/>

Miért nem tiltakozik a jobboldali sajtó? Nem látják, nem értik, hogy a sajtószabadság kvázi megszüntetése ellenük is szól? Tényleg csak örömködnek, hogy végre fizikai értelemben is megsemmisíthető a konkurencia, és eszükbe sem jut, hogy a fülkeforradalom is felfalhatja saját gyermekeit? Aki ma barát, holnap még lehet ellenség, sajnálatra méltóan naiv az az ember, aki azt hiszi, ez nem mindig lesz így.

Miért mindig a jobboldal próbálja elfoglalni a médiát? Nem tűnnek fel nekik a következmények? 1990-től 1994-ig az MDF próbálta maga alá nyomni a sajtót, elfoglalta az akkor még egyetlen tévét, mi történt? Leváltották őket. 1998-tól 2002-ig már a Fidesz próbálta dominálni a tévéket, elkezdett kiépülni a sajtóbirodalmuk, és már akkor felvetették az internet szabályozását. Nem elzavarták őket is? Nem jöttek rá, hogy az átlagmagyar sokmindent elvisel, de ha nem hagyják szövegelni, azt nem tűri?

Miért nem emlékezik az egykori rendszerváltó párt a szamizdatra? Nincs egy emlékük sem arról, hogy milyen volt a hivatalos mögötti magyar közebszéd 1989 előtt? Mert kreatív nép a magyar, ritka kreatív, főleg elnyomás alatt, és vissza fog hozni minden régi technikát, ha rákényszerítik. Majd visszajön a kettős beszéd, a sorok között olvasás, a finom célzások. Legfeljebb zugújságok helyett külföldi szerveren blogolunk, ezzel még Kína sem tud mit kezdeni.

Miért hagyta ki a kormány minden tagja a Monty Python gengszterjelenetét a Piranha testvérekről? Hiszen abban világosan megmondták, mitől félnek ők a legjobban, és mekkora fegyver van a lenyomott sajtó kezében és az elhallgattatni szánt kritikus közbeszédben.

- Doug. Nos igen, rettegtem tőle. Mindenki rettegett Dougtól. Felnőtt férfiak letépték a saját fejüket, csak hogy ne kelljen látniuk Dougot. Még Dinsdale is félt Dougtól.
 

- Mit csinált?
 

- Képes volt használni a... a szarkazmust. Minden trükköt ismert. A drámai iróniát. A metaforákat. Az álpátoszt. A szójátékokat. A paródiát. A körülírást. És... és a szatírát. Doug kegyetlen volt.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr682488007

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy darabig nem lesz euro-nk 2010.12.06. 06:47:32

Nagyon úgy tűnik, a devizahitelesek az elkövetkező években, de lehet az egész futamidejük alatt nem lehetnek soha nyugodtak, hiszen mint az a héten kiderült, a közeljövőben nem igazán szándékozik a kormányunk az eurocsatlakozás feltételeit megteremteni...

Trackback: Ébredések a narancshályog mögött 2010.12.05. 13:18:46

 Az elmúlt napokban két tüntetés is volt a fővárosban, ami a kormány intézkedései kapcsán szerveződött: a nyugdíjak, a munkahelyek, és a demokrácia védelmezése érdekében beszéltek a szónokok.Talán már felesleges írni arról, hogy a Kormány, és...

Trackback: 2010.12.05. 13:18:03

 Az elmúlt napokban két tüntetés is volt a fővárosban, ami a kormány intézkedései kapcsán szerveződött: a nyugdíjak, a munkahelyek, és a demokrácia védelmezése érdekében beszéltek a szónokok.Talán már felesleges írni arról, hogy a Kormány, és...

Trackback: Rinyaország 2010.12.02. 20:36:06

  Nem tudom felfogni, hogy az a mennyiségű rinya ami az elmúlt hetekben beterítette a közéletet honnan érkezik, de olyan, mintha valami fizetett/agymosott trollhadsereg nyomulna be a tudatunkba és szüntelenül sorozna a fél igazságokkal. Kovác...

Trackback: Fidesz: médiatörvény 1996-ra szabva 2010.12.02. 17:29:40

Ezt a törvénytervezetet úgy írták, mintha az ország többsége kutyájukkal és tévéjükkel a lakásukba zárkózva élné az életét.  Az Fidesz médiatörvény-tervezete jobb esetben fanyalgást, rosszabb esetben felháborodást váltott ki az összes, magá...

Trackback: A kuss szabadsága 2010.12.02. 16:13:12

Ha egy ország kormánya erős hatalmi dominanciával bír a többi hatalmi ág rovására, a kormányerőnek nem illik beleszólnia a demokratikus ellenőrző mechanizmusok személyi és szerkezeti kérdéseibe.Az utóbbi évtizedek médiatevékenysége persze valóban komol...

Trackback: A parlamenti nagy mozsárágyú incidens 2010.12.02. 14:30:59

képmeseAtyafiak, egyszer volt, mindig lesz, volt egyszer egy ország, hol még a képmást rögzítő masina is tudott országházi téma lenni! Történt biza, hogy a demokrácia köpönyegét magán viselő állami összeröffenéseket közvetíteni kész tudósítók tették a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Argentino 2010.12.02. 12:11:50

Legalább lehet majd olvasni, hogy a tervet 200%-ban teljesítettük, munkanélküliség nincs. Aki mást állít azt az új rendőrtörvényekkel pikpakk megfigyeljük, kompromitáljuk és már jön is a fekete autó. Még hogy nem lehetséges az időutazás, nem visszafele haladunk?

Vidéki 2010.12.02. 14:20:34

"Nem látják, nem értik, hogy a sajtószabadság kvázi megszüntetése ellenük is szól?"

Szó sincsen a sajtószabadság kvázi megszüntetéséról.

A minden alapot nélkülöző rágalmazás é s egyéb alantas, mocskos tartalmak terjesztésének korátozásáról van szó.

Vesd össze a holokauszt tagadás szankcionálásával.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.02. 15:39:41

@Vidéki: minden alapot nélkülöző, alantas, mocskos tartalom. Mi az? Nem létező pornó? Ja, hogy holokauszttagadás! Az eddig is tiltva volt ám!

Egyébként minden alapot nélkülöző, alantas, mocskos rágalom, hogy itt nem lesz cenzúra jövőre.

Csigorin 2010.12.02. 16:13:57

Miért mindig a jobboldal próbálja elfoglalni a médiát?

Azert kerlekalassan mert a baloldal 45ben egyszer mar elfoglalta es azota nem adja.

Es igen, emlekszik a szamizdatokra. Csak szegeny ugy gondolta hogy 89 utan majd jut neki is ujsag, na nem csak egy ketto disznek, hanem ugy legalabb a fele befolyas, es nem kell a szamizdatok olvasottsagi szintjen megrekednie.

egyenlítő 2010.12.02. 16:18:15

@Csigorin: Lesz Magyar Nemzet félóra is?

hurmazs 2010.12.02. 16:18:22

@Vidéki: @Csigorin: Atyaég!
Ti milyen újságokat olvastok?
És most jobb lesz nektek?

gravi_t 2010.12.02. 16:18:44

Most komolyan? Internet, vebkettő és hasonlók idejében elég szánalmas a sajtó korlátozását vizionálni itt Európában...

gravi_t 2010.12.02. 16:19:48

Ja, plusz ki olvas ma újságot? A legtöbb ember, akit ismerek, a tévében is csak sportot néz.

hurmazs 2010.12.02. 16:21:31

"45ben egyszer mar elfoglalta es azota nem adja"brühühü ,ha adta volna 4/3-ad lenne?

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.12.02. 16:25:05

@gravi_t: a nyugdíjasokat jól lehet kontrollálni még a hagyományos eszközökkel, ők pedig elég komoly választói réteget tesznek ki

Sausage 2010.12.02. 16:25:34

@Csigorin:

Az ujsagot olyan peldanyszamban nyomtatjak, amennyiben elfogy. Ja, hogy kevesen olvasnak Magyar Nemzetet es Hirlapot (egyebekrol nem is beszelve)? Senki sem tart fegyvert az emberek halantekahoz, a valasztas (meg) szabad. Ennyi embert erdekel, az ami bennuk van. Nem sirankozni kell, meg a tobbit betiltani, hanem szinvonalas termeket eloallitani. Persze lehet, hogy hamarosan kotelezo lesz minden kozintezmenynek MaNemet elofizetni es akkor hirtelen elegedett lesz mindenki. Plane, aki kommunizmust akar ismet. :)

nemecsek ernő áruló 2010.12.02. 16:27:46

@Csigorin: "Azert kerlekalassan mert a baloldal 45ben egyszer mar elfoglalta es azota nem adja."
'ázzeg, köszi! Made my day! A nap kommentje! XD XD

Csigorin 2010.12.02. 16:27:46

@Sausage: Ismet? Miert, hol es mikor valosult meg?

KG2000 2010.12.02. 16:38:31

Már a beharangozó is minimum csúsztatás:
"Miért mindig a jobboldal próbálja elfoglalni a médiát? Nem tűnnek fel nekik a következmények? "
A baloldal is MINDIG el akarja foglalni a médiát. Illetve 1990-ben sikeresebbek voltak. De hogy 2010-ből hozzunk példát: az előző médiahatóság még a kormányváltás előtt gyorsan lezsírozott egy frekvenciát a kőMSZPs Klubrádiónak. Aztán ott voltak a tízmilliós állami pénzek ilyen vagy olyan címen a Hőcipőnek és a többi kőMSZPs lapnak. Aztán ott van a Népszabadság, amelynek résztulajdonosa az MSZP a Szabadsajtó alapítványán keresztül. Ja, hogy az felvilágosult dolog, ha a "baloldal" kezéből eszik a média? Bocs.

A hazug Gulyásdemokratát könnyebb utolérni, mint a sánta kutyát.

OkoskaTo:rp 2010.12.02. 16:39:53

Az egykori rendszerváltó párt azért nem emlékszik a szamizdatra, mert az nem az ő műfajuk volt. Az SZDSZ és az MDF volt elég idős ahhoz (illetve a tagjai), hogy ez szóba jöhessen. A Fidesz 1988-as alakulásakor már nem volt szükség szamizdatos konspirációra.

Terézágyú 2010.12.02. 16:41:25

@Csigorin:
Már évek óta nyomatom, hogy pl. a Szabad Föld, amely a vidéki nyugdíjasok hagyományos lapja (kedvezményesen is vehetik me, más hetilapot nem olvasnakg stb.) már legalább 15 éve kőkemény jobbos! De talán Antall óta...

De mondhatnám ezeket az ingyenes lapokat, hogy Helyi Thema meg hasonlók: mindegyik jobbos, fityeszes! (Vajon honnan van erre pénze a fityesznek? Mellesleg a királyi tévében most megint reklámozzák is mindkettőt... :)

És akkor nem beszéltünk a Demokratáról, Hetiválaszról stb.

Még hogy a baloldal nem engedi ki a kezéből...

hurmazs 2010.12.02. 16:44:55

@KG2000:Magyar Nemzet,Magyar Hirlap,Heti Válasz,Demokrata stb ezt mind végigolvashatod.Itt nem a fizetős médiáról van szó TE CSÚSZTADSZ.
Az adómból fizetett médiáról van szó.

kalapocska 2010.12.02. 16:55:11

A legtobb jo ujsagiro alapbol baloldali es liberalis ahogy a legtobb ertelmisegi is. Es nem nagyon lehet oket belefenyegetni abba hogy azt irjak amit diktalnak nekik. A kommunizmus alatt se lehetett. A jobboldali lapoknak viszont ez atok: nem konnyu rossz alapanyagmol olvashato ujsagot kihozni.

stratez 2010.12.02. 16:59:21

Azért próbálja a jobboldal mindig elfoglalni a médiát, mert ti már elfoglaltátok 60 évvel ezelőtt. Ha most tényleg visszafoglalják, akkor 60 év múlva pont kvittek leszünk.

az_igazi_trebitsch 2010.12.02. 17:01:18

Itt és most nem a média ELFOGLALÁSÁRÓL, hanem a média ELLENŐRZÉSÉRŐL van szó, és ez nagy különbség.

Van jobboldali és van baloldali média, ez így van a rendszerváltás óta. Mindkét oldal igyekszik megteremteni a maga "szócsövét", ez is rendben van. Gyerekes dolog vitatkozni azon, melyiknek van több, mert nem erről van szó.

A Fidesz a TELJES magyar médiát az ellenőrzése alá akarja vonni. A jobboldalit azért, hogy
csak és kizárólag a sikerpropagandát és az "elmúltnyolcévben" mantrát sulykolja, a baloldalit pedig azért, hogy elnyomhasson mindenféle ellenállást, kritikát.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.12.02. 17:02:47

Ah, cuki ez a picsogás itt... Hát tiltsanak be mindent, próbálják lenyomni a torkokon a saját propagandát...
Az emberek egyik fele - illetve bő kétharmada - úgyis megeszi a saját szaharát, ha a szokásos tévéjükben azt mondják rá, hogy narancsízű. Ehhez eddig is elég volt egy tévé, meg két újság.
A maradék meg majd talál magának csatornát. Legfeljebb majd Szlovákiában szerkesztik a Népszabit.
2010-ben nehogymár ez gondot jelentsen?

Terézágyú 2010.12.02. 17:02:47

@stratez:
Ez a hatvan év lett a mániád...
"Mi most bármit csinálhatunk, mert eddig (?) ti csinálhattatok mindent!"
Megjegyzem 1949-ben Rákosiék is pont ezt mondták mindig...

loláb 2010.12.02. 17:03:52

94-nek, és 98-nak egészen mások a tanulságai.

94-ben a demokratikus charta mellett el nem köteleződő fidesz a két évvel korábbi 45% körüli népszerűségéhez képest csupán nyolc százalékot szerez, köszönhetően az szocialista, és szdszbarát sajtó undorító össztüzének, amely össztűzet a demokratikus charta, és az mszp elutasítása váltott ki.

98-ban pedig a sikeresen kormányzó, és népszerű fidesz egy százalékponttal kikap az mszp-től, jórészt köszönhetően annak, hogy érdemleges sajtóportfóliója nem volt, a királyi tévék és rádiók barátságos hangja nem volt képes kompenzálni a kereskedelmi médiákból feléjük áradó fröcsögést.

Terézágyú 2010.12.02. 17:05:39

@loláb:

Ja, tehát sose a fidesz hibázott, nem ő az oka a vereségének, hanem mindig az ellenfél mocskolódása... ez aztán a tanulság :)))))

Link Elek 2010.12.02. 17:07:27

a fulke forradalom helyett erdemes lenne hasznalni a "csendes kommunista forradalmat". kb mint a csendes ulti, csak mi vagyunk a vesztes oldalon.

Terézágyú 2010.12.02. 17:07:31

@loláb:
Ja, és még csodálkozol, amikor néhány maszopos is ilyeneket mond, hogy ők nem hibáztak semmit, csak éppen rájuk szállt a fityeszes média/ügyész stb. :)

az_igazi_trebitsch 2010.12.02. 17:09:11

stratez: amikor elfogy az ellenség, akkor a diktatúra elkezdi a saját híveit csesztetni, már csak azért is, hogy ki ne jöjjön a gyakorlatból. Emlékeztetőül néhány név: Hitler, Sztálin, Rákosi.

Gondolkozz el ezen!....

E-one 2010.12.02. 17:10:23

@loláb: én mintha úgy emlékeznék, hogy a '98-as választást a Fidesz nyerte:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.12.02. 17:11:56

@loláb: "98-ban(sic!:) pedig a sikeresen kormányzó, és népszerű fidesz egy százalékponttal kikap az mszp-től"?

tudom, régen volt

meg biztos úgy mesélték neked...

de ne higgy el mindent:)))

2010.12.02. 17:24:46

Egy picinyt változott a világ a rencerváltás óta. Ugyi a médijaháborúnak látszólag még volt tétje akkor is, meg amikor az előző fideszkormány uralma alatt a szél/vérjobb, nacionalista tartalmak próbáltak föltörni a csatornából vasárnaponta, meg pannonrádiónta. Azóta a szoclib bebizonyította, hogy kb ugyan az a csateszba való lócitrom. Én még a kritikai képességeivel sem vagyok megelégedve. Ezért tudta pl. az inkriminált, fentebb is említett holokauszttagadás az "elfogadható", ámde méltatlanul üldözött magyar kritikai tevékenység, kvázi szamizdat szintjére, "küzdeni" magát. Vagy ahogy vezérünk mondogatja mostanában, ez is csak egy tabu (zemberek szemében). Itt az ideje döntögetni.
Sajna most a jobbság visszaadja a kölcsönt, ahogy itt valaki(stratez) említé és ebből ráadásul azért is lesz nehéz felállni, mert panaszkodással, rinyálással ez nem fog menni.
Majd, ha megint az egész ország a f*sz rosszabbik végére kerül és szembesül vele, hogy a propaganda a zemberek hülyeségével összefogva mire képes, na akkor talán...

bebe tv 2010.12.02. 17:24:55

@Csigorin: Eddig ez úgy működött nagyon
helyesen, hogy a bíróság szabta ki jogos
esetben a büntetést. Most a túltanult
kormány csavart egyet a dolgon. Felha-
tamazott egy mindenhez értő spinét (mert
a Fidesz-ben mindenki jobban tud mindent ) hogy ő döntse el, hogy ki miért büntethető. Mit gondolsz kikre fog rendre 10 milliós büntetést kiróni? Na? A Kövér jól kitalálta. Nem hiába
volt az MSzMP politikatudományi Inté-
zet munkatársa még 1990 előtt.
Egyszer kétszer kioszt ekkora összeget,
és a lap már le is húzta a redőnyt. Utána hiába dönt a bíróság 5 év múlva úgy, hogy jogtalan volt a büntettés!!!
Ez kőkemény cinizmus, ami egyébként minden intézkedésükből sugárzik. Mi ez
ha nem kommunista módszer? Ti beszél-
tek jobboldali értékrendről, amikor egytől egyig a kommunizmust idéző in-
tézkedéseiknek tapsoltok? Ezek után
már azt is kétlem, hogy tudod melyik a
bal és jobb kezed.

ostván 2010.12.02. 17:27:06

@stratez: 20 éve meg van engedve, hogy valaki JÓ jobboldali médiát csináljon. Eddig nem sikerült senkinek. Még akkor sem sikerült igazán jót létrehozni, amikor 8 évig "ellenzékben" kellett írni. Pedig ólyankor könnyebb, mint a hatalmon levő kormányt dícsérni. Ha most piacképes sajtót akar valaki, akkor nem elég
- szidni a kommunistákat (nem aktuális)
- szidni Gyurcsányt (még mindig van, aki fél tőle?)
- köpködni Európára (annak mérhető következményei vannak, emlékezz Szíjgyártó-Kósa alakításra).
Az nem hír, ha valaki dícséri a kormányt(ettől nehezen emelkednek az eladott példányszámok).
Szóval mostanság kicsit nehezebb dolga van a jobbos ujságíróknak. Ha meg elkezdi kritizálni a hatalmon levőket (mert hibát azt termelnek rendesen), akkor megnézheti magát.
Az a fajta hozzáállás, amit te felmutatsz, az nem elég a piacon. Ennyi teljesítményért nem fizetnek a polgárok.

Commandante Jayasuriya 2010.12.02. 17:27:21

@E-one:
@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Csak szólok, hogy eddig minden demokratikus választáson a FIDESZ győzött, de a csaló választópolgárok kiütötték a kezükből a kormányzás eszközét...

www.origo.hu/itthon/20020610level.html

m.logic 2010.12.02. 17:28:15

Hozzá kell tenni, volt, hogy a ballibek uralták a teljes médiát és az ég világon senki nem tiltakozott. Ennek ellenére menjen a Fidesz a francba.

Chicano 2010.12.02. 17:28:53

Ahogy látom az összes Index címlapos blog ugyanazokkal a lökött alakokkal van tele akik ugyanazt az ostoba szöveget nyomják. 8 évig hallgattuk hogy vigyázni kell mert jönnek a rettenetes fideszfasiszták, most meg a fideszkomenistáktól kell rettegni. Mindez ugyan azoktól az arcoktól. Hát akkor rettegjetek vaze, mást úgyse tudtok. Csak így olvasva hihetetlenül unalmas már ez az egész.

gramercy 2010.12.02. 17:29:48

ne nezd ilyen farpofaval a dolgot

az elmult 20 evben felnevelkedett generacioknak jot fog tenni a kovetkezo 4-8-12 ev edzes

legalabb kezukbe fognak megint nyomtatott anyagot, megtanulnak proxyt kezelni stb. :D

igen, kreativok vagyunk, milyen innovativok leszunk ezutan !!! :)

gramercy 2010.12.02. 17:30:24

@Chicano: fasznak olvasod akkor

most meg valaszthatsz

igényes 2010.12.02. 17:32:36

Tizenkét év eltelte után magára ismert Chilko Ferenc, a BRFK gyilkossági nyomozócsoport volt vezetője egy Labancz Ferenc-féle nyilatkozat kapcsán - írja a stop.hu. Chilko neve számtalanszor előkerült már a Fenyő-gyilkosság ügyében, eddig azonban nem szólalt meg, kivéve a rendőrséget. Most úgy érezte, eljött ez a pont és tiszta vizet önt a pohárba.

A volt nyomozó cáfolta Labancz Ferenc korábbi szavait és állítása szerint az őt a gyilkosság közeléből hívó albán fiú annyit mondott a telefonba, hogy a Margit hídnál eszméletlen lövöldözés folyik, mire Chilko - aki közben egy tárgyaláson volt - felhívta a rendőröket, majd visszaszólt a fiúnak, hogy Fenyőre lőttek rá, neki semmi köze hozzá, menjen haza. Így a volt nyomozó érthetetlennek érzi Labancz Ferenc teóriáját a gyilkossággal kapcsolatban.

Ajánlott cikkek
Fenyő-gyilkosság: él az albán szál

. Fenyő-ügy: újabb mintakérés
"Az zavart, hogy tizenkét év után jön egy kollégám, aki olyan sületlenségeket mond, hogy majd megőrültem. Elmondta ezt a hülye teóriáját, hogy a fiú jelentett nekem. Nem vagyok én hülye, megérdeklődtem a rendőrségen, hogy mi van és kész. Lehet, hogy kicsit erősebb az igazságérzetem az átlagnál... Én nem az az ember vagyok, aki a médián keresztül nyilatkozik, ha én tudtam volna valamit, nem ide sétálok be, hanem a megfelelő helyre" - mondta a TV2 Frizbi Hajdú Péterrel című műsorának felvételén Chilko Ferenc, aki szerint a probléma ott volt, hogy a szemlét nem megfelelően bonyolították le a helyszínen, s cáfolta azt az állítást is, miszerint nem folyik titkos nyomozás a Fenyő-ügyben.

" Aki ezt a gyilkosságot megcsinálta, abban nem volt profizmus, rossz volt a nyomozás. Sok haragosa volt Fenyőnek, de egy jutott el idáig. Az elkövetői kör meg lehetett volna és abból vissza lehetett volna származtatni mindenkit. Amit viszont a hanyag helyszíni szemlével elrontottak, nem lehet bepótolni" - mondta a volt nyomozó, aki szintén az albán vonalat erősíti, de a műsorvezető kérdésére azt válaszolta: a megbízó a médiából jöhetett és nagyobb esélyt tart arra, hogy magyar volt.

Mikor gyilkoták meg Fenyőt?
Ki volt az államügyész a gyilkosságot követő 3 évben?
A Fenyő gyilkosság idején ki volt hatalmon, aki pedig képes lett volna Apeh ellenőrzéssel megszabadulni a Fenyőtől.
Ki nem volt hatalmon, kit veszélyeztetett volna Fenyő a sajtóval?

bebe tv 2010.12.02. 17:35:54

@Link Elek: Ezek a fiúk már háromszor
fordítottak a köpönyegükön. Ugye először
mindnek ott volt a KISz, hiszen mind
kádergyerekként került be a jogi karra.
Ha a bizonyítványuk számított volna csak,foghatnák az eke szarvát. 90 után liberálisok lettek. Amikor Kövér és Co. rájött,
hogy ott nem terem nekik babér, áthúztak
polgárba, kereszténnyel jól megspékelve.
Most visszamentek a kályhához és kezdik
utánozni Aczél Györgyöt, Biszkut és
társait. Közben cinikusan demokráciát
emlegetnek mint példaképeik annak idején. Nem csoda, mert tele vannak volt komcsi funkcionáriusokkal.Gratula a 2/3-t összehozó szavazóknak.

Chicano 2010.12.02. 17:36:15

@gramercy: Tudod kirakják az Index címlapra, aztán onnan meg csak idejön az ember elcsodálkozni hogy ebben a fene nagy diktatúrában mekkora pofája lehet annak akinek nem tetszik a kormány. De igazad van, teljes időelbaxás a dolog, úgyhogy további kellemes rettegést kívánok.

Rob67 2010.12.02. 17:39:46

@Vidéki: Barát te tényleg vidéki lehetsz... :)
Errefelé azért egyértelmű hogy egy jogállamban nem szalai annamariska fogja megmondani hogy mi az alaptalan és becsmérlő.
Vagy ő tényleg jobban tudja mert annak idején abban mocsikban nyomult egy pornólap szerkesztőjeként?
Vagy mitől?

Rob67 2010.12.02. 17:42:13

@Commandante Jayasuriya: Ezt még törvénybe foglalják vazze :)

bebe tv 2010.12.02. 17:43:11

@igényes: Minden lehetséges. Annyi azon-
ban tény, hogy az eladható lapoknak már
mind volt új gazdája. Valakinek biztosan
kellett egy pár napilap. Feltételezem,
hogy önszántából a Fenyő lapot nem adott
volna el.Ellenkezőleg, még tovább akart
terjeszkedni. Akiben nincs bizniszvéna
az persze elad. Ez volt utána az özvegye.

Vidéki 2010.12.02. 17:43:34

@Rob67:
Te akarod megmondani, mi a jogállami és mi nem.

Neked az anarchia is jogállami.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.12.02. 17:44:59

Szarházi szemétség 20 milliárdért stadiont építeni, csak állami pénzből , önerő nélkül egy 0 pontos, garázda csapatnak.
De hát Orbánnak és a fidesznek nem ez az egyetlen pofátlan dolga.

Rengeteg elbocsájtás, bércsökkentés, ők meg herdálnak.

Orbán a jó édes anyád!

2010.12.02. 17:45:18

@igényes: Ne hagyjál már hülyén meghalni!!!
Írjad már meg a válaszokat, mert egész éjjel izzadságtól lucskosan forgolódhatok az ágyamban, ha tüstént nem tudom meg.
Nincs türelmem nekem a guglit vallatni, hogy rágyüjjek egy ilyen sarkalatos igazságra.
Legaláb annyit, hogy komcsi volt, vagy nemkomcsi?

bebe tv 2010.12.02. 17:47:32

@Chicano: Nem te voltál véletlenül az aki május elsejéken tele torokkal kiabált, hogy éljen a Párt és a megbonthatatlan
Szovjet-Magyar Barátság? Embernek ilyen
gyorsan nem szabadna felejtenie.

arlequin 2010.12.02. 17:49:21

jó a poszt. tényleg.

Commandante Jayasuriya 2010.12.02. 17:51:14

@Rob67:

Minimum törvénybe, de inkább az új alkotmányba.

igényes 2010.12.02. 17:54:36

@bebe tv: Valaki nyílvánosságot akart, akinek volt, az miért tette volna?

döncike1 2010.12.02. 17:54:49

@E-one: gugli a barátod kérdezd meg tőle

bebe tv 2010.12.02. 17:56:27

@E-one: Jól emlékszel, de kellett hozzá
a Torgyánék majdnem 20%-a meg az Ibolyáék
5-6 %-a is. Józsi bátyátok csinált belőle
királyt. Azóta hová lettek a kisgazdák
és az MDF? Bedarálták őket, mint Feró a
csirkét.

igényes 2010.12.02. 17:59:00

@Vitáz van Bánegressy: Mivel nincsenek komcsik, nem is voltak, be szép lett volna, az eszmére értem, nem a szocializmusra, bár humánusabb, mint a mai rendszer, csak 1970 utánra gondolok. Emberek vannak, akik kizárólagos nyilvánosságot, ellenőrízve, megszűrve akarnak! (Nem dolgozni érte!) Megkapni!

Használd a kereső programot nyugodtan. Szinte történelem.

bebe tv 2010.12.02. 18:00:42

@igényes: Lehet, hogy nem fogalmaztam
teljesen érthetően.Lehetséges, hogy olyas valaki mozgatta a szálakat a háttérben akinek még nem voltak lapjai. Szerintem
te is így gondoltad.

loláb 2010.12.02. 18:03:19

@E-one: ja, 2002-re gondoltam.

bebe tv 2010.12.02. 18:11:07

@Schindler Pistája: Te meg jobban tetted volna, ha az iskolába tanulni jártál vol-
na és nem vihogni. De büszke lettél ma-
gadra hirtelen te echte magyar.Mi a neved???
Netán Sztopacsek ???? Milyen véletlen, hogy egyszerre milyen bátor lettél!!!
A romák ilyenek. Ha sokan vannak akkor
nagy a pofájuk.

Fideszman 2010.12.02. 18:11:22

@Schindler Pistája: te nem tehetsz róla, hogy lelki sérült lettél, de azért, mert a szüleid elhagytak és egy nevelőintézetben nőttél fel, ahol minden héten háromszor megerőszakoltak még nem ok arra, hogy másokkal így beszélj.
Kevesebbet járj jobbikos gyűlésekre és a kocsmába ne szórd el a pénzed, helyette inkább menj havat lapátolni vagy szedj szemetet a parkokban, hogy legyen valami hasznod is. Csak jót akarok neked te féreg.

legeslegujabbkor 2010.12.02. 18:12:53

Azért remélem, minden papíralapú és online újság leült, és elkészítette a B tervet. Esetleg biztonság kedvéért rögtön a C-t is.

igényes 2010.12.02. 18:14:57

@bebe tv: Amennyiben az akkori rendőrség, nem hibáztatom a kis rendöröket, információk birtokában lettek volna eredményre is jutottak volna. Igen azt kell nézni, ki kért és nem kapott sajtszeletet, és kinek van ma nagy sajtszelete. Nos, soknak van. A szocialista P&B média leépült. Ki épült fel, lehet megint keresni!

Lényeg, hogy Fenyő meghalt, nem a külföld miatt! Magyar volt a gyilkosság megrendelője, és szerencsés, mert szerencsés volt! Ma is vannak albán, török, ukrán ügyvzetők, ez a technika a "legkiválóbb emberhez" vezethető vissza. Nem mondom, írom a nevét! Kell egy megbízható rendvédő P..., és kell egy ész, S..., és kell egy jogi szakember...P

Persze ez butaság!?

seahawks 2010.12.02. 18:18:29

@Vidéki: "minden alapot nélkülöző rágalmazás é s egyéb alantas, mocskos tartalmak terjesztésének korátozásáról van szó."...
-ez is a sajtószabadság korlátozása.

mnandy 2010.12.02. 18:18:42

A jobber média-anschlussról jut eszembe:

"Akinek TV kell, vegyen magának!" ..

Fideszman 2010.12.02. 18:20:13

@igényes: csak nem arra az illetőre gondolsz, aki 98-ban kicsit aláásta a közbiztonságot a választások előtt néhány kézigránáttal?

Bergeroth 2010.12.02. 18:22:44

Ebben az országban, jelenleg állami szintű agymosás zajlik, a jelenlegi kormány irányításával.
Azt mondd amit mi akarunk hallani, azt gondold amit mi akarunk hogy gondolj, azt tedd amit mi akarunk hogy tegyél. Persze nem mondják ki így közvetve, de minden apró jel és lépés ezt mutatja.
További szép napot elvtársak.

igényes 2010.12.02. 18:28:43

@nagymagyarmagyar:
Nem nézek utána vajon kire gondolsz, de megírod?

Nézetem szerint: Aki a "média mogult" megölte, ma eredményes birodalommal rendelkezik, és növeli részesedését. Ez szerintem nagyon egyszerű. Befektetet és nyert, nem izlésem szerint. Ki az a magyar, aki birtokolja a médiumok többségét? Nem tudom, ki segít?

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.02. 18:29:58

Azért van így, mert Orbánék képtelenek tanulni. 98tól ugyanezeket a hibákat követték el, és nem értették, hogy miért mentek a süllyesztőbe. Most se fogják érteni.

A Fidesz szereti a hatalmat, de nem tudja, hogy meddig lehet baj nélkül elmenni. És szarik mindenki pofájára, a saját táborát is beleértve.

igényes 2010.12.02. 18:52:08

De ki volt a Belügyes ekkoriban?

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.12.02. 18:52:48

@ poszt Remélem, hogy igazad van és tényleg nem hoz sokat a kormánynak a média elfoglalása. De a jobboldal '94-es és 2002-es vereségében a közmédia pártpolitikai irányítása nem biztos, hogy okozati tényező volt. A logika, miszerint kikap a jobboldal, ha megszállja a médiát, a régi viccre emlékeztet:

Egy tudós kísérletezik a bolhával:
Letépi az egyik lábát és azt mondja neki hogy bolha ugorj
Erre a bolha ugrik
Kitépi a másik lábát és azt mondja neki hogy:bolha ugorj
A bolha ugrik
Kitépi a harmadik lábát és azt mondja neki:bolha ugorj
A bolha ugrik
Aztán kitépi az összes lábát és mondja neki:bolha ugorj
Erre a bolha nemugrik
A tudós feljegyzi magának a noteszébe hogy:
Ha a bolhának az összes lábát kitépjük akkor megsüketül

igényes 2010.12.02. 18:52:57

@nagymagyarmagyar: Ki volt a Belügyminiszter a Fenyő gyilkosságnál?

igényes 2010.12.02. 18:55:38

Mi lesz, ha a wikileaks, mond is valamit!

igényes 2010.12.02. 19:04:50

Tudni kell, hogy mára már eredménye van a Fenyő legyilkolásának. A KSH adatok alapján észlelhető lesz, ki a legeredményesebb média tulajdonos ma! ki birtokolja a médiát, ki a feltörkvésben első helyen álló. Akinek csökkenőben van a média feletti uralma annak nem kell félnie Polt Pétertől!

stefan75 2010.12.02. 20:07:03

@Minek új stadion a Loki pofozógépeknek Orbán?:
Ez nem a stadionokról szól. Az önkormányzatokból éltek 8 évig, és azok többsége most csődközelben van, 10-20 milliárdos adósságokkal. (Igazából már fél éve becsődöltek, csak ezt nem mondták ki, hogy ne legyen botrány, inkább leépítettek meg nyugdíjba zavartak mindenkit.)

Most a nyugdíjkasszát is ezért nyúlják le. Lesz belőle új Széchenyi terv, amiből az önkormányzataik meg az udvari cégeik fognak sok pénzért egy nagy büdös semmit venni, hogy fű alatt rendezzék az adósságaikat.

A magánnyugdíjakat már az elmúlt 8 évben ellopta a Fidesz, csak most könyvelik le a tranzakciót.

Látnok. 2010.12.02. 20:20:23

@KG2000: Olvasd el mit írtál. Ha rokonod lennék, elsírnám magam.
Ajánlok egy olvasnivalót, hátha nem láttad (a Magyar Nemzet címet viselő nyomdai termékben biztos hogy nincs benne):
hirszerzo.hu/publicisztika/20101130_orban_eltitkolt_interju

És utána el lehet gondolkozni erről az emberről. Az Istenetekről. Brrr.

odamondó 2010.12.02. 21:16:25

Fidesz feje tetejére állhat akkor is 2014ben úgy fogja leváltani őket a magyar mint a szaros gatyát.

2002ben is megkapták a kiutalót pedig akkor az EU meg a világ felfelé ment. Akkor nézzük meg a mai helyzetet, amikor mindenki várja a jobbulást, de nem jön majd.

ökörpöröly 2010.12.02. 21:22:00

Cigány Szaddam keleti despotizmust vezetett be. Minden jogágat az uralma alá hajtott. A médiatörvény ámokfutása csak egy lépés. Nem tudni, hogy mi várható. A helyzet csak egyre borzalmasabb lehet.
Készül a pártalkotmány -az lenne a legegyszerűbb, ha visszaállítanák az 1949-es Alkotmányt egy az egyben-, szétverték Alkotmánybíróságot, bitorolják az Állami Számvevőszéket, a Legfőbb Ügyész -csak lesz- és a Köztársasági Elnök bábfigura, magántulajdont államosítanak, visszamenőleges törvényhozás van stb..
Visszatért 1917-1919-1947, a bolsevizmus újraéledt.
Egyetlen egy kiút van, a kivándorlás. Soha nem hallottam annyi embertől azt, hogy innen menekülni -szinte kizárólag olyanoktól, akiknek jó állása van, akik ált. 400-600.000 bruttót keresnek-. Tehát itt már nem csak a munkanélküliségtől meneküln(én)ek az emberek, hanem a kiszámíthatatlanságtól, a jogbiztonság teljes hiányától és a diktatúrától.
Ha ezek a magas hozzáadott értéket teremtő értelmiségiek elkezdenek kivonulni, ha a nyugati cégek, befektetők kivonják a működőtőkét és befektetéseiket, akkor erre az országra halál vár.
Nekem meggyőződésem, hogy a magyar alkalmatlan az államiságra. Mi egy esetben tudtunk volna Európához tartozni -most a "nemzet" többségét adó tömegekre értve-, ha sikerül II. József elnémetesítési terve.
A magyar függetlenség ugyanolyan bohóckodás, mint a csecsen, zulu stb. függetlenség. Jól működő államot csak kultúrnépek tudnak létrehozni, a magyar pedig nem kultúrnép.

gravi_t 2010.12.02. 22:56:53

@ökörpöröly: Figyi, szerintem előbb kérdezz meg pár irakit, hogy most jobb-e nekik, vagy a szaddám idejében.

Meg azt is elmagyarázhatnád, hogy egy nácifasiszta pártnak hogy lehet cigány vezetője már ennyi ideje. Nem vették észre, hogy dzsippó, vagy mi?

Ez meg:
"az lenne a legegyszerűbb, ha visszaállítanák az 1949-es Alkotmányt egy az egyben"
már a megalol kategória. Nézd meg, mi az 1949. évi XX. törvény más néven.

Aztán itt ez a két gyöngyszemed:

"Egyetlen egy kiút van, a kivándorlás."
"Ha ... elkezdenek kivonulni, ... akkor erre az országra halál vár." (plusz amit 2. jocóról írsz)

Ilyen frankó hazaáruló dumát már rég hallottam. Lehet, azért, mert már nincs szdsz, és mszp-gyűlésekre meg nem járok.

gravi_t 2010.12.02. 23:04:29

@Látnok.: Hú, ez mekkora már! És egész idáig nem találták az interjút, és most, a legjobb pillanatban néztek be a papírkupac alá az íróasztalon? Állat!

Azt olvastad, hogy a csekkbefizetés is adóköteles lesz? Itt a hír:
holnapiujsag.blog.hu/2010/10/20/2015_orban_megadoztatja_a_csekkbefizetest

ökörpöröly 2010.12.02. 23:29:07

@gravi_t:

Kedves Bolsevik!

Ne szennyezd be a tisztességes, idealista fasiszta pártalakulatokat a cigány Szaddam jelenségével!

A Baath és Szaddam sikeresen tette tönkre Irakot, ami a világ egyik leggazdagabb állama lehetne, ha nem az az őrült kerül hatalomra.

Minek maradni a csőcselék közt? Nincs más kiút, aki kultúrállamban akar élni, gyermeket nevelni, annak ki kell vándorolnia. Nem én tehetek arról, hogy a magyar nemzet többségét alja nép alkotja.

Igen, egyre több diplomás, képzett, nyelveket beszélő emberrel beszéltem, akiknek jelentős részük ki akar vándorolni, mert csak a hozzád hasonló patkányok élnek szívesen egy bűzös szennycsatornában.
Mivel Nyugaton nagy kereslet szakemberekre -pl. Németország százezres nagyságrendben vár kvalifikált munkaerőt- ki fognak menni.
GDP-t és a GNP-t növelni pedig a magas hozzáadott értékkel lehet, amit a műszaki és gazdasági értelmiség teremt meg. Azok, akik ki fognak vándorolni.
Mit nem értesz ebben, bolsevik?:)

A cionkékeket és a vörösöket is utálom. A magyarság csürhe és primitív mivoltát jól mutatja, hogy eddig egyetlen egy normális kormányt se tudott megszavazni.:)

Bezzeg, ha sikerült volna II. József elnémetesítési kísérlete, akkor jobb lenne! Kiirtotta volna a keleti devianciát a germán kultúra és erkölcs, kultúrnéppé válhattunk volna.:)

ökörpöröly 2010.12.02. 23:31:55

@gravi_t: Ja, tényleg, a cigány Szaddam hívei hülyék és nem értik a cinizmust!:) Az 1949-es Alkotmány visszaállítása. Azért írtam, mert a bolsevik cigány Szaddamhoz az illik. Energiát spórolhatna meg, ha szellemi elődje, a szintén kisebbségi bolsevik, Rákosi Mátyás Alkotmányát visszaállítaná.:)

egyenlítő 2010.12.02. 23:50:11

@ökörpöröly: "Bezzeg, ha sikerült volna II. József elnémetesítési kísérlete, akkor jobb lenne!" Adolf Hitler is pont ezt mondta, csak nem akart kivándorolni.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.03. 12:06:33

Ez az elnémetesítés egyébként jó ötlet lett volna. Buktunk volna egy szép nyelvet, cserébe Ausztriában élnénk. És ez nem hazaárulás: a "lett volna" meg a "legyen" között magyarul tudó emberek tudnak különbséget tenni, a többi retardált meg kit érdekel.

gravi_t 2010.12.03. 13:29:29

@ökörpöröly:

Meg azt is elmagyarázhatnád, hogy egy nácifasiszta pártnak hogy lehet cigány vezetője már ennyi ideje. Nem vették észre, hogy dzsippó, vagy mi?

Vegyük hozzá azt is, hogy egy kommunista hogy lehet a nácifasiszta fidesz elnöke, ez is érdekelne.

Aztán itt ez a két gyöngyszemed:

"Egyetlen egy kiút van, a kivándorlás."
"Ha ... elkezdenek kivonulni, ... akkor erre az országra halál vár." (plusz amit 2. jocóról írsz)

Ilyen frankó hazaáruló dumát már rég hallottam. Lehet, azért, mert már nincs szdsz, és mszp-gyűlésekre meg nem járok.

gravi_t 2010.12.03. 13:31:05

@Humperdickk: a nemzet eltűnésének kívánását egy magyarul tudó helyesen nemzetárulásként azonosítja, a többi retardált meg kit érdekel.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.03. 13:37:27

@gravi_t: aki a "jó ötlet lett volna" múlt idejű konjuktívuszt jelen idejű kívánásnak gondolja, nem tud magyarul, ezért retardált, ezért kit érdekel.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.04. 00:39:10

@stratez: Ez a kommented hülyébb és korlátoltabb az átlagodnál.

Én csak független újságot olvasnék. De ma talán a Buci Maci az egyetlen független újság.

Berlin főpolgármestere itt járt, és hozott egy darabot a falból, melyet a Terror Háza előtt állítottak ki. Erről a teljes magyar média (most tévék csak) kussolt. Az ARD híradójából tudtam meg. Azt is, hogy Tarlós nem találkozott vele.

Amikor elmondja tegnap este a tévé, hogy a Forint egész nap stabilan, bár kis mértékben erősödött, és megnézem a neten, A Csányi féle OTP-nél is közel 2 forintot gyengült 15 órakor. A napi kis mértékű abszolút mozgása pedig majdnem 10 forint volt....

Ezeket a szarokat minek nézzem/olvassam? Legyen független a média, akkor teljesít jól!

egyenlítő 2010.12.04. 09:58:01

@Vidéki: "A minden alapot nélkülöző rágalmazás é s egyéb alantas, mocskos tartalmak terjesztésének korátozásáról van szó."

Hermann Göring: "Hogy Németországban ki a zsidó, azt én mondom meg!"

egyenlítő 2010.12.04. 09:58:43

@egyenlítő: Helyesbítek, ő is kivándorolt Németországba.

egyenlítő 2010.12.04. 10:17:47

Alkotmányvédő diákok tüntettek - Az MTI nem adott hírt a tüntetésről

bebe tv 2010.12.04. 13:45:17

@Schindler Pistája:
Te közted és közöttünk a következő óriási
különbségek fedezhetőek fel.
1.Mi az agyunk szürke állományát értelmes információkkal látjuk el.
2.Ha elhagynánk a hazánkat-ami eszünk ágában sincs-, ott is hasznos tagjai lennénk a társadalomnak.
3.Ha az összes hozzánk hasonló ember,külföldön keresné a boldogulását, akkor neked ki termelné meg a munkanélküli és szociális segély árát?
Gondolkodj el ezen, ha már ilyet olykor egyáltalán szoktál. Tanácsolja ezt neked
egy olyan valaki, aki soha sem szimpatizált sem a vörös sem pedig a barna inges diktatúrával.Rád nem tudom
most éppen melyik szín illik. Még az is lehet, hogy az inged belül barna kívül meg pont most vörös. Megkérlek, ha már fröcsögsz, akkor apádra meg anyádra aki ilyen lumpen embert nevelt belőled.

bebe tv 2010.12.04. 13:50:27

@nagymagyarmagyar: Látom te is lerendezted a Schindler Pistáját. Elnézést, hogy a te nevedben én is megtettem.

egyenlítő 2010.12.04. 19:33:27

@Schindler Pistája: Nem értelek. Miért kellene egyáltalán választásokat tartani négy év múlva, amikor a zemberek 4/3-a egyetért a kormány politikájával, és ez az arány még növekedni is fog a nyuggerek kihalásával. Végre van tökéletes Vezetőnk, örüljünk neki, a média teljes támogatásával.

egyenlítő 2010.12.04. 20:34:36

@Schindler Pistája: Már elnézést, miért mennék éppen Tel-Avivba? Hiszen az egész Közel-Keleten egyedül ott van parlamentáris demokrácia! A legjobb itt lesz nekem, a Szent Korona védelmezőinek örök védelmében.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.04. 21:00:31

@bebe tv:
"3.Ha az összes hozzánk hasonló ember,külföldön keresné a boldogulását, akkor neked ki termelné meg a munkanélküli és szociális segély árát?"

És ha utána magukra maradnak, akkor kit fogank gyűlölni? Ki lesz utána az ellenség? Vagy a Kánaán attól fog eljönni, ha mi elmegyünk?
@Schindler Pistája:
NEM FOGOM ELHAGYNI A HAZÁMAT AZÉRT, MERT EGYKÉT FELFUVALKODOTT MAJOMTEVE ÁTMENETILEG MEGPRÓBÁLJA SÁRBA TIPORNI A DEMOKRÁCIÁT!
süti beállítások módosítása