/>

Elnézte a drága

E-one 2010.05.26. 12:12

Ma délelőtt szavaztak a kettős állampolgárságról, Vona Gábor például úgy, hogy nem szavazott. Megesik az ilyen, különösen ha valakinek tényleg annyira fontosak a határon túli magyarok.

A Jobbik-elnök indoklása saját honlapjáról röviden: "Rosszul tájékozódtam, és ennek következményeképpen nem tudtam a zárószavazás konkrét időpontjáról. Egy korábban egyeztetett, a múlt hétről elhalasztott rádiómeghívásnak tettem eleget."

Tudom, hogy én már csak ilyen nemzetietlen vagyok, úgyhogy nem számít, amit írok, de egy apróságot mégis hadd ajánljak Vona Gábor figyelmébe. Ha a laptopján beírja azt a megfelelő helyre, hogy www.parlament.hu/napirend/napirend.htm, és nyom egy entert (fujj, angol szó), akkor ott talál néhány egész hasznos információt arról, mi mikor is lesz a munkahelyén. Például megtudhatja belőle, hogy 2010. május 26-án, szerdán 9:00-kor kezdődik az ülés és az aznapi első napirendi pont a magyar állampolgárságról szóló 1993. évi LV. törvény módosításáról szóló törvényjavaslat módosító javaslatainak szavazása és lehetőség szerint a zárószavazás. Nem tudom, egy jobbikos agy eljut-e odáig, hogy e két rendkívül bonyolult adatot összekombinálva rájöjjön, hány órakor lesz a szavazás, nekem speciel sikerült.

Vagy csak olyan akar lenni, mint Orbán. Végülis egy út ez is.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr232032588

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.05.05. 05:44:28

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Trackback: Ki a felelősebb hazafi? 2010.05.26. 15:57:37

A kettős állampolgárság ügyéről kevesen tudnak, akarnak racionálisan gondolkodni (amikor 2004-ben vitatkoztam egy amúgy értelmes barátommal, elismerte az összes ellenérvemet igaznak, a vége mégis az lett, hogy de attól még meg kell szavazni, mert csak)...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muad\\\'Dib 2010.05.26. 16:09:57

Ez már lejárt lemez. Már ezzel van tele az index címoldala. Persze a fontos rész szemérmesen itt is kimaradt a cikkből:
"...Szégyellem magam, hogy ez meghiúsult, hogy ilyen hibát követtem el, de egyúttal nagyon örülök, hogy az Országgyűlés elsöprő többséggel fogadta el ezt a történelmi törvénymódosítást..."

FikuszKukisz 2010.05.26. 16:11:27

És tényleg: az elvakult követőket SEMMIVEL nem lehet eltéríteni. Ha holnap kiderülne, hogy Vona Balczóval és egy zsidó kecskével egy cigánytelepen szodomizált, arra is találnának valami igen ésszerű és elfogadható magyarázatot. Például hogy milyen tökös csávó is ez a Vona.

Muad\\\'Dib 2010.05.26. 16:14:46

@FikuszKukisz:
Gondolom az említett esetek egyenlőek azzal, hogy balfasz módon benézett egy szavazást...

napielem 2010.05.26. 16:26:29

Hiába na, Vonafeldnek fontosabb az egója mint a határon túliak sorsa. Azért ha valaki felesküszik arra, hogy felelősséggel képviseli a szavazóit, akkor ez komoly blamázs. Mindegy, gondolom senki nem hitte egy percig sem, hogy Gáborunk amolyan nemzeti elkötelezettségű. Hatalom az jöhet, duma az van, de én konkrétan visszasírom a torgyáni isten-haza-család hármast, mert ennek a srácnak egyik se szent.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.05.26. 16:34:30

Nélküle is megszavazták. Ez a lényeg.

Mondjuk számomra vesztett a hiteléből. Ha heteken át arról papolok, hogy én tizensokmillió igazmagyar érdekeit szolgálom és már az első fontos szavazást lekésem akkor az nem jön ki túl jól. Gábor, remélem a fizud, a költségtérítéseket és a többit nem felejted el felvenni. Ha nem tudod melyik nap osztják, kérdezd meg az öreg rókákat!

Terézágyú 2010.05.26. 16:41:53

Mellesleg: nagyon belejött már a képviselő úr a parlamenti módiba: már nagyon tudja, hogy nem megy be a munkahelyére...

Artie 2010.05.26. 16:46:31

@Valahol Máshol: Hát igen, a rádióriportozással már csak azért is van bajom, mert ha én ezzel az indokkal - tök mindegy, hogy most miről szavazunk vagy nem - nem jönnék be a munkahelyemre... De ő megteheti, mert ő az Igazi Magyar, aki a Magyar Népet Képviseli.

Hányadék vagy, drága Gáborom, egy hataloméhes senki.

pg2 2010.05.26. 16:47:07

Jaj, istenkém, de komolyan veszitek ezt mindkét oldalon! Hát van ilyen és kész. Azt mégsem mondhatta, hogy a tegnapi buli miatt másnapos volt. Végül is derék dolog, hogy legalább bocsánatot kért. Lendvai úrhölgy odáig sem jutott. Rajtuk kívül további 32 képviselő nem szavazott. Tessék elmorzsolni egy könycseppet az ő hazafias érzelmeik felett is!

Qju 2010.05.26. 16:51:37

Ez a kett ős álpolgársági szavazáskomédia nem csupán hazaárulás hanem nyílt hadüzenet és nem csak a szlovákoknak.

joszip 2010.05.26. 16:53:03

Na meglesz a gumicsont! Vegyük el Vona Gábor állampolgárságát.

joszip 2010.05.26. 16:53:50

@Qju: megkésett hadüzenet, mert körülöttünk már szinte mindenki hadat üzent mindenkinek. Hülyegyerek :)

joszip 2010.05.26. 16:54:33

@Qju: megkésett hadüzenet, mert körülöttünk szinte már mindenki hadat üzent mindenkinek. HüIyegyerek :)

Doubledeceker 2010.05.26. 16:54:40

Hát én nem komálom a csávót, de ezt csak benézte, ilyen van.

Maga a törvény szép dolog, és korábbi lelki sebeket gyógyít. DE sajnos közben újabbakat generál.

És atudom fontos volt ez, de talán nem a legfontosabb. Mindegy egy igéret teljesült ingyen, várjuk a többit is....

Iustizmord 2010.05.26. 16:55:00

tényként szögezzük le: Vona Gábor NEM szavazta meg ezt a törvényt. hogy miért is az már mindegy...

dupla vé 2010.05.26. 16:58:19

még szerencse, hogy az összes blogíró mindig mindent sikeresen végrehajtott amit akart, soha nem késett, soha nem tévedt el, soha nem nézett el semmit, soha nem szervezett egymásra 2 dolgot, soha nem felejtett el semmit.
tudom, ha a jobbikról van szó, az a saját életünkben bekövetkezett hibáink, tévedéseink nem jutnak eszünkbe, csak az, hogy ezek a rothadtmocskosrasszistafaszistahazugszemétládaálhazafigecik... nézzetek tükörbe, mielőtt ilyeneket írtok. na meg utána sem ártana, megkoronázva egy tüdőből felszívott méregzöld thurával a saját arcotokba.

dupla vé 2010.05.26. 17:02:29

@Qju: okos gyerek lehetsz... hadüzenet? szerinted a szlovákok, vagy úgy általában egész európa nem tudja, hogy max macskakövekkel dobálhatnánk egy háborúban, mikor se fegyverünk, se hadseregünk?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.26. 17:07:30

elnézte, ez van. Bocsánatot kért és őszintén sajnálja. Mi a fenét akarsz még, te gyűlölettel teli barom?

Az persze nem zavar, hogy az a mocskos hazaáruló, bűnöző, hazug, tolvaj gyurcsány nemmel szavazott, mi?

Alamio 2010.05.26. 17:09:13

Meg kéne állapodni, hogy mi, jobboldaliak, kiröhögjük a teljességgel alaptalan kommenteket, és csak egy szmájlit teszünk. :-)
Lehet, hogy jobban irritálná őket, ha csak ők fröcsögnek.

Terézágyú 2010.05.26. 17:09:32

@dupla vé:
"még szerencse, hogy az összes blogíró mindig mindent sikeresen végrehajtott amit akart, soha nem késett, soha nem tévedt el, soha nem nézett el semmit, soha nem szervezett egymásra 2 dolgot, soha nem felejtett el semmit."

csak be ne szoruljon a nyelved... :)))

basta 2010.05.26. 17:10:33

@Nandi29: Nn nem tom, mennyire ingyen teljesül ez az igéret. Először is a gombnyomogatók sok pénzbe kerülnek. És ha jól olvasom, északabbra nem lelkesednek a kérdésért. Alkalomadtán azokon lennének hajlandóak elverni a port, akikért az egész szimbolikus lépést hozta a magyar parlament.

Szóval a számlával várjunk még egy kicsit...

Terézágyú 2010.05.26. 17:11:41

@Bukowszky:
"Az persze nem zavar, hogy az a mocskos hazaáruló, bűnöző, hazug, tolvaj gyurcsány nemmel szavazott, mi? "

Ha egyszer mocskos hazaáruló, bűnöző, hazug és tolvaj, akkor mást nem is lehetett várni tőle...

Ellenben vonától lehetett várni valamit, nem?

Például, hogy bemenjen a munkahelyére...

nestrot10 2010.05.26. 17:25:36

ORSÓS Orbán a szavazatokért harcol a kettős állampolgársággal, különben szarik a határon túliakra is, meg azokra is akik nyugdíjasok és rá szavaztak,...
Viszont a hatalmat nem lehet elvenni majd tőle csak fegyverrel! Igazi FORRADALOM lesz Vitya..és seggbe leszel lőve...

Öhöm Böhöm 2010.05.26. 17:26:22

azon gondolkodom, mi legyen a másik állampolgárságom, mmmm vegyem fel a szlovákot????? hehehe :) neeeem inkább a jamaikait egyzene.blog.hu/2010/05/26/jahzzmaicans_ethiopia ott sokkal jobb zene van

szinema1 (törölt) · http://szinema.blog.hu/ 2010.05.26. 17:31:23

vona is csak az első heteket fogja élvezni, aztán rájön, mint a "nagy" öregek, hogy nem is olyan jó ottan naphosszat üldögélni

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.26. 17:31:34

@PeriwinkIe (aka A 40-es fantomja):
Milyen jogon lopod el a nevemet, te MORFOLÓGUS nevezetű szánalom?!

Joe84 2010.05.26. 17:36:07

Index címlapra való szokásos izzadságszagú írás.

Silent Bob 2010.05.26. 17:39:37

@Muad\\\'Dib: Azért ismerd be, hogy kibaszott vicces. :D

Gyáli úr 2010.05.26. 17:43:48

színésznek még jó lehetsz, e-one!

sanyisanyi 2010.05.26. 17:55:50

Na ezért is kár volt koptatni a billentyűt....

skovalsky 2010.05.26. 17:58:47

@Blás Sailor von Wolfhausery: :) Hehe kb. belevaló liberónak muszáj is a náci labdát csapkodni plána ha ilyen magas.

vol 2010.05.26. 18:01:06

nemtom, az én munkahelyemen nem ér elkésni. mocsok multi..

neurotikk! (törölt) 2010.05.26. 18:02:10

@dupla vé:
En mar nagyon sok dolgot elneztem es nagyon sok dologban tevedtem.
Kiveve ami fontos volt szamomra, azt igyekeztem bebiztositani, hogy ne hibazhassak veletlenul vagy mert elnezek valamit.
Ez a fazon amator.

Alikam 2010.05.26. 18:03:26

@nestrot10: te vén buzi komcsi, milyen forradalmat akarsz?

Elvitetlek a f@szba bujtogatásért, aztán majd a gyűjtőbe csinálhatod a forradalmadat.

Mitya Ivanov 2010.05.26. 18:04:20

minden posztba kell minimum egy Orbán, ha lehet a végére, hogy az maradjon meg mindenkiben. Nagyjából hasonlókat várhatunk ettől a blogtól, pedig milyen jól indult......

neurotikk! (törölt) 2010.05.26. 18:08:29

@Muad\\\'Dib:
Nem egy szavazast, hanem a neki es szavazoinak oly fontos dologrol torteno szavazast.
Ha a digitalis atallasrol szolo szavazast hagyja ki, hat talan az nem tunne fel, ugyebar, de ez igy messzemenokig hanyag.
Persze szep hogy bocsanatot kert, nem magyarazkodik, egy ennyire kinos eset segit alaposabb lenni legkozelebb, nem elnezni a fontos dolgokat. Egy riport kedveert hanyagolni a kotelesseget. : ))

Circus 2010.05.26. 18:18:10

@Terézágyú:
basszus, leírtad majdnem szóról szóra, amit akartam...

Hogy az a vörösmocskos hazaáruló nemmel szavazott, az kb azt jelenti, hogy kitartott az álláspontja mellett, és nem forgatta meg a köpenyét. Mire számítottatok amúgy tőle? És ha most mellette szavaz, akkor meg ezt kapja meg, ugye? Szegény kisnyúl... :)

Gáborunk viszont nem jelent meg a munkahelyén a nagy előd nyomdokain... hogyan csináljunk segget a szánkból, és hogyan kezdjünk hiteltelenné válni rögtön az elején...

Circus 2010.05.26. 18:19:29

@Mitya Ivanov:
mármint azt akartad írni, hogy mint pár évig a Zorbán, most majd a KGyurcsány kerül elő minden posztban, ugye? :)

dr kíváncsivagyok 2010.05.26. 18:23:26

Ha azt vesszük alapul , hogy a Jobbik szempontjából ilyen horderejű szavazás talán a 4 év alatt sem lesz több , akkor szánalmas a magyarázkodása, mert "félholtan " is jelen kellett volna lennie ! Ja , hogy fontosabb a saját egója ? Képzeld el, ha Orbán cár nem megy el ? Mert elfelejti....

rendszerhiba 2010.05.26. 18:25:51

konkrétan lesz@rom, hogy szavazott-e a Vona vagy sem. szégyen az az ember!

Számomra az elszomorító, hogy OV és bandája nem bírt várni a szlovák választásokig. Sőt, OV érdeke egy külső ellenségkép fenntartása. Addig is el van a nép. Gazdasági programról még szó sem esett. Volt valami idióta hasonlata a söralátéttel az szja bevallással kapcsolatban. oszt ennyi.
Ismerve sok felvidéki magyar véleményét ezzel csak a szlovák nacionalistákat erősíti a választásokon, manipulálva azt.
OV-nek nem érdeke egy stabil, megbízható szlovák PARTNER.

SZÉGYEN!

Hoppázó Beléndek 2010.05.26. 18:31:05

@Terézágyú: sokkal viccesebb ez sztem :

Mi a fenét akarsz még, te gyűlölettel teli barom?

vs.

Az persze nem zavar, hogy az a mocskos hazaáruló, bűnöző, hazug, tolvaj gyurcsány...

:)))

2010.05.26. 18:52:25

Vona bakizása mindössze azért érdekes, mert ennek köszönhetően megint előbújt a ballibek eltorzult, korcs lelkivilága. Mert ugye liberállték még véletlenül sem azokon az árulókon rugóznak, akik nemmel szavaztak.

2010.05.26. 19:00:49

Hibát követett el az index. Csak kb 4 blog foglalkozik címoldalon ezzel a súlyos problémával, és nem látom a Mandiner, a Piroslapok, Varánusz és társai jobbik gyalázását. Mivan srácok alszotok?

rrikk 2010.05.26. 19:07:06

Az miért nincs kint sehol hogy viktor királyotok felemeli a nyugdíjkorhatárt, befagyasztja a béreket, és nem csökkent adót? :/ Szánalmas zsindex és szánalmas gagyi blogok. Üdv Magyarországon...

JimK1rk 2010.05.26. 19:19:45

Ez eleg gyuloletkelto cikk!:( Hat hol vannak a liberalis ertekek ilyenkor?

pakesz (törölt) 2010.05.26. 19:24:20

elvegre nem focizgatott mint orban nem ?

gorcsev54 2010.05.26. 19:30:25

Már a másik blogban is megírtam : Index és ezzel mindent elmondtam.

antonov 2010.05.26. 19:38:21

A vona hazaáruló, ezek után nyilvánvaló.

antonov 2010.05.26. 19:39:13

ja igen...nemcsak hazaáruló a vona, hanem szlovákbérenc is

farkas 2010.05.26. 19:50:30

@Hoppázó Beléndek: ja, és mindez egy hozzászóláson belül..:)) Bravúros teljesítmény. Nagy baj lesz, ha már tényleg nem lesz kit/mit utálniuk, szerintem gutaütés mint népbetegség lesz a vége:)

Fittipaldi 2010.05.26. 19:56:23

elnézte, hát elnézte.

gyurcsánynak meg üzenem, hogy szeretettel várjuk a 23 millió románt :)

flippant 2010.05.26. 19:58:59

Hát elnézte. Istenem. A ripacs gyurcsányi meg a költségvetést nézte el. Ejnye-bejnye

dupla vé 2010.05.26. 19:59:00

@neurotikk!: "Ez a fazon amator." - ez nem is vita tárgya.

@Terézágyú:na veled is biztos van értelme beszélgetni...

lukit 2010.05.26. 20:15:35

Mekkora szarzsák vagy te, E-one.

eppittvagyok 2010.05.26. 20:24:58

egy rádiófelvételt szerintem le lehet mondani.... gáborunk a szavazásról mondott le... előfordul az ilyen, na, ne ítéjünk elhamarkodottan, lesz meg ahol szavazhat... ha elmegy....

Rotfuchs 2010.05.26. 20:26:06

@FikuszKukisz: Álljon már meg a menet!

Ugyan ki mondta, hogy ez a Vona milyen remekbe szabott dolgot tett, hogy lekéste a szavazást?

Az égvilágon senki nem mentegeti őt, csak éppen elég nevetséges, hogy ez az ötödik ilyen poszt az index címlapon a témában.

Persze irdatlan nagy balfasz volt, akárcsak az az LMPs aki az első szavazását már elrontotta, mert léptelen megkülönböztetni az igen gombot a nem gombtól.

Balfasz volt-e Vona Gábor? Igen.

Megéri ezzel hergelni az embereket, miután fülét-farkát behúzva írásban kijelentette, hogy szégyelli magát?

Valakinek biztos.

Ezért tart itt az ország?

Rotfuchs 2010.05.26. 20:32:13

Amúgy, ha nem lennének heti rendszerességgel felbukkanó korrupciós botrányok, és a parlamenti képviselőket valóban méltán lehetne a nemzet színe-javának nevezni; mert felkészülten, szorgalmasan, hozzáértő módon és megvesztegethetetlenül, makulátlan becsülettel dolgoznának nap mint nap az ország boldogulásáért, akkor tényleg skandallum lenne, hogy valaki azért késik le egy ilyen volumenű szavazást, azért nincs a posztján egy kritikus pillanatban, mert épp egy rádióban építgeti a politikai karrierjét, én is azt mondanám, hogy erősen felül kellene vizsgálni az illető jogosultságát a bársonyszékre.

De sajnos nem ez a helyzet. Én azt kívánom tényleg ott tartanánk, hogy ez legyen a legnagyobb bajunk.

Átvitel honvéd 2010.05.26. 20:52:56

Vihar egy pohár vízben.

Shopping 2010.05.26. 21:03:41

Ha ezt teszi bármilyen munkahelyen,- AZONNAL KIRÚGJÁK!!!

Ezért jó politikusnak lenni.

Ígérgetsz = iskolázatlan réteg elhiszi= rád szavaz= te meg 4 évig lopod a közt.

Mert azzal hogy nem ment el szavazni, hibázott a "munkahelyén". ( ahol mi adjuk a fizetését...)

Kanóc 2010.05.26. 21:14:41

@Shopping:

Még próbaidős.
Ez (még csak) egy hiba volt.
Ennyiért máshonnan sem rúgnak ki embert.
Bár a strigula megvan...

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2010.05.26. 21:29:45

mindenki engedje meg,hogy kifejezzem csodálatos, határtalan örömömet Vona Gábor mai tette miatt. Egyrészt csodálatos nézni, ahogy a suttyó vonulgatásokon, árokparti pofozkodásokon nevelkedett prosztóknak milyen sebességgel kerül f@sz a szájukba, ahogy az első valamirevaló szavazásra kerül sor a Parlamentben. Milyen gyönyörű nézni, hogy az utcákon, tévé székházak előtt, és focimeccseken szuperhős balfasz hogyan lesz bakizgató kiskutya a nagyobb gengszterek pályáján.

Ugyanilyen gyönyörű nézni a követőket, akik eddig cigányoztak, gyurcsányoztak, mocskolódtak, orbánoztak, zsidóztak kedvükre, hiszen kívülről minden ingyen volt, most viszont védekezni, érvelni, magyarázkodni kényszerülnek a kis ostoba kedvenceik miatt, pedig a munka még el sem kezdődött.

Pártot is, követőiket is szeretettel üdvözlöm az ország pöcegödrében, ahol mostantól az összes ugyanilyen nyomorult, és ennél még nevetségesebb butaságokért is szélesvásznú közröhej tárgyai lesztek.

Komolyra fordítva a szót itt a lehetőség megmutatni, mennyire felkészült államférfi Vona Gábor, és mennyire elkötelezett és profi a párt. Vona ma fantasztikusan bemutatkozott. Öröm volt nézni. Várom a hasonlóan professzionális folytatást....

hehe.agyalágyultak.

amize 2010.05.26. 21:35:33

Gondolom, hogy a cikk írója sem szavazta volna meg a kettős állampolgárságát.
Csak most veri itt a nyálát.
Menjen a picsába.

dr kíváncsivagyok 2010.05.26. 21:38:57

@rendszerhiba: Nekem is az volt az első gondolatom, hogy Orbán király úgy belejött a választási győzelmekbe, hogy hirtelenjében megnyert még egy választást is - Slotának !!!
Erre vajon miért nem gondoltak , pedig majdnem sírva kérték őt a szlovákiai magyar vezetők ?! Vagy , , amibe jobb nem belegondolni : Ez volt a terv . Egy ellenségkép , valós ellenséggel !!

tlvajferi 2010.05.26. 21:45:45

a vona nem véletlenül késett el, nem karta megszavazni
ő a fleto ügynöke...

tlvajferi 2010.05.26. 21:48:12

@kíváncsivagyok:
igazad van!

ha az orbán f*sza gyerek lett volna, azt mondja, hogy könnyítve adok állampolgárságot MINDENKINEK aki a volt magyarország területén született, nemzetiségre való tekintet nélkül...

lett volna sírás mindkét oldalon :-)))

This_is_Sparta (törölt) 2010.05.26. 21:48:17

Most került be, még most tanújja na!

Nem lehet tőle még olyan profizmust elvárni, mint Fletó-tól, aki csípőből nyom NEM-et!

kyanzes (törölt) 2010.05.26. 21:51:26

E-one, azért a fazon még mindíg 100x annyit tett, mint te, a nagy nulla.

Phxmike 2010.05.26. 22:28:35

@E-one: pedig igaza van...
es ha lekeste vona kit erdekel

nem lehet szemelyektol elvonatkoztatva csak szimplan orulni annak hogy vegre megvan?

nem is nekunk szolt ez hanem a hataron tuliaknak tehat oruljunk annak hogy ok orulnek vegre ennek a torvenynek
ezt meg kellett tenni es kesz

es ha mar megemlitette az elozo hozzaszolo akkor valoban fontosabb az hogy gyurcsany megint nemmel szavazott

de mit mondjak legalabb kovetkezetesen nemzetarulo nem ugy mint a gerinctelen Lendvai aki a fuggony mogul leste hogy mikor kell bejonnie hogy ugy tunjon mintha eppen csak hajszallal keste volna le hogy szavazhasson es akkor neki igy nem kellett ...

delano 2010.05.26. 22:38:11

@Phxmike: Annyira nem lehetsz naiv, hogy azt hidd, hogy ez a határon túliak érdekét szolgálja. Ez csak és kizárólag a Fidesz belpolitikai céljait szolgálja.

Ha egy kicsit is érdekelné őket a határon túliak sorsa, akkor megvárták volna a szlovák választásokat.

nyafnyaff 2010.05.26. 22:42:15

Mindenki okulására: az országgyűlési képviselőség egy választott tisztség és nem munkahely, tehát a késést és meg nem jelenést kirúgással nem lehet bűntetni.

Bloodscalp 2010.05.26. 22:43:17

@FikuszKukisz: hm, ha Semjén tenné tenné ugyanezt Nvaracsiccsal (viktort nem is merem mondani) szerinted esne akár 1% is a párt népszerüsége? szerintem még nőne is:)

Nem én vagyok, hanem én 2010.05.26. 22:50:30

A mai Europaban csak gesztusokkal lehet elore menni es jo ugyet szolgalni! Ezt tolunk nyugatra, ugy latom, mar ertik, igaz kellett hozza 2 vilaghaboru, meg egy vasfuggony, de ott mar mindenki arra gondol, hogy csak egyutt lehetunk erosek. Ez a torveny is egy gesztus. Tortenelmi szuksegszeruseg. Szlovakia meg nem erti. Bar, nem biztos, hogy ez elvarhato lenne toluk, hisz mindossze 20 eves allamisaggal rendelkeznek. Mindenki azt mondja, hogy a magyarok nem tudjak kezelni Trianon problemajat, de talan pont a szlovak vezetes nem tudjak kezelni, hiszem, hogy a szlovak emberek donto tobbsege igen.
Hogy Vona nem ment be az ulesre? Hat mit mondjak, nem ezert nem fogok a jovoben sem rajuk szavazni... :)

dr. médiafigyelőbété 2010.05.26. 23:07:26

Vona nem merte vállalni a felelősséget a nagy valószínűséggel bekövetkező csapatmozgások következményeiért... :))

chabba (törölt) 2010.05.26. 23:11:23

A többi környező országgal lehet együttműködni, mutatja ezt az is, ahogy nem reagáltak a törvénymódosításra. A szlovák kormánnyal nem lehet, ez bebizonyosodott az elmúlt években. Ergo szlovákiával felesleges keresni az együttműködés lehetőségeit. Őket gyengíteni kell. És ki tudja a legjobban gyengíteni a szlovák államot? Slota.

Slota és bandája alkalmatlan az érdemi kormányzásra, semmi másra nem képesek, csak a magyarellenes gyűlölködésre, emellett korruptak is, stb. Azaz ha nagyobb befolyásuk lesz a szlovák kormányzásra, azzal versenyhátrányba kerülnek hozzánk képest.

dr. médiafigyelőbété 2010.05.26. 23:16:52

Nem elég a magunk baja,még belekeveredünk egy másik ország választási hercehurcájába? Nem volt elég a közelmúltban a sajátunk?
Ez a cirkusz tényleg csak a figyelemelterelést szolgálja,O.V. meg röhög mindenkin,aki ezen a témán rugózik...

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:28:49

@Muad\\\'Dib: Sokkal kevesse fontosak. Egy kepviselo eseteben marhara nem erdekel, hogy szabadidejeben szodomizal-e kecskekkel. Az annal inkabb, hogy azokon a szavazasokon, ahol allast akar foglalni es a vegeredmeny fugg az o szavazatatol is, megjelenik-e.

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:34:33

@neurotikk!: Igen. Az ot mentegeto jobboldaliak arrol feledkeznek meg, hogy nem egy atlagos torvenyrol volt szo, hanem olyan dologrol, ami miatt evek ota tepi a szajat. Ha lekesi a koltsegvetesi szavazast vagy a "harom csapas" torveny vitajat, senki nem szolt volna, de erre az egyre oda kellett volna figyelnie.

pörgekalap 2010.05.26. 23:35:26

amikor nyakig ée a szar, tényleg a lábgomba reklám a legfontosabb.
A vona is ember, csak ostoba.

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:39:08

@frontember76: Morvai nagyasszony volt olyan kedves szolgaltatni a folytatast :D

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:42:42

@kyanzes: Fogalmam sincs arrol, ki a cikkiro, de te megis, mire fel allitasz ilyet? Azert, mert Vona a nagynyilvanossag elott nyomatja a faszsagait? Tenyleg nem tudom, ki a cikkiro, de konnyen lehet, hogy a sajat szakmajaban szazszor tapasztaltabb es tobbet tett le az asztalra, mint ez a "sztarpolitikus", aki rogton lekeste azt a szavazast, amire a valasztasi kampanya negyven szazalekat epitette. Persze lehet, hogy nem, epp ezert nem is jelentem ki egyiket sem.

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:43:18

@Phxmike: Ebben igazad van, Lendvai a leggusztustalanabb orarugogerincu felpattano az egesz bandabol.

Rántott máj (törölt) 2010.05.26. 23:44:26

@ktotti: Ez igaz, eppen ezert nem kell minden szavazason ott lenni. Van, ahol politikai okbol nem is celszeru, mashol epp ezert kotelezo. Most Vona egy ilyet kesett le.

Handras · http://www.handras.hu 2010.05.26. 23:56:44

Gyurcsany legalabb nem felejtett el szavazni... :)

Vona: Epic Fail

getva 2010.05.27. 00:04:56

én csípem a Jobbikot , de méginkább Dórikát, és végülis a Gábort is, és meg is értem valahol. Hát igen, benézte az időpontot. Elfelejtette. Bebaszott előző nap és nem akart úgy megjelenni. Ki tudja.

ámde ha NEM az utolsó verzió, akkor a frakcióból miért nem telefonált neki valaki, hogy bazmeg Gabi, hol a kurva anyádban vagy, hát az állampolgárságról szavazunk, cseszed. Bárhol is vagy, azonnal hagyd ott és rohanj ide"
gáz...
tehát az utsó verzió. Van ilyen.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.05.27. 00:30:17

vicces, hogy az összes nagyorrú hogy rá van indulva erre a piszlicsáré ügyre... :)

Vincenzo testvér 2010.05.27. 00:37:06

Gyermekeim, tavaly hunyt el erdélyi ismerősöm, aki ottjártamkor megmutatta születési anyakönyvi kivonatát. Született Szovátán, 1942-ben, magyar állampolgár.
2004 nyarán voltam kint náluk.
Van még kérdés?

Isaac Clarke 2010.05.27. 01:31:53

Valószínűsíthetően Vona mégis megszavazta, úgy közel hat éve egy népszavazáson. Akkoriban csupán pár millió választópolgár feledkezett el a szavazásról.

Athos 2010.05.27. 01:33:54

Hát ezen aztán sok múlott. Nem mintha nem tetszene, hogy porig alázza magát Vona, de az az igazság, ha az egész Jobbik frakció a szavazás idején betépve análfűrészelné egymást valahol, akkor is átmegy a törvény.

Másrészt jó nagy barom volt a fidesz is. Én csakmegvártam volna már, mi lesz a szavazás vége Szlovákiában...

getva 2010.05.27. 01:38:41

mindazonáltal a törvény meg lett szavazva, Vonával vagy nélküle.
valószínűleg tényleg nagyon elkúrhatott valamit, hogy nem volt ott.
felejtsük el ezt a kis malőrt
97%, ha jól emlékszem, a maradék 3 szoci és elempé.
ilyen egyöntetű eredmény csak a javadalmazások megállapítása során szokott előfordulni.
szerintem most inkább örülnünk kéne....

Petykabá 2010.05.27. 02:38:20

Ja szerintem is ami kurvára hiányzik nekünk magyaroknak (és a magyarországon élőknek), hogy végre együtt tudjunk örülni. Nagyon nem csípem a Vonát, de azért lássuk be, hogy ez nem arról szól, hogy nem volt fontos neki... Eléggé szánalmas, hogy ezen lovagolunk... Nem hogy örülnénk, hogy a szélsőjobbunk ilyen liberálisan laza:)

Petykabá 2010.05.27. 02:38:53

Bocs, tudom Magyarország nagy M...

szárny 2010.05.27. 08:58:48

@getva: Hát igen. Azt próbálják a saját hörgésükbe fulladva elfelejteni, hogy az import, zsebtolvaj, zabrált villákban pöffeszkedő, színesfémfelvásárló, kórházi hóhér, sínfelszedő, szodomita, bérrettegő és még ki tudja mi mindent el nem követett vezetőik nyolc év pusztítás után - végre már látott a nép - kettő azaz kettő darab képviselőt bírtak a saját lábán a Parlamentbe küldeni. 174 ellenében. Hát persze hogy ilyeneken kell hokizniuk a szerencsétleneknek...

Grigorij 2010.05.27. 09:06:31

Vajon még hány bér-blog indul az Indexen? Ha ezeket rakják ki a címlapra, akkor sem változik meg a normális emberek véleménye!
De ti tudjátok...

Blau t 2010.05.28. 08:43:45

Elnézte, hát elnézte. Ez előfordulhat. Ámbár - és ez nem csak Vonára vonatkozik - mit is nézett el? Azt nézte el, mikor van a szavazás. Szerintem akkor is munkaidő van, amikor épp nem szavaznak. Képzeljetek el egy átlagos munkahelyen dolgozó átlagos munkást, akinek a munkaideje reggel 8-tól délután 4-ig tart. Képeletbeli munkásunknak képzeletbeli főnökénél 10 órakor lenne képzeletbeli értekezlete. De ő nem menne oda. Amikor számonkérné a főnöke, hogy hol járt, akkor azt válaszoná: Bocs főnök, elnéztem az időpontot. Tudja főnök, én akkor szoktam csak bejönni a munkahelyemre, ha magával kell találkoznom.

Fideszman 2010.05.30. 11:57:18

@PeriwinkLe - az igazi (aka A 40-es fantomja): Neked ez a hobbid te gyogyós? Kinézel valakit ellopod a nevét majd előadod, hogy ő lopta el a tied? Remélem hamar kitiltanak innen te büdös provokátor.
süti beállítások módosítása