Szól az ORTT
2009.10.28. 18:12
Ennek most nincs köze a rádióhoz.
Ami most és a nagyon közeli jövőben történik, az egy az egyben politikai kultúra kérdése. Sláger? Danubius? Ugyan kit érdekel? Üzleti vállalkozások ezek, rádiónak se a legjobbak, bőven túlélnénk nélkülük. A kérdés itt nem az, szeretjük-e őket vagy sem. Vagy egyáltalán hogy hallgatjuk-e őket. És nem is az, hogy mit akarunk, gagyizenés műsorokat vagy elfogult pártrádiókat, mert szerencsénkre egyiket sem vagyunk kötelesek hallgatni. A valódi tét az, hogy vajon 2009-ben Magyarországon az MSZP és a Fidesz összefogva tényleg megtehet-e minden disznóságot, amit akar, és hogy a jónép csendben nézi-e ezt.
A közvélemény most bizonyíthat. Ismerős még a TV3? Amikor őket kicsinálták, nem hördült fel senki, pedig nagyon hasonló volt a történet. Levizsgázhatunk politikai kultúrából. Nem lenne valószínűleg most sem semmi következménye a nagyobb felháborodásnak, de ha sokan jeleznék legalább, hogy ez nem tetszik nekik, az azt jelentené, hogy a TV3 óta ha a politika nem is, legalább a közvélemény fejlődött. Aztán ki is kapcsolhatjuk a rádiót, mert akar a halál Danubiust hallgatni. De ha itt mindenki csak egyszerűen tudomásul veszi ezt - hát akkor ne csodálkozzunk azon, hogy bármit meg lehet tenni.
· 4 trackback 69 komment
Címkék: politika rádió ortt magyarország
A bejegyzés trackback címe:
https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr271482080
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: [Hazai] Cenzúra és államosítás a XXI. században 2009.10.30. 14:55:47
Egyre nagyobb a felháborodás a frekvencia elosztás miatt, de egyre nagyobb azok tábora is akik helyeslik az újraelosztást. Vannak akik csak a rádiójukat a mindennapi szórakozásukat szeretnék megtartani, és vannak akik pont valami újat akarnak. Sajnos e...
Trackback: Nehéz a boldogságtól búcsút venni 2009.10.30. 08:16:02
Van itt volt bőven hörgés, és szerintem lesz is amíg a pártok döntenek olyan kérdésekről is, mint a rádiófrekvenciák kiosztása. Mi is megmondtuk a magunkét, de szerintem nem szabad sokat foglalkozni ezzel. Ebben országban nincs akarat és szándék, hogy ...
Trackback: Megegyeztek 2009.10.28. 21:58:10
Megoldották a médiatörvény anomáliáit, hibáit és tévedéseit. Sikerült felszámolni a működésképtelen és csak kádertemetőnek használt megyéket. Hatékonnyá tették az önkormányzati rendszert. Most már nem lesz 39 fős településnek önkormányzata. Si...
Trackback: Slágertelenül 2009.10.28. 21:14:12
Mivel már foglalkoztam korábban a témával, a véleményem ismert. Így a mai döntés kapcsán most csak annyit teszek, hogy kommentár nélkül közreadom a Sláger rádió vezetőjének sajtóközleményét, még úgy is, ha néhol egy kicsit hatásvadász módon van megfoga...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.10.28. 19:21:50
Az a baj ,hogy a többségnek kisebb gondja is nagyobb annál ,hogy mi lesz ezekkel a rádiókkal meg is végül is ez a szarakodás...Majd a legtöbb sofőr,fuvaros is vállat von ,lesz másik reggelente...most pont nem ez a legnagyobb gond.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.10.28. 19:22:26
@blas: *meg végül is mi ez a
Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.28. 19:27:50
Ahogy már a saját blogunkon is elmondtam, megteszem itt is:
"Igazából én sem a Slágert, sem a Danubiust nem szeretem (MR2 párti vagyok), de azt hiszem, hogy ez az ügy túlmutat ezen. Itt tényleg arcon köptek bennünket. Egymásra mutogat Fideszes meg mszp-s, közben meg mindkét párt olyan magasról szarik a fejünkre, mint annak a rendje."
"Igazából én sem a Slágert, sem a Danubiust nem szeretem (MR2 párti vagyok), de azt hiszem, hogy ez az ügy túlmutat ezen. Itt tényleg arcon köptek bennünket. Egymásra mutogat Fideszes meg mszp-s, közben meg mindkét párt olyan magasról szarik a fejünkre, mint annak a rendje."
Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.10.28. 21:08:08
Ahogy arcon köptek minket akkor is, amikor anno ők kapták meg a frekiket. Mert VOLT jobb pályázat is. És mert a pályázataikban arcátlanul hazudtak.
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.10.28. 21:20:11
Úgysem ez lesz a végső döntés...
Majd a háttérben megy egy pár milla zsebből-zsebbe, és a két rádió a fellebbezést követően marad ahol van.
Én egyébként sajnálom mindkét rádiót, de mint bejáratott termékeket, és sok alkalmazottat eltartó munkáltatókat.
Majd a háttérben megy egy pár milla zsebből-zsebbe, és a két rádió a fellebbezést követően marad ahol van.
Én egyébként sajnálom mindkét rádiót, de mint bejáratott termékeket, és sok alkalmazottat eltartó munkáltatókat.
Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.10.28. 21:25:47
@Kőmíves Kelemen: Milyen fellebbezésről beszélt? Az ORTT döntéseivel szemben nincs fellebbezési lehetőség, de lehet keresetet benyújtani, aminek NINCS elevehalasztó hatálya.
Nem árt néha törvényt olvasni.
Nem árt néha törvényt olvasni.
ninimimi 2009.10.28. 21:34:21
Téved a FIDESZ, ha azt hiszi, ugyanazt megteheti büntetlenül, mint az MSZP. Nem!
"Az emberek" - ahogy ők mondják - éppen az ilyen mocskos mutyinak a megszüntetését, ELSÖPRÉSÉT várják (várták) tőlük jövő tavasszal. Éppen ezzel van torkig az ország, ezért a négyszeres fölény. Nagyon rossz előjel ez, és biztos vagyok benne, hogy sokkal több százalékba fog nekik kerülni, mint amennyit egy nyamvadt rádióval nyerhetnek. Ügyes maszop trükk volt, hogy ebbe a mutyiba bekompromittálták őket. Ügyes és tényleg beszédes.
"Az emberek" - ahogy ők mondják - éppen az ilyen mocskos mutyinak a megszüntetését, ELSÖPRÉSÉT várják (várták) tőlük jövő tavasszal. Éppen ezzel van torkig az ország, ezért a négyszeres fölény. Nagyon rossz előjel ez, és biztos vagyok benne, hogy sokkal több százalékba fog nekik kerülni, mint amennyit egy nyamvadt rádióval nyerhetnek. Ügyes maszop trükk volt, hogy ebbe a mutyiba bekompromittálták őket. Ügyes és tényleg beszédes.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.10.28. 21:36:10
sőt...
csak az mszp mindent megtehet amit akar
2002-től
te hol voltál azóta?
csak az mszp mindent megtehet amit akar
2002-től
te hol voltál azóta?
br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.10.28. 21:41:33
@ninimimi: azt hiszem újabb pont a listámra.
ninimimi 2009.10.28. 21:43:19
Bocs, biztos nem írtam érthetően: persze, hogy az MSZP se tehette meg büntetlenül, amit 2002. óta, különösen 2006. óta művelt. A jelen helyzet bizonyítja, amelyben most már sokkal kevesebb veszíteni valójuk van. A FIDESZ viszont olyan pozícióba jutott, hogy sokkal többet - négyszeres fölényt - veszíthet. (vele 2/3-os többséget, példátlan országalakító lehetőséget) Hát ezért tehet most meg sokkal kevesebb hibás lépést.
tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.10.28. 21:49:41
a döntés menete/okai szomorúak, de a döntés részben örömteli. már persze csak akkor, ha az új adókon nem akarják feltétlen a követni a "reggeli műsor = órákon át kurva viccesnek gondoljuk magunkat + vihogunk a semmin" filozófiát.
valljuk be, felettébb unalmas/színvonaltalan mindkét adó. tehát én örülök, ha végük, annak már kevésbé, ahogyan végük. tkp nem is értem, hogy az ilyen testületekben mi keresnivalójuk van a pártdelegáltaknak.
valljuk be, felettébb unalmas/színvonaltalan mindkét adó. tehát én örülök, ha végük, annak már kevésbé, ahogyan végük. tkp nem is értem, hogy az ilyen testületekben mi keresnivalójuk van a pártdelegáltaknak.
statez 2009.10.28. 21:54:41
Hagyjuk ezeket az álszent szövegeket, mindenkinek van pártkötödése, valódi civilek nincsenek. Olyan befektetők sincsenek, akik mögött ne lennének pártok. S hogy miért az MSZP és a Fidesz? Mert gyakorlatilag más létező párt nincs. A Jobbik még nem az, az MDF és az SZDSZ már nem az.
Bruno 2009.10.28. 21:56:34
ninimimi:
Szerintem málad a pont. Valóban: az MSZP-nek sikerült maga mellé rántani a FIDESZT (mellesleg: nem nagyon bánom...)
Szerintem málad a pont. Valóban: az MSZP-nek sikerült maga mellé rántani a FIDESZT (mellesleg: nem nagyon bánom...)
SimiTomi 2009.10.28. 21:57:22
@tsabeeka: Egészen jól látod, nagyon szarul van kitalálva ez az egész rendszer - politikai csatározásokról szól már évek óta.
Magyar mentalitás - el sem tudjuk képzelni, hogy létrehozhatnánk akár egy független társaságot is, ami felügyeli az egészet. Legalábbis a politika nem tudja elképzelni.
Én szívesen látnék egy ilyet, bárhol. Csak ne kötódjön egyik oldalhoz sem, értse a dolgát, és működjön.
Mondjuk elég hosszan éltem Angliában - lehet, hogy onnan ered ez a hibám?
Magyar mentalitás - el sem tudjuk képzelni, hogy létrehozhatnánk akár egy független társaságot is, ami felügyeli az egészet. Legalábbis a politika nem tudja elképzelni.
Én szívesen látnék egy ilyet, bárhol. Csak ne kötódjön egyik oldalhoz sem, értse a dolgát, és működjön.
Mondjuk elég hosszan éltem Angliában - lehet, hogy onnan ered ez a hibám?
ertzuiop 2009.10.28. 22:02:44
**************************************************************
Választás 2010 - Büntess, ne szavazz parlamenti pártra!
**************************************************************
Add tovább & másold be!
Választás 2010 - Büntess, ne szavazz parlamenti pártra!
**************************************************************
Add tovább & másold be!
ohh_vazze 2009.10.28. 22:05:14
A Danubius-t szerintem képtelenség hallgatni, de a Sláger elment a jobb pillanataiban.
Kezit csókolom mindkettő menedzsmentjének. Így illik pofára esni és fenyegetőzni/zsarolni a rengeteg elégedett hallgatóval. Most kell elindítani az országos lázadást, de sajnos ebből se lesz semmi, mert ti se gondoljátok komolyan.
Egyébként meg tényleg Abszurdisztán. Annyira kurva nagy ez az ország, hogy nem lehet lefedni tobb radiofrekvenciaval?
Az eljárás miatt meg a kaszám egyenesedik ki. Médiahatóság (muhaha) dönt bármiben is? Retkes semmihez nem értő politikusok, akik ottléte és döntésképessége, már önmagában megérne egy tényfeltáró blogot a tisztelt magyar népnek (esküdtszék számára).
Innen megmondom a tutit. Van két új országos adója Mo-nak és nem fog történni semmi olyan érdemi, ami ezen változtatna. A taxisok is csak messziről integetnek.
Kezit csókolom mindkettő menedzsmentjének. Így illik pofára esni és fenyegetőzni/zsarolni a rengeteg elégedett hallgatóval. Most kell elindítani az országos lázadást, de sajnos ebből se lesz semmi, mert ti se gondoljátok komolyan.
Egyébként meg tényleg Abszurdisztán. Annyira kurva nagy ez az ország, hogy nem lehet lefedni tobb radiofrekvenciaval?
Az eljárás miatt meg a kaszám egyenesedik ki. Médiahatóság (muhaha) dönt bármiben is? Retkes semmihez nem értő politikusok, akik ottléte és döntésképessége, már önmagában megérne egy tényfeltáró blogot a tisztelt magyar népnek (esküdtszék számára).
Innen megmondom a tutit. Van két új országos adója Mo-nak és nem fog történni semmi olyan érdemi, ami ezen változtatna. A taxisok is csak messziről integetnek.
úgyse 2009.10.28. 22:05:36
Olvastam itt, hogy az embereknek kisebb gondja is nagyobb, hát tényleg nagyobb lesz. A gondok ettől nőnek az égig.
Igenis a tudtukra kell adnunk, hogy ez nem tetszik, itt nem csinálhatnak amit akarnak, és ez nem pártfüggő. Máshol már az utcán lenne mindenki. Rosszul érzem magam "úgyse, már el van döntve" országban.
De nem akarok innen elmenni, menjenek ők. Fel kell végre ébredni, és elfelejteni a régi beidegződéseket, mert ez így állatira kényelmes nekik, és már ennyire nagy arccal lehet ezt csinálni.
Igenis a tudtukra kell adnunk, hogy ez nem tetszik, itt nem csinálhatnak amit akarnak, és ez nem pártfüggő. Máshol már az utcán lenne mindenki. Rosszul érzem magam "úgyse, már el van döntve" országban.
De nem akarok innen elmenni, menjenek ők. Fel kell végre ébredni, és elfelejteni a régi beidegződéseket, mert ez így állatira kényelmes nekik, és már ennyire nagy arccal lehet ezt csinálni.
Levéltetű 2009.10.28. 22:17:40
Gratulálok a Fidesz-MSZP koalíciónak, hogy már megint a nyáladzó Jobbik malmára hajtja a vizet. Mert nekik ez a legnagyobb erősségük, hogy ezekben a nagy mutyikban még nincsenek benne.
.szali 2009.10.28. 22:18:25
Ha annyira a csúnya pártpolitika mászott be ide is, akkor vajon miért nem előbb rúgták ki szerencsétlen Borosékat? Miért vártak ezzel 2009-ig?
Egyébként engem a legkevésbé érdekel az egész ügy. Vannak ennél sokkal fajsúlyosabb dolgok. Hunvald, Zuschlag, Sukoró, BKV-s néni, stb.
Egyébként engem a legkevésbé érdekel az egész ügy. Vannak ennél sokkal fajsúlyosabb dolgok. Hunvald, Zuschlag, Sukoró, BKV-s néni, stb.
INkvizitor 2009.10.28. 22:24:23
jó reggelt! az elmúlt éveket melyik országban tetszettek tölteni??? :)
"vajon 2009-ben Magyarországon az MSZP és a Fidesz összefogva tényleg megtehet-e minden disznóságot, amit akar, és hogy a jónép csendben nézi-e ezt." a válasz: IGEN.(pont)
engem csak az szomorít el, hogy ez az egész amiről írtok, csak most esik le nektek. semmi olyan nem történt, ami ne történt volna már meg előtte. most kicsit nagyobb a publicitása. "majd megunják és hazamennek" (mekkora duma :)) jön majd új hír, történik egyéb dolog, lekerül a címlapokról, stb... holnapután is felkelnek az emberek, legyintenek egyet, "ma nem azt a rádiót fogjuk hallgatni mint tegnap...", az elején van akinek kicsit hiányozni fog, (nem túl soknak) de majd talál helyette mást... ewan
"vajon 2009-ben Magyarországon az MSZP és a Fidesz összefogva tényleg megtehet-e minden disznóságot, amit akar, és hogy a jónép csendben nézi-e ezt." a válasz: IGEN.(pont)
engem csak az szomorít el, hogy ez az egész amiről írtok, csak most esik le nektek. semmi olyan nem történt, ami ne történt volna már meg előtte. most kicsit nagyobb a publicitása. "majd megunják és hazamennek" (mekkora duma :)) jön majd új hír, történik egyéb dolog, lekerül a címlapokról, stb... holnapután is felkelnek az emberek, legyintenek egyet, "ma nem azt a rádiót fogjuk hallgatni mint tegnap...", az elején van akinek kicsit hiányozni fog, (nem túl soknak) de majd talál helyette mást... ewan
EvilHedgehog 2009.10.28. 22:29:58
@Bruno: Könnyű Katit táncba vinni ha ő is akarja!
FaBRiK 2009.10.28. 22:30:11
@ninimimi: A fidesz nem téved.
Hol éltél te 1998 és 2002 között? Akkor is megtehette büntetlenül, most is megteheti és 2010-től is megtahati.
@Bruno: Az mszp-nek nem sikerült a fideszt maga mellé állitania, mindig is egy oldalon álltak.
@.szali: Azért nem rúgták ki Borosékat, mert Magyarország rádióhallgató közönségének legnagyobb része élvezettel hallgatja Őket.
Hol éltél te 1998 és 2002 között? Akkor is megtehette büntetlenül, most is megteheti és 2010-től is megtahati.
@Bruno: Az mszp-nek nem sikerült a fideszt maga mellé állitania, mindig is egy oldalon álltak.
@.szali: Azért nem rúgták ki Borosékat, mert Magyarország rádióhallgató közönségének legnagyobb része élvezettel hallgatja Őket.
Kenedy1 2009.10.28. 22:32:41
VÁltozás akkor lesz ha ez a nép megtanul segíteni saját magán. Már 2006-ban bele kellett volna baszni az egész kormányt a budapestieknek a Dunába.
Ha ez nem történt meg akkor itt senki ne várjon semmilyen komolyabb megmozdulást.
Ha ez nem történt meg akkor itt senki ne várjon semmilyen komolyabb megmozdulást.
El Argentino 2009.10.28. 22:49:35
Ha a politikától eltekintek, nem igazán fognak hiányozni ezek az adók, igaz én kevés rádiót hallgatok. A reggeli menstruációs témák, melyeken vihognak nem tudnak érdekelni. Hírek gondolom lesz, ha meg más mondja be, na istenem. Bár, ha program kínálatot veszem alapul, mi újdonságokkal rukkolhat ki egy új adó? Vagy átvesznek 90% a régiektől? Akkor megint visszakanyarodunk a politikához, mind1 kifizet zsebbe, csak fizessen, jó sokat, jó sokáig.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.10.28. 22:59:45
@H1N1virus: a fidesz ellenzékben van...
tudom, ezt ritkán írják meg az újságok, de ez az igazság
az mszp van kormányon, még ha a semmittevést jobb szétkenni akkor is
tudom, ezt ritkán írják meg az újságok, de ez az igazság
az mszp van kormányon, még ha a semmittevést jobb szétkenni akkor is
ghalleck 2009.10.28. 23:04:28
Nos emberek, el lehet gondolkozni azon, hogy megéri-e bármelyik parlamenti pártra szavazni 2010-ben.
Én nem tudom, de szerintem megérné jövő tavasszal a Civil Mozgalomra adni a voksunkat. Szerintem ők nem vetemednének ekkora gazságokra.
Ezzel a döntéssel csapást mértek a demokrácia egyik legfontosabb pillérére - a sajtószabadságra.
Én nem tudom, de szerintem megérné jövő tavasszal a Civil Mozgalomra adni a voksunkat. Szerintem ők nem vetemednének ekkora gazságokra.
Ezzel a döntéssel csapást mértek a demokrácia egyik legfontosabb pillérére - a sajtószabadságra.
Dr Kangörény 2009.10.28. 23:07:44
@tsabeeka: mondjuk, ha nem tetszik nem muszáj hallgatni. Eygszerre eleve csak egy adót hallgathatsz, tehát, ha volt jobb rádió hallgathattad azt. Az a pár százezer ember meg, akinek a danubius meg a sláger tetszett, hallgathatta azt.
Mi értelme lenne annak, ha minden rádió ugyanazt a közönséget akarná kiszolgálni. Én speciel reggel semmilyen módon nem akarok komoly, politikai műsorokat hallgatni, inkább agyatlan, vihogó embereket hallgatok.
Te most éppen annak örülsz, hogy sok embernek elvették a szórakozását.
Ez tömören szólva kárörvendés. Jó sszórakozást a leendő pártrádiókhoz.
És örülj annak is, hogy a költségvetésből kedves pártjaink megint kivettek párszáz milliót. Amit majd nekünk kell befizetni a rádiók helyett. Érted ezt? Te, én, mi fogjuk megfizetni azt, amit ezek nem fognak befizetni. Tehát örülj annak, hogy a mi pénzünkből kisebb választékból lehet választani.
Mi értelme lenne annak, ha minden rádió ugyanazt a közönséget akarná kiszolgálni. Én speciel reggel semmilyen módon nem akarok komoly, politikai műsorokat hallgatni, inkább agyatlan, vihogó embereket hallgatok.
Te most éppen annak örülsz, hogy sok embernek elvették a szórakozását.
Ez tömören szólva kárörvendés. Jó sszórakozást a leendő pártrádiókhoz.
És örülj annak is, hogy a költségvetésből kedves pártjaink megint kivettek párszáz milliót. Amit majd nekünk kell befizetni a rádiók helyett. Érted ezt? Te, én, mi fogjuk megfizetni azt, amit ezek nem fognak befizetni. Tehát örülj annak, hogy a mi pénzünkből kisebb választékból lehet választani.
Dr Kangörény 2009.10.28. 23:10:52
@wmiki: Momentán a fidesz és az mszp karöltve vett ki egy valag pénzt a költségvetésból. Ellenzékben is lehet lopni, mint most kiderült.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.28. 23:14:23
Azt már tudjuk, hogy a Fidesz és az MSZP akkor tud együtt szavazni, ha a költségtérítésről és a pártrádiókról van szó.
Amikor olyan témákban kellene összefogni, melyek az emberek életét segítenék, akkor azt nézik, hol lehet kibaszni a másikkal.
Undorító ez az egész...
Amikor olyan témákban kellene összefogni, melyek az emberek életét segítenék, akkor azt nézik, hol lehet kibaszni a másikkal.
Undorító ez az egész...
elfelejtette 2009.10.28. 23:20:48
@BKV figyelő: Azert furcsa ez a Majtenyi is. Berak egy kiskaput a kiirasba, ami menten a ket uj versenyzo elonybe kerul a ket regihez kepest. Arra is kivancsi volnak, pontosan hogy is zajlott 97-ben a frekvenciak kiosztasa.
De ugy egyebkent, ha partok delegalnak egy testuletbe tagokat, akor miert furcsa, ha politikai alapon hoznak dontest? Elvtarsak, ez egy politikai testulet!
De ugy egyebkent, ha partok delegalnak egy testuletbe tagokat, akor miert furcsa, ha politikai alapon hoznak dontest? Elvtarsak, ez egy politikai testulet!
Kis Hableány 2009.10.28. 23:28:26
Ezek is kapnak állami támogatást?Akkor leszarom hogy mi van velük.Ha meg nincs elég pénzük hozzá önállóan,akkor ne csináljanak rádiót.
Kis Hableány 2009.10.28. 23:31:01
Kurva rtl és a másik tetves kertévé is kap egy rakás állami támogatást.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.10.28. 23:37:11
Igen, mindent megtehetnek. Azt is megmondom, hogy miért: mert hagyjuk nekik. Szépen el fog ballagni az ország szavazni jövő tavasszal, és a 80% megint a fideszre és az MSZPre fog ikszelni. Ennyi. Aki arról beszél, hogy meglrdemli a Sláger meg a Danubius, mert úgyis szar volt, meg hogy amúgy is mutyi döntés született volna, az pont ebbe a birka csoportba tartozik.
Nyilván szar volt mindkettő, hiszen a tömeg ízlést szolgálta ki, de ez nem egy művészeti pályázat volt, és nem lehet elmenni a konkrét törvénysértések és hazugságok (irreális üzleti tervek) mellett szó nélkül. Az, hogy melyik rádió szarabb az csak _azután_ téma, hogy a pályáztatás rendben működik. Illetve hát ahol nem, ott igen, mindent meg lehet tenni a néppel és mi fasz nép meg is érdemeljük.
Egyébként - azt mesélik - egyáltalán nem azért érdekes ám a pártrádió, mert akkor majd vezetás közben is mossák az agyakat. A dolog valójában a pénzről szól: egy rádióval elég sok pénzt ki lehet lapátolni az állam zsebéből.
Nyilván szar volt mindkettő, hiszen a tömeg ízlést szolgálta ki, de ez nem egy művészeti pályázat volt, és nem lehet elmenni a konkrét törvénysértések és hazugságok (irreális üzleti tervek) mellett szó nélkül. Az, hogy melyik rádió szarabb az csak _azután_ téma, hogy a pályáztatás rendben működik. Illetve hát ahol nem, ott igen, mindent meg lehet tenni a néppel és mi fasz nép meg is érdemeljük.
Egyébként - azt mesélik - egyáltalán nem azért érdekes ám a pártrádió, mert akkor majd vezetás közben is mossák az agyakat. A dolog valójában a pénzről szól: egy rádióval elég sok pénzt ki lehet lapátolni az állam zsebéből.
FuckORTT 2009.10.28. 23:46:13
Egyetértek a poszttal. De mi legyen a következő lépés? Konkrétan mit csináljunk? Dobjuk be kővel az ORTT ablakait?
Komolyan kérdezem.
Kiindulásnak itt van azok listája, akik egyhangúlag, egymás vállára borulva döntöttek:
Gyuricza Péter (MSZP delegált)
Ladvánszky György (MSZP delegált)
Szalai Annamária (Fidesz delegált)
Tirts Tamás (KDNP delegált)
Komolyan kérdezem.
Kiindulásnak itt van azok listája, akik egyhangúlag, egymás vállára borulva döntöttek:
Gyuricza Péter (MSZP delegált)
Ladvánszky György (MSZP delegált)
Szalai Annamária (Fidesz delegált)
Tirts Tamás (KDNP delegált)
Der Beste 2009.10.29. 00:24:15
@El Argentino: Kevés rádiót hallgatsz, de azt tudod, hogy menstruációs témák vannak.
Ezt hogy csinálod?
Ezt hogy csinálod?
úgyse 2009.10.29. 00:47:21
VÉSZ módjára, csákány a kézbe, és lebontani az ORTT-t a Parlamentet stb.
Dekatlon 2009.10.29. 01:18:41
"bármit meg lehet tenni."
Bergeroth 2009.10.29. 01:24:06
Pár napja volt a indexen egy hír, hogy a pártoknak extrém alacsony a költségvetésük a következő választásokra. Értsd: nincs miből lopni.
Most meg ez a rádiós dolog.
Nem tudom, deee...feltünik valakinek az összefüggés, vagy elmagyarázzam?
Most meg ez a rádiós dolog.
Nem tudom, deee...feltünik valakinek az összefüggés, vagy elmagyarázzam?
mrbay 2009.10.29. 01:44:22
@Kis Hableány: Nem, ők fizetnek az államnak. Ami azért nem mindegy. Dehát az ORTT-nél úgy látszik nem fontos, hogy 2-300 millió 50%-át, vagy 2-3 milliárd 20%-át kapja meg.
mrbay 2009.10.29. 01:45:25
@FuckORTT: Szerintem kezdetnek jó ha a slágeres koncertre kiballagunk. Ha addig nem történik semmi érdemleges lángolhat az ortt székháza. :)
Jámbor András 2009.10.29. 02:18:18
www.facebook.com/group.php?gid=164303127778&ref=ts
Délután csináltam ezt a facebook csoportott mert kicsit felbasztam az agyam.
Félig petició, félig civil kezdeményezés.
Aki gondolja csatlakozon.
Délután csináltam ezt a facebook csoportott mert kicsit felbasztam az agyam.
Félig petició, félig civil kezdeményezés.
Aki gondolja csatlakozon.
nestrot10 2009.10.29. 06:00:48
Jön a Fidesz , Diktatúra, Itt az Orbáni személyi kultusz,..Már van Fidesz Ávó...MTV ben kezdték,..munkahelyeken folytatják....de remélem csak előkerülnek a fegyverek a választás után és lelövik őket!
wazzu 2009.10.29. 06:35:25
Egyetértek a posztal teljes mértékben. Pontosan erről van szó, és nem a rádiókról, meg a műsoraikról. Arról, hogy egy szakmai testület nem szakmai döntéseket hoz. Képzeljünk csak bele, ha eltörölnénk egy kis időre mindazt a rosszat, ami ezt szülte, és minden egyes testület ebben az országban szakmai döntést hozna úgy, hogy kizárólag ezeket a szempontokat venné figyelembe, mennyivel tartana előbbre ez az ország. Mennyire lenne jobb, élhetőbb? Szerintem sokkal. És a baj az, hogy mi, azok az emberek, akik itt élnek, (politikusok, hiszen elsődlegesen ez az ő feladatuk, ők kaptak rá felhatalmazást) nem teszik így. Nem akarunk egy jobb, élhetőbb országban érni. Ki érti ezt? A nép, aki választ, a neten folyamatosan tépi a száját, de úgysem tesz semmit. 89-óta nézem ezt (akkor még gyerek voltam) és most ott tartok, hogy lehajtott fejjel, minden remény hiányában kóvájgok, és fáj az, hogy a hazám olyan, amilyen most.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.10.29. 07:07:01
@Kőmíves Kelemen:
"Nem kormányzati államigazgatási szervek:
A modern közigazgatás egyik jellemző vonása, hogy a hagyomá-nyos, főként a hierarchia elve szerint felépülő rendszert számos területen ún. autonóm vagy kvázi autonóm struktúrák váltják fel. E mögött különböző motivációk rejlenek.
Általánosságban azt mondhatjuk, hogy ezekkel a szervezeti meg-oldásokkal a közigazgatás minőségét, teljesítményének színvona-lát és demokratikus ellenőrzését igyekeztek fokozni, illetve a modern kor elvárásaihoz igazítani.
Így vannak olyan megoldások, amelyek az érdekeltek bevonását, mások az alkotmányos jogok védelmét vagy az igazgatás depolitizálását, esetleg a szakmai érdekek fokozott érvényesülését célozzák.
A magyar központi közigazgatásban is kialakult a nem kormány-zati szervek rendszere. E szervek államigazgatási jellege vitatha-tatlan, hiszen államigazgatási feladatot látnak el, közhatalmi jogosítványaik vannak, az állami költségvetés részét képezik, hatósági eljárásuk során a közigazgatási eljárás szabályait alkal-mazzák, igaz, nem tartoznak a kormányzati hierarchiába.
Az autonóm jogállású szervek közül a következők kiemelése célszerű:
- Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) az elektro-nikus médiaigazgatás legfőbb szerve. Tagjait az Országgyűlés választja, elnökére a köztársasági elnök és miniszterelnök közö-sen tesz javaslatot. Autonóm státusát a sajtószabadság garantálása indokolja. Döntéseit önállóan hozza, csak az Országgyűlésnek tartozik felelősséggel."
"Nem kormányzati államigazgatási szervek:
A modern közigazgatás egyik jellemző vonása, hogy a hagyomá-nyos, főként a hierarchia elve szerint felépülő rendszert számos területen ún. autonóm vagy kvázi autonóm struktúrák váltják fel. E mögött különböző motivációk rejlenek.
Általánosságban azt mondhatjuk, hogy ezekkel a szervezeti meg-oldásokkal a közigazgatás minőségét, teljesítményének színvona-lát és demokratikus ellenőrzését igyekeztek fokozni, illetve a modern kor elvárásaihoz igazítani.
Így vannak olyan megoldások, amelyek az érdekeltek bevonását, mások az alkotmányos jogok védelmét vagy az igazgatás depolitizálását, esetleg a szakmai érdekek fokozott érvényesülését célozzák.
A magyar központi közigazgatásban is kialakult a nem kormány-zati szervek rendszere. E szervek államigazgatási jellege vitatha-tatlan, hiszen államigazgatási feladatot látnak el, közhatalmi jogosítványaik vannak, az állami költségvetés részét képezik, hatósági eljárásuk során a közigazgatási eljárás szabályait alkal-mazzák, igaz, nem tartoznak a kormányzati hierarchiába.
Az autonóm jogállású szervek közül a következők kiemelése célszerű:
- Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) az elektro-nikus médiaigazgatás legfőbb szerve. Tagjait az Országgyűlés választja, elnökére a köztársasági elnök és miniszterelnök közö-sen tesz javaslatot. Autonóm státusát a sajtószabadság garantálása indokolja. Döntéseit önállóan hozza, csak az Országgyűlésnek tartozik felelősséggel."
midnight coder 2009.10.29. 07:09:31
Ugyan már.
1. Mondjuk Danubiust soha nem hallgattam, de a sLáger akkora pártrádió volt hogy annál pártosabb legközelebb az oroszoknál ha van. Kb. az ATV kereskedelmi rádiós megfelelője. Azaz aki amiatt sír hogy jaj a pártok betették a lábukat a kereskedelmi rádiózásba vagy hülye vagy hülye. Már régen ott vannak, annyi történt hogy az SZDSZ-t leváltotta az MSZP és a FIDESZ. Ami egyébként realitás is, elvégre az SZDSZ már múltidő.
2. Ez, ha jól tudom egy aránylag egyszerű algoritmus alapján lett eldöntve: ki fizet többet a dologért. Innentől kezdve, aki fizet viszi a frekvenciát. Ez persze a veszteseknek, illetve a mögöttük álló pártoknak, illetve az amögött álló ballib értelmiségnek persze nem tetszik. De ne higgye bárki hogy ha valami mutyi folytán a sLáger maradhatott volna a helyén akkor ez a csapat pont ugyanígy sírt volna hogy jaj, mutyiztak amikor a barátaink megtarthatták a frekvenciákat...
1. Mondjuk Danubiust soha nem hallgattam, de a sLáger akkora pártrádió volt hogy annál pártosabb legközelebb az oroszoknál ha van. Kb. az ATV kereskedelmi rádiós megfelelője. Azaz aki amiatt sír hogy jaj a pártok betették a lábukat a kereskedelmi rádiózásba vagy hülye vagy hülye. Már régen ott vannak, annyi történt hogy az SZDSZ-t leváltotta az MSZP és a FIDESZ. Ami egyébként realitás is, elvégre az SZDSZ már múltidő.
2. Ez, ha jól tudom egy aránylag egyszerű algoritmus alapján lett eldöntve: ki fizet többet a dologért. Innentől kezdve, aki fizet viszi a frekvenciát. Ez persze a veszteseknek, illetve a mögöttük álló pártoknak, illetve az amögött álló ballib értelmiségnek persze nem tetszik. De ne higgye bárki hogy ha valami mutyi folytán a sLáger maradhatott volna a helyén akkor ez a csapat pont ugyanígy sírt volna hogy jaj, mutyiztak amikor a barátaink megtarthatták a frekvenciákat...
midnight coder 2009.10.29. 07:12:20
>Az Országos Rádió és Televízió Testület
>(ORTT) az elektro-nikus médiaigazgatás
>legfőbb szerve. Tagjait az Országgyűlés
>választja
Olyan is. Ez az egyik olyan testület az országban aminek a működését egyáltalán nem rontaná ha minden tagját lefejeznék.
>(ORTT) az elektro-nikus médiaigazgatás
>legfőbb szerve. Tagjait az Országgyűlés
>választja
Olyan is. Ez az egyik olyan testület az országban aminek a működését egyáltalán nem rontaná ha minden tagját lefejeznék.
Grigorij 2009.10.29. 07:41:09
A TV3 rossz példa!
Azt valóban a politika akarta kicsinálni, de végül egy hétköznapi kereskedelem áldozata lett!
Mert annak a nemzetközi multinak, akinek a magyar része kapta meg szabálytalanul azt a frekvenciát, amit a TV3 nyert volna el - és jogerősen el is vesztette volna a pert -, joga van külföldön megvásárolni a TV3 külföldi tulajdonosától a magyar részt!
Majd megszüntetni...
Ez tehát nem politikia!
Mert mi lett volna, ha a TV3 nyer, elindul, és ugyanígy megveszik, megszüntetik és egy RTLKTV2 adás lesz helyette..?
Azt valóban a politika akarta kicsinálni, de végül egy hétköznapi kereskedelem áldozata lett!
Mert annak a nemzetközi multinak, akinek a magyar része kapta meg szabálytalanul azt a frekvenciát, amit a TV3 nyert volna el - és jogerősen el is vesztette volna a pert -, joga van külföldön megvásárolni a TV3 külföldi tulajdonosától a magyar részt!
Majd megszüntetni...
Ez tehát nem politikia!
Mert mi lett volna, ha a TV3 nyer, elindul, és ugyanígy megveszik, megszüntetik és egy RTLKTV2 adás lesz helyette..?
apa1 2009.10.29. 07:42:42
Nem ér nagy veszteség minket.Igénytelen,alpári szövegből van elég.
Grigorij 2009.10.29. 07:42:47
És egy fasisztoid országban mit vártok?
Pár ezer politikus bitorolja Magyarországot, leszarva 10 millió állampolgárt!
De csak szeressétek vitort meg ibolykát, meg gordont meg tartlóst meg a többi faszkapalot!
Pár ezer politikus bitorolja Magyarországot, leszarva 10 millió állampolgárt!
De csak szeressétek vitort meg ibolykát, meg gordont meg tartlóst meg a többi faszkapalot!
Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.29. 07:46:08
most élőben belehallgattam a Bumerángba és egész reggel ez a téma - szinte izzanak a vonalak és mindenkin érezni a feszültséget.
Nagyjából mindenki azt mondja, amiről a poszt szól... De meg lett mondva: akinek nem tetszik, el lehet menni...
Vajon jövőre a Viktornak is lesz ilyen örök aranymondása, amit ilyen esetekben szépen el lehet sütni?
Nagyjából mindenki azt mondja, amiről a poszt szól... De meg lett mondva: akinek nem tetszik, el lehet menni...
Vajon jövőre a Viktornak is lesz ilyen örök aranymondása, amit ilyen esetekben szépen el lehet sütni?
Kalmár 2009.10.29. 07:51:40
Nem lesz Sláger és Danubius rádió?
Tőlem ok.
Gondolom mindenki tudta, hogy Bochkor, a fő liberó hintette a minden le van szarva, éljen az erősseb kutya elveket.
Most más jön. Ez van, semmi sem örök.
Tőlem ok.
Gondolom mindenki tudta, hogy Bochkor, a fő liberó hintette a minden le van szarva, éljen az erősseb kutya elveket.
Most más jön. Ez van, semmi sem örök.
mrbay 2009.10.29. 07:59:49
@Kalmár: Jól megértetted a poszt lényegét, gratulálok. :)
st37 2009.10.29. 08:00:09
"MSZP és a Fidesz összefogva tényleg megtehet-e minden disznóságot,"
Eddig ez volt az első értelmes közös lépésük.
Eddig ez volt az első értelmes közös lépésük.
statez 2009.10.29. 08:05:36
Ez az össznépi rinyálás ezért a két gagyi adóért már önmagában gyanús. Hogy politikai döntés született? Hát persze, miután a pártok delegáltjai ülnek az ORTT-ben. Akkor is az született, mikor megkapta a Danubius meg a Sláger a frekvenciákat, sőt, amikor meghosszabbították a szerződéseiket, akkor is. De akkor is az született volna, ha most újra megkapják, csak akkor legfeljebb más befektetőknek, és más pártoknak kedveztek volna. De milyen pártoknak? Az SZDSZ és az MDF már nem, a Jobbik még nem létezik. Úgy hogy hagyjuk már ezt a műrinyálást a demokráciáról meg az egyéb parasztvakításról....
Mayday 2009.10.29. 08:09:58
Azért vegyünk már észre pár dolgot:
1. 2004ben pályázat nélkül hosszabbították meg a konzorciumot.
2. most is akarták csak az Alkotmánybíróság nem engedte
3. ezek a rádiók ugyanazt az 50 zenét játsszák 2 éve
4. pl. Boros-Bochkor értelmi szinvonala egy második osztályos gyerekét sem éri el, akkora hülyeségeket tudnak mondani. értem én hogy azt hiszik hogy poén Stevie Wonder vakságán viccelődni, de szerintem meg szánalmas
5. írtak volna olyan pályázatot, amivel nyernek
6. nyilvánvalóan a másik két adó is ugyanazokat a zenéket fogja játszani (mert ez a népszerű itthon), max a műsorvezetők értelmesebbek lesznek, azaz kb a rádió neve fog változni az rds-ben.
Akkor mi is ez a nagy rinya?
1. 2004ben pályázat nélkül hosszabbították meg a konzorciumot.
2. most is akarták csak az Alkotmánybíróság nem engedte
3. ezek a rádiók ugyanazt az 50 zenét játsszák 2 éve
4. pl. Boros-Bochkor értelmi szinvonala egy második osztályos gyerekét sem éri el, akkora hülyeségeket tudnak mondani. értem én hogy azt hiszik hogy poén Stevie Wonder vakságán viccelődni, de szerintem meg szánalmas
5. írtak volna olyan pályázatot, amivel nyernek
6. nyilvánvalóan a másik két adó is ugyanazokat a zenéket fogja játszani (mert ez a népszerű itthon), max a műsorvezetők értelmesebbek lesznek, azaz kb a rádió neve fog változni az rds-ben.
Akkor mi is ez a nagy rinya?
Mayday 2009.10.29. 08:10:50
konzorciumot helyett koncesszió
eppittvagyok 2009.10.29. 08:10:52
a sláger és a danubius éveken át sugárzott anélkül, hogy újra pályázniuk kellett volna.... na ez a gyanus... a majtényi meg úgy lobbizott a slágerért, hogy tuti, hogy szereti őket... na, ez nem gyanus?
megadeth1 2009.10.29. 08:11:50
Sokaknak már bizonytalan a kenyere, most elveszik a cirkuszt. Kiváncsi vagyok, hol van a magyar birkaságának a határa és mikor mondja már, h elég volt. Itt nem volt és nem lesz rendszerváltás addig, míg az összes most "uralkodót" nem hajítják ki, mindegy, h fidesz v mszp.
__ 2009.10.29. 08:40:33
Ez a mutyi???
Dehát tavasszal éppen a most síró 2 rádió intézte el a parlamenti pártoknál, hogy ne kelljen újra pályázniuk!
Talán az volt a törvénytelen, nem? (csak úgye a szemét rohadt, hol fasiszta, hol kommunista Sólyom megint túl éber volt)
Most komolyan szegény Boross meg Bochkor megélhetéséért aggódunk, vagy miről is szól pontosan ez az írás?
Dehát tavasszal éppen a most síró 2 rádió intézte el a parlamenti pártoknál, hogy ne kelljen újra pályázniuk!
Talán az volt a törvénytelen, nem? (csak úgye a szemét rohadt, hol fasiszta, hol kommunista Sólyom megint túl éber volt)
Most komolyan szegény Boross meg Bochkor megélhetéséért aggódunk, vagy miről is szól pontosan ez az írás?
El Argentino 2009.10.29. 08:50:10
@Der Beste: Úgy, hogy buszon utazva fél órát minden nap hallok, valamilyen formában, ha elől ülök, akkor tisztán, ha hátul akkor már zavaros. Aki a reggeli buszt vezeti, ő mindig hallgat rádiót, így én is és a többiek is.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.29. 08:55:33
Én utoljára akkor hallgattam Boros-Bocskort, amikor a Geszti és a Grillus Dorka esküvőjének a másnapján felhívták Geszti anyukáját és megkérdezték tőle, hogy szűz volt-e a Dorka. Az ilyenek ne legyenek országos frekvencián, pártpolitika ide vagy oda. És nem vagyok prűd, sőt szerintem tök jó volt, amikor a Dorka az efZámbó koncerteken vokálozott :)
A Sláger meg a béna változatát játszotta az Aquariusnak, amit utálok. Volt a 90-es évek végén egy másik rádió, amelyik sokkal jobb slágereket játszott, pl. az Aquariusnak is azt a változatát, ami a film alatt ment (a Hairről beszélünk...). Az sokkal jobb.
Ha az új csatornák jobbak lesznek, akkor megérte a váltás. Ha rosszabbak,akkor... háááát, rosszabbat nehéz lesz csinálni.... max. ugyanolyan szar lesz.
A Sláger meg a béna változatát játszotta az Aquariusnak, amit utálok. Volt a 90-es évek végén egy másik rádió, amelyik sokkal jobb slágereket játszott, pl. az Aquariusnak is azt a változatát, ami a film alatt ment (a Hairről beszélünk...). Az sokkal jobb.
Ha az új csatornák jobbak lesznek, akkor megérte a váltás. Ha rosszabbak,akkor... háááát, rosszabbat nehéz lesz csinálni.... max. ugyanolyan szar lesz.
gonosztojás (törölt) 2009.10.29. 09:02:51
Mindkét csatorna kissé már "elaggott" mára..és qrvq kényelmesen éldegéltek monopólium szerepkörben tetszelegve kényelmesen.
Az új adókra kiváncsi leszek. Vajon mi lesz ami ujdonság bennük?
Szerintem ők is csak kliséadók lesznek.
DE:
Jönnek a választások és a két "nagy" párt nem ok nélkül szavazta be őket a rendszerbe.50% befizetés a reklámbevételekből..vajon hova megy? gyaníthatóan a két (amúgy törpe) "nagypárt" kasszájába.
Az új adókra kiváncsi leszek. Vajon mi lesz ami ujdonság bennük?
Szerintem ők is csak kliséadók lesznek.
DE:
Jönnek a választások és a két "nagy" párt nem ok nélkül szavazta be őket a rendszerbe.50% befizetés a reklámbevételekből..vajon hova megy? gyaníthatóan a két (amúgy törpe) "nagypárt" kasszájába.
Bergeroth 2009.10.29. 10:56:41
Az a baj, hogy nem értitek a lényeget. Itt nem arról van szó, hogy szerettétek-e az adott rádiót vagy sem. Mert akármelyik rádióval történhetett volna ez.
Itt arról van szó, hogy súlyosan sérült a demokrácia és a sajtószabadság elve.
Ebben az országban még nem volt és addig nem is lesz rendszerváltás, amíg a teljes politikai klientúrát, A-tól Z-ig, bele nem basszuk a Dunába.
Itt arról van szó, hogy súlyosan sérült a demokrácia és a sajtószabadság elve.
Ebben az országban még nem volt és addig nem is lesz rendszerváltás, amíg a teljes politikai klientúrát, A-tól Z-ig, bele nem basszuk a Dunába.
tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.10.29. 13:10:31
@Kangörény_: ha végigolvastad a hozzászólásomat, akkor nem értem, hogy miért reagáltad rá azt, amit :)
egyébként pedig a "mondjuk, ha nem tetszik nem muszáj hallgatni" elvet én elég gáznak tartom. főleg az érvelésedben, mert akkor én is mondhatnám a pártrádiókra is. de még egyszer: nem mondom, mert hülyeségnek tartom :)
egyébként pedig a "mondjuk, ha nem tetszik nem muszáj hallgatni" elvet én elég gáznak tartom. főleg az érvelésedben, mert akkor én is mondhatnám a pártrádiókra is. de még egyszer: nem mondom, mert hülyeségnek tartom :)
AgyAlap · http://agyalap.blog.hu 2009.10.29. 16:27:03
Megnyugodtam. Nem változik semmi ebben az országban. Gondolkodó emberek - mert gondolom azért blogolnak - egy karmesteri pálcasuhintásra (ezesetben a karmester Kóka János) előadják az "MSZP-Fidesz mutyi" össznépi kánont. Ezt mindig is mesterien kihasználták a szolgálatos megmondóembereink.
Mitya Ivanov 2009.10.29. 18:45:15
ugye akkor is ilyen poszt született amikor e két rádióadó sugárzási jogát meghosszabbították szintén politikai döntés eredményeképpen. De mondhatnám a kereskedelmi TV-k koncessziós díjcsökkentési kérelmét is.
ionsrác 2009.10.29. 21:20:48
"A valódi tét az, hogy vajon 2009-ben Magyarországon az MSZP és a Fidesz összefogva tényleg megtehet-e minden disznóságot, amit akar, és hogy a jónép csendben nézi-e ezt."
igen.
igen.
AgyAlap · http://agyalap.blog.hu 2009.10.30. 13:13:53
@ionsrác: Könyörgöm mondjátok már meg h mi sejtet itt MSZP-Fidesz összefogást. Csak azért, mert elindult az SZDSZ bőgőmasina?? Vagy van vmi más alapja?? Mi az, amit én nem látok?
amiről szó van