/>

No, mit szóltok, cigánybűnözésről gagyogók? Csak nem véletlen kiderült, hogy az az állat, aki megölte tavaly azt a szerencsétlen lányt, nem cigány volt? Pech, mi?

Összeesküvés-elméleteket kezdtek el gyártani, vagy lapítotok inkább? Netán lesz köztetek, aki belátja a röhejesen egyszerű tényt: a cigánysággal kapcsolatban vannak problémák, sürgős megoldásra várva, de továbbra sem lehet minden egyes mocskos esetet az ő nyakukba varrni? Még az is lehet, hogy egy kicsit elszégyellitek magatokat, és olyanokon kezdtek el gondolkozni, hogy hülyék voltatok, amiért az általánosítást és a gyűlölködést, a könnyebb utat választottátok?
 
És talán a legfontosabb: látjátok, ugye, hogy kiderült, a gyilkos fehér, színmagyar volt? Akkor most mi lesz? Pogromot hirdettek a magyarbűnözők ellen?

A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr881210674

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.27. 13:17:15

Rendetlen rendpártRepedezik a Jobbik nagy rendpárti imidzse. Először kiderült, hogy a kiskunlacházi gyilkos nem cigány, most még az is bebizonyosodni látszik, hogy bizony az alvilág és a Jobbik vezetése összeér. Összenő, ami összetartozik, mondhatnám kárö…

Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.06.27. 00:52:28

M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből "-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a fa…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.27. 08:35:10

Két cigány beszélget:
- Láttad az újságot?
- Igen.
- És mi volt benne?
- Töpörtyű

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.27. 08:37:16

Most akkor tényleg csak 1 elkövető volt? Mintha a gyilkosság után több elkövetőről beszélt volna a szakértő rendőrség. Akkor ezt most hogy? És mi van, ha kiderül, hogy az elkövető 'magyarnak' a nagymamája zsidó (volt)? Akkor ez már zsidóbűnözés? Muhh-ha-ha!!!

Pelso.. 2009.06.27. 08:38:12

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:

Az általánosításokkal kiválóan a cigány származású bűnözői réteg malmára hajtjátok a vizet: jobban el tudnak bújni a nagy közösségben, persze hamis hivatkozásokkal. Majd egyszer megköszönik...
Ha neked ezt jelenti a demokrácia..

@rettegettegérfog:

Tegyünk már különbséget a nyomozás során felmerülő lakossági információ és a tények között.
Azt a mocskot elkapták, ez a lényeg, nem az esetleges hottentotta vagy hupilila mivolta.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.27. 08:43:51

@E-one: "öt nappal diplomázás előtt sejtheted, mikor fogom magam ilyeneken felhúzni..."
Ja, Te ilyen fiatal vagy, gyerek? :P Majd megnézném a véleményedet 5-10 év múlva is! (Ha már lesz egy kis tapasztalatod).
Egyébként ha a diplomamunkádat is úgy írod, hogy a mondatokat kisbetűkkel kezded, akkor az qrvára színvonalas lehet... :)

magyarisszimusz 2009.06.27. 08:44:54

Na, gyerekek, amit írok, azt úgy olvassátok, hogy nekem gyerekkoromban a legjobb barátom cigány volt....DE....nézzetek körül: kimész az utcára, a 10 éves cigány kölykök bandákba verődve bántják a lányokat, és a kisebb fiúkat. a picit nagyobbak már állandóan kötekednek verekednek, aztán jön a lopás, a rablás. persze, nektek cigányoknak rosszul esik az igazság, de a börtönök veletek van tele, ha megnézitek a rendőrségi statisztikákat, veletek van tele. ok nélkül egy Magyar Gárdához hasonló szervezet nem képes létrejönni. most lehet félni, mert mi, magyarok összefogunk, és tisztelet annak a kevés kivételnek, akik köztetek is vannak, de bizony meg lesztek nevelve. a legtöbb ember még a buszon is maga elé néz, ha a fajtátok ott tombol, molesztál egyéneket, de én bizony már nem egyszer vágtam nyakon cigányokat emiatt. a számok nem hazudnak, azt, hogy kiemelsz egyet, hogy nem ti voltatok....attól még mindenki tudja milyenek vagytok.

Éhesló 2009.06.27. 08:47:28

Ennek az esetnek is az a tanulsága, hogy a magyar rendőrség kézivezérelt és a többségellenesség parazitái ha csökkenő számban is de még szívják a gazdatest vérét.

Amikor megtörtént az eset, minden helybeli és a rendőrök számára is világos világos volt, hogy nem egy tettes volt, és az elkövetőket is beazonosították. Védelem alá kerültek és/vagy elmenekültek. A maffia főnökök ezután üzentek a hatóságoknak nyilvánosan a sajtón át és nyilván informálisan is. Mindenki hallgatott mint s..r a fűben.

Hónapok kellettek, hogy az ügyet átfazonírozzák és találjanak egy szerencsétlent, akit egy durva kombinációval csapdába csaltak.

Ekkor előbújtak természetesen a fajvédő rasszisták is a rendőri manipuláció farvizén, hogy tort üljenek az átvert többségen. A postiró is egy ezek közül.
A kérdés már csak annyi, hol vannak a postok az azóta a cigányok által megölt kirabolt, meglopott, tönkretett emberekről? Sehol. Ez nem számít, ahogyan az sem számít nekik mikor cigány öl cigányt. Akkor is cigányellenes rasszista bűncselekményről ajvékolnak a szerencsétlenek.
Talán már nem sokáig.
Ideje itthon rendet tettni és ez most az ep választásokkal talán elkezdődött.
A 2,16%-os többségellenesség parazitája és gazdateste a komcsi múmia pusztulóban van már, ébred a magyar!
Használd ki az időt te szerencsétlen magyargyűlölő ami még van és írogass ilyeneket, mert ez is segít az ébredésben!
A gugli megőrzi életművedet!

magyarisszimusz 2009.06.27. 08:51:08

A Magyar Gárda az egyik út...a másik az lett volna, hogy a börtönök, azok börtönök legyenek: egy priccs, egy bili, egy mosdó (bár ezt úgysem használnák), kelni naponta reggel négykor, és menni fizikai kényszermunkára, akár szenet bányászni csákánnyal délután 6-ig. az látjátok visszatartó erő lenne a cigányok szemében, de így, hogy színes tv, konditerem...stb...ugyan már, nyaralni mennek be. Kedves hőbörgő cigányok, a számok nem hazudnak, veletek komoly baj van, és mi azon fáradozunk, hogy megszüntessük a bajt. Ki így, ki úgy...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.27. 08:52:09

Nahát! Most hallom először, hogy magyarok is bűnöznek! Mik vannak.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.27. 08:52:50

@Pelso..: Azt látjuk ,hogy neked mit jelent a a demokrácia,semmit,fel sem fogod , "ki a faszt érdekel a tapasztalat" az kérlek diktatúra.

"A demokrácia szó az ógörög δημοκρατία (demokratia) szóból származik, jelentése a nép uralma. A szó töve a δημος (démosz) nép szó, a κρατειν (kratein) jelentése uralkodni, a ία (ia) pedig egy képző."

Ízlelgesd.

vidéki suzukis 2009.06.27. 08:53:18

A kivétel erősíti a szabályt. Most éppen nem réti néger volt az elkövető. Ettől még nem szűnt meg a cigánybűnözés.

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:00:03

@rettegettegérfog:

maximálisan egyetértek. én sem rasszistának születtem, sőt, talán még most sem tartom magam annak. semmi bajom a zsidókkal, a görögökkel, és a többivel...nem, nekem a büdös, a sunyi, a (csak) nagy tömegben bátor, és agresszív cigányokkal van a bajom. azokat, akik nem tudnak beilleszkedni a minimum elvárható szinten, azokat igen is el kell űzni innen. miért szenvedjenek a normálisak a kevesebb ganétól? annak a cigánynak, aki számszerűen bebizonyítja, hogy nem a fajtájuk végzi el a bűntények javát, annak kezet fogok csókolni (megjegyezném, nekem kezemben van a hivatalos statisztika)

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:04:25

@rockjano:
mi nem bánjuk, ha fogod magad, és máris átköltözöl a szlovákokhoz... :)

states 2009.06.27. 09:06:01

Az ember csak tényleg dörzsöli a szemét, ilyen ugye nincs, ez csak valami rossz álom. Tán 2 hete sincs, hogy Nagybörzsönyben egy cigány fültől fülig átvágta a nyugdíjas erdész torkát, majd beleültette egy hintaszékbe, letakarta, és mint aki jól végezte dolgát, összeszedte a készpénzt meg az áldozat mobilját, és átballagott a közeli kocsmába. Természetesen következett a szokásos menetrend, tökéletes kuss a teljes balmédiában, sehol egy jogvédő, Kolompár, Mohácsi Viki, sőt, nem fogjátok elhinni, E-one sem rittyentett egy karaktert sem. És így megy ez nálunk már a rendszerváltás óta, közben naponta verik a cigány szülök a tanárokat, fosztogatják és verik a cigány csemeték, lásd a videókat a neten, az iskolatársaikat, él teljes rettegésben egész Észak-Kelet Magyarország, Tatárszentgyörgyön felgyújtja a saját házát biztosítási csalásból kifolyólag a cigány tulajdonos, aki helyi roma vezető is egyben, miközben hónapokig hallgattuk a balmédia szörnyűlködését, hogy nálunk rágyújtják a házat a rasszista magyarok a szegény cigányokra, plakátokat ragaszt a cigány a cigányok elleni erőszakra való felhívással. Csak egy kis csokor az elmúlt napok fejleményeiből. De sebaj E-one, csak nyomjad, lesz a Jobbiknak még 35%-a is, ha így folytatjátok, a te és a hozzád hasonlók...

Janovszki Zsolt 2009.06.27. 09:10:07

@Kóser Malac:
Ha a nyomozás elején mond vmit a rendőrség a sajtónak, az lehet azért, mert tudják ki volt, adnak személyleírást, és lakossági segítséget várnak, vagy lehet azért, mert tudják milyen típusú embert kell keresni, de az elrejtőzés veszélyét csökkentendő direkt teljesen mást mondanak, ha az ember úgy érzi, hogy nem gyanús, az segíti a nyomozást. Most is erről volt szó, két hónapja tudják, hogy egy vöröses hajú fehér embert kell keresni. Szerinted sokat segített volna, ha ezt bemondják, és a csávó eltűnik Kiskunhalasról?

E-one 2009.06.27. 09:13:37

feltűnt egyébként valakinek, hogy arra a pár kérdésre, amit a postban feltettem, még mindig talán csak egy embertől jött válasz?

vidéki suzukis 2009.06.27. 09:16:36

@E-one:
Hát ja, szar lehet, ha le vagy szarva. :-)

(Nyugodtan töröld, ennyi hatalom neked is jár).

E-one 2009.06.27. 09:18:01

@vidéki suzukis: nem kell izgulnod, azokkal ellentétben, akik a péntek estéjüket it cseszik el, nekem még életem is van, nem attól örülök, ha törlök valakit...

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:18:35

@E-one:

kedves barna barátom, te sem tudsz elkülönülni a többitől. kiemelsz egy történetet...de mit szólsz a többihez? választ vársz? szerintem megkaptad. több helyen is láttam leírva, hogy nem csak a cigányok bűnöznek, de ők annyit, hogy jobb lenne a világ nélkülük. és igaza van annak is, aki azt mondja, hogy ne várjuk el tőletek ezt, mert más nép, más "kultúra", de kérem, ugyan már, ha ennyire más, akkor menjetek a vadonba, és maradjatok a gyűjtögető életmódotokkal ott...

Asszem 2009.06.27. 09:20:15

@E-one: válaszként a kérdésedre: az ember olyan, hogy mintázatokat keres és ennek az a következménye, hogy ha hiányos információkkal rendelkezik, akkor hajlamos a múlt tapasztalatai alapján a legvalószínűbbnek tűnő mintázat módjára kitölteni a réseket.

Sajnos a cigányokkal ismételten (értsd: napi szinten) rossz tapasztalatot megélő emberek teljesen logikusan és érthetően jutottak arra a következtetésre, hogy ezt a brutális gyilkosságot is cigányok követték el.

Az a baj, hogy akik (pl. szdsz) a cigánybűnözés kifejezés hallatára is rasszizmust kiáltanak, ennek a mintázatnak a létét vonják kétségbe, ami pedig ellentmond a hétköznapi emberek rossz tapasztalatainak. Innen jönnek az indulatok.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.27. 09:21:04

@E-one: Szerintem minden kérdésre lett válasz bőven :-)

ARK-9 (törölt) 2009.06.27. 09:21:10

@E-one: Ha erre gondolsz:

"Pogromot hirdettek a magyarbűnözők ellen?"

akkor ne csodálkozz - a mi (= nem analfabéta, tetves cigány) köreinkben nem ismerünk olyan szót, hogy "magyarbűnözők"... Van egy pár ilyen mocsok, de azok a tetves cigányoktól tanulták, így nem magyarok (Nem vagyok rasszista, így nem a származása alapján különböztetem meg az embereket, hiszen arról nem tehet. Az én szememben cigány az, aki(?) lop, csal, gyilkol, élősködik - magyar pedig az, akinek a kárára mindezt teszi a tetves állat.)

Csatmar (törölt) 2009.06.27. 09:31:00

Tartalmában egyetértek a cikkíróval, formailag erősen kifogásolható.

De ez az eset ugyanúgy fenn áll fordítva is: például az utóbbi időben romák ellen elkövetett gyilkosságok esetében sem derült még ki, hogy a "gárda" tagjai, avagy "hasonló gondolkodásúak" lettek volna a tettesek, pedig a közvélemény őket gyanúsítja (mármint a romák többsége).

Mi lehet a helyzet békés megoldása?
Kíváncsi lennék, hogy hogyan képzelik el a romák a jelenüket, és a jövőjüket?

janikutya 2009.06.27. 09:32:34

E-one:

Az,hogy lesz egy diplomád,nem jelenti azt,hogy tévedhetetlen is leszel ezáltal.Láttam én már embert azáltal elváltozni,frankó értelmiségi megmondóemberré válni,hogy 25 évesen elkezdett valami sportmenedzseri szakot.Onnantól kezdve ő már értelmiségi,és véleménye szent,és cáfolhatatlan.Én azért szólnák,hogy a való világ nem mindig úgy működik,mint ahogy azt az iskolapadban tanultad.Néha nem árt a saját szemeddel meggyőződnöd a dolgok állásáról.

Egyébként tele van a tököm az egyetemről,főiskoláról kiérkező agyatlan masszával.Kijön az egyetemről,megy át a zebrán,zöld a lámpa,"aha akkor mehetek",elindul,és elbassza egy autó.Mert nem néz szét,hiszen azt tanulta,hogy ha zöld a lámpa,akkor mehet.A nagy része ilyen,nem gondolkodik,hanem sablonokban próbál választ adni mindenre.Tisztelet a kivételnek.
Jó reggelt!

ARK-9 (törölt) 2009.06.27. 09:33:01

@Csatmar: "Kíváncsi lennék, hogy hogyan képzelik el a romák a jelenüket, és a jövőjüket? "

Cigányállatoknak nincs jövőképük - a jelenüket pedig úgy, ahogyan most van: Dolgozó EMBEREK pénzéből "segílyezve" - persze lehetőleg többszörösét a mostaninak!!!!

Vkat118 2009.06.27. 09:33:02

Mocskos egy zsidó aki ezt írta.

E-one 2009.06.27. 09:36:28

@Slaydo: maradjunk már pontosak, liberálkommunistazsidóantimagyarbértollnok

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.27. 09:37:22

ha már egyszer leírsz egy ilyen szart, legalább annyi gerinced lenne gyökér, hogy nem törlöd ki a hozzászólásokat. Vagy csak a te véleményed vélemény??!

xboxer 2009.06.27. 09:38:53

Az összes zsidózót, cigányozót családostul felpakolnám a vonatra és irány a gázkamra. Ott aztán megtudnák hová vezet ez az egész ostoba ugatás amit itt is előadnak.
Például a móri bankban, ami a legbrutálisabb bűnügy volt európai viszonylatban is az elmúlt években kiderült, hogy MAGYARBŰNÖZŐK öltek.
Tehát a magyar egy ilyen bűnözőfajta lenne?
Na ugye faszfejek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.27. 09:39:39

Na látod, E-one, ezért nem írtam én meg ezt a posztot, pedig terveztem hasonlót. Sejtettem, hogy milyen reakciók várhatóak rá. Pedig ez van. Állandó széljobbos opponenseim valahogy nem tűntek fel se itt, se az én korábbi, cigánytémát érintő blogomban, hogy azt mondják, bocsi, úgy látszik mégse írható minden bestiális gyilkosság automatikusan a cigányok számlájára.

A kurucon bezzeg már a hivatalos bejelentés előtt úgy kommentálták az akkor még csak pletykát, hogy "magyarral akarják elvitetni a balhét!" :-)

redriot77 2009.06.27. 09:40:08

Tudtam, annyira tudtam! Mostantól minden cigány erre az esetre fog hivatkozni évekig!

Ez lesz a vezető hír minden újság címlapján. KolOr már odatolta a pofáját a kamerák elé, és ott puffogott faszságokat.

Bezzeg annak, hogy a tatárszentgyörgyi rasszista gyújtogatókról kiderült, hogy olyanok nincsenek, csak egy síkhülye cigánynő, aki bepróbálkozott egy tök átlátszó biztosítási csalással, arról hallgat a drága média, mint a sír, maximum egy-két pársoros cikkecske.

Érdekes, ettől az esettől KolOr meg a Mohácsi banya nem kap heveny nyilatkozási rohamot.

A zindexen is a "tiszavasvári rettegés" vagy mi a lófasz a lead már egy hete... Kiválóan minősíti őket.

Pinainas 2009.06.27. 09:40:50

Mi az hogy magyarbűnözés?
Nem tért ki a rendőrség az etnikai hovatartozására az elkövetőnek, lehet hogy zsidó vagy palesztin volt az elkövető.. :-)

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:42:07

@xboxer:

okoskám...csepp a tengerben...picit nézz körül, mered vállalni, állítani, hogy nem a cigányok végzik a bűnözések nagy-nagy százalékát? akkor bizonyítsd!!!

E-one 2009.06.27. 09:42:17

@0o0o: nem töröltem semmit, nincs most időm kb semmire. hogy tsabee kihúz-e valamit a stílusa miatt, nem tudom, az ő dolga, de annyi biztos, hogy ha igen, semmit nem a véleménye, hanem a hangneme ítél kidobásra

ellenszenvesfigura 2009.06.27. 09:43:07

ez olyan aranyos, tudtam, hogy lesz valaki, aki erről írni fog:D ugye milyen jó érzés, ha egyszer az életben igaza van az embernek? érdemes kiélvezni;)

redriot77 2009.06.27. 09:45:36

@xboxer: szerinted mi a brutálisabb?
Lelőni embereket, vagy megerőszakolni és elevenen felgyújtani, majd magára hagyni vkit? Vagy harmincan halálra rugdosni egy földön fekvő embert?

Én, ha választanom kéne, inkább az választanám hogy lőjenek hátba egy bankban, minthogy módszeresen kirugdossák belőlem az élő szart is a családom szeme láttára.

Gallér Úr · http://www.prudblogzine.blogol.hu 2009.06.27. 09:45:41

Azért mégis észrevehető egy bizonyos tendencia barátom! Erről nem kellene elfeledkezni és nem a szavakon kelene ugrálni, az nem visz előrébb.

DownQ · http://letoltes.freebase.hu 2009.06.27. 09:47:09

Persze, vannak nálunk is nagyon csúnya, gonosz emberek!

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:50:02

mondhattok a cigányoknak tényeket, igazságokat, őket úgysem érdekli. kiemelnek az egészből egy pici részt, és azon lovagolnak, de értelmes, főleg őszinte eszmecserére alkalmatlanok, még akkor is (látjátok), ha iskolázott...

illesis 2009.06.27. 09:50:24

végtelenül ostoba, arrogáns bejegyzés.

attól még mert ezügyben nem roma az elkövető, nehogymár hirtelen semmi gond ne legyen velük.

de a lényeg hogy az indexfőoldalt megkaptad, gyökér.

magyarisszimusz 2009.06.27. 09:50:34

mit vártok a többi 6 elemis ganétól?

Attila64 · www.sagaontour.ca 2009.06.27. 09:53:25

"Bemutattak egy felvételt, amelyen az áldozat táskája, mobiltelefonja, nyaklánca volt látható, ezeket a tárgyakat a gyanúsított porszívójában találták meg."

Hogy a fenébe fér be a porszívó csövén egy táska, vagy mobiltelefon???

Itt valami nem 100.

cso zsi 2009.06.27. 09:54:11

index.hu/bulvar/2009/06/26/elfogtak_a_kiskunlachazi_kislany_gyilkosat/
"A tájékoztatón elhangzott, hogy másfél-két hónapja jelezte a bűnügyi labor, hogy vörösesszőke, fehérbőrű személyt kell keresni. Arra a felvetésre, hogy ezt miért nem hozták nyilvánosságra, miközben sokan, még Kiskunlacháza polgármestere is romákat gyanúsított a gyilkossággal, és szítottak indulatat, a válasz az volt, hogy a nyomozás érdekeire tekintettel hallgatták el a laboratórium eredményeit."

Tehát szó nincs a hangulatkeltésről, a súlyosabb problémák elkendőzéséről, ugye? Vagy mégis?
Amíg a nép meg van osztva, addig uralkodni is lehet...

Pipas 2009.06.27. 09:54:59

@magyarisszimusz: Úgy érted, hogy nem tanulta a 'Valószínűségszámítás és matematikai statisztika' c. tantárgyat? Szinte észre sem lehet venni. ;)

E-one 2009.06.27. 09:57:16

@magyarisszimusz: a cigány szót helyettesítsd csak be nagymagyarral, máris látni fogod, milyen szépet írtál:)

TD223 2009.06.27. 09:57:26

@E-one: Nálad nagyobb köcsög libsi nem sok van.

E-one 2009.06.27. 09:58:38

@Attila64: feltételezhető, hogy ha el akarja dugni őket, megpróbálhatja. nem tudom, láttál-e már közelről porszívót (tényleg, láttál?), de ugye ha abba direkt bele akarsz tenni valamit, nem csak felszívni lehet...

Nosziii 2009.06.27. 10:05:19

a kocsmai bunyó is általában ilyen szövegek uttán kezdődik, úh sztem ne menj ilyen helyre, v inkább kussolj, ha ott vagy:D amúgy meg ha ezt cikknek nevezed, akkor csak gratulálni tudok...

Winston Smith 2009.06.27. 10:07:06

Szóval most van 1 bűneset, amit nem az apacsok követtek el. Ez nyilvánvaló bizonyítéka annak, hogy cigánybűnözés nem létezik.

Az agyadat kikapcsolva hagytad, ugye?

gregfulop 2009.06.27. 10:14:40

@hobby beton:
Tulajdonképpen érdekelne, miért is mondod hogy egyedül... Hidd el kurva sokan vagyunk akik utáljuk őket. Az utóbbi években elkezdtem megváltozni. Elmúlt a lázadó rasszizmusom. De a cigányok ellenni gyűlöletem, valahogy elkomolyodott. És ti itt akik nagyban véditek, jöttök majd azzal, hogy dehát a körülmények tehetnek róla hogy ilyenek stb-stb. De nem. Ez csak és kizárólag rajtuk múlik. Amíg az utcai rablások 99%-át ők követik el, amíg négyen mennek 13-14 éves gyerekekre hogy elvegyék az mp3 lejátszóját, ami lehet, hogy 30000 forint volt, és 2 hete kapta, és szinte biztos nincsen pénz újra, ezt is nehéz volt megvenni de hadd örüljön a gyerek. Ezek a patkányok ellenem sem mernek egy az egybe jönni, pedig vagyok vagy hatvan kiló. Ha mégis, akkor ott leng a kezében a kés. Ezt hívjuk manapság megélhetési bűnözésnek? De persze liberalizmus van. Ha megtámadnak az utcán, és netán sikerülne megvédeni magam sajnos van rá esély hogy én kerülnék bíróság elé...
Mi a szarért van az hogy amerikában a négerek nagy százalkéka kb. 40-50 év alatt konszolidálódott? Beépültek az amerikai társadalomba, pedig nem kaptak segítséget. Látható most ki az elnök...
Ez cigány szempontból.
Fehér szempontból.
Nem vagyok igazából büszke rá. Kurva nagy gáz van, ott ahol ugyanolyan emberek nem tudnak egymás mellett emberien együttélni. De sajnos ezt kénytelen vagyok a zéró erkölcsiség és liberalizmus teszi. Manapság azt tehet meg amit akar az ember. És nem lövik érte fejbe. Az ilyent kérdés nélkül kivégeztetném... Persze az a max. 25 év elrettentő lesz... A börtönben mit fog megbánni? Akkor bánná meg, mielőtt meghal. De hát halálbüntetés nincs. még el is tarthatjuk. Gratulálok.

magyarisszimusz 2009.06.27. 10:16:27

@E-one:

lehet, hogy lesz diplomád, de ettől még a szellemi képességeid nem lesznek jobbak. nem hiába mondják, hogy kutyából nem lesz szalonna...
látod, mi nem mondjuk, hogy a magyarok nem bűnöznek, mert tény, hogy igen...de ti azt a mindenki által tudott tényt is tagadjátok, hogy a bűnözés javát, ti, cigányok hajtjátok végre.
ezzel nem tudsz mit kezdeni, ahogy mi sem a cigány-egóddal, az úgynevezett "másságotokkal", ami kiteljesedik az írásaidban is.

states 2009.06.27. 10:16:54

Persze tudom, van ennek az egész ügynek humoros oldala is a tragikus mellett. Az egész balmédia már hónapok óta készült arra az előbb-utóbb bekövetkező eseményre, hogy csak kiderül, kell legyen egy olyan súlyos bűncselekménynek, amit a várakozások ellenére nem cigány követett el. Olyan ez, mint a spanyol válogatott veretlenségi sorozata, tudható volt, hogy előbb-utóbb megszakad. Tegnap minden médium első dolga az volt, még a jobbosoké is, hogy közölték, nem cigány volt az elkövető. Kár hogy nem borítékoltam, amit a rendkívül éles eszemmel azonnal kikövetkeztettem, na most aztán lesz itt diadalmámor, győzelmi jelentés, a naugyemegmondtuk értékelések lehengerlő áradata. Kolompár és udvartartásának megjelenése Kiskunlacházán már csak a pontot tette fel az i-re, olyan volt ez mint amikor a hangosbemondó közli, a vonat késni fog pár percet, és jé, tényleg késik. Azt viszont nem észlelik a most magukat végre kitombolók, kiélők, hogy magatartásukkal csak megerősítik azt a szabályt, amit a kivételekről állítottak fel a bölcsek...

cso zsi 2009.06.27. 10:19:59

@gregfulop: "Mi a szarért van az hogy amerikában a négerek nagy százalkéka kb. 40-50 év alatt konszolidálódott?"
És csak egészen kis százalékuk ül a hűvösön?

ARK-9 (törölt) 2009.06.27. 10:23:53

@cso zsi:

Néhány kozmetikázott, ám így is megdöbbentő adat a dél-afrikai kormány által kiadott és a múlt hónapban megjelent 2007 április 1. és 2008 március 31. között elkövetett és bejelentett, hivatalos bűnügyi statisztikából:

A gyilkosságok, gyilkossági kísérletek, nemi erőszakok, betörések, lopások és rablások 65-80 százaléka a fehérek kárára történt.

Gyilkosság: 31671 (több mint 86 gyilkosság az év minden napján)

Gyilkossági kísérlet: 18796

Nemi erőszak: 42953

Személyi szabadságra törő erőszakos jellegű támadás: 409048

Emberrablás / Emberrablás váltságdíjért: 5051

Rablás: 183297

Szándékos gyújtogatás: 144364

Kábítószerkereskedelem: 109134

Betörés: 300848

Magántulajdon kárára elkövetett szándékos károkozás: 136968

Lopás: 602727

Gépkocsi / motorkerékpár lopás: 88226

Fegyveres gépkocsi lopás: 15446

Pénzszállító kocsi rablás: 395

Bankrablás: 144

Ez mind alig 12 hónap alatt történt.

Biztos, hogy a két év múlva kezdődő dél-afrikai labdarúgó világbajnokságig a bűnözési helyzet még ennél is sokkal rosszabb lesz. A multikulturalizmus, a faji egyenlőség és a politikai korrektség hazug mocsarába fullasztott globális média pedig az egész világon felháborító és vérlázító módon lapít, hallgat és nem tájékoztat: amit lehet a fekete embernek, azt nem lehet a fehér embernek. A legmeghökkentőbb az egymást váltó angol kormányok, az angol sajtó, és különösen a BBC színeseket, a mohemedánokat és főleg a feketéket bűnpártoló, fehérek agyát mosó visszataszító magatartása és műsorpolitikája.

ARK-9 (törölt) 2009.06.27. 10:29:15

@magyarisszimusz: cso zsi említette meg a niggerek konszolidációját...

vidéki suzukis 2009.06.27. 10:49:14

@0o0o:

Ilyen a "klasszikus" magyar liberalizmus:
keveseknek klassz, többieknek kuss!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.27. 10:55:26

E-one

"öt nappal diplomázás előtt sejtheted, mikor fogom magam ilyeneken felhúzni..."

Éreztem én, h egy valódi tapasztalatok nélküli, igazi valóságtól elrugaszkodott ifjú libbant vagyol, csak ők tudnak ennyire egyszerűen írni, provokálón, ám de szélsőségesen. A magad nemében ugyanolyan szélsőséges vagy.

Arról sem írsz, h a génminták alapján már hónapok óta lehetett tudni, h szőkésvörös, egyswzemélyes elkövetőről van szó, mégis hagyták, h elfajuljon a találgatás, mert tudták, h később ez még politikailag hasznos lesz az olyanoknak, mint te és a te pártjaid.

Igazi gazember mentalitás. Méghogy a nyomozás érdekében titkolták.... ugyan már.

Még véletlenül sem törekedtél egy korrekt cikkre, csak az egyik oldal. Az is minimális írástudással és készséggel. Épphogy csak egy szokásos liberális fröccs a magyar média arcába...

E-one 2009.06.27. 11:15:42

@magyarisszimusz: de azért légyszíves, mutasd már meg, hol állítom én, hogy nincs semmi probléma? hm? kilenc mondat volt a post, értem én, hogy azt néha nagyon bonyolult végigkövetni úgy, hogy mikor a végére érsz, még emlékezz az elejére, de talán próbáld meg...

E-one 2009.06.27. 11:22:42

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: mindig is kedvencem volt az a kommentelő, aki csak azért ír be, hogy elmondja, milyen rossz a post, ahelyett, hogy akkor nem olvasná. amúgy ja, tudod, nem cikk, hanem egy sima kis blogbejegyzés. az ember tud tárgyilagosan írni, és le tudja írni a saját - természetes módon elfogult - véleményét. na, a blog általában ez utóbbiról szól.

Vkat118 2009.06.27. 11:25:28

E-one add meg a számod/címed és szétbaszom a szádat. Nem érdemelsz életet.

Vkat118 2009.06.27. 11:26:47

de hát úgy se mered mert egy mocskos zsidó vagy

E-one 2009.06.27. 11:29:34

@Slaydo: :) hehe. a számom, ha érdekel, 14. nem egy szokványos kapusmez, de ez van...

Vkat118 2009.06.27. 11:32:11

Na látod, hogy egy gyáva zsidó vagy.

Onthophagus taurus 2009.06.27. 11:33:57

@E-one:
"feltételezhető, hogy ha el akarja dugni őket, megpróbálhatja. nem tudom, láttál-e már közelről porszívót (tényleg, láttál?), de ugye ha abba direkt bele akarsz tenni valamit, nem csak felszívni lehet..."

Hát basszuskulcs te nem láttál porszivót!
Nekem spec takarítógépem is van, de elég zicceres a hely.
Ennek a szerencsétlennek max régi ETA-ja lehetett, a zsákja meg kb 2 liter-es.
De sebaj oszt az észt !

E-one 2009.06.27. 11:38:08

@Slaydo: nemnem. liberálkommunistazsidóantimagyarbértollnok, de ezt már leírtam, legyen már fontos a precizitás.
@Onthophagus taurus: ha mondjuk láttad a felvételeket a pasas házából, sejtheted, hogy nem az a klasszikus luxuskörülmények között élő második kerületi ember. és egyébként oszD az észt, csak ha már részletek...

Onthophagus taurus 2009.06.27. 11:45:56

@E-one:
Csak közben sörözök, így már megbocs ugye ?
De ez akkor is egy faszság ahogy ezek előadták szerintem.
Meg hol a többi? Mármint gané, ha egyszer azt kommunikálta a sündörség az elején ?
Szóval, bár gondolom a faszt se érdekli, de engem qurvára nem győzött meg ez a sok ripacs geci.
OFF : láttam ezt a varangy draskovicsot minap, hát öcsém, vissza kelett tartanom az indulataimat, hogy ne verjek bele egy kettőt abba a tetű vigyori geci fejébe. So-so ennek még az annya nevét se hiszem el, nem beszélve a tanácselnök úr lábakapcájáról.

Vkat118 2009.06.27. 11:56:00

Ha nem érzed hogy szánalmas vagy és férfiként nem vagy képes felvállalni a véleményed én kérek elnézést)))

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.27. 12:27:16

@Slaydo: Jaj hagyjad már. Nem látod, hogy még gyerek? Cigányt max. a TV-ben látott, vagy esetleg van 1 gazdag értelmiségi cigány ismerőse "aki nem olyan". (Én is ismerek olyan roma családot, ahol a nagyobb gyerekek külföldi egyetemekre járnak. Mondjuk az apuka adózási moráljáért nem felelnék...:))
Azért 'magyarozik', mert gondolom a családban nem mindenkinek van rendben a keresztlevele és az náluk most olyan trendi (mint pl. a kisbetűs mondatkezdések). :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.27. 12:34:23

@E-one:

"mindig is kedvencem volt az a kommentelő, aki csak azért ír be, hogy elmondja, milyen rossz a post"

Hát akkor kedvenced leszek, mert 1000-edszer is elmondom, h ez egy nagy szar.

És egyébkébként, ha tudsz olvasni (mert írni nem nagyon, ez kiderült), akkor láthattad az eddigi hsz-eimből, h bizony elég sok érvet írtam.

Nézd csak végig sorba! Nem egyszer statisztikai tényeket, számokat.

Azokra persze nem reagáltál, mert ti libberek az ilyesmit leszarjátok, mert a tények makacs dolgok, és sehogyan sem akarnak nektek kedvezni.

Szóval van ebben a posztban vagy 10-15 hsz-em, keresd ki az érveket, aztán próbálj meg érdemben is vitatkozni, ne csak fröcsögni a szokásos szélsőlibber módon.

Jaaa, és egy bejegyzés is lehet igényes, de erről ugye te is belátod, h kurvára nem az.

semmiféle kronológia, tényekre alapozás, idézet, stb... nincs benne, csak épp egy köpet jobbra, aszt annyi. Ez pedig kevés, nekem nagyon.

nem is értem, miért kaptál főoldalt.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.27. 12:38:27

@Slaydo:

"Számom +36305724893 címem 1135 fáy utca 91"

Felírtam, lejegyeztem.

Üdv. Szilvássy álmalac

:-))

Különben ne zsidózz, az nem menő. A poszttal nem az a baj, h zsidó írta vagy sem!
Hanem, h épp azt csinálja balról, mint amit bírál jobbról:
hangulatot kelt, és uszít. Pont.

Látod, te is uszultál:o) csak nem arra, amerre ő terelte volna uszulásod trágyát... ööööö... tárgyát;-)

dzsi85 2009.06.27. 13:52:37

@hobby beton:
hát ez megalol! :D
ember, te nagyon kemény vagy, szerintem kezeltesd magad... hozzászólásaink alapján nem is kérdés, hogy ki a radikális, gyűlölködő...

@atleta.hu:
te meg olvasd el a blogbejegyzést aztán a hsz-em és próbáld értelmezni hogy miért született...

magyarisszimusz 2009.06.27. 14:04:42

@E-one:

kis barátom, csak a miheztartás végett...te még csak most szerzed a diplomádat, nekem hosszú évek óta kettő is van, versenyszerűen sakkozom, nem amatőr szinten, és a Mensa klub tagja vagyok...szeretném megkérdezni tőled, hogy szerinted nem tudok pár mondatot megjegyezni? ha gondolod, én mindezt dokumentumokkal tudom bizonyítani, de te az mocskos szádon, és a igen vitatható értelmi, és faji elméleteiden kívül mit tudsz felmutatni? szerintem kár olyas valakit leszólni, akit nem ismersz, mert mint most is, csak magadat égeted le. ha gondolod, találkozzunk személyesen, hogy minden hiteles legyen...

magyarisszimusz 2009.06.27. 14:47:30

hehe...bocs a két helyesírási hibáért..de van aki még ilyenkor is dolgozik :)
tudom, nektek ez furcsa

E-one 2009.06.27. 15:50:37

bocs, de kiszedtem, IRL adatokkal nem játszunk. amúgy bárkivel vállalom a véleményemet szemtől szemben is, de külön nem fogok odamenni minden olvasóhoz elmondani, hogy igen, szerintem tényleg nem minden cigány bűnöző. ha nagyon kíváncsi vagy rá, most épp alig kétszáz kilométerre vagyok tőled, ha lejössz ide, még egy sörre is a vendégem vagy...

E-one 2009.06.27. 16:00:01

viszont az igencsak érdekelne, abból, amit írtam, mi az, ami ennyire felháborított. az, hogy szerintem van olyan cigány, aki nem bűnöző? vagy mégis, mi? most tényleg

E-one 2009.06.27. 16:03:08

@magyarisszimusz: na de az ésszel mindenképp osztanak automatikusan belátási képességet is? legalábbis ha ott van egy kilenc mondatból álló post, amiben teljesen konkrétan ott az a félmondat, hogy a cigányokkal kapcsolatban vannak megoldásra váró problémák, és te ezután elmagyarázod azt, hogy szerintem nincsenek, akkor már megbocsáss, de baszhatod a két diplomádat.

Vkat118 2009.06.27. 17:18:30

Annyi a problémám a szegény ártatlan cigókkal, hogy 22 éves koromig csak 7x poróbáltak kirabolni/lopni/csoportban összeverni.

Vkat118 2009.06.27. 17:28:23

Jah közben fehérek egyszer sem:/

Vkat118 2009.06.27. 17:38:50

Ami sért:
"No, mit szóltok, cigánybűnözésről gagyogók?" Nem gagyogok róla sajnos olyan helyen élek hogy tapasztalom.

"Csak nem véletlen kiderült, hogy az az állat, aki megölte tavaly azt a szerencsétlen lányt, nem cigány volt? Pech, mi?" Hát unlucky. Mégis úgy állítod be, hogy a fehérekre lenne jellemző egy ilyen bűncselekmény.

"Összeesküvés-elméleteket kezdtek el gyártani, vagy lapítotok inkább?"
Én nem lapitok te nem akarsz velem találkozni))

Még az is lehet, hogy egy kicsit elszégyellitek magatokat, és olyanokon kezdtek el gondolkozni, hogy hülyék voltatok, amiért az általánosítást és a gyűlölködést, a könnyebb utat választottátok?


Hát nem hiszem hogy gyűlölködés amikor a cigányok egy hónapban másodjára rabolnak ki a rendőrség meg annyit mond, hogy legközelebb a segged is tartsd oda nehogy megkéseljenek)))

Vkat118 2009.06.27. 17:56:00

Amúgy meg elfogadom a meghivásodat a sörre, nem probléma az utazás. Küld a részleteket))

E-one 2009.06.27. 19:48:07

@Slaydo: csak félreértesz, mert a tényeket én sem akarom letagadni. csupán annyit állítok, hogy ettől nem azt kéne azt mondani, hogy minden cigány bűnöző. igen, igaz, hogy vannak bajok. de tényleg annyira felháborító, ha azt mondom, hogy a bűnözést kellene üldözni, nem a cigányokat? ha igaz, hogy a cigányok közt több a bűnöző, nekik csak annál rosszabb lesz ettől...

Vkat118 2009.06.27. 19:58:45

Csak a 95% uk bűnöző...

E-one 2009.06.27. 20:03:05

@Slaydo: erről mondjuk megnéznék egy hiteles statisztikát, de HA ezt fogadjuk el, akkor sem gondolod, hogy egyszerűbb és logikusabb lenne üldözni a bűnöző cigányokat és bűnöző magyarokat, a tisztességeseket pedig békénhagyni?

Vkat118 2009.06.27. 20:06:31

Egyszerűbb lenne, csak az ártatlan cigánkáknak mindent elnéznek)) Én máglyára basznám az összeset, nem lenne magas a hibarány....

E-one 2009.06.27. 20:12:46

@Slaydo: ilyen helyzetben nem elfogadható akárhány százalékos hibaarány sem. ahogy persze a mostani rendőrségnek és bíróságnak is óriási hibái vannak, nyilván nem azt állítom én sem, hogy minden tökéletes lenne, ugyan

Vkat118 2009.06.27. 20:18:25

Dehogynem, lángszórózni kéne az összeset

E-one 2009.06.27. 20:25:49

@Slaydo: csak aztán véletlen el ne kezdjenek másokat is lángszórózni, kit ezért, kit azért, amíg aztán véletlen azt veszed észre, hogy valaki más kezében van a lángszóró, aki feléd jön és nagyon csúnyán néz rád...ezt már kipróbálták, ez lett belőle

Vkat118 2009.06.27. 20:29:54

Simán lángszórózzanak csak minden bűnözőt.

Vkat118 2009.06.27. 20:35:06

Nah hol sörözünk E-one?:)

E-one 2009.06.27. 21:26:18

szólj majd, ha látsz, vendégem vagy:)

Vkat118 2009.06.28. 01:48:03

Pedig már lenyugodtam, nem is verekednék). Csak szivesen elbeszélgettem volna egy hazaárulóliberálbolsevikkel:D

magyarisszimusz 2009.06.28. 08:08:00

@E-one:
a baj az kedves barátom, hogy te sem azt teszed, hogy igen, igazatok van, nagy része az "én fajtámnak" tényleg agresszív, bűnöző hajlam, de vannak, akik nem ilyenek...nem, te nem ezt teszed, hanem vered a melled, hogy márpedig a te fajtád nem rosszabb a "fehéreknél". na, ezt nem kellene. mert lehet, hogy vannak, akik nem rosszabbak, de menj le kisebb falvakba, nézz körül Budapesten, járkálj kicsit az iskola falain kívül is, és nézz körül elfogultság nélkül. nekünk is rosszul esett, hogy anno az osztrákok kiírták, hogy "magyar ne lopj" az üzletekbe, és mi is hiába magyarázhattuk, hogy azoknak a magyaroknak a többsége bizony cigány...
azt mondod nem megoldás a lángszóró..de nézd a másik oldalát. mit tehet az egyszerű ember, ha látja a sok rosszat, de a kormánya, a vezetőség nem tesz semmit? állítólag tanult ember vagy, nézd meg a múltat, mi szokott ilyenkor következni? hány országban, mennyi példát lehetne felhozni?! megpróbálja megoldani a maga eszközeivel...és ez így lesz mindaddig amíg az utcán kirabolják, megverik, amíg úgy viselkednek, hogy mások azt nem tudják elviselni. nem sok mindenről van itt szó: tanuljatok, dolgozzatok, viselkedjetek normális emberi módon, fürödjetek...szerintem ha már ennyi megvan, már nem lesz probléma, és nem lesz szükség az ilyen vitákra sem!

magyarisszimusz 2009.06.28. 08:17:52

elmondok egy tanulságos példák:
anno felszálltam a 3-as villamosra. pár megállóval arrébb megtette ugyan ezt négy cigány, közülük az egyik valami meseszép leányzó volt....de...felszálltak, és nekiláttak zsemlét, és párizsit enni. hogyan? a morzsát szanaszét szórták, a szemetet elhajították, és mikor megkérdeztem, hogy miért teszik, a válasz az volt - tele szájjal, hogy majd kibukott a lány szájából - hogy ők cigányok, nekik ez így jó! mondom, egy nagyon szép lány, bárki elfogadta volna, amíg nem látja a viselkedését, és a beszédstílusát, annak tartalmát. ezt csak azért írtam le, hogy lásd, nem csak az erőszakos probléma van jelen s ez nem egyedi eset, max. csak ritka, hogy ilyen szép lánnyal látom ezt...

E-one 2009.06.28. 11:18:11

@magyarisszimusz: aha. olyanról hallottál már, hogy általánosítás? na mindegy.

már csak az érdekelne, ugyan miből olvastad itt ki, hogy szerinted én cigány lennék. nem mintha szégyellném, hogyha az volnék, meg észrevettem már, hogy vannak gondjaid a szövegértéssel, csak mégis érdekel

magyarisszimusz 2009.06.28. 11:58:40

az értekezést befejeztem. majd ha a szemellenző leesik a szemedről, és az értelmedről is, akkor majd beszélgethetünk. addig nem látom értelmét. látod, ez a különbség, én nem írtam szándékosan a másik szellemi képességeire vonatkozó dolgokat, míg te folyamatosan. hidd el kis barátom, a te képességeid messze elmaradnak az enyémtől. de a pökhendiséged nem engedi láttatni veled, így a vita meddő. győzz meg egy disznót, hogy a disznóól az koszos...na, ezzel befejeztem, ennek az oldalnak még a környékére sem jövök. maradjon meg a mocskos szájú cigány barátaidnak.

E-one 2009.06.28. 12:02:22

@magyarisszimusz: pedig csak egy nagyon egyszerű kérdésre vártam volna a választ, de ha nem, hát nem...

heima (törölt) 2009.06.28. 13:14:19

jó látni, hogy az igazi liberális tudja, hogy ki a cigány és ki nem, éppen csak ránéz az emberre a híradóban, és keni vágja. mondjuk egy hasonlóan fejlett módszerrel dolgozó rendőrkapitány ugyanezért már náci, de mindegy, részleteken ne akadjunk fel! főleg, amikor itt van valami, ami miatt végre hátra lehet dőlni a székben hosszú idő után, igen mekkora szép pont, végre. kár, hogy egy kislány meghalt ezért, de nem számít. hol számítana egy hős liberálisnak ez bármit is, a lényeg a bosszú a nácikon meg fasisztákon (lakosság 98%-a)!

cso zsi 2009.06.29. 08:27:10

@johnyb: Ugye a 600000 az a nyilvántartott, anyakönyvezett? Mert vagy másfél millióan vannak, vagy nagyon gyorsan mozognak, de mindenhol beléjük botlasz.
süti beállítások módosítása