/>

Leleplező riport készítésével próbálkozik a Magyar Nemzet és a Hír TV. A magam részéről azt tanácsolnám nekik, inkább csináljanak bejglit, ott nagyobb esélyük van a sikerélményre.

Az esemény: Ismeretlen Férfi beállít a IX. kerületi SZDSZ elnökéhez, és felkínál neki egy adag kitöltetlen kopogtatócédulát. Az elnök ezek átvételét a törvény szerint eljárva elutasítja, majd bejelentést tesz a kerületi választási bizottságnál. Egyszerű ügy, minden szabályos.

A médiatálalás: Ismeretlen Férfi hóna alatt véletlen épp egy rejtett kamera volt, de hát ez természetes, mindannyian szoktunk nem ritkán rejtett kamerával sétálgatni ugye. A Magyar Nemzet és a Hír TV felháborodottan tudósít a leleplezett választási csalás kísérletéről, hogy az SZDSZ már erre is hajlandó lett volna. A beszélgetés szemmel láthatóan megvágva került a médiába, kikerültek belőle azok a részletek, amikor a leghülyébbek számára is egyértelmű az elutasítás. Maradt az, ami a békés meggyőzés lett volna, hogy ez miért nem szabályos. A cédulák visszautasításának ténye nem szerepel a leleplezésben, sem az, hogy az SZDSZ bejelentette a provokációt. Ezzel párhuzamosan nyilatkozik nekik egy magát SZDSZ-aktivistának mondó ember, akinek sem a nevét, sem az arcát nem mutatják, és elmagyarázza, hogyan "követik el" a nagy-nagy "csalásokat". Hogy ennek igazságtartalma mennyi, arról legyen elég annyit megjegyeznem, hogy a Gulyásdemokráciának a Magyar Nemzet egy név és arc vállalása nélkül nyilatkozó munkatársa elárulta, Orbán Viktor valójában nő.

Szánalmas. Mondom, maradjanak inkább a bejglinél tényfeltáró álriport helyett. Vagy ha nem jön össze a rejtett kamerázás, legalább ne ennyire nevetségesen próbálják mégis bebizonyítani a valótlant. Az pedig túl olcsó hasonlat lenne, vajon milyen újságíró lehet a nemzetesek és a Hír TV-sek szakmai példaképe. Egyébként is, mikor eldöntöttem, hogy erről postolok, megfogadtam, nem írom itt le azt a nevet, hogy Goebbels.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr35845382

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2008.12.28. 17:42:07

Dear John letter Kedves Emese!Nem igazán értettem, hogy a mindenféle obskúrus pártocskák csalásai kapcsán miért hangsúlyozta elég feltűnően azt az SZDSZ, hogy a kopogtatócédulázás az egy rossz rendszer("Ez a választási botrány egyúttal azt is be…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:04:09

a HírtTv és a hitelesség antonima

Ezek teljesítménybérre tényfeltárnak. S a PÁRTnak teljesíteni kell, mint tudjuk.

Végül is a sok hülye drodi úgy is beveszi.

Ezt is bevették: :))
index.hu/velemeny/jegyzet/0705SS/

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:06:50

@execute: ja és erre mit mondnak?

semmit, egy poszt se hehehe
micsoda emberek ezek???

por 2008.12.28. 20:07:42

nem egy hazafi kezén ránézésre kattant a bilincs 06-kor. képzeljük el, ha még alapos ok is van, hogyan járhat egy szadeszos kampányfőnök! és aztán jönnek a bírók, akik nagyüzemben ítéltek el ártatlanokat. mi jöhet még arra ilyenkor, akinek bűne is van! gondoljátok meg felebarátaim :) kellemes demokráciát mindenkinek! :)

Chicano 2008.12.28. 20:09:22

@Bezuhov: És te ugye nem vagy hülye droid?

pistii 2008.12.28. 20:13:41

TV2 Tények, a hitelesség megtestesítője= mszp propaganda, főleg ha a Bárdos, Máté páros van, gusztustalan, ATV= mszp+szdsz propaganda. Mi is a baj azzal, hogy a HírTv fideszes?

molaris 2008.12.28. 20:14:33

Lehet, hogy Medgyessy életében egyszer igazat mondott??

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:15:09

Chicano 2008.12.28. 19:56:28

Sem a kopogtatócédulát, sem a szavazatodat, utólag senki nem firtathatja, még nyomozati okokból sem.

Értsd már meg, hogy nem kérdezhet meg a rendőrség arról, hogy kire adtad le a cetlidet, gay kire szavaztál. Függetlenül attól, hogy névvel, címmel leadtad az ajánlócetlit, vagy hogy szavazáskor a fülkébe belépés előtt a bizottság lecsekkolta a személyidet.

Ezért szinte lehetetlen azzal lebukni, ha gyártasz hamis kopogtatócetlit.

Max akkor bukhatsz le, ha esetleg valaki felveszi kamerával, ahogy te bent a pártirodában éppen a kis adatbázisod alapján töltögeted kifelé a cetlidet, és közben sátáni kacajjal vegyítve gurgulázva azt mondogatod, hogy HÁHÁHÁ, ezeket a hamsi cetliekt fogok leadni, háhháh!

Illetva értelem szerűen még akkor, ha mindezt nem egy nagypártként csinálod.

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:16:00

@pistii: Hat pont ez a baj! hogy kepzelik ezt hogy csak ugy jobbos tevet csinaljanak Nem ertem mit kepzelnek ezek magukrol.

por 2008.12.28. 20:16:05

a pártok egymást ellenőrzik, mi ezzel a baj? miért kell erre köpködni, kedves "rendszerváltók"?!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:16:49

jah igen: még egy adalék a Hörtevéhez. (Egy teljesen más üggyel kapcsolatban)

w.blog.hu/2007/05/11/a_szopos_szaj_elonyei?fullcommentlist=1#c411487

"Az egyik volt kollégám egyszer nyilatkozott a hírtévének, EU-val kapcsolatban. Feltehetően azt sem szeretik, mert úgy összevágták a felvételt, hogy éppen az ellenkezője jött ki, mint amit a kolléga mondott."

..biztos véletlenül :)

kritikusolvaso 2008.12.28. 20:17:16

@GergőÁron: Még akkor se. Fent a pelda mindig lesz aki elmagyarazza az nem ugy volt elvtarsak!

Chicano 2008.12.28. 20:17:49

@GergőÁron: Áron, én ezt elhiszem, de akkor miért kell címmel ellátva aláírva leadni?

karandas 2008.12.28. 20:20:12

Áruljátok el, a demokrácia legnagyobb dicsőségére, hogy miért baj az, hogy a hírTV Fidesz közeli? Egy ellenzéki párthoz közelálló tévé miért ne a hatalmon lévők disznóságait leplezze le? Számomra sokkal gusztustalanabb a közszolgálatinak hazudott Napkelte, mint az ATV.

por 2008.12.28. 20:20:58

GergőÁron: a kérdés nem az, hogy kit ajánlott (mégcsak nem is az, hogy kire szavazott). a kérdés az: ön írta alá? ahogy fentebb írtam, az aláírások összevethetők az államnak leadott, a személyi igazolványunkon lévő aláírás mintával. ahol eltér nagyon, őket meg kell kérdezni. plusz a kampányfőnöktől írásmintát kérni és összevetni a gyanús aláírásokkal. az írásszakértői vélemény bizonyító erejű.

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:23:38

Chicano 2008.12.28. 19:58:04

persze hogy becsúszik.
épp ez a lényeg!

van egy bizottság, ami a kizárásról dönt, ebben A B C D E pártok emberei ülnek.
az adott körzetben bepróbálja a magát ABCDEFGHIJKLMNO párt is.
ABCDEFGHIJKLMNO pártoknak egyformán vannak hibás, hamis, csalós cetlijeik, mert egyszerűen olyan a rendszer, hogy ezt nem csak lehetővé teszi, de egyenesen szükségszerűvé is..
Namármost a bent ülő ABCDE párt egymást nem fogja ezért basztatni, mert mindenki füle mögött ugyanannyi vaj van, és semmi értelm nem lenne, ha kiderülne, hogy mindenkinek van egy csomó szar cetlije.
Ugyanakkor a maradék FGHIJKLMNO pártok közül mondjuk különösen nemkívánatos ABCDE párt számára H M és O pártok jelenléte a választásokon, így ezeket a hibákra hivatkozva szépen közösen ki lehet szórni.

por 2008.12.28. 20:27:27

egy igazán gyors rendőrség hamarabb pontot tehet az ügy végére, mint ameddig itt vitatkozhatnánk. párszáz aláírást kell ellenőrizni. ez pikk-pakk ügy húsz-harminc rendőrt ráállítva. a gyanú alapos. kimondta, hogy bűnözne, ezután meg kell nézni, hogy mi történt.

por 2008.12.28. 20:29:03

azt a szadeszos kampányfőnök karandasát! :)

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:30:22

por 2008.12.28. 20:20:58

de épp ez az, hogy nem kérdezhetnek meg akkor sem, ha nagyon eltérő az aláírásod, és vélelemezhető, hogy nem te írtad alá!

És ha még valamiért egyértelművé is válna, minden kétséget kizárólag, hogy a te nevedben aláírt valaki más, akkor sem jelenti azt, hogy az adott párt csalt!
Hiszen épp lehet, hogy valamelyik másik párt "ügynöke" adta le a te nevedben a hamis kopogtatócetlit, vagy a szomszéd julinéni írta alá, mert nem beszámítható.

Elvileg nem elég, hogy a cetli szar, a csalás tényét is be kell bizonyítani.
Elvileg!
mert ettől még ki lehet baszni egy törpepárttal.

VIKUNYA 2008.12.28. 20:35:11

@GergőÁron: Gyakorlatila és nem elvileg: ha ügyészségi grafológus megállapítja, hogy legalább cédulát is a szadeszos elnök írt alá, amin nem az ő neve szerepel, bizonyított a történet.

Joe84 2008.12.28. 20:35:28

Ti zsidók, liberálisok, szocialisták, baloldaliak stb.. mindent olyan szépen ki tudtok magyarázni. Gyurcsány is megmondta, hogy az elkúrtuk, meg a hazudtunk az azt jelenti, hogy haladunk előre, dübörög a gazdaság és minden rendben van.

Most meg arra, hogy aláhamisítom az aláírást azt hozzátok ki, hogy ezzel elutasította az átvételt.

RAJTA VAN A VIDEÓN, HOGY AZÉRT UTASÍTJA EL, MERT NINCS HOZZÁ ÉRTESÍTŐ ÉS ÍGY NEM TUD HAMISÍTANI!!! Azt hiszitek a magyarok még beveszik a hazugságaitokat? tévedtek...

draft22 2008.12.28. 20:36:16

@E-one: Kár időt pazarolni a HÍR TV-s bolsevista bandára és ÁVÓ-s védelmezőire ezek komcsik voltak és lesznek, nincs erkölcsük mi a napi tevékenységük, hogy verik a faszukat és nem szeretik az SZDSZ-t ,és egyáltalán senkit magukat sem, szánalmas komcsi banda.

VIKUNYA 2008.12.28. 20:36:39

Visszataszító ez a zsidózás.

draft22 2008.12.28. 20:38:10

@Joe84: Miről beszél Slota kurva?
Te tapsikoltál rákosinak azt is bevetted.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.28. 20:38:27

na látjátok! az ilyen joe84 értelmi szintjén elhelyezkedőknek tökéletesen bejött az anyag. :))

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:41:40

épp most olvasom a tomcates náciblogot, hogy a kis zöldpártocskájuk is épp ezzel vagyon szopatva. És - ó, micsoda meglepetés - nem az ideológia ősellenség mszp szdsz kezdeményezte a körmükrenézést, hanem a hasonló eszméket hirdető Jobbik.
Aminek - micsoda újabb meglepetés - a tomcatos zöldpárt igencsak komoly konkurencia.

És ezzel szopatva vagyon még egy csomó egyéb nóném kispárt is, csak azok még mindennek tetejébe a zöldéknél is annyival tehetségtelenebbek, hogy egy hangos közösségi blog támogatását sem tudják összehozni.

Persze lehet örülni, hogy milyen jó, hogy most hogy ki lesz baszva a kis zsebnáci tomcatékkel, dejó, meg van védve a demokrácia, hurrá, elcsaltuk a gonosz nácipárt indulását, éljen a népkéviselet... :(

draft22 2008.12.28. 20:42:00

@Bezuhov: Hajah ki is verte rá a farkát.

por 2008.12.28. 20:49:35

akkor is érdemes utána nézni és rákérdezni: ön írta alá? egyáltalán érdemes ennek a cédula dolognak utána nézni, mert az vicc, hogy ha egy párt címe nem stimmel (szín nélkül írom) a lapon, vagy nem nyomdai a lap, akkor pártokat kibasznak (szerintem formai okok), de, ha egy polgári jog szerinti nyilatkozatot hamisítanak, tömegesen, akkor fehér lovon lehet bevonulni (szerintem ezek lényegi okok: szabálysértés, bűncselekmény)... ha ennyire hivatalos az a nyomorult papír, ne adhassák-vehessék biankó. semmit nem von le john emese felelősségéből. az ő nevében, helyette jártak el. ilyenkor illik olyan embert oda rakni, aki a nevemben, helyettem úgy jár el, ahogyan én tennék... felmerül a kérdés: ő is így tett volna? ha nem: megfelelő személyek veszik körül?

2008.12.28. 20:50:48

"szalámi taktika"
"Annak a kommunisták által alkalmazott politikai taktikának az elnevezése, hogy az ellenzéki (polgári) pártokból fokozatosan szorítsák ki a velük szemben álló politikusokat. Tehát nem egyszerre próbálták ezen pártokat felszámolni, hanem fokozatosan, amint a szalámit szeletelik fogyasztás közben, míg végül maga a szalámi is "elfogy". Ezt a taktikát később saját szövetségeseikkel szemben is alkalmazták."

a fidesz ezt már rég átvette, a kisgazdákat sikerült bedarálni, a kdnpt beolvasztani, az mdfet (még) nem. kérdés, mikor indul el a jobbik ellen az invázió

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 20:55:03

VIKUNYA 2008.12.28. 20:35:11

de ahhoz, hogy az ügyészségi grafológus vizsgálgathasson ilyesmit, valami alapos gyanúfélének nem ártana megállnia.
És az, hogy egyik párttévé lehoz valami összevágott anyagot, hogy a kampányfőnök vagy hajénadó a cslásra, vagy épp nem, az azért sajnos még nagyon kevés.

De ez csak sci-fi, az ügyészség nem vizsgálja, hogy egy cetlin az aláírás kinek a kézírásához hasonlít leginkább.

por 2008.12.28. 20:57:40

Vikunya: annak az aláírását kell összevetni x (mondjuk több tíz) aláírással, aki kijelentette, hogy a biankó cédulákat aláírja saját maga...

VIKUNYA 2008.12.28. 21:02:54

@GergőÁron: Még ha párttévé is hozta le, és a ha megvágva is, az nyagot - kurvára nem érdekel - alapos indok, ha valaki azt állítja, hogy hajlandó a csalásra, legalább is arra, hogy megnézzük, történt-e ilyen. A demorácia (ó, hja) szempontjából sokkal egészségesebb utánnajárni az ilyennek, mint csípőből azt mondani -minden- párttévés, pártlapos leleplezésre (?), hogy hamisítvány. Mert minden lap pártlap, minden tévé párttévé. Ezzel a logikával tehát SOHA nem vizsgálnánk meg egyelten gyanús ügyet sem, és az igazán faszság.

VIKUNYA 2008.12.28. 21:05:22

@por: Ezér faszság ez a vita. Ténylegesen meg kell nézni, hogy aláírt-e vagy nem (a felvétel elégséges a gyanúhoz, hogy megindítsa egy függeteln (?) nyomozati hatóság az eljárást). Egyből eldőlne a dolgo, mert megvannak már a megfelelő eszközök arra, hogy kiderítsük az igazságot. A többi csak nyálverés.

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 21:08:37

por 2008.12.28. 20:49:35

"ha ennyire hivatalos az a nyomorult papír, ne adhassák-vehessék biankó."

Egy közönséges szirszar fecni, 80grammos papíron, fekete téntával!

Egyáltalán nem nevezhető "hivatalosnak", sőt, nincs is tisztázva, hogy micsoda.

Elvileg kipostázzák neked, és te leadod, vagy begyűjti valami aktivista.
De tegye fel a kezét,a ki adott már le ilyen cetlit!

Nekem rendszerint meg sem érkezik.
Mivel csak egy sima fecni, ezért bekopog az aktivista, az orrod alá tolja a megfelelő párt és jelölt nevével ellátott sajtpapírt, te ráírod e neved lakcímedet, szigszmodat, és szignózód.

Ezzel tök mellesleg egyébként önként rendelekzésre is bocsátottad egy hozzád bekopogó akármilyen senki suttyónak a legfontosabb személyes adataidat!!!

De akár te is ráírhatod mondjuk az öcséd szigszámát, és aláírhatod a nevében is, ahogy jólesik.

Legfelejbb érvénytelenítik, amikor kiderül az egyeztetésen.

Hát ennyire hivatalos ez.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.12.28. 21:12:08

hát ez valóban szánalmas...
...ahogy elkezdenek vergődni a kommunisták, ha kiderül, hogy már megint csaltak
jön a tv, rádió, index, hogy ők csak áldozatok, minden a fidesz hibája....

GergőÁron (törölt) 2008.12.28. 21:16:52

VIKUNYA 2008.12.28. 21:02:54

nem mondtam, hogy feltétlenül hamisítvány, de azért alapos gyanúnak kevés.

A lényeg pedig az, hogy ez nem olyan, mintha valaki a nevedben egy adásvételit hamisítana. Egyszerűen nem lehet azt megcsinálni, hogy a gyanús szelvényeknél a hatóság elkezdje vizsgálni, hogy azt ténylegesen ki írta alá.
Ha nincs vele baj érvényes,
Ha valami nem stimmel vele (kitöltő nem jogosult, halott, másra is leadta, stb) akkor pedig érvénytelen.

És teljesen értlemezhetetlen jelen esetbven arról beszélni is, hogy a "demokrácia szempontjából", mert maga az ajnlási rendszer teljesen és nagyon durván nem demokratikus.

Gyakorlatiulag bárki ajánlhat bárki nevében, mindeközben tökéletesen illetéktelen alakok jutnak hozzá a személyes adataidhoz.
A legrosszabb, ami bebaszhat, hogy egy-egy ajánlás érvénytelen lesz.

draft22 2008.12.28. 21:21:18

@wmiki: Mi derült ki kisbolsi?
Tudsz valamit kiderült5 valami bizonyított dolog? Gyerünk hajra közöld kisbolsi!!!!! Vagy követed az elvtársaidat és építed a bolsi hazugságaidat? Érzem a szagod haver.

wagabound 2008.12.28. 21:23:47

A Hír tévé tőlem is messze áll, de az oknyomozó riportjai bizony gyakran betalálnak. Az persze más kérdés, hogy valahogy mindig csak a baloldal disznóságai vannak terítéken, mintha jobbról csak maszületett bárányokkal találkoznának, dehát elfogulatlan, objektív tévéről van szó, ugyebár, amelyik nem tehet róla, hogy szemét, korrupt, ügyeskedő politikusok csak a parlamenti patkó bal oldalán leledzenek.

A csalási szándék egyébként nyilvánvaló volt, és nem csak a szadesz részéről. Mintha Tomcat neve is elhnagzott volna a téma kapcsán - no persze, nem a Hír tévé oknyomzó riportjában; abból valahogy kimaradt...

draft22 2008.12.28. 21:27:25

@wagabound: Ja és a csaló feljelenti önmagát, légy erős a HÍR TV manipulált (ráadásul rosszul, mert vágni kellett)
Csőbehúzási kisérlet volt, nbem sikerült a komcsi banda beveszi így szocialízálodott, nem kellett hozzá szocializmus a génjeikben van.

por 2008.12.28. 21:32:34

@VIKUNYA: egyetértek, valamit a palival tenni kell, ugyanis bármit tett előtte-utána, a demokrácia alapdolgát, a választás rendszerét köpi szembe, azzal hogy kész arra, hogy hamisítson. nincs az az eszme, ami üdvözítő lenne, ha bűnnel érvényesül...

por 2008.12.28. 21:45:52

@GergőÁron: köszönöm áron, ezekkel, hogy őszinte legyek én is tisztában voltam, csak a gondolkodás erősítését kívántam elérni (bocs ezért a kis manipulációért). a kopogtatás egy nyilt szavazás, és van elég érdeklődő szem, és pár súlyos történelmi örökség... más módon kéne megoldani, hogy egy választási szelvény a kabinban ne egy kilométer hosszú legyen, de ha annyi közvitéz van, hát legyen olyan hosszú, ezt a két fordulós rendszer úgyis megszűri. lesz országos választás, ott mi lesz? :) hogy a pasast elő kell szedni, azt tartom...

giannoni 2008.12.28. 21:48:55

A HÍR TV óránkénti bejátszásában miért csak a "kopogtatócédulavivő"-nek van eltorzítva a hangja? Ő a HÍR TV-s rejtettkamerás?!...Őt ismerjük.

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2008.12.28. 21:54:24

Sajó Sándor: Új Ábel

Anyám! Kegyelmed özvegyasszony,
És szűken van a kenyerünk;
Azért én, lássa, nem panaszlom,
Hogy Káin együtt él velünk;
Kegyelmed gyermekül fogadta,
Bár nem Kegyelmed szülte őt -
Legyen testvér az Istenadta,
Ha ős törzsünkkel összenőtt;
De kikesergem a világba:
Jószívem hozzá mindhiába,
És velünk él bár egy kenyéren,
Nekem e Káin nem testvérem!

Anyám! E Káin csúf szokásból
Minden dolgomba belegázol;
Játékban, utcán, kint a páston,
E Káin sose fogja pártom;
A taligánkat sose húzza,
Mikor meg tolná, visszahúzza,
Zsebemből kicseni a gombot,
Tarisznyámból a kenyeret,
Amit én gyűjtve összehordok,
Ő széjjelszórja s kinevet;
Más kedvét ellenemre szítja,
Utcák kutyáit rám uszítja
S örül, ha folyni látja vérem, -
Nekem e Káin nem testvérem!

Anyám! Én Káint bepanaszlom...
Kegyelmed gyönge, beteg asszony,
S míg betegen nyög itt az ágyban,
Ő mért fütyül kint oly vidáman?
Ha házunk őneki is háza,
Idegenek közt mért gyalázza?
Ha idegen a lelke tőlünk,
Anyám, - Káinnal mért vesződjünk?...

Nem vagyunk senki kapcarongya,
Én nem leszek Káin bolondja, -
Anyám! Nekem már forr a vérem:
Nekem e Káin rossz testvérem, -
Anyám, így élni nem öröm...
Én Káint többé nem panaszlom,
De ezt így nem bírom sokáig,
S ha Káin jobbá most se válik,
Akkor az Isten irgalmazzon, -
Bevégzem vele nagy pöröm:
Anyám, - én Káint megölöm!

Tirpák Kutya 2008.12.28. 22:04:15

Szerintem rohadtul nem érdemes ennyit foglalkozni velük. Egyik oldallal sem. Ha korruptak, tehetetlenek, alkalmatlanok a képviselőink, nem rájuk szavazunk pl: 2010-ben. (demokrácia)

Nash vs. Keynes 2008.12.28. 22:10:36

ha az eddigiek alapján kellene a hir tv kontra szdsz kérdésben szavahihetőbbet választani hát nagy bajban lennék, és ez akkora égő a szadesznek mint ide a nyújork telaviv tengely..

Joe84 2008.12.28. 22:11:11

@megmegvolt:
Anyád a Slota kurvája te szerencsétlen liberális balfasz!

Azt mondta, hogy aláhamisít, vagy nem? Akkor meg miről beszélsz, te retardált seggfej?
Miért próbálod elhitetni a feketéről, hogy fehér? Aki meg nem hiszi el az már "rákosinak is tapsikolt".

Hamisítják a cédulákat... ezen már a kutya sem lepődik meg, az szdsz 4-5 kopogtatót sem tudna összekaparni önerőből, mert már a halál sem kíváncsi rájuk!

Barbrady 2008.12.28. 22:13:39

Nemigazán értem mit kéne itt bizonyítani, ez olyan mintha bizonyítékot kérne valaki arra, hogy Al Capone maffiózó volt, nemcsak adócsaló.
A magyar politikai elit ezt csinálja, aki idealista és szentnek hiszi őket, komplett hülye.

Cliff 2008.12.28. 22:14:13

e-one: szted ki deritette ki a te tetves csak papiron letezo partodrol, hogy csaltak az elnok valasztason? na ki? igen, aaaa hííírr tééévvééé!
es ha nincs az a "bena" és "muveletlen" hir tv, akkor most a koka mosna az agyad a kuldott gyuleseken...na nem mintha a masik, latens buzi nem azt tenne...jobb lenne ha nem irogatnal ide, mert meg jobban lejaratod magad es az elvtarsaidat!

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:22:16

alapvetően az a baj, hogy szerintettek (enblock a magyar emberek szerint) van egy párt és akkor abban mindenki isten/miindenki faszszopó. ez a baj. ismerek tök normális mszpst, szdszest, mdfest meg fideszest is, de ugyanúgy mindegyikből tudok felhozni gyökereket is.

megnézhetitek most ezt a kilencedik kerületi kampányt: a fidesz meg az mszp nem kampányol semmit. kirakják a plakátjaikat, aztán kész. ezeknél a nagy pártoknál nagyon minimális annak a befolyása, hogy az adott ember szimpatikus-e vagy hogy egyáltalán milyen kampánnyal, illetve milyen üzenettel áll elő.

az emberek leszarják, hogy bánsághi egy fasz, a fideszest embert (a nevét sem tudom) meg még a plakáton kívül életemben nem láttam. a két kisebb pártnak nagyobb a hangsúly az egész kampány kérdésen. üzenete is volt mindkét jelöltnek: emese családbarát ferencvárosért kiáltott, dézsi - exrendőrként nyílván - a törvényességet hozta fel. az mdf belebukott az egyértelmű családba, emiatt nem dézsi a hibás, hanem az egész párt. őt nem ismerem, de ha normális ember és alkalmas a feladatra, akkor mondanám, hogy nem érdekel, hogy csaltak, őt akarom képviselőnek.

ugyanez a téma van emesénél is, annyi különbséggel, hogy itt nem történt olyan konkrét csalás, mint az mdfnél meg tomcatnél (érdekes, hogy nem lett belőle nagyon nagy hír, pedig sztem nagy sztori hogy 13 érvényes szelvénye volt a kb 1100 hamissal szemben). aki ismeri janást (ő van ugye a hiperszuperrejtettkamerás videón) és emesét (én ebben a helyzetben vagyok), tudja, hogy ez csak a hírtv által felfújt botrány. ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy másnap bejelentették az egészet a választási hivatalnak. szerintem itt le van zárva az ügy. és igen, mondjuk ki csalt az szdsz is.

de csalt az mszp, a fidesz, a mindenki. nem mentségként, csak szólok. és direkt pártot írtam és nem embert, mert itt nem arról van szó, hogy dési azt mondta a lótifutinak, hogy fénymásoljon neki x darab cetlit és töltse ki, ahogyan john emese sem mondta azt a janásnak, hogy ha besétál egy ember és azt mondja, hogy adna el neked ajánlószelvényt akkor fogadd el és ne sajnáld rá a pénzt... és akkor a "bűnös módon aláhamisítom" mondatot ne is említsem, ami meg kb vicc kategóriába tartozik, hogy bárki komolyan veszi.

gondolom, hogy feltűnt, az szdsz értékrendje áll legközelebb az enyémhez, de kategorikusan nem utasítok el mindent, ami nem liberális és nem fogadok el mindent, ami szadeszes. nekem az lenne a normális, hogy az emberek így gondolkodjanak, de látom, hogy semmi esély rá.

a hírtv és a mn pedig elérte a célját, a birka kilencedik kerületi nép nem fog az szdsz-re szavazni. kösz, ha elolvastátok, sziasztok

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:24:10

még annyit szólnék hozzá, hogy ha már előjött az elnökválasztás - szintén nem mentségként, csak hogy ha már ezen is megy a vita -, hogy minden pártnál ez megy. tudom. csak annyi a különbség, hogy a már-már kommunizmusba hajló, amúgy hitgyülis atv nem csinál ilyen "tényfeltáró" riportokat.

por 2008.12.28. 22:28:06

az ajánlószelvény nyilatkozat. ha alapos a gyanú, hogy a nyilatkozatok körül gond van (hamisítás), ellenőrizni kell a hivatalos minta alapján az aláírásokat. ha eltérő, akkor az érintettet meg kell kérdezni ő írta-e alá. ha nem, akkor az ajánlószelvény érvénytelen. ha a tettes ismeretlen is marad, az érvénytelenített ajánlások kilőhetik a szadeszt is a választásokról. a gyanú azért alapos, mert egy érintett kijelentése arra mutat, hogy arcrándulás nélkül élne vissza adatokkal, hamisítana aláírást. ez kérdésessé teszi a birtokában lévő szelvények eredetét, a nyilatkozatok hitelességét. aláírás hamisítása, adattal való visszaélés hivatalból üldözendő, hacsak...

Cliff 2008.12.28. 22:36:51

tommika: tudnal nekem emliteni olyan huzast az szdsztol, ami a liberaliizmusra volt jellemzo es meg az orszag is profitalt belole?

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:41:29

a sok privatizáció sokak szerint hülyeség, szerintem annyira nem. másrészt, egy rendszerváltásnyi távlatból szerintem nem nagyon tudjuk levonni azt, hogy mi jó az országnak és mi nem. szerintem harminc-negyven év múlva visszatérhetünk rá. gyurcsányt is rühellem, és látom, hogy szarul oldja meg a dolgokat, de alapvetően van elgondolás abban, hogy kicsit szorosabbra venné az ország övét. azt hogy szarul csinálja, nem tagadom, de a magyar politikában cselekvés híján az ötletek is minimálisan díjazandók. szerintem. de nem éltem még annyit mint itt sokan mások, szóval nem török pálcát senki felett...

states 2008.12.28. 22:49:10

Hát bizony sokkal nyugalmasabb lenne az élet hírtévé nélkül, nézhetnénk a Gyurcsánykeltét, meg az ATV-t reggeltől estig, ahol garantáltan nem derülne ki, mikor, melyik ballib politikus éppen mennyit lopott, hazudott, csalt. Hogy vásároltak kopogtatócédulát, képviselőt, küldötteket, hamis igazolványokkal hogyan választanak pártelnököt, stb, stb Egyszóval olyan lenne az élet, mint 30 évvel ezelőtt...

tommika · http://www.fifahungary.com 2008.12.28. 22:52:46

states, igazad van. nem egyoldalúvá kell válni. de a hírtv most úgy csinál, mintha neki kéne rendbetenni az egész országot. nem kell két domináns média, és semmi bajom nem lenne a hírtévével, ha nem csinálnának lejáratókampányt mindenki ellen, aki nem az ő oldalukon áll. az atv-t pl. tök leszarom, semmi vizet nem zavar, viszont a baloldal jól elvan vele. a hírtelevízió túlértékeli a szerepét.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2008.12.28. 23:33:17

Valóban történt bármi olyasmi, ami kimeríti a hír fogalmát?

Vagy inkább a szokásos, a televízió adók maguk gyártják a "híreket", "botrányokat", amikkel kitöltik a műsoridőt, és amiken csámcsoghat a nép.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.12.28. 23:42:12

menjetek a picsába eszdészestől-hírtévéstől

Cliff 2008.12.28. 23:55:12

bastille: ez szep gondolat toled! :)

Cliff 2008.12.29. 00:04:57

tommika: szerintem az sokkal szanalmasabb, amit a heti hetesben csinalnak a jaszai mari dijas, meg kossuth! díjas művészeink...errol nem beszel senki. ezen senki sem haborodik fel.
de arrol, hogy a hirtv erdekeket sert, feltar, meg kiderit és persze közben tuti hibazik is, na arról rögtön az összes sajtoorganum és medium szelesvasznon tajekoztat, kiveve ha az esetleg rajuk8hirtv)nezve kellemetlen lehet. ami meg nem jelent semmit persze.
ha egyszer lesz idod, nezz meg par adas a celpont arhivumabol, sztem erdemes. ok biztos nem fognak semmilyen díjat kapni...
a hirtv nem rendbe akarja tenni az orszagot, csak be szeretne hozni a jobb oldali mediumok tobb evtizedes lemaradasat a baloldali medimuokkal szemben, mindösszesen ez a hibaja. az elfogultsag tenye a hirtv eseteben erezheto. ez sztem kar vitatni.
de azt is hogy a bal oldal nem volt felkeszulve erre, ezt peldazza cusi esete is. egyszeruen nem gondolta, hogy neki barmilyen problemaja adodhat a buncselekmények miatt.rosszul gondolta...

jozicsenko 2008.12.29. 00:20:06

Batiz és a 20e Ftos albérlete
Zuschlag
a Veres fiúk és a rendezvényszervezési etika (=zsaroljuk a büféseket, ugye)
a zsidó negyed
kilóra megvett cigányság, választás idején
szdsz-es választási csalás, elnökválasztásnál
szdsz-es választási csalás, a Ferencvárosban
BKV-s luxuskocsik
m6-os csalások
m6-os alagutak
a munkaügyi főgóré hülyeségei
4es metró
Sas József, az adócsalás és a Kossuth díj
egy majdnem szóvivő, aki lebukik egy óvoda leszólásával, a férje meg a Koszi-klánhoz sorolható
Pécs és EKF


E-one: te tényleg ezeket véded?

Te tényleg véded ezeket?

mondd, mennyit kapsz ezért?

és mondd, tudsz még tükörbe nézni?

VIKUNYA 2008.12.29. 00:33:22

Szerintem ingyé is megtenné, hiszen olyan vonalas szegényem, akár a HTV.

VIKUNYA 2008.12.29. 00:34:09

Utolsó gondolat: a srác, aki a felvételt készítette, egyébként kurvajó bejglit készít. :)

karandas 2008.12.29. 00:47:07

@Bezuhov: Mégis mi kínos nekem ebben az ügyben, te szerencsétlen? Neked kínos és szeretett pártodnak, amely egy kerületben annyit lopott, amennyit a '98-2002-es ciklussal kapcsolatban országos szinten mantráztok.

Cliff 2008.12.29. 00:49:29

bng: jo iras, grat!
en is hasonlokeppen latom a mai politikai szereploket. ettol fuggetlenul inkabb szavazok a fideszre, mert a tobbi fajankora keptelen lennek.
es igen is kell valasztani, addig legalabb is, amig nem egy fasiszta vagy kommunista part jelenti az alternativat.

GergőÁron (törölt) 2008.12.29. 00:55:32

por 2008.12.28. 21:45:52

talán elő lehetne éppen venni a faszit, de nem fogják, és ami a nagysajnos: hogy jelentősége sincs igazán.

Sőt, igazábóla kopogtacóetlizés is tökéletesen megfelelő jelenleg a magyaroknak.

Amikor mén szavazni az aátlagpógár, úgysem azt nézi, hogy mit akar ez a jelölt. Hanem az esetek 98százalékában deafult valamilyen párt szimpatizáns, mondhatnám érzelmi alapon, mivel amúgy az átlagpógárnak aztán tökmindegy, hogy épp ki van hatalmon, nagyjából ugyanazt nyújtotta eddig neki mindenki. Szóval neki ez inkább szórakozás, hobbi, és annak megfelelően szívvel lélekkel is nyomja. Mint a bélyeggyűjtés, az sem egy racionális dolog, de sokan imádják.

Szóval a kispártok már ki is estek, mivel az átlagpógárnak fogalma sincs ezekről. Bemegy, és ha fideszes, akkor fideszes csókára voksol, ha maszopos akkor maszoposra. E mellett túl sok jelentősége már tényleg nincs, hogy a kopohgtatócédulákkal ki hogy csal, mert az átlagpolgárnak nincs igénye a demokráciára.
Az átlagpógárnak a cirkuszra, vagy méginkább a demokráciával kapcsolatos cirkuszra van igénjye. Az jó móka, mert akkor történnek a dolgok, zajlik az élet. Nem vagyok az összeesküvéselméletek híve, de szerintem nagyjából a kopgtatócédulás csalós botrányoknak ez a célja, hogy ezt az igényt kielégítse, fenttartsa az érdeklődést a politika iránt. Nomeg hogy a politika állóvizét egy picit megfodrozó mikropártókat és jelöltjeiket kivágják a gecibe. Nem emlékszem olynara, hogy egy-egy ilyen cetlisügyből, ha nangyobb párt került bele, lett volna bármi negatív következménye.

GergőÁron (törölt) 2008.12.29. 00:57:51

bocs, előzekhez egy kis kiegészítés: "nagy"párt mszp szdsz fidesz mdf talán még a kdnp is,
mikropárt, pedig az összes olyan, amiről azt sem tudod, hogy létezik.

dzsugasvili 2008.12.29. 01:02:51

Szánalmas, ahogy az Index védeni próbálja ezt a mocsadék gyülevész országromboló csürhét, akikről már milliószor bebizonyosodott, hogy nem túl tehetséges bűnözőkből áll. Elég csak az utóbbi évek teljesítményét nézni. Pár letartóztatott politikus, verekedős Vekler meg hát a csalással megválasztott Kóka is befigyel elég erősen. Ezek után védelmezni őket arra utal, hogy talán maga a szerkesztőség is párttagokból állhat, csak akkor kár független orgánumként reklámozni magukat. De annyiban azért örülök a HirTv gyalázásának, hogy ezzel is kiderült, hogy mennyire betalált a leleplezésük.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.12.29. 01:24:37

komolyan jobban érdekel a magyar foci, mint a belpolitika....az ország fele torkon szarja az egész magyar pártjátékot, meg a pártokat. baszod alássan, kedves blogolvasó, te vagy a legszánalmasabb, aki még véded is, legyen az bármelyik párt.

tudjátok, romantikus szocialista koromban, mikor még nem szavazhattam és ha szavazhattam volna is, nem a maszopra tettem volna a voksom, akkor még hittem ebben.

arany-középút létezik? egy fiatal szocialisták szövetsége vagy vmi....? nem!

és akkor még jöttök itt hírtévékkel? én is mi a fasznak írom ide ezt a sok hülyeséget. olvassatok rejtő jenőt és akkor olyan kedvesen tudtok tekinteni az ilyen döglődő dolgokra...

por 2008.12.29. 01:38:00

GergőÁron: én is hasonlóan látom. beleértve a kommunizmust is, amennyit élvezhettem belőle, úgy érzem, soha ilyen szarul nem álltunk: emberileg. ezek az esetek azt súgják mind: hiába. miért bántana valakit egy ilyen sztori, ha a fél szemét, mert hülye kilopják, vagy mert lázad, kiverik, épp mi van soron. cél, értelem, erő és kitartás nyomokban sincs :)

por 2008.12.29. 01:48:09

úgy érzem, még a sima életösztönnel is gond van, máshol mások a fejüket törik, csipkedik magukat, mi meg a csúszdán előre... itt még a válságot is felülírja a nyerészkedés, a szerzés körül le nem futott játszmák. a többi árvaságra jutott a hajléktalantól, a megsüvegelendő tisztességes vállalkozóig.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:26:47

hohohóóó!

de hiszen enyímé itt a tér
pedig nem is itt nőttem fel éééén

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:32:32

nos, akkor pár szóban összefoglalnám a koránkelők részére a fenti tartalmas vita lényegét és főbb megállapításait...

1. fideszt a dunába

2. maszopot a tiszába

3. mdfet a rábába

4. szdszt a drávába

asszem ennyi...

ja... a kdnp kimaradt mert itt még nem egyeztek meg a felek, hogy máglyára velük vagy kilőnni az egész frakciót a zűrbe...

mondjuk én jeleztem, hogy rám ne számítsanak

ui. nem jöhetnek fel a csészealjamra ezek a..., illetve azok a..., na mindegy, politikus nem jöhet fel és kész..., punktum!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 02:41:34

és akkor még ezt pakolnám ide a reggeli tea mellé...

"Ezt a teás-cukrost valahogy úgy ismerem, hogy aszongya Müller:
- Orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Nem vette ki a kiskanalat, úgy issza a teát!
Stirlitz kér még egy lehetőséget, de Müller ismég gyanút fog:
- Mégis orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Kivette a kiskanalat, de hunyorgott, mintha ott lenne!
Még egy lehetőséget kér Stirlitz, de Müller tovább gyanakszik:
- De hát kivettem a kiskanalat, nem is hunyorítottam - mondja Stirlitz. - Honnan gondolja, hogy orosz kém vagyok?
- Onnan, hogy zsebre vágta a kiskanalat..."

ezt, és még számos hasonló gyöngyszemet olvashat a nagyérdemű Az oroszok már nincsenek a spájzban... blogon

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 03:10:37

FIGYELEMMM!

Breaking Nyúúúúúzzz...

örömmel közölhetem, hogy hosszas vajúdás után megszületett a megállapodás a kdnp frakció ügyében...

nos, a közös határozat alapján a kdnp arra ítéltetett, hogy az időgépem által juttatódjanak vissza -jól mondani én?- az sötét középkorba...

jó, jó... - felelte erre ufó, v.is én jómagam. - de melyikbe..., úgy értem melyik galaxy-éba...?

hát ebbe itt, ni... - felelte e-one, a bizottság elnöke -, a földijébe..., az földi setét középkorba reppentsd mán őket vissza, de mint a villám...

jó, jó... - felele ufó szolgálatkészen -, amint megjött az papír...

miféle az papír gyönne meg? - kérdezé e-one.

hát az nagytiszteletű tetű Galaktikus Tanács jóváhagyása..., tudod, az kell..., de gyorsak ők, 2 max. 3 fényév oda s vissza...

figyelj csak ufó - förmede rá e-one a tagra, v.is jómagamra.- te lenni idegen? teljesen, totálisan idegen...? há' de 2-3 nap is sok ezeknek..., akarom mondani azoknak...

FIGYELEMMMM!

Breaking nyúúúúzzz...

megállapodás egyenlőre sztornózzzzva...

molaris 2008.12.29. 03:43:53

@por:
Lendvai Ildikó volt kampányfőnöke már ül.

ősbölény 2008.12.29. 05:12:15

Amit a poszt írt, az teljesen nyilvánvaló. Min denki láthatta a megvágott felvételt (három mondatból állt, ha jól emlékszem, és minden mondat előtt vágás volt). De amit az álriőpirt készítői akartak, teljesen bejött: a nyilvánvaló rágalmatj mindegyik médium mint komolyan veendő vádat kezelte. Az Index cikkének pl. azt volt a címe: "Magyarázkodásra kényszerült az SZDSZ." Márpedig a hírfogyasztók többsége nem néz utána a dolgoknak (én pl. valóban rákattintottam az odalinkelt videóra, a többség azonban nem teszi ezt meg), hanem átveszi a médium kommentálását. Tehát már megérte.
És a korábbi esetekben sem láttam, hogy jogi úton sikerülne ezt a hasznot eliminálni.

osborne 2008.12.29. 05:30:51

azért ne kérjük már számon a BBC újságírói etikai kódexét akkor, ha épp egy politikus saját hamisítási reflexeit vallja be egy videón egy olyan országban ahol a korrupció szinte mindenhol jelen van mert az naic vicc.

ez egy ócska csapda volt amibe a politikus részben belesétált. vállalja érte a politikai következményeket, bármi is legyenek azok. (nem lesznek persze de ne provokációzzon mert azért körberöhögés jár)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.12.29. 07:57:23

Igaza volt Fábrynak: a gulyáskommunizmusunk annyira elmosta a rossz és a jó határvonalát, hogy ma már szemünk se rebben, ha valaki egy ilyen blogban védi a védhetetlen csalást.

"Minél tisztább igazság,
annál inkább vitatják"

hufnagel@citromail.hu 2008.12.29. 07:57:37

Mér báncsátok azt a sok jó liberális buzi választásicsaló kocsogot? Hiszen ők sose hazudnak de mindig báncsák őket az öket besározni akaró faszistanyilasnáciszélsőjobboldalos fidesznyikek, szégyen & gyalazat! Szabó Albert sem volt igazi fasiszta, de mi liberálisok felruháztuk, odaküldtük, mert hisz a Totya előre megmondta: "lesz balhé". És aztán mégsem lett!
Albert úrfi azóta Jeruzsálemben /vagy Tel Avivban/ szépen eltaxizik és egyáltalán nem bánccsák nagyon a sértettek őtet. Bácsffy Diana nyilasúrhölgy meg végzi szépen az egyetemet az adófizetők és az NBH-s apuka jóvoltából, pedig milyen jó zsidajgyűlölő karlengető műnyilas volt, amikor kellett valaki a vártára. Minden médiumok fasiszta sztárja, hadd rettegjenek a nyugalmat vágyó bírkák, ahogyan rombol és dúl a félelmetes szélsőjobbos kukaborogató hungarista csőcselék.
Meg kellene végre mindenkinek értenie, vajh kinek érdeke itt annyira a nagy népnemzeti baj- és sz@rkeverés?

mitvsz 2008.12.29. 08:04:03

@c64: Tuskó hopkins is megmondta már,hogy a névsor olvasó nem hiányzik sohasem a sorbol!!!!!!!!!!!

hufnagel@citromail.hu 2008.12.29. 08:12:47

@molaris: talán ideje lenne a többinek is pihennie kicsit. Egy nagy baj van csak a dologban, Magyarországon nincs annyi börtön! Hisz a romacsávóknak sem jut már hely a légkondicionált, szinestévés, konditermes sitten.
De nem is igazán értem, miért nem béreljük ki ezeknek a "testéri roman néptől" a hirhedt szamosújvári műintézetet vagy netán a franciáktól If várát vagy az oroszoktól az szahalini műintézményt.

molaris 2008.12.29. 08:50:18

@ősbölény:
"Szerénység, ha valamint szeretek magamban, az a szerénység."- mondta Bástya et. . Ajánlom kedves utódainak is.
@hufnagel@citromail.hu:
Ez csak pusztán technikai kérdés, hidd el ha eljutunk odáig ezt már csak- csak megoldjuk. Mondjuk a nemzetközi gazdasági helyzetre való tekintettel, valóban MUNKÁRA fogjuk őket. És amíg építik az új börtönt, szép nagy drapériára kiírjuk nekik a jelszót: Dolgozz jól, magadnak építed. Mondjuk koedukált ne legyen, mert még képesek szaporodni, és így is többen vannak, mint elég lenne.:)

molaris 2008.12.29. 08:56:11

@hufnagel@citromail.hu:

Ps., még egy mert beindítottad az agyam. Milyen jó lesz amikor a nyírségi dakota magyarázza el a halovány rózsaszín et.- nek a helyes lapátfogást.:)

Tilcsák Bea (törölt) 2008.12.29. 09:03:36

@E-one: nekem inkább úgy tűnik, hogy lehet olyan szokás, hogy kitöltik a kapott cédulákat az emberek helyett, és mintha ez normális "üzletmenet" lenne. s pont azért hiányolja az értesítőket, mert azok nélkül akár lopott vagy hamis cédulák is lehetnek (persze velük együtt is akár).
a pontok helyén pedig bizony le van keverve az szdsz-es szövege...

FuRaCe 2008.12.29. 09:13:15

Szegény SZDSZ...
Igazából engem nem érdekel, hogy ebben az esetben kinek van igaza, ugyanis az SZDSZ rovásán annyi de annyi van,
hogy ha most még alaptalanul is vádolják és szankciónálják őket akkorsem azt kapják amit ténylegesen megérdemelnének...
Én nem vagyok Fidesz fun, sem hírtv fun, dehogy ki a szánalmas a médiában és a politikai életben,
főleg hamár az SZDSZ-ről is szó van - nem kezdem el sorolni, mert a végén még elragadtatom magam.
És ha a ferdítésről, megvágott videókról beszélünk, a balliberális média verhetetlen a hazudozásban.
Nap mint nap a magyar emberek arcába hazudnak múltjukkal, jelenükkel, jövőjükkel kapcsolatban.
Részemről az a miniumum, hogy végleg eltűnjön a kisebbségi ("elit") érdekeket szolgáló SZDSZ a magyar közéletből és vigye
magával az álrendszerváltó, történelem hamisító csürhéjét. Kihagytam sokmindent a felsorolásból, mert nem sértegetni akarok,
pedig már régóta megvagyok sértve.
És hogy honnan van ez a sok okostojás blogíró, naigen, nagy dolog az index főoldalán lenni, őket kérdezd, hogyan kell
videókat megvágni, cenzúrázni...

Sofian 2008.12.29. 09:51:26

Azt mondja meg valaki kit válasszon az ember 2010-ben? Viktort aki "sohasem" hazudik és 2006-ban még 14. havi nyugdíjat akart? (Most megnézném) és még annak a kevés reformnak is keresztbetett ami értelmes volt?

Ferit aki egyfolytában reformál, de nem képes semmi értelmeset végigvinni?

Az SZDSZ-t aki azt se tudja mit akar?

Az MDF-et meg szerintem hagyjuk is...

molaris 2008.12.29. 10:04:54

@Sofian:
Valóban nagy kérdés:
"ó, mond Te kit választanál?"- azért vannak kizáró tényezők. Kisikolás módszer, strigulázod, ahol a legkevesebb a kihúzás, arra szavazol. Ők szavazat optimálás, mi rizikó minimálás. Valami majd csak összejön.

molaris 2008.12.29. 10:10:21

@FuRaCe:
Ne dühöngj, legalább itt nem cenzúráznak ki; mint azt teszi az abszolút liberális tótawé. Persze lehet, hogy egyszer itt is az a fajta demokratikus rendszer lesz. Bár jó lenne ha tévednék.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.12.29. 10:28:55

@Sofian:

www.marfaipeter.hu/100lepesUjMo.doc
mszp.hu/index.php?gcPage=public/szervezetek/mutatAloldal&fnId=5704
Az Új Magyarország első 100 lépése
31. A törvénybe foglalt ötéves Nyugdíjemelési Program részeként 2007-2010. között végrehajtjuk az elmúlt évek igazságtalanságait orvosló, az évi rendszeres nyugdíjemelésen felüli – átlagosan évi egy havi többletnyugdíjnak megfelelő – nyugdíjemeléseket.
Felelős kiadó: MSZP Országos Központ
Felelős szerkesztő: Szigetvári Viktor
2006. március 19.

mno.hu/portal/344431
Csákabonyi Balázsnál aziránt érdeklődtünk, nem gondolja-e, hogy a vállalás gyakorlatilag megegyezik az ellenzéki párt 14. havi elképzeléseivel. Az MSZP képviselője – aki egyébként a Magyar Nyugdíjasok Országos Szövetségének elnökhelyettese – kijelentette: „Tökéletesen így van, összességében annak felel meg.”

Kezd unalmas lenni, hogy Gyurcsányt amolyan jószándékú kis élőlénynek állítjuk be, aki nagyon akar reformálni, de végül elillan a bátorsága, míg a másik oldalon ott áll a gátlástalanul populista és hataloméhes Orbán. Közben pedig annál gusztustalanabbul hatalomra kerülni, ahogy Ferinek sikerült 2006-ban, egyszerűen nem lehet. Persze működhet tovább az összemosógép, van rá igény, ez tény.

FuRaCe 2008.12.29. 11:03:18

@molaris: messze van ez a dühöngéstől...
A tótawé-t ne is emlísd, mert így sem túl jó a gyomrom...
Egyébként miért ne lehetnék dühös?
20 éve elmozdíthatatlanul ugyanaz a csürhe dönt sorsunk felett...
Egy normális habitussal rendelkező nép már rég nem hagyta volna, hogy ezek akár csak látogatóként is betegyék a lábukat a parlamentbe...
Közméltóságok, szét loptak, eladtak, szétvertek mindent...Az atyaúristenek, semmivel nem kell elszámolniuk, ha részegen vezetnek nem kell szondát fújni, a WC-t vajon lehúzzák maguk után? Vagy arra is külön embert fizetnek? Sőt céget, ami persze rokonságból való... Érzed a sarkított példákból a mondanivalót? Szóval ha ez dühögésnek számít, akkor igen, dühöngök. :)

execute 2008.12.31. 14:15:23

E-ONE!!!

Ma délben LEMONDOTT Janás Ferenc (SZDSZ)
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=251939

"áltényfeltáró hírtv"... Hát persze... Butalibsik... Már megint kinevettettétek magatokat. Köszönet az indexnek, hogy pár napja címlapra tette az újabb égést. (bár gondolom nem ez volt a szándékuk, hehe)

E-one 2008.12.31. 16:01:21

Igen, és? Tovább is olvastad a hírt a címénél? Elég egyértelműen elmondta, azért mondott le, hogy ne érjék a választási bizottságot jogtalan támadások.
süti beállítások módosítása