/>

Fél hatos állás szerint az egész országban a legalacsonyabb részvételi arány Budapesten van. Ez leginkább azért érdekes, mert szinte mindig itt szoktak a legtöbben szavazni, úgyhogy valamit nagyon jelent ez a borzalmasan alacsony részvétel. És nem, nem azt, hogy a budapestiek hatvan százalékát nem érdekelné, mi történik a városban.

Három megfejtési lehetőség.

- Undorító dolog, hogy pártlogó alapján kell szavazni. A pártok példát vehetnének a kis falvaktól: arról akarunk szavazni, melyik jelölt ért legjobban a városhoz, nem arról, melyik párt indítja.

- Nem vagyunk konzervatív város, de még csak simán fideszes sem. Amin nem változtat az a tény sem, hogy fideszes polgármester lesz, több pesti figyeli szkepszissel Tarlós megválasztását és a jobbos hatalomátvételt, mint amennyien támogatnák.

- Itt, ahol politizálunk az önkormányzati választáson, és nem a városról szól a döntés, látszik leginkább, mennyire durván nincs ellenzék. Az LMP szimpatikus, de színtelen-szagtalan, a Jobbik nem, mert demokrata nem választja őket, az MSZP meg szintén nem, mert egy okot mondjanak Budapest elmúlt négy évét megnézve, hogy a szocikat válasszuk. Így hát nyer a Fidesz, de totális érdektelenségbe fulladva.

A megoldás pedig valahol a három között félúton.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr492342104

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan gründol a "Superman-díjas" Botka Szegedből Vörös Erődöt? 2010.10.03. 21:43:46

Hiába kávézott hétfőn Orbán Viktor Szegeden, hiába van feltúrva  választási időszakban is polgárbosszantó módon minden, hiába csúsznak egyes nagyberuházások, hiába hagyják el a várost a munkát kereső fiatalok, hiába volt Botka a csúnyán megbukott ...

Trackback: A választók a Jobbikról beszéltek a legtöbbet a közösségi médiában 2010.10.03. 19:22:37

A választók a Jobbikról beszéltek a legtöbbet a közösségi médiában augusztus-szeptemberben, a hírversenyt viszont Tarlós István nyerte. Az LMP jelentősen az előzetes elvárások alatt teljesített. A Brandmonitor az elmúlt két hónap (2010.07.31-2010.09.30...

Trackback: Futottak még... Horváth, Jávor, Staudt 2010.10.03. 19:19:48

Ha ez egy mosoly- vagy modellverseny volna, a mezőny kétségtelenül szoros lenne. Főpolgármester-jelöltként azonban a Tarlós ellen ringbe szálló három megnyerő fiatalember csak egy jóval könnyebb súlycsoportot képviselhet. Vasárnap Budapest új főpolg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EvilHedgehog 2010.10.03. 19:21:55

"Itt, ahol politizálunk az önkormányzati választáson, és nem a városról szól a döntés, látszik leginkább, mennyire borzalmasan nincs ellenzék."

Az is látszik, hogy az emberek szintjén milyen elfajzott a politikai kultúra. Ilyenkor nem pártlogó alapján kéne dönteni hanem a helyi szempontok alapján...

SSZ 2010.10.03. 19:25:12

az lmp nem szimpatikus, az lmp nem létezik. ezt bebizonyította az elmúlt hónapokban.A jobbik viszont teljesen reális alternatíva, egyszerűen csak nem szeretjük. Az mszp pedig országosan csigaházba vonult, oda küldték őket és ott is maradtak.

pefe 2010.10.03. 19:26:36

Egyszerűen Budapest jobbat érdemel. Ezt a budapestiek mos jó hangosan ki is mondták. Bármilyen vezetése lesz is a városnak, az nem lesz legitim. Mert Mi budapesti polgárok ilyen embereket nem fogunk legitimálni.

ADAMBRÄU 2010.10.03. 19:26:48

Az első két lehetőséget tulajdonképpen beraktad a harmadikba (cikkíró). De azért ne mondjunk olyat, hogy "nem vagyunk fideszes város" vagy "jobboldali város"! Baloldali város sem voltunk, sőt "liberális város" sem, attól még mert Demszky vezette.

Igazából Demszky is azért lehetett eddig, ilyen sok éven át, mert nem volt jobb helyette. Tarlóssal is kicsit ez a helyzet, de nem akarom ennyire leegyszerűsíteni.

FŐleg azért érdektelen a budapesti szavazás, mert már lefutott. Ennyi.

choko 2010.10.03. 19:28:39

...mert nem érdekli a politika...kimegy sétálni, lemegy a telekre...akik meg a politikán pörögnek, azok már úgyis eldöntötték fejben, hogy T.I-ra szavaznak és kész...parasztvakitás!

számá 2010.10.03. 19:28:51

Nincs itt alkalmas jelölt. ez van. Igy kire szavazzunk?

fagzal 2010.10.03. 19:29:43

Nekem az a nagy ötletem, hogy a választó papíron csak a jelölt neve szerepeljen, a politikai hovatartozása nem. Aszongya:
X.Y. (MSZP)
...és akkor ha én MSZP szimpatizáns vagyok, X.Y.-ra szavazok (akiről fogalmam sincs, kicsoda-micsoda). Helyi választásnál ez nagyon gáz! Nem pártra szavazunk, könyörgöm, hanem arra az EMBERRE, aki a helyiek érdekeit majd képviseli, ott szépen, lokális szkópban. Aki nem ismeri, ki a helyi jelölt, és mi a programja, az ne menjen szavazni!

ADAMBRÄU 2010.10.03. 19:30:10

Akkor lehetett volna érdekesebb, ha a főpolgármester-jelölt-állítás is úgy menne, mint az elnökjelölt-válsztás a zUSÁba'. Obama is megküzdött Hilary Clintonnal, pedig ugye mindketten demokrata pártiak. Ilyen módon megküzdhetett volna Rogán Tarlóssal stb.

Biztos izgalmasabb lett volna, és akkor valóban a városról szólt volna a kampány, nem a pártokról...

fagzal 2010.10.03. 19:31:05

Ja igen, Budapest... a két nagy jelöltjére nem szavazok, mindkettőt útálom. Protest szavazatot leadni meg minek menjek?

Itt Budapesten sokkal többet használt az ember a köznek, ha nem szavazni ment a hétvégén, hanem mondjuk dolgozott.

SSZ 2010.10.03. 19:31:35

@ADAMBRÄU: Rogán-Tarlós, oké.
A többi pártban 1 ember alig volt, nemhogy kettő..

ADAMBRÄU 2010.10.03. 19:32:27

4 ÉV MÚLVA:

ROGÁN ANTAL VS. TARLÓS ISTVÁN

Nem tom addig lesz-e még MSZP, szerintem nem.

Esetleg Staudt Gábor tovább erősödik majd. Jávor benedek és az LMP meg ha ilyen langyosvíz marad, akkor stagnálni fog. A kedves cigány honfitársaink meg majd tesznek róla, hogy a jobbik erősödjön még egy picikét :)

ADAMBRÄU 2010.10.03. 19:34:40

@SSZ:
"A többi pártban 1 ember alig volt, nemhogy kettő.."

Ezzel lényegében egyetértek, azért is vetettem fel.
Így volt ez Demszkyvel 16 évig (1990-2006-ig): volt Demszky meg a többiek :)

nikknikk 2010.10.03. 19:34:40

Örülök, hogy ma délután dolgoztam:)

josef_k 2010.10.03. 19:37:34

Az alacsony részvétel oka a választék: egyik főpolgármester-jelölt sem olyan személy, akire az ember szívesen szavazna. A kerületről meg tényleg jobb semmit sem mondani, a VI.kerületben pl. egyik jelölt sem tűnik alkalmasnak semmilyen közpozíció betöltésére... :-(

SSZ 2010.10.03. 19:37:49

@ADAMBRÄU:
igen, bár ennyire nem borult fel a föld egyik irányba sem. Az Mszp valamilyen formában megmarad szerintem, és ami érdekesebb lesz az a liberális közösség sorsa. Azért erős az Lmp, mert ők léteznek, csak mezcsere volt. Ez a mez viszont nem tart ki még 4 évig sem.

Kivlov 2010.10.03. 19:39:50

legalább kevesebb nagyorrú húzott X-et!!!

FeroxX 2010.10.03. 19:45:28

a megoldás ott van hogy falhoz állítani az összeset :D

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.10.03. 19:46:21

Tökmindegy, kire szavazunk.

Orbán kormány alatt úgyis csak ráböknek valamire, hogy ez nem lesz, aztán ráböknek, hogy ide meg lesz, és hogy épp mire bök a Vitya, azt majd megálmodja egyedül.

min 2010.10.03. 19:49:03

@EvilHedgehog: miért mondjon újat ha valóban ez lesz??

2010.10.03. 19:51:42

nem volt Talicska a szavazó helységeknél..ergó minek menjek egy hazudós választásra. Ha lett volna Talicska Az más! akkor igen: akkor tudom, hogy még én is lophatok.)))))))))

Éhesló 2010.10.03. 19:56:04

@pefe: ezt kifejthetnéd bővebben. Mit értesz azon egy megnyert demokratikusan lefolytatott választást követően, hogy "nem legitim".
Ki, mi a legitim akkor?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 19:56:40

Én elmentem és két okom volt, hogy a maszop logoját keressem a lapokon:
- nácikra nem
- tarlós olyan undorító, hazug görény, hogy ezerszer inkább egy maszoposra szavazok, mint rá.

A részvételi arány mindent elmond egyébként és egyet is értek vele: aki a szavazólapokon szerepelt, az csak egy valamire lenne alkalmas: portásnak egy vidéki temetőben.

demagofób 2010.10.03. 19:56:57

@SSZ: A jobbik a reális alternatíva?
Itt megtekinthető a reális alternatíva!
www.youtube.com/results?search_query=morvai+krisztina+eur%C3%B3pai+parlament&aq=5

brekkk 2010.10.03. 19:57:06

sok faszkalap ballib nem látja be, hogy átverték őket, ha éhen halnak akkor is a pártjukra szavaznak! vagy el se mennek! agymosott idióták!

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 19:58:40

@brekkk: kit vertek át? Aki pontosan tudja, hogy kire szavaz, vagy azt, aki magát jobbosnak mondja és a narancs-komcsikra szavazott? :D
(egyedül a jobbikosok nem érezhetik becsapva magukat, ők önmagukat csapják be, amikor azt mantrázzák, hogy "nem vagyunk nácik, nem vagyunk nácik")

SSZ 2010.10.03. 19:59:57

@demagofób: arra gondolok, hogy bár én sem szeretem, de pártként képes működni, véleménye, arculata van. Attól még hogy nem szeretjük, létezik. És azok is léteznek, akik őket választják.

brekkk 2010.10.03. 20:00:31

nézd meg a 40+ 12 évet! felesleges összemosni dolgokat! ez kb olyan, mintha minden nőt leribancozol, mert egyszer egy becsapott!

Húsleves 2010.10.03. 20:04:01

Szerintem is annak van igaza, aki szerint azért volt alacsony a részvételi arány, mert eléggé lefutott meccs. Mindenki tudta, hogy Tarlós toronymagasan vezet.

2010.10.03. 20:05:27

A posztíró nyilván ahhoz a nemlétező 200000+1 szavazóhoz tartozik, aki még mindig azzal kábítja magát, hogy Budapest a deviáns ballibák városa. Pedig ti már a Gödör fedett részét sem tudjátok megtölteni.

nyekk 2010.10.03. 20:07:27

Miért is nem lenne demokratikus párt a
Jobbik?
Én úgy tudom, hogy demokratikus választáson kerültek be a parlamentbe.
Hogy nem tetszik a judeolibsiknek?
Ki le nem sz.rja.
Az nem demokratikus, a judeofasiszta, (mint a kedves blogíró) aki mindenkit le nem-demokratikusoz, le rasszistáz, lefasisztáz, aki nem cionista.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.03. 20:08:57

Nincs mese ez az előretörő fasizmus jele,szinte tapintható a soviniszta nacionalizmus székes fővárosunkban,én már csak tudom, itt is érzem a Zemplénben .

Kivlov 2010.10.03. 20:10:08

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
és ha esetleg igen akkor mivan??? ha választani kell, inkább az, mint egy kommer-libsi bagázs. de ezek nem nácik, csak kiscserkészek...

room_101 2010.10.03. 20:11:24

Most mondta be a rádió, hogy holnaptól már 1000 forint vizitdíjat kell fizetni az orvosi rendelésen.

vakvarju 2010.10.03. 20:12:14

@ADAMBRÄU: A Jobbikot is a Fidesz húzza maga után, hiszen a kormányzó párt szélsőjobbjához tartozik. Zazrivec G. hiába tiltakozik, ezt mindenki tudja. Szerintem félnek is a Fidesztől.
Egyébként nem értem a fővárosiakat, hogy miért pont egy megfáradt, enervált MSZMP-ésre kellett szavazniuk. Sokat nem lehet várni tőle, igazán Óbudán sem remekelt, sőt szerintem örültek, hogy felváltotta őt Bús Balázs.
Tarlós is csak azt engedheti meg magának, amire a főnöke O.V. rábólint. OV viszont az oligarcháitól függ. Nem kicsit, nagyon!

Fideszman 2010.10.03. 20:16:25

@nyekk: nem a te apád nézett ki úgy mint mussolini? valamelyik nap láttam hogy repült a kocsmából, amikor elitta anyád nyugdíját. Az utolsó felest már nem tudta kifizetni a vén szarrágó.

vakvarju 2010.10.03. 20:17:08

@room_101: Akkor a Fidesz kezdheti a kordonok felállítását.
@nyekk: Hitler is demokratikus választáson nyert, ugyanis azt mondta, hogy nyerjünk jogszerűen, aztán majd mi megmondjuk, hogy mi a jogszerű. És hat évre lángba borult Európa. Bocsánat a hasonlatért, de ez van.

Acsabi44 2010.10.03. 20:23:53

Vajon Tarlós, akit a szavazni elment emberek (37%) kb, mittomén, 70%a támogat (az összesen ha jól számolom, olyan 25%). szóval ő joggal mondhatja magáról, hogy nyert?

miközben meg kb 75% NEM támogatja.
Ez most akkor nyerés? hogy az emberek 30%a őt akarja?

ehh.

Húsleves 2010.10.03. 20:25:56

Milyen jellemző, hogy az index címlapján, jól látható helyen szerepel egy ilyen link:

>>>"Véleményvezér Az igazság pillanata

Mi is meglepődtünk, hiszen nem fogadtunk volna az LMP-s Jávor Benedek győzelmére."<<<

És aki a linkre kattint, megtudhatja, hogy az emberek csak "rutinból" szavaznak Tarlósra, a szívük mélyén Jávor Benedek az ő választottjuk (bár maguk sem tudják, de szerencsére ügyesen összeállított kérdések felhozzák az igazságot a tudatalattijukból).

És milyen jellemző, hogy ezen a magát "Véleményvezérnek" nevező blogon is beírtam ugyanezt, és kimoderálták.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 20:26:13

@Kivlov: tképp nincs semmi. A szarházi náci szarházi náci marad, akárminek is nevezi magát.

Éhesló 2010.10.03. 20:26:17

@Acsabi44: el lehet menni választani.
A nem választás nem jelenti azt automatikusan, hogy nincs eredmény.
Ez szar ügy, mi?

Kivlov 2010.10.03. 20:27:18

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
ahogy a retkes komcsi, meg a népnyúzó libsi is... ja! a nyuggerekre már nem is mondok semmit :)))))))))

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 20:27:26

@Húsleves: VV egy ostoba seggfej, akit valamiért nagyon szeretnek a hasonló értelmi színvonallal rendelkező index szerkesztőségben.

burzsoá finánc 2010.10.03. 20:27:32

Mindegy, hogy ki nyer, csak ne a jobbik.
Arról pedig, ha mégis ők nyernek valamikor is, az Magyarország második legnagyobb szégyene lesz, az utolsó csatlós jelzős szerkezet után.

2010.10.03. 20:27:35

A sok szarból egyiket sem választottam

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 20:28:37

@Kivlov: látod kicsim, mondom én, hogy egy tetves, gerinctelen nácipondró vagy... :D
(azért majd beszéld meg anyáddal, hogy miért járt kurválkodni ahelyett, hogy a kölkét emberré nevelte volna)

Éhesló 2010.10.03. 20:28:59

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: persze. A szarházi kommunista meg szarházi kommunista marad.
Van belöle éppen elég mindenhol itthon és a "demokratikus, liberális" ejrópában is.
Ezek nem zavarnak benneteket.
Ettől hiányos kissé a morálotok és kettős a mércétek.

Kivlov 2010.10.03. 20:35:01

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
te féreg, anyámat a szádra nem vehetnéd, te telavivi menekült patkány. az ilyeneket mind a dunába kellett volna lőni 89ben, mint te, akkor nem itt tartana az ország. de még most sem késő...

ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2010.10.03. 20:42:28

nem mentem el szavazni
leszarom, ki lop meg
mert meg fog
eddig is ez volt

Kage 2010.10.03. 20:44:13

Aki nem megy el szavazni, az ne nyavalyogjon! Szavazni menni nem lehetőség, hanem szerintem kötelesség mindenki számára! Aki pedig bojkottálni akarja, vagy úgy gondolja egyik jelölt sem szimpi, az is menjen el, és rajzoljon valamit a szavazólapra, de legalább MENJEN EL! (és ez minden választásra igaz, egy vagyonba kerül megrendezni, legalább tolja el a tetves seggét mindenki)..

Érdekes 2010.10.03. 20:48:29

"A megoldás pedig valahol a három között félúton."

Kedves "Evan".

A megoldás nem a felsorolt három, firkálmány.Ezen a szinten még 33-at is lehetne hozzáfűzni, MIÉRT,MIÉRT,MIÉRT.Én hozzáteszem a szerintem legreálisabbat, aztán mindenki eldönti.

A politikai "színtér" lassan már kabarévá válik.Mindegy kivan, biztos hogy hazudik, is csal magának pénzeket...Ahogy láthattuk az előző kormány példáján NEM IS KEVESET.Nyilván a mostani kormány is fog, mint ahogy most jön a lényeg : NINCS ALTERNATÍVA.Nincs párt aki az országban ÉLŐ emberek javára tenné fel az életét.Van aki ezt látja, és sokan érzik belül..Nem érdekli őket.Most úgy érzik, h a kisebbik rossz megvan választva, kormányváltáskor megtették a magukét.

Szóval, én szerintem a kedvtelenség a politika szánalmasságában keresendő.

Persze, nem írom le a mostani kormányt, egész egyszerűen 2014-ben majd meglássuk, hogy mit hoztak össze.Ha tényleg akarnak, akkor tudnak javítani a helyzeten..ha nem, akkor a szocik sorsára jutnak úgyis..Mi meg maradunk alternatíva nélkül, mert nem fog önzetlen párt születni közülünk...se most,se a történelem során nem volt így noh.Ennyit akartam.Lehet elmélkedni :)

layo 2010.10.03. 20:49:06

nem mindegy hogy ki nyer, de annyira meg vannak hülyítve a zemberek már évek óta,főleg jobboldalon, hogy tök mindegy minden,az én szavazatom nem oszt,nem szoroz.

EG0 2010.10.03. 20:49:20

Én is egyike vagyok azoknak a pestieknek, akik nem mentek el. Idáig minden szavazáson ott voltam az elmúlt 3x4 évben.
Most nem volt kire. Ennyi.

ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2010.10.03. 20:52:24

@Kage: volt fontosabb dolgom: pihentem a családdal

Tita nick 2010.10.03. 20:53:00

Nem szeretnék Szegeden élni. Fabotkát sem ér az egész.

JohnHenry 2010.10.03. 20:57:42

kell egy "egyikre se szavazok" rubrika és akkor el fogok menni savazni, akarom mondani szavazni.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 21:02:17

@Tita nick: csak volt. Viszont nem kurválkodott, a tiédtől meg a másik rühes náciétól eltérően.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 21:03:44

@layo: no, ha hozzávesszük, hogy az agymosott fideszesek kb. 100%-ban elmentek szavazni és választásra jogosultak kevesebb, mint fele ment el, akkor kb. látható a fidesz ú.n. népszerűségének mértéke...

einmann 2010.10.03. 21:06:33

@pefe: A budapesti polgárok az egész országot illegitimmé tették az elmúlt 20 éveben...

Ott lakik az, aki vidéken a lakóhelyén könnyűnek találtatott...

Oda folyt a gané!

Háááááááááááááát 2010.10.03. 21:09:09

@EvilHedgehog: Olyan jó látni, hogy minden egyes polgármester rendesen megszedi magát, csak elmszámolni nem tud a vagyonával.

Tita nick 2010.10.03. 21:10:25

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Beszélgettél te egyáltalán maszopszavazónyuggerrel? :-)))))))

Na, azok az agymosottak...illetve nem azok, mert nem volt mit mosni.

layo 2010.10.03. 21:10:25

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: jaja. ezért nem lesz tüntetés a Kossuth téren sem , de nem is baj, nem kell lesüllyedni az ő szintjükre.Majd a jobbikosok megteszik.

Fideszman 2010.10.03. 21:12:51

@Kivlov: Mi van anyáddal? Várjál szólok neki csak teli van a szája fasszal nem tud beszélni. A telefonján azért nem tudod elérni, mert eladtam és vettem belőle kotont, pár cigány haverom most tolja seggbe, a gumi meg kell tudod, nehogy összeszedjenek mindenféle tetvet anyádtól.

ADAMBRÄU 2010.10.03. 21:20:17

ISMÉTLEM:

4 ÉV MÚLVA TARLÓS VS. ROGÁN

Rotfuchs 2010.10.03. 21:21:21

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Ingyen-BKV-t és üvegbúrát a Városliget fölé?

Mindezt Horváth "énugyannemisismeremhagyómiklóst" Csabától?

A ladyboyra akkor sem szavaznék, ha nagy összegű fogadást tettem volna rá.

frontember876 2010.10.03. 21:25:59

pontosan azért nem mentem el szavazni, mert 1. Olyan jelöltek és 'programok' vannak, amelyeknél a kutyám minden nap különbet szarik 2. Olvasd el a kommenteket, és a 90%-uk pontosan illeszkedik a jelöltekhez mind intellektusban, mind szókincsben, mindenben.

Ez az ország azért csodálatos, mert a lakók megérdemlik ezeket a politikusokat, a politikusok meg csodálatosan megérdemlik ezeket a szavazókat. Egyiknek azt kívánom, hogy ilyen bugris tolvajok szentbeszédeihez járjon tapsolni egész életében, és nagyobb boldogsága sose legyen, a másiknak azt kívánom, hogy ilyen izzadságszagú, mocskos pofájú, fröcsögő-gyűlölködős szavazókkal kelljen ölelkeznie, meg haverkodnia egész életében.

Én meg szeretetben elvagyok itthon azokkal, akikkel imádjuk egymást, és szarunk erre az egészre. Röhögünk rajtatok, mert nyomorultak vagytok. Mint azok, akikre szavaztatok.

Rotfuchs 2010.10.03. 21:30:35

@frontember876: Ez mind szép és jó, csak az a baj, hogy valaki akár beáll fröcsögni, akár nem, így is úgy is elszedik tőle amit csak tudnak, majd visszaosztják pont az efféle fröcsögőknek.

Ez a Balkán-style, ahol a vastaps, fröcsögés, meg a tolvajokkal cimborálás az érvényesülés útja. Kicsit modoros lett, de legalább komolyan gondolom.

Xezs 2010.10.03. 21:30:59

"Nem vagyunk konzervatív város"

Ezt azért elég jól kijelentetted az összes budapesti nevében. És ha egy konzervatív párt győz, akkor sem mondható el, hogy Budapest immáron konzervatív? Ideje volt már, hogy az SZDSZ elhúzzon oda ahova való. Nekem mindegy ki győz, csak ne a devianciát támogassa és éltesse, ahogy az SZDSZ tette 20 éven át.

Quick_6 2010.10.03. 21:33:51

Aki a komcsikra vagy az új szdsz-re szavazott az tegyen egy szívességet az országnak és menjen ki az erdőbe egy kötéllel a nyaka körül. Keressen egy szép fát!

Rotfuchs 2010.10.03. 21:35:38

@Xezs: ez a liberálfasizmus egyik fontos jellemzője. Mint anno az NSDAP-nál, itt is ők mondják meg ki a "zsidó".

Mindeközben roppantmód liberálisak, mert olyan állatsz lehetsz amilyen csak akarsz, csak ne légy disznó vagy kacsa, és az ólba is csak akkor mehetsz, ha bégetsz.

Xezs 2010.10.03. 21:37:27

@frontember876: nem szarsz az egészre, mert itt kommentelsz. Aki igazán szarik erre, az nem nézi meg a tévében a politikai híradásokat, és nem olvas a neten politikai témájú cikkeket (mint ez is itt fent).

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 21:38:03

@QuickSixx: ejnye náci bácsi, már ahhoz is gyáva vagy, hogy sajátmancsúlag próbálkozz? :D

is 2010.10.03. 21:40:08

a megoldást Kaltenbach Jenőnek hívták, és az LMP lelkiismeretére bízzuk, hogy legalább maguknak hogyan magyarázzák el, hog ynem hagyták.

@QuickSixx: szerintem is, bár mondjuk pont erre a kettőre nem lehetett szavazni, se komcsi, se új-sydsy párt nem volt.

2010.10.03. 21:44:21

@SSZ: igen, azt hiszem ez tényleg viszonylag szubjektív ;)

Kókuszmenyét 2010.10.03. 21:45:42

Szarból nem lehet várat építeni... én ezért nem mentem el szavazni.

kicsijuti 2010.10.03. 21:46:19

"a Jobbik nem, mert demokrata nem választja őket"

De a kommunista diktatúra utódpártját igen? Éééééérdekes.

lüke 2010.10.03. 21:47:11

@einmann:
ebben van valami,
elötte nem lehetett jönni!
az egész ország egy kontraszelekció:
morál, tudás,viselkedés,hangnem
amit a hozzászólások is ékesen fényezik

ork1234 2010.10.03. 21:51:17

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Sixx, te beteg vagy,mindenhol nácikat látsz, kezeltesd magad, az agyadra ment.

egy hang a hátsó sorból 2010.10.03. 22:00:17

Miert, ma valami valasztas volt?

nemezisazis 2010.10.03. 22:01:00

storm in a teacup.

meg aztán, kinek fordult meg egyáltalán a fejében hogy a szocik a minden eddiginél erősebb képmutatóbb és undorítóbb mocskolódós kampánnyal együtt akár csak a labda közelébe juthatnak..

nem fogom elbaszni a napomat a demokrácia látszatának áldozva, ha vannak akik megtegyék helyettem.. pláne hogy ennek kb nincs is semmi tétje..

Tita nick 2010.10.03. 22:01:38

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Nem unod a nácizást, te kommunista, húgyagyó leendő nyugger?

cso zsi 2010.10.03. 22:05:19

@nemezisazis: "nem fogom elbaszni a napomat a demokrácia látszatának áldozva, ha vannak akik megtegyék helyettem.."
És megfelelő lett számodra az eredmény?
Mert ha meggyőződésből nem megy el az ember szavazni, annak lehet racionalitása, ezért kellene "egyik sem" jelölési lehetőség a lapokra.

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2010.10.03. 22:05:28

Én elmenten szavazni. Szép nagy átlókat húztam a szavazólapok egyik sarkától a másikig.

shwarcz bácsi 2010.10.03. 22:11:12

szaros politikusok,a sok hülye ma is megszavazta hogy tovább lophassanak,és hülyítsék a népet.megérdemlitek.

Behajtó70 2010.10.03. 22:21:33

Akik otthon maradtak, azok a Fideszre szavaztak, mert mindenki tudta, hogy úgyis a Fidesz nyer, el sem kell menni, ez a lustaság.

Nnnna! Nesze neked maszop matek!

kubatov_kommunista 2010.10.03. 22:22:39

Lehet igazságod a dologban.
Az lesz majd érdekes, ha sokan elmennek. Akkor nagyon fognak már utálni valakit...

Érdekes, hogy páran még mindig kommunista árnyakkal küzdenek, mikor a legöregebbek lassan a fiatal demokraták lesznek.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 22:25:54

@ork1234: persze. Merő képzelődés, hogy a sok szarházi revizionista+rasszista+"antikommunista" gerinctelen férget nácinak nézem. :D

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 22:30:19

@Behajtó70: ha nem lenne közismert a fidesz-hívők agymosott zombizmusa, még hihető is lenne a te változatod is. Kár, hogy ez csak szimpla önáltatás.

Egyébként Esztergomban látszik, hogy mennyire közkedvelt a fidesz maffia. :D

fakoff 2010.10.03. 22:48:04

Baz! Nemá, hogy ma kellett szavazni?! Pedig ma megbuktathattam volna a fülkeforradalmárokat a fotelforradalmárok élén.. vagy mifene.

Rotfuchs 2010.10.03. 23:00:40

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: lehet nem vagy "antikommunista" és gondolom revizionista sem (ezek gondolom nálad negatív jelzőnek számítanak), de annyi biztos, hogy rasszista vagy.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.03. 23:41:05

@Rotfuchs: mert undorodom a tetves, mélymagyar fajtádtól? :D legyen.

2010.10.04. 15:52:39

Eone: adjál már tippet légyszi, mitől nem lenne színtelen-szagtalan egy párt? A Fidesz vagy az MSZP mennyivel szagosabb? Szerintem nem erről van szó (már ha azt elemezzük, miért is nem szavaztak), hanem arról, hogy az embereknek sokkal több információjuk van arról, ami a parlamentben, a nagypolitikában történik, az önkormányzati életről sikeresen leszoktatták őket. Az LMP-t egyszerűen nem ismerik, kevés jelöltjük, zéró médiájuk és minimális hirdetéseik voltak.

@SSZ: Ha ezt sokszor mondogatod, el is fogod hinni, ez tuti. Az önszuggesztió működik. Miért is nem létezik az LMP? Hogy nem szimpatikus, az persze személyfüggő, de valami érvet ott is elvárna az ember.

@fagzal: Ez azért nem működik, mert már a falvak kivételével nincs lehetőség megismerni egy embert. Hogy mit ír le a brosúrájába és abból mi igaz, mi nem, senki nem tudhatja. Egy párt neve egy márkanév, amivel nagyjából be lehet lőni az álláspontját. Éppen ebből kifolyólag, minél kisebb a település, annál nagyobb a függetlenek szerepe és ez így van jól.

@Húsleves: Nem értem, miért is lennél ezért kimoderálva. Azok igen jó kérdések voltak, ebből is látszik, hiába jó jelölt valaki, az ismertség, a biztonság sokkal többet számít, mint a becsületesség és az intelligencia. Nyilván számít persze, milyen körben teszik fel ezeket a kérdéseket, de a végeredmény látható: itt is Tarlós kerül ki győztesen a végén.

@QuickSixx: ki az az új szdsz? Érvek is vannak vagy csak úgy gyomorból jön?
süti beállítások módosítása