/>

A Fidesz-kommunikáció legfőbb eleme: minden lehetséges hírhez kapcsolódva támadni a kormányt. A támadás teljesen rendben van, hülyén is venné ki magát, ha az ellenzék nem ellenezne, de a minden lehetséges hírhez kapcsolódva kitételnél mintha egy kicsit sikerült volna túllőni a célon.

A Blikk előállt a hírrel: egy álmozdonyvezető vitt több vonatot is hónapokon keresztül. Ez alapvetően - azt leszámítva, hogy a lényeg, az utasokkal teli vonat vezetése nem igaz, ahogy a MÁV hivatalos közleményében figyelmeztet, de ez ugye nem szempont -, iszonyú vicces, nem hiszem, hogy volna egészséges férfi, akinek három és tízéves kora között legalább egyszer ne ez lett volna a nagy álma. Aztán Fónagy János kiállt a sajtó elé, és elmondta: az egészért a kormány a hibás.

Ez azért már valahol ciki. Azt ő is érezhette, hogy a legelborultabb potenciális szavazóik sem hinnék el (bár ki tudja?), hogy Bajnai Gordon személyesen segítette fel a vonatra az álmozdonyvezetőt furikázni, úgyhogy úgy próbálta magyarázni az egészet, hogy a kormány miatt bizalmi válság van az országban, emiatt történhetnek meg az ilyen dolgok, és még hír is lehet belőlük. "Nem az az igazi kérdés, hogy vezette-e valaki engedély nélkül a vonatot, hanem az, hogy ezt a témát a magyar sajtó megemlítheti." Ha valaki nem látja a logikai összefüggést, ne érezze magát hülyének, tényleg nincs.

Úgy tűnik, a Fidesz néhány fontos embere még nem találkozott a bölcs mondással: gyakran a kevesebb több. A kormány saját kezűleg szállítja az anyagot a támadáshoz, naponta, bőségesen. Nem kéne még ott is ilyet keresni, ahol épp semmi nincsen.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr721701123

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A hétvége leggázabb bűnözői - Napi Legalja X. 2010.01.25. 18:28:07

Erős hétvégét zárt a rendőrség. Szavazzon, hogy a nyíregyházi Zorró, a Gaskó-díjas álmozdonyvezető vagy más viszi a prímet. (Úgy tűnik, hiába növelték a rendőri létszámot és a rendőrség támogatását, a teljesen hülye bűnözők ellen nincs orvosság, de leg...

Trackback: Én, Robot 2010.01.25. 17:30:52

Szijjártó Péter bejelentést tett. Márpedig arra mindenki fölkapja a fejét, mert az ritka, mint a zsidó bányász.Szóval: lemond frakcióvezetői posztjáról a győri közgyűlésben, amit azzal indokolt, hogy minden eddiginél intenzívebb belpolitikai helyzetre ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.25. 18:08:27

Kaphatunk egy linket Fónagyról is?
A kommentező lusta egy állatfaj. XD

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.25. 18:12:08

A MÁV állami vállalat, aminek a működésébe azért talán csak van beleszólása a kormánynak. De persze van alkalmasabb felület is, amit támadni lehetne.

vénkujon 2010.01.25. 18:13:04

hajjaj...ha megnyerik, szinte hiányozni fognak a "fidesz szerint..." kezdetű ordas baromságok.:)

E-one 2010.01.25. 18:13:20

@TaTa86.: kívánságod számunkra parancs:)

Mindfield 2010.01.25. 18:14:12

Kampány az indexen iiindul!

karolyist 2010.01.25. 18:17:05

Gyurcsány Ferenc a legnagyobb hibás, legnagyobb hibás, legnagyobb hibás, trallallalla

Ha 2006-ban veszi a kalapját, akkor mindenki nyer vele, így pedig mindenki bukott. Kár hogy ezt a maszopos birkák sem látták be akkor, most meg már késő.

Egy valami előnye azért volt: A hatalmon lévőket pofán lehet és néha kell is baszni, hogy tudják ki tette oda őket, és mi a feladatuk.

A politikust ütni kell, kár hogy a rendőrség megvédi őket. Most még...

lyken 2010.01.25. 18:17:24

Valahogy 2002 jut eszembe, amikoris Viktor iszonyatos erőfeszítéseket vetett be, hogy elbukják a választást. Épphogy sikerült neki. Most megint kezdi.

lyken 2010.01.25. 18:19:11

Egyébként nézetem szerint ha valaki túl sokáig van hatalmon az elveszti a célorientáltságát.

Pipas 2010.01.25. 18:23:59

@lyken: célorientáltságát? MegaLoL!

elfelejtette 2010.01.25. 18:35:52

@E-one: "Úgy tűnik, a Fidesz néhány fontos embere még nem találkozott a bölcs mondással: gyakran a kevesebb több."

A Fidesz celja nem az, hogy a szavazok a homlokukra csapjanak, "uristen, a kormany a hibas emiatt a mozdonyvezetos eset miatt, na ez mar tenyleg sok, usgyi nyomom is az ikszet ennek a dalias fideszes jeloltnek", hanem a tematizalas.

Az MSZP ugye ratalalt az egy es igazi temajara, a nyugdijasokra es a nyugdijak osszegere, a Fidesz meg egyszeruen ellentamadasba lendult. Minden bulvar szar hirt osszeszednek, es basztatjak a kormanyt, elveve a feluletet es lehetoseget attol, hogy az MSZP tegye meg ugyanezt.

elfelejtette 2010.01.25. 18:38:02

@lyken: Ehhez kepest majdnem sikerult ezzel a taktivala forditani a ket fordulo kozt. Addig csondben voltak, es sokszor leszartak azt, hogy az MSZP/SZDSZ mivel vadolja oket. "Lop stop" / "Tolvajbanda, hol a le" es tarsai...

E-one 2010.01.25. 18:39:24

@elfelejtette: Igen, a cél nyilván ez, csak a megvalósítást és az eszközöket tartom rossznak. Nyugdíjkérdés vs. azóta cáfolt álmozdonyvezetős hír - nem egy súlyuk van ezeknek. Az persze jól használható ötlet, hogy lőni a kormányra mindenhol, mert abból valami biztos talál, de ha így próbálkoznak, akkor is érdemes minden lövés előtt kicsit átgondolni a dolgokat.

Pipas 2010.01.25. 18:42:43

@E-one: Nem szabad magadból kiindulni. A választásokat az egyszerű emberek tömege dönti el, azoknak meg ilyen egyszerűen emészthető dumák kellenek.

Lesz még ilyen dögivel, a végére el fog jutni mind a két párt az alsós óvodások szintjére!

elfelejtette 2010.01.25. 18:43:06

@E-one: Lattad volna, mivel vadoltak Obamat a republikanusok, : egyszeruen lekommunistaztak az egeszsegugyi reformjatervei miatt. (persze a szennymediaban ment ez a szinvonal, nem a Washingon Postban vagy a New York Times, ott maskepp kell, ertelmisegi modon)

trashr5 2010.01.25. 18:45:08

Egyet még kihagytak.A ormány és az MSZP az egész világ létét veszélyezteti.Be kell hívni a grínpicit.
Megmenti majd a világot a magyar bacsarósza bálnáktól.

E-one 2010.01.25. 18:45:14

@Pipas: nem a szellemi szintre gondolok elsősorban. hanem arra, hogy ha bármelyik tévé/rádió/újság hírszerkesztőjének helyébe képzeled magad, egy ilyen hírt az álmozdonyvezetőről betennél-e az utolsó öt perc kisszíneseinél korábbra, és ha már igen, hozzátennéd-e az egyetlen politikusi reakciót, ami érkezik rá? szerintem nem. és ha nem, akkor fölösleges volt az egész üzenet, mert nem jut el az érintettekhez.

Pipas 2010.01.25. 18:50:19

@E-one: Ja, értem. Hát én azt hiszem, hogy a Fidesz rájött, a legutóbb ellinkelték. Most egyetlen alkalmat sem fognak kihagyni, a csapból is a gyalázkodásuk fog folyni.

Hozzáteszem, hogy az MSzP-t sokkal jobban utálom és biztos vagyok benne, hogy ők sem fognak kihagyni egyetlen lehetőséget sem a mocskolódásra.

Lényegi dolgokról, értelmes elképzelésekről, teendőkről ez a két párt már nem nagyon beszél... mondjuk úgy, hogy egy ideje.

Gregor78 2010.01.25. 18:53:24

Szerintem meg akkor lövöldözzenek ha úgy gondolják igazuk van...
tiszta ovoda

talonfa 2010.01.25. 18:58:00

Uristen!! ilyen emberek is vannak mint te?

midnight coder 2010.01.25. 18:58:07

1. Amikor az MSZP volt ellenzékben ugyanezt csinálta.
2. Az hogy a MÁV-nál olyan a helyzet amilyen, valahol kormány sara is.

talonfa 2010.01.25. 19:04:35

@nekend: Közeledni? A kormányzó pártok felé? Te itt élsz? vagy a holdon? A fidesz ellenzékben volt az elmult években nem ők tették tönkre az országot. Erről hallottál már valamit? A parlamentben kevesebb mandátumuk volt, az mszp ha valamit átakart vinni akkor meg kellett vennie az szdszt!!!!!!!!!!!!!! és mindent leszavaztak amit a fidesz kezdeményezett!!!!!!!!!
Jobbik? uristen

talonfa 2010.01.25. 19:06:51

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Ez nem vicc, mert ettől a néptől könnyen kitelik.....

sanyix 2010.01.25. 19:07:25

én azon csodálkozom hogy a maszop még nem mondta, hogy a zorbán a patásördök hibás igazából ezért, pedig a gyurcsány korban ez ment 6 évvel azután hogy nem voltak hatalmon, még mindig mindenért a zorbán a patásördög volt a hibás :D

Pipas 2010.01.25. 19:10:09

@sanyix: Már célozgattak rá, hogy az öszödi beszédet tulajdonképpen úgy kell érteni, hogy a zorbánék hazudtak... majd beszartam a röhögéstől. ;)

elfelejtette 2010.01.25. 19:10:57

@nekend: "Kérem szépen, ha ellenzékben vagyok akkor megpróbálok közeledni, tárgyalni, párbeszédet folytatni a kormányon lévővel."

Szoktal nezni angol parlamenti vitat? Nezz meg egyet, tanulsagos. Szemtol szembe hazugozzak le egymast.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.25. 19:11:33

@E-one: Ez megtisztelő.

Na így viszont el kell ismerni, hogy Fónagy irdatlan nagy barom.

Továbbá, azt hiszem új példaképem van!
Én is akarok mozdonyt vezetni!

talonfa 2010.01.25. 19:17:38

@elfelejtette: Itt magyarhonban a két nagy ellenség között nem szokott divat lenni és megszokott a párbeszéd, mert a szavazás előtt azt sem tudják miről szól pl:a törvénymódisitó inditvány csak azt kérdezi a párttag ki kezdeményezte? MI voltunk? Akkor : IGEN!! Ja! Ők? Akkor: NEM!

Pipas 2010.01.25. 19:19:36

@inn/dia: Egyetértés csak abban volt, hogy a képviselőknek ne kelljen elszámolni a kölségtérítéssel.

elfelejtette 2010.01.25. 19:23:27

@inn/dia: Ez mashol is igy van. Az amerikai kongresszus ketkamaras, van, hogy egy torvenycsomagot honapogik passzolgat egymasnak a szenatus es a kepviselohaz, modositgatjak es egyezkednek. Gondolod, hogy a tobb mint 400 fos kepvisleohazban mindegyik tudja, epp milyen fazisban van az adott eloterjesztes, es hogy mit kell ra szavazni?
Az amerikai elnokok ha elvesztik a biztos tobbseguket valamelyik hazban onnantol kezdve szinte torveny sem tudnak hozni, jon a benakacsa idoszak.

has 2010.01.25. 19:29:46

A dolog ismerős régről, csak akkor más volt a bűnbak -Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Pipas 2010.01.25. 19:31:49

@has: Na, az éppen be is jött. ;)

Magustanonc 2010.01.25. 19:31:53

@elfelejtette: Lehet nem az angolokat kellene alapul venni, hanem az ésszerűséget, és azt, hogy a cél az, hogy a választópolgároknak jó legyen még akkor is, ha nem mi vagyunk a kormányzó párt.

Persze, ha a hatalommánia van minden mögött, akkor teljesen érthető a folyamatos ellenkezés, csak épp így meglehetősen álszent az egész.

Mindemellett a maszopban meg szintén ott ül rengeteg gerinctelen, akik legszívesebben lófaszt se csinálnának, csak újra megválasszák őket.

Hol vannak azok a politikusok, akik valóban az ország és az emberek érdekeit nézik mind szóban, mind tettekkel? Nekem kissé tele a tököm azzal, hogy minden politikus csak a szavaival akar jót, vagy legfeljebb 1-2 éves előnyöket ad, 5-10 év távlatában meg lófaszt sem képesek felmutatni.

sörci 2010.01.25. 19:40:35

Írjál még sok ilyet!!!
2/3
:-)

(Azt ő is érezhette, hogy a legelborultabb potenciális szavazóik sem hinnék el (bár ki tudja?), hogy Bajnai Gordon személyesen segítette fel a vonatra az álmozdonyvezetőt furikázni, úgyhogy úgy próbálta magyarázni az egészet...
-b. g. a halálba segített sok embert, az EGÉSZ ÉLETÜK munkáját tönkretéve, te semmirekellő!!!!)

7esbusz 2010.01.25. 19:50:59

Pedig tuti, hogy a kormány a hibás. Én láttam is. Manus felmászott a mozdonyra, és azt kiabálta, most jól megmutatom a fidesznek.
A legújabb hírek szerint a hideg miatt is a kormány a hibás. Tuti levajazták az oroszokkal...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.25. 19:54:10

Hirtelen nem lenne egy párt sem aki eddig valamivel még nem ásta alá magát. Általában pont ezzel a reklámhadjárattal.

Még a végén a Bokrosék lesznek a legkorrektebbek...

Amúgy a hini vírusért is a kormány a hibás, de még a rossz időért is.

Mondjuk bevonnám a legtöbb egyszerű "virág" jellegű ember választójogát is. A helyzet az, hogy mindig a hülyék vannak többségben ergo akit a legnagyobb többséggel választanak na annak kik a szavazói.. :)

Legjobb lenne a választójogot súlyozni: IQ/100-al...

talonfa 2010.01.25. 19:54:14

9-10 éve munkahelyemen(ami már nincs meg)az egyik kollégám durván 50ezerrel többett kapott kézhez mint én ugyanaz a munkáért. Ifjoncként nem értettem.miért? elmondta, hogy családja van 2 gyereke és a kormány támogatja ha valakinek családja van és kevesebbet kell leadózni. tudott hitelt felvenni házat épiteni, magyarán költötte a pénzét többet mint én és ebből több is folyt vissza adóként az államnak.Ma mi van ebből? Semmi!! éhezik az ország!!

sorokinV 2010.01.25. 19:54:50

@E-one:

Éppen most láttam a híradóban az esetet, meg a Fónagy szövegét és kiderült, hogy nem Fónagy a hülye, hanem te magyaráztad félre. Vagy direkt vagy szövegértési problémák következtében.

Amúgy meg a vasutazásnál, Madrid óta különösen, igencsak fontos dolog, hogy bárki ne ülhessen be vezetgetni és az, hogy ez megtörténhetett egyrészt világszégyen, másrészt feltehetően nem Csirifiszkió hibája, aki kitalált személy, hanem azoké, akik ide züllesztették a MÁV-ot. Ezzel igen nehéz vitába szállni szvsz, de bátran lehet próbálkozni.
Nem véletlen, hogy normál esetben egy vasúttársaság működése a katonasághoz hasonlít. Ha meg nem, mert káosz van, akkor szerencsés, ha csak egy félbolond vezetget vonatot és nem egy tömeggyilkos, aki kimegy a Marx térre a 424-es után!

elfelejtette 2010.01.25. 19:58:03

@Magustanonc:

"Lehet nem az angolokat kellene alapul venni, hanem az ésszerűséget..."

A hatalmat nem olyan esszerusegek mozgatjak, mint egy hetkoznapi embert. Celszeru tisztaban lenni a tortenelemel, es azzal, hogy korulottunk a vilag hogyan mukodik. Mert az angoloknal pl. mukodik, szerintem nem is olyan rosszul.

A demokracia: parlamenti valtogazdasag. Szabalyozott keretek kozt kicserelodik az elit a nep altal rendszeres idokozonkent. Nincs ra garancia arra, hogy nem hulyek/aljasok/tehetetlenek kerulnek a hatalomba, a fo fegyvere nem ez, hanem az, hogy megvan benne az onkorrekcios kepesseg.

elfelejtette 2010.01.25. 19:59:39

@sambalabammbumbumm: "Amúgy a hini vírusért is a kormány a hibás, de még a rossz időért is."

Ezen mar tulvagyunk. A kormany elcsalta a penzeket offshore cegbe, a Fidesz miatt meg emberek halnak meg, mint azt megtudtuk a kormanyszovivotol meg decemberben.

elfelejtette 2010.01.25. 20:03:26

@elfelejtette: "Nincs ra garancia arra, hogy nem hulyek/aljasok/tehetetlenek..."

A masik, hogy a legjobb vagy legjobbnak hitt elit is elkurvul egy ido utan, emiatt is jo, ha idonkent kiesnek a jobol. Azert szoktam az angol demokraciaval elohozakodni,mert ok mar tobbszaz eve ebben elnek, mi csak 20 eve. Jo nem mondom, lehetne jobb is, de azert nem annyira kirivoan rossz ez, mint sokan hiszik.

zsoltix 2010.01.25. 20:10:15

Nalunk is van New York Times, meg Washington Post, Blikknek es Borsnak hivjak oket.

Dike 2010.01.25. 20:11:50

Valamelyik mszp-s okostojás meg azt nyilatkozta a bkv sztrájk után a mokkában, hogy a fidesz miatt volt az egész. Az is kb ennyire volt vicces.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.25. 20:14:09

@civistroll: Bizony Gyurcsány a hibás! Már az ősrobbanást is Ő okozta! ;)

@karolyist: Jah most még. De jön még kutyára izé. Milyen lesz már mikor Morvai beszól a rendőrnek, az meg visszakézből akkorát ver rá, hogy hirtelen eszébe jutnak a jogi tanulmányai és hamarjában bocsánatot kér aztán feljelenti sajat magát! Hamarosan....

Fidesz a szónoklatait valami kütyüvel szerkesztheti. Beledobták, hogy "Gyurcsány a hibás", "Bajnai a hibás", "Aa kormány a hibás", "monggyon le" és a gép ezekből véletlenszerűen összerak egy beszédet.
Ha úgy kezdődik, hogy Fidesz egy mondat csak vissza kérdezek, hogy "monggyon le" vagy a "a kormány a hibás"...
Ezt úgy hívják, hogy rossz/téves kommunikáció

tony zionist 2010.01.25. 20:21:00

egy időben próbáltam segíteni politikai marketing terén a fideszhez, pl a népszavazás kampányában a MINEK FIZETNÉNK KÉTSZER spothoz is én adtam az ötletet anno. egy köszönömöt sem kaptam érte.

akkor még szijjártó volt a kommunyikációs zseni a fideszben, és kendőzetlenül leírtam a véleményem róla is, mg már akkor kértem, hogy cserpalkovicsot zavarják elfodrászhoz, és Schiffer Miklós stílustanácsadóhoz. csak egyszer kell, és nem madárijesztőbek fog tűnni, hanem legalább vmi félig komolyan vehető politikusnak.

gondolom ezért is lett az a végeredmény, hogy az ötletet szó nélkül lenyúlták, de válasz nuku. jó, nekik csináltam, és fel is ajánlottam, hogy szabadon felhasználhatják, de egy köszbazmeg jól esett volna. vagy egy köszbazmeg, van még esetleg pár ötleted?

kommunikációs antitálentumok dolgoznak a fidesznél. aki csak hobbi szinten is foglalkozik politikai marketinggel, az csak fogja a fejét.

hálistennek most egy mikola EPIC FAIL-jéhez hasonló eset után nem az MSZP-hez, hanem a Jobbikhoz pártolnának a szavazók, ami a végeredményt tekintve még jobb is.

Lone Starr (törölt) 2010.01.25. 20:23:37

Bizony nem minden országban és nem minden időben flangálhatnak ki tudja honnan szalajtott félbolondok vonatvezetőként tetszelegve. Ez elég egyszerű.

Aki olyan embert nevez ki, aki olyan embert nevez ki, aki olyan embert nevez ki, aki olyan embert nevez ki, akinek a felelősségi köre alatt pl. egy potenciálisan a közbiztonságra kiemelten veszélyes figura elszabadulhat, annak igenis van valamekkora felelőssége. Végig a hierarchián -és bilibe ér a kezem.

zsoltix 2010.01.25. 20:30:57

En meg majd holnap felhivom a NASAt, hogy kivasaltam a szkafanderem, mehetunk az urallomasra. Masnap majd azt irjak a pletykalapok, hogy egy alurhajos szazhuszadjara keruli meg a foldet, biztos a zarabok miatt van, szejjel akarnak lovoldozni mindent.

demagofób 2010.01.25. 20:32:17

demagofób leszek, már át is kereszteltem magam.

misinator 2010.01.25. 21:00:01

Muszáj ezt az erkölcsileg lenullázódott kompániát visszaválasztani!?
TÖBB lehetőség is van rajtuk kívül, persze komoly médiahátránnyal...

Lucernaböde 2010.01.25. 21:02:57

AKI AZ MSZPRE SZAVAZ AZ EGY RETARDÁLT VADBAROM. És már most közlöm, hogy a stílusomat érintő megjegyzések hidegen hagynak.

intimpista 2010.01.25. 21:20:04

BOCSI, GYEREKEK, HOGY EGY MÁS TÉMÁVAL KAPCSOLATBAN UNTATLAK BENNETEKET, DE ÉS MIVEL VALAMI OKNÁL FOGVA A ZSINDEX NEM ENGED KOMMENTET FŰZNI A "kósa,lovon" C. BLOGHOZ, KÉNYTELEN VOK ITT FELHÁBORODNI!!!!!!!!!! MI VAN, KISKOCSOGOK, FÉLÜNK A fidesz GYŐZELEMTŐL? NE SZARJATOK BE NEM LESZ ROSSZAB, MINT KÁDÁR JANI BÁÁÁ!! EGYÉBKÉNT MEG A DEBRECENI SZÁLLODÁBA ELKÉSZÍTETT FRESKÓ IGENIS TISZTA SZEMÉLYI KULTUSZT IDÉZ!!!!!!!!!!!!
ÉLJEN A DEMOKRÁCIA, ÉLJEN A SZÓLÁSSZABADSÁG, ÉLJENEK A NŐK, A SOK KEFCSI, A HÁNKI-PÁNKI ÉS A NYAM-NYAM, DE LEGFŐKÉPPEN A FAGYIZÓS CSAJOK!!!!!!!!
NYAVAJÁS ZSINDEX, TÖRÖLD A TILTÁST, TE BESZARI SZÉLKAKAS!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.01.25. 21:22:02

...mivel általában egy országban a kormány hozza meg a döntéseket

nem olyan nehéz azért ezt józan ésszel belátni...

Kopi Luwak (törölt) 2010.01.25. 21:31:03

@intimpista: És íme, köszönjük szépen, Hölgyeim és Uraim: szíveskedjenek megtekinteni az illusztrációt, hogy miért nem lehet kommentelni az indexes cikkeknél!...

flort 2010.01.25. 21:51:39

@wmiki: jaj istenem, megkergültél? Ez olyan, mint amikor O.V. miniszterelnökként azon áradozott, hogy az emberek boldogsága az országot vezető (főtisztviselők) erkölcsösségén múlik. Pedig én pl. leszarom és szerintem a boldogságom jórészt rajtam múlik. Más szóval pl. az olimpiai aranyérmek (Nobel/Oscar-díjak, Fields-érmek, stb.) száma sem korrelál a politikai rendszerrel, tán egy túl nagyra nőtt gyerek mögött sem kéne a kormány felsettségét keresni.

kafferbivalybalamber 2010.01.25. 21:55:25

Fejétől büdös a hal. Az ellenzék meg ezt ragozza, mer ez a dolga.
Majd írjál posztot jövőre is, amikor az elvtársak csinálják ugyanezt.

flort 2010.01.25. 21:59:11

@kafferbivalybalamber: "Minden politika, Fiam" - mondta a tisztelendő úr a börtönben.

.szali 2010.01.25. 22:01:16

@nekend: Na ne röhögtess már. A Jobbik szerinted értelmes párbeszédet folytat? Állandóan a zsidó nagytőkénél meg a magyarkodásnál lyukadnak ki, semmi kézzelfogható érvük nincs, a gazdasághoz nem értenek. Meg tudom érteni, ha vki rájuk szavaz; de hogy azért, mert értelmes párbeszédet vár tőlük... ez a nap vicce.

Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.01.25. 22:27:12

most jön az, hogy ha viktor vezérünk hatalomra jut, akkor akármi rossz is lessz evvel az országgal, mindig lehet majd arra fogni, hogy a kommunisták cseszték el ezt meg azt is a válságban, ők nem tehetnek róla..

S. Annyi 2010.01.25. 22:44:52

Most már a 4/5-öt szeretném, nem a kétharmadot. Hajrá Fidesz!

S. Annyi 2010.01.25. 22:45:59

@Pivoblog: Miért, szerinted a választások után öt perccel már Orbán a hibás? :-((((((((((((((

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.25. 22:46:05

@tony zionist: Sima átlagember is fogja a fejét. Fidesz kommunikációja mintha egyirányú lenne. Ők mondják, és nem figyelnek másra (népre).

@intimpista: Ha ismernéd a blogot tunád,h ~30 kommentet engednek csak 1 témához.
Ha ismernéd a netikettet,h nem kicsit bunkó dolog beragadt caps lock -kal írni.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.01.25. 23:35:01

A Szíjj ártót kiutálták Győrből.
A Zuslág barátja miatt a pártban is kezd nyűg lenni:

Elég volt!

2010.01.25. 23:45:08

Az idézett példa valóban túlhajtás, de azért lássuk be, az elmúlt nyolc évben történt dolgokért azok felelősek, akik az elmúlt nyolc évben tettek/nem tettek dolgokat.

Advocatus_Diaboli 2010.01.26. 00:35:27

A MÁV állami vállalat. A gyengébbek kedvéért (pl. a cikk írója) a MÁV a Magyar Államvasutak rövidítése. Az Államért pedig a kormány felel, mint köztudott. Tehát minden állami vállalatnál történt dologért is, így MÁV-nál történtekért is. :-)

Veér Farkas 2010.01.26. 00:48:52

@inn/dia:
A Fidesz pont ugyanezt tette, amíg kormányon volt (illetve ahogy tudom, a szocik nem MINDEN fideszes kezdeményezést vertek vissza, míg a Fidesz annak idején valóban az összes ellenzékit).
És abban, hogy az ország itt tart, a Fidesznek is elég nagy része van, pont amiatt, hogy az értelmes intézkedéseket is megtorpedózták.

Ellenzék más országokban is van, csak ott ismerik a "konstruktív ellenzék" fogalmat - azaz az ország érdekében együtt tudnak működni a kormánypártokkal, nem reflexből anyáznak mindenre, amit a kormány mond vagy tesz.

És persze, ha ők lesznek kormányon, leginkább ugyanolyan tahó ellenzéket kívánnék nekik, mint amilyenek ők voltak, csak annak meg mi isszuk meg a levét, szóval remélem, az MSZP megpróbál konstruktív ellenzék lenni.

Veér Farkas 2010.01.26. 00:55:33

@Magustanonc:
"Mindemellett a maszopban meg szintén ott ül rengeteg gerinctelen, akik legszívesebben lófaszt se csinálnának, csak újra megválasszák őket."

Ellentétben a Fidesszel, ahol csupa energiától feszülő tettrekész ember döngeti a korlátokat.
Ott van mindjárt Nagy Gábor Tamás I. kerületi polgármester és OGY-képviselő, aki 12 év alatt 3-szor szólalt fel. Ennyi volt az össztevékenysége.

Veér Farkas 2010.01.26. 00:58:07

@sörci:
Halálba segített?
Miért, töltött fegyvert adott a kezükbe, vagy mi a lófasz? Netán ő maga lőtte le őket?

Tudsz további faszságokat is írni?
Ne is mondd, tudsz. Ennyi ésszel mást sem.

Veér Farkas 2010.01.26. 01:06:52

@intimpista:
Ott nem téged tiltanak, lezárták a posztot, nem kommentelhető. Senkinek.

öregmogyi 2010.01.26. 03:03:33

"leginkább ugyanolyan tahó ellenzéket kívánnék nekik, mint amilyenek ők voltak,"

kívánságod már 98-2002 között teljesült.
Pl az Orban-Nastase megállapodást a háttérben támogatták a szocik is. Aztán az aláírás másnapján elindították a "23 millió román" című szélsőjobboldali hazugságot.
Gyurcsány ötlete volt -mint megtudhattuk a könyvéből. És arra panaszkodott, hogy milyen nehéz volt rávenni Kovács Lászlót egy éjszaka alatt a pálfordulásra...

És azt se feledjük, hogy összehasonlíthatatlanul jobb helyzetben a szocik -és libsik- zsinórban gyártották a külföldi cikkeket, hogy micsoda csőd felé megy az ország. (minimálbér 50ezerre emelése kapcsán)

Ugyanezek a "mértékadó" (MUHAHA) talpnyalók persze 2006-ban -a valódi csődhelyzet előtt- kussoltak. Sőt! Csótány beavatta őket a titkos tervekbe, és vele együtt titkolóztak.

öregmogyi 2010.01.26. 03:06:53

@Veér Farkas:
a Baumag ügyről és annak kapcsán az öngyilkosságokról te nem is hallottál, ugye?

Zelefánt 2010.01.26. 06:05:00

Én még emlékszem Tompikára, amint egy szerencsétlen pillantafelvétel alapján sápadtan bejelentette egy sajtótájékoztatón hogy Fletó(!) beintett(!) az országnak(!).
Ez minimum százezer mínusz szavazatot jelentett akkoriban.
(Más kérdés, hogy az a gyökér tényleg beintett az országnak, csak épp nem akkor és ott és úgy.)
Szóval, gyerekek, csak mégtöbb ilyet áprilisig, és OV megintcsak korona nélkül marad.

Gratulálok.

Zelefánt 2010.01.26. 06:06:02

-- pillanatfelvétel lesz az, basszameg. --

MACISAJT 2010.01.26. 06:31:27

Ha egy picit elvonatkoztatunk a Fidesz és a kampány örök és hálálkodó témától...
És félretesszük azt az olcsó demagógiát, hogy egy magát mozdonyvezetőnek képzelő szerencsétlenhez hogy jön a kormány...

Akkor viszont megállapithatjuk hogy az országban eluralkodott ÁLTALÁNOS ROHADÁSNAK és szétesésnek -melynek következményeképpen SEMMI de SEMMI nem működik normálisan, háborús gazdálkodás folyik,lopás, rablás, fosztogatás, kenőpénz és korrupció, maffiagyilkosok szöknek meg háziőrizetből(!), és ennek egyik jele hogy egy alak felmászhat mozdonyokra és SENKI NEM VESZI ÉSZRE-
szóval ezekért az általánosan jellemző
állapotokért bizony hogy a regnáló kormány a hibás.

És még valami.
Ha egy ilyen kaliberü rab megszökik egy civilizált EU-s, nyugati országban- minimum a belügyminiszter és közvetlen felelősei lemondanak.
Ha egy vasúti "esemény" történik- akkor a közlekedési miniszter és társai
távoznak.

Ennyiben szabály a kormány mindenkori felelőssége.
Mondom:civilizált EU-s, nyugati országban.

hááááát 2010.01.26. 07:25:21

@MACISAJT: Ajánlom a külföldi hírportálokat neked és mindenki másnak,aki azt mondja ,h EU-ban lemondanak a miniszterek.Legfeljebb az adott város főkapitánya távozik.A vasútnál meg kevesebb a józan,mint a részeg,de mindig megvédik egymás seggét.Minden állami cégnél igy van .Ez ott megengedett.Naponta tapasztalom és akinek nem inge az ne vegye magára.Borzasztó mi megy a fejűnk fölött,de mit várunk ha mi sem vagyunk jobbak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.26. 07:46:15

Teljesen mindegy, így is, úgy is nyer a Fidesz, kockázatosan meg nem fognak mondani.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.26. 07:57:25

@Veér Farkas: Hogy ne lennének már energiával teli? Annyit ültek az ülések alatt a büfében, hogy koffein mérgezésük lehet :P

@öregmogyi: Van különbség aközött, hogy volta k destruktív megmozdulásaik és az összes megnyilvánulásuk destruktív volt

Rob67 2010.01.26. 08:08:27

@öregmogyi: Már bocsika, de ezt a "szocik -és libsik- zsinórban gyártották a külföldi cikkeket" részt mely tény gyűjteményből vetted elő?
Vagy esteleg csak a "Keressünk mindenre bűnbakot" című továbbképzésen mesélték, mint urbán legendát.
Édes faszom, mennyi barom tud becsődülni egy jobboldali terembe.
Nem az a baj, hogy ha más a véleményed, de ha felülsz mindennek amit igazmondó haverjaid belemosnak az agyadba, na akkor azért baj lesz.
Mondjuk Ők pénzért játszák el ezt, Te meg így maradsz, hülyén és csórón :)

Werwolf 2010.01.26. 08:30:53

ha az ország és az általános morális helyzet kicsit kevésbé állna szarul, akkor lehetne moralizálni, hogy miért ki a hibás, meg miért nem ez a csődkormányzat a hibás.
Viszont 8 éve vannak kormányon. Mindent elkúrtak. Nincs sikeres kormányzati terület. Normává vált a csalás és a hazudozás, akár kormányszinten. Ez iszonyú rombolást visz véghez a társadalom erkölcsi hozzáállásában. "Ha a min.elnök hazudhat, lophat, elkúrhatja, akkor én is." "Ha a bkv-nál százmilliókat vihetnek haza, akkor azér' minek vegyek jegyet?" "Ha vidéken mindent ellopnak és gyakorlatilag nincs büntetés, akkor én miért ne lopjak?" stb, stb, stb.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2010.01.26. 08:37:45

- "Nem az az igazi kérdés, hogy vezette-e valaki engedély nélkül a vonatot, hanem az, hogy ezt a témát a magyar sajtó megemlítheti." -

"Ha valaki nem látja a logikai összefüggést, ne érezze magát hülyének, tényleg nincs."

Pedig pofon egyszerű. A mi (fónyagyi) időnkben is rendre előfordult ilyen blama, csak akkor még annyira fasza volt a MÁV (is), hogy kuss volt a blikkféléknek.

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.01.26. 08:41:44

Egyik kutya, másik eb ( MSZP-FIDESZ )

Érdekes dolgok :
Még mindig 300 képviselő dolgozik ?
Ők kapják a legkedvezőbb kulccsal a képviselői adózást ?
Ők szavazzák meg a maguk fizetését!
Képviselőként mentelmi joguk van !
A BKV vezetőjének 28 állása van !

és mi lesz ha a fidesz kerül halatomra ?
1 évig semmi. Közben kifizetünk a kilépőkre 5-6 milliárd forintot, akik egy része nem csinál semmit, csak átül szembe , és röhög a képünkbe....

Elszámoltatás :
Már nem lesz, mert kiborul a közös bili.... Az meg kinek érdeke...

Nyugdíj :
Nincs fedezezetünk, az emberek elveszítik állásükat, sebaj, hülyítsük az embereket:
Tök tuti minden. Lesz itt 2x nyugdíjemelés. Ugyís arra szavaz a hülye, akit többet mond!!!!!

Tudjátok mit, megérdemeljük !

Megérdemeljük, hogy mindkét párt hülyére vegyen, hisz a a bunkó magyar, elfelejti, mit tett a másik párt azért hogy elvesztette a Kormányzást....

Ők meg a háttérbe kezet fognak, mosolyognak, és elmennek együtt sörözni! Jól teszik....

Mi meg egymás nyakát harapdáljuk...

Én inkább kávézok most .....:):)

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.01.26. 09:15:11

Iszok még egy kávét ! És ráfogom a nyuszira :)

talonfa 2010.01.26. 09:21:36

@Veér Farkas: A fidesz ellenzéke az MSZP és még kitudja, hogy ki lesz a jövőben. Szerintem az MSZP-ben csak szocializmusból a tűz körül maradt senkiházi, analfabéta,korrupt,magát felsőbbrendűnek tartó idióta állatidomárok vannak.Ezért ők csak az MASZOP-SAK!!!

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.01.26. 09:29:44

@inn/dia:

Majd Jön a fidesz, és mindenk OK lesz :) :)

Hajrá - hajrá !!!!!!!

Augusztus 20.-át ki fogja vajon rendezni ? 20 millióért elmondom :)))

Na jó ingyé tessék:
Ezüsthajó... ki eltünt több száz millióval... s mily szép:)

Ha jó a kedved tapsolj nagyokat :) :)
taps-taps :)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.26. 10:17:53

Tény, hogy túlzásba viszi a Fidesz, és kb. Szijjártót is ha meglátom vagy valamelyik hozzá hasonló droidot egy sajtótájékoztatón, már izzadni kezd a tenyerem...

Azért ne felejtsük el, hogy azért a két nagy párt kezet foghat ebben is: a maszop részéről pedig a Zorbán-kormány volt minden baj okozója 8 éven át. Mind a kettő úgy szánalmas, ahogy van!

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.01.26. 10:21:52

@Omár:

Igazad van :)

Igyál meg egy kávét te is :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.26. 10:45:00

@hitelflotta.hu: Engem letoltak politizáló ismerőseim, mert nem tudtam elkötelezni magam egyik párt mellett sem. Szerintük tartozni kell valahová.
De amikor feltettem egy kérdést, miszerint ha választhatnak két betörő közül - az egyik csak a bútort viszi el, a másik csak a készpénzt -, hogy melyiket látnák szívesen éjjel motoszkálni a lakásban, nem adtak elfogadható választ :-(

És akkor folytathatnám azzal, hogy három betörő..., amikor a harmadik csak tanulni jön az első kettőtől.

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.01.26. 10:48:51

@espadazo - Játékbolt::

Ez nagyon remek hasonlat :)

Íme az én jelmondatom:

Választás utáni jó tanács:
Ne lopj! - a kormány nem tűri a konkurenciát.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.26. 11:14:53

@hitelflotta.hu: Hujjuj! Kifutott a blog a főoldalról! Irány a másik balhé! :-)

Blackrock (törölt) 2010.01.26. 14:22:21

@inn/dia: akkor a fidesz minek volt a parlementben?

progresszív 2010.01.26. 23:52:42

Azért az alszóvivő úr sem semmi. Székesfehérváron lemondott a költségvetés kapcsán bizottsági elnöki helyéről, nehogy a felelősség ráessen!

Itt meg a polgármester fiacskája:
feherenfeketen.blog.hu/2010/01/22/mi_lehet_abban_a_szerzodesben

magyar-magyar szótár 2010.01.27. 05:35:15

Az az egyetlen reményem, hogy hamarosan mindez megváltozik, a 2010-es új kormány már mentesülni fog ettől a tahóságtól, kapni fog építő kritikákat és merész, ámde tartalmas, szakmai bírálatoka is. Pl amikor majd Sz'fehérvárott újraindul az Ikarusz-felújítás, akkor Lendvai Ildikó kiáll azzal, hogy igaz, hogy Széles fideszfasiszta és ez megint mutyi, de legalább takarékos ötlet egyébként. És csupa ilyesmi lesz majd, sokkal vegyesebb és tartalmasabb lesz a kormánykritika, valóban kritika elemzésekkel, indoklásokkal, nem pedig ez az ostoba fideszes semmisejósemmisejó.

Hiszen például emlékezzünk csak arra, amidőn még E.On-ka a nintendóját nyomkorászá, hogy a gaz fideszfaszista álla Mikola kiállt az ötletével a fizetős egészségügyről, és lendvai Ildikó néni gyűlöletét félretéve melymennyire is támogatta, hátmég az akkoriban súlyosan elnyomott sajtó!

magyar-magyar szótár 2010.01.27. 05:37:00

@E-one: Az álmozdonyvezetős cuccot a megfelelően nyaló jóoldali jógyerekmédia is turbózta az itt, a blogponthun ismert MÁV (& BKV) fikázós nagítással ám!
süti beállítások módosítása