/>

Magyarország ma visszaszerezte a fővárosát - mondta Orbán Viktor, és ez volt az a pillanat, amikor az addig visszafogottan nézett miniszterelnöki beszédre már csak oda kellett figyelni. Mert normális ország normális miniszterelnöke ilyet nem mond. Budapest eddig nem fideszes volt, tehát Budapest nem volt Magyarország része. Köszi.

Oké. Tisztáztuk. Amelyik város nem a Fideszre szavaz, az nem magyar. Igaz, hogy minimum undorító dolog kétmillió embert húsz évre utólagosan kizárni az országból, de ha már ilyet játszunk, akkor muszáj átgondolni néhány lényeges kérdést. Csak hogy tudjuk, hányadán állunk. Szóval kedves Viktor!

Szeged most nem Magyarország? (ez nekem fontos, csak megérthető, mégis a szülővárosomról van szó)

A hagyományosan jobboldali, de Meggyest most közel kétharmados fülkeforradalommal elzavaró Esztergom mától szintén nem tartozik Magyarországhoz? Már csak a történelmi emlékek miatt sem volna szép dolog.

A kerületekkel hogy állunk? Arra gondolok csak, hogy ha a fideszes Erzsébetvároson és Zuglón keresztül át akarok ugrani húgomékhoz Angyalföldre, akkor készítsek be útlevelet, vagy egyedül a főpolgármester pártállása számít?

Na de ami a legfontosabb. Ne felejtsük el, hogy van egy kicsi falu Fejér megyében, ahol most szintén kikapott a Fidesz. Úgyhogy a miniszterelnöki dörgedelem után teljesen logikusan adódik a kérdés:

Kedves Viktor! Felcsút tényleg nem Magyarország része?


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr502342900

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Jobbik választási vereségének okairól 2010.10.04. 15:42:43

 Nem akartam én a választási hadjáratban ezzel előjönni, mert még azt mondták volna, hogy mindenbe belekötök, meg hogy nekem semmi sem jó és egyáltalán, miért ilyen aprósággal foglalkozom, mikor fontosabb dolgok is vannak. Szóval, sikerült kioko...

Trackback: Felcsúti blues 2010.10.04. 13:24:01

A hír: Felcsút mától nem magyar. Egy mondatban: Azért ne örüljünk ennek a polgári átverésnek: minden képviselő fideszes, és gyanítom, hogy a polgármester is csak annyira független politikailag, mint én párkapcsolatilag.

Trackback: Utánlövés 2010.10.04. 11:40:19

Még egy utolsó vicces plakát a kampányból, amit sajnos csak ma reggel vettem észre: Ami meg a valódi főpolgármester-jelölteket illeti, nem igazán úgy alakult a végeredmény, ahogy vártam. Persze nem az első helyezett okozott meglepetést. Tarlós győzel...

Trackback: Magyarország visszaszerezte a fővárosát? 2010.10.04. 10:26:02

Magyarország visszaszerezte a fővárosát, jelentette ki tegnap Orbán Viktor. Évek óta útlevéllel járok, merthogy lejárt a személyim - és annyira herótom van a mindenféle sóhivatali ügyintézéstől, hogy amíg az útlevél is jó...

Trackback: Hogyan gründol a "Superman-díjas" Botka Szegedből Vörös Erődöt? 2010.10.04. 10:08:01

Hiába kávézott hétfőn Orbán Viktor Szegeden, hiába van feltúrva  választási időszakban is polgárbosszantó módon minden, hiába csúsznak egyes nagyberuházások, hiába hagyják el a várost a munkát kereső fiatalok, hiába volt Botka a csúnyán megbukott ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totya87 2010.10.04. 16:56:23

@az igazi Sipi: meglesz a gondolati ív: '56-'90-2010...

klacus 2010.10.04. 16:56:34

@totya87: Hát azért nem mondhatja azt sem, hogy azért nyertünk vazze, mert a fele a népnek otthon maradt.

A politikai értelmezések kora lejárt. Jó lenne látni valami programot.

roxxtar 2010.10.04. 16:56:45

Mi lesz így veled Júdapest ? :[ :[ :[
___████████]▄▄▄▄▄▄▄▄
▄▅█ ██ ████▅▄▃▂
I███████████████]
__◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤__

ahhh

totya87 2010.10.04. 16:59:10

@klacus: az király lesz ha 4-8 évente az ország egyik fele kiutasítja a másikat...Ez már NEMZETI EGÜTTMŰKÖDÉS RENDSZERE, tessék mondani...

És mit csináljon az akinek egyik sem tetszik?

totya87 2010.10.04. 17:00:16

@klacus: "A politikai értelmezések kora lejárt. Jó lenne látni valami programot. "

No ebben teljesen egyetértünk...

totya87 2010.10.04. 17:01:24

@roxxtar: de jó hogy megjöttél...már nagyon hiányzott egy színvonalas, a lényeget összefoglaló, humoros ámde mélyenszántó hozzászólás

Köszönjük. Leülhetsz, elégtelen.

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.10.04. 17:09:18

jó írás, a megalomán gonosz törpe azt se tudja mit beszél, csak a beteges hatalomvágya hajtja, ha valami nem az övé máris duzzog.

SiKom 2010.10.04. 17:10:00

@Ringlósztár:
"Az nem fáj, hogy a fideszesek csak azt tartják magyarnak, aki rájuk szavaz?"

Aha. Szerinted a Fideszesek nem tartják magyarnak a határon túliakat?

Ez nem igaz, mert annak tartják. Tehát hazudsz.

QED.

pekmester 2010.10.04. 17:10:58

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
sebaj, maszopos trollok! most remélhetőleg jó sokáig sehol sem lesztek. ez azért megnyugtat.

pekmester 2010.10.04. 17:12:39

@Alkalmatlan össze-vissza beszélő Matolcsy távozzon: Gyurcsány apád jól van? szokott hívni? minden rendben köztetek? majd meglátogatod néha a börtönben? hehehe :))

thinker_ 2010.10.04. 17:15:18

@TROLL: belőled csak a gyűlölet beszél. (és persze az irigység) pont úgy mint a fajtádból. tőletek az időt sem kérdezném meg, mert azt is elhazudjátok.

klacus 2010.10.04. 17:31:29

@totya87: Így van a többi az egysejtűekre tartozik.

Engem az érdekel, mennyi adót kell befizetnem jövőre. Ha minden marad, akkor ágyő.... mivel a reményhal is felfordult.

klacus 2010.10.04. 17:38:41

Annyira óvodás dolog ezen rágódni. Felcsútra útlevél kell és kész. Kizárták a sok hülyét, hogy ne menjen be.

Nálunk narancsvidék lett, csak akárhogy is nézem, hiányoznak a nagymellű középkorúak, akik... na de hagyjuk is :-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.10.04. 17:40:10

@klacus: lesz adocsokkentes, matolcsygyuri megmondta..;-)

hogy meg pontosan mennyi, hogy egyaltalan erezni fogjuk-e a fizetesunkon, hogy az atlagfizeteseket mennyivel fogja nagyobb teher terhelni az atlagosnal magasabb fizetesekkel szemben, azt majd meglatjuk...:-)

XHENC 2010.10.04. 17:41:54

Aki elment szavazni az felhatalmazást adott a kormánynak, aki otthol maradt, engedélyt. Mától a nemzet fővárosa lett Bp. Eddig mi volt, kinek a fővárosa volt?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.10.04. 17:46:55

Félelem, szorongás, áremelések elbocsátások, leváltások, pártkatonák, további hazugságok...stb ez vár ránk.

Orbán sokszor bukott míg az ölébe hullott a hatalom. A szocik után kibírjuk ezt a pár évet- nem húzza ki Orbán- és jöjjön egy hiteles, valóban a magyart egyformán kezelő vezetés.

Orbán takarodj!

Alcsút, Felcsút kiröhögte Orbánt!

vakvarju 2010.10.04. 17:49:50

@totya87: Schmitt egyszer már felajánlotta függetlenségét a Fidesznek. Ergo ő nem független. Esetleg a valóságtól.
@klacus: Ezt személy szerint Széles Gábornak mondta. És igaza volt. Mi lett volna, ha azt mondja, hogy nem lehet elmenni az országból?

A választás estéjén miért volt szomorú, feszült és ideges a miniszterelnök? Azt a néhány mondatot sem tudta papír nélkül elmondani? Megnyerték a választást, lehet dolgozni. Várjuk az eredményeket! Az első eredmény Matolcsy leváltása? Hát ez is valami!
Ja és Budapest nem a magyarok, hanem Magyarország fővárosa.
@pekmester: Lenne még ott valaki, ha a főügyész úr nem titkosította volna nyolcvanöt évre az aktáit. Vajon mi lehet bennük, ami nem kaphatott nyilvánosságot?

Várúr 2010.10.04. 17:53:14

@totya87:
Már az röhej, hogy egyesek azt állítják: Orbán szerint Bpest eddig nem volt magyar. Azt mondta: nem volt a
m a g y a r o k é .
Tényleg nem a miénk, hanem a ballib tolvajoké volt. Most már papírjuk is bőven van róla. Furcsány propagálta a népszavazáskor, hogy a határon túli magyarok nem magyarok. Dehát a helyi elvtársak memóriája egy napnál nem terjed tovább.

XHENC 2010.10.04. 17:55:51

A 16% adócsökkentés egy parasztvakitás. Az megint a magasabb jövedelmüeknek fog kedvezni. Hol van az egyszeri nagyarányú adócsökkentés?

Várúr 2010.10.04. 17:56:27

@Grigorij:
A te szokásos buta gyermeteg hazugságod. A választók kétharmada azt jelenti: azoké, akik választottak. (Szövegértés) A nem választókra hivatkozni annyi, mintha a pingvinekre hivatkoznál.

Tippcsi 2010.10.04. 17:58:38

@erdelyik:
Úgy érzem, kicsit elmentünk Sárvár-Cell rivalizálásba, ami szerintem nem célja sem az eredeti blog témájának, sem a mi polemizálásunknak.
Celldömölk, illetve korábban Kiscell, Nemesdömölk és Pórdömölk történelméről majd személyesen. Hidd el, én is jártam már Sárváron, de még nem találkoztam kb nyolcszáz éves templomrommal. Cellben van ilyen, és ha Sárváron is, nagyon szívesen megtekintem.
Ami kórház ügyben tuti: a kettő közül az egyiket mindenképpen bezárták, pontosabban átalakították volna. Nyilvánvaló, hogy nekem a mostani verzió jobban megfelel, mint ha fordítva történt volna. Neked a másik verzió tetszett volna jobban, ez normális. De: ne néhány ezer embernyi különbség döntse el, melyik marad meg, melyik nem. A pontosság kedvéért: feltételezem, hogy a sárvári 16000 fő a közigazgatásilag hozzá kapcsolt településekkel együtt annyi. Cell lakossága ebben a kategóriában 13000, nem olyan nagy a differencia.
Továbbra sem gondolom, hogy egyetlen egy politikus akarata tudott volna győzni, ha egyébként mindenki más döntéshozó az ellenkezőjét akarta volna.
Megismétlem, amire már céloztam: ha a jelenlegi garnitúra csak részben beváltja az ígéreteit, akkor hamarosan már nem kell a sárváriakat Cellben gyógykezelni.
Egyébként az utolsó bejegyzésed utolsó bekezdése és a zárójeles megjegyzésed teljesen ellentmondanak az eredeti bloghoz írt legelső hozzászólásodnak. Én pedig elsősorban arra reagáltam a legelső hozzászólásomban.
Ha igazad van abban, hogy Cell csak Sárvár után kullog, akkor teljesen elvárható, hogy ne minden Sárváron összpontosuljon, Cellben meg megszűnjön. Ugynolyan hiba lenne, mint mindenben Bp-et fejleszteni a vidékkel szemben.
Abban azért biztos lehetsz, hogy egy jóérzésű celli nem Sárvárhoz képest határozza meg, hogy jó-e az ami Cellben, Cellel történik, vagy sem.
Bízva abban, hogy már sikerült Cellből visszaevickélned azon a borzalmas állapotú úton, kívánok Neked ma estére kellemes pihenést, egy finom kávét - egyelőre az én társaságom nélkül - a továbbiakban pedig jó egészséget (sose kelljen megtapasztalnod, hogy melyik kórház a jobb), és minden jókat.

U. i.: ha netán egyszer összejön a személyes találkozás, és bemutatkozom Neked, előre bocsátom, hogy a nevem közlésekor nem akarlak majd cinkelni, tényleg úgy hívnak.

Gluteus Maximus 2010.10.04. 18:03:34

Az MSZP abba kapaszkodik, hogy ők a második legerősebb párt Magyarországon, pedig másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között...

klacus 2010.10.04. 18:08:46

"@XHENC: A 16% adócsökkentés egy parasztvakitás. Az megint a magasabb jövedelmüeknek fog kedvezni. Hol van az egyszeri nagyarányú adócsökkentés?"

Te szerintem hülye vagy! Megint a magas jövedelműek... Mi kedvezett itt a becsületesen bevallott magas jövedelemnek, te tökkelütött idióta!

Minden általam itt megélt rendszer annak kedvezett aki minimálbéréért dolgozott papíron, zsebbe meg kapta a többit, amit a főnők okosban kilopott a cégből.

Nézz meg egy relatív jól megfizetett mérnököt, aki veled ellentétben ért is valamihez.
400 kiló bruttóból hazavisz 210-t.
Aki minimálon van 6 órásban lejelentve, és lapátol az meg 150-et. Csak ez előbbi befizetett egy valag adót, plusz a munkáltató még további 120 ropit, addig az utóbbi meg kb 10 rongyot. Nna ennek kéne véget vetni, vagy akkor mindenki húzzon el vállalkozni, és ne fizessen lófaszt se...

Karnamantra 2010.10.04. 18:14:02

@az igazi Sipi: ...mármint, hogy kimegy-e az a 2 milka alattv.. szavazó ott fog-e tolongani a kiválasztott placcon trikolorba borulva (ami csakis a kormányoldalé), hogy negyvennyolcadszor is meghallgassa a csász.. elnöktől, hogy "a rendszerváltás megtörtént", és hogy ez aztán a forradalom, a miénk, nem az övék, mert ők a komcsik, akik miatt két rendszerváltás kellett, vagyis egy, .. ööö.. vagyis.... mindegy, igazunk van és kész. Ezt akarjátok hallani.

(Nagy Imre meg szocdem volt, de senkinek se fájjon, lehet helyette Szabó Ervinre mutogatni).

Na, szóval kíváncsi leszek a populista szónoklatra, a Rákosi korszakot idéző díszletre, és nem utolsósorban a tömegre - minderre az eddigiek alapján.

XHENC 2010.10.04. 18:20:02

@klacus:
Jól megtiszteltél.! Dehogy vagyok hülye. Már az előző kormány által bevezetett adócsökkentés is vakitás volt. Hiába lehet igénybe venni a kedvezményt, mégis kevesebb marad a boritékban. Aki be van jelentve, és minden fillér után adózik az már azzal a adócsökkentéssel sem járt jól.Én minden fillér után adózom, ugy hogy ezt biztosan állitom. l5o-l6o ezer Ft-ot kereső fiatal diplomásoknál már ez az adócsökkentés is minimum lo ezer Ft-ot jelent.
Ne abból indulj, ki akik minimálbéren voltak, vagy vannak bejelentve és a többit zsebbe kapják.

XHENC 2010.10.04. 18:28:25

@klacus:
Majd ha beindul a kormány munkája akkor mond hogy hülye vagyok. Mit gondolsz hogy miből orbán nagy jólétet teremteni? Ha hallgattad a beszédét finoman utalt rá, hogy nagyon nehéz időszakok jönnek, de végig csinálják amit elhatároztak. Lesznek vesztesek.
Majd akkor mond mikor lesznek megszoritások, mert biztos, hogy lesznek.Ne gondolja már senki hogy orbán elhozza varázspálcával a jólétet. Miből hozná el az elmult évek elkurásai után, mag a gazdasági világválság után. A világválság végig söpört egész Európán, tőlünk jobb helyzetben lévő országokban is érezteti hatását. Gondolkodj már aztán hülyézzél.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.04. 18:36:32

@blah:
Konkrétan ha Veszprémről vagy Sopronról(egyikben tanulok, másikban felnőttem) beszélek, elmondhatom az éjszakai buszjáratokra a legtöbb viszonylatban nincs is szükség, mert max. félóra hazamenni szinte akárhonnan akárhová gyalog. A taxi pedig összehasonlíthatatlanul olcsóbb, ha már 2 ember ugyanoda megy, olcsóbb mint egy pesti éjszakai jegy. A választék éjszakai szórakozóhelyekben valóban rosszabb. A 2 órás araszolást meg hétvégére értettem, mikor péntek este vagy szombat délelőtt, illetve visszafelé vasárnap este próbál haladni a tömeg, nem kell nekem az ellenkezőjét bizonygatni, saját szememmel láttam nem egyszer. Nyáron 4 órára is nyúlhat rossz esetben.

Kocsival 10 percre bevásárlóközpontok? Akkor helyesbítek, nem rosszabb Budapesten egy adott helyen, mint máshol, csak ugyanolyan ilyen szempontból.

A kikapcsolódás témához pedig annyit, hogy ami nekem számít kikapcsolódásnak, abból sokkal rosszabb a főváros. Mint mondtam, egyedül rockkoncertek szempontjából nem találom meg a számításomat a közelben, ezen igényemet elsősorban a nyári fesztiválok pótolják. Ellenben ha gyerekeim lesznek, akkor meg még kevésbé jöhet szóba Budapest, látom milyen egy gyereknek egy kisebb lakótelepen kisvárosban, azt is hogy milyen egy kisváros kertvárosában, vagy falun, ezeken a helyeken 8-10 éves korától simán oké ha lemegy a többi gyerekkel játszani a házak közé, akár az utcára, erre a fővárosban nagyon kevés helyen lenne rá lehetőség már csak a forgalom miatt, egyéb veszélyekről most nem is beszélek. Persze a "modern nagyvárosi életmódba"(beleértve itt a jól szituált vidéki városi családokat is) ez nem fér bele, csak az 1000 különórára járatás...

XHENC 2010.10.04. 18:36:45

@csubli:
Én meg most olvastam. Jó.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.10.04. 18:42:58

Szegeden lakok és nem szavaztam. Milyen állampolgár vagyok kedves hivatal? :D:D

XHENC 2010.10.04. 18:46:13

Jó lenne ha egyszer már nem lenne ennyire megosztott ez az ország. A demokrácia része, hogy van jobb oldal és van bal oldal. Van kormány és van ellenzék. És vannak vélemények, kinek ilyen, kinek olyan. Valahol tiszteletben kellene tartani egymás véleményét.

Gluteus Maximus 2010.10.04. 18:48:22

Hmmm... Orbán Viktorral utoljára készült tévéinterjúban, az adóígéret legutolsó verziója úgy hangzott, hogy a 16%-al a családi adózásban a többgyermekesek járnak jól. Mintha kezdenének kihátrálni az egykulcsos adóból, mert ezek szerint a háromnál kevesebb gyermeket nevelők, a gyermektelenek, egyedülállók nem fognak ekkora adókedvezményhez jutni.

Tita nick 2010.10.04. 18:48:28

Kedves posztíró!

El lehet innen menni és ezt nem Orbán mondta.... hehe

XHENC 2010.10.04. 18:56:05

@aretap:
Persze. Minden beszédében sugallta, hogy lesznek vesztesek is.

mréveiller 2010.10.04. 18:57:20

az 5 éves gyerekeknek van ilyen logikájuk mint neked, blogger! úgy értette szerintem, hogy 4 év múlva büszkék lehetünk Budapestre, mert ma nem lehet azok rá.

XHENC 2010.10.04. 19:00:13

Igen azt is mondta. De azt is mondta, hogy henéz időszakok jönnek.

gpetersz 2010.10.04. 19:06:14

A Budapest-Vidék (oder Vidék-Budapest) vitáknak pont annyi értelme van mint az öbölátúszásnak. Sok okos ember szokott ezen vitatkozni...

P.mester 2010.10.04. 19:07:06

Jó poszt, jók az érvek, és legfőképpen valaki ír arról, ami egy normális országban kib@szná a biztosítékot.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.04. 19:11:58

@az igazi Sipi:
Figyelj, ha már hasonlítgatsz, akkor Budapestet ne egy városhoz, hanem egy városhoz és a 80 km-es körzetéhez hasonlítsd, ugyanis nagyjából ez az amit 1 óra alatt el lehet érni. Pl. Sopronban ez vásárlási szempontból már a helyben lévő Tesco, InterSpar, Alid, CBA-k, pláza, üzleteken kívül már Győrt(pl. Decathlon, Metro amik épp eszembe jutnak), Szombathelyt, Bécset és Pandorfot(ahová Budapestről is járnak, csak nekik nincs meg 1 óra alatt). De egyébként az Auchan-Tesco-s példád akkor lenne értelmes, ha vidéken teljesen eltérő árak lennének, pedig ez nincsen így, mert vidéken is nagy a konkurencia. Ugyanez az elv túrázásnál is igaz, mert Budapest belvárosából 1 óra alatt csak a Budai hegyeket tudod elérni, Sopronban meg átlag 5 perc a Soproni-hegység, 1 óra alatt meg sokféle túrázó helyet el lehet érni...

Egyébként arról beszélek, hogy Budapesten ha a városon kívül van valami, ahová el szeretnél jutni, akkor nagyjából 30 km-el kisebb sugárban vannak azok a helyek, amelyeket 1 órán belül el tudsz érni, mint máshol. Ez azoknak akik szeretik az outdoor kikapcsolódást, nem keveset számít. Természetesen aki hetente színházba jár, hetente el akar menni egy koncertre, hetente kiállításokat akar nézni, és minden nap be akar ülni egy jó kávézóba, ugyanakkor a tömeget is jól viseli, valóban a főváros a legjobb hely.

real madafaka 2010.10.04. 19:20:11

Mától Szeged az ország fővárosa.Ferihegyet is átköltöztetjük.Budapest elveszett.Mint annó Mohács.Bár inkább a törökök,mint bármelyik Fideszes.Peace!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.04. 19:23:12

@csubli:
Ez pontosan így van. De azért Walter jóval többet kapott, mint amennyit egy akármelyik mszp-s jelölt kapna (függetlenként indult, de korábban mszp indította), mégis a pártreferencia többet számított. Szerintem ha Fodor helyett egy hajléktalant indít a Fidesz, akkor is megszavazták volna.

Egyébkén Fodorék alatt nem csak, hogy nem történt semmi érdemleges, hanem a korábban elkezdett beruházásokat is próbálták ellehetetleníteni, meg perelték az előző polgármestert, természetesen sikertelenül.

Viszont az még durvább volt szerintem, mikor Gimesi Szabolcs volt sok éven át, azon kívül hogy semmi nem sikerült(lásd pl. üres ipari park), az utak nem voltak felújítva, a parkok(főleg a Deák tér) kritikán aluli állapotban voltak, stb., és még a Globex ügyben 3,2 milliárdot dobtak ki(illetve ment zsebbe egy része), akkor is képesek voltak az emberek újraválasztani nem csak a polgármestert, hanem a képviselő testület nagy részét. A polgármestert gondolom mert már megszokták. Igaz, megszólalni is alig tudott, totál alkalmatlan volt...

Nekem az a véleményem, hogy ha megtalálnák a tökéletes polgármestert, aki tényleg csak azért élne, hogy a városnak jó legyen, ezen kívül tehetséges is lenne a saját propagálását leszámítva, akkor is inkább az aktuális erős párt jelöltjét szavaznák meg az emberek.

Deszkás 2010.10.04. 19:37:24

@Gyáli úr: És most az MSZP-SZDSZ buli helyett lesz FIDESZ-KDNP buli. Szerinted jobb lesz? Most biztos nem lesz koronaúsztatás, mert már nem fideszes Esztergom. :D Most esetleg körbevonatozzák az országon? :DDD

safranek 2010.10.04. 19:40:57

Eddig is ilyemi volt a FIDESZ retorikája. Aki nem jobboldali szavazó, az nem magyar, nem tagja a nemzetnek, stb. Jó hogy pogromot nem hírdetnek.

Táskás Tóni 2010.10.04. 19:52:05

@Tita nick: Te miért nem húztál el a kurva faszba az előző nyolc évben ,ha olyan rosszul érezted magad. Ne küldj el senkit mert azt fogjuk hinni rólad ,hogy ugyanolyan szemét megosztó kirekesztő vagy ,mint Orbán .Amugy figyeld meg ,hogy minden fidesz győzelem után történik valami. Most pl Ajka . A jóisten nem szereti a jobboldalt.

dr. trafik nomac 2010.10.04. 20:27:04

@M.Trezeguet: Te melyik bolygon elsz ? Ha a joisten lenne itt 4 evig, akkor is epp, hogy csak lehetne rajta pofozni valamit...

torró 2010.10.04. 20:33:01

Mert a jó isten baloldali! Csak van egy apró bibi, az MSZP meg rég nem az!
Egyébként Orbán kijelentése arra vonatkozott hogy a Budapest megértette mit akar a FIDESZ! Egyébként arra is lehet gondolni, miszerint az úgymond "baloldal" nem kimondottan magyar érzelmű, ugyanis internacionalista, vagyis nem kimondottan nemzeti érzelmű.Csak azt tudnám hogy mi ez a hihetetlen ,már már beteges orbángyűlölet ? Persze majd két év múlva mi lesz a vélemény-em/nekem is az majd kiderül.Azt most tudjuk hogy az előző koalíció milyen károkat okozott, akkor most őket is gyűlölni kell?.Hát persze haragudni az kissé enyhébb kategória. Nos én azért azt javasolnám a dühöngőknek hogy előbb alaposan tájékozódjanak ,mert anélkül csak értelmetlen acsarkodásnak tűnik az okfejtésük. Az biztos hogy nem egy öröm zenélés lesz ezután sem az életünk,én is kíváncsi vagyok hogy ebből hogy jön ki a FIDESZ és velük együtt az ország? Ehhez persze az is kell hogy ne dorongal essenek egymásnak az emberek.
Mert akkor mindenkinek csak dudor lesz a fején!

QWisor 2010.10.04. 21:15:20

Akkor nem is kell magyar adót fizetni ?

jozicsenko 2010.10.04. 21:15:21

Kedves E-one!

7-8 éven keresztül hallgattuk, hogy aki nem áll azonnal az összevont szemöldökű gyf mellé/mögé, mert jajj, barna veszedelem, az azonnal náci

a napkeltébe nem járt be fideszes politikus, mert csak azt kérdezték tőlük: a miéptől/jobbiktól miért nem határolódnak el de azonnal, vagy ha nem akkor koalíció lesz?

évekig hallgattuk, hogy aki jobboldali, az náci

miközben az mszp/szdsz az adósságunkat a csillagos égbe felqrta

majd jössz ezzel a csoda kérdéssel: felcsúton és alcsúton függetlenek nyertek, de besorolod őket a megbukott mszp-sek közé

szóval a válaszom: az mszp nem magyar

büdös kommunista tolvaj banda

hameg magadra veszed, így jártál

egy náci

QWisor 2010.10.04. 21:21:45

@jozicsenko: Ehelyett 2 hét alatt rend lett, és tökéletes közbiztonság.

Én szívesen vállalom, amit előbb írtam.. Ha nem hiszek a Fidesz gyűlöletpolitikájában, akkor nem is vagyok a szemükben állampolgár? Nem vagyok magyar? Akkor nem fizetek adót... Fizetem magamnak a fegyveres védelmet, az egészségügyi ellátásomat, félreteszek nyugdíjra... Jobban járnék, mert én dolgozom! Hivatalosan, bejelentve, 3 diplomával, megérdemelten nem minimálbérért!

jozicsenko 2010.10.04. 21:24:22

@XHENC: az átlagbérrel simán bekerültél 2008ban a magasabbik adósávba (2009 és 2010 már választási adórendszer volt)

elég volt 140 bruttó havi és imádkozhattál, hogy ne kapj többet, mert egyszerre bukod az éves adójóváírást és fizeted a magasabbik kulcsot...

tudom, ez a probléma ma magyarországon alig másfél millió embert érint, tehát kevesebben vannak, mint nyugdíjasok vagy a segélyezettek

de ők fizetnek a másik 10 millió után

japp, a vicc: a komenisták legszebb vicce volt, hogy az OECD országokban a mienk a legmagasabb áfa (nézz utána a wikipedián, nem keresem meg neked) és belgium/luxemburg után a mienk a legmagasabb adóék: vagyis amit az adófizetőtől és a munkáltatótól a bér miatt az állam legombol: 100 Ft neked szánt pénzből, átlag fizetésnél 2008ban (konkrétan ekkor számoltam ki és lettem rosszul, azóta átkozom a komancsokat) szóval 100 Ft pénzből, az átlagfizu mellett kb 42-43Ft-ot kapsz a kezedbe, aminek a 20%át áfára költöd: szerinted van honnan csökkenteni?

létezem_gondolkodom 2010.10.04. 21:45:54

@Bundili:

Senkit se szeretnék megbántani, csak jelzem, hogy a szavazni elment 45%-nyi állampolgár jelentős része hát finoman szólva is politikailag alulképzett.

Csak kérdezzen meg átlag 1000 embert, hogy mi a demokrácia, mi a kommunizmus, mi a liberalizmus stb. Mi a szerepe miniszterelnöknek, az államelnöknek stb. És rögtön kiderül, hogy politikai analfabéta jelentős része ...

Ui. érdemes elgondolkodni azon, hogy hova is szavaztak 2006-ban az országgyűlési választásokon? Honnan lett ilyen rövid idő alatt a Fidesznek ennyi híve?

Ha igazi fröcsögést szeretne olvasni javasolom a szeged.ma oldalát, na ott az igazi fidesz értelmiség minden jeles megnyilvánulása elérhető.

jozicsenko 2010.10.04. 21:53:47

@jozicsenko: ehh, este vagyok, fáradok

szóval az szja fizető kevesek állják a 10 millió cehhét, nem "másik" 10 millió költségét

@QWisor: a mondani valód másik felével egyetértek: nem kell ennyi ingyenélő: az mszp konstans kamufelháborodást generált, amikor a nyugdíjasok szóba jöttek (majd erre is jönnek, mint legyek a sz.rra): tényleges öregségi nyugdíjas a lakosság kb 17-18% (pont mint szlovákiában, nézd meg a korfánkat)

ehhez képest 3 milliónál több embert érint a kérdés: az mszp (szimpla szavazatszerzésért) az összes nyugdíjast védi, miközben a negyvenéves átlag kamu (akár rokkant, akár ügyes) elvan feketén vagy félállásban: a tb-be már nem fizet (ma a 27%os tb járulékból, amit utánad fizetnek 24% a nyugdíjkassszába kerül!!!)

és akkor még nem is beszéltünk a nyugdíjba készülő (vagy már ott lébecoló) Ratkó gyerekeket, vagy azokat a tömegeket, akik minimálbért kapnak/kaptak 20 évig, tehát minimálnyugdíjat kapnak majd: őket majd mind segélyezni kell, természetesen az én kontómra...

az első fele meg az mszp-nél simán megvolt: ha nem álltál be mögéjük a sorba bőgni, akkor náci vagy: kösz, nem vagyok sem jobbikos, sem fideszes, csak jobboldali, adófizető

persze ez ma egy drágabolgárúr számára automatikusan nácit jelent, de ez van...
(nézett is az öreg, amikor egy 2006 őszi megvert fickónak fizetnie kellett másfél millát...)

Rowar Atkinson 2010.10.04. 22:16:03

Bazmeg, nézd már meg a valasztas.hu-n mennyit kapott a fidesz Felcsúton tavasszal. Nem sokat, csak 70% felett.
Erre mit mondasz? Azóta ismerték meg Viktort?

klacus 2010.10.05. 05:17:56

@XHENC: Abból indulok ki. Mivel a munkanélküliek fele feketén dolgozik, a minimálbéresek 60 - 70 % -a csal. A vállalkozások 100 % -a csal.

Azért mert a jelenlegi adó nem befizethető. Aki ezt nem látja be az szamarabb egy lónál....

XHENC 2010.10.05. 06:20:35

@jozicsenko:
Azt mondjuk, hogy kevesen fizetnek adót, akkor nincs miből csökkenteni. Ha azt nézzük, akik tisztességensen adóznak minden megkeresett Ft után, akkor mégis csak a magas keresetüeknek kellene több adót fizetni. Táztizezer Ft-ból bruttóból most a jóváirással együtt kb. hetvenhétezer Ft marad.

Senkifia 2010.10.05. 08:01:29

Ha a poszt logikáját követem, akkor ezekszerint Őszödön kiderült,hogy az egész ország kurva? ja igaz,tulajdonképpen a szocik de főleg,részarányosan, az LMP ...ööö...bocs...szdsz kúrta jó sok pénzért az országot 8 éven át. A baj az,hogy nem elég hogy a f.sz rossz végén álltunk,még fizettünk is érte, nem nekünk fizettek.
Vegyetek vissza ebből az idióta tempóból. Tanuljatok meg veszíteni,és ne marhaságokkal akarjátok ellensúlyozni a pofáraesésetek. Végülis nektek a pofáraesés úgyse árt, mert jó vastag rajta a bőr.....

csubli 2010.10.05. 08:25:46

Zabalint:

Ha megnézed a mostani eredményeket, akkor látható, hogy több, mint 8000 szavazatot kapott Walter a 11000-el szemben. Tehát vannak még olyan emberek, akik emlékeznek arra, hogy mit tett a városért. Ezzel szemben megint megválasztották Fodort - aki mint említettem 2005-ben még statikát tanított az egyetemen -, mert meglátták a Fidesz logót a neve mellett. Az ilyen emberektől meg kellene kérdezni:
1. Tudod mi a különbség az önkormányzati és a parlamenti választások között?
2. Miért arra szavazol, akire?
Ha a válaszok nem kielégítőek, nem mehetsz be szavazni, köcsög. Persze ez fikció, de elgondolkodtam rajta.
Nem hiszem, hogy Walter annyival többet kapott (max. a művelődési ház felújítására) volna, mint más polgármesterek. Sopron egy gazdag város, ahol a turizmusnak is helye van (ezt is Walter ismerte föl, hogy a különböző hotelekkel lehetne csábítani a turistákat...), ergo nagyobb tőkéből tud gazdálkodni. Fodor alatt egy dolgot láttam: felújították a Csengeri utcát...

csubli 2010.10.05. 08:41:50

@Senkifia:

Igen, vastag a bőr a pofámon, mikor Magyarországról van szó!!!
Én, amikor ifi válogatott kézilabdázóként a címeres mezben játszottam, nem azokat az embereket képviseltem, akik ilyen vagy olyan pártra szavaztak.
Orbán Viktor meg állandóan azt szajkózza, hogy csak az az igaz magyar, aki rájuk szavaz. NEKI VASTAG A BŐR A POFÁJÁN!!! Egy ilyen ember - aki az átkosban még KISZ titkár volt - ne mondja nekem azt, hogy Magyarország visszaszerezte a fővárosát. Meg ne sajátítsa ki a nemzeti jelképnek számító kokárdát.
Ha észrevetted volna az országot mindig is a Fidesz osztotta meg, nem a szocik. Jó lenne, ha felébrednél az éber kómából, és értékelnéd őméltósága szavait...

Neo07 2010.10.05. 09:53:48

Unalmas már ez a sok siránkozás meg állandó kirekesztősdi...
Itt arról van szó, hogy Magyarország 20 éven keresztül megosztott volt: a vidék és a főváros más politikai táborba tartozott. A vidék hagyományosan jobboldali volt mindig, a főváros meg ugyanúgy hagyományosan baloldali. Ennek van most vége, erre célzott Orbán.

Teljesen fölösleges mindenfajta erőlködés, amivel mást próbáltok láttatni.

Senkifia 2010.10.05. 09:57:42

@csubli: jaj barátom, én egészen tsztában vagyok orbán zsebhitleri minőségével :) Viszont ami tény,hogy az elmúlt 8 év főszereplői minden voltak csak nemzetiek nem. És minden más érdeket kiszolgáltak, kivéve a nemzetit. És ha te ezt a nemzeti színű mezben nem veszed észre, az nem az hibám. Érdekes, mikor a ballib kurvaországozott,és orbánt ,fideszt meg a követőit démonizálta,hol voltak ezek az objektív megszólalások, és a "nem ezt vagy azt a pártszimpátiát kéviseltem" hozzászólások?
ja és a szoclibek biztosan a nemzeti összefogás bajnokai voltak,épp csak az ellentábor tüntetőinek a szemét lövették ki,és kardlapoztatták őket(nem a randalírozókat,hanem a nagymamákat meg a békés felvonulókat), eladtak féláron haveroknak minden köztulajdont(énteő pénzét-közvagyonát),amit lehetett, stb...Szóval hadd ne kelljen nemzetmenőnek lásam a suttyó kommunistákat,ha lehet,ok? És az elmúlt 8 év fényében nehogy már a fidesz legyen a mumus :)

Táskás Tóni 2010.10.05. 10:26:28

@Senkifia: A fidesz nem az elmúlt 8 év fényében mumus ,hanem amióta létrejött KDNP együttműködéssel. Miért lesz valaki nemzeti ,ha egyfolytában megosztó politikát folytat, nem fogadja el vereség esetén a választási eredményt , még külföldön is egymás ellen uszítja a magyarságot /Szlovákia/.Képes szónoklatot tartani a legszélsőségesebb jobboldali tüntetőknek is, populista szöveggel megakadályozza a reformok elindítását /népszavazás/, egyedüli megváltóként tünteti fel magát , miközben fogalma sincs arról , hogy mit csináljon a gazdasággal. Amugy meg ne kommunistázz, mert ennél kommunistább kormány /tele béna "zsakemberrel " élen a komm. közt. elnökkel/ a renszerváltás óta nem volt Mo-on. Szóval a te suttyó kommunistáid a nemzetmentők? Amugy meg nem is vagy elfogult...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 11:01:42

@Táskás Tóni: ez egy másik fidesz lenne? A létrejöttükkor még nyoma sem volt KDNP-nek A Párt házatáján. Ők gyakorlatilag az SZDSZ ifjúsági "tagozataként" indultak a gengszterváltás környékén. Legalábbis a programjuk(?) erről árulkodott. Dehát hol van már a tavalyi hó és a Térdrecsuhások Viktor? :D

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 11:03:13

@Senkifia: mert sokat számít (leszámítva a sok szűkagyú, másba kapaszkodni képtelen idiótát), hogy nemzeti-e egy kormány, egy párt vagy akár csak egy ember is...
Épeszű ember magasról leszarja a "nemzeteket".

csubli 2010.10.05. 11:05:57

@Senkifia:

Nemzeti színű mezben fogtam kezet 1999-ben az akkori oktatásügyi miniszterrel, Pokornyi Zoltánnal, és büszkén meséltem el mindenkinek. MERT ENGEM NEM ÉRDEKEL, HOGY KINEK MILYEN A PÁRTÁLLÁSA, AKI MAGYARNAK VALLJA MAGÁT AZ MAGYAR!!! Ne egy ilyen senkiházi ossza meg velem, hogy te nem vagy magyar, mert nem rám szavaztál.
Ami meg a szemkilövésről szóló hozzászólásodat illeti: a "tüntetőknek" meg lett mondva, hogy haza lehet menni. Ezek után ott maradtak randalírozni. Nem a rendőrség tehet arról, hogy az emberek nem mennek haza, hanem 4 óra elteltével még mindig ott fröcsög a nyáluk. Aki nem tesz eleget a rendőri felszólításnak, az viselje a következményeit. Azok az emberek, akik hazamentek, nem lett semmi bajuk.
Mindemellett a Fidesznek is volt 4 éve, hogy azt tegyen az országgal, amit jónak lát. Ehhez képest semmit sem csináltak (7 km új autópálya, egyetemektől ellopott pénzből diákhitel, Ezüsthajó Kht, Happy End, Országblamázs központ, Postabank botrány, adózók pénzéből feltámasztott Demokrata újság, stb.). Átadták az országot 430 milliárdos hiánnyal, amivel nem tudtak elszámolni. Köszönhetően a Széchenyi-hitelnek, Agrárhitelnek, stb. Ennyi a hozzáértése a Fidesznek a gazdaságpolitikához. SEMMI. És ezt az összes magyar és nyugati gazdasági elemző megmondja neked. Aztán meg Orbán aláírt egy könyvet egy sajtónyilvános könyvbemutatón. Ekkor azt mondta, hogy ez a könyv az alapja a mi gazdaságpolitikánknak, nem ami most van. Kérlek szépen elemezték elismert gazdasági szakértők: ennek a könyvnek több, mint 90%-a a Bajnai-kormány politikája...
A baloldaliak soha nem sejtették azt egy jobbos magyar szavazóval sem, hogy nem vagy magyar, mert nem ránk szavaztál, ergo nem volt megosztott az ország. A Fidesz míg 8 évig ellenzékben volt, semmit nem csinált. Ja, de. Mondjon le! Ez igen. Gratulálok...

becike4 2010.10.05. 11:20:52

@totya87: Úgy hogy nem normális.

becike4 2010.10.05. 11:23:20

@klacus: Úgy néz ki,hogy el is mennek a faszba!

becike4 2010.10.05. 11:35:41

@Felcsút kidobta Orbánt, Esztergom a hős város!: @Rowar Atkinson: Nem kell ahhoz olyan sok idő,hogy kiismerjék a kis hormonzavarost.

Neo07 2010.10.05. 12:38:17

@csubli: Látszik, hogy nem voltál ott... Hazug könyvekből könnyű okosnak tűnni. Képzeld el, nappal is, este is lőttek mindenkire, válogatás nélkül. És pont, a tüntetésről hazafelé embereket verték meg a kékruhás bűnözők! (Nem volt rajtuk azonosító, ergo nem rendőrök voltak.)
A tüntetés állampolgári jog, korlátozni csak indokolt esetben lehet.

Te nagyon el vagy tájolva. A Fidesz alatt csökkent az államadósság és nőtt a gazdaság. Persze, hogy volt hiány, minden évben van. Most meg rekordméretű adósságaink vannak, amikből a lefulladó gazdasággal, és romló demográfiai mutatókkal lassan a lehetetlenséggel lesz határos kikerülni...

A szemellenzőt le kellene venni...

Neo07 2010.10.05. 12:40:04

blogmotorteszt-komment

jozicsenko 2010.10.05. 13:23:29

@csubli: ja, persze

a fidesz rendezvény hivatalos vége után 50 másodperccel már lőtték a könnygázgránátot

tüntess el 50 másodperc alatt tízezer embert egy térről...

a fidesz gazd eredményeiről meg elég utána olvasni: 2002ben a GDP arányos államadósságunk 53% alatt volt, ma bőven 80% felett van: a különbséget az elvtársaidnak köszönhetjük...

(az euro bevezetéséhez alacsony infláció, kis államháztartási hiány és 60% alatti GDP arányos adósság kell: az első kettő kezelhető, a harmadik nagyon nehéz: az elvtársaid úgy elqrták, hogy a büdös életben nem lesz euronk: jővőre 2000 MRD Ft-ot, utána 1800at, majd 3000 MRD Ft-ot kell vissza fizetnünk: 2014re lesz valami, ha lesz valami: kösz elvtárs, nem fizetnéd ki helyettem????)

csubli 2010.10.05. 13:24:47

@Neo07:

Ott voltam, csak nem mint tüntető, ugyanis egy vidéki versenyről érkeztem haza, pont a Blaha Lujza térre. Azt láttam, hogy az emberek nem haza mennek, hanem ott maradnak hőzöngeni...
Az Astoriánál megtartott Fidesz gyűlés határozott időtartamig volt meghirdetve. Azért, hogy valaki egy ilyen jellegű megmozdulást tartson, engedély kell kérnie bizonyos szervektől. Itt fel kell tüntetni azt is, hogy meddig tart a rendezvény. Miután ez lezajlott, az embereknek semmi keresnivalója azon a helyen. (És most ne gyere nekem azzal, hogy: miért nem lehetek ott, mint magyar állampolgár, tudod, hogy miről beszélek...). Egyetemi évfolyamtársamat ott verték, mert ott maradt hőzöngeni. Ő megtanulta, ha azt mondják, nem szabad, akkor nem szabad.
Vagy te úgy gondolod, hogy egy csomó embernek joga van szétdúlni a várost, másik csomó embernek rengeteg anyagi kárt okozva? Egy demokratikus jogállamban te a csőcselék érdekeit nézed? Szánalmas...
A másik: a Fidesz alatt nem csökkent az államháztartási hiány. A gazdaság, mert azért nőtt - bizonyos számadatok alapján -, mert a sok hitellel a vállalkozásokba belepumpáltak egy csomó pénzt, ami megjelent a nyílt piacon. Ez nem tartott sokáig...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 13:24:56

@Neo07: még1, mert az utánad író kommentje sem jelent meg, csak a radaron. :D

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 13:27:30

@jozicsenko: ez kb. hazugság, de mindegy.
Egyébként ott kezdődött a dolog, hogy már a fidesz gyűlés tervezésekor figyelmeztették viktátorékat, hogy nagyon rossz helyszínt választottak, mert a náci söpredéket arrafelé fogják kiszorítani a belvárosból. Ők csakazértis, mintegy jelezve, hogy a csőcselék pártján állnak, odamentek.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 13:28:35

@csubli: megtanulta? Azért nézz utána, mert nem kizárt, hogy vele társalogsz! ;)

csubli 2010.10.05. 13:36:17

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Ha esetleg mégsem, akkor megint össze kell varrni a fejét :)

Senkifia 2010.10.05. 14:50:52

@csubli: és még valami: én nem a mezítlábas mszp-szavazóra értettem a vastag bőrt...hanem a konkrét pártemberekre,akik most azt próbálják felróni a fiesz irtózatos bűnéül, inkluzíve a már megszokott negatív kampány alatt is, amit ők 8 éven át műveltek vígan. És értettem az ilyen E-one típusú bér-bloggerekre,meg bértollnokokra,akik tépik a szájukat a jobboldal kapcsán,miközben a 8 év ballib tombolás alatt még a nyilvánvaló gazságokra sem emelték fel a hangjukat-tollukat.
Szóval a vastag bőrt,akinek nem inge, ne vegye magára. Akinek meg inge, az nyugodtan veheti :)@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Senkifia 2010.10.05. 14:54:28

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: ...mondod te... én meg fél német létemre büszke vagyok a magyarságomra,és igenis fontosnak tartom a nemzeti hovatartozást.Lehet a 35 év erdélyi kisebbségi lét miatt. De ez van. És ha szerinted ezért én nem vagyok épeszű ember, mert nem szarom le a nemzetemet....hát öcsém ez per pillanat csak téged minősít :) biztosan te is nagy antifa vagy. Ahhoz képest meg qrvára náci ez a hozzáálklás:) mindenki jó fej normális, aki veled egyetért,mindenki más meg hülye. És te magyaráznád nekem, hogy hogy ki a szűkagyú idióta? :)
ennek fussál neki még egyszer,mert nagyon gázra sikerült :)

Senkifia 2010.10.05. 15:07:00

@Táskás Tóni: ez mind igaz lehet. de az elmúlt 8 év fényében mégis azt mondom: ezek szinte csak jobban csinálhatják. Ez van. Ez nem a fidesz hozzáértésének az eredménye,hanem a maszop-szadesz kettős vidám országrombolásának. Lehet ezen rugózni,hogy igende volt kiszesek vannak a fideszben. Ok. És? az mszpben szintén. Sőt,meghatározó személyiségeik nagyrésze az mszmp-s kapcsolatrendszeréből ill. hátteréből lett milliárdos.Ugyanezt mond el a fideszről .... Az mszp-ben volt kettő darab ex ÁVH-s miniszterelnök, b.szod... Nem Kiszes. ÁVH-s. Az egyik pribék, a másik meg hírszerző. De ez a baloldalon belefér. A fidesznek hány ilyenje volt? Akkora marhaságokat beszéltek, leesik az ember füle :)
Szóval nyugodtan húzd a párhuzamokat.Sajnos nem állja a helyét a párhuzamosítás. Arányaiban biztosan nem. De hát ennyit tudtok.
I rest my case.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 15:13:08

@Senkifia: nem tartom értelmes embernek azt, akinél szempont egy másik ember megítélésekor az illető származása.
És én nemhogy büszke nem vagyok a magyarságomra, hanem egyenesen letagadom, ha kérdezik. Pont a magadfajta mélymagyarok miatt. Semmi közöm hozzájuk. Meg egyébként is: a szarember az szarember akár magyar, akár nem. Ha meg rendes, akkor felőlem bantu néger is lehet.

Senkifia 2010.10.05. 15:19:27

@csubli: és hogy a fidesz osztotta volna meg az országot? a ballib oldal( szocik mérsékelten, liberálisék szélsőségesen) összefogták az országot...illetve azt a részét,akik velük értettek egyet. Ha valaki mást mondott,az volt a fasiszta náci,jézusmária rettegjünk. És a fidesz osztotta jobban meg az országot? ezen gyere nevessünk együtt.

Ami egy előző hsz illeti,apropó "a tüntetőknek(randalírozóknak) meg lett mondva,hogy menjenek haza'"... Nem ugyanarról beszélünk. Én is mondtam,hogy akik törtek zúztak, azokat állítsák meg. De közben a törő zúzókat rávezették a fidesz gyűlésre,majd egy kalap alatt összeverték őket is,nagymamákat, családosokat, abszolút békés,csak épp rossz helyen lévő polgárokat, a ti országösszefogó demokrácia-bajnokaitok. És az egy jogállamba hadd ne legyen már érv,hogy azért ver meg ok nélkül az azonosítatlan rendőrség, a köztéren,me' mé' nem marattam otthon??? Bezzeg te nem voltál ott,nem is vertek meg. És ez a baloldali ország-nemzetösszefogó jogállami demokrácia...és ezekkel szemben a fidesztől védenétek a szabadságot meg a demokráciát? eszem elvesztem...
na mindegy.

Senkifia 2010.10.05. 15:24:21

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: hadd ne mondjam meg,melyik rokonod a mélymagyar :) anúgy ez is egy szép balos kitaláció :)
és megint hülyeséget beszélsz. Ugyanis amit az előbb mondtál, annak nem (csak) az az értelme,hogy a más megítélésében érdekel a nemzeti hovatartozás, hanem hogy a saját megítélésembe is szarjak rá. Én leszarom mindenki nemzetiségét, ha normális ember. A magaméra meg büszke vagyok, veled ellentétben, és nem miattad,vagy a hozzád haonlók miatt. Hanem mert van mire büszkle legyek. Ha téged anyukád nem tabnított meg arra,miért jó tartozni valahová, az nem az én anyukám hibája. És biztos nagyon jól érzed magad a szomszédban, vagy idegenek között, és a családodat is leszarod,ahogy a nemzetedet. Mert milyen idiótát érdekel a saját családja,illetve hogy kikhez tartozik? ezt a kispolgári náci csökevényt:)
szóval ennyi. Gondolkozz még,mielőtt írsz,mert következetlen vagy.és félreérthető.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 15:27:09

@Senkifia: "biztosan te is nagy antifa vagy" - ebből egyértelműen következik, hogy neked fáj a tény, hogy rühellem a nácikat. Amiből eléggé logikusan következik, hogy te magad is ahhoz a csótányfajtához tartozol, amelyik lelkesen élteti magában szálasit, kifelé meg kikéri magának, hogy lenácizzák. :D

Senkifia 2010.10.05. 15:33:09

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: namégegyszer mert megette az előzőt a blogmotor:
szóval félreérthető vagy és következetlen. Amiről az előbb beszéltél, az nem a mások megítéléséről szólt,nemzeti hovatartozás szempontjából,hanem a saját megítélésedről(is). És ha téged nem tanított meg anyukád arra,hogy mikre légy büszke magyarságoddal kapcsolatban, arról nem az én anyukám tehet.Engem megtanítottak rá. És ha rendes ember valaki, akkor felőlem is lehet bantu néger. Mert a más nemzeti hovatartozását leszarom(akkor most már normális vagyok,szerinted?:). A sajátomat nem vagyok hajlandó senki kedvéért leszarni. Azt meghagyom neked,ha az neked jó.
És hogy mélymagyar lennék? Amiért büszke vagyok a magyarságomra? Ám legyen úgy. Bár szerintem csak simán magyar. Ja és aki nem büszke rá, attól nem lesz kevésbé magyar,sőt leszarom, hogy te mit hiszel magadról,vagy hova tartozónak vallod magad. Na ha így most már leszartam mindenki más hovatartozását, akkor végre szerinted is normális ember vagyok? nem mintha érdekelne.Csak rámutatnék a baromság mértékére,amiket beszélsz,kissé nkoherens módon :)
Gondolom a családodat is leszarod(kb ugyanaz mint a nemzet, csak szűkebb valahova tartozást, valahonnan származást jelent) és idegenek közt is ugyanúgy megvagy,mint otthon. És biztosan ez nagyon jól esik a családodnak, és anyukád is büszke rád.
Hát ennyit a hülyeségek mértékéről, amivel itt megtömték az emberek fejét az elmúlt sok év alatt....
Peace.

Senkifia 2010.10.05. 15:39:03

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: egyre logikusabb vagy :)
én meg az idióta liberálisokat utálom, akik magukon kívűl mindenki mást utálnak,aki nem ért egyet velük:)
Ja és nem, nem vagyok náci(tudtommal) De nyugodtan annak tarthatsz. Ez is a borzasztó empatikus befogadókészségeteket jelzi, a minden más nézet elfogadását :)
És igen, qrvára nevetségesnek tartom az egész liberális antifa rémüldözést. Komoly dolgok helyett keltitek a feszültséget ott is ahol nincs. Ja és természetesen mindenki, aki pl ezzel a hozzáállással nem ért egyet, az nácifasiszta:)
Ja és szálasit se éltetem, meg a nagyapám illegális kommunista ölében sem ültettek belém ilyen eszméket.És képzeld, úgy nőttem fel Erdélyben,hogy nem volt téma,hogy a legjobb barátomat Kohnnak hívták. Basszus, valahogy nem volt téma. Az csak itt téma ,Budapesten. De ha véletlenül mégsem lenne, akkor gyorsan jössz te, és témát csinálsz belőle. Erről is le kellene szokni,mint sok egyébről. és mindenki sokkal nyugodtabb lenne :)
Szóval ezen még gondolkozzál kissé :)

Senkifia 2010.10.05. 15:41:30

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: ja és akkor döntsd el,hogy surmó fideszes vagyok, vagy nácifasiszta jobbikos,vagy mi? vagy a fideszes is nácifasiszta? azta...akkor szarul állunk. Mert az aktív szavazók több mint fele az.... :) Illetve azon aktív szavazók,akiknek volt elég fontos véleménye ahhoz,hogy elmenjenek, és kinyilvánítsák. A többi meg utólag ne akarjon okos lennei :)

Neo07 2010.10.05. 15:54:42

@csubli: Már megbocsáss, de te is magadévé tetted a tipikus kommunista felfogást. A tüntetés állampolgári jog, ebből fakadóan bejelentési kötelezettség van, nem pedig "engedélyezési". Az utóbbi a Kádár-korszak maradványa. Az állampolgár, ha elégedetlen valamivel nem kuncsorog, nem megalázkodva kérleli a "hatóságot", a kéksapkás rendőrbácsit, hogy ugyanmár, tessék nekem megengedni, hogy hadd sétálhassak egy kis csoportban az utcán...

Tájékozatlan vagy, de mi is egy kicsit - naná, majd a szocialista nagyurak nagydobra verik, mi? - hogy mik is történtek valójában a háttérben. A csőcselék valóban csőcselék volt, de semmi közük nem volt a fideszhez, annál inkább a Szilvásyhoz, majd meglátod... Gyurcsánynak volt egy terve, ami nem jött be. Emlékszel, a székházostromkor a fizetett futballhuligánoktól távol, a tér szélén nézelődött a normális tömeg?

Az államháztartási adatoknak nézz utána mégegyszer. Abban viszont igazad van, hogy nem mindegy, hogy a hitelt vállalkozásokba öntik, vagy profitot nem termelő kiadásokra fordítják...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.05. 17:32:11

@Senkifia: ha egészen őszinte akarok lenni, csak szimplán egy ostoba, antiszociális baromnak tartalak és kurvára nem érdekel a pártállásod.

Kandabula 2010.10.05. 19:04:13

@jozicsenko: Van pár hely Budapesten, ahol tömeggyűléseket lehet rendezni anélkül, hogy a város életét zavarná: Hősök tere, Kossuth tér, Népliget, bármely stadion, Hűvösvölgyi Nagyrét... Lenne egy kérdésem...

a_jo_pasztor 2010.10.06. 09:26:39

Mondjuk egy dolog véget ért, az mszp-szdsz hibáztatása, innentől minden felelősség a fidesz nyakában van. Szerintem azért is csökkentették a felére az önkori helyeket, mert egyszerűen nem volt elég káderük betölteni a hirtelen kapott sok pozíciót.
Ja és egy dolog elkezdődött, a XXI századi "kádárrendszerünk". Innentől minden a "Párt"-on keresztül kell menjen, illetve annak vezetőjén. De aki nyugton marad, az kap ellátást, aki ugrál, azt basztatják, hirtelen mindenki nyugton fog maradni.

És még ellenzék is van, az egyik egy lejáratott korrupt sz*r, a másik a kgb kreálmánya, a harmadik a legkisebb nem is ellenzés igazán, de vannak kérem, tehát szó nem érheti a demokráciát.

Részemről ez a helyzet.

cyberlolita400001 2010.10.06. 13:16:16

Részemről a legnagyobb sav Felcsút és Alcsút, és rohadjak meg, hogy egyet kell, hogy értsek az MSZP-vel (!), hogy "ahol igazán ismerik Orbán Viktort, ott nem kérnek belőle"! Ez volt a közlemény címe! Ámen!! :))

Kandabula 2010.10.08. 20:38:42

Szóval: amikor tudni lehetett, hogy a Kossuth térről randalírozó társaság indul a belváros felé, miért kellett a nagygyűlést az Astoriához szervezni, előre látóan páncélozott menekítő gépkocsival?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.08. 21:02:58

@Kandabula: vajon miért? :D
Hogy utána éveken át lehessen harsogni, hogy rendőrállam, szemkilövők stb.
És a sok kretén agymosott a mai napig nem fogja fel, hogy szándékosan vitték őket oda, mint a birkákat a vágóhídra.

Továbbra is kíváncsian várom Mártíriusz képviselő"úr" válaszát arra a kérdésre, hogy miért is lépett visza oly hirtelen a pertől... :D

Kandabula 2010.10.09. 00:29:52

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: egyetértek. Sunyi, jól átgondolt dolog volt.
süti beállítások módosítása