/>

Az első öngól

E-one 2010.10.28. 17:28

A kormány kommunikációja eddig a hétig jó volt. Már persze azok szemében, akik a kommunikáció értékelését el tudják választani a személyes szimpátiájuktól, nem lepődnek meg a manipuláció létezésén, és Őszöd idején sem döbbentek le, hogy jé, valaki hazudik. (Ez jókora adag machiavellizmus persze, de vállalom.) Kíváncsian vártam, mihez fognak kezdeni a kommunikációs nagyemberek akkor, amikor először kerülnek védekező pozícióba, bár azt nem hittem volna, hogy ez a pillanat ennyire gyorsan eljön. De itt van. És elég csúnyán leszerepeltek.

Itt van tehát az első ügy, amiben a közvélemény egy nagyobb része - köztük nem kevés jobboldali is - a kormány véleményével szemben áll. A kormánykommunikáció pedig nem változott semmit. Maradt ugyanaz az agresszió, ugyanaz a düh, még nagyobb cinizmus, és szó szerint ugyanazok a jelszavak, mint korábban. Az emberek védelme. A választói akarat, a Forradalom A Szavazófülkékben (tényleg, ezt miért nem rövidítik sosem?), és a kétharmad.

Nehéz persze váltani. Támadó pozícióból hirtelen átmenni defenzívába, akár csak egy fontos téma erejéig is, nem egyszerű. Különösen nem az egy olyan szervezetben, ahonnan a belső kontrollt, mint olyat, gyakorlatilag teljesen kiiktatták mára.

Pedig sokkal egyszerűbb lenne most visszavonni a Lázár-féle javaslatot, és azt mondani: bocs, hibáztunk. Hibázni ugyanis szokott mindenki, de az csak a hülye, aki ezt nem ismeri el akkor sem, amikor a közvélemény is rájött. Persze, fájhat kimondani, hogy hibáztak, de talán még mindig jobban jártak volna ezzel, mint így, hogy adtak egy komoly lehetőséget az ellenzéknek, hogy elkezdjék összeszedni magukat.

Mert nem az a jó csapat, ami soha nem kap gólt. Sőt, egy jó csapat még öngólt is lőhet. Hogy utána tudnak-e taktikát váltani - na, ott dől el, valójában jók-e.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr802405879

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kisebbrendűségben szenvedő kondás meséje 2010.10.29. 09:56:36

Atyámfiai, kicsit elkésve, de remélem még tetszésetekre, szeretnék egy egyszerű mesével megörvendeztetni Bennetek.No, szóval, még mielött Viktor gyermekünk csodálatosan rettentő elefántiázisában nem szenvedett,melyről előzöleg írtam, hetyke kis ko...

Trackback: A FIDESZ elefánt a porcelánboltban 2010.10.29. 08:05:26

Atyafiak, egyszer volt, hol nem, bár lassan úgy érzem inkább ne lenne. No, szóval volt egyszer egy ember aki csodás, avagy rémisztő (kinek-kinek a tetszése szerint) átváltozáson ment keresztül. Ez a Viktor gyerök egy elefánt lett a porcelánboltban!Mint...

Trackback: Orbán Viktor szurikáta 2010.10.28. 22:45:06

 Most, hogy Magyarország ismét kommunista (kádári típusú) párt és kórmán uralma alá hajtotta önként és régi munkásmozgalmi dalokat dalolva (a büdös kétharmadokok karöltve a reakciós elhajló  devizahitelesekkel, akik ostobaságuk árát az apróbe...

Trackback: Nem lankad a Fidesz-fallosz 2010.10.28. 21:38:35

Bármiből lehet pinát hajtogatni, jegyezte meg a minap egy barátom, és azonmód hajtogatott is egyet, egy itallapból. Közismert az a vicc is, melyben a páciensnek ábrákat rajzolnak, aki még a négyzetet is annak nézi, ám amikor közlik vele a diagnózi...

Trackback: Az alkotmánymódosítás csak figyelemelterelés? 2010.10.28. 21:36:03

Nagy vihart kavart az elmúlt napokban a kétmillió forint feletti végkielégítések 98%-os különadójának alkotmánybíróság általi eltörlése. Egy pillanatig a kisemberek megint úgy érezhették, hogy a jogtalanul, vagy erkölcsileg vitatható módon milliók...

Trackback: Szellem a palackból 2010.10.28. 21:25:44

 Előzőleg már szó esett arról, hogy a Fidesz legújabb - Alkotmánybírósági jogköröket érintő - javaslata kommunikációs és PR szempontból baklövés, közjogi értelemben nem elegáns, ráadásul erősíti azt az időnként túlzó képet, ami már kétszer vezetet...

Trackback: Szellem a palackból 2010.10.28. 21:25:09

 Előzőleg már szó esett arról, hogy a Fidesz legújabb - Alkotmánybírósági jogköröket érintő - javaslata kommunikációs és PR szempontból baklövés, közjogi értelemben nem elegáns, ráadásul erősíti azt az időnként túlzó képet, ami már kétszer vezetet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.28. 21:23:47

Hirtelen nem ugrik be egy eset sem, amikor a fidesz azt mondta volna, hogy bocs, ezt rosszul csináltuk.

Láthatóan azt a taktikát folytatják, hogy hibát soha nem ismernek el, mert abba belekapaszkodhat a másik oldal, de a tévedhetetlenség mítoszát nem lehet örökké fenntartani, ráadásul ahogy írod, most éppen ezzel adnak lökést az ellenfélnek.

Táskás Tóni 2010.10.28. 21:31:38

Se hiba ,se hazugság szerintük. Mindkettőből jó sok van a fidesznél , szerintem.

papas 2010.10.28. 21:33:12

azért mert a nép, az ő szent képviselői soha sem hibáznak, hogy ezt ti még mindig nem tudjátok, nem is értem

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 21:33:33

@agyvihar: De hát Ők nem is hazudnak , meg nem is lopnak.... nem tudtad ?

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2010.10.28. 21:35:19

Nem biztos, hogy öngól. Elképzelhető, hogy a közvélemény a kormány mellett áll. A közvéleménynek esetleg úgy gondolja, hogy ha az alkotmánybíróság alkotmányosnak találta az ország lerablását lehetővé tévő jogszabályokat, akkor ideje kicsit visszavenni a megbízatásából, átlátszónak találhatja a szegény doktorbácsik és tanítónénik szöveget, mivel egyetlen d.b.-t t. n.-t sem ismer, akinek háromszázezer körül van a fizetése, szóval elképzelhető, hogy kifejezetten sikeres húzás lesz. De csak kombinálok, nem értek a politikához.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.10.28. 21:35:27

Sajnos a politikában az sem megoldás, ha elismerik a hibáikat, mert ez is okot ad az ellenzéknek ("Ha hibáztatok, akkor mondjatok le, és adjátok át a helyeteket a jobbaknak, azaz nekünk!"), aminek a vége megint sárdobálás lenne.
Igaz, egy visszavonulással a társadalom (értelmesebb felének) haragját nem vívnák ki...

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 21:36:09

@kíváncsivagyok: Ara ugyanis csak a szocik képesek...genetikailag . ( Ezt benyelte sok szerencsétlen buckalakó a választások előtt , már-már elfelejtve kajaibrahimot-ezüsthajóstól. )

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 21:38:39

@vizu: Igazad lehet....a nép , az Istenadta nép ugyanis nem az AB - ot , hanem a fideszt választotta 2/3 - dal ( helyesebben 2.5 millió szavazattal meg.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 21:41:47

@vizu:

Egyetértek. Szerintem sem biztos, hogy a közvélemény nem a kormány mellett áll.

Sőt én pont azt tartom valószínűleg, hogy a többség elfogadja az alkotmánymódosítást a 98%-os különadóért cserébe.

Tettem trackbacket:
nivo.blog.hu/2010/10/28/az_alkotmanymodositas_csak_figyelemeltereles

Szerintem az alkotmánymódosítás és az akörüli "cirkusz" a Fidesz stratégiájának része. Miközben elvi kérdésekről megy a vita, a húsbavágó, pénztárcákat érintő ügyek (magánnyugdíj, egykulcsos adó) csendben átcsúszik a parlamint vitán. Merthogy éppen ez zajlik jelenleg, csak a média ezzel most nem foglalkozik valahogy.

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2010.10.28. 21:42:55

@kíváncsivagyok:
Én erről azt gondolom, hogy inkább a szocialista-szdsz kolaíciót buktatta meg kétharmaddal.

flippant 2010.10.28. 21:45:45

Gyurcsány csak reggel, délben, este hazudott de aZorbán még álmában is. Azt hazudta, hogy lesznek felelősségrevonások meg hogy 2 hét alatt rendet rak (ezzel a hazugságával húzta ki egyébként a Jobbik lába alól a szőnyeget). Aztán egyikből sem lesz semmi.
Most meg azt hazudja, hogy az állami jobb mint a magánnyugdíj. Akkor miért nem lépett a gyufa utáni 4 évben?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 21:47:46

@flippant:

"Akkor miért nem lépett a gyufa utáni 4 évben?"

Ha visszaemlékszel, már akkor is meg akarták szüntetni a magánnyugdíjrendszert, csak akkor nem volt meg hozzá a kellő többségük.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 21:50:29

Most olvasom - és ezért okafogyottá, túlhaladottá vált a blog címe - hogy visszavonták a 4.8 milliárdos légifotózási tendert is.... persze nem a nyilvánvaló korrupció miatt , hanem a vörösiszap-katasztrófa okán . Ez jól jött most nekik ürügynek...

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 21:52:03

@flippant: Tényleg - jó már a közbiztonságunk ? - mert akkor előjövök a pincéből...

KG2000 2010.10.28. 21:55:57

Talán eddig a legértelmesebb blogolót olvastam a nyitó írásban ez ügyben az indexen. Aki megérti, hogy ez a kormány alapvetően az emberek érdekeit akarja képviselni. Akik minden blogolónál és kommentezőnél jobban látják, mit is műveltek a szocik. Mindenhova, ahova csak néznek, ott vannak a szocik mocskos lábnyoma. Ez az ok nyilvánvalóan a viselkedésükre. Mert ők tudják, amit senki az indexen valószínűleg: a szocik csak a választásokat vesztették el, semmi mást. Az összerabolt gigantikus mennyiségű pnzt, vagyont biztosan nem, a kapcsolatrendszert sem. Ez a dolog lényege.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.10.28. 22:07:11

A 2,5 milliós fideszre szavazó ál kétharmadra hivatkozva alázzák a magyar népet, tiporják a kivívott demokráciát, hozzák helyzetbe seggnyaló pártkatonáikat a sérült Orbán bólogatói.

Hogy nincs emberi méltósága, tartása, lelkiismerete ezeknek a fidesznyikoknak?

Orbán aktív munkása a 20 év elcseszésének, mit keres még a politikában?

A friss diplomás, sose dolgozott rokon-barát Vitézy Dávidot ilyen felelős pozícióba rakni a nép arcul köpése, a pofátlanság teteje. Bár legyen belőle Vitéz László, aki a mesében szembe száll az ördöggel / a gonosz törpével O. V. /

Istenem tereld más pályára O. Viktort és Gyurcsány Ferencet, mert amíg képben vannak, nincs béke a hazában!

Táskás Tóni 2010.10.28. 22:09:28

@KG2000: Mit gondolsz ,hogy a volt MVM vezér Kocsis-akit fel is jelentettek az ügyészségen több tízmilliárd ft lenyúlásáért-miért maradhat egyedüliként a helyén a BKV-nál.? Miért nem érdekli az ügyészséget ez a több tízmilliárdos ügy?Miért nem ba....k ki azt a sze.....t? Szerinted melyik pártkasszába került annak a több tízmilliárd ft-nak a nagy része? Egy biztos nem a szocikéba...NAGYOT CSAK A FIDESZ MER ÁLMODNI ÉS TENNI...

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:10:07

@KG2000: Igen , sokat összeraboltak . Minden jogtalanul szerzett pénzt vissza kell venni , de TÖRVÉNYESEN ! Most meg kezdődik a második Fidesz rabló korszak !
Ennyire vak , vagy csak feledékeny vagy ?!

Táskás Tóni 2010.10.28. 22:12:36

@kíváncsivagyok: Hagyd őt .A delejes ember elvette az eszét, ha egyáltalán volt neki.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:13:24

@Istenem védd a hazát az orbáni diktatúra ellen!: Aki azt mondja nekem , hogy létezik olyan zseni , aki 25 évesen ekkora felelősség elviselésére és ilyen felelős munka elvégzésére alkalmas - AZ HAZUDIK . És nem Őt bántom, mert nem ismerem , de vannak pozíciók, melyekhez élettapasztalat és gyakorlat , rutin SZÜKSÉGELTETIK !

beavereater [AT] 2010.10.28. 22:14:44

@bogancs: ja, aztán amikor jövőre jön a nyugdíjak befagyasztása (vagy -X százalék), a vagyonadó, a vizitdíj és társai (persze mindegyik más, kreatívabb elnevezéssel) akkor már nem lesz joga az AB-nek elmeszelni.

Itt most éppen békát főznek ügyesen, de a békák annyira szeretik a Forradalom A Szavazófülkékben-t (pláne ha nemzetiszínre van festve), hogy ezt észre sem veszik...

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:14:59

@bogancs: Az érvek ?? Hát ott vannak Lázár szavaiban , nem hallottad? !

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:16:20

@beavereater: Ezek a békák még a fát is hordják az üst alá...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:17:09

@beavereater:

Jövőre már új alkotmányunk lesz..

@kíváncsivagyok:

A BKV-nál szerintem pont egy kis vérfrissítésre van szükség a sok 60-as vezető mellett. Érdekes kísérlet lesz, az biztos.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:19:54

@beavereater: Persze hogy nem direktben...hiszen a multik "válságadója" micsoda , ha nem megszorítás ? Már egyre több Fideszes és közeli közgazdász mondja : igenis áthárítják a plusz terheiket - a fogyasztókra ! Avagy , ki hiszi hogy ezek a multik olyan hülyék , hogy ne tudnák megoldani ezt a kis problémát , nem azért tartanak naggggyon jól fizetett menedzsereket hogy ne Ők jöjjenek ki belőle...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:22:31

@kíváncsivagyok:

"a multik "válságadója" micsoda , ha nem megszorítás?"

A multik válságadója szerintem nem megszorításnak, hanem inkább vagyonadónak tekinthető.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:26:08

@kíváncsivagyok:

"igenis áthárítják a plusz terheiket - a fogyasztókra ! Avagy , ki hiszi hogy ezek a multik olyan hülyék , hogy ne tudnák megoldani ezt a kis problémát"

Én! Gondolod, ha lenne olyan technika, hogy hogyan lehet a profitot növelni, akkor nem lépték volna már meg válságadótól függetlenül?

Nyilvánvaló, hogy a multik eddig sem voltak önmegtartóztatóak és profitmaximalizálásra törekedtek.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:26:09

@bogancs: Az lenne - ha lenyelnék a békát . De nem fogják , hanem megtalálják a módját , hogy a vevőkkel fizettessék meg. Ha másképp nem , fizetőssé teszik a parkolást - és hogy ne legyen hátrányuk , MINDEN MULTINÁL

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:27:31

@kíváncsivagyok:

"és hogy ne legyen hátrányuk , MINDEN MULTINÁL"

Ezt kartellezésnek hívják, és milliárdokkal szokták büntetni.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:27:39

@bogancs: Akkor Te nem ismered a szénásszekér és a szénaszálak esetét ?! Kérdezősködj...

combo 2010.10.28. 22:27:55

@vizu: "A közvéleménynek esetleg úgy gondolja, hogy ha az alkotmánybíróság alkotmányosnak találta az ország lerablását lehetővé tévő jogszabályokat, akkor ideje kicsit visszavenni a megbízatásából"

Igen, a hasonló "logikus" gondolatok szoktak odavezetni, hogy szüntessük meg a rendőrséget, a bíróságot, sőt, hovatovább a demokráciát vagy a piacgazdaságot, mert a Gyurcsány - tegyük fel - lejáratta/kihasználta őket.

Azt már meg sem merem említeni, hogy az Alkotmánybíróság a kérdéses szituban nem sok mindent tudott tenni: Ami alkotmányellenes volt, azt elkaszálta, oszt' jó napot, ez a dolga, és nem több. Még a szociális népszavazást is megengedte (a Gyurcsány-ellenes "harc" fontos mérföldkövét), pedig sokan jogi nonszensznek tartották (én is).

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:28:44

@bogancs: Ha kiderül.... tudod , lopni sem szabad..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:29:54

@kíváncsivagyok:

"Ha kiderül.... tudod , lopni sem szabad.."

Párszáz milliárd azért csak feltűnne.

Ha meg nem, akkor nem is fájt az nekünk annyira.

dr kíváncsivagyok 2010.10.28. 22:30:12

@combo: Már a "kordonbontásnak" is gyanúsnak kellett volna lennie ... (nekem az volt !)

Táskás Tóni 2010.10.28. 22:32:15

@bogancs: Tény : Kocsis ellen az ügyészségen az MVM gazdálkodásában talált több tízmilliárd ft offshore cégekbe történt kivitele miatt Mártha Imre/?/ , a kocsis után következő vezér feljelentést tett.Voltak ezen kívül apróságok is, pl 35millió ft-ért szivart vásárolt Kocsis, a felesége nevére került egy külföldi szálloda, amelyet az MVM pénze bánt.Az ügyészség másfél éve nem vizsgálja ezt az ügyet , pedig nem 75 millió ft-os hanem TÖBBTÍZMILLIÁRDOS.Vajon itt is addig vár majd az ügyészség ,mint Simicska egy nap alatt értékesített cégeinél, hogy elévüljön ?Másfél éve ültetik ,pedig nem aprópénzről van szó!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:34:31

@Táskás Tóni:

Hmm! Ezekről az ügyekről nem hallottam. Lehet, hogy szelektív a figyelmem. Tudsz forrásokat adni?

combo 2010.10.28. 22:34:36

@combo: De abban igazad van, hogy a kötegyáni kocsmában feltehetően nem sok ember háborodik fel azon, hogy az Alkotmánybíróságot egy gittegyletté fokozzák le, feltehetően csak a "nyavalygós" értelmiségiek morognak. De ez nem változtat azon, hogy ez nem szép húzás...

Amúgy ebben a sztoriban az a legszomorúbb, hogy már a formára sem képesek adni a fiúk. 2/3-uk van, úgy módosíthatják az alkotmányt, ahogy nekik tetszik (bár az Alkotmány annál azért komolyabb dolog, hogy napi politikai célokhoz igazítgassák), és még így sem sikerül alkotmányos módon megoldani az ügyet. Én is arra hajlok, hogy a végkielégítéses törvény szándékosan lett alkotmányellenes, hogy erre hivatkozva egy fokkal kevésbé legyen népszerűtlen az AB megregulázása (a fő cél)...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:40:26

@combo:

Erről van szó szerintem is. Egy "nem szép" dolgon morgolódik mindenki. Szemben pedig ott áll a nép igazságérzete.

Kérdés, hogy cél szentesítheti-e az eszközt?

combo 2010.10.28. 22:45:51

@bogancs: "Kérdés, hogy cél szentesítheti-e az eszközt?"

Nem. Gondolom te sem szeretnéd, ha a 2009-es évi adóbevallásod alapján utólag 98%-os adót fizettetnének be veled... Hát egy jogállamban ezért nem hozunk visszamenőleges hatályú törvényeket. A végkielégítéseket vissza lehet szerezni máshogy is, ha törvénytelen, pl. perrel.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:51:12

@combo:

Ez oké, de az is hogy venné ki magát, hogy miközben az egykulcsos adóval az átlagjövedelmű és az alatti réteg veszít néhány ezer forintot és az alkotmánybíróság elengedi, addig a milliós végkielégítések megadóztatását törvényelleneznek mondják ki.

Erre játszik a Fidesz, és ha józan paraszti ésszel gondolkodunk, akkor tök egyértelmű a helyzet.

Mindenesetre hasznos volt az AB közreműködése az ügyben, hiszen most már a Fidesz is tárgyalna pl a pedagógusok évtizedes munkája alapján kapott végkielégítések mentességéről..

beavereater [AT] 2010.10.28. 22:55:04

@bogancs: aha, az a híres magyar józan paraszti ész...
Bazmeg, akkor mi a lófaxért van nyakig szarban 100.000+ család a lakáshitelével? Akkor hol volt a józan paraszti ész?

"Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér!" Szépek ezek a népi bölcsességek, csak annyit érnek, mint hurrikánban a lepkefing. Ha itt a "józan paraszti ész" meg a "zemberek igazságérzete" diktálna, akkor tele lennének a temetők meg az árvaházak. Ahhoz képes a Mad Max laza babazsúr lenne...

beavereater [AT] 2010.10.28. 22:57:18

@bogancs: mellesleg ha a hatalmas végkielégítések fájnak, kérdezz meg egy jogászt, én megtettem. Tízből tíz azt mondta, azokat a szerződéseket a bíróság röhögve érvényteleníthetné egy megfelelő eljárás keretnén belül, nem kellene hozzá felrúgni a jogállamot. Csak azzal kicsit több munka van és több szakértelem kell hozzá, mint belefingani a nulláslisztbe oszt' nézni, milyen szépen száll a por...

Táskás Tóni 2010.10.28. 22:57:40

@bogancs: Élet és Irodalom 2010 szeptember,Bodoky Tamás Az elszámoltatás vakfoltjai.Lehet , hogy ez Neked "szennylap" ,én szeretem. Gondolom,hogy feljelentették volna a lapot , ha hazugság . A piroslap.hu blogban pedig jobb oldalon van egy kis bejegyzés Hét ügy ami nem érdekli az ügyészséget . Itt is szerepel Kocsis ügye.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 22:57:58

@beavereater:

Ez is oké, én csak azt akarom mondani, hogy aránytévesztésben van az, aki ezt a szempontot nem veszi figyelembe.

beavereater [AT] 2010.10.28. 22:59:56

@bogancs: nincs aránytévesztésben. Te mit szólnál, ha elmennél a dokihoz migrénnel mire ő azt mondaná: uram, semmi gond, levágjuk a fejét és garantálom, hogy többet nem fog fájni...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:00:03

@Táskás Tóni:

Köszi!
Nem, nem tartom szennylapnak. Azonos színvonal például a Magyar Nemzettel. :)

beavereater [AT] 2010.10.28. 23:00:56

@bogancs: mondjuk a
a) visszamenőleges törvényalkotást
b) és a kollektív büntetést
aránytévesztésnek nevezni az nem semmi...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:01:04

@bogancs:

Azzal a Magyar Nemzettel, amelyre most oly szívesen hivatkoznak sokan a kormánybíráló cikk miatt..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:02:18

@beavereater:

Ez van a serpenyő egyik oldalában. A másikban meg az, hogy vihetik a jogtalan milliókat, mert nincs alkotmányos eszköz a visszaszerzésére.

beavereater [AT] 2010.10.28. 23:04:48

@bogancs: "hogy vihetik a jogtalan milliókat, mert nincs alkotmányos eszköz a visszaszerzésére. "

Nem vihetnék, ugyanis van alkotmányos eszköz a visszaszerzésére. Úgy hívják, hogy Büntető Törvénykönyv meg Polgári Törvénykönyv. Csak azokhoz érteni kellene, plusz akiket elvileg erre tartunk, el kellene végezzék a munkájukat...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:06:57

@beavereater:

"akiket elvileg erre tartunk, el kellene végezzék a munkájukat"

Méghozzá záros határidőn belül..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:10:14

@beavereater:

Szerintem mindenben egyetértünk, csak annyival egészítettelek ki, hogy mindezt egy kormánynak be kell tudnia adni a népnek is. Lehetőleg népszerűségvesztés, és tehetetlenség vádja nélkül.

beavereater [AT] 2010.10.28. 23:12:34

@bogancs: miért is tehetetlenség ha szépen elindulnak a büntető- és egyéb eljárások a jogállami keretek között?

beavereater [AT] 2010.10.28. 23:15:19

@bogancs: ja hogy az a fő, hogy a nép mit szeretne (lásd a józan paraszti eszes kommentemet)? Akkor nagy szarban leszünk, mert a "nép" szívesen nézne nyilvános kivégzéseket is. Az meg csak addig szép, amíg nem a te nyakadra kerül a kötél. Amihez egy újbeszél szerinti "jogállamban" házilag barkácsolt alkotmány mellett nem kell más, csak egy bővérű helyi káder, aki egy centivel közelebb van a tűzhöz mint te és nem tetszel neki...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.10.28. 23:18:58

@beavereater:

"a "nép" szívesen nézne nyilvános kivégzéseket is. Az meg csak addig szép, amíg nem a te nyakadra kerül a kötél. "

Azért vannak egyértelmű ügyek.

Indriq 2010.10.28. 23:38:21

tudnám miért lett volna ez az első öngól...
kicsit rövid a blog írójának a memóriája, az első öngól a Kósa-Szíjjártó államcsőd duma volt.
És ez már az X.-dik, csak a rájuk szavazók szeretnének bízni benne, hogy jó helyre tették a voksot, így próbálják magyarázni, belemagyarázni, hogy a kormány valami koncepció alapján dolgozik. De lassan fel kell ébredni, hogy ezek arrogáns banda, aki úgyanúgy lopja a pénzt ha van rá lehetőség.

pakesz (törölt) 2010.10.28. 23:48:23

be lehet vallani hogy hibaztak kiveve ha elore meg volt tervezve...
pedig ez nagyon ugy latszik, hogy a nyugdijjarulekra megy ki

Zajgyár 2010.10.29. 00:19:25

@bogancs: "Az meg csak addig szép, amíg nem a te nyakadra kerül a kötél. "
...
"Azért vannak egyértelmű ügyek. "

Ja, például téged egyértelműen megnéznélek ahogy kalodába vagy zárva ^_^

Lámpavas 2010.10.29. 00:19:48

Mit járatjátok itt a pofátokat? Miért nem voltatok szavazni? Vagy voltatok? Esetleg így is egy marginális kisebbséget alkottok? Esetleg a többségnek más a véleménye?

Halál Bika 2010.10.29. 00:23:08

@bogancs: "A multik válságadója szerintem nem megszorításnak, hanem inkább vagyonadónak tekinthető. "

A forgalom nem vagyon, hanem forgalom.

is 2010.10.29. 00:27:44

@bogancs: "Szemben pedig ott áll a nép igazságérzete."

Amelyiket nem érdekli Orbán semmi stiklije (nem is kezdek bele, annyiszor elmondták már) az elmúlt 20 évből? Ugyan milyen igazságérzete van annak az 53%-nak, aki Orbánra szavazott? Tudjuk, hogy ilyen a nép, hogy felejt, meg érzéketlen. De ezt nem hívnám igazságérzetnek.

is 2010.10.29. 00:29:57

@Lámpavas: "Esetleg a többségnek más a véleménye?"

Nyilván némi bölcsesség kell ahhoz, hogy az ember végigtekintsem az elmúlt 20 év mo-i történésein, sé rájöjjön, hogy eddig még egy többség se tartott örökké, tehát végtelen arrogancia és butaság erre hivatkozni. Ja, hogy most a FIDESZ ezt teszi? Madarat tolláról, pártot szavazójáról...

Táskás Tóni 2010.10.29. 00:31:19

@Indriq: A fidesz nem lehetőségre vár , hanem lehetőséget teremt a lopásra .Csak ők nem aprózzák el holmi nokiás dobozokra, ők mernek ebben is nagyot álmodni és tenni.

Táskás Tóni 2010.10.29. 00:38:58

@Lámpavas: Voltam szavazni és eszembe se jutott, hogy a delejes ember nyájára adjam a szavazatomat.Hányszor csókolt kezet a delejes ember homoszexuális papoknak? A pécsi megyés püspökről immár másodszor is kiderült ,hogy nemcsak homoszexuális zaklatás a vád ellene, hanem gazdasági büncselekményeket is elkövetett. Orbán néha ,mielőtt csókolgatja a papok kezét megkérdezhetné , hogy buzi-e vagy. Ha pedig így is szereti a kézcsókot , nosza.

serwer 2010.10.29. 01:05:44

@Lámpavas:
Valószínűleg minden narancshályogosnak a nejét kellene megkúrnia egy szíjjártónak, hogy kezdjen leválni a hályog.
Pár hét még.

Mi kell még?
Már a zsebedben túrkál a viktor!

borovi 2010.10.29. 02:37:40

Első öngól? Szerintem meg volt már néhány.

2014 2010.10.29. 02:45:25

8 millióbol csak 2 szavazott a fityiszre most meg az a kaján törpe vigyorog az arcunkba, becsületes emberek arcába - akik nem lopják a pénzt, mint egyesek - elveszi az összekuporgatott pénzünket. Köszi sok fidesszavazó!
Nem véletlenül védi Gyurcsány az alkotmányt. Tévedni emberi dolog, deviszont ő legalább jól látja most a dolgokat...

belekotty 2010.10.29. 02:48:38

A Fidesz rengeteget támadta a BKV vezér Kocsist az ELMŰ-s, paksi, és MVM-s ügyei miatt. Most viszont hirtelen megfelel nekik ez a remek tolvaj.
Ez minősíti a Fideszt. Vagy Kocsis túl sokat tud?

2014 2010.10.29. 02:48:41

@Táskás Tóni: Mennyi fért egy nokiásdobozban? 15 millio? Ezek már fél év alatt fejenként 15 milliárdnál tartanak!
A Shiffer úrnak igaza volt a rambótempóban. rambó-rablótempó!

2014 2010.10.29. 02:52:20

@Lámpavas: Voltam szavazni, nem hinnéd kire szavaztam. Tudtam előre, hogy ovitól semmi jóra nem számíthatok, számíthatunk.

Tudtam azt is hogy ebben az országban rengeteg megvezetett ostoba ember van, akinek csak az kell, hogy valaki vezesse. Na most megkaptátok a lemingvezért! Majd megnézem mit mondasz karácsonykor a gyerekeidnek...

rasztaszív 2010.10.29. 05:05:33

"A kormány kommunikációja eddig a hétig jó volt."

már persze azok szemében,akiknek mindegy,hogy kommunikálnak,vagy manipulálnak. jó kommunikáció az én szememben csak az lehet,ahol igazat próbálnak mondani.
tehát:
a fidesz manipulációja eddig jó volt.
jól tudnak hazudni.

no de ez érdem?

belekotty 2010.10.29. 06:00:01

"A kormány kommunikációja eddig a hétig jó volt."

- Kommunikálták a nagy semmit. Fel tud valaki egy érdemi intézkedést hozni?
Magyar állampolgárság a határon túliaknak, feleannyi képviselő, "nagyarányú" adócsökkentés, (ami miatt a kisfizetésüek többet fognak fizetni), ezek mind olyanok amitől nem lesz több a bevétel, nem lesz kevesebb a kiadás, nem fognak többet dolgozni, befektetni, termelni.
Fogalmuk sincs mit kellene csinálni, az államapparátus nem működik. Egyedül a Pintér végzett jó munkát, mert több és határozottabb rendőr van az utcákon.

kej 2010.10.29. 06:03:48

@bogancs: ha kormányon voltak (márpedig ők követték horn gyufát), akkor minimum 50 százalék plusz egy szavazatuk volt. akkor miért is nem volt meg a többségük egy feles törvény módosításához?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.29. 06:04:06

Mintha tegnap a Lázár azt mondta volna, hogy mégsem lesz ennyire dulva a dolog...

Mondjuk egy ilyen akcióért azt hittem, megkapja az útbaigazítást a főnökétől... De ha ennyire töketlen ez a Viktor gyerek...

kej 2010.10.29. 06:10:46

@bogancs: a jogtalan százmilliós végkielégítéseket így, úgy is viszik, mert a 2010. január elseje előtt megszerzett jövedelmekre nem vonatkozik. ajánlom figyelmedbe e tárgykörben az apeh állásfoglalását

Harcimaci 2010.10.29. 06:50:37

@bogancs: Az érveket elvitte kajaibrahim az ezüsthajóval,hogy happyend legyen a vége......
Ja és éljen soká sosehazudó nagy vezérünk orsós viki!!!!

Rókakígyó 2010.10.29. 07:09:07

Legalább egy vörös oldalon kéne tudni, h ez nem az első öngól volt. Valszeg ettől nagyobb öngól volt a sír szélén táncolás bejelentése, a rengeteg kifizetett pluszhitelről már nem is beszélve.

öcsi55 2010.10.29. 07:11:57

Csaholnak a komcsik!
Most kell, keményen mosolyogva kormányozni!Az elmult években, zseniális
gazemberek vezették ezt az országot.

Hajrá Fidesz!

Rókakígyó 2010.10.29. 07:12:46

arról nem is beszélve, h az rwe, a mátrai erőmű tulajdonosa (régen gagarin) most jelentette be, hogy nem folytatja a kapacitásnövelését 300 mrd forintért, mert nem éri meg ebben a gazdasági helyzetben.

bierkamp 2010.10.29. 07:13:08

BESZART A FITYISZ BANDA!--hehehe ( orvosok, katonák, tűzoltók pedagógusok,...) gyorsan visszakapják a végkielégítést,. Ez helyes,..
.... de az hogy olyanokat csinálnak, majd hogy nem lehet bizonyos dolgokban NÉPSZAVAZNI, nem lehet az Alk. B. fordulni?????
NA EZÉRT MÁS ORSZÁGBAN MÁR LŐNÉNEK ( de itt is eljön az idő):)

bierkamp 2010.10.29. 07:14:54

EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!! ( ezt írom hónapok óta, mert előre látható volt, milyen hatalom és Diktatúra építés folyik)...
Ki az utcára, és had szóljon...:D az ORBÁN TAKARODJ!!!!!!

MÁR BIZTOS NINCS 2/3 ADJUK A ROHADTAKNAK!

bierkamp 2010.10.29. 07:23:20

...ezért kussoltak a Nemzeti Szarok az önkorm. választások előtt! ..........................HÜLYE NÉP!!!!!!

Nem vették még észre, hogy az ORBÁN BANDA a leghiteltelenebb!

bierkamp 2010.10.29. 07:34:45

HITELTELEN az ORBÁN...HITELTELEN , BETEG Hataloméhes , HAZUG.....az ORSZÁG TUMORA!!!!!!!

öcsi55 2010.10.29. 08:05:53

Elvtársak!
A dűh rossz tanácsadó.
Amit a Fidesz eltervezett,azt véghez is
viszi.Irhattok itt oldalakat,nem fog
változni a Fidesz véleménye.
A mostani lépés csak kezdet,ez után jön
a java!A szocik nem tudják elviselni ezt
a hatalmas vereséget.

Dr.Traktor 2010.10.29. 08:10:36

úgy is kihúzhatták volna a méregfogat, hogy lázárból hiphopp bűnbakot csinálnak és finomítják az elképzelésiket, (esetleg teljesen visszavonják ^^ )

stefiapo 2010.10.29. 08:22:01

Az a probléma, hogy senkisem beszél azokról a közalkalmazottakról akik becsületesen ledolgoztak sok évet, majd elmennének nyugdíjba és hoppá vissza kell fizetnie többszáz ezer forintot. Ugyanis a felmentési idő alatt járó fizetés ebbe a kategóriába esik, vagy a szabadság megváltás, vagy ruhapénz stb.(Béren kívüli juttatás) Nos, nem ezektől az emberektől kellene elvenni, és sajnálni tőlük.

bierkamp 2010.10.29. 08:22:44

Megy Vitézy (Fidesz seggnyaló), család "beépítése s a seggnyalásért "kifizetése".....
A Vitézy kisgyerek a Közlekdés mamut élén, Vitézy Tamás nagyvállalkozó veje a Tatabányai színház élén... Vitézy unokatestvére a Minisztériumi -államtitkár.

EJ EJ FIDESZ BANDA!
Már a bolond Kerényi "rendezőcske" is előugrott,s ott röfög már megint a Beyer Zsótival megint a RémHírTv-ban....a Nemzeti szarok Anyja társaság!

bierkamp 2010.10.29. 08:23:52

@stefiapo: Ezért is lesz az IGAZI FORRADALOM---a Seggbelövés, de nem gumilövedékkel!

bierkamp 2010.10.29. 08:31:58

Eddig lehetett arról diskurálni, hogy Orbán diktátor-e avagy sem, ....meg még nem,..... vagy nem is annyira. Most már nincs mit beszélni erről.
Most már csak meg kell dönteni a DIKTATÚRÁT! -ez a feladat!

bierkamp 2010.10.29. 08:32:43

.Loptak az előző kormányban is és pártban is.... de ez a Banda már előre számon kérhetetlenné csinálja magát...saját nekik tetsző törvénykékkel, alkotmánnyal Aki rájuk szavazott, az vagy nem emlékezett, mit műveltek 2002-ben, vagy szimplán hülye. ORBÁNT MÁR ISMERTÜK--a Tokaj hímvesszejét, meg a Josip Totot, Ibrahimot, dolomit bányát, Millenárist, Ezüsthajót, Orbán imázst...stb:)
Mert, hogy lopás tekintetében nincs különbség az tuti...csak most NEMZET TOLVAJ BANDÁNAK NEVEZIK!

stratez 2010.10.29. 08:36:35

Hát igen, nézzük csak a mai nap statisztikáját, milyen szocilopásokra derült fény az elmúlt 24 órában. Omninvest, MÁV Cargo, NFÜ. De lehet, hogy mire leírtam ezt a sort már újabb milliárdos lopásokról szól a média, még a Népszabi is. Lehet itt a jó kis akolmelegben rettegni együtt az orbándiktatúrától, a jogállam haláláról papolni, lehet "tömegdemonstrációt" szervezni valami sátorba vagy a Pilvax közbe, ennek a baloldalnak még a lélegzetvétele is hiteltelen.

Blau t 2010.10.29. 08:37:28

Nem értem, miből gondoljátok, hogy a Fidesz hibázott? A választások előtt is lehetett tudni, hiszen maga Orbán Viktor mondta meg nyiltan, hogy ők egypárt rendszert akarnak, vitákra semmi szükség nincs. Ezek után a nép megszavazta a Kádár rendszert. Orbánék az első pillanattól kezdve antidemokratikus intézkedések sorozatát hozták meg. Ha ez nem tetszett volna a zembereknek, akkor az önkormányzati választáson ezt jelezhette volna a nép. De nem tette. A nép októberben azt mondta: Csak így tovább, előre a lenini úton. Orbánék meg válaszoltak: O.K. és "előrébb" léptek. A kádárizmusból a rákosizmusba. Megkezdődtek az államosítások, a koncepciós perek, folyik a jogállam lebontása. Gondolom rövidesen egyesül a két "munkáspárt".
Az AB hatáskörének korlátozása, a népszavazások ellehetetlenítése az eddig lépések logikus folytatása. Egy koherens rendszer része. A jelenlegi folyamatok tökéletesen másolják az 1940-es évek végének eseményeit. Minden fontos posztot megszáll a párt, a médiatanácstól az alkotmánybíróságig és a színházak vezetésétől a WC-s nénikig. (Tudom most sokan - főleg az ifjabbak - azzal fognak érvelni, hogy működik a több párt rendszer. Nekik mondom, hogy "működött" az 50-es években is. Rákosiék soha nem tiltották be a polgári pártok többségét. Csak lehetetlenné tették őket.)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.29. 08:39:50

"A kormány kommunikációja eddig a hétig jó volt. Már persze azok szemében, akik a kommunikáció értékelését el tudják választani a személyes szimpátiájuktól, nem lepődnek meg a manipuláció létezésén, és Őszöd idején sem döbbentek le, hogy jé, valaki hazudik."

Azért ez így, ebben a formában... nevezzük költői túlzásnak? A fidesz kúrmány kommunikációja eddig is mérhetetlen arroganciáról árulkodott. Ha valaki azt állítja, hogy pártatlanul nézi és azt is állítja, hogy ez jó...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.29. 08:41:44

@stratez: nézzük csak, hány "lopás" lett eddig törvényesen bizonyítva? Nácikám! Attól, hogy azt mondom, hogy egy rabló gazember vagy, még nem feltétlenül lesz így. Max. ha bizonyítani is tudom, hogy valóban te raboltad ki a sarki postát.

belekotty 2010.10.29. 08:49:00

@Rókakígyó: "Az rwe, a mátrai erőmű tulajdonosa (régen gagarin) most jelentette be, hogy nem folytatja a kapacitásnövelését 300 mrd forintért, mert nem éri meg ebben a gazdasági helyzetben. "

- Csak simán. mert Fidesz kormány van. Egyszer már azt megcsinálták a fideszesek 11 évvel ezelőtt az RWE-vel hogy egy megállapodott bővítési szerződést felmondtak. Amit akkor felmondtak, az a teljesítmény most hiányzik ám! De ebben a helyzetben ki az a hülye aki beruház Magyarországon?

stadtkind 2010.10.29. 08:51:26

Első öngól? Első hiba? Sokadik.

Hiába építik le a fékeket, minden diktatúra, minden birodalom borul egyszer. Ha nagyot nyert birodalomról van szó, annál súlyosabb lesz az a bukta.

Remélem hamarosan megjön az Orbán takarodj duma. Annak ellenére, hogy a média 90%-a a kezükben van, így is csapkodta a biztosítékot a Szíjjártónak a forint bedöntése, a Kubatov lista előkerülése, narancsos médiahatalmi terjeszkedés Szalai "pornómagazinfőszerkesztő" Annamária jóvoltából, gyermektelenségi adó ötlete, adóztatott minimálbér, energia- élelmiszer- és távközlési cégek adóztatása (kivétel lesz? áthárul? Már most drágább a SPARban minden), felsőoktatási törvény szigorítás, magánnyugdíj mizéria, és most AB fék leépítés, népszavazási kérdések korlátozása..

Ha ezt az előző kormányzat csinálja meg, akkor 24/7ben ment volna a tam-tam, 8 TV székház ostrommal fűszerezve, itt meg túl nagy a csend, ijesztően nagy a csend. Franciáknál utcára mentek az emberek, mert 62 évre emelték a nyugdíj korhatárt, nálunk most 65 és csend. KKV-kal ki foglalkozott azóta? Kulcsszerepük lenne.. de nem. A média mélyen hallgat.

Valami nagyon nincs rendben, és szerintem ezt egyre többen érzik. Mi lesz az új alkotmányban? Én gyerekek kezdek félni..

bierkamp 2010.10.29. 08:55:53

Hitler kérdezi Orbánt: QUO VADIS?
Orbán: hová megyek, hová megyek?--hát utánad
Kicsi vagyok, hatalom éhes vagyok,
diktátor vagyok , ja de én csak papírról olvasok beszédet....te meg már Latinul beszélsz?
Hitler: na jah...ha ennyi bűntett után csak latinul beszélhet az ember ha a Mennyországba akar kerülni...
jobb ha megtanulsz latinul....:D

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.29. 09:01:54

@stadtkind: nincs mitől félni. Ez az elkúrt ország már rég megérett a pusztulásra. Lesz egy kis polgárháború, oszt jónapot. Csak az a gáz, hogy utána, a megmaradók egy még durvább diktatúrával kell majd szembesülni, de már nem lesz, aki a III. Rákosit is picsán rúgja...

bierkamp 2010.10.29. 09:07:28

Hitler kérdezi Orbánt: QUO VADIS?
Orbán: hová megyek, hová megyek?--hát utánad
Kicsi vagyok, hatalom éhes vagyok,
diktátor vagyok , ja de én csak papírról olvasok beszédet....te meg már Latinul beszélsz?
Hitler: na jah...ha ennyi bűntett után csak latinul beszélhet az ember ha a Mennyországba akar kerülni...
jobb ha megtanulsz latinul....:D

2010.10.29. 09:08:50

Járainak nem készült el a nyugdíjpénztára, emiatt készítik elő a nyugdíj újraelosztását. Nyugdíjrendszer egyéni számlás nyilvántartás nélkül nem életképes a XXI. században.

dzsaszper 2010.10.29. 09:22:15

Az első olyan index címlapos gulyásdemokrácia blog poszt, amivel szinte teljesen egyetértek :)

A Fidesz valóban öngólt készül lőni. Harrach ATV-s nyilatkozatából azonban úgy látom, a kdnp-nek még van esélye közvetlenül a gólvonal előtt szögletre menteni.

bierkamp 2010.10.29. 09:22:33

okvetlenül figyelemre méltó, ha folyamatosan utcai akciók lesznek, az egyiket követi a másik, aztán hamarjában itt a harmadik,...negyedik és állandó "nyakba lihegés"....( Fidesz hibára hibát halmoz), azt már észreveszik majd az emberek....és ha kell egy IGAZI FORRADALOM számára hatalmas tömeg fejezheti ki elégedettlenségét, és egy tollvonással megszüntetheti,... a Fidesz összes bűntettét!

dzsaszper 2010.10.29. 09:23:30

@bierkamp: ugye nem Török Gábort akarod Hitlerhez hasonlítani?

öcsi55 2010.10.29. 09:30:45

@bierkamp:Te még a mesékben élsz!
Ébredjél már fel!

bierkamp 2010.10.29. 09:34:23

a lényeg hogy ROHAD A NARANCS!

bierkamp 2010.10.29. 09:36:44

@dzsaszper: nem ! a gonosz törpét hasonlítottam Hitlerhez, aki halála óta csal latinul beszélhet, ez az ára a mennyországnak ..a bűntettei ellenére,:D
... de neki csak a Jó Isten bocsájtott meg ( mert jóságos),...de ember nem---mint majd az Orbánnak sem...

bierkamp 2010.10.29. 09:38:50

@öcsi55: hát igen..:D Orbán csak mesél ,mesél, és buta fidesz droid beteg gyerekek, bámulják, búúú,..s elhiszik---de felnőnek és akkor jön a narancsos bukta után a fekete leves ---:DDDD

walker57 2010.10.29. 09:49:08

@dzsaszper: Szerintem bierkamp párbeszéde ötletes nem képzel senkit sehová,csupán két rokon lélek fikciós párbeszédét tette közé :)
remélem hogy fikciós :)

MickthePick 2010.10.29. 09:51:51

@KG2000: egyetértek. És a mostani véleménnyel is, miszerint ez az AB-s dolog (függetlenül a végkielégítéses témától) öngól volt, bizony.
Egy percig sem számítottam amúgy arra, hogy "ezek" jobbak, vagy akár csak kevésbé korruptak lesznek. Akinek egy pici agya, és az elmúlt jó pár évben nyitott szeme volt, az ilyesmit nem is remélt. A 2/3-ad lényege (és az ennek érdekében rájuk szavazók elképzelése) az volt, hogy végre nem lesz, mert NEM LEHET szarakodás, ha egyszer nincs gát.
Azért valahol azt reméltük, ezen a szinten már tud magán uralkodni az ember meg a kormánypárt. Hát, ez most elég rossz jel.

bierkamp 2010.10.29. 09:59:10

A Magyar Köztársaság volt elnöke
Sólyom László úrnak

Budapest

Tisztelt Elnök Úr!

Ön engesztelhetetlen ellenfele volt személyemnek és kormányomnak. Súlyos fenntartásait a demokratikus normákra és az erkölcsre hivatkozva fogalmazta meg. Régi vitánkat nem szeretném újra kinyitni, ismerjük egymás álláspontját. Utólag is tudomásul veszem az Ön elvi álláspontját, viszont ebből adódik pár megkerülhetetlen kérdés.

Látva, hogy miként tiporja sárba a mai kormányzó párt az 1989-es alkotmányosság, a jogállamiság alapértékeit és intézményeit, volt köztársasági elnökként, az alkotmánybíróság korábbi elnökeként, liberális konzervatív értelmiségiként nem gondolja-e úgy, hogy most is meg kellene szólalnia? Vajon látja-e saját felelősségét abban, hogy pár hónapja olyan politikai erő jutott hatalomra, amely nem erősíteni, hanem ellenkezőleg, gyengíteni szeretné a parlamentáris demokráciát, a jogállamiságot? Tapasztalva a nyelvi, politikai, közjogi agresszió soha korábban nem látott elharapózását, nem érzi-e úgy, hogy az Ön által képviselt erkölcsiség bázisán figyelmeztetnie kellene a mai hatalmasokat a demokratikus normák betartására?

Korábbi kritikája ebben a helyzetben utólagos hitelesítésre vár. Önnek el kell döntenie, hogy politikai, emberi szimpátiája, vagy demokratikus, jogállami meggyőződése a fontosabb.
Nem csak nekem fontos, hogy megtudjam: vajon érzi-e Ön, hogy a fenti kérdések nyilvános megválaszolásra várnak?

Budapest, 2010. 10. 27.

Gyurcsány Ferenc

öcsi55 2010.10.29. 10:01:13

@bierkamp: Számomra mosolyra adtál okot.
Iszom egy sört arra,hogy a nyugalom találjon meg.Legyen egy szép napod!

Hurri Kán 2010.10.29. 10:01:53

Fletó kéri számon a nyelvi, politikai, közjogi agressziót? A demokratikus normák betartását? Jájjjjjj...

retinax 2010.10.29. 10:07:05

Jó az a kommunikáció most is. Máris előjönnek az újabb és újabb magas végkielégítéses ügyek, és bár az Index megírta, hogy ez lesz a stratégia, hogy elfogadtassák a közvéleménnyel az Alkotmány testreszabását, az Index ugyanúgy átveszi és megírja a most felbukkanó ügyeket. Az irigység pedig nagyobb a magyarokban, mint a demokrácia iránti elkötelezettség. A módosítás sértő részét, a jogos végkielégítéseket meg már ki is vették a javaslatból. Figyeljétek meg, hogy az emberek pár héten belül az ügy mellé állnak, mert a pillanatnyi igazságérzetük - nem kicsit a jó kommunikáció miatt - ezt fogja diktálni, olyan elvont fogalmakon meg, mint demokrácia, meg konszenzus, nem fognak elmerengeni. Önként és dalolva tapsolnak majd az alkotmánymódosításnak.

walker57 2010.10.29. 10:13:00

@gyvy: Nem látom,hogy a levél idézőjelben lenne,tehát nem tudom,hogy ezt tényleg fleto írta vagy csak fikció.

Ugyanakkor ha ő írta csak következetességet és objektivitást kér és arra hivatkozik.

szerinted miért nem szólalt még meg a Köztársaság Elnöke??
Nem csak én, de nagyon sokan várják!

Hurri Kán 2010.10.29. 10:17:04

@walker57: rabló kiált pandúr után... hányingerem van ...

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.10.29. 10:18:18

A Károj például azér nem rövidíti, mer neki így is elég rövid.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.29. 10:20:49

@gyvy: gyurcsányék "csak" raboltak. Vekkerék ugyanazt teszik, de pofátlan, cinikus módon kommunikálva a saját diktatúrájukat is építgetik. Én maradnék a szimpla rablóknál, ha lehet választani.

papamaci1 2010.10.29. 10:22:51

Aki számon kéri a diktatórikus intézkedéseket(multiadó, mnyp,végkielégítések,bankadó) az most nyugodtan odamehet az IMF pénztárához és BEFIZETHETI a reá eső kettőmillió(2.000.000) HUF államadósságot.

Amit az ő lelkes közreműködésével , tiltakozása nélkül vettek fel a kormányok.

Ugyanis a magyar állam végső soron = a magyar néppel, lakossággal , 'zemberekkel, akármivel.

Az hogy néhány százezer hülye még magán( esetleg:jelzálog) hitelt is felvett-mert akkor olyan jó ötletnek tűnt- az az Ő BAJA.

papamaci1 2010.10.29. 10:23:53

Tudniillik A CSELEKEDETEINKÉRT FELELŐSSÉGGEL TARTOZUNK.

papamaci1 2010.10.29. 10:25:27

@bierkamp: "Elkúrtad Feri !"
"Hazudtál reggel, éjjel, meg este !"

ÉS MOST IS HAZUDSZ !

Hurri Kán 2010.10.29. 10:26:01

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: persze. Meg négy éve október 23.-án az a sok ember magának lőtte ki a szemét meg magát verte össze. Kezeltetni kéne magad, elég sürgősen...

2010.10.29. 10:34:28

@MickthePick: "A 2/3-ad lényege (és az ennek érdekében rájuk szavazók elképzelése) az volt, hogy végre nem lesz, mert NEM LEHET szarakodás"

Ez reális várakozás lehet, ha egy normális bagázsról lenne szó. Sajnos a Fidesz a 2/3-ot sajátosan értelmezi: Őket felemelte a nép, ők korlátlan hatalmat kaptak bármire, és nem kell számot adni semmiről.
Egyébként a 2002-ben elvesztett választások utáni hisztéria, amit a fidesz művelt, az minden gondolkodó ember számára üzenet kellett volna legyen: Őket hatalom közelébe soha többet nem szabad engedni.
Persze a magyar feledékeny, meg a komcsik is kiverték a biztosítékot, egy dedikáltan magyarpárti pártot (Jobbik) akinek még köze sem volt az elmúlt 20 évhez, magyarok többsége szinte zsigerből leköpött, így a fidesz reális alternatívának tűnt. Mert gondolkodó ország vagyunk. Nos pénztár után való távozás esete…

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.29. 10:36:23

@gyvy: hogy kinek kéne kezeltetnie magát, az egyértelműen látszik az ostoba behányásodból. Röhej, hogy egy balesetből csináltok bűnügyet. Akkortájt egyébként nem gumival kellett volna lőni, akkor egyrészt gyorsan nyugalom lett volna, másrész joggal pofázhatna a szarházi csőcseléketek.

dzsaszper 2010.10.29. 10:49:27

@walker57: csak a quo vadis használata miatt kérdeztem. De ezt szerintem bierkamp is tudta.

Indriq 2010.10.29. 10:51:59

@papamaci1: És ha én most leteszem az államkasszába a rám eső 2 milliót, OVIék elkezdenek demokratikusan kormányozni?
mert ha igen, akkor szerintem gondolkozz el azon is, hogy tényleg létezik mikulás....

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:55:44

Nagyon ajánlom figyelmetekbe!

Time sensitive!

Kalandozó hadjáratoknak vagy kalandozásoknak nevezik azokat a katonai vállalkozásokat, amelyeket a honfoglalást követően a magyarság vezetett Európa különböző vidékeire. 862 és 970 között bizonyosan, legalább negyvenhét hadjáratot indítottak a magyar seregek, ebből harmincnyolcat nyugati, kilencet déli irányba. Mutatnak nyomok északi (fehér horvátok) és déli (horvátok, szerbek) irányú hadjáratokra is de ezek részleteiről nincs információnk. A IX. század végén, X. század elején a Kárpát-medencében letelepedő magyar törzsi társadalom vezetői, fegyveres kíséretük fenntartásának céljából indítottak a korban állandósuló, zsákmányszerző portyákat, melyeket a magyar történetírás Kalandozó Hadjáratoknak nevez. Annak ellenére, hogy a hadjáratok kezdeti célja a zsákmányszerzés, fosztogatás volt, később a bizonytalan, sokszor anarchikus bel-, és külpolitikán felülemelkedni kívánó Nyugat-európai uralkodók szívesen alkalmazták zsoldosként az Európaszerte rettegett magyar harcosokat ügyeik rendezésére. Végül ez vezethetett a Kárpát-medencébe vissza-visszatérő magyarok harcmodorának kiismeréséhez, melyet az első vereségek közvetlen okaként tartunk számon

Szűrés

Id. Lencsés István 2010.10.29. 11:00:59

@Indriq: Én beteszek ugyanannyit mint Orbán adományozott Kolontárnak, kérem a postai csekket, melyen befizetőként Orbán szerepel!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 11:09:02

Sajnos nem látni, kik adományoztak Kolontárnak! Vajon miért? Esetleg látszana, hogy kik nem? Kronológiai sorrendben szedve is jó lenne nekem, akár egy excelben.

Lehet, hogy valakinek a gyűjtés volt a fontos, nem az adakozás. Ki tudja? Mi nem!

bierkamp 2010.10.29. 11:49:46

A Magyar Demokratikus Charta és a Demokratikus Koalíció tüntetésének rendezvényének időpontja 2010. nevember 2 (Jövő hét kedd) Kezdési időpont: 17 óra Helyszín: Budapest, Vértanúk tere A Kossuth tér mellett a Nagy Imre szobornál A rendezvényen beszédet mond Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök

Hurri Kán 2010.10.29. 11:51:11

@bierkamp: mehetsz csápolni szellemi karonülő

bierkamp 2010.10.29. 11:58:13

Egy bácsi viszi a TV-t eladni, ugy sincs benne semmi érdekes. Találkozik Orbán Viktorral, kérdi Tőle, hova megy a TV-vel. Viszem eladni. Ne vigye bácsi, a jövő héttől jó müsorok lesznek.
Hétfőn: én leszek.
Kedden a feleségem
Szerdán a családom
Csütörtökön a pártom
A többi napon a nép.
Megy haza a bácsi kérdi a felesége, hogy miért hozta vissza a TV-t, találkoztam Orbán Viktorral és megigérte, hogy a jövő héttől jó müsorok leszenek.
Hétfőn a Félkegyelmü
Kedden a Makrancos hölgy
Szerdán a Rém rendes család
Csütörtökön Alibaba és a 40 rabló
A többi napokon A nyomorultak. :)

Id. Lencsés István 2010.10.29. 11:58:55

@gyvy: Menjünk együtt! Nemzeti összetartás! Gyere el tényleg!

Hurri Kán 2010.10.29. 11:59:50

@hunocska: nem tudom elképzelni hogy minek kéne ahhoz történni hogy én ott legyek...

keptelenseg 2010.10.29. 12:00:05

A közvélemény egy dolog kivételével egyetért abban, hogy meg kell akadályozni a kiugróan magas, illetve a teljesítményhez képest aránytalanul magas jövedelmeket.

Az egyetlen, ami soha, senkinek nem fognak soha elfogadni az a visszamenőlegesség lehetősége BÁRMILYEN kérdésben.

Jogbiztonság = 0.

Mindenkinek a szeme előtt lebeg annak a lehetősége, hogy legközelebb, majd tőle fognak utólag, ki tudja mennyi jogszerűen szerzett jogot elvenni, ki tudja mennyi időre visszamenőleg.

Aki ezt nem fogja fel, az alkalmatlan a politizálásra.

A visszamenőlegesség alkalmazása legalább akkora bajt fog okozni bármely politikai szereplőnek, mint az MSZP hazudozása Őszöddel együtt az előző választások környékén.

A Fidesz már akkor hibázott, amikor visszamenőlegesen állapította meg az adót. Ez nonszensz.

Most abban hibázik, hogy elvakulva ragaszkodnak a visszamenőlegességhez.

Az elmúlt fél évben miért nem volt szükség az alkotmánybíróság szerepkörének módosítására? Miért ettől az egy határozattól borult ki a bili?

"Készültünk rá, hogy az alkotmánybíróság..." jellegű mondatokat lehet Fidesz közeli berkekből hangoztatni.

Jobban belegondolva, nem készülni, hanem tudni kellett volna, hogy visszamenőleg nem lehet jogot elvenni az alkotmány szerint.

Akkor sem, ha adókérdésben a jogait szűkíteni fogják.

Nagy pofonok várnak még a mostani taktika eredményeként a kormánypártra...

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:03:15

@bierkamp: Most akkor bukjuk a reklám pénzt is? Ki nézi ezeket meg? Győzi nekünk kellene az RTL-en, meg a másik roma csajos műsor a TV-2-es Mónika.

keptelenseg 2010.10.29. 12:04:12

"A Magyar Demokratikus Charta és a Demokratikus Koalíció tüntetésének rendezvényének időpontja 2010. nevember 2 (Jövő hét kedd) Kezdési időpont: 17 óra Helyszín: Budapest, Vértanúk tere A Kossuth tér mellett a Nagy Imre szobornál A rendezvényen beszédet mond Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök"

Hol voltak a nevezett szervezetek az elmúlt 8 évben?

Jó pozíciókban, magas fizetéssel, mert az utcán, a demokráciáért nem. Pedig voltak nagy hazugságok akkor is.

Elfogyott a pénzforrás?

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:08:47

@gyvy: 2010.10.29. 11:59:50
@hunocska: nem tudom elképzelni hogy minek kéne ahhoz történni hogy én ott legyek...
1. Megfizetnek téged akkor ott leszel, vagy nem?
2. Úgy érzed, hogy loptak tőled némi pénzt, sőt ezt fel is fogod.
3. Nehezményezed, hogy csak a kiváltságosak élhetnek.

nem vagyok MSZP,LMP,FIDESZ a keresztény erkölcsök inkább közel állnak hozzám, mint a KDNP

Hurri Kán 2010.10.29. 12:10:40

@hunocska: nekem az ne papoljon demokráciáról meg jogról meg ilyenekről, aki tudjuk hogy hová züllesztette az országot az elmúlt 8 év alatt...
Ennyi...

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:34:28

@gyvy: Barátom! Annak hiszel, aki nem járt be és dacból, gyerek módjára akadályozta a konstrutív ellenzék létrehozását. Gyújtogatást, kordonok felállításának, bontásának eredményét hozta. Hangsúlyozom, nem vagyok szoci, de nem fogadom el a stílust, melyet képvisel. Nem fogadom el azt, hogy embereket befolyásol, megtéveszt. Leginkább azt nem fogadom el, hogy hazudik, azt hazudja többek között, hogy nem hazudik soha. Nagyon kérlek engem értsél meg, magadban te is észleled, valót állítok, ráadásul magadban elismered te is, hogy tényleg ez nem frankó.

Hurri Kán 2010.10.29. 12:40:34

@hunocska: eddig nem tudtak a szcientológusok meg a jehovisták sem meg, vagy áttéríteni, te se fogsz tudni.

Blau t 2010.10.29. 12:44:09

@gyvy:
Nem az a kérdés, ki papol a demokráciárol. Az a kérdés, hogy mit szólsz ahhoz, ha lopják a nyugdíjadat? Az a kérdés, mit szólsz ahhoz, hogy államosítanak? És ha a Te cégedet vagy azt a céget ahol dolgozol fogják lenyúlni és emiatt utcára kerülsz? Az a kérdés, mitszólsz ahhoz, ha megvonják a családi pótlékodat és nem lesz alkotmánybíróság, aki megvédjen? Az a kérdés, mit szólsz ahhoz, ha az adódat visszamenőlegesen felemelik és ekkor sem lesz alkotmánybíróság, aki megvédjen? Folytassam? Minek ha akarod érted, ha nem akarod nem érted.

Hurri Kán 2010.10.29. 12:47:27

@Blau t: de. Pontosan ennek a csürhének, akik most ezt a bohócösszeröffenést tartják a szellemi elődei államosítotak.
Meg vonták meg ők a családi pótlékot. Alkotmánybíróság eddig is kurvára megvédett, plusz amikor pl. a szociális népszavazás volt, ugyanúgy köpködtek az alkotmánybíróságra, meg hogy "politizálni a parlamentben kell". Folytassam? Szar dolog a szelektív emlékezet, avagy az előrehaladott Alzheimer-kór...

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:47:28

@gyvy:
Nem akarlak téríteni! Egy igazi Demorata a Varga lenne a FIDESZ-ben, de Ő dolgozik és nem fényképezkedik.

"Fidesz elnöke nagyarányú adócsökkentést sürgetett, Varga pedig azt nyilatkozta, hogy erre nincs lehetőség, az ország kényszerpályán mozog, a Fidesz se nagyon tudna más gazdaságpolitikát folytatni, mint a kormány."

Nem mindegy, hogy családi cél érdekében, vagy a polgárok érdekében tesz valaki, valamit. Amennyiben a polgárok érdekében tesz valaki valamit az a családja érdekében is történik, fordítva nem biztos, hogy igaz.

Most az a helyzet, hogy nem a polgárok számítanak.

bierkamp 2010.10.29. 12:59:43

No az EU éppen most "segített" a Fidesznek. Úgy tűnik, hogy mégis elszámolható a költségvetésben a nyugdíjak kiegészítésére felhasznált költségvetési átirányítás, az nem növeli a költségvetés hiányát.
Mai brüsszeli hír.
Még nem ismerem pontosan, de valami ilyenről van szó.

...akkor a nyugdíjpénztárosoktól ellopott milliárdokat, és a Multi adókat lenyelik, vagy a klientúrának adják, esetleg a milliárdos Fidesz " befektetőknek" adják vissza a Fidesz tartozásokat?

bierkamp 2010.10.29. 13:00:58

Nemzeti gonosz törpe VIKTOR!
Hogy világos legyen:
Az egy állás, Orbán Viktor, amit Te betöltesz. Mintha elmennél a hivatalba dolgozni, érted? Van egy munkaköröd, azt ellátod, megkapod a fizetésedet, és hazamész. Amíg ebben az állásban vagy, ellátod a feladataidat. Ha nem vagy nem jól, akkor kirúgunk, Mi akik eltartanak a családoddal együtt, még azok is eltartanak akik nem téged akartak megbízni az a 5.3 millió......
Ezzel bíztak meg. Nem azzal, hogy Tiéd az ország, és csinálj vele, amit akarsz. Vagy megmondd, hogy ez az ország milyen legyen. Egy ország olyan, amilyennek a polgárai alakítják. Nem pedig olyan, amilyenné népboldogító diktátorok teszik, akik azt hiszik, hogy tulajdonba kaptak valamit. Tévedsz, Orbán Viktor. Te csak egy tisztviselő vagy. Állami alkalmazott, hivatalnok. Nem tulajdonos. Ez az ország nem a Tied, ez a nemzet sem, és nem Te mondod meg, ki magyar és ki nem, ki tartozik a nemzethez, ki nem. Nem állíthatod az ország fővárosáról, hogy az nem volt a nemzet fővárosa, amíg nem a Te pártodra szavaztak többen..."
..egyetlen gondolatot engedjenek meg Orbán Viktor egyik legutóbbi nyilatkozata kapcsán. Azt mondta a forradalom miniszterelnöke, miután a Fidesz jelöltje lett Budapest főpolgármestere és a rendszerváltás óta először pártja került többségbe a fővárosi közgyűlésben, hogy „mától Budapest ismét a nemzet fővárosa”. Sokan feltették már a kérdést, hogy mért, eddig mi volt? Mitől ne lett volna Budapest a nemzet fővárosa? Attól, hogy a választói akaratból nem a Fidesz adta a főpolgármestert, pártja csak ellenzékben volt? Hát ki a nemzet, Orbán Viktor? Te, a hülye barátaid, meg az, aki veled egyetért? Micsoda szövegek ezek? A legprimitívebb diktatúrákban mondanak ilyeneket. Utoljára a nyilasok beszéltek így, ha nem tudnád. Szerinted demokrata mond ilyet? Mit szóltál volna 1989 és 1993 között, amikor még ugyanazokat vallottad, amiket én itt minden héten írok, ha valaki ilyet a szájára mer venni? Azt, hogy kiírta magát a közéletből, a demokráciából. Megvallom, ha én most Magyarországon élnék, most távoznék. Nem töltenék egy napot sem olyan ember uralma alatt, aki azt gondolja, hogy ő a nemzet, és az, aki vele egyetért. De még olyan helyen sem szeretnék levegőt szívni, ahol egy ilyen paprikajancsit elviselnek, hagyják dobzódni, pöfffeszkedni, szónokolni. Milyen ország az ilyen? Ahol, ha jól értem, mostantól, akinek a magánvagyona megtetszik, a képe pedig nem tetszik, és nem a Te embered vagy nem Neked tejel, attól elveszitek a tulajdonát.

Az O.V. és a Gumigerinc Palkó levélben küldözgetett pénz koldulására (adakozáshoz),
ne adjatok egy büdös vasat sem, a 350 milió adakozott dollár sohasem érkezett meg a haiti károsultakhoz azok ma is éheznek és szenvednek sátorban, ez a 100 forint sem érkezik meg sehová máshová, mint valakinek a saját zsebébe, egyébként is kártérítésre kötelezik a vállalatot, meg a vezetőit, és a Soros meg a Pataky már adott 400 millió forintot,...azt is elsumákolták ...mire kell még, mennyi kell még,mi hiányzik? az, hogy tegyenek is valamit és ne dumáljanak, rablók, hazugok."

rasztaszív 2010.10.29. 13:30:25

"Úgy tűnik, hogy mégis elszámolható a költségvetésben a nyugdíjak kiegészítésére felhasznált költségvetési átirányítás, az nem növeli a költségvetés hiányát."

ez eléggé nehezen hihető.bár ma még nem néztem körül.forrás?

Id. Lencsés István 2010.10.29. 13:39:11

Nem értem ezt a Miniszterelnököt!

Orbán: Igen, Magyarország győzött! A választók döntöttek: új irányt, más irányt akarnak!

AMIKOR AZ MSZP GYŐZÖTT? AKKOR MONDTA EZT?

Lámpavas 2010.10.29. 22:18:28

@2014: @serwer:
Én januártól a 44%-os SZJA helyett 16%-ot fogok fizetni.
Tőlem az összes nyálatokat ide verhetitek, én akkor is jól jártam! :)
És kurvára nem érdekel, hogy ebből 1%-ot áthárítanak a multik.
A bankokra is azt mondták a megélhetési rettegők, oszt mégis 0 Ft-ért bankolok azóta is.
Coki.

2014 2010.10.30. 05:19:56

@Lámpavas: Na te a tipikus megvezetett alattvaló vagy. A vezéredet követed homokba dugott fejel. Majd nézd meg lesz-e munkád egy év múlva, meg nyugdíjad 20 év múlva! Csak nézd meg!
Szerinted Gyurcsány nem tudta volna ugyanezt csinálni, csak ő demokrata! És ez a különbség...
Mert ő hisz a harmadik köztársaságban és annak alkotmáyában.

2014 2010.10.30. 05:23:05

@serwer: Nagyon jól vázoltad a helyzetet, némi gúnnyal, és vagy humorérzékük nincs vagy csak olyan ostobák ahogy elképzelem. - A jelenlegi helyzetemet és a kilátásaimat elcserélném arra hogy tényleg rámegy a feleségemre valamelyik disznó fideszklántag. Ez már a feketénél is sötétebb humor.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.30. 07:48:52

@Lámpavas: naigen. A havi 100-at keresőtől meg hirtelen lenyúlnak tizenegynehány ezret. Ügyes. "A nép" nevében mindezt.
Anyád a strichelésből szerzet bevételei után vajon adózott-e?

@2014: azért gyurcsány urat sem kéne szentté avatni. Nem különbözött az semmiben ezektől, azt leszámítva, hogy neki esélye sem volt ilyesmire, mert kiherélik, ha megpróbálja.

2014 2010.10.30. 15:31:15

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Itt nem arról van szó, hogy Gyurcsány Ferencet valaki szentté akarná avatni, csak arról, hogy itt látszik valójában ki is volt a demokata...
Mert nem feltételezem Gyurcsányról, hogy rosszat akart volna. Így alakult - és ebben a fityisznek is nagy szerepe volt. Addig zaklatták őt és a politikáját, amíg a mozgástere megvolt..
Azt hiszem most derült ki, hogy az öszödi beszéd voltaképpen csak a fideszről szólt!

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.30. 15:53:56

@2014: stimmt, hogy rosszat akart volna, azt én sem feltételezem róla. Hogy a saját érdekeit tolta előtérbe, abban biztos vagyok. Mondjuk ugyanezt vekker úrról nem tudom elmondani, belőle kinézem, hogy elsősorban másoknak akar ártani, utána nézi a saját érdekeit. Az a beszéd meg az egész elbaszott politikusi csürhéről szólt, Antalltól II. Orbánig.

2014 2010.10.30. 18:02:11

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Igen ő jót akart, de nem kell mondanom, hogy a szervezett maffiaként működő ellenzék sosem látott vehemenciával támadta, támadja most is.
Szerintem az ő saját érdeke pontosan az, hogy ennek a szegény népnek jobb legyen.
Ő milliárdos, miért lopná el a rá bízott pénzt. Teljesen logikátlan...
süti beállítások módosítása