A Kedves Vezető intelmei
2010.08.26. 16:02
A Sport TV belehúzott a jóba, mert Magyarországon nyalni tudni kell, de az azért mindenképp újdonság, ahogy a jövő heti svéd-magyar meccs, és így az egész Eb-selejtezősorozat felvezetését elképzelik. Nemes egyszerűséggel ugyanis azt mutatják majd, ahogy Orbán Viktor egy órán keresztül elemzi a magyar sport helyzetét. Azért ez így mégis egy szint.
Újabban nagyon utálom, amikor drága kis csapatom a Videotonnal játszik itthon, mert utána egyszerűen elkerülhetetlen, hogy a klubház környékén ne fussunk össze Orbánnal. Nehezen viselem olyankor a fejét, és nem azért, mert politikailag finoman szólva sem vagyunk egy platformon. Hanem mert a politikának nincs helye a foci körül. A politika fontos dolog, a sport jó dolog, de a kettő maradjon egymástól minél távolabb. Egy politikusnak a fociról beszélnie pontosan ugyanolyan bizarr hülyeség, mint amilyen a Parlamentben focimezben felszólalni lenne.
És aki nem érti, hogy mi a különbség a miniszterelnöki posztnak (tehát nem a személynek!) kijáró figyelem és az elvtelen seggnyalás közt, azt nagyon lehet sajnálni. De azért érdemes belegondolni: vajon milyen reakciók jöttek volna tavalyelőtt, ha egy svéd-magyar előtt egy órán át Gyurcsány beszélt volna a Sport 1-en?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gospel 2010.08.26. 18:44:16
pucros 2010.08.26. 18:48:11
Henry The Navigator 2010.08.26. 18:50:14
figyeloe 2010.08.26. 18:51:15
Ilyen az eb-selejtező sorozat is.
Mind1 2010.08.26. 18:51:38
És ne felejtsük a KE is nagy sportember:)))
Narancsisztán Észak Korea legjobb tanítványa.
sergio77 2010.08.26. 18:53:23
2010.08.26. 18:53:50
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.26. 18:58:13
annak a kevesnek, aki nem hany hupililat az egesz fostol, na annak szavazott ra a ketharmada...
ha kijutunk a vb-re, akkor vajon eleg ha a szovetsegi kapitany a maga neveben ir egy koszonolevelet a fenyestekintetu es bulbulszavi viktorhoz, vvagy a csapat minden tagjanak kell koszonolevelet foglamaznia..?
Tajszon 2010.08.26. 18:58:28
Anark 2010.08.26. 18:59:03
AkarkiJ 2010.08.26. 18:59:40
Az, hogy egy magas rangú politikus, vagy királyi/stb család magas rangú tagja tiszteletét teszi, gratulál, stb, az egy teljesen normális dolog - de ami itt megy, az nem teljesen, mert nem hiszem hogy a sportról, vagy a sportolókról szólna ez az egy óra, inkább a vezér képzelgéseiről, meg arról, hogy mennyire jó lesz minden, csak október 3. sorsdöntő dátum lesz.
Anark 2010.08.26. 19:00:49
Evil Dick 2010.08.26. 19:02:17
gaga 2010.08.26. 19:09:37
old_field 2010.08.26. 19:13:19
Az ilyen szánalmas seggfejeknek az kéne, hogy 1 hétre tényleg a "kedves vezető" vendégségét élveznék ott koreában. Akkor talán nem írnának ilyen szokásos szoclib sz@rt.
Néha nem tetszik, amit ov mondd/csinál,
de ilyenkor elég elolvasni pár indexes iq-bajnok bérblogger agymenését és látszik, hogy mi az "alternatív világkép".
Gyurcsányi vazze... és miről beszélt volna a sport tv-n ? Gyuszi taxisról ? :)
vagy a "miazhogy...nagyonis" privatizációs milliárdokról ?
szánalom a köbön.:(
lehet utálni ov-t,ez belefér a demokráciába,
de ,hogy van némi rálátása a focira, ez tény. Focizott, akadémiát alapítottak gyerekeknek, 2-3 játékost adnak a korosztályos válogatottakba.
Rendszeresen egyeztet a klubbvezetőkkel/tulajdonosokkal...stb.
ha tudsz ezekről és jössz itt a ov diktátor kontra gyurcsányi dumával ez gáz, ha nem tudsz róla, az is gáz.
ennyi.
Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.08.26. 19:16:08
1., Rosszul vagyok attól, hogy évről évre a bajnok Debrecen focistáival együtt fut ki a gyepre Kósa Lajos, hogy átvegye a maga bajnoki aranyérmét. Basszus.
2., Remélem, mielőbb lesznek majd az orbáni új jobboldali kultúrán (by Kötcse) alapuló színházi közvetítések is , persze azok a Magyar Televízióban, és majd az előadások előtt, közben meg utána Orbán Viktor ad magasröptű és mélyenszántó műelemzést az aktuális darabról.
Zámolyi 2010.08.26. 19:16:40
Leonard Zelig 2010.08.26. 19:20:52
elfelejtette 2010.08.26. 19:22:57
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.26. 19:22:59
es bajnait a foci elott? mert o kapuskent jatszik.
Henry The Navigator 2010.08.26. 19:23:59
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.26. 19:24:00
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.08.26. 19:24:27
Undorító az egész.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.26. 19:26:41
hat nevessuk ki:-)
Anti Anyag (törölt) 2010.08.26. 19:27:05
Darth Revan 2010.08.26. 19:28:09
Persze, Viktor a kisebbik rossz.
Mar magassagilag :) Mert amugy egykutya mind ketto.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.26. 19:28:44
ne 50evesezd le a vezert, baszod, mert jon a fekete auto es elvisznek a jobbik altal alapitando taborba miskolc melle, te hulye!
:-DDDDDDDD
fiatalon sem volt jo focista. sosem volt jo focista. soha eleteben semmiben sem volt jo. egyszeruen semmihez nem ert:-)
efi 2010.08.26. 19:29:28
aliglajos 2010.08.26. 19:30:12
1. Magyarországon ma mindenki tudja, hogy, aki nem igazodik Orbán Viktorhoz, annak annyi.
2. Magyarország miniszterelnöke abszolutista uralkodónak képzeli magát.
pkrisko 2010.08.26. 19:34:05
Amúgy a MinElnök úr ért annyira a focihoz, mint Torgyán doktor, aki a Fradi elnöke (is) volt?
Amúgy részemről rendben, ha MinElnök úr ráér ezzel foglalkozni, IMF tárgyalások nincsenek napirenden, a frank az egekben, stb.
De a Vezető legalább gondoskodik az egyszerű nép szórakoztatásáról!
_John_Doe_ 2010.08.26. 19:35:44
lüke 2010.08.26. 19:37:22
GyF sportminiszter volt, ért a focihoz
s szerencse ,hogy OV nem lovaspólózik ,mint Charles
mert akkor ott,a nagy fülével
találkoznál
s azt is utálnád:)
old_field 2010.08.26. 19:38:06
szerintem sem fontosak.
csak jó téma ov fóbiásoknak. :)
és index címlap is jár érte. :)
szőketisza 2010.08.26. 19:38:11
Igen, valóban van: Kurcsány az Gyursány, Viktor az Orsós. Ennyi.
snakekiller23 2010.08.26. 19:40:08
☉ ☾ 2010.08.26. 19:43:21
regulyantal 2010.08.26. 19:45:36
Frank99 2010.08.26. 19:45:55
ha nem vennétek észre Ő, mindenhez ért....
no meg a csapata, az különösen...
ennek isszák a levét pl. a hitelesek, és elmondok egy titkot: az ÁLLAMI hitelek is devizásak, úgyhogy NEKIK (ÜNK) sem jó!
maradna a kézcsókoltatásnál, abból nagy baj nem lehet....
PiBá 2010.08.26. 19:45:58
☉ ☾ 2010.08.26. 19:46:03
elfelejtette 2010.08.26. 19:46:11
bulgárgyörgy 2010.08.26. 19:47:25
savanyú a szőlő hörcsögök?
old_field 2010.08.26. 19:47:49
nem gondolom hogy hülyébb volna a véleményem akárkiétől, talán még a Tiédhez is mérhető... :)
a kérdés az volt, hogy van-e rálátása a focira.
szerintem van.
ezt persze le lehet hülyézni, egyszerűbb, mint cáfolni.
szerintem ez a viselkedés a "parasztos primitivizmus" .
PiBá 2010.08.26. 19:49:55
☉ ☾ 2010.08.26. 19:50:25
dean23 2010.08.26. 19:50:58
szőketisza 2010.08.26. 19:51:01
☉ ☾ 2010.08.26. 19:51:43
tibike3 2010.08.26. 19:51:45
☉ ☾ 2010.08.26. 19:52:23
Frank99 2010.08.26. 19:52:38
sztem is körbenyalhatja, akár le is szophatja.
ettől még az ország igencsak mélyrepülésben van, ezt csak a hülye demagóg faxok nem látják!
és hiába várnak októberig, akkor már késő lesz?????
és én bár várom ezek bukását, de az ország csődjét NEM!!!! pedig igencsak arrafelé megy a szekér.
Martian (törölt) 2010.08.26. 19:52:46
remekelek64 2010.08.26. 19:52:57
old_field 2010.08.26. 19:54:35
snakekiller23 2010.08.26. 19:55:04
Az, hogy ez kulturemberek között ez nem kéne, hogy téma legyen. Bőven van támadási felület, nem kéne lemenni kuruc.infoba. Ráadásul szerintem ez csak ócska pletyka.
FSP 2010.08.26. 20:00:58
fsp.nolblog.hu/
De már korábban is használta a blogján.
smartdrive 2010.08.26. 20:04:29
snakekiller23 2010.08.26. 20:07:41
A kurcsány egy alpári gúnynév. Nem vall éppen kifinomultságra, de a személyt nem származása, ahnem cselekedetei okán támadja.
A családi fotóval mi a célod? Csak ötleteim vannak, de a gyomrom már forog.
pudliho 2010.08.26. 20:11:33
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:16:16
www.google.hu/images?client=opera&rls=hu&q=kim+jong+il&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=i612TMeXA4LOswaL6J32BQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CDQQsAQwAA
De tényleg még mindíg jobban jártunk, mint szegény kubaiak akik az ötvenes évek óta hallgatják a szakállast.
Bazz az nem adja alább 1 óránál.
8=====B ezt a kedves vezető és a bérfütyülő bérmagyarok seggébe is akik most, hogy megalakult az igazi ÁVH (<terrorizmus> ellen, mert ez a kulcsszó jól eladható w-Bush óta), nem rinyálnak az utcákon.
☉ ☾ 2010.08.26. 20:16:51
Henry The Navigator 2010.08.26. 20:18:51
Karakán (törölt) 2010.08.26. 20:19:19
Esetleg lejönni Zsolcára és segíteni (akár jelképesen is).
Esetleg értelmes beszéddel befolyásolni a forint árfolyamát (eddig csak össze vissza beszéltek)
Esetleg megállítani a bűnözést (ahogyan nagyarccal megígérték)
stb.
Rá Dios 2010.08.26. 20:19:53
Bizony van kettejük közt különbség, csak nem úgy, ahogy sugallod.
Nem az a baj, hogy Orbánpárti vagy, hanem hogy kritikátlanul vagy az.
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:20:01
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:21:40
Meg a forint ellen játszani.
...és aki a hazaszeretetet meg a lojalitást rajtam kérné számon, hát csak annyi, hogy a Kedves Vezető és társai banda ugyanezt csinálja.
Karakán (törölt) 2010.08.26. 20:22:22
☉ ☾ 2010.08.26. 20:22:25
www.sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/orban-torgyan-es-a-koronazasi-ekszerek-foto-283571
szőketisza 2010.08.26. 20:23:03
Steppenwolf 2010.08.26. 20:23:58
Csak ott éppen nincsenek hozzád hasonló, az észak-koreai kommunista párt egykori testvérpártjával szimpatizáló kis firkászok, akik diktatúrát üvöltenének, csak mert a miniszterelnök interjút ad egy sportcsatornának.
Az egyébként hol van előírva, hogy egy politikus, történetesen a miniszterelnök nem mondhat véleményt a nemzeti válogatottról?
Aki pedig azt mondja, hogy a politikának nincs helye a foci körül, az még életében nem járt magyar, vagy külföldi meccsen és fingja nincs a futballról. A legtöbb országban a nagyobb csapatoknál még a szurkolói klubok is politikai oldalak szerint tagozódnak.
ifjabb Hábetler János 2010.08.26. 20:25:11
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:25:35
pioker1933 2010.08.26. 20:26:06
De a sok birkának ez kell 10 milliárdért.
Hahó, az egészségüggyel, oktatással, közbiztonsággal, munkanélküliséggel, söralátét méretű adóbevallással mikor tetszenek foglalkozni ilyen vehemensen???
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:28:54
vakvarju 2010.08.26. 20:30:53
@sergio77:
Miért, Orbán mit tett a magyar sportért? Azért mert létrehozta a felcsúti Labdarúgó Akadémiát? És ebből a magyar gazdaság mit profitál?
@gaga: Pedig ahhoz is nagyon ért!
@Anti Anyag:
Meg Hoffmann Pál, a fideszes polgármester, aki tökölre betelepítette az érdi cigányokat. Sokan örültek neki!
@Martian: Nagyon szépen köszönjük!
☉ ☾ 2010.08.26. 20:31:24
Berlusconi rossz példa volt részedről, vagy mint példa jó volt, hiszen ugyanaz a idiotizmus, mint ez az újkori magyar diktátor.
Steppenwolf 2010.08.26. 20:35:10
Amúgy nem szoktam reagállni a hozzád hasonló trollok beszólásaira, de gondoltam, hátha tart még a pártnál a pirosbögre-akció és hozzásegítelek egyhez.
OrbanWinetou 2010.08.26. 20:36:41
elfelejtette 2010.08.26. 20:36:59
A balodal teljes benultsagban van, egyszeruen nem talal normalis temat, amibe igazan bele tudna kotni Igy hat jobb hijjan jon ezzel a szemelyi kultusz baromsaggal uton-utfelen. Orbannak egyebkent addig jo, amig ilyen faszsagokkal vannak elfoglalva az ellenfeleli, meg Viktatorozzak habzo szajjal.
hollario 2010.08.26. 20:39:14
kerdezoe 2010.08.26. 20:39:30
2. Mennyit törődött a sporttal Gyurcsány, és mennyit Orbán? - nem kérdés, hogy van külonbség.
3. A sport és a politika mindig és mindenütt összefügg - ezért felesleges "kedves vezetőzni"
Steppenwolf 2010.08.26. 20:39:31
És igazi demokrácia volt, főleg amikor ellenzéki tényfeltáró újságírókat akartak koncepciós perekkel eltenni láb alól, mert ráléptek néhány miniszter tyúkszemére. Vagy amikor a forradalom 50. évfordulóján a miniszterelnök bevallottan saját kezűleg irányította a rendőrséget és lőtték a tömeget, mint a régi "szép" időkben.
snakekiller23 2010.08.26. 20:41:17
Furcsállom, hogy nem érzed a különbséget a válogatottra való odafigyelés, klubok menedzselése és az efféle magamutogatás között. Európában nem tudom bárhol szokás-e a miniszterelnökkel egy órán át fociról trécselni selejtező ürügyén, de nagyon kétlem. (Azt tudom, hogy Amerikában van még ilyenebb is, de az ilyen szempontból egy nagyon más világ)
Devil 2010.08.26. 20:41:32
atv2010 2010.08.26. 20:41:55
Devil 2010.08.26. 20:42:16
JohnHenry 2010.08.26. 20:44:04
ifjabb Hábetler János 2010.08.26. 20:44:26
elfelejtette 2010.08.26. 20:47:00
Nem tudni, mashol mi van, de biztos nem ez, mint itt. :D Peldatlan eleslatas.
☉ ☾ 2010.08.26. 20:47:33
elfelejtette 2010.08.26. 20:48:15
Steppenwolf 2010.08.26. 20:48:34
Egyébként én leszarnám, hogy melyik pártnak az embere, már csak azért is, mert olyan, hogy "független" legyen valaki, nem létezik. Elég lenne ha normálisan végezné a feladatát.
snakekiller23 2010.08.26. 20:49:44
Biztosra tényleg nem tudom, de még sose hallottam ilyenről; javítson ki, ha akar, aki tájékozottabb
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.08.26. 20:50:26
elfelejtette 2010.08.26. 20:51:27
Hat legyen.
Steppenwolf 2010.08.26. 20:51:51
☉ ☾ 2010.08.26. 20:52:16
☉ ☾ 2010.08.26. 20:54:11
reccs 2010.08.26. 20:54:22
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.08.26. 20:57:03
stratez 2010.08.26. 21:00:14
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.08.26. 21:00:40
Steppenwolf 2010.08.26. 21:00:56
snakekiller23 2010.08.26. 21:01:21
Nagyon nem mindegy, hogy elvileg független, ellenörző szerepet betöltő szervbe jelölnek fullajtárt, vagy valami igazgatási, bizalmi pozícióba. A Számvevőszék, meg az Alkotmánybíróság, pláne a Köztársasági Elnök legalább látszatra független kell, (ami nem egyenlő a világnézeti semlegességgel, még ha ez nehezen is értelmezhető magyar viszonyok közöttt) hogy legyen, különben értelmüket vesztik.
Leonard Zelig 2010.08.26. 21:02:25
Steppenwolf 2010.08.26. 21:05:48
Ugye akkor is ezen a véleményen voltál, amikor az Alkotmánybíróság elnöke egy MSZP-s politikus volt, vagy amikor a köztársasági elnök az SZDSZ ügyvivője, aki teljesen független elnökként még az SZDSZ egyik '98-as kampányfilmjében is pózerkedett.
Egyébként nem tudom mennyivel jobb, ha valaki "látszatra", tehát azt hazudja, hogy független.
snakekiller23 2010.08.26. 21:08:31
Kérem, én így fogalmaztam:
"Európában nem tudom bárhol szokás-e... blablabla ...de nagyon kétlem."
Hogy magának ezt hogyan sikerült ily módon zanzásítani (mármint dehogy, kifejteni) az számomra rejtély.
Karakán (törölt) 2010.08.26. 21:12:06
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.26. 21:16:55
snakekiller23 2010.08.26. 21:18:55
Amikor Gönczöt megválasztották nem a kormánypárt tagja volt, utána tagságát szüneteltette. (ez utóbbi Schmittre is igaz, persze) De amúgy az sem volt összhangban a hatalmi ágak szétválasztásának elvével. A kampányfilmre nem emlékszem, ha így volt, az elég nagy baj.
Bihari részéről már az évtízedes MSZMP tagság is necces volt, kizárás ide, vagy oda.
A Fidesz hatalomra kerülése után azzal nyitott, hogy ezentúl minden másképp lesz. Azt hittem ez is.
mir78 2010.08.26. 21:19:49
stratez 2010.08.26. 21:20:58
gerebje 2010.08.26. 21:23:23
Ellensúly 2010.08.26. 21:23:38
Okoska, O.V. igazolt focista volt hosszú időn keresztül (talán még ma is az). Mi kivetnivalót találsz abban, ha elmondja a véleményét a témáról? Nem a kézi-, a kosár- vagy a vízilabdáról, nem az evezésről vagy az úszásról, hanem az általa űzött sportról, a labdarúgásról beszél.
Gondolkodj, mielőtt ilyen... khm... ostoba írásokkal égeted magad.
flort 2010.08.26. 21:24:00
(Egyszerűbbek kedvéért: a felsoroltak valóban tettek le valamit a sport terén az asztalra)
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.26. 21:24:43
Lol!
Szólj már akkor a fifának, hogy szedjék le a "Say no to rascism!" táblákat!
Nem tudom, hogy te hol élsz. A sport mindig is politika volt kezdve az Olympiával.
PiBá 2010.08.26. 21:25:03
mir78 2010.08.26. 21:25:49
A fene híres puskás akadémia. Az eto hézi gimnáziuma és utánpótlása már most többet tett le az asztalra
Steppenwolf 2010.08.26. 21:27:32
Valóban botrányos...
flort 2010.08.26. 21:27:51
És?
elfelejtette 2010.08.26. 21:28:43
Orban mas szemelyi politikat folytat, mint az MSZP/SZDSZ elodok. Pont ezert biralja a ballib oldal. Szoval valtozni valtozott, meghozza annyiban, hogy Orban nem probalja szakertoinek alcazni a politikai donteseket.
Egyebkent nem tudom, letezik-e olyan orszag, ahol ez a fajta, fejben letezo szakertoiseg a gyakorlatba is at van ultetve, meghozza sikerrel.
Steppenwolf 2010.08.26. 21:31:23
Sólyom nem kampányolt egyik párt mellett sem, legnagyobb bűne a szemetekben, hogy ellent mert mondani Fletónak.
Schmitt (legalább a nevét tudnád leírni helyesen) Ott volt az egyik kormányülésen. Na és?
flort 2010.08.26. 21:34:13
PiBá 2010.08.26. 21:35:42
Sólyom kampányolt, olvass utána.
Bocs, rosszul írtam Schmitt nevét, ezért már akár meg is kövezhetsz :)de attól a mondandóm ugyanaz marad. Foglalkozzunk a lényeggel, mit is keres a köztársaság elnöke a kormánynál? Nincs ott keresnivalója.
Tita nick 2010.08.26. 21:36:25
Na ezért született a poszt, fikázhatod Orbánt. És ki a faszt érdekel a becses véleményed?
Bluesrider 2010.08.26. 21:37:04
kicsijuti 2010.08.26. 21:39:28
Most akkor itt biztos a Zorbán a hülye?
Steppenwolf 2010.08.26. 21:40:11
pepin_nymburk 2010.08.26. 21:40:15
tcom 2010.08.26. 21:41:02
2. Ha a politika beleüti az orrát a sportba (Rákosit kivéve), akkor ott hanyatlás lesz. Lásd a Videoton kiesett a kupából.
3. Önk. választás lesz. A foci annyira népszerű, különösen egy Svéd-Magyar meccs, hogy muszáj a kétkedő focidrukkereket meggyőzni.
4. Valószínűleg nem hivatalos látogatást szervez az IMF a napra. Orbán pedig nem szeretne velük találkozni, mint ahogy már kihagyott tárgyalást focimeccs miatt. Nyilván nem tényező az IMF, a forint/frank árfolyam. Kicsinyes rágódni itt pár ezer Ft törlesztő emelkedésen. Az igazi magyarok ezt elviselik a szabadságharcért.
elfelejtette 2010.08.26. 21:42:07
tcom 2010.08.26. 21:44:03
2. Ha a politika beleüti az orrát a sportba (Rákosit kivéve), akkor ott hanyatlás lesz. Lásd a Videoton kiesett a kupából.
3. Önk. választás lesz. A foci annyira népszerű, különösen egy Svéd-Magyar meccs, hogy muszáj a kétkedő focidrukkereket meggyőzni.
4. Valószínűleg nem hivatalos látogatást szervez az IMF a napra. Orbán pedig nem szeretne velük találkozni, mint ahogy már kihagyott tárgyalást focimeccs miatt. Nyilván nem tényező az IMF, a forint/frank árfolyam. Kicsinyes rágódni itt pár ezer Ft törlesztő emelkedésen. Az igazi magyarok ezt elviselik a szabadságharcért.
snakekiller23 2010.08.26. 21:44:25
"Sólyom Úr a FIDESZ mellett kampányolt"
Ez egyszerűen nem igaz.
@elfelejtette:
Nem az a gond, hogy politikai döntést hoz (egy K.E. pl. miben legyen szakértő?), hanem a döntések üzenete aggasztó. Nem erősíti velük az intézmények tekintélyét és ellenőrző szerepét, hanem a hatalomgyakorlás eszközei közé illeszti be őket.
kicsijuti 2010.08.26. 21:45:00
kerdezoe 2010.08.26. 21:45:02
Teszem hozzá, ezt a túloldalról is megmosolygom, mindig lehet mondani, hogy "ezt a pénzt oda is lehetett volna adni"
Ha tripla ennyit költenének a sportra, az se lenne sok.
pakesz (törölt) 2010.08.26. 21:46:47
Steppenwolf 2010.08.26. 21:47:53
Valóban nem beszélt napi szinten az SZDSZ mellett, ahogy egyik elnök sem egyetlen párt mellett, mert ha a vége felé már erősen szenilis is volt, arra azért még Göncz is igyekezett figyelni.
Nincs sehol megtiltva, hogy a köztársasági elnök nem konzultálhat a kormánnyal, már csak azért sem, mert ő nevezi ki a kormány tagjait. De ennyi erővel a miniszterelnökkel sem találkozhatna.
Ronin2010 2010.08.26. 21:51:04
Naná! A székházpénzből? Vagy abból, amikor nem Ők kapták a legtöbbet? És a földterületet mintha a hálás Felcsut vágta volna hozzá jelképes összegért. Anyu vette meg, van is rajta egy vályog házikó. Tényleg. Az miből? Apu bányái? Az állami megrendelések? És egy lukas nadrágú nagypofájú senki kis jogászgyerek hogy lett rövid 20 év alatt többszörös milliomos? Te nem olvasok újságot? És nem is gondolkozol?
És ne kezdjen senki beszélni nekem Orbán Viktor hozzáértéséről akkor, amikor a foci olyan indoklással fog állami támogatást kapni, hogy látványsportág. Ez a magyar foci? Röhej. Azt már tudom, hogy Miniszterelnöknek gyatra, de ilyen vélemény után labdarúgó edzőnek sem engedném egy csapat közelébe, mert a labdarúgáshoz sem ért. Igaz, hogy amit Ő művelt, az csak foci.
elfelejtette 2010.08.26. 21:52:04
Szerintem ez a vonal, marmint a fuggetlenseg latszatahoz valo ragaszkodas teljesen elhibazott, es sehova nem vezet. Ez a rendszer egy "nemszeretem" demokraciat, egy "nemszeretem" kapitalizmust hozott letre mostanra. Nem az tortent, hogy nepszerutlenne valt egy ember vagy egy part, hanem az egesz rendszervaltas valt nepszerutlenne.
Teljesen felesleges eropocsekolasnak erzem azt a baloldal reszerol is, hogy az elmult idoszakot a demokracia zsinormertekenek probalja beallitani, a polgarok tobbsege ugyanis rosszul mukodonek latja magat a rendszert, nem csak egyes szereploit.
Igy viszont nem tudom, mifele tekintelyt rombolna le az Orban fele szemelyi politika. Nem latok tekintelyeket, csak sok duhos embert, akik minden politikust fellogatnanak az elso fara.
PiBá 2010.08.26. 21:52:40
Göncz dolgában nem értünk egyet.
Nincs megtiltva, de független hatalmi ág és még a keveredés látszatát is kerülnie kell, sőt, a kormáyn benyújtott törvényekre is nemet kell mondania, ha nem ért egyet vele. Nem konzultálnia kell, hanem független kontrolt kell gyakorolnia.
BGM 2010.08.26. 21:53:44
Tita nick 2010.08.26. 21:56:07
áramfogyasztó 2010.08.26. 21:57:48
Meg akarja OV szerezni a MOB elnöki tisztségét is ,Pali így lesz lenullázva.
Tehát ezért is adott egy csatornának próbainterjút és most elemzik a reakciókat.
Egyébként tud és akar is kormányozni:van jogosítványa!Aszem B kategóriás.
szőketisza 2010.08.26. 21:58:02
Erről van szó! Ha csak azzal érvelnek, hogy ha nekik lehetett, akor nekünk miért nem, mi értelme az egésznek?
Steppenwolf 2010.08.26. 21:59:35
Tudom, hogy ilyet nem szabad kérdezni, de tudod, van az a pápai gyerek, az a Gyurcsány, aki másfél szobás panelból, siralmas családi körülmények közül jött. Ő hogy lett - nem 20 év alatt - egyik évről a másikra többszörös milliárdos?
Jah, bocs, ő az, aki beházasodott, és anyós kommunizmusbeli pártkapcsolatai révén vissza nem térítendő állami támogatást szerzett neki, amiből húgyért-szarért privatizált állami cégeket vehetett és ingatlanokat, melyeket később az állam tőle méregdrágán visszabérelt.
áramfogyasztó 2010.08.26. 22:00:51
Ö is jól sáfárkodott a gondjaira bízott dolgokkal.
Steppenwolf 2010.08.26. 22:01:25
Egyszer azt mondod, független legyen, a mondat végén meg már azt, hogy mondjon nemet arra, amivel nem ért egyet?
Arra kell nemet mondania, ami az alkotmányba ütközik, nem arra, ami neki nem tetszik.
flort 2010.08.26. 22:02:26
Egyébként, ha egy miniszterelnök besétál a (közszolgálati) tv-be és valamely fontos politikai, vagy gazdasági dologról intéz szózatot, az szerintem rendben van, mert maga a min.elnöki tisztésg alapvetően politikai.
Nekem (tévképzeteddel szemben) az volt a legnagyobb bajom Sólyom úrral, hogy elnöksége másnapján "magánemberként" battyogott fel a Zengőre katonai lokátor ellen tüntetni, pedig neki, posztjánál fogva csak borotválkozás és az ágyban töltött órás közben volt magánélete, ha tett valamit, azt a köztársaság elnökeként (és így a hadsereg főparancsnokaként) tette. Ami pedig végképp a gerinctelenek alacsonyabb rendszertani egységeibe sorolta a szememben, az az volt, hogy a két tő védett virággal ellentétben egy böffenésre sem volt képes, mikor cigány nemzetiségű magyar államporgárokat (gyerekeket, b+, gyerekeket!) lőttek halomra. Ez megbocsáthatatlan.
Leonard Zelig 2010.08.26. 22:07:33
MUHAHA, több csapatnak is igazolt játékosa volt, MUHAUA, Liverpool, Chelsea, Internazionale, Barca, majd Felcsút Sportverein.
MUHAHA és még 1x MUHAHA
szőketisza 2010.08.26. 22:07:59
Szerintem ma már milliárdos (a 20 éve GYES-en lévő feleség vagyonával együtt). Úgy látszik ez az elvakult híveit nem izgatja. Heil Viktor!
gyem 2010.08.26. 22:08:29
"nem kéne ezért ebben a hónapban kokrétan másfélszer (150%) több törlesztőrészletet fizetnem, mint a választások előtt"
A HUF / EUR a választások óta 7%-ot gyengült (265-ről 283-ra). A svájci frank meg 15%-ot (185-ről 215-re).
Vigyázz, téged nagyon átb@sznak ;)
Egyébként szerinted OV felelős a svájci frank minden más devizával szembeni erősödéséért is? Simicska globális pénzpiaci spekulációi, ugye?
szőketisza 2010.08.26. 22:10:28
tcom 2010.08.26. 22:18:19
Sólyom Orbán ellenzéki nyilatkozataiból, azt szűrte le, hogy vele tényleg kiteljesül a korrupciómentes demokrácia.
Sólyom László tisztességes, régivágású úriember. Neki az adott szavak, nem ígéretek.
Ezzel szemben ma azt látja, hogy putyini hatalom-szerű hatalomkoncentráció van készülőben. Az ország újra konfrontálódik a külfölddel, újra szembe megy a világnak a szavazókért folytatott magyar-virtus jegyében. Azt látja, hogy folyamatos a választási kampány. Továbbá érzékeli, hogy a gazdasági tervek, jövőkép enyhén szólva sincs rendben. A forint gyengül, sok százezer háztartást fojtogatva, a kádári vezér kultusz erősödik, a polgárok öngondoskodásra való késztetése csökken (bedőlt hitelek kifizetése).
Sólyom László nem ezt várta. Nem vett részt utódja beiktatásán. Tiltakozásul a nyíltan hatalomhoz 100%-ig hű Fidesz-katona utód választás miatt. Ráadásul Schmitt a 80-as évek óta minden hatalmat kiszolgált (simán kiesne a székéből, ha kitisztítanák az ex-kommunista vezetőket a hatalomból). Sólyom emlékszik, hogy a Fidesz nemrég azt kampányolta, hogy népszavazással dőljön el az elnök személye.
Sólyom nem Gyurcsány 2.0-t várta.
tcom 2010.08.26. 22:24:39
Neked (nekem nincs) deviza hiteled. Tudhatnád, hogy a gyengülő forinthoz hozzájárul a kamatszint és bankok költségeinek a növelése, amit az ügyfeleken hajtanak be. Még ha nem is Orbán az egyedüli felelős a hitelek emelkedéséért, nem hiszem hogy akár a hívek is ezt várták. Főleg nem azt, hogy Kósák, Szijjártó pitbullok felelőtlen nyilatkozataikkal, vagy virtuskodó min.elnök növeljék a törlesztő részleteket.
Mégis csak pofa kell, ahhoz hogy valaki itt Orbánékat védje a forint gyengülése miatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jobb lett volna csendben maradni!
elfelejtette 2010.08.26. 22:25:45
Sólyom László tisztességes, régivágású úriember. Neki az adott szavak, nem ígéretek."
Jajj, szegeny-szegeny Solyom Laszlo, meg kell hasadnia a szivnek!
Player 1 2010.08.26. 22:27:46
tcom 2010.08.26. 22:30:06
A bányában dolgozó apuka is valószínűleg csak kihasználta a lehetőségeket, hogy egy valódi bánya-birodalmat hozzon létre.
Egyébként egy min.elnök legyen gazdag. Ebben az esetben kevésbé fanyalodik a közös pénzre.
LaLinea 2010.08.26. 22:33:25
Bocsánat, ez nem stimmel. A szavazásra jogosult választók
33.85%-a szavazott a Fideszre,
30.35%-a más pártokra szavazott, 35.8%-a nem ment el szavazni.
Tehát egy kicsit kerekítve: 3 emberből 1 nem ment el szavazni, 1 a Fideszre szavazott, 1 pedig más pártokra.
Ezek a mindenki számára elérhető nyilvános adatok. A választási rendszerünk olyan, hogy ebből a Parlamentben lett
68.13% Fidesz,
31.87% más pártok + függetlenek.
Lehet, hogy ez a rendszer jó, lehet, hogy rossz, nem tisztem megítélni - de 2010-ben a választóknak majdnem teljesen pontosan az egyharmada szavazott a Fideszre.
Ha valaki nem kíván foglalkozni a nem szavazókkal (ami nem teljesen reális elképzelés - szerintem):
A választáson résztvevők
52.73%-a szavazott a Fideszre,
47.27%-a más pártokra.
Vagyis a Fidesz 1.12-szer több szavazatot kapott a választáson ténylegesen résztvevők körében, mint az ellenfelei.
Ezt mindenki értelmezheti pártállásának megfelelően, de az mindenképpen tévedés, hogy a Fidesz a kétharmadát kapta volna a szavazatoknak. Nem ez történt.
Player 1 2010.08.26. 22:33:38
Player 1 2010.08.26. 22:36:38
tcom 2010.08.26. 22:36:41
A baj a sport leendő nagyobb támogatásával, hogy nem oda várható, ahova kellene. Hanem a pénznyelő profi fociba. A profi fociliga elavult, korrupt.
De igazság is van benne, mert az iskolákban növekedő tornaórák száma jó hatással lehet a fiatalok egészségére.
Player 1 2010.08.26. 22:40:48
szőketisza 2010.08.26. 22:41:14
Player 1 2010.08.26. 22:41:36
Azt senki nem akarja, hogy legyen 30 hasonló, eredménytelen csapatunk.Inkább 2 a BL-ben, no meg persze a válogatott, ami a legfontosabb.
Player 1 2010.08.26. 22:43:35
OrbanWinetou 2010.08.26. 22:43:41
Szórgalmasan dógozott.
Értéket teremtett.
Nem is csak közpénzből.
És nem is igaz, hogy semmihez nem ért.
Meg mindíg is volt munkája.Pl. hivatásos miniszterelnök, vagy ügyvédbojtár.
Azok oszt jól keresnek.
Meg könyvet is írt, ami pedig nem is a pénzmosást szolgálja.
Meg nem is a sport a maffia másik pénzmosási forrása. Meg nem is a Média a harmadik.
Player 1 2010.08.26. 22:45:50
OrbanWinetou 2010.08.26. 22:47:19
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.26. 22:47:31
És az adott szó? Fideszes belharc tört ki Gödöllő miatt
Mint derült égből a villámcsapás" érte a hír Ángyán Józsefet, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkárát, hogy az őszi önkormányzati választáson a helyi Fidesz saját polgármester-jelöltet állít Gémesi Györggyel szemben. A Fidesz országgyűlési frakciójának tagja a Gödöllői Szolgálat című helyi újságban hívta fel a figyelmet arra, hogy korábban - éppen az ő közvetítésével - ezzel ellentétes értelmű szóbeli megállapodás született a választókerület azóta országgyűlési képviselővé választott fideszes jelöltjével, Vécsey Lászlóval.
Ilyen jellemtelenek vagytok!
shwarcz bácsi 2010.08.26. 22:49:41
szőketisza 2010.08.26. 22:49:54
ezüstérem 2010.08.26. 22:50:25
tcom 2010.08.26. 22:52:37
1.Mi is az egyetlen hibája? A külföldel való konfrontálódás? Vagy a forint árfolyamának bedöntése? Vagy a naponta változó ötletelés alapú politika? Vagy, hogy nem mer szólni az igazi reformra váró állami ellátó központokról? Vagy, nem mer szólni a nyugdíjrendszer problémáinak megoldásáról? Vagy, hogy a kormány folyamatos kampány-lázban ég? Hogy minden a budapesti választás megnyeréséről szól?
2. Ha az MSZP nevében szóltam volna, akkor dicsérném Orbánt, amiért tervezi a nők nyugdíjbavonulását. Ez igen! Még több nyugdíjkifizetés, ez kell ma az országnak. (A Fidesz a középkorú női szavazópolgárok körében az egyik leggyengébb.). Ha a Jobbik nevében szólnék, akkor tapsolnék, hogy Orbán beintett az EU/IMF-nek, hogy azért lobbizik minél nagyobb lehessen a költségvetés deficitje a következő években. Ráadásul te sem vagy szívbajos kiejteni a szádon a "Jobbik" szót. A Fidesz korábban még önk. választási szövetséget is kötött a szélsőjobbal. Orbán polgári kört indított a tiszta tekintetű Vonával. A Jobbikot ellenzéknek nem tekintem, hanem inkább kitagadott mostohafiúnak, aki mára már nem hallgat a teremtő apucira, ráadásul alapvető politikai érdeke, hogy elkülönítse magát a nyilvánvalóan politikájának köszönhetően előbb-utóbb (a felcsúti-beszéd) amortizálódó Fidesztől.
OrbanWinetou 2010.08.26. 22:53:10
fran7 2010.08.26. 22:53:42
Orbán Viktornak, mint miniszterelnöknek joga van a sportról beszélni, főként egy sporttelevizióban. Többek közt erre való az ilyen médium. Hogy ezt néhányan nem kedvelik, és fölfelé nyalásnak tekintik, megértem. De azt hiszem túl van ez ragozva. Ahogy Obama beszédeit nem közvetíti a FOX ugyanúgy joga van bármelyik adónak vagy meghívni Orbánt beszédet tartani vagy elutasítani, ha bejelentkezik a miniszterelnök.
azt, hogy Viktor szereti a sportot a focit, minden szavazó tudta nincs ebben semmi meglepetés. Hogy focimeccsre jár azt is. Lehet ebből hangulatot kelteni, de lejárt lemez, mert sose titkolta.
OrbanWinetou 2010.08.26. 23:01:16
Gondolj csak bele: ha pl. eddig piti tolvaj voltál, most honatya, de ha rosszat mondasz börtönbe kerülhetsz, mit választasz? Ki van ez találva, nem véletlen, hogy sok fideszes van a jobbikban. Ők túrták ki a nemzeti érzelmű írót az igazság és élet pártjával.
Mint anno a negyvenes évek végén a kommunista párt, leszalámizták a kisgazdákat. Ugyanaz a forgatókönyv megint.
nósumifan 2010.08.26. 23:02:22
Ti magatoktól, nekifutás nélkül, nem bedrogozva vagytok ilyen eccerűek? Na, további kellemes seggnyalást!
@Sandius:
Na, Ecsém, ennek szerintem fussál neki még egyszer. Hogy legalább te értsed, mit akarsz mondani. Kisbetű, nagybetű, igekötő, egyéb faszságok...
tcom 2010.08.26. 23:03:18
Az utánpótláson van a lényeg. Azt kellene a fociban fejleszteni. És az olimpiai sportágakat. Az uszodák beomlanak, a kardosok öltözőiben nincs víz, tehetséges palántákat kellene felkarolni, a tömegsportot fejleszteni. Az utolsó 10 évben a Balaton-átúszás nem kapott állami támogatást, holott 10000 ember jelent volna meg (szombaton is). Ha az ultra lojális Debrecen kap egy 20 milliárdos stadiont, akkor az nagyrészt kidobott pénz. Semmiben sem, különbözik a völgy-hídtól, vagy az autópálya alagutak tetejére hordott homoktól.
Az utánpótlás milliárdos támogatás növelése sokkal, de sokkal hatásosabb lenne. Nyilván 10 év is lehet mire meghozza a hasznát, de mint tudjuk politikus nem tervez 3 évnél távolabb nálunk.
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.26. 23:04:10
fran7 2010.08.26. 23:05:11
Ami nem jelenti, hogy nem lehettek nem tiszta pénzügyei, ügyeskedései, de azt biztos nem ő csinálta, mert ha azzal meg fogják akkor mehetne vissza a civil életbe, mint Fletó.
Másrészt nem csak Magyarországon léteznek hivatásos politikusnak készülő emberek, akik szinte kizárólag a politikában tudják elképzelni az életüket. S Viktor ehhez szükséges tanulmányokat folytatott. Szerinted Busht az apja nem olyan szándékkal íratta be az apja megfelelő egyetemekre, hogy egyszer politikus lesz. Pl. G. W. Bush a mindenkori amerikai elnökök közül a legmagasabb végzettségű. Talán nem véletlen.
LaLinea 2010.08.26. 23:08:25
Lehet, hogy igazad van. Csak az nem felel meg a tényeknek, hogy bárkinek is a kétharmada szavazott a Fideszre. A tény, az tény.
@fran7: "@LaLinea: Remélem ezen számok alapján 2002 és 2008 között is számolgattad, hogy a 48%-os Mszp, miként is viselkedett
megkerülhetetlen észosztóként, ami a teljes lakosságra levetítve alig érte el a 30%-ot. Ilyen a választási rendszer, ezen szabályok szerint kellett nyerni. Számolgathatsz, de felesleges."
1. A számokat pontosan megjegyezni és idézni szerintem nem felesleges.
2. A választási rendszer ilyen, de nem szavazott senki kétharmada a Fideszre - ezt az állítást cáfoltam csak.
3. Én a Fideszre szavaztam 2010-ben.
@Player 1: "@LaLinea: Kétharmada van a parlamentben?Igen.Nincs mit ezen szépítgetni MSZP-szempontból."
1. A tények tények. Nem fontosak? Magyarázni lehet őket persze sok szempontból.
2. Én a Fideszre szavaztam 2010-ben.
3. Ha egy tárgyi, könnyen ellenőrizhető tévedésre hívom fel a figyelmet, akkor szerinted MSZP-s vagyok? Vagy kommunista? Vagy ellenség? Miért is?
is 2010.08.26. 23:10:54
bárki csukott szmmel előre el tudja mondani, hogy mi lesz. teljesen felesleges rugózni rajta. ha érdemi bejelentést tesz, konkrétat (amit az elmúlt 15 évben nem tett), akkor megeszem a kalapom.
tcom 2010.08.26. 23:12:38
Nem hiszem. A Jobbik erősen meg akarja különböztetni magát a Fidesztől. Ellenzékben nem volt sokáig különbség Orbánék és a Jobbik között. Orbán is viselkedett Csurkásan. Pl. amikor 3 napos ultimátumot adott Gyurcsényéknak a takarodásra. ????????????????????
Mert akkor mi lesz? Kérdezték Gyurcsányék? Legéppuskáz minket, vagy küldi az újnyilas pribékeket?
A Fidesz nagygyűlés nem különbözött a Jobbikétól: nyilaszászlók, komcsizás, öntömjénezés.
A választások közeledtével a Fidesz 180-fokot fordult. A közép, mérsékelt szavazókra volt szükség. A Jobbikból elfecsérelt szavazat lett, a nyilaszászlókat kitiltották a gyűlésekről, a komcsizás visszaszorult, Kövért az ágyneműtartóba dugták.
Egy szó mint 100 a jövőben sokat fognak még kapni a Fideszesek a Jobbiktól. A jobbik eltanulta a felelőtlen, populista ellenzéki politizálás fortélyait.
Player 1 2010.08.26. 23:14:35
nósumifan 2010.08.26. 23:15:22
Na, akkor számoljunk! 1,5 milliárd/20 év=75 milla/év, azaz 6,25 milla/hó...
Hohó...! Meg ennek adóterhei, kb. 600 milla (alsó farhangon, rendszerváltói kedvezménnyel...) nyilván be lett csengetve az APEH-nek, ugye? Okos vagy, jót szóltál. Várom további gyöngyszemeidet! :-)
(Az oligarcha-offshore-os Simor meg rohadjon meg, mert egy kicsit többet keres... bár nem húsz éve egyfolytában...)
szőketisza 2010.08.26. 23:16:23
MSZP/SZDSZ - FIDESZ/KDNP!!!
Ha már így fogalmaztál: „a teljes lakosságra levetítve“ a FIDESZ/KDN kb. 27 %-ot kapott!!
tcom 2010.08.26. 23:19:03
Te még nem jöttél rá, hogy aki kritizál, megjegyzést tesz az komcsi és nem is magyar. És ez is a veszte Orbánéknak. Hogy magyar vagyok-e vagy sem azt nem a kommunizmus ingyenességén nevelkedett suttyó, vagy újnyilas pribékek mondják meg. Eldöntöm majd én!
tcom 2010.08.26. 23:21:48
Az úszó EB-t a TV közvetítette. Én valahogy úgy érzékelem, hogy többen érdeklődtek az EB iránt, mint Pápa-haladás (hahaha!!!) meccs iránt. Nem is tudtam, hogy volt ilyen meccs.
Érdemes lenne az M1 nézettségi adatait megkeresni Cseh László döntőinél.
tcom 2010.08.26. 23:25:57
A Fidesz győzelme a 27%-al is elképesztő. Azért ezt el kell ismerni. Pedig ha valaki, akkor én nem örültem neki.
Az más kérdés, hogy felelőtlenül halálra ígérve magát, Gyurcsányt megszégyenítve segítette sikerét. Azt is el kell ismerni, hogy az MSZP/SZDSZ is tett egyet smást az ügyben. =;-)
belekotty 2010.08.26. 23:26:51
index.hu/gazdasag/magyar/2010/08/26/csokkent_a_kereslet_az_allampapirok_irant/
fran7 2010.08.26. 23:29:15
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.26. 23:31:27
Hű felesége a 20 év gyes alatt nagyon komoly összeget, ingatlanokat spórolt össze!
Miért gondoljátok - a szocik szemetek - hogy ez az alak a tiszta igaz, sosehazudott, makulátlan ember. Éppen olyan mint az elátkozott szocik.
Miért érzitek azt , hogy ő a törpediktátor különb és igazabb a többieknél.
Ezt csak elhitetitek magatokkal, ahelyett, hogy a tényeket néznétek.
Ölébe hullott a korlátlan hatalom, belétek beszélte a kétharmadot.
Ne szavazz a fideszre, bizzál az újakban!
fran7 2010.08.26. 23:33:21
nósumifan 2010.08.26. 23:43:37
Ezen tényleg meglepődne "tcom" is, már ha igaz lenne. Vagy kéznél van a nézettségi statisztika? Tényleg nem ártana gondolkodni egy kicsit, mielőtt ekkora f.szságot leírsz! Inter - Barca, kontra Pápa - Loki...
OrbanWinetou 2010.08.26. 23:48:38
nósumifan 2010.08.26. 23:52:01
Éreztem, hogy érdemes várni, jött is a gyöngyszem...
Te azt állítod, hogy Nagy Vezéred 20 éven át havi 500 ezret vett fel költségtérítésre? És nem költött semmire? És gyakorlatilag minden pénze adómentes volt (miniszterelnöki, pártelnöki, stb.)?
Baj lesz ebből, barátom! :-)))
Abban meg igazad van, hogy 520 milla után "már nem olyan NAGY UGRÁS (vigyázz, külön írják!:-) az 1 milliárd..." Basszus, már tudom, miért nem vagyok milliárdos... Mindig megálltam 519 millánál...
Tita nick 2010.08.26. 23:52:54
Neked bébi, rólad írták.
Weöres Sándor: Majomország
Hej de messze majomország,
ott terem majomkenyér,
majomablak majomrácsán
majomnótát ráz a szél.
Majomtéren, majomréten
majomhősök küzdenek,
majomszanatóriumban
sírnak majombetegek.
Majomtanártól majomlány
majomábécét tanul,
gaz majom a majombörtönt
rúgja irgalmatlanul.
Megépül a majommalom,
lesz sok majommajonéz,
győzve győz a győzhetetlen
győzedelmes majomész.
Majompóznán majomkirály
majomnyelven szónokol,
egyiké majommennyország,
másiké majompokol.
Makákó, gorilla, csimpánz,
pávián, orángután,
mind majomújságot olvas
majomvacsora után.
Majomvacsoraemléktől
zúg a majomreterát,
majombakák menetelnek,
jobbra át és balra át.
Rémületes majomarcot
vágnak majomkatonák,
majomkézben majomfegyver,
a majmoké a világ.
OrbanWinetou 2010.08.26. 23:56:40
Egy olyan fasz bagázs mint az mszp, röhögve verte őket 93-tól folyamatosan, de nem, Vackort nem váltották le. Majd az mszp maga alá csinált és elvesztette a választást. Nem is tartott sokáig orbán I. regnálása, helyre lettek téve. Most ugyanez a helyzet, az mszp-t és az szdszt a cselekedeteik miatt utálja mindenki, nem szavatak rájuk, ezért buktak.
Nem nyert itt senki, csak az egyik nagy szar párt meg a csatlósa kidőlt és bennmaradt a másik nagy szar bolsevik párt.
OV így is lelkesíthetné az embereit: előbb utóbb mindenki kihal körülöttünk és csak mi maradunk.
Amúgy meg ez az orbán akár a bibliai Jónás: amíg ki nem dobják addig csak jönnek a bajok csőstül. Amíg csak a fidesznek hozta a választási vereségeket addig még elment, röhögtünk rajta mint a falu bolondján de most az egész országot tönkre teszi az ámokfutásával.
Tita nick 2010.08.26. 23:56:53
Mert a tutijó szocialista trógerek semmit sem tettek a hitelek elburjánzása ellen, nem figyelmeztették az embereket és semmit sem tettek az érdekükben. 300 Ft. feleti euróra emlékszel? (Mivel is emlékeznél, ahhoz agy kell...).
nósumifan 2010.08.26. 23:57:17
Azért ennyi észérvet ne használj! Mert ennek a versnek mi köze is van a kommenthez?
Vagy tán épp magatokról írsz? "Neked, bébi, rólad írták?"
OrbanWinetou 2010.08.26. 23:58:31
Tita nick 2010.08.27. 00:02:32
nósumifan 2010.08.27. 00:05:33
Mit is, barátom?
Tita nick 2010.08.27. 00:08:19
Majomember nem érteni a verset,
Vess magadra gyorsan egy keresztet,
Lassan mondom, te is megértsd, nem kell ahhoz majomész: Hülye vagy és menthetetlen.
nósumifan 2010.08.27. 00:10:26
:-)))) Van még valami, Ecsém? Vagy ez a max?
Szerintem az lenne a legegyszerűbb, ha mindenkit elküldenél a k.rva anyjába, aki nem ért veled egyet. Nem? És még méltó is lenne hozzád! Ha már ilyen cizellált vagy... :-O
OrbanWinetou 2010.08.27. 00:13:13
Ez jó, hogy ha azt mondom, orbán, erre jön a de-a-maszop-szadesz. Mindíg van kapcsolódási pont.
A szocialista trógerek ugyanúgy gazdagotak mint a fidesz trógerek, tutira nem volt különbség.
Ennyit a maszop-szadeszről. De nem erről volt ugye szó!
Amúgy megy GyF figyelmeztetett az Őszödi beszéddel, hogy ugye elkúrták.
Mehetnek is oda ahová valók az összes nagy párt, de főleg azok akik a legrégebben ott gazdagodnak a közpénzen a parlamentben ahelyett, hogy dolgoznának, pl. OV.
Megsúgom: ha nem tárgyalnak az imf-el olyan spekuláció zúdul az országra, hogy csuhaj. Már élesítik a késeket a cápák:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/08/26/forint_elleni_spekulaciora_biztat_egy_elemzes/
Lesz itt Canossa-járás!
Kíváncsi vagyok hogy fogják ezt beetetni a sok bér-magyarral.
De lehet rosszabb is, nem fogják engedni a gazdasági hatalmak bedőlni az országot, mert sajnos megint kulcspozicióban vagyunk, ezért simán kivásárolják az országot alólunk az amerikaiak meg a németek.
Ez pedig ezeknek a balfasz trógereknek köszönhető.
Bajnaiék amit csináltak ezek elkúrták seperc alatt.
nósumifan 2010.08.27. 00:14:51
...no, fokozd még, ha tudod!!! :-)
Tita nick 2010.08.27. 00:16:59
Ki is vette fel az IMF pénzeket, amiket csak azért vettek fel, hogy ne kelljen hozzányúlni?
Ki kúrt el és mit, és mennyire?
nósumifan 2010.08.27. 00:17:21
Könyörgöm, ne terheld túl "Tita nick" barátunkat!
min 2010.08.27. 00:18:32
A politika szóljon bele más érdemesebb sportokba a focinak szánt pénzekkel együtt.
netuki 2010.08.27. 00:22:45
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Presidents_of_the_United_States_by_education
Tita nick 2010.08.27. 00:23:09
nósumifan 2010.08.27. 00:23:55
:-))) Minek? Van neked helyettem is! Kevered is a tényekkel szorgalmasan!
Amúgy meg ennek most mi volt az értelme? Vagy nehezet kérdezek?
Lasombra 2010.08.27. 00:26:12
"az 520 millió. Onnan már nem olyan nagyugrás a milliárd."
hehe. ja nem olyan nagy, csak kb a duplája. másként mondom: még egyszer ugyanennyi, amit eddig összegereblyéztél. (0 Ft költéssel, ami nyilván reális és hihető.)
ó, majd elfelejtettem. még egy apróság: fentebb másfél mrd-ról volt szó. szóval legyen még _kétszer_ ennyi.
hé! de ha úgy vesszük nagyjából stimmel, amit számoltál! ennyire lehetünk nagyvonalúak. lényeg, hogy hihető is meg védhető is.
OrbanWinetou 2010.08.27. 00:26:38
Ki kúrt el mindent? Hát aki ott lopja a közpénzt a parlametben, az aki a legrégebben lopja a pénzt, bizotságokban, meg ORTT-vel meg mittommivel és nem tett semmit hogy ezeket a bajokat elkerüljük,ilyen pl. OV.
Sajnos Bajnaiék nem folytathatták az ország gazdasági rendbetételét, de legyünk kritikusak: nem is volt az elég. A TB, a nyugdíjrendszer olyan szent-tehenek amikhez ha valaki hozzányúl, elkárhozik.
nósumifan 2010.08.27. 00:30:22
...és sajna nem volt egyetlen tökös, hatalmon lévő párt, hogy ezeket meglépje, mert fontosabb volt a hatalom.
Churchill pályájából csak az érdekelte őket, hogy megnyerte ugyan a világháborút, de el is vesztette rögtön utána a választásokat.
Számomra ezért hiteltelen minden eddigi parlamenti párt - többek között.
Tita nick 2010.08.27. 00:59:03
Sajnos Bajnaiék nem folytathatták az ország gazdasági rendbetételét
:-))))))))))))))))))))))))))))))))
brekkk 2010.08.27. 03:28:43
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.08.27. 04:40:06
Cobs 2010.08.27. 04:59:00
De bal jobb is idejét vesztette egyértelmüen van egy nemzeti oldal és egy nem nemzeti oldal...
a forint gyengülésénél valymi keveset számít hogy kis szijjártocska mit mond...
Pénzügyi hatalom nem az ő kezükbe...ezt az egészet képes befolyásolni egy szűk réteg, ha ellenállást váétunk ki a nagy nemzetközi szervezetek felé függetlenedésünk érdekében egyértelmű hogy beprobálkoznak ilyen forint gyengítési akciókkal. Ennyi.
Orbán igazolt focista, nb3-ba is játszott. Vmit csak ért hozzá nem értek teljesen egyet vele mindenbe, de sokkal jobban elviselem (meg az emberek) mint gyurcsanyt.
Most képzelje el: gyurcsányt beülették volna Sport tv-be? Nézte volna vki????:))))
Cobs 2010.08.27. 05:13:33
Nem akarok kötözködni, de hogy index mit ír a forintról az egy dolog, az az index hangulat keltése namost ami a felszínen történik - te írsz itt mindenféle elemző cégekeket is - az fake.
Nem önnálóan müködnek itt a rohadék nemzetközi pénz lerétékelő szervezetek. Érdekes görögöknek k.rvára nem kell imf hitel nálunk se lett volna csak akkor is teljesen véletlenül előtte felcsúszott 300 ft-ra az euro. Kamu az egész, meg van ennek a menete néphülyítés volt akkor is, a legtöbb ilyen pénzügyi leminősítéses baromság is csak "néphülyítés" .
Arra jó hogy az ember tényleg rámondja a f.szság irracionális megszórításos témára az Áment, mert ha a nép nem tiltakozik el lehet szegényíteni NA ÉS AKKOR LEHET mindent kivásárolni alóluk.
Föld, víz stb. Ennyi...
De mind1 felőlem mindenki azt gondol amit akar, de távolodjunk már ezektől a felszíni dolgoktól hogy index meg elemző cégek mit írnak mert k.rvára nem számít, mert az csak a "teteje mindennek"...
nestrot10 2010.08.27. 05:37:39
BUTA NYUGDÍJASOK!--bevettétek amit ez a gonosz törpe mondott? Most nektek kell visszacsinálni ezt a szart!!!! -és Orbánt és bandáját elzavarni! ( Na meg a segg SCHMITTET!
nestrot10 2010.08.27. 05:38:51
nestrot10 2010.08.27. 05:41:50
Sherpa_1 2010.08.27. 05:44:12
becike4 2010.08.27. 06:48:08
mir78 2010.08.27. 06:49:50
"Érdekes görögöknek k.rvára nem kell imf hitel"
A 9 milliárd euróból 6,5 milliárd az unió, 2,5 milliárd a valutalap kasszájából származik.
Görögország három év alatt összesen 110 milliárd euró hitelt kaphat az EU-tól és az IMF-től. A 20 milliárd eurós első részletet már korábban folyósították.
stratez 2010.08.27. 07:09:19
sprenczl 2010.08.27. 07:16:54
Fletó meg nyilvánosan futkosott a szigeten és elveszett gyerekeket talált a kertjében a kamerák előtt...ez a szánalmas!
becike4 2010.08.27. 07:18:54
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.08.27. 07:44:06
kamasuka 2010.08.27. 07:51:45
Hiába no, neked már csak az öngyilkosság maradt ...
kamasuka 2010.08.27. 07:54:43
Ha a riportban csak 10 másodpercnél több Fidesz magamutogatás lesz, fizetek neked egy sört.
becike4 2010.08.27. 08:03:37
EMU 2010.08.27. 08:07:39
EMU 2010.08.27. 08:09:21
juliusbond 2010.08.27. 08:10:40
De a tévéhez jár távirányító. Ha olyat látnál, ami nem tetszik, akkor el lehet kapcsolni. Ha sokan teszik ezt, akkor a Sport TV választhat, hogy nyalós vagy nézős műsort csinál.
alternat 2010.08.27. 08:13:00
Én nem a fideszre szavaztam, sőt kétszer nem, mivel nálunk volt második forduló.
Választásokkor az számít aki elmegy szavazni, szavazat szempontjából ők az ország 100 % a!
A 2/3 meg a választási rendszernek köszönhető.
gerebje 2010.08.27. 08:13:18
Ditti82 2010.08.27. 08:13:39
EMU 2010.08.27. 08:15:52
stratez 2010.08.27. 08:20:18
dadi (törölt) 2010.08.27. 08:24:49
Biztos a burzsuly gyurcsánytól kért kölcson vagy a becsületes munkájából kereste.
ehja 2010.08.27. 08:25:11
@Ditti82: Mi francért kellene egy miniszterelnöknek foglalkoznia a sporttal?
Mindenütt mésutt üzlet és az üzletemberek a saját pénzüket kockáztatják amikor befektetnek, a nézők meg a saját pénzükön veszik meg a belépőjegyet. Legyen nálunk is. Akkor majd kiderül mennyire is fontos a sport az országnak.
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.08.27. 08:27:30
Tényleg, már rég akartam kérdezni, hogy a Puskás Akadémia milyen eredményeket ért el?
Vannak már fociakadémisták a nemzetközi élvonalban?
Mi lett a sorsa az ottvégzetteknek?
EMU 2010.08.27. 08:30:32
Zozi79 2010.08.27. 08:30:55
EMU 2010.08.27. 08:36:08
OrbanWinetou 2010.08.27. 08:38:42
Hány embert képeztek mivé, mennyi volt az "adományokból" befektetett pénz, hol a leltár, hogy mekkora az eredményessége.
Meg mennyi reklámbevételt hoztak és KINEK? (gondolom nem az adományozóknak, vagy ha igen akkor benne van-e az adóbevallásukban)
Ezek nagyon érdekes dolgok, csak biztos majd 120 évre titkosítják, mert a "sporttámogatás" világszerte összefügg a pénzmosással.
Viszont mennyi támogatást is kapnak a kajakosok? A hokisok? A tornászok? A sportlövők?
szőketisza 2010.08.27. 08:39:39
durmi7211 2010.08.27. 08:40:00
szőketisza 2010.08.27. 08:41:57
Mannstein 2010.08.27. 08:43:57
Ameddig ilyeneket nem csinál,nem hiszem hogy méltányos egy elmebeteg tömeggyilkos kommunista vezetővel összemosni a személyét.
OrbanWinetou 2010.08.27. 08:44:15
szőketisza 2010.08.27. 08:44:52
EMU 2010.08.27. 08:45:10
Samuzia 2010.08.27. 08:48:17
OrbanWinetou 2010.08.27. 08:48:54
Samuzia 2010.08.27. 08:50:40
EMU 2010.08.27. 08:51:55
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 08:53:04
Sok turhagyurka köpködi ki a szar kommentjeit, de ugatáson kívűl soha semmit nem tetek le az asztalra.
a ME. szereti a focit, elhívják egy műsorba. Igenis beszéljen róla, mert ő sokat tett az utánpótláscsapatért. Igen szereti a Vidit, kijár meccsre, mint magánember. Csak a seggfej postíró nem tud elvonatkozni a politikától. Jó, hogy nem szabod meg ki járhat a kedvenc csapatod meccsére.
Érdekes, az Olimpián ott volt az összes szoci haverod, az állam pénzén parolázni, az kurvára nem zavart mi? Viszont höbörőgtél, hogy dilóferi által lezülessztet magyar sport, nem hozta a 13 aranyat...
Anyád picsája postiró...
jo.e 2010.08.27. 08:54:15
De mindezektől függetlenül az EB selejtezők előtt az ország köztudottan focirajongó m.e-ét a fociról kérdezni tényleg skandallum. Kit kérdezzenek róla? A Mágust?
becike4 2010.08.27. 08:55:02
EMU 2010.08.27. 08:55:13
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 08:55:13
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 08:56:03
EMU 2010.08.27. 08:56:09
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 08:57:01
ChatMan 2010.08.27. 08:57:58
Mi is történt? Meghívták Orbán Viktor Miniszterelnök Urat egy sport csatorna műsorába, hogy a magyar sportról beszélgessenek vele. Persze ebből te mindjárt politikát csinálsz. Miért? Orbán Viktor köztudottan szereti a sportot, és van róla véleménye. Megkérdezik, és Ő elmondja. Látod, téged nem kérdezett senki mégis elmondtad, pedig a miniszterelnökhöz képest legfeljebb egy pattanás vagy a bolha farkán lévő májfolton. Ez a különbség a demokrácia és a te általad képviselt gulyásdemokrácia között. A gulyásdemokrácia ugyanis az volt amikor szabadon bármiről hallgathattál, de ha március 15.-én a tömegben félhangosan megjegyezted, hogy ruszkik haza, akkor 15 civil ruhás rendőr ragadott karon. És majd figyeld meg, hogy értelmes dolgokat fog mondani nem olyanokat, hogy "csináljuk meg" és sport közvetítés lévén egy szót sem fog ejteni napi politikáról. Nem úgy mint elődje gy.f. (csupa kisbetűvel) aki kihasználná az alkalmat és még a kihagyott 11-est is Orbán Viktor aljas gaztettének próbálná beállítani. Meg kell állapítanom, hogy nem, hogy nem vagy azonos politikai platformon Orbán Viktor miniszterelnök Úrral, de egy értelmi szinten sem. Ezért nem kéne neked megpróbálni ilyen magasra szállni. Ő pedig nem fog ilyen alacsony szinten vitatkozni, mint ez a blog, ugyanis a sas nem fogdos legyeket....
Ja....és aki még a napi árfolyamokat is belekeverte ebbe az ál sport indíttatású blogba, annak üzenem. Nekem is van hitelem és ráadásul frank.....tudom, hogy az IMF mindent el fog követni, hogy a tőzsdéket befolyásolja a magyar valuta ellen. De hát a forint védelme az MNB feladata, és ugye ott nagy tudású szakember végzi a vezetést. Emlékszem amikor a debreceni polgármester (aki ugye még csak nem is tagja a kormánynak) nyilatkozott, és romlott a forint akkor a tudós MSZP azt szajkózta, hogy felelős pozícióban, hogy lehet olyasmiről beszélni, hogy majdnem államcsőd.....de most kuss van amikor egy tényleg felelős (jegybank elnök) nyilatkozik felelőtlenül az IMF tárgyalások kapcsán, majd negatív csúcsra juttatja a forintot. Sőt van aki még ezt is Orbán Viktor nyakába akasztaná, aki boldog lett volna ha üres államkasszát kapott volna, de negyven évre előre eladósítottat kapott......
szőketisza 2010.08.27. 08:58:12
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 08:58:49
Öcsi, ti teljesen elbutultatok... Úgy szopjátok a viktor pöcsét, mint csecsemő az anyja csöcsét. :D
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 09:00:19
Valaki cúúúnyán nézett viktorkára, máris itt a bértrollnok serege, hogy megvédje őszentségét, II.Rákosi Mátyás Viktort! :DDDD
EMU 2010.08.27. 09:00:25
EMU 2010.08.27. 09:01:23
jo.e 2010.08.27. 09:02:00
Anyád szopja a te pöcsödet, te barom!
becike4 2010.08.27. 09:02:24
EMU 2010.08.27. 09:02:50
dadi (törölt) 2010.08.27. 09:03:25
Ő nem,ért a sporthoz....
Ő maga a SPORT!!
szőketisza 2010.08.27. 09:04:22
„elődje gy.f. (csupa kisbetűvel)“
téged nem kérdezett senki mégis elmondtad, pedig ...... legfeljebb egy pattanás vagy a bolha farkán lévő májfolton
becike4 2010.08.27. 09:04:59
EMU 2010.08.27. 09:05:11
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 09:05:14
És pénzt visz oda? A M. city szurkolók, meg a mittomén milyen sejk faxát szopják, a Chelsea szurkolók egy ősellenség orosz "komi" faxát...
Az nem probléma, mi?
csak itthon Vitya. A postíró ha Vidi szurkoló, akkor inkább arról írjon, hogy a magyar labdarúgás lezüllesztésében élen járó Mezey, mi a kurva anyját keres ott és, hogy lehetett tavaly az év edzője...
Na inkább erről ugasson.
Az iróniát meg kéne ismerni, mert senki nem szopja Orbán faxát, én meg főleg nem.
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 09:06:35
muhi 2010.08.27. 09:07:01
A nyilvánvaló összefüggést már a Rákosi-korszakban is felismerték, ki is használták.
Annyiban igaza van a posztírónak, hogy nem túl elegáns dolog egy esetleges sikerre rátelepedni és abból politikai tőkét kovácsolni, de a hazai politika nem az eleganciáról és az önmérsékletről szól.
ChatMan 2010.08.27. 09:07:09
szőketisza 2010.08.27. 09:08:08
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 09:08:35
EMU 2010.08.27. 09:08:48
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 09:09:27
dadi (törölt) 2010.08.27. 09:09:32
Vár a Kossuth tér itt az ősz a tüntetések ideje!!!
Lehet kezdeni számonkérni az igéreteket!
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 09:10:05
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 09:10:17
jo.e 2010.08.27. 09:10:29
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.27. 09:10:54
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.27. 09:11:49
andrebbe 2010.08.27. 09:12:04
EMU 2010.08.27. 09:13:23
EMU 2010.08.27. 09:16:46
szőketisza 2010.08.27. 09:18:42
becike4 2010.08.27. 09:21:21
jo.e 2010.08.27. 09:21:56
EMU 2010.08.27. 09:24:30
EMU 2010.08.27. 09:27:04
vénkujon 2010.08.27. 09:29:41
jo.e 2010.08.27. 09:35:59
EMU 2010.08.27. 09:40:46
becike4 2010.08.27. 09:44:26
becike4 2010.08.27. 09:46:05
peti6 2010.08.27. 09:47:02
A kommentek nagy részéről nem is beszélve, ami totális tudatlanságot árul el íróikól.
Semmi sejtelmük nincs a politikához, a gazdasághoz, a sporthoz, csak írják a maguk kis nehezen összeszedett idióta kommentjeit a nagy semmiről és persze Orbán becsmérléséről.
Na ez az egy, amit ezek a még hátramaradt maszoposok még tudnak. Ennyi és ezzel vége....
Még azt sem veszik észre, hogy maszop csak az indexen, az ATV-n van már csak, gyakorlatilag már nem is létezik.
Ezt kellene felfogni komcsikáim, de ez nektek hosszú.
becike4 2010.08.27. 09:47:56
Leonard Zelig 2010.08.27. 09:51:02
csárli hárper 2010.08.27. 09:54:11
campobaszo 2010.08.27. 10:04:08
bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.08.27. 10:05:28
Ne feledd azért, hogy Orbán focizik is, tehát bennfentesként, és nem totális dilettánsként elemzi a helyzetet. Az már más kérdés, hogy mit fog ebből kihozni...
jo.e 2010.08.27. 10:05:49
becike4 2010.08.27. 10:06:29
becike4 2010.08.27. 10:07:23
peti6 2010.08.27. 10:13:46
Agenetikai adottság az a tudatlanság, amit te az itt leírtakkal bizonyítasz.
Hogy jön ide a bedőlt devizahitel?
Megmondom én neked.
Ezt is a még vésőket rugdaló maszoposok ordibálják, mert már mást nem tudnak.
Csak azt nem ordibálják, hogy kik erőszakolták rá az embereket, hogy devizában vegyék fel a hiteleket, nem tájékoztatva őket a várható kockázatokról.
Erről a maszoposok hallgatnak, persze, az ő helyükben én is hallgatnék, miután felvették a bankoktól a nagy lóvékat....
Most meg az üj kormányt szidják, és "nagyon sajnálják" a devizahiteleseket.....
Azt kellene nekik vállalni, hogy emberek, mi voltunk akik "beetettünk" titeket a "jó hitelekkel".
De erről nagy a hallgatás.....
EMU 2010.08.27. 10:31:22
dadi (törölt) 2010.08.27. 10:35:05
dadi (törölt) 2010.08.27. 10:36:47
Identitás zavaros KISZ titkár.
dadi (törölt) 2010.08.27. 10:42:21
becike4 2010.08.27. 10:43:50
Leonard Zelig 2010.08.27. 10:54:57
Evil Dick 2010.08.27. 21:31:04
OrbanWinetou 2010.08.27. 22:59:26
De nézzük meg fordítva. Hogyan is viselkedne egy elmebeteg, ha ő volna a iniszterelnök.
Pl. hülyén vihorászna interjú közben.
Nem tudna vitatkozni mert hülye ezért ezt a tanácsadói minden alkalommal kerülnék, csak prédikál.
Hogyan is beszélne egy őrült? Pl. közmondásokat mondogatna, logikailag összefüggéstelen, de legalábbis egy nagyon zavaros logika szerint, virágnyelven beszélne. Vagyis inkább prédikálna.
Néha eltűnne egy kis időre amíg helyre kondicionálják az orvosok.
Idegesen rángana a feje prédikáció közben.
Nárcisztikus tüneteket produkálna.
Olyan emberek végeznék az érdemi munkát helyette (akár a poziciók átdefiniálásával is), akik önállóan is cselekedni tudnak, ha egy időre korlátozottan cselekvőképessé válik.
Szóval adjunk hálát a teremtőnek, hogy nem egy ilyen ember a miniszterelnök, mert akkor kurva nagy szarban lennénk!
amiről szó van