Ajánlat terézvárosiaknak
2009.09.02. 19:53
A terézvárosiakat állítólag idegesíti, hogy zaj van lent az utcákon. Senki mást nem. Nos, ha megállapodást akarnak, lehet megoldás. Nekik ugyanis, ahogy ők mondják, nem konkrétan azzal van a bajuk, hogy ott van egy csomó ember, hanem azzal, hogy zajonganak.
227 komment
Címkék: terézváros csendrendelet
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2009.09.02. 20:29:27
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.02. 20:36:57
Nem kötelező ott lakni.
"Ha nem tetszik el lehet menni"
kamasuka 2009.09.02. 20:42:29
Megélhetési rasszista 2009.09.02. 20:48:38
Az igaz, hogy nem a kategorikus bezárás a megoldás az esetre, de mint tudjuk, drága sündörségünk el van foglalva a Magyar Gárdával, a cigánygyilkosokkal, a közterületesek meg a zöldön parkolókkal, akik szólhatnának a csürhére.
Amúgy meg van aki ott lakik 40-50 éve, miért neki kéne elmenni. Miért nem a szórakozók mennek ki a Gödöllői-dombság vonulatai közé, ott aztán lehet állatkodni, senkit nem zavarnának.
Mondom ezt úgy, hogy én is fiatal vagyok, és néha szórakozok, de azzal nem értek egyet, hogy ennek valami féktelen tombolásként kell megjelennie.
Naszreddin Hodzsa (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.09.02. 20:49:01
kavits 2009.09.02. 20:50:30
akos1 2009.09.02. 20:52:04
Miért?
Csak, mert engem ő itt ebben az országban zavar.
akos1 2009.09.02. 20:54:26
Walter Melone (törölt) 2009.09.02. 20:58:21
Képzeld el, hogy a lakásod/házad szomszédságában nyílik egy kocsma. Hajnalig üvöltenek a részeg fiatalok, szól a zene, lehányják a kocsidat/biciklidet.
Tényleg képzeld el!
Nem lennél felháborodva? Nem akarnád, hogy az a kocsma zárjon be örökre?
Ha nemleges a válaszod, akkor vagy nagyon fiatal vagy még, vagy nem bírod elképzelni a vázolt szituációt...
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:06:30
Case · http://streetartbp.hu/ 2009.09.02. 21:06:55
Arra meg, hogy miért az költözzön el aki itt lakik és zavarja az állítólagos zaj? Azért mert a Terézváros ezen része tradicionálisan szórakozónegyed, igencsak bő száz éves történettel, szóval egész egyszerűen NINCS olyan ember aki korábban költözött ide, mint a szórakozóhelyek.
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:07:18
Chupa (törölt) 2009.09.02. 21:15:17
Aki ott lakik iszonyú szerencsés, a lakása pont a szórakozó helyek miatt felértékelődött, bármikor megteheti hogy kiadja vagy eladja, mint a postból is látszik, és elmegy ahova csak tetszik. Sajna nem megy hogy a város előnyeit élvezze mindenki a hátrányok nélkül, ezt kéne felfogni a sok okosnak.
Gusztustalan és korlátolt ahogy az önkormányzat előhozta ezt a baromságot. Ha kinyírják a szórakozó helyeket mégis mivel lesznek beljebb? Pont olyan szarkupac lesz minden mint pl a Blaha és környéke, de a lakóknak szerencsére akkor is lesz majd miért vinnyogni.
jeva72 2009.09.02. 21:16:33
gyere el egy szombat/vasárnap reggel a Dessewffy-Nagymező sarkára és nézzél kicsit szét. hányás, szar, húgy, szemét. ne költöztess inkább gyere és takaríts fel!
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 21:18:56
attila1 (törölt) 2009.09.02. 21:26:08
freesleep 2009.09.02. 21:30:06
tessék otthon, az akáclombos külvárosi tanyátokon nyitni egy kocsmát és élvezni a világvárost.
kihívás, kreativitás, önmegvalósítás, proaktivitás - na?
vagy menjetek az 5., 11. meg más kerületekbe amik hát jujj de másképp múködnek.
freesleep 2009.09.02. 21:32:09
szervezzétek ti a lakáscseréteket meg, fizessétek meg a belvárost. ja, hogy jobb szerettek csendes helyen lakni? bocs. vagy nincs pénzetek rá? dolgozzatok többet.
Almost Parisian 2009.09.02. 21:33:00
Namost, ha a túristák megérkeznek szép városunkba, akkor ezt a szép kis helyet választják éppen vacsorázási szándékkal vagy csak iszogatni. Nem hiszem hogy annyira duhajkodnának ott az emberek. Ami az ott lakók szemét szúrja az a sok pénz, amiből ők nem részesülnek... Hidd el csak a tipikus magyar szokás "Ha én szarban vagyok legyen szarban a másik is". Mi magyarok sajnos azért vagyunk ekkora nagy szarban, mert nem egymást segítjük, hanem egymásra irigykedünk és egymást lehúzzuk... Megoldás--- ha nyugalmat akarsz ne költözz a Lisztre, ha meg már ott laksz nézd el hogy az egy ilyen környék... A Ráday utcában miért nem tüntetnek???? Amsterdamban miért nem tüntetnek,, hogy a Leidseplein hangos????
Üdv.,
AlmostParisian
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:34:20
josef_k 2009.09.02. 21:35:26
(Persze hálás lennék azért, ha valaki megrendszabályozná azokat a félőrülteket, akik a Király utcán fekvőrendőrtől fekvőrendőrig egyesben csikorgó gumikkal indulnak, majd fékeznek, és ezt minden fekvőrendőrtől fekvőrendőrig megismétlik. Ja és ha valaki olvassa az illetékesek közül, amikor megáll egy taxi, nem kell végigdudálni azt a fél percet folyamatosan, amíg fizet és kiszáll az utas.)
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 21:36:43
freesleep 2009.09.02. 21:37:13
a belvárosban is alszanak az emberek oszt pont. ha nem tetszik, húzzá ahova akarsz dajdajozni
freesleep 2009.09.02. 21:41:47
már itt laktam amikor ekkorára nőtt a liszt. de egyébknt bakker kinek mi köze hozzá hogy kin mikor hova költözik?
mindenkinek bárki lakjon is ott joga van az éjszakai alváshoz, aki ezt nem érti azt ne hagyják aludni 13 hónapig
ez az egész vendégek kontra lakosok témázgatás egy félreértés, itt a vendéglátósok kontra lakók állnak szembe és a tét az hogy ki fizesse a hangszigetelélst
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:41:57
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:44:10
zsoltix 2009.09.02. 21:44:12
freesleep 2009.09.02. 21:45:46
persze persze, a házak és a lakások csak azért vannak h legyen mi alá behányni...
ha nem én élnék a belvárosban hanem mondjuk te, te mikor sokalnál be? vagy folyamtosan tucc alvás nélkül kulturálisközpontozni a kocsmákban?
freesleep 2009.09.02. 21:46:40
igen, pont ezt csinálta most a terézváros, más belvárosi kerületeket követve
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:47:08
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 21:48:31
Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.09.02. 21:49:04
Arról meg nem beszélnek az arrongáns terézvárosi kommentelőid, hogy a házuk komoly bérleti díjat szed a kávézóktól, tehát jóval kevesebb közös költséget kell fizetniük. Ja, és pár lakó állítólag megmondta a szórakozóhelyek tulajdonosainak, hogy egy kisebb összegért nem is zavarja őket annyira a zaj :)
1bambi 2009.09.02. 21:49:10
freesleep 2009.09.02. 21:49:19
na látod pont ez bizonyítja hogy a külvárosba tanyára költözés sem megoldás:)
KiA 2009.09.02. 21:50:01
Case · http://streetartbp.hu/ 2009.09.02. 21:50:01
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:52:38
Ehhez képes Terézváros maga a külvárosi tanya...
freesleep 2009.09.02. 21:53:19
akkor költözök és oda ahova akarok és amire pénzem van. pont leszarom hogy te és más hősök milyen jól bírtok mit, pláne hogy abban a kerületben is van vmi alkoholmérési tilalom.
most itt lakom és itt akarok aludni, ennyi
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 21:55:23
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 21:55:50
@1bambi: irreálisan sokat kérnek szar földszinti udvari lyukakért, szóval én sem tudom őket sajnálni.
Több barátom is most vett lakást, kifejezetten ilyen környéken, mert nekik jó, hogy mindenhonnan haza lehet könnyen és egyszerűen jutni, hogy pezsgés van körülöttük.
freesleep 2009.09.02. 21:56:46
a kiülős helyekről volt szó, amiknek a száma az utóbbi 10 évben sokszorosára nőtt itt
nem értem, miért felfoghatatlan, hogy akárki lakik is ezek környékén, aludnia neki is kell
freesleep 2009.09.02. 21:58:35
pillanatnyilag úgy nézem, egyre több helyen van csendrendelet, és majdnem minden belvárosi kerületben durvább mint itt
meg is értem, a lakók választják az önkormányzatot
nick: 2009.09.02. 21:59:25
HulyeReklamok 2009.09.02. 21:59:48
Hogy ott van egy ingatlanod, az nem jelenti azt, hogy neked ott zavartalan álmot kell biztosítani.
Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.09.02. 21:59:53
nem zavar a hangoskodás
a rákóczi út forgalma annál inkább
mégsem megyek panaszkodni
ez van
a sok nyugger meg dögöljön meg
vagy dögöljön éhen, ha az önkormányzat a kieső adóbevételek miatt nem tud neki lakásfentartási támogatást adni
sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.09.02. 22:00:14
Én is laktam a Király utcában, és előfordult, hogy éjszaka otthon voltam. Tényleg nehéz olyankor aludni, főleg nyitott ablaknál. Londonban ezt már rég megoldották, a belvárosban nem lakik senki. A házakban általában irodák vannak, ahol ugye éjszaka nincs senki. Nemsokára remélem itt is ez lesz.
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 22:01:45
freesleep 2009.09.02. 22:01:59
legalább ez egyértelmű volt, nem a szokásos szépelgés a világvárosi kultúráról:)
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:02:47
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:03:14
spammer blogger 2009.09.02. 22:03:32
Kíváncsi lennék, milyen kurva nevelhette fel az itt (is) nyuggerező barmokat.
Nem beszélve azok állítólagos anyjáról, akik szerint a teréztvárosiaknak nincs joguk a nyugalomhoz... :(
freesleep 2009.09.02. 22:03:50
hát 30as vagyok, lehet persze hogy valamelyik agyonvilágvárosikulturált stukkó fejbecsap:)
nahát-nahát 2009.09.02. 22:04:46
Kultúra? Mozi után egy jó hányás a Liszten, vagy balett a ténfergő ejrópaiak között....
...ugyanmár! Nem kéne Budapestből, Európa dühöngőjét csinálni, akkor kicsivel kevesebb szórakozóhely elviselhető terhelés lenne az ott lakók számára!
Mielőtt kertvárosba küldesz, én ott élek.
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 22:05:10
Délibáb 2009.09.02. 22:05:54
Mindenhol élnek habzó szájú elmebetegek, akik egy tüsszentés miatt is csendháborításért jelentgetnek fel. Olyan nincs, hogy egy bérházban mindenki mindennel egyetért, és senki nem akar kötözködni, szóval a lakók beleegyezésére építeni, khm, naiv.
Régebben van a város ezen részén szórakozónegyed, minthogy *bármelyik* mostani lakó ideköltözött volna, tehát tudta mindenki, hol vesz lakást. Emellett, ha nem tetszik a környék, lehet költözni, ahogy sokan javasolták. Ha meg mégsem, kiváló találmány a füldugó.
nahát-nahát 2009.09.02. 22:06:07
freesleep 2009.09.02. 22:08:54
tényleg, a kultúrakedvelő és budapest világvárosiasságáért aggódó emberek miért nem adakoznak inkább a csodás belváros házainak helyreállítására?
Deadasfak 2009.09.02. 22:09:12
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:10:52
freesleep 2009.09.02. 22:11:56
miért nem állítod helyre, ha 10ig élvezed:?
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:12:09
1bambi 2009.09.02. 22:12:42
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 22:12:45
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:13:41
(Meg azért sem, mert előbb utóbb akkor jól összedőlnek és akkor az összes nyugger - nahát nahát minő véletlen - jól elkerül onnan és akkor nincsen ilyen probléma arrafele)
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:14:00
Én választottam, próbálok együtt élni vele, ha nem megy, csomagolok és költözöm.
És ismét: nagyon magas áron lehet az ottani lakásokat eladni, abból akár a II. vagy a XII. kerületben is meg lehet csípni lakásokat. És ez miért van? Mert a "vigalmi negyed" jelleg miatt iszonyúan felértékelődtek a lakások.
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:15:14
Roberto1 2009.09.02. 22:16:35
Posztíró for President!
1bambi 2009.09.02. 22:18:18
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 22:18:38
szánalmas, silány iromány
a karakterbaszó hozzászólókról nem is beszélve
nagyteso 2009.09.02. 22:18:58
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:19:42
bate · http://bateman.hu 2009.09.02. 22:20:30
Metál -e a bimetál? 2009.09.02. 22:22:33
maga a post érdektelen, kontár munka.
thinker_ 2009.09.02. 22:24:37
nagyteso 2009.09.02. 22:24:42
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:24:53
nagyteso 2009.09.02. 22:26:13
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:26:49
Akkor meg azért fognak sírni, hogy a romos kis kecójuk elértéktelenedett, felújításra meg nincsen pénz. (Nem, én nem fogom felújítani! :) )
1bambi 2009.09.02. 22:27:30
zsoltix 2009.09.02. 22:27:57
nagyteso 2009.09.02. 22:28:34
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:29:36
nagyteso 2009.09.02. 22:30:33
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:30:44
Az a helyzet, hogy az előnyeit (munkahelyek, bevétel, jóval rendezettebb környék, több háznak a vendéglátós anyagi hozzájárulásával történő renoválása, magas ingatlanárak) minden ott lakó élvezi, de hogy ennek vannak számukra kellemetlen oldalai is, az már nyilván nem tetszik nekik.
nagyteso 2009.09.02. 22:31:27
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:31:36
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:33:00
A Loki meccs utáni elvonulás egy picit durva volt ...
nagyteso 2009.09.02. 22:35:37
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 22:35:54
azért hülye az nem vagyok...?
ha volna valami bukéja a dolognak.
de így századkézből mi értelme?
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.02. 22:36:29
amugymeg eleg nagy a kulonbseg az akcionyugger meg a jofej idos nenik es bacsik kozott...
nagyteso 2009.09.02. 22:37:44
nagyteso 2009.09.02. 22:40:22
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:40:31
1bambi 2009.09.02. 22:40:43
Deneware. 2009.09.02. 22:41:04
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.02. 22:41:35
Hányni meg vizelni szabálysértés, jelezzétek a szeretett Terézvárosotoknak, hogy küldjön 3x annyi közterület-fenntartót meg takarítót ki az utcákra.
Aki ordibál -> csendháborítás. Aki utcán vizel -> szabálysértés. Aztán lehet takarítani is ...
1bambi 2009.09.02. 22:41:42
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:42:49
Az átvonulást nem lehet megtiltani, meg azért azt gondolom, hogy a többség azért kulturáltan szórakozik, persze a másik része az embereknek hangosabb.
Amikor legutóbb a VII. kerben voltunk a Szimplában és mentünk hazafelé, a bejáratnál állt egy biztonsági őr, ahogy vettük elő a telefont, hogy taxit hívunk, meg sem szólaltunk, de már kérte, hogy halkan. Tényleg csend volt az utcán, mi sem szoktunk hangoskodni.
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:44:01
nagyteso 2009.09.02. 22:45:34
koboldka 2009.09.02. 22:46:31
Csak jelezném, hogy itt a Zichy utcában időközben megindultak a vendégek (nem is kevesen), hogy másik helyet keressenek maguknak, olyat ami még nyitva mer lenni az akciójegyző tegnapi műve után. Remélem a sok hülye akciólakos rájön, hogy az ilyen vonulás jóval nagyobb zajjal jár, mint bármelyik szórakozó hely. Egyébként nem igaz, hgoy elviselhetetlen a zaj, én minden este nyitott ablakkal alszom 50m-re a Nagymező utcától.
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:46:31
A dolog megoldása talán az lenne, ha a nem zárnának be a helyiségek, az ott szórakozók pedig kulturáltan szórakoznának. De ezt már mondtam :)
Roberto1 2009.09.02. 22:46:33
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:47:46
1bambi 2009.09.02. 22:48:51
nagyteso 2009.09.02. 22:49:29
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:52:01
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 22:54:01
Na jó, te akartad...!
Politikámnak quintesszenciája abban derogál, amennyiben a nascenzens tételek abnormalitása mérhetően kulminál.
avagy,
Nem minden szarka farka tarka barka,
csak a tarka barka fajta szarka farka tarka barka:)))
HulyeReklamok 2009.09.02. 22:55:30
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2009.09.02. 22:55:50
Régóta keresek azon a környéken lakást és tényleg igaz, hogy még a földszinti, vakudvarra néző, 20 m2-es lukakért is 8-9 milliót elkérnek csak azért, mert ez a belváros, meg szórakozónegyed. Akkor most hogy is van ez? Ha el kell adni a lakást (kiadni), akkor legyen szórakozónegyed, mert akkor a lakásom 1.5-2X-esét éri egy külvárosi ingatlannak, ha fel kell újítani a tetőt, közösköltséget kell fizetni, vagy önkormányzati bevételt kell termelni a lehető legkevesebb adó kivetésével a magánszemélyekre, akkor legyen megint csak szórakozónegyed, ha meg este csendet és nyugalmat akarok akkor aztán kuss legyen és zárjon be minden? Álszentek vagytok!
A külvárosban is vannak zavaró zajforrások (oké, nem ennyi, de ezért fizetik dupla annyi sápot az önkormányzatnak és ér fele annyit a lakásom), de itt még sem tiltakoznak, és ennek egyetlen oka van. Nem, nem a lakók normálisabbak, hanem nincs kitől pénzt kicsikarni azért cserébe, hogy majd elállok a követelésemtől. És ez a tipikus magyar szokás! Szeretem a csendet, követelem a csendet, de némi pénzért már nem is annyira! Komolyan várom, amikor majd bejelentik, hogy az önkormányzat és a lakók megegyeztek a szórakozóhelyekkel a zajkérdést illetően: minden marad a régiben cserébe némi pénzért....
Az ajánlatom pedig komoly, várom a Rákospalotára költözni vágyókat, persze csak arányosan cserélünk, csak 60 m2 feletti, emeleti ingatlan érdekel. Egy az egyben. A zajt köszönöm, elviselem.
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:56:36
1bambi 2009.09.02. 22:56:43
nagyteso 2009.09.02. 22:57:49
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 22:57:55
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 22:59:15
sok évig laktam a Zichy J. u 39-ben, a második emeleten.
amikor kicsi voltam, imádtam az utcabálokat.
meg azt is, amikor a Jókai-téri fiúk összeugrottak, a Liszt Ferenc-téri galerival.
zsoltix 2009.09.02. 22:59:35
nagyteso 2009.09.02. 22:59:36
nagyteso 2009.09.02. 23:00:45
Mégjobb, ha zavarna valakit a Westend azt is be tudja záratni 10-kor.
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:01:32
A terézvárosi szilenció motivációja de facto onnan originálódik, hogy a lokális plebej neuralgikusan sem acceptálta a publikum nox post ususát. Adekvát responsum még nem materializálódott ezen causában.
1bambi 2009.09.02. 23:02:15
nagyteso 2009.09.02. 23:02:55
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:03:08
kérlek, ne már...!
érezd jól magad, ahogy én is:)))
de azért szeretem, ha meglepnek:))))
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 23:04:51
Egyébként soha nem járnak el terézvárosi kocsmába, meg semmilyenbe sem?
Kyletroy 2009.09.02. 23:05:48
Érdekes, hogy sokan nem fogják fel, hogy ez egy világváros. Ahova turisták jönnek.
Az ott lakók mégis mit gondolnak, miből származik a kerületük fő bevétele? Meg úgy általában az országé? A tönkretett iparunk, vagy mezőgazdaságunk bevételéből. Van egy gyönyörű városunk, amit létkérdés hogy kihasználjunk és csábítsuk a turistát!
A helyek pedig adóznak szépen, az önkormányzat pedig a befolyt pénzből állítson közterület felügyelőket minden második sarokra hogy betartassák pl azt a rendeletet, hogy utcán (nem vendéglátó helyen) nem lehet alkoholt fogyasztani, hugyozni, hányni. Legalább lenne más melójuk, mint basztatni az autósokat.
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:07:08
Teljesen jól érzem magam ;)
Egyébként pont azon gondolkodtam ma délután, hogy milyen fontos az első alkalom. Két ember késhegyre menő vitákat képes folytatni egy blogon, a másik összes felmenőjének emlegetésével. De ha ugyanaz a két ember egymást nem ismerve véletlenül az IKEAban találkozik, rögtön barátokká válhatnak. Pedig ugyanaz a két ember. Fura dolgok ezek ... bocs, hogy ideböktem ezt a pár gondolatot.
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:08:40
1bambi 2009.09.02. 23:09:43
nagyteso 2009.09.02. 23:11:30
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:11:32
No meg mit tud a tanya keblén felcseperedő szájhagyomány, hogy asszongya: "Aranykapu". Tömény tapasztalat egy szóban: ha megvan a kiskapu, dől az arany ...
nagyteso 2009.09.02. 23:12:04
1bambi 2009.09.02. 23:13:59
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:14:11
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:14:54
1bambi 2009.09.02. 23:15:42
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:15:44
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:16:57
Win Elen 2009.09.02. 23:17:58
...de latom egy harmatos romanc is kibontakozoban van.
mar ezert erdemes volt! :)
Adazka 2009.09.02. 23:18:00
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:19:34
..és a vita, partnerok nélkül semmit sem ér, ámbár kinyilatkoztatni lehet, de nem érdemes.
beleszolok 2009.09.02. 23:19:35
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:19:59
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:20:37
nem össze-vissza, jól beszélsz!
1bambi 2009.09.02. 23:20:45
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:21:55
2009.09.02. 23:22:21
pakesz (törölt) 2009.09.02. 23:23:09
alulinformaltkam!!!
lassan irom hogy megertsd!!!
az europai belvaros es varos alapja az az hogy EGY HELYEN VAN az uzleti kozpont, a szorakozo kozpont es a lakas celu kozpont, gyakorlatilag ez definialja az europai belvarost, also szinten uzletek, ettermek kocsmak, 1-2 emelet iroda, es felette meg lakasok, ez a struktura teszi jobba az europai varosokat az amerikainal
tehat ott kell hogy lakjanak
egyebkent a blogironak az alapotlete nagyon jo, ezt kellene felajanlaniuk az ott levo kocsmaknak es az onkormanyzatnak, szoval ha nem tetszik neki, akkor probaljon ki fel evet barhol kint, ahol kuss van
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:24:41
ki ez az Adazka?
Kyletroy 2009.09.02. 23:25:09
Ebben mi a poént?
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:26:55
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2009.09.02. 23:28:53
Ja és tanácsot kérve Terézvárosiaktól: Amiért Rákospalotán a parkban sétálva mindenhol kutyaszarba lépek mit zárassak be? A parkot vagy a kutyát? :)
Ha erre megvan a válasz, ugyanez a kérdés a két éve nonstop lakásfelújító szomszédaimmal. :)
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:28:53
1bambi 2009.09.02. 23:30:02
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:30:25
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:32:06
Win Elen 2009.09.02. 23:32:43
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:32:53
na ez a pakesz sem üti meg az alsó cét:)
Bit Rot 2009.09.02. 23:35:40
"Ja, és pár lakó állítólag megmondta a szórakozóhelyek tulajdonosainak, hogy egy kisebb összegért nem is zavarja őket annyira a zaj :)"
Na ugye, hogy van megoldás!?!?
Csak akarni kell.
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:36:54
1bambi 2009.09.02. 23:37:12
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:37:48
Kyletroy 2009.09.02. 23:38:08
Így van.
Annak ellenére, hogy ez közfeladat lenne és az önkormányzatnak (akinek alapvető érdeke lenne, hogy minél több hely fennmaradjon és kaszáljon) kéne fizetni volt arra is példa az Ó utca egyik részlegénél, hogy problémát jelentett az utcán hányás, hugyozás. A lakók képviselői találkoztak a hely tulajával és előadták a problémájukat. Mindez normális hangnemű konstruktív megbeszélés formájában zajlott.
Az eredmény az lett, hogy a hely biztonsági őre(i) lényegesen nagyobb gyakorisággal tartózkodtak az egység előtt, mint bent és figyeltek, hogy ne legyen randalírozás az utcán.
Ha már fele-fele arányban tenne erőforrásokat a vendéglátó hely és az önkormányzat erre a feladatra meg lenne minden oldva.
lápi lidérc 2009.09.02. 23:39:38
Barom.
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:40:22
ördög_ (törölt) 2009.09.02. 23:40:30
1bambi 2009.09.02. 23:40:55
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:42:00
1bambi 2009.09.02. 23:43:25
zauberpferde (törölt) 2009.09.02. 23:45:39
mondjuk a Liszt Ferenc-térre, vagy bárhová.
nekem a Ráday-utca is jó.
az a fontos, hogy sokan legyünk, lápi lidérccel kiegészítve a csapatot:)))
Metál -e a bimetál? 2009.09.02. 23:50:42
HulyeReklamok 2009.09.02. 23:56:16
Kyletroy 2009.09.02. 23:57:21
Igaz.
Illetve nem lehetne kaszálni. Mert gondolom senki számára nem kérdés, hogy erről van szó. Mindenki fog kapni engedélyt, aki a megfelelő összeget leteszi.
Ez olyan, mint a Sziget, ahol pont a IV. és a III. kerületi önkormányzatok prominensei lennének a legnagyobb szarban, ha megszünne a rendezvény. Nem lenne mi ellen hőbörögni, aztán a végén (valamiért) mégis belemenni a dologba.
tipetupa 2009.09.03. 00:01:59
Ahelyett, hogy betartatnák az eddigi szabályozást, vagy ha az nem megfelelő akkor leszabályoznák rendesen, hogy milyen paraméterekkel lehet nyitva tartani későig (decibel, stb.), belecsapnak a lecsóba és rögtön tiltanak és bezárnak.
Sokan felhozzák a részeg embereket és a következményeiket az utcán. Ha pl. erősebb lenne a rendőri/polgárőri jelenlét (Ez alatt nem igazoltatást, hanem tényleges jelenlétet értek. Nem hinném, hogy kiabálna vagy dolgát végezné vki ha rendőrt lát. A rókát persze nem lehet megállítani ha jön...:D) és sűrűbben takarítanának a köztisztasági alkalmazottak értsd utcaseprő (ezt persze meg lehetne oldani egy, a szórakozóhelyek által fenntartott alapból) talán nem is lenne probléma...
Ugyanakkor a kultúrált szórakozást mindenki másképp definiálja :D
koboldka 2009.09.03. 00:07:01
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:07:16
én meg addig kapálok, vagy ások?
húúú, most mondták, hogy szüreteltem.
a fene tudja mit csinálok, de jól esik:)))
reggel visszanézek...
Ayoubowan!
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:09:38
már láttalak:))))
koboldka 2009.09.03. 00:11:29
Teljes a kuss a VI. kerben, csak egy-két motoros vacakol.
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:13:37
én meg megyek berúgni, és a kapualjba hányni:((
pakesz (törölt) 2009.09.03. 00:13:49
ejjel 11/12 utan a lakonak nincsen joga hangoskodni, mert rendeletet sert, most ugyanolyan joga van a vendeglatosnak is akkor most igy okes?
en nem allitom hogy valakinek tuttira igaza van, csak a butasagokra reflektalok, az meg hogy a belvaros az kulturalis negyednek lenne letrehozva az BUTASAG!!!
ott laknak emberek is ennyi...
egyebkent ez a nagy ugatassorozat a hangoskodasrol meg a masik felerol azert elegge fura, mert ha pl. a Duna mellett 2-3 kilometeren letiltanak a forgalmat es ott lenne a "zajongo" kocsmasor a parton, az szinte nem zavarna senkit, na most miert nem ez van? ott tenyleg van hely, ott egy picit hangosabban is beszelhetnenek, elvegre nem az ablak alatt van a zajongas, es az egesz VI kerulet meg megmaradna ettermes kornyeknek
ja hogy az mar masik kerulet? hat kerem tressenek valtoztatni, legyen egy Budapest es kesz, ne kis kocsog kiskiralyok legyenek a sajat szemetdombokon
koboldka 2009.09.03. 00:17:15
z 2009.09.03. 00:18:39
Engem se érdekel a terézvárosiak sírása, a kisföldalatti az persze jó, meg gyalog menni munkába, meg éjjel 11-kor papucsban lemenni tejért, de utána már manócskák szedjék széjjel, hogy ne zavarjon éjjel. Aki csendet akar, lakjon vidéken, mint most én. Itt hulla csönd van és friss levegő, de föl is kell kelni jó korán és leballagni a vonathoz, ha valami elintézni való akad. Sose hánytam az ablakuk alá, azt csípje is el a rendőr meg a térfigyelő, meg az ordibálót is, de a teljes tiltással egyetértők azért elég érdekesen gondolkodnak. C'est la vie, valamit valamiért, üdv a városban.
nem várt fordulat 2009.09.03. 00:24:46
Kyletroy 2009.09.03. 00:25:45
Mert addig is el kell szórakoztatnunk azt a "néhány" külföldit, hogy legközelebb is legyen miből egyáltalán világítani az utcán.
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:26:43
te velem vagy, vagy ellenem?:)))
a vízivárost ne emlegesd, csak ha valaha éltél ott.
plíz, plíz...!
tudatlanoknak tessenek távolmaradni.
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:29:15
kérésed parancs...!
Kyletroy 2009.09.03. 00:31:39
Mellesleg a Margit szigeti Cha cha is azzal kűzd, hogy miként érje el, hogy ne zavarja a parton a lakókat, mivel a víz tökéletesen vezeti a hangot, mint tudjuk.
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:34:14
akkor most menj el az orvosodhoz gyorsan, hogy kompenzációs hiányaidat ne rajtunk éljed ki.
pakesz (törölt) 2009.09.03. 00:40:00
masodik kerdesedre meg termeszetesen nem a kulvarosra ertettem, de tudtommal a kulvarosban nincsen rakpart sem :)
hogy en hova raknam?
erre inkabb kerdessel: eleve miert kellene kozel lennie a jelenlegi szorakozohelyekhez? a ZP es a Rio is tok szuz teruleten jott letre, az egyeduli ami kellett hozza, az a 4-6 os villamos, na most ahol olyan kozlekedes van es messze vannak a lakoepuletek, ott lehet hangosabb kocsmat nyitni
kaboca36 2009.09.03. 00:41:57
az egészségellátásod és még ki tudja mit, ami nekünk már ugysem lesz szoval csak kidobott pénz és akkor még büntetnek is mellé.
Probálj meg hozzászokni ,ez ilyen. Nem hinném hogy a kávéházak olyan egetverö zajt csinálnának.
pakesz (törölt) 2009.09.03. 00:47:36
az Andor utcarol olvastam egyebkent egy erdekesseget(remelem ismered azt a kornyeket is:) )
szoval ott ellenkeztek a lakok hogy hogyan lemegy a lakasuk erteke meg pamparamparam, na erre a tokos Fov Onk felajanlotta nekik, hogy listaaron megveszi, na most az egesz utat ellenezte ugy an blokk az egesz Andor utca, amikor felajanlottak, akkot 18 lakas maradt az elso korben es osszesen 3-5 lakas maradt amit vegul meg kelett vennie a varosnak
talan ilyen kellene itt is :)
azert tetszik a blog alapotlete, hiszen pont ezt mondja
meg en zsigerembol gyulolom azt a hozzaallast, amikor a ven fasz papika a belvarosban kinyilvanitja, hogy joga van az autoparkolohoz, mert letfontossagu szamara (valojaban azert mert hat miert is ne ha ingyer van!!!), aztan ha fizettetnenek vele 5ezer / honap, akkor valahogyan azonnal leesik neki, hogy nem is kell :)
Kyletroy 2009.09.03. 00:50:01
A Budafoki úton lakom. Az általad említett helyek közelében szerinted nincsenek lakóépületek??? A Buddha konkrétan teljesen jól hallható a Gellért hegyen Pestről!
Ennek tükrében továbbra is az lenne a kérdésem, hová is helyeznéd ezt a szórakoztató városrészt?
Azt azért még elmondanám, hogy arányait tekintve már a Petőfi híd környéke is kiesik a külföldinek, az említett helyeken igen kis arányban vannak.
Kyletroy 2009.09.03. 00:54:34
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 00:59:29
"ismerem a "várost",
annak minden zegét, zugát
ismerős arcok köszönnek rám,
ott ahol soha sem jártam..."
Metál -e a bimetál? 2009.09.03. 01:00:56
mizrolist 2009.09.03. 01:15:14
Mondjuk egyvalamire kíváncsi lennék: egy teljesen független (vidéki, külföldi) ingatlanelemző véleményére arról, mennyivel is esne a VI. kerületi lakások értéke, ha eltűnnének a szórakozóhelyek. (én olyan 25-60% közötti értéket várnék :D)
HulyeReklamok 2009.09.03. 01:22:41
zauberpferde (törölt) 2009.09.03. 01:37:25
én független vagyok, de ha akarod oda-vissza 20-30 százalékot bárkinek megadok
ja, és én nem Basznádfaszáról jöttem, mint ingatlanos, hanem itt nőttem fel.
kamasuka 2009.09.03. 01:40:39
cdn.fotocommunity.com/photos/15678420.jpg
De csapjatok fel egy webkamerás oldalt és nézzetek körül, hogy mennyi kiskocsmában ülnek kint és mennyi szórakozóhely van nyitva ...
Apropó, egy ideje azt látom, hogy ha valami rendelet hátrányosan érint egy-egy szórakozóhelyet a belvárosban, akkor rakat cikk jelenik meg az adott témával kapcsolatban, kommentelési lehetőségekkel, ahol többnyire olyanok osztják az észt az ott lakókkal szemben, akik az adott helyre max. csak bulizni járnak, de ettől távol élnek. De ha egy-egy szórakozóhely - bármely városban vagy városrészben - szétqurja az ottlakók nyugalmát, akkor ilyen vehemenciával nemhogy cikk, de fosnyi hír sem ad hangot az ottélők szavának.
De persze itt is lehetne kompromisszum, csak a jelenlegi helyzetben egyszerűen nem lehet kompromisszumot kötni, mert a rendőrség vagy nem képes vagy nem akar semmit betartatni. Amint képes lesz rá lehet szó egyezkedésről, de addig - egy olyan iparággal, ahol az alkalmazottak ált. be sincsenek normálisan jelentve, stb, stb, stb, ebbe most nem mennék bele - sok értelme nincs egyezkedni, mert csak a saját érdekeiket nézik és az ottlakókét kb. nagyívben magasról leszarják.
Pehy 2009.09.03. 01:41:23
Hogy ne felejtse el ez egy város ,!.
igazából az egész csendrendeletet nem hiszem hogy pár nyugdíjas miatt hozták hátsó érdekek mozgatják Moulen Rouge-t mért nem zárták be? :D talán fél a jegyző az orosz maffiától ?:d
Zelefánt 2009.09.03. 06:19:09
A Liszt Ferenc-tériek biztos nagyobbat szívnak, őket tényleg sajnálom, de mifelénk ez az egész csendrendelet-mizéria egy agresszív lenyúláskísérlet első lépése, amellyel a függetlenül -- tehát nem hálózatban -- működő kocsmákat, bárokat kívánják lehetetlen helyzetbe hozni és nyomott áron felvásárolni. (Az olyan cégekkel szemben, amelyek akár 60-80 (!) egységet működtetnek szerte a városban, nyilvánvalóan semmiféle esélyük sincs.)
Nem elmélet, gyakorlat.
Nick Leeson 2009.09.03. 06:41:45
Egy faszkalap polgármesteri hivatal, töketlen rendőrség, szemétláda nyuggerek, anyacárnőnek magát képzelő jegyző - ezek mind hozzájárultak ehhez a katasztrofális helyzethez.
Aki Közép-kelet-Európa egyik legnagyobb városának kellős közepén nyugalmat/csöndet keres, az a világ legnagyobb marhája!
akos1 2009.09.03. 06:48:54
Éljen a független média és az objektív tájékoztatás!
spammer blogger 2009.09.03. 07:09:49
Az önkormányzat által kihangosított, Andrássy úton rendezett bulik meg nem nyúlnak az éjszakába, pláne nem napi rendszerességgel. Csakhogy ennek felfogásához kéne némi ész, ami bennetek sehol sincs.
Virt02 2009.09.03. 07:22:41
Vagy mindenki máshol lakik és úgy osztja az észt?
Én sem ott lakom, tehát engem sem érint a dolog, sőt azt se gondolnám, hogy éppen a betiltás a legjobb megoldás - de támadjuk már azokat az embereket, akik viszonylagos csendet akarnak...
Ha te tudsz aludni egy diszkó mellett is, akkor örülj neki, de ne nézd le azokat, akik viszont nem tudnak...
Egyébként pedig akár főváros, akár kisváros, akár falu - egy kocsma mellett mindig zaj van.
2009.09.03. 07:23:21
monyon le 2009.09.03. 08:40:20
A végén majd bezárjuk a közérteket, mert hangosan értékesítik a kenyeret. De tömegközlekedés sem kell mivel az is hangos és különben sincsenek már emberek este 10 után a a belvárosban, kit elszállítanának. Így a nyuggerek mehetnek 10 km gyalog a következő éjjel /nappaliig, hol is megvehetik a 3 zsömléjüket.
Koky_ 2009.09.03. 08:44:37
jeva72 2009.09.03. 11:23:20
a szódában miért figyelnek kint is a szekrények?
a túristák meg nem hiszem, h a béhét, vagy az elterego júzerek hányásait, hugyfoltjait túlzottan értékelnék.
z 2009.09.03. 14:28:27
Pár hete jártam újra Prágában, ahol az embereknek szerintem most már a nagyobb része él abból, hogy az egész belváros turistákat szórakoztat, a pénzükből pedig frankón fel van újítva minden. Pedig tényleg nem egy nagy szám az egész város, legalábbis Budapesthez képest. De mondhatnék még legalább 10 várost, aki hasonlóképpen van ezzel, és megpróbálja a saját hasznára fordítani (úgy, hogy a lakóknak is jó legyen), de nekünk csak az a jó, ha semmi nincsen, az a biztos.
jeva72-nek van igaza, a szóda meg egy csomó hely előtt ott áll kinn az őr, és rádszól, hogy kussban menjél kifelé, ne ébreszd fel a lakókat. És a többség be is tartja. Sokat járok az V.-ik kerületben éjszaka, ott, ahol semmilyen szórakozóhely nincs, legfeljebb éjjel-nappali, mégis lépten- nyomon részegekbe, utcán piálókba és húgyba botlok, de ezt annak tudom be, hogy rendőr arra csak hetente néz, akkor is nappal, nem annak, hogy éjszakai élet is van a városban.
amiről szó van