/>

Mint a következő, egy területi vezetőtől származó idézetből is jól látszik, a VDSZSZ-nek természetesen egyáltalán nem célja a közvéleményt alkotó lakosság fúrása, utasbarát szemléletük példaértékű lehet minden közlekedési dolgozó számára.

A reggeli, illetve a délutáni időszakban 2-3 óra időtartamra hirdetünk csak sztrájkot, hetente akár több alkalommal is. [...] A másik lényeges pontja az új sztrájktechnológiának, hogy csak a munkáltató felé jelentjük be a sztrájk megkezdését megelőzően kb. egy órával, a közvélemény felé nem [...], a VDSZSZ-tagok a sztrájk kezdésének időpontjáról SMS-ben kapnak értesítést.

A gaskói szép új világhoz szokott magyar erre már nem mond semmit, talán már nem is legyint. De hol van ilyenkor a Magyar Gárda? Tétlenül nézik, ahogy holmi kisebbségi csoportok (lásd VDSZSZ-tagság) magyarok tízezreivel, százezreivel szórakoznak egy olyan válság közepette, amikor különösebb indok nélkül is kirúgják az embert, hát még ha párszor el is késik munkából?

Vagy hol vannak a polgári körök? (Tényleg: hol vannak?) Egyesek itt szórakoznak a néppel, az Tornádó Polgári Kör meg az Áprilisi Ifjak pedig hallgatnak. Miközben - állítólag - most jött el igazán a polgári körök ideje.

Egy önmagára a rendet elősegítő civil kezdeményezésként tekintő szervezet legalább a hangját igazán hallathatná. Nem feltétlen kell zászlókkal a székház elé vonulni, elég lenne csak egy közleményt kiadni vagy akármibármi. A hallgatás pont ugyanannyit árul el, mint a beszéd. A csend megbélyegez: cinkos, aki néma.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr35924403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabiaki (törölt) 2009.02.05. 16:15:13

Rossz a sztrájk törvény.

fleming 2009.02.05. 16:21:19

demagóg környezetben nincs népi kezdeményezés, csak a tömeg saját célokra történő mozgósítása...

szabiaki (törölt) 2009.02.05. 16:22:43

Esetleg megoldás lehet, egy mobiltelefon zavaró eszközzel sztrájkolni az állomások környékén az utasoknak. Persze az illegális.

szobatars 2009.02.05. 16:22:54

javaslonm kezdeményezd a Bíróságon a Magyar Gárda újbóli bejegyzését..
:-)

Dubito 2009.02.05. 16:26:19

Mekkora balhé lenne, ha pl. az áramszolgáltató dolgozói azzal szórakoznának, hogy "most itt kapcsolom le az áramot egy fél napra, holnap amott, és persze nem szólok előre a fogyasztónak"
Miért kell a vasúttól mindent eltűrnünk szó nélkül, miután még élősködnek is rajtunk?

Neocon 2009.02.05. 16:27:14

Ebbol is latszik hogy a Magyar Garda szart sem er....

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.02.05. 16:27:56

Kormányváltás kell, Viktor majd ad nekik két pofont, meglepődnek, és hazamennek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.05. 16:32:34

@agyvihar: Pofon? Ugyanmár, elég ha csak odaszól Gaskónak, hogy "Jól, van most már abbahagyhatjátok, fáradj be hozzánk a tiszteletdíjadért..."

serwer 2009.02.05. 16:39:07

@Fedor:
szerintem gaskónak nem kell a tiszteletdíj, mivel kőgazdag
pont ez lesz a veszte orbán alatt

a szocik nem találtak rajta fogást

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.05. 16:40:49

@serwer: Nem csak pénzzel lehet jutalmazni. Vannak nagyon jó kis miniszteri, államtitkári posztok, meg igazgatótanácsi tagságok...

serwer 2009.02.05. 16:53:33

de a gárdát miért kellett belekeverni?
csak összezavarjátok a világnézetüket

serwer 2009.02.05. 17:06:43

másik, hogy milyen adatbázisból dolgoznak?
reméljük nem lesz emeltdíjas sms :)

netsrot 2009.02.05. 17:08:54

Azért valaki lelőhetné ezt a Gaskót! Bár Orsós , gonosz törpe temetésére is szívesen elmennék:)))))

ave 2009.02.05. 17:09:16

Ha megadnak akart egy fillert is a 250ezerbol en megyek sztrajkolni ellenuk!

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.02.05. 17:09:39

Ezt a gyökér gaskót miért nem önti le szarral valaki, mondjuk a faszparszt tomket, az úgyis szeret ezzel szórakozni.

borpancsoló 2009.02.05. 17:14:09

Jobbat mondok! Hol vannak azok az állami szervek amiknek az én normális életvitelemet kéne védeni, megakadályozni, hogy a büdös paraszt gaskó miatt kirúgjanak a munkahelyemről, biztosítani hogy beérjek a kiírt vizsgára.

Abban egyet értünk, hogy jobb helyeken az a barom már börtönben ülne azért a sok szemétségért, amit a társadalom kárára elkövetett.

De mégis hogy jön ide a "magyargárda" meg a "magyargárdázás"?

Nem érzitek ezt eröltetettnek?

Ha csak annyit írtok, hogy idióta magyar gárda, itt helyeselnék és hosszassan bizonygatnám az álítás helytállóságát.

De ez így egy baromság már bocs.

Miért nem írod ennyi erővel, hogy hol van ilyenkor a rákellenes liga? Kb ugyanilyen erőltetett.

Aki a Gárda és társai ellen emeli fel a szavát, az ne sűlyedjen ugyanolyan értelmi szinvonalra, mint azok. Mert ilyen összefüggéseket, indoklást kb ezek a szervezetek használnak.

Jervis 2009.02.05. 17:17:25

nagyon egyszerű a válasz:
- a cigányoknak nincs joguk lopni,
- az elmüsnek nincs joga kapcsolgatni az áramot,
- a szakszervezeteknek viszont joga van sztrájkolni,

egyszerű: kedves baloldaliak változtassatok törvényt és tiltsátok be a szakszervezeteket - szép baloldali gondolat lenne... :)

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.02.05. 17:17:59

Ha megcsinálják, én mávost verek. És nem fog érdekelni, hogy vdSS vagy milyen tag...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.02.05. 17:18:40

@borpancsoló >>: "Jobbat mondok! Hol vannak azok az állami szervek amiknek az én normális életvitelemet kéne védeni, megakadályozni, hogy a büdös paraszt gaskó miatt kirúgjanak a munkahelyemről, biztosítani hogy beérjek a kiírt vizsgára."
Így van...

borpancsoló 2009.02.05. 17:24:37

Amúgy a vdszsz-be azt nem értem, hogy miből gondolják, hogy ha az őket alkalmazó cég elad egy részegységet akkor őnekik jár a pénzből. Úgyértem ilyen csak az RT-k részvényeseinél van. Ezek valamit nagyon kevernek. Attól hogy állami cég, még nincs tulajdonrészük, illetve csak annyi, amennyi nekem, vagy akárki másnak. Oszt mégsem sztájkolok.

Egyébként rohadjon meg ám az a miniszter is, aki erre a 250-ezerre szóbeli ígéretet tett az eladás előtt, hogy gyorsan beleegyezzenek a szakszervezetek! Na azzal kéne kifizettetni ezt a pénzt.

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.02.05. 17:25:24

libbantkák, hogy jön ehhez a gárda??? megint csak fröcsögni tudtok.

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.02.05. 17:26:24

@borpancsoló >>: a miniszter igerte meg nekik. ha a miniszter fizet, akkor okés lesz a dolog.

netsrot 2009.02.05. 17:27:04

Orsós Orbán parancsára "intézkedik" a szar Gaskó! Ő csak a gonosz törpe keze!!!!!

borpancsoló 2009.02.05. 17:38:55

@H00ligan: Akkor bocs, én félreértettem, de ezek szerint könnyen félreérthető, mert többen is azt írták, amit én.

Számomra biztos azért is, mert nem ismerem túlzottan a blog munkásságát és arra gondoltam, hogy biztos akkor itt is csak az a lényeg, hogy fröcsögjön valami, mindegy honnan.

Alapvetően el kell adni a mávot a francba, akár jóval áron allul is, ugyanis nem kell évi 500 milliárdot termelő vállalatot fenntartanunk ha mégcsak társadalmi haszna sincs. Vevő is lenne rá egyébként.

Sosem értettem hogy miért kell nyereséget termelő állami cégeket eladni addig, míg van egy ilyen, nyilvánvalóan tarthatatlan vállalat amit a baráti szálak tartósan veszteségesnek predesztinálnak.

Igy nézve egyből világossá válik ugyanis, hogy csak a gyors pénzszerzés a cél, nem a stratégai lépések végrehajtása. Eladunk egy jól menő repteret hogy gyorsan pénzhez jussunk. Fél év múlva se pénz,se reptér. Nem ám a mávot, ami bár kevesebbet ér de évente elkölti egy reptér árát veszteségként.

gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.05. 18:13:40

A szakszervezetekre szükség van. A sztrájk egy nemes dolog.
Amit ez az ember csinál, a média segítségével az azonban megdöbbentő. Saját magának húzza a zsét már mióta. Ezt a hülye is tudja, akik a környezetében vannak azok meg már inkább röhögnek rajta.
Egy akkora retyó mint a máv a földön nincs még egy. Pontosabban hagyták hogy retyó legyen. Miért nem ez ellen sztrájkol? A baromarcú.

Eizogembird 2009.02.05. 18:22:06

A gaskó biztos,hogy valakinek a keze. Az a keze amivel a fajansz fölött a papirt használja.

mnmnbkhj 2009.02.05. 18:24:15

Gárdás vonatok képzelem, jó lehet, árpád sávos kocsik, gaskó meg menekül a rail jettel :D

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.02.05. 18:39:01

Nem zavarni kell a telefonjaikat, mert az nem csak illegalis, de konkretan megvalisothatatlan is, hanem az SMS-ezos rendszeruket kel tonkretenni. Azt pedig ugy lehet, hogy kamu sztrajkfelhivasokat kell benyomni, hadd terjesszek a birkak. Social engineering rulez :).

Amugy felhaborito az egesz, es remek a kisebbsegezos fricska :)

@Jarvis: Ugyan-ugyan, ez csak egy kis ironia, ami ramutat a garda meg a hozza hasonlok evrelesenek logikai bakijara. Raadasul a cigannyal nem csak az szokott baj lenni am, hogy lopik, hanem az is, hogy nem dolgozik. Meg hogy felveszi a segelyt, hogy 'azert szul', hogy tobb segelyt, csaladi potlekot kapjon. Pedig joga van hozza.

De a torvenymodositas jo otlet. Nem betiltani kell persze a sztrajkot, hanem ugy szabalyozni, hogy a _tarsadalom_ szamara az a legjobb legyen. Marpedig ha igy vissza lehet vele elni, akkor az nem jo a tarsadalomnak. Mert ugye az lenne a lenyeg, hogy a sztrajkolo tudja ervenyesiteni az erdekeit (legalabbis kapjon ehhez plusz eszkozt), de a nem sztrajkolo tobbseg kozben azret ne szenvedjen tul nagy hatranyokat. Ha latvanyosan borul az egyensuly, akkor valtoztatni kell. Mondjuk kelljen elore bejelenteni azt a nyamvadt sztrajkot, kulonosen azoknak, akik ilyen a tarsadalom szamara fontos feladatokat latnak el. A sztrajk celja nem az lenne, hogy a tobbiekkel kib...anak, hanem az, hogy a munkaltatoval b..nak ki. Nem mindegy. Arrol meg mar ne is beszeljunk, hogy ezek szintre direkt okorsegekert sztrajkolnak (lasd az _orszag_ vagyonanak privatizaciojabol szarmazo bevetel...)

netsrot 2009.02.05. 18:43:07

Törványmódosítás kell: Orsós Orbán ne adhasson utasítást Gaskónak!-- (se)ennyi!

Gaskó Fan Club · http://gasko.blog.hu/ 2009.02.05. 18:59:52

A megoldás:
"Grespik László igazságügyi miniszter kezdeményezte a kormány legutóbbi ülésén a sztrájktörvény módosítását. Ez alapján az ország egészét érintő sztrájkot csak a mindenkori miniszterelnök előzetes jóváhagyása esetén lehetne hirdetni."
gasko.blog.hu/2008/12/19/2010_szeptember_1_leepitesek_a_mav_nal_borsik_tilatakozik

Doubledeceker 2009.02.05. 19:05:33


"új sztrájk technológiát fejlesztettek ki"

A kurva anyukat, nem inkább azon kellene törni a fejülket, hogy új működőképes vasútat fejlesszenek ki....

180 milliárdfba fáj ez nekünk minden éveben.

Ha nem lenne állami, már minde az utcán lenne a tetve.

új sztrájk technólogia.

Kérem ez törvényes.

Mert akkor én is azt fogom csinálni, hogyha épp egy 100 milliós ajánlat beadása van, a beadási határidő lejárta előtt 1 percel sztárjkba lépek, hacsak nem kapok azonnal fizetés emelést..

Circus 2009.02.05. 19:30:38

@borpancsoló >>: "Alapvetően el kell adni a mávot a francba, akár jóval áron allul is, ugyanis nem kell évi 500 milliárdot termelő vállalatot fenntartanunk ha mégcsak társadalmi haszna sincs. Vevő is lenne rá egyébként."

nem hinyzik ebből a mondatból valami? ;)

Amúgy teljesen egyetértek, már rég szét kellett volna zavarni az egészet és új alapon nulláról felépíteni.

szobatars 2009.02.05. 19:34:20

inkább örülnétek a sztrájknak!
A "hivatalos" kormányzati álláspont végül is az, hogy a járatok ritkításával és megszüntetésével lehet csökenteni a MÁV veszteségeit és nyereségessé tenni.
Ha sztrájk van, még kevesebb vonat jár..ergo kevesebb a veszteség.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.05. 19:35:47

@szobatars: a hivatalos kormányzati álláspontnak örüljön csak a kormányzat, más úgyse nagyon örül neki ezen a téren.

E-one 2009.02.05. 20:00:31

Na most azért képzeljétek már magatok elé, ahogy a világ végi megállóban, félúton leáll a vonat és közli a kaller, hogy na akkor innen sztrájk.
Nyugodjék békében.

szobatars 2009.02.05. 20:06:17

@tsabeeka: nekem mondod...próbálj meg vonattal eljutni Szegedről Pécsre...végül is "csak" két régióközpont..

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.05. 20:30:13

@szobatars: igen, ugyanez békéscsaba-debrecen. szomszédos megyeszékhelyek...

Blau t 2009.02.06. 08:23:52

1. Egy valamire való dél amerikai országban már rég lelőtték volna ezt a hülyét.
2. Javaslom, hogy a kedves utasok, ha jegyet kérnek tőlük, kezdjenek sztrájkolni. A sztrájk kezdetét jelezhetné egy SMS, de mivel az utasok valószínüleg nem ismerik a kalauz számát, így ezt helyettesíthetné valamilyen egyezményes jel. Például egy jól irányzott pofon elelyezése a kalauz arcán.
süti beállítások módosítása