valaki beállít egy hírrel, hogy valahol ez meg ez van. eldöntik - és ekkor már kell lenni valami valóságalapnak - nézzük meg, és az illető kap egy kiskamerát. aztán lesz ami lesz.
itt az lett, hogy john emese hajlandó a csalásra, és nem a kampányfőnök. mivel emesének el kellett volna mondani a kampányfőnök úrnak, hogy hol a határ, ahogyan egy munáltatónak a dolgozónak, hogy pl. a darálóba ne nyúljon.
a kampányfőnökség bizalmi állás, tehát emese hajlandó csalni, és ezt üzeni a kampányfőnöke útján a videón. világos mint a nap.
a tény feltárult.
ez egy tisztességes liberális szemében is az ami a máséban.
többi csak kapálózás. az öné is kedves e-one.
maradok tisztelettel.

karandas 2008.12.28. 19:39:17

@wowww: Most a kékekről szól a mese.

pokemon 2008.12.28. 19:39:44

Ne izguljatok kedves szadeszesek, majd a nyomozóbácsik felkeresik a leadott szadesz kopogtatócédulák aláíróit, és ha nem lesz közöttük olyan amelyiket valaki más írt alá, akkor lehet a hírtv-t szidni. De addig nem, mert eddig csak a szadesz bukott meg, nem a hirtv.

Chicano 2008.12.28. 19:40:04

@GergőÁron: "Így csinál az összes párt, ez a dolgok normális menete."

Nem, ez nem így van. A nagy pártok ezt kacagva összeszedik. A kicsiknél van gáz, azoknak kell csalniuk. Ezt mindenki tudja. Csak nem mindenkinek az érdeke hogy ezt leleplezze. Ez esetben az MSZP érdeke hogy NE legyen leleplezve, hiszen a másik 2 "ellenzéki" párt gyakorlatilag szövetségese. A fideszes HírTV-nek és a most egyre népszerűbb Jobbiknak volt érdeke borítani. Mindenki tudja hogy csalnak a kicsik a kopogtatócédulákkal, szégyen hogy azt baxtatják aki ezt nyilvánosságra hozza.

Pomme 2008.12.28. 19:40:09

Ez az szdsz mosdatási kísérlet legalább olyan szánalmas, mint a HírTv.
A szar leleplezi a fost, a taknyok meg bőszen védelmezik a saját fekáliát.
Ittis-ottis.

Hiszia Piszi 2008.12.28. 19:42:11

Foglaljuk össze a lényeget.IGAZI tényfeltárás és IGAZI újságírás az,amikor a jobboldali rohadékokat leplezik le...amikor emeszpést,emdéefest,neadjisten szadeszost,akkor egy dilettáns szemétkedés az egész:)

., (törölt) 2008.12.28. 19:43:07

Mindentől függetlenül. A H tv-nek akkor sem hiszek ha kérdez, mert az is hazug

execute 2008.12.28. 19:44:57

@PioDVD: Szerinted az a sztori életszerű volt, amikor Horn Gábor elszólta magát, hogy "azt üzenik Feri, hogy menj a picsába"... Akkor mi is volt a szadesz közleményében??? Az hogy Horn Gábor csak felidézte a Fidesz által a kampányban használt durvaságokat.. Éééérted?? A szemét hírTV meg biztos úgy vágta meg... . Amúgy a HírTV kontra SZDSZ háborúban a szadesz már jópár vesztes csatán van túl. Úgyhogy ne éld bele magad a szadesz-féle verzióba!

dakota69 2008.12.28. 19:48:35

Szemét országban élünk.
KÖcsögök jobbon is, balon is.
Ez a magyar valóság 2008!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry lassan 2009

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 19:49:51

pokemon 2008.12.28. 19:39:44

jaj, de kis marha vagy.
pont ez a lényeg a demokratikus választásnál, hogy a rendőr _NEM_ mehet oda xy-hoz megkérdezni, hogy figyi, mond már meg, hogy kire szavaztál?

Hogy az istenben jutott ilyen eszedbe egyáltalán?
Ennyir hülye vagy?
Északkoreában talán, de ilyen a világon sehol nincs, hogy egy demokratikus berendezkedésű országban BÁRMILYEN célból is a rendőrség kérdzősködjön arról, hogy kire szavaztál.

Na ezért nem lehet igazából csalással lebukni, mert az, hogy találnak mondjuk öt olyan cetlit, amit mindegyiket kovács józsi adta le, csak épp az öt különféle pártra, akkor nem lehet kideríteni, hogy kovács józsi igazából kire adta volna le, kukába teszik az összeset. És nem minősül ez választási csalásnak, hanem csak valamifeél hibának.

A gáz akkor van, ha kovács józsi leadott egy hatodik cetlit is, mondjuk az Eszdéeszszavazótáborából Szavazókat Elvonó Mikropártra. ilyenkor szépen keresnek még pár bakit, ezen párt cetlijei között, és találnak, mert biztosan lesz. És ezek alapján az a bizottság, amiben a nagyobb pártok emberei ülnek, és ugye egy a mikropárt emberei meg nem, szépen kibasszák a mikroprtot még rögtön a legelején.

Chicano 2008.12.28. 19:52:25

@execute: Az a baj Execute hogy az uraknak a másik oldalon az jön át hogy te a HírTV-t dicséred. Nem jut el a tudatukig hogy ez a kis nüansz is csak egy újabb bizonyíték arra hogy az SZDSZ egy velejéig romlott társaség amiből már régen kilúgozódott minden és mindenki aki ért valamit és aki még ott van az azért maradt mert ez anyagi érdeke. Ha ezt ki mered mondani akkor egy jobboldali hülye droid vagy és különben is a hírTV hazudik és szar.

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 19:56:12

Chicano 2008.12.28. 19:40:04

ettől függetlenül a nagypártok is ugyanúgy csalnak, mert a nagypártok nevében is lesznek leadva hamis cetlik is, ez elkerülhetetln.
Továbbá nyugodtan megtehetik, hogy csalnak, mert a lebukás esélye minimális, és ha még valami rejtettkamerás csoda folytán le is buktak, akkor sem zárnak ki egy nagyobb pártot.

Gondolj bele, múltkorról megvan neked egy csomó ember összes adata, amik alapján gyárthatsz magadnak kopogtatócédulát. Ha a megszámlálásnál a negyedükről kiderül, hogy az az ipse idén másra is leadta, akkor sincs semmi, csak az, hogy ezeket érvénytelenítik, és kész. Hát szerintem hülye lennél nem leadni ezeket a belső adatbázisból előállított fecniket is, nem? Kevesebb erőforrást kell arra fordítani, hogy az embereid házaljanak. Azért annyi cetlit összeszedni egy nagyobb pártnak sem kevés munka!

gagauzz kalauzz 2008.12.28. 19:56:15

Na, megkezdődött a szerecsenmosdatás a szájbertérben. Természetesen nem feltételezünk ilyen csúnyaságot a szadirul, az erzsébetvárosi 1 milliárdos panama is csak fityiszes, hörrtévés ármány:)

Chicano 2008.12.28. 19:56:28

@GergőÁron: "jaj, de kis marha vagy.
pont ez a lényeg a demokratikus választásnál, hogy a rendőr _NEM_ mehet oda xy-hoz megkérdezni, hogy figyi, mond már meg, hogy kire szavaztál?"

Áron, jól kiosztottad az észt. Csak azt nem értjük akkor miért kell névvel címmel ellátva aláírva leadni. Nem keversz te itt valamit?

Chicano 2008.12.28. 19:58:04

@GergőÁron: "ettől függetlenül a nagypártok is ugyanúgy csalnak, mert a nagypártok nevében is lesznek leadva hamis cetlik is, ez elkerülhetetln."

Biztos becsúszik valamennyi (provokátoroktól, gondolom) de nem számottévő. Az a durva ha már több a hamis mint az igazi.

execute 2008.12.28. 20:00:11

PioDVD! És az életszerű, hogy a komcsik által szervezett antináci (egyszem nácink volt akkoriban: Bácsfi Diána) tüntetésen a szocik egyik meghatározó embere (Zuschlág) teliszájjal vihog a zsidó áldozatokon? (szintén HírTV-s felvétel)

És az, hogy Kabai Károlyt (MSZP, Veres János zlettársa) a rendőrség fél évig "nem találta" (MUHAHA) , és a HírTV élő adásban várta órákig a rendőröket, hogy méltóztassanak már elfogni egy körözött szoci bűnözőt!

por 2008.12.28. 20:02:20

a kampányfőnök azt mondja, ő hajlandó hamisítani, ha a kellékek megvannak. ez alapos ok átnézni a kopogtató cédulákat. azt a párszáz embert végig lehet kérdezni pár nap alatt, hogy valóban övé-e az aláírás. előzetes szűréssel meg lehet állapítani a "gyanús" eseteket. a személyi igazolvány szerinti összevetéssel. ahol az nagyon eltér a cédulán lévőtől, arra rákérdezni. egy ilyen rendőrséggel ez hip-hop munka. és szerintem helyénvaló ennek utána nézni. kedves uraim :)

molaris 2008.12.28. 20:02:24

@E-one:
Nem úgy néz ki- mármint innen vissza.

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:03:34

Nemá. Most ti azt hiszitek hogy egy szdsz hivőt barmi kepes meggyozni? Ha vagatlan videot kapna akkor is kitalalna valamit, ezeknek mindegy. Szerintem ne foglalkozzatok vele a köv. valasztasokon ugyse lesznek a parlamentben azt a kicsit meg mar fel labon is kibirjuk.

davidmoyes 2008.12.28. 20:03:54

"SZDSZ egy velejéig romlott társaség" Így van!!!
és... "hírTV hazudik és szar" ez is Így van.
Ti meg mind szemellenzősök vagytok.
Ez a sok hülye pedig - pártfüggetlenül - mindent elbaszva, a mi vérünket szívja.

por 2008.12.28. 20:04:00

aztán az eltérő aláírásokat össze lehet vetni a kampányfőnök úréval :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:04:09

a HírtTv és a hitelesség antonima

Ezek teljesítménybérre tényfeltárnak. S a PÁRTnak teljesíteni kell, mint tudjuk.

Végül is a sok hülye drodi úgy is beveszi.

Ezt is bevették: :))
index.hu/velemeny/jegyzet/0705SS/

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:06:50

@execute: ja és erre mit mondnak?

semmit, egy poszt se hehehe
micsoda emberek ezek???

por 2008.12.28. 20:07:42

nem egy hazafi kezén ránézésre kattant a bilincs 06-kor. képzeljük el, ha még alapos ok is van, hogyan járhat egy szadeszos kampányfőnök! és aztán jönnek a bírók, akik nagyüzemben ítéltek el ártatlanokat. mi jöhet még arra ilyenkor, akinek bűne is van! gondoljátok meg felebarátaim :) kellemes demokráciát mindenkinek! :)

Chicano 2008.12.28. 20:09:22

@Bezuhov: És te ugye nem vagy hülye droid?

pistii 2008.12.28. 20:13:41

TV2 Tények, a hitelesség megtestesítője= mszp propaganda, főleg ha a Bárdos, Máté páros van, gusztustalan, ATV= mszp+szdsz propaganda. Mi is a baj azzal, hogy a HírTv fideszes?

molaris 2008.12.28. 20:14:33

Lehet, hogy Medgyessy életében egyszer igazat mondott??

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:15:09

Chicano 2008.12.28. 19:56:28

Sem a kopogtatócédulát, sem a szavazatodat, utólag senki nem firtathatja, még nyomozati okokból sem.

Értsd már meg, hogy nem kérdezhet meg a rendőrség arról, hogy kire adtad le a cetlidet, gay kire szavaztál. Függetlenül attól, hogy névvel, címmel leadtad az ajánlócetlit, vagy hogy szavazáskor a fülkébe belépés előtt a bizottság lecsekkolta a személyidet.

Ezért szinte lehetetlen azzal lebukni, ha gyártasz hamis kopogtatócetlit.

Max akkor bukhatsz le, ha esetleg valaki felveszi kamerával, ahogy te bent a pártirodában éppen a kis adatbázisod alapján töltögeted kifelé a cetlidet, és közben sátáni kacajjal vegyítve gurgulázva azt mondogatod, hogy HÁHÁHÁ, ezeket a hamsi cetliekt fogok leadni, háhháh!

Illetva értelem szerűen még akkor, ha mindezt nem egy nagypártként csinálod.

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:16:00

@pistii: Hat pont ez a baj! hogy kepzelik ezt hogy csak ugy jobbos tevet csinaljanak Nem ertem mit kepzelnek ezek magukrol.

por 2008.12.28. 20:16:05

a pártok egymást ellenőrzik, mi ezzel a baj? miért kell erre köpködni, kedves "rendszerváltók"?!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:16:49

jah igen: még egy adalék a Hörtevéhez. (Egy teljesen más üggyel kapcsolatban)

w.blog.hu/2007/05/11/a_szopos_szaj_elonyei?fullcommentlist=1#c411487

"Az egyik volt kollégám egyszer nyilatkozott a hírtévének, EU-val kapcsolatban. Feltehetően azt sem szeretik, mert úgy összevágták a felvételt, hogy éppen az ellenkezője jött ki, mint amit a kolléga mondott."

..biztos véletlenül :)

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:17:16

@GergőÁron: Még akkor se. Fent a pelda mindig lesz aki elmagyarazza az nem ugy volt elvtarsak!

Chicano 2008.12.28. 20:17:49

@GergőÁron: Áron, én ezt elhiszem, de akkor miért kell címmel ellátva aláírva leadni?

karandas 2008.12.28. 20:20:12

Áruljátok el, a demokrácia legnagyobb dicsőségére, hogy miért baj az, hogy a hírTV Fidesz közeli? Egy ellenzéki párthoz közelálló tévé miért ne a hatalmon lévők disznóságait leplezze le? Számomra sokkal gusztustalanabb a közszolgálatinak hazudott Napkelte, mint az ATV.

por 2008.12.28. 20:20:58

GergőÁron: a kérdés nem az, hogy kit ajánlott (mégcsak nem is az, hogy kire szavazott). a kérdés az: ön írta alá? ahogy fentebb írtam, az aláírások összevethetők az államnak leadott, a személyi igazolványunkon lévő aláírás mintával. ahol eltér nagyon, őket meg kell kérdezni. plusz a kampányfőnöktől írásmintát kérni és összevetni a gyanús aláírásokkal. az írásszakértői vélemény bizonyító erejű.

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:23:38

Chicano 2008.12.28. 19:58:04

persze hogy becsúszik.
épp ez a lényeg!

van egy bizottság, ami a kizárásról dönt, ebben A B C D E pártok emberei ülnek.
az adott körzetben bepróbálja a magát ABCDEFGHIJKLMNO párt is.
ABCDEFGHIJKLMNO pártoknak egyformán vannak hibás, hamis, csalós cetlijeik, mert egyszerűen olyan a rendszer, hogy ezt nem csak lehetővé teszi, de egyenesen szükségszerűvé is..
Namármost a bent ülő ABCDE párt egymást nem fogja ezért basztatni, mert mindenki füle mögött ugyanannyi vaj van, és semmi értelm nem lenne, ha kiderülne, hogy mindenkinek van egy csomó szar cetlije.
Ugyanakkor a maradék FGHIJKLMNO pártok közül mondjuk különösen nemkívánatos ABCDE párt számára H M és O pártok jelenléte a választásokon, így ezeket a hibákra hivatkozva szépen közösen ki lehet szórni.

por 2008.12.28. 20:27:27

egy igazán gyors rendőrség hamarabb pontot tehet az ügy végére, mint ameddig itt vitatkozhatnánk. párszáz aláírást kell ellenőrizni. ez pikk-pakk ügy húsz-harminc rendőrt ráállítva. a gyanú alapos. kimondta, hogy bűnözne, ezután meg kell nézni, hogy mi történt.

por 2008.12.28. 20:29:03

azt a szadeszos kampányfőnök karandasát! :)

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:30:22

por 2008.12.28. 20:20:58

de épp ez az, hogy nem kérdezhetnek meg akkor sem, ha nagyon eltérő az aláírásod, és vélelemezhető, hogy nem te írtad alá!

És ha még valamiért egyértelművé is válna, minden kétséget kizárólag, hogy a te nevedben aláírt valaki más, akkor sem jelenti azt, hogy az adott párt csalt!
Hiszen épp lehet, hogy valamelyik másik párt "ügynöke" adta le a te nevedben a hamis kopogtatócetlit, vagy a szomszéd julinéni írta alá, mert nem beszámítható.

Elvileg nem elég, hogy a cetli szar, a csalás tényét is be kell bizonyítani.
Elvileg!
mert ettől még ki lehet baszni egy törpepárttal.

VIKUNYA 2008.12.28. 20:35:11

@GergőÁron: Gyakorlatila és nem elvileg: ha ügyészségi grafológus megállapítja, hogy legalább cédulát is a szadeszos elnök írt alá, amin nem az ő neve szerepel, bizonyított a történet.

Joe84 2008.12.28. 20:35:28

Ti zsidók, liberálisok, szocialisták, baloldaliak stb.. mindent olyan szépen ki tudtok magyarázni. Gyurcsány is megmondta, hogy az elkúrtuk, meg a hazudtunk az azt jelenti, hogy haladunk előre, dübörög a gazdaság és minden rendben van.

Most meg arra, hogy aláhamisítom az aláírást azt hozzátok ki, hogy ezzel elutasította az átvételt.

RAJTA VAN A VIDEÓN, HOGY AZÉRT UTASÍTJA EL, MERT NINCS HOZZÁ ÉRTESÍTŐ ÉS ÍGY NEM TUD HAMISÍTANI!!! Azt hiszitek a magyarok még beveszik a hazugságaitokat? tévedtek...

draft22 2008.12.28. 20:36:16

@E-one: Kár időt pazarolni a HÍR TV-s bolsevista bandára és ÁVÓ-s védelmezőire ezek komcsik voltak és lesznek, nincs erkölcsük mi a napi tevékenységük, hogy verik a faszukat és nem szeretik az SZDSZ-t ,és egyáltalán senkit magukat sem, szánalmas komcsi banda.

VIKUNYA 2008.12.28. 20:36:39

Visszataszító ez a zsidózás.

draft22 2008.12.28. 20:38:10

@Joe84: Miről beszél Slota kurva?
Te tapsikoltál rákosinak azt is bevetted.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:38:27

na látjátok! az ilyen joe84 értelmi szintjén elhelyezkedőknek tökéletesen bejött az anyag. :))

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:41:40

épp most olvasom a tomcates náciblogot, hogy a kis zöldpártocskájuk is épp ezzel vagyon szopatva. És - ó, micsoda meglepetés - nem az ideológia ősellenség mszp szdsz kezdeményezte a körmükrenézést, hanem a hasonló eszméket hirdető Jobbik.
Aminek - micsoda újabb meglepetés - a tomcatos zöldpárt igencsak komoly konkurencia.

És ezzel szopatva vagyon még egy csomó egyéb nóném kispárt is, csak azok még mindennek tetejébe a zöldéknél is annyival tehetségtelenebbek, hogy egy hangos közösségi blog támogatását sem tudják összehozni.

Persze lehet örülni, hogy milyen jó, hogy most hogy ki lesz baszva a kis zsebnáci tomcatékkel, dejó, meg van védve a demokrácia, hurrá, elcsaltuk a gonosz nácipárt indulását, éljen a népkéviselet... :(

draft22 2008.12.28. 20:42:00

@Bezuhov: Hajah ki is verte rá a farkát.

por 2008.12.28. 20:49:35

akkor is érdemes utána nézni és rákérdezni: ön írta alá? egyáltalán érdemes ennek a cédula dolognak utána nézni, mert az vicc, hogy ha egy párt címe nem stimmel (szín nélkül írom) a lapon, vagy nem nyomdai a lap, akkor pártokat kibasznak (szerintem formai okok), de, ha egy polgári jog szerinti nyilatkozatot hamisítanak, tömegesen, akkor fehér lovon lehet bevonulni (szerintem ezek lényegi okok: szabálysértés, bűncselekmény)... ha ennyire hivatalos az a nyomorult papír, ne adhassák-vehessék biankó. semmit nem von le john emese felelősségéből. az ő nevében, helyette jártak el. ilyenkor illik olyan embert oda rakni, aki a nevemben, helyettem úgy jár el, ahogyan én tennék... felmerül a kérdés: ő is így tett volna? ha nem: megfelelő személyek veszik körül?

2008.12.28. 20:50:48

"szalámi taktika"
"Annak a kommunisták által alkalmazott politikai taktikának az elnevezése, hogy az ellenzéki (polgári) pártokból fokozatosan szorítsák ki a velük szemben álló politikusokat. Tehát nem egyszerre próbálták ezen pártokat felszámolni, hanem fokozatosan, amint a szalámit szeletelik fogyasztás közben, míg végül maga a szalámi is "elfogy". Ezt a taktikát később saját szövetségeseikkel szemben is alkalmazták."

a fidesz ezt már rég átvette, a kisgazdákat sikerült bedarálni, a kdnpt beolvasztani, az mdfet (még) nem. kérdés, mikor indul el a jobbik ellen az invázió

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:55:03

VIKUNYA 2008.12.28. 20:35:11

de ahhoz, hogy az ügyészségi grafológus vizsgálgathasson ilyesmit, valami alapos gyanúfélének nem ártana megállnia.
És az, hogy egyik párttévé lehoz valami összevágott anyagot, hogy a kampányfőnök vagy hajénadó a cslásra, vagy épp nem, az azért sajnos még nagyon kevés.

De ez csak sci-fi, az ügyészség nem vizsgálja, hogy egy cetlin az aláírás kinek a kézírásához hasonlít leginkább.

por 2008.12.28. 20:57:40

Vikunya: annak az aláírását kell összevetni x (mondjuk több tíz) aláírással, aki kijelentette, hogy a biankó cédulákat aláírja saját maga...

VIKUNYA 2008.12.28. 21:02:54

@GergőÁron: Még ha párttévé is hozta le, és a ha megvágva is, az nyagot - kurvára nem érdekel - alapos indok, ha valaki azt állítja, hogy hajlandó a csalásra, legalább is arra, hogy megnézzük, történt-e ilyen. A demorácia (ó, hja) szempontjából sokkal egészségesebb utánnajárni az ilyennek, mint csípőből azt mondani -minden- párttévés, pártlapos leleplezésre (?), hogy hamisítvány. Mert minden lap pártlap, minden tévé párttévé. Ezzel a logikával tehát SOHA nem vizsgálnánk meg egyelten gyanús ügyet sem, és az igazán faszság.

VIKUNYA 2008.12.28. 21:05:22

@por: Ezér faszság ez a vita. Ténylegesen meg kell nézni, hogy aláírt-e vagy nem (a felvétel elégséges a gyanúhoz, hogy megindítsa egy függeteln (?) nyomozati hatóság az eljárást). Egyből eldőlne a dolgo, mert megvannak már a megfelelő eszközök arra, hogy kiderítsük az igazságot. A többi csak nyálverés.

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 21:08:37

por 2008.12.28. 20:49:35

"ha ennyire hivatalos az a nyomorult papír, ne adhassák-vehessék biankó."

Egy közönséges szirszar fecni, 80grammos papíron, fekete téntával!

Egyáltalán nem nevezhető "hivatalosnak", sőt, nincs is tisztázva, hogy micsoda.

Elvileg kipostázzák neked, és te leadod, vagy begyűjti valami aktivista.
De tegye fel a kezét,a ki adott már le ilyen cetlit!

Nekem rendszerint meg sem érkezik.
Mivel csak egy sima fecni, ezért bekopog az aktivista, az orrod alá tolja a megfelelő párt és jelölt nevével ellátott sajtpapírt, te ráírod e neved lakcímedet, szigszmodat, és szignózód.

Ezzel tök mellesleg egyébként önként rendelekzésre is bocsátottad egy hozzád bekopogó akármilyen senki suttyónak a legfontosabb személyes adataidat!!!

De akár te is ráírhatod mondjuk az öcséd szigszámát, és aláírhatod a nevében is, ahogy jólesik.

Legfelejbb érvénytelenítik, amikor kiderül az egyeztetésen.

Hát ennyire hivatalos ez.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.12.28. 21:12:08

hát ez valóban szánalmas...
...ahogy elkezdenek vergődni a kommunisták, ha kiderül, hogy már megint csaltak
jön a tv, rádió, index, hogy ők csak áldozatok, minden a fidesz hibája....

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 21:16:52

VIKUNYA 2008.12.28. 21:02:54

nem mondtam, hogy feltétlenül hamisítvány, de azért alapos gyanúnak kevés.

A lényeg pedig az, hogy ez nem olyan, mintha valaki a nevedben egy adásvételit hamisítana. Egyszerűen nem lehet azt megcsinálni, hogy a gyanús szelvényeknél a hatóság elkezdje vizsgálni, hogy azt ténylegesen ki írta alá.
Ha nincs vele baj érvényes,
Ha valami nem stimmel vele (kitöltő nem jogosult, halott, másra is leadta, stb) akkor pedig érvénytelen.

És teljesen értlemezhetetlen jelen esetbven arról beszélni is, hogy a "demokrácia szempontjából", mert maga az ajnlási rendszer teljesen és nagyon durván nem demokratikus.

Gyakorlatiulag bárki ajánlhat bárki nevében, mindeközben tökéletesen illetéktelen alakok jutnak hozzá a személyes adataidhoz.
A legrosszabb, ami bebaszhat, hogy egy-egy ajánlás érvénytelen lesz.

draft22 2008.12.28. 21:21:18

@wmiki: Mi derült ki kisbolsi?
Tudsz valamit kiderült5 valami bizonyított dolog? Gyerünk hajra közöld kisbolsi!!!!! Vagy követed az elvtársaidat és építed a bolsi hazugságaidat? Érzem a szagod haver.

wagabound 2008.12.28. 21:23:47

A Hír tévé tőlem is messze áll, de az oknyomozó riportjai bizony gyakran betalálnak. Az persze más kérdés, hogy valahogy mindig csak a baloldal disznóságai vannak terítéken, mintha jobbról csak maszületett bárányokkal találkoznának, dehát elfogulatlan, objektív tévéről van szó, ugyebár, amelyik nem tehet róla, hogy szemét, korrupt, ügyeskedő politikusok csak a parlamenti patkó bal oldalán leledzenek.

A csalási szándék egyébként nyilvánvaló volt, és nem csak a szadesz részéről. Mintha Tomcat neve is elhnagzott volna a téma kapcsán - no persze, nem a Hír tévé oknyomzó riportjában; abból valahogy kimaradt...

draft22 2008.12.28. 21:27:25

@wagabound: Ja és a csaló feljelenti önmagát, légy erős a HÍR TV manipulált (ráadásul rosszul, mert vágni kellett)
Csőbehúzási kisérlet volt, nbem sikerült a komcsi banda beveszi így szocialízálodott, nem kellett hozzá szocializmus a génjeikben van.

por 2008.12.28. 21:32:34

@VIKUNYA: egyetértek, valamit a palival tenni kell, ugyanis bármit tett előtte-utána, a demokrácia alapdolgát, a választás rendszerét köpi szembe, azzal hogy kész arra, hogy hamisítson. nincs az az eszme, ami üdvözítő lenne, ha bűnnel érvényesül...

por 2008.12.28. 21:45:52

@GergőÁron: köszönöm áron, ezekkel, hogy őszinte legyek én is tisztában voltam, csak a gondolkodás erősítését kívántam elérni (bocs ezért a kis manipulációért). a kopogtatás egy nyilt szavazás, és van elég érdeklődő szem, és pár súlyos történelmi örökség... más módon kéne megoldani, hogy egy választási szelvény a kabinban ne egy kilométer hosszú legyen, de ha annyi közvitéz van, hát legyen olyan hosszú, ezt a két fordulós rendszer úgyis megszűri. lesz országos választás, ott mi lesz? :) hogy a pasast elő kell szedni, azt tartom...

giannoni 2008.12.28. 21:48:55

A HÍR TV óránkénti bejátszásában miért csak a "kopogtatócédulavivő"-nek van eltorzítva a hangja? Ő a HÍR TV-s rejtettkamerás?!...Őt ismerjük.

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2008.12.28. 21:54:24

Sajó Sándor: Új Ábel

Anyám! Kegyelmed özvegyasszony,
És szűken van a kenyerünk;
Azért én, lássa, nem panaszlom,
Hogy Káin együtt él velünk;
Kegyelmed gyermekül fogadta,
Bár nem Kegyelmed szülte őt -
Legyen testvér az Istenadta,
Ha ős törzsünkkel összenőtt;
De kikesergem a világba:
Jószívem hozzá mindhiába,
És velünk él bár egy kenyéren,
Nekem e Káin nem testvérem!

Anyám! E Káin csúf szokásból
Minden dolgomba belegázol;
Játékban, utcán, kint a páston,
E Káin sose fogja pártom;
A taligánkat sose húzza,
Mikor meg tolná, visszahúzza,
Zsebemből kicseni a gombot,
Tarisznyámból a kenyeret,
Amit én gyűjtve összehordok,
Ő széjjelszórja s kinevet;
Más kedvét ellenemre szítja,
Utcák kutyáit rám uszítja
S örül, ha folyni látja vérem, -
Nekem e Káin nem testvérem!

Anyám! Én Káint bepanaszlom...
Kegyelmed gyönge, beteg asszony,
S míg betegen nyög itt az ágyban,
Ő mért fütyül kint oly vidáman?
Ha házunk őneki is háza,
Idegenek közt mért gyalázza?
Ha idegen a lelke tőlünk,
Anyám, - Káinnal mért vesződjünk?...

Nem vagyunk senki kapcarongya,
Én nem leszek Káin bolondja, -
Anyám! Nekem már forr a vérem:
Nekem e Káin rossz testvérem, -
Anyám, így élni nem öröm...
Én Káint többé nem panaszlom,
De ezt így nem bírom sokáig,
S ha Káin jobbá most se válik,
Akkor az Isten irgalmazzon, -
Bevégzem vele nagy pöröm:
Anyám, - én Káint megölöm!

Tirpák Kutya 2008.12.28. 22:04:15

Szerintem rohadtul nem érdemes ennyit foglalkozni velük. Egyik oldallal sem. Ha korruptak, tehetetlenek, alkalmatlanok a képviselőink, nem rájuk szavazunk pl: 2010-ben. (demokrácia)

Nash vs. Keynes 2008.12.28. 22:10:36

ha az eddigiek alapján kellene a hir tv kontra szdsz kérdésben szavahihetőbbet választani hát nagy bajban lennék, és ez akkora égő a szadesznek mint ide a nyújork telaviv tengely..

Joe84 2008.12.28. 22:11:11

@megmegvolt:
Anyád a Slota kurvája te szerencsétlen liberális balfasz!

Azt mondta, hogy aláhamisít, vagy nem? Akkor meg miről beszélsz, te retardált seggfej?
Miért próbálod elhitetni a feketéről, hogy fehér? Aki meg nem hiszi el az már "rákosinak is tapsikolt".

Hamisítják a cédulákat... ezen már a kutya sem lepődik meg, az szdsz 4-5 kopogtatót sem tudna összekaparni önerőből, mert már a halál sem kíváncsi rájuk!

Barbrady 2008.12.28. 22:13:39

Nemigazán értem mit kéne itt bizonyítani, ez olyan mintha bizonyítékot kérne valaki arra, hogy Al Capone maffiózó volt, nemcsak adócsaló.
A magyar politikai elit ezt csinálja, aki idealista és szentnek hiszi őket, komplett hülye.

Cliff 2008.12.28. 22:14:13

e-one: szted ki deritette ki a te tetves csak papiron letezo partodrol, hogy csaltak az elnok valasztason? na ki? igen, aaaa hííírr tééévvééé!
es ha nincs az a "bena" és "muveletlen" hir tv, akkor most a koka mosna az agyad a kuldott gyuleseken...na nem mintha a masik, latens buzi nem azt tenne...jobb lenne ha nem irogatnal ide, mert meg jobban lejaratod magad es az elvtarsaidat!

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:22:16

alapvetően az a baj, hogy szerintettek (enblock a magyar emberek szerint) van egy párt és akkor abban mindenki isten/miindenki faszszopó. ez a baj. ismerek tök normális mszpst, szdszest, mdfest meg fideszest is, de ugyanúgy mindegyikből tudok felhozni gyökereket is.

megnézhetitek most ezt a kilencedik kerületi kampányt: a fidesz meg az mszp nem kampányol semmit. kirakják a plakátjaikat, aztán kész. ezeknél a nagy pártoknál nagyon minimális annak a befolyása, hogy az adott ember szimpatikus-e vagy hogy egyáltalán milyen kampánnyal, illetve milyen üzenettel áll elő.

az emberek leszarják, hogy bánsághi egy fasz, a fideszest embert (a nevét sem tudom) meg még a plakáton kívül életemben nem láttam. a két kisebb pártnak nagyobb a hangsúly az egész kampány kérdésen. üzenete is volt mindkét jelöltnek: emese családbarát ferencvárosért kiáltott, dézsi - exrendőrként nyílván - a törvényességet hozta fel. az mdf belebukott az egyértelmű családba, emiatt nem dézsi a hibás, hanem az egész párt. őt nem ismerem, de ha normális ember és alkalmas a feladatra, akkor mondanám, hogy nem érdekel, hogy csaltak, őt akarom képviselőnek.

ugyanez a téma van emesénél is, annyi különbséggel, hogy itt nem történt olyan konkrét csalás, mint az mdfnél meg tomcatnél (érdekes, hogy nem lett belőle nagyon nagy hír, pedig sztem nagy sztori hogy 13 érvényes szelvénye volt a kb 1100 hamissal szemben). aki ismeri janást (ő van ugye a hiperszuperrejtettkamerás videón) és emesét (én ebben a helyzetben vagyok), tudja, hogy ez csak a hírtv által felfújt botrány. ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy másnap bejelentették az egészet a választási hivatalnak. szerintem itt le van zárva az ügy. és igen, mondjuk ki csalt az szdsz is.

de csalt az mszp, a fidesz, a mindenki. nem mentségként, csak szólok. és direkt pártot írtam és nem embert, mert itt nem arról van szó, hogy dési azt mondta a lótifutinak, hogy fénymásoljon neki x darab cetlit és töltse ki, ahogyan john emese sem mondta azt a janásnak, hogy ha besétál egy ember és azt mondja, hogy adna el neked ajánlószelvényt akkor fogadd el és ne sajnáld rá a pénzt... és akkor a "bűnös módon aláhamisítom" mondatot ne is említsem, ami meg kb vicc kategóriába tartozik, hogy bárki komolyan veszi.

gondolom, hogy feltűnt, az szdsz értékrendje áll legközelebb az enyémhez, de kategorikusan nem utasítok el mindent, ami nem liberális és nem fogadok el mindent, ami szadeszes. nekem az lenne a normális, hogy az emberek így gondolkodjanak, de látom, hogy semmi esély rá.

a hírtv és a mn pedig elérte a célját, a birka kilencedik kerületi nép nem fog az szdsz-re szavazni. kösz, ha elolvastátok, sziasztok

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:24:10

még annyit szólnék hozzá, hogy ha már előjött az elnökválasztás - szintén nem mentségként, csak hogy ha már ezen is megy a vita -, hogy minden pártnál ez megy. tudom. csak annyi a különbség, hogy a már-már kommunizmusba hajló, amúgy hitgyülis atv nem csinál ilyen "tényfeltáró" riportokat.

por 2008.12.28. 22:28:06

az ajánlószelvény nyilatkozat. ha alapos a gyanú, hogy a nyilatkozatok körül gond van (hamisítás), ellenőrizni kell a hivatalos minta alapján az aláírásokat. ha eltérő, akkor az érintettet meg kell kérdezni ő írta-e alá. ha nem, akkor az ajánlószelvény érvénytelen. ha a tettes ismeretlen is marad, az érvénytelenített ajánlások kilőhetik a szadeszt is a választásokról. a gyanú azért alapos, mert egy érintett kijelentése arra mutat, hogy arcrándulás nélkül élne vissza adatokkal, hamisítana aláírást. ez kérdésessé teszi a birtokában lévő szelvények eredetét, a nyilatkozatok hitelességét. aláírás hamisítása, adattal való visszaélés hivatalból üldözendő, hacsak...

Cliff 2008.12.28. 22:36:51

tommika: tudnal nekem emliteni olyan huzast az szdsztol, ami a liberaliizmusra volt jellemzo es meg az orszag is profitalt belole?

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:41:29

a sok privatizáció sokak szerint hülyeség, szerintem annyira nem. másrészt, egy rendszerváltásnyi távlatból szerintem nem nagyon tudjuk levonni azt, hogy mi jó az országnak és mi nem. szerintem harminc-negyven év múlva visszatérhetünk rá. gyurcsányt is rühellem, és látom, hogy szarul oldja meg a dolgokat, de alapvetően van elgondolás abban, hogy kicsit szorosabbra venné az ország övét. azt hogy szarul csinálja, nem tagadom, de a magyar politikában cselekvés híján az ötletek is minimálisan díjazandók. szerintem. de nem éltem még annyit mint itt sokan mások, szóval nem török pálcát senki felett...

states 2008.12.28. 22:49:10

Hát bizony sokkal nyugalmasabb lenne az élet hírtévé nélkül, nézhetnénk a Gyurcsánykeltét, meg az ATV-t reggeltől estig, ahol garantáltan nem derülne ki, mikor, melyik ballib politikus éppen mennyit lopott, hazudott, csalt. Hogy vásároltak kopogtatócédulát, képviselőt, küldötteket, hamis igazolványokkal hogyan választanak pártelnököt, stb, stb Egyszóval olyan lenne az élet, mint 30 évvel ezelőtt...

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:52:46

states, igazad van. nem egyoldalúvá kell válni. de a hírtv most úgy csinál, mintha neki kéne rendbetenni az egész országot. nem kell két domináns média, és semmi bajom nem lenne a hírtévével, ha nem csinálnának lejáratókampányt mindenki ellen, aki nem az ő oldalukon áll. az atv-t pl. tök leszarom, semmi vizet nem zavar, viszont a baloldal jól elvan vele. a hírtelevízió túlértékeli a szerepét.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2008.12.28. 23:33:17

Valóban történt bármi olyasmi, ami kimeríti a hír fogalmát?

Vagy inkább a szokásos, a televízió adók maguk gyártják a "híreket", "botrányokat", amikkel kitöltik a műsoridőt, és amiken csámcsoghat a nép.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.12.28. 23:42:12

menjetek a picsába eszdészestől-hírtévéstől

Cliff 2008.12.28. 23:55:12

bastille: ez szep gondolat toled! :)

Cliff 2008.12.29. 00:04:57

tommika: szerintem az sokkal szanalmasabb, amit a heti hetesben csinalnak a jaszai mari dijas, meg kossuth! díjas művészeink...errol nem beszel senki. ezen senki sem haborodik fel.
de arrol, hogy a hirtv erdekeket sert, feltar, meg kiderit és persze közben tuti hibazik is, na arról rögtön az összes sajtoorganum és medium szelesvasznon tajekoztat, kiveve ha az esetleg rajuk8hirtv)nezve kellemetlen lehet. ami meg nem jelent semmit persze.
ha egyszer lesz idod, nezz meg par adas a celpont arhivumabol, sztem erdemes. ok biztos nem fognak semmilyen díjat kapni...
a hirtv nem rendbe akarja tenni az orszagot, csak be szeretne hozni a jobb oldali mediumok tobb evtizedes lemaradasat a baloldali medimuokkal szemben, mindösszesen ez a hibaja. az elfogultsag tenye a hirtv eseteben erezheto. ez sztem kar vitatni.
de azt is hogy a bal oldal nem volt felkeszulve erre, ezt peldazza cusi esete is. egyszeruen nem gondolta, hogy neki barmilyen problemaja adodhat a buncselekmények miatt.rosszul gondolta...

jozicsenko 2008.12.29. 00:20:06

Batiz és a 20e Ftos albérlete
Zuschlag
a Veres fiúk és a rendezvényszervezési etika (=zsaroljuk a büféseket, ugye)
a zsidó negyed
kilóra megvett cigányság, választás idején
szdsz-es választási csalás, elnökválasztásnál
szdsz-es választási csalás, a Ferencvárosban
BKV-s luxuskocsik
m6-os csalások
m6-os alagutak
a munkaügyi főgóré hülyeségei
4es metró
Sas József, az adócsalás és a Kossuth díj
egy majdnem szóvivő, aki lebukik egy óvoda leszólásával, a férje meg a Koszi-klánhoz sorolható
Pécs és EKF


E-one: te tényleg ezeket véded?

Te tényleg véded ezeket?

mondd, mennyit kapsz ezért?

és mondd, tudsz még tükörbe nézni?

VIKUNYA 2008.12.29. 00:33:22

Szerintem ingyé is megtenné, hiszen olyan vonalas szegényem, akár a HTV.

VIKUNYA 2008.12.29. 00:34:09

Utolsó gondolat: a srác, aki a felvételt készítette, egyébként kurvajó bejglit készít. :)

karandas 2008.12.29. 00:47:07

@Bezuhov: Mégis mi kínos nekem ebben az ügyben, te szerencsétlen? Neked kínos és szeretett pártodnak, amely egy kerületben annyit lopott, amennyit a '98-2002-es ciklussal kapcsolatban országos szinten mantráztok.

Cliff 2008.12.29. 00:49:29

bng: jo iras, grat!
en is hasonlokeppen latom a mai politikai szereploket. ettol fuggetlenul inkabb szavazok a fideszre, mert a tobbi fajankora keptelen lennek.
es igen is kell valasztani, addig legalabb is, amig nem egy fasiszta vagy kommunista part jelenti az alternativat.

GergőÁron (törölt) 2008.12.29. 00:55:32

por 2008.12.28. 21:45:52

talán elő lehetne éppen venni a faszit, de nem fogják, és ami a nagysajnos: hogy jelentősége sincs igazán.

Sőt, igazábóla kopogtacóetlizés is tökéletesen megfelelő jelenleg a magyaroknak.

Amikor mén szavazni az aátlagpógár, úgysem azt nézi, hogy mit akar ez a jelölt. Hanem az esetek 98százalékában deafult valamilyen párt szimpatizáns, mondhatnám érzelmi alapon, mivel amúgy az átlagpógárnak aztán tökmindegy, hogy épp ki van hatalmon, nagyjából ugyanazt nyújtotta eddig neki mindenki. Szóval neki ez inkább szórakozás, hobbi, és annak megfelelően szívvel lélekkel is nyomja. Mint a bélyeggyűjtés, az sem egy racionális dolog, de sokan imádják.

Szóval a kispártok már ki is estek, mivel az átlagpógárnak fogalma sincs ezekről. Bemegy, és ha fideszes, akkor fideszes csókára voksol, ha maszopos akkor maszoposra. E mellett túl sok jelentősége már tényleg nincs, hogy a kopohgtatócédulákkal ki hogy csal, mert az átlagpolgárnak nincs igénye a demokráciára.
Az átlagpógárnak a cirkuszra, vagy méginkább a demokráciával kapcsolatos cirkuszra van igénjye. Az jó móka, mert akkor történnek a dolgok, zajlik az élet. Nem vagyok az összeesküvéselméletek híve, de szerintem nagyjából a kopgtatócédulás csalós botrányoknak ez a célja, hogy ezt az igényt kielégítse, fenttartsa az érdeklődést a politika iránt. Nomeg hogy a politika állóvizét egy picit megfodrozó mikropártókat és jelöltjeiket kivágják a gecibe. Nem emlékszem olynara, hogy egy-egy ilyen cetlisügyből, ha nangyobb párt került bele, lett volna bármi negatív következménye.

GergőÁron (törölt) 2008.12.29. 00:57:51

bocs, előzekhez egy kis kiegészítés: "nagy"párt mszp szdsz fidesz mdf talán még a kdnp is,
mikropárt, pedig az összes olyan, amiről azt sem tudod, hogy létezik.

dzsugasvili 2008.12.29. 01:02:51

Szánalmas, ahogy az Index védeni próbálja ezt a mocsadék gyülevész országromboló csürhét, akikről már milliószor bebizonyosodott, hogy nem túl tehetséges bűnözőkből áll. Elég csak az utóbbi évek teljesítményét nézni. Pár letartóztatott politikus, verekedős Vekler meg hát a csalással megválasztott Kóka is befigyel elég erősen. Ezek után védelmezni őket arra utal, hogy talán maga a szerkesztőség is párttagokból állhat, csak akkor kár független orgánumként reklámozni magukat. De annyiban azért örülök a HirTv gyalázásának, hogy ezzel is kiderült, hogy mennyire betalált a leleplezésük.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.12.29. 01:24:37

komolyan jobban érdekel a magyar foci, mint a belpolitika....az ország fele torkon szarja az egész magyar pártjátékot, meg a pártokat. baszod alássan, kedves blogolvasó, te vagy a legszánalmasabb, aki még véded is, legyen az bármelyik párt.

tudjátok, romantikus szocialista koromban, mikor még nem szavazhattam és ha szavazhattam volna is, nem a maszopra tettem volna a voksom, akkor még hittem ebben.

arany-középút létezik? egy fiatal szocialisták szövetsége vagy vmi....? nem!

és akkor még jöttök itt hírtévékkel? én is mi a fasznak írom ide ezt a sok hülyeséget. olvassatok rejtő jenőt és akkor olyan kedvesen tudtok tekinteni az ilyen döglődő dolgokra...

por 2008.12.29. 01:38:00

GergőÁron: én is hasonlóan látom. beleértve a kommunizmust is, amennyit élvezhettem belőle, úgy érzem, soha ilyen szarul nem álltunk: emberileg. ezek az esetek azt súgják mind: hiába. miért bántana valakit egy ilyen sztori, ha a fél szemét, mert hülye kilopják, vagy mert lázad, kiverik, épp mi van soron. cél, értelem, erő és kitartás nyomokban sincs :)

por 2008.12.29. 01:48:09

úgy érzem, még a sima életösztönnel is gond van, máshol mások a fejüket törik, csipkedik magukat, mi meg a csúszdán előre... itt még a válságot is felülírja a nyerészkedés, a szerzés körül le nem futott játszmák. a többi árvaságra jutott a hajléktalantól, a megsüvegelendő tisztességes vállalkozóig.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:26:47

hohohóóó!

de hiszen enyímé itt a tér
pedig nem is itt nőttem fel éééén

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:32:32

nos, akkor pár szóban összefoglalnám a koránkelők részére a fenti tartalmas vita lényegét és főbb megállapításait...

1. fideszt a dunába

2. maszopot a tiszába

3. mdfet a rábába

4. szdszt a drávába

asszem ennyi...

ja... a kdnp kimaradt mert itt még nem egyeztek meg a felek, hogy máglyára velük vagy kilőnni az egész frakciót a zűrbe...

mondjuk én jeleztem, hogy rám ne számítsanak

ui. nem jöhetnek fel a csészealjamra ezek a..., illetve azok a..., na mindegy, politikus nem jöhet fel és kész..., punktum!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:41:34

és akkor még ezt pakolnám ide a reggeli tea mellé...

"Ezt a teás-cukrost valahogy úgy ismerem, hogy aszongya Müller:
- Orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Nem vette ki a kiskanalat, úgy issza a teát!
Stirlitz kér még egy lehetőséget, de Müller ismég gyanút fog:
- Mégis orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Kivette a kiskanalat, de hunyorgott, mintha ott lenne!
Még egy lehetőséget kér Stirlitz, de Müller tovább gyanakszik:
- De hát kivettem a kiskanalat, nem is hunyorítottam - mondja Stirlitz. - Honnan gondolja, hogy orosz kém vagyok?
- Onnan, hogy zsebre vágta a kiskanalat..."

ezt, és még számos hasonló gyöngyszemet olvashat a nagyérdemű Az oroszok már nincsenek a spájzban... blogon

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 03:10:37

FIGYELEMMM!

Breaking Nyúúúúúzzz...

örömmel közölhetem, hogy hosszas vajúdás után megszületett a megállapodás a kdnp frakció ügyében...

nos, a közös határozat alapján a kdnp arra ítéltetett, hogy az időgépem által juttatódjanak vissza -jól mondani én?- az sötét középkorba...

jó, jó... - felelte erre ufó, v.is én jómagam. - de melyikbe..., úgy értem melyik galaxy-éba...?

hát ebbe itt, ni... - felelte e-one, a bizottság elnöke -, a földijébe..., az földi setét középkorba reppentsd mán őket vissza, de mint a villám...

jó, jó... - felele ufó szolgálatkészen -, amint megjött az papír...

miféle az papír gyönne meg? - kérdezé e-one.

hát az nagytiszteletű tetű Galaktikus Tanács jóváhagyása..., tudod, az kell..., de gyorsak ők, 2 max. 3 fényév oda s vissza...

figyelj csak ufó - förmede rá e-one a tagra, v.is jómagamra.- te lenni idegen? teljesen, totálisan idegen...? há' de 2-3 nap is sok ezeknek..., akarom mondani azoknak...

FIGYELEMMMM!

Breaking nyúúúúzzz...

megállapodás egyenlőre sztornózzzzva...

molaris 2008.12.29. 03:43:53

@por:
Lendvai Ildikó volt kampányfőnöke már ül.

ősbölény 2008.12.29. 05:12:15

Amit a poszt írt, az teljesen nyilvánvaló. Min denki láthatta a megvágott felvételt (három mondatból állt, ha jól emlékszem, és minden mondat előtt vágás volt). De amit az álriőpirt készítői akartak, teljesen bejött: a nyilvánvaló rágalmatj mindegyik médium mint komolyan veendő vádat kezelte. Az Index cikkének pl. azt volt a címe: "Magyarázkodásra kényszerült az SZDSZ." Márpedig a hírfogyasztók többsége nem néz utána a dolgoknak (én pl. valóban rákattintottam az odalinkelt videóra, a többség azonban nem teszi ezt meg), hanem átveszi a médium kommentálását. Tehát már megérte.
És a korábbi esetekben sem láttam, hogy jogi úton sikerülne ezt a hasznot eliminálni.

osborne 2008.12.29. 05:30:51

azért ne kérjük már számon a BBC újságírói etikai kódexét akkor, ha épp egy politikus saját hamisítási reflexeit vallja be egy videón egy olyan országban ahol a korrupció szinte mindenhol jelen van mert az naic vicc.

ez egy ócska csapda volt amibe a politikus részben belesétált. vállalja érte a politikai következményeket, bármi is legyenek azok. (nem lesznek persze de ne provokációzzon mert azért körberöhögés jár)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.12.29. 07:57:23

Igaza volt Fábrynak: a gulyáskommunizmusunk annyira elmosta a rossz és a jó határvonalát, hogy ma már szemünk se rebben, ha valaki egy ilyen blogban védi a védhetetlen csalást.

"Minél tisztább igazság,
annál inkább vitatják"

hufnagel@citromail.hu 2008.12.29. 07:57:37

Mér báncsátok azt a sok jó liberális buzi választásicsaló kocsogot? Hiszen ők sose hazudnak de mindig báncsák őket az öket besározni akaró faszistanyilasnáciszélsőjobboldalos fidesznyikek, szégyen & gyalazat! Szabó Albert sem volt igazi fasiszta, de mi liberálisok felruháztuk, odaküldtük, mert hisz a Totya előre megmondta: "lesz balhé". És aztán mégsem lett!
Albert úrfi azóta Jeruzsálemben /vagy Tel Avivban/ szépen eltaxizik és egyáltalán nem bánccsák nagyon a sértettek őtet. Bácsffy Diana nyilasúrhölgy meg végzi szépen az egyetemet az adófizetők és az NBH-s apuka jóvoltából, pedig milyen jó zsidajgyűlölő karlengető műnyilas volt, amikor kellett valaki a vártára. Minden médiumok fasiszta sztárja, hadd rettegjenek a nyugalmat vágyó bírkák, ahogyan rombol és dúl a félelmetes szélsőjobbos kukaborogató hungarista csőcselék.
Meg kellene végre mindenkinek értenie, vajh kinek érdeke itt annyira a nagy népnemzeti baj- és sz@rkeverés?

mitvsz 2008.12.29. 08:04:03

@c64: Tuskó hopkins is megmondta már,hogy a névsor olvasó nem hiányzik sohasem a sorbol!!!!!!!!!!!

hufnagel@citromail.hu 2008.12.29. 08:12:47

@molaris: talán ideje lenne a többinek is pihennie kicsit. Egy nagy baj van csak a dologban, Magyarországon nincs annyi börtön! Hisz a romacsávóknak sem jut már hely a légkondicionált, szinestévés, konditermes sitten.
De nem is igazán értem, miért nem béreljük ki ezeknek a "testéri roman néptől" a hirhedt szamosújvári műintézetet vagy netán a franciáktól If várát vagy az oroszoktól az szahalini műintézményt.

molaris 2008.12.29. 08:50:18

@ősbölény:
"Szerénység, ha valamint szeretek magamban, az a szerénység."- mondta Bástya et. . Ajánlom kedves utódainak is.
@hufnagel@citromail.hu:
Ez csak pusztán technikai kérdés, hidd el ha eljutunk odáig ezt már csak- csak megoldjuk. Mondjuk a nemzetközi gazdasági helyzetre való tekintettel, valóban MUNKÁRA fogjuk őket. És amíg építik az új börtönt, szép nagy drapériára kiírjuk nekik a jelszót: Dolgozz jól, magadnak építed. Mondjuk koedukált ne legyen, mert még képesek szaporodni, és így is többen vannak, mint elég lenne.:)

molaris 2008.12.29. 08:56:11

@hufnagel@citromail.hu:

Ps., még egy mert beindítottad az agyam. Milyen jó lesz amikor a nyírségi dakota magyarázza el a halovány rózsaszín et.- nek a helyes lapátfogást.:)

Tilcsák Bea (törölt) 2008.12.29. 09:03:36

@E-one: nekem inkább úgy tűnik, hogy lehet olyan szokás, hogy kitöltik a kapott cédulákat az emberek helyett, és mintha ez normális "üzletmenet" lenne. s pont azért hiányolja az értesítőket, mert azok nélkül akár lopott vagy hamis cédulák is lehetnek (persze velük együtt is akár).
a pontok helyén pedig bizony le van keverve az szdsz-es szövege...

FuRaCe 2008.12.29. 09:13:15

Szegény SZDSZ...
Igazából engem nem érdekel, hogy ebben az esetben kinek van igaza, ugyanis az SZDSZ rovásán annyi de annyi van,
hogy ha most még alaptalanul is vádolják és szankciónálják őket akkorsem azt kapják amit ténylegesen megérdemelnének...
Én nem vagyok Fidesz fun, sem hírtv fun, dehogy ki a szánalmas a médiában és a politikai életben,
főleg hamár az SZDSZ-ről is szó van - nem kezdem el sorolni, mert a végén még elragadtatom magam.
És ha a ferdítésről, megvágott videókról beszélünk, a balliberális média verhetetlen a hazudozásban.
Nap mint nap a magyar emberek arcába hazudnak múltjukkal, jelenükkel, jövőjükkel kapcsolatban.
Részemről az a miniumum, hogy végleg eltűnjön a kisebbségi ("elit") érdekeket szolgáló SZDSZ a magyar közéletből és vigye
magával az álrendszerváltó, történelem hamisító csürhéjét. Kihagytam sokmindent a felsorolásból, mert nem sértegetni akarok,
pedig már régóta megvagyok sértve.
És hogy honnan van ez a sok okostojás blogíró, naigen, nagy dolog az index főoldalán lenni, őket kérdezd, hogyan kell
videókat megvágni, cenzúrázni...

Sofian 2008.12.29. 09:51:26

Azt mondja meg valaki kit válasszon az ember 2010-ben? Viktort aki "sohasem" hazudik és 2006-ban még 14. havi nyugdíjat akart? (Most megnézném) és még annak a kevés reformnak is keresztbetett ami értelmes volt?

Ferit aki egyfolytában reformál, de nem képes semmi értelmeset végigvinni?

Az SZDSZ-t aki azt se tudja mit akar?

Az MDF-et meg szerintem hagyjuk is...

molaris 2008.12.29. 10:04:54

@Sofian:
Valóban nagy kérdés:
"ó, mond Te kit választanál?"- azért vannak kizáró tényezők. Kisikolás módszer, strigulázod, ahol a legkevesebb a kihúzás, arra szavazol. Ők szavazat optimálás, mi rizikó minimálás. Valami majd csak összejön.

molaris 2008.12.29. 10:10:21

@FuRaCe:
Ne dühöngj, legalább itt nem cenzúráznak ki; mint azt teszi az abszolút liberális tótawé. Persze lehet, hogy egyszer itt is az a fajta demokratikus rendszer lesz. Bár jó lenne ha tévednék.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.12.29. 10:28:55

@Sofian:

www.marfaipeter.hu/100lepesUjMo.doc
mszp.hu/index.php?gcPage=public/szervezetek/mutatAloldal&fnId=5704
Az Új Magyarország első 100 lépése
31. A törvénybe foglalt ötéves Nyugdíjemelési Program részeként 2007-2010. között végrehajtjuk az elmúlt évek igazságtalanságait orvosló, az évi rendszeres nyugdíjemelésen felüli – átlagosan évi egy havi többletnyugdíjnak megfelelő – nyugdíjemeléseket.
Felelős kiadó: MSZP Országos Központ
Felelős szerkesztő: Szigetvári Viktor
2006. március 19.

mno.hu/portal/344431
Csákabonyi Balázsnál aziránt érdeklődtünk, nem gondolja-e, hogy a vállalás gyakorlatilag megegyezik az ellenzéki párt 14. havi elképzeléseivel. Az MSZP képviselője – aki egyébként a Magyar Nyugdíjasok Országos Szövetségének elnökhelyettese – kijelentette: „Tökéletesen így van, összességében annak felel meg.”

Kezd unalmas lenni, hogy Gyurcsányt amolyan jószándékú kis élőlénynek állítjuk be, aki nagyon akar reformálni, de végül elillan a bátorsága, míg a másik oldalon ott áll a gátlástalanul populista és hataloméhes Orbán. Közben pedig annál gusztustalanabbul hatalomra kerülni, ahogy Ferinek sikerült 2006-ban, egyszerűen nem lehet. Persze működhet tovább az összemosógép, van rá igény, ez tény.

FuRaCe 2008.12.29. 11:03:18

@molaris: messze van ez a dühöngéstől...
A tótawé-t ne is emlísd, mert így sem túl jó a gyomrom...
Egyébként miért ne lehetnék dühös?
20 éve elmozdíthatatlanul ugyanaz a csürhe dönt sorsunk felett...
Egy normális habitussal rendelkező nép már rég nem hagyta volna, hogy ezek akár csak látogatóként is betegyék a lábukat a parlamentbe...
Közméltóságok, szét loptak, eladtak, szétvertek mindent...Az atyaúristenek, semmivel nem kell elszámolniuk, ha részegen vezetnek nem kell szondát fújni, a WC-t vajon lehúzzák maguk után? Vagy arra is külön embert fizetnek? Sőt céget, ami persze rokonságból való... Érzed a sarkított példákból a mondanivalót? Szóval ha ez dühögésnek számít, akkor igen, dühöngök. :)

execute 2008.12.31. 14:15:23

E-ONE!!!

Ma délben LEMONDOTT Janás Ferenc (SZDSZ)
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=251939

"áltényfeltáró hírtv"... Hát persze... Butalibsik... Már megint kinevettettétek magatokat. Köszönet az indexnek, hogy pár napja címlapra tette az újabb égést. (bár gondolom nem ez volt a szándékuk, hehe)

E-one 2008.12.31. 16:01:21

Igen, és? Tovább is olvastad a hírt a címénél? Elég egyértelműen elmondta, azért mondott le, hogy ne érjék a választási bizottságot jogtalan támadások.
süti beállítások módosítása