/>

Minden forint, amit a sportra fordítunk, a nemzet jövőjének támogatását jelenti. Ezt mondta ma a parlamentben Simicskó István arra a kérdésre, miért is építenek Felcsúton háromszor akkora stadiont, mint ahányan az egész faluban laknak. Később azt is megtudhattuk az újdonsült sportügyi államtitkártól, hogy aki kritizálja, mennyi pénzt kap Felcsút, az valójában az ott focizó gyerekeket támadja. Szegény gyerekek.

Csak tényszerűen: Felcsút a TAO-pénzekből 2,8 milliárd forintot kapott. Ez épp egy kicsit több, mint egymilliárddal több, mint amennyit a vízilabda, a kosárlabda, a jégkorong és a kézilabda kapott együtt. De persze, a foci a legnépszerűbb sportág Magyarországon (bár az eredményeit mondjuk összehasonlíthatnánk a vízilabdáéval), rendben. Felcsút után a második legtöbbet Debrecen kapta - jé! -, egy kicsit kevesebb, mint ötödannyit, mint Orbán Viktor és kedvenc oligarchája, Mészáros Lőrinc csapatocskája.

Mit mondjak, nehéz lehetett ma Simicskónak lenni. Épp csak megkapja az államtitkári posztot, beül a parlamentbe, és ott kérdeznek tőle egy olyat, amire nyilván nem lehet értelmesen válaszolni, olyan szinten védhetetlen az ügy. Ott ül mellette a nagyfőnöke, aki persze az akadémiához is khm, erősen kötődik, ő is elvárja, hogy ne mondjon látványos hülyeséget. És akkor magyarázza meg valahogy, hogy nem ciki, ami Felcsúton folyik. Nem sikerült.

De nem kell aggódni. Majd belejön ő is. Ha azt sikerült elintézni, hogy miközben jövőre majd egyetlen NB I-es csapat B-csapata sem indulhat az NB II-ben, a Puskás Akadémia mégis mehet, vagy épp ha el tudták happolni a Kispest elől Puskás nevét, akiről lassan már azt is elmagyarázzák, hogy már gyerekként is a felcsúti legelőn rugdosta a bőrt, akkor bármit meg lehet indokolni. Bízzunk Simicskó Istvánban. Meg fogja ezt is tanulni, már csak egy kicsit vastagabb bőr kell.

Bár ő legalább sms-eket nem olvasgat be közben. Ami jó, azt tudnunk kell értékelni.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr134892101

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rogán rulez: Forduljunk mi is a GVH-hoz! 2012.11.05. 21:35:53

A Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) fordul a Fidesz frakcióvezetője, ha a bankok összehangolják a pénzügyi tranzakciós illeték áthárítását az ügyfelekre. Az ötlet jó, sőt, továbbgondolásra érdemes! Rogán Antal, a Fidesz parlamenti frakc...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.05. 20:08:18

Én amatőr jégkorongosként érintett vagyok a TAO támogatásokkal kapcsolatba. Nagyon jól jött nekünk a lehetőség, mert tud fejlődni az egyesületünk. A gyerekeknek több edzési és meccslehetősége van, jobb felszerelésre jut pénz. Persze nyilvánvaló, hogy az egészet azért találták ki, hogy a focit lehessen államilag támogatni.
Hiszen amíg a miniszterelnökünk focista, addig arra kell fordítani a legtöbbet, amihez ő ért, kár, hogy nem tudós, vagy orvos.

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.05. 20:15:52

Tisztázzunk néhány dolgot, mielőtt még a balliberális gyűlölethorda idepofázik.

A Puskás Akadémia, illetve a központot a működtető Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány egy nonprofit alapítvány, amelyből Orbán Viktornak semmilyen anyagi haszna nem származik, sőt 2004-ben az ő 150 ezer forintos adományából indult az egész kezdeményezés.

A 2,8 milliárd forintot nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le.

Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia a teljes összeget a fiatalok sportjára fordítja, és minden egyes forinttal felelősen gazdálkodik.

A Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia nemcsak az akadémisták elitképzéséért felelős, de félezer, a régióban élő gyermek sportolását biztosítja.

Tehát ez az egész ügy csak a balliberális gyűlöletpropaganda része.

Undorító.

kalandfereg 2012.11.05. 20:18:58

Az az ízlésficam épület, mely az akadémiának helyet ad Felcsúton, az elmúltnyolcévben épült, nem most. A csávó simán tető alá hozta a többmilliárdos épületkét ellenzékből is, csak mondom.
Egyrészt ennyit Gyurcsányról.
Másrészt meg örülni kell, hogy csak ennyit happolt el a közpénzekből, amikor most már kétharmada van.

ze11 2012.11.05. 20:34:07

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Tehát azt mondod, hogy ötszáz gyerekre költenek ennyit?! 5.6 millió Ft/fő... Nem lesz az egy picit sok?!

ember100 2012.11.05. 20:36:00

Helló !
Már megint itt osztod az észt ? Te kis fülig jobboldali , mint ne mondjak a nevedról náci :) ha már állandóan ballibsizel ,de én inkább jobban szeretem a büdös kommunista , zsidó néger eszkimó kifejezést az jobban passzol hozzám :)
DE láttad valahol a cikkben hogy valaki azt írta gondolta hogy ezt a pénzt a kedves Vezéred ,így nagybetűvel :) a pénzért tette , nem hanem a dicsőségért , mert gondolom a felcsúti fiatalok jövőre a barcelonát fogják kiverni a BL ből :), de azt sem írták hogy állami az a pénz , habár az adóból leírt pénzt az állam , Simicska osztje aef-fel , XIV Laja az állam én vagyok :) By OV , és persze az az anomália , azt udod az mi ugye nem zavar egy 2-3 környékbeli falu elfér a stadionban ha elkészül , meg hogy 2-3 azért elég sikeres sportág nem kap annyi támogatást mint Vezéred ( Fü..er -ed )meg tal.....ója kioszt .Azért ehhez is pofa kell amiket ide irogatsz , tudom büdös komcsi , libsi vagyok :):):)

vanRob 2012.11.05. 20:36:02

@kalandfereg: Ööööööö.... Kicsit többet nyúltak le a közpénzekből, mint a szülőfalunak adott 2,8 Mrd HUF. Persze az MSZP is nyúlt, meg az SZDSZ is, meg mindegyik múltbéli és jelenlegi komcsi, akik 89 előtt nem tudtak eleget ellopni. A gond a szemérmetlen és gátlástalan módszerekkel van. 2,8 Mrd egy olyan létesítményre, aminek a kihasználtsága erősen megkérdőjelezhető. Kb ugyanolyan kategória, mint 10 misiért Ferrari traktort venni, hogy legyen mivel lenyírni a gyepet az Ország Háza körül.

Bridal Mask 2012.11.05. 20:37:49

Az elmúlt nyolc évben az oligarchák és nem a legyek hozták össze a pénzt az Akadémiára. Az oligarchák most, az uralkodás alatt, közpénzből sokszorosan visszakapják a támogatást.
Most már egész Alcsút a Kedves Vezetőé, Ő az új földesúr.
Nem csak ennyit happolt el közpénzekből, hanem sokkal többet, Közgépen, Századvégen stb. keresztül.

_ng_ 2012.11.05. 20:38:20

Kedves Stefánia kisasszony!

Á, hagyjuk...

playfellow 2012.11.05. 20:39:05

"A 2,8 milliárd forintot nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le."

De. A be nem fizetett társasági adókból épül, tehát közpénzekből.
És ha valaki igazán segíteni akarna a magyar focinak, akkor ezt a pénzt mondjuk a falusi focipályák építésére/rendbehozatalára fordítaná és arra, hogy az ott focizó gyerekeknek legyen labdájuk felszerelésük, edzőjük, tudjanak utazni a meccsekre stb.
Az meg hogy két kiemelt csapatnak közpénzen építenek súlyos tízmilliárdokért stadionokat, a többieknek meg coki egyszerűen elképesztő.
Nincs a világon még egy olyan ország, ahol ezt meg mernék tenni.

kalandfereg 2012.11.05. 20:39:22

@vanRob:
Úgy értettem, hogy annak kell örülni, hogy ERRE A CÉLRA csak ennyit nyúltak le... ;)

ze11 2012.11.05. 20:39:31

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ja, ami az adóból leírható összeg, az valójában az adóbevételek terhére kerül kifizetésre, csak épp nem csurog keresztül a NAV-on, úgyhogy biza az állam lemond erről a bevételről az ötszáz környékbeli kölyök, meg néhány tucat szép reményű fociakadméiai tudorjelölt örömére és épülésére-szépülésére meg erősödésére. (Érdemes az 5.6M Ft-ot összevetni a 150.000€-val, amit egy többször ösen bizonyított olimpiai bajnokért kér a hazai szövetség...)

tamatomi 2012.11.05. 20:39:32

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ami ott folyik , egyetértünk az az.... Lenyulás szinten.
Bizony, az az utolsó szó megfelel erre.

É2I 2012.11.05. 20:39:59

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Az akkor is nevetséges, hogy 2,8 milliárd megy egy 1700 fős településre csak azért, mert a miniszterelnökünk ott cseszi a rezet.
Senkinek nem lenne ezzel baja, ha az összes többi - valóban sikeres - sportág is megkapná a hasonló szintű támogatást. Mondjuk akkor, amikor majd nem kell a költségvetésbe 100 milliárdokat pluszban önteni.

HatEnVagyok 2012.11.05. 20:40:29

@ze11: gondolj bele, mennyi jó focilabdát lehet venni azoknak a gyerekeknek! És amúgy a budapesti gyerekekkel mi van?

"ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le" - ez nem a semmiből termő pénz, hanem olyan pénz, aminek sokkal jobb helye is lehetne, akár a sporton belül is.

vanRob 2012.11.05. 20:40:33

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ahan... Na, majd jövőre, amikor a banki utalással megkapott adózott fizetésedből levonják a tranzakciós adót. Persze a csúnya bankok tehetnek erről is, meg az emútnyócév, és nem az szerencsétlen Matolcsy, Unortodoxia nagykövete...
Akkora volt a mellény 2 és fél éve (már cska 1,5 év...), hogy azóta se találnak ki belőle.

ob.szerver 2012.11.05. 20:41:53

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

"A 2,8 milliárd forintot nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le."

Vagyis a költségvetésből adják oda, a lex-felcsút segítségével.

Stefi, ezzel a kommenttel most csalódást okoztál. Tőled ennél többet várunk.

vanRob 2012.11.05. 20:42:04

@kalandfereg: Ez így igaz... De azért ez csak egy elkülönített összeg, és ma Magyarországon, semmi sem annyiba kerül, mint amennyi rá van írva. Szóval lesz ez még 5 is a végére...

paperboy 2012.11.05. 20:45:26

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Gondolkodj el azon amit irtal, idezek:

-semmilyen anyagi haszna nem szarmazik: kozvetlenul talan nem kap onnan penzt, de azert ismerhetoek az ottani ismeretsegi korok.
Tarsasagi adojukbol irjak le: khm, nem mindegy milyen adot nem fizetnek be? ha nem is a kpi koltsegevetes, attol meg ado marad, amit sokkal hasznosabb helyre is lehetne utalni, mint a ME falujanak mondvacsinalt alapitvanyanak. INkabb adnam azt az adoreszt pl iskolaknak vagy BARKI masnak, mint a felcsuti focinak. Felcsut egy kis picsa falucska, ha nem ott szuletik orban, a terkepen se lenne, milyen foci tortenelme van, hogy UP fellegvarat csinalnak belole. Ismerosek a sztalinvaros, leninvaros nevek? ott is kitalaltak valamit, hogy bizony ebbol a varosbol nehezipari, vegyipari termelo varos lesz, csak ugy mert epp oda cseppent a vezetok nyala a terkepen....
SZanalmas ez a baromsag. Gondolkodni kellene, nem valami almot kergetni, hogy magyar foci lesz meg majd VB-t rendezunk meg ilyenek Epitunk 70ezres stadiont a semminek hogy majd egyszer itt lesz vmi donto, beszaras, epitunk Debrecenbe 30 ezres stadiont de mi a fenenek? Videoton meg a tobbiek.. Amennyi penzt ez az egesz elnyel meg lehetne oldani BP kozlekedeset, az oktatast, a burakracia atalakitasat, meg meg ezer mas ERTELMES dolgot, es akkor nemcsak a magyar sporet jovoeert tennenek valamit, hanem a magyarorszag jovoeert is. Itt vagyunk 2012ben a valsag szelen es ezen porgunk es urizalunk, hogy nekunk milyen jo es mi mindenre telik. KOmoylan mondom szegyellem magam hogy magyar vagyok.

forgalomkorlatozas · http://forgalomkorlatozas.blog.hu/ 2012.11.05. 20:46:40

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Ennek a gondolatnak fuss neki még egyszer légy szíves:

"A 2,8 milliárd forintot nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le."

Moan 2012.11.05. 20:47:55

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

:)))))))))))))))))))

Ez codálatosz, hiszen a pártitkárelvtárs téeszcséjének nem kell adóznia, hanem simán (törvényesen) odaadhatja egy szabadon választott...mondom EGY! focicsapatnak is. :)
Amúgy persze jópofa dolog ez, mert így bármelyik sport támogatható. De azért én mellékesen csak úgy egy icikepicikét kíváncsi vagyok, hogy bizonyos cégek kinek is adhatták...Amik persze természetesen mind magáncégek és az égvilágon nincs semmi közük a jelenleg aktuális mindenkinél egyenlőbbekhez. :))))))

Ettől függetlenül jópofa dolog ez, mert más is nyerhet rajta...Csak ugye a pénz nem fán terem...

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.05. 20:50:16

@ze11:

A pénz nagy részét infrastrukturális beruházásokra fordítják. Székesfehérváron és Felcsúton is új pályák épülnek, az Akadémián építenek egy saját középiskolát. Terveznek továbbá egy új, modern centerpályát, a téli edzésekhez pedig egy fedett műfüves pályát is.

ob.szerver 2012.11.05. 20:50:26

Orbán magánakadémiájának költségvetési pénzek átcsatornázásával történő vagyonosodása megint csak olyan történet, amelybe a világ civilizált részén egy politikus 24 órán belül belebukna, és örökre távoznia kellene a közéletből, de még félázsia, a látszatra valamit is adó országaiban sem mernék megcsinálni.

De hát ez itt Magyarország, mint tudjuk.
Vajon lett volna-e Célpont riport, ha ezt Gyurcsány csinálja?

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.05. 20:50:52

A pénz nagy részét infrastrukturális beruházásokra fordítják. Székesfehérváron és Felcsúton is új pályák épülnek, az Akadémián építenek egy saját középiskolát. Terveznek továbbá egy új, modern centerpályát, a téli edzésekhez pedig egy fedett műfüves pályát is.

Gekko 2012.11.05. 20:50:56

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: kínzó kérdés: ez most erős irónia / paródia, vagy komoly? Nem bírom eldönteni. Ha irónia, akkor szar, ha komoly, akkor van egy öreg németjuhászunk, teste már nagyon gyenge, de az agyát felajánlom átültetésre...

Pincode 2012.11.05. 20:53:15

Stadlert lecsukták ezért....

yaze 2012.11.05. 20:55:02

Kit érdekel a vizilabda?

ob.szerver 2012.11.05. 20:55:34

@roli101:

"Én amatőr jégkorongosként érintett vagyok a TAO támogatásokkal kapcsolatba. Nagyon jól jött nekünk a lehetőség,..."

Tudod, a collateral damage mintájára ezt lehetne collateral benefit-nek nevezni. Orbán magának írt egy törvényt, de jólneveltsége tiltotta, hogy csak a magánakadémiája szerepeljen benne kedvezményezettként, így másnak is leeshet néhány morzsa.

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.05. 20:56:26

Befejezésként fontosnak tartom megemlíteni azt, hogy az akadémia szakmai programját az MLSZ megvizsgálta és elfogadta, hiszen csak ilyen, jóváhagyott sportprogramokat finanszírozhatnak a magáncégek a társasági adójukból.

Mr. Waszabi 2012.11.05. 20:57:13

Azért vigasztaljatok meg, hogy a Közgép építi a stadiont. Legalább a valóságban ne kelljen csalódnom...:)

Ducasse 2012.11.05. 20:59:48

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Drága szőkeségem, írod: "nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek a társasági adójukból írják le".

Ami ugye egyébként a költségvetésbe folyna be!!! Júúújjjj!

Kúl a Bácsi 2012.11.05. 21:02:08

Hát majd ha 2014-ben nyertek, arra költitek a pénzt, amire korábban vagy jólesik. Autópályára, völgyhídra, vasazókra. De előbb győzni kéne, nem csak magyarázni.

icceman 2012.11.05. 21:04:48

@playfellow: Azért hasonlóra volt példa:
FC Scornicesti :)))

moszkvicssluszkulcs 2012.11.05. 21:07:17

Valszeg igaz lehet, a cikk. De ettől még olyan nagyságú pénzek áramolnak a másik 4 sportágba is, amelyről régen csak álmodozni lehetett. A foci farvizén a többiek is hatalmas lehetőséghez jutnak!!

HatEnVagyok 2012.11.05. 21:09:11

"Minden forint, amit a sportra fordítunk, a nemzet jövőjének támogatását jelenti." - lehet hogy unokáink tanulatlanok lesznek, de fognak tudni focizni! Legalábbis felcsúton.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.05. 21:10:30

Én is támogatom az elképzelést. Jó az, ha Orbán állami pénzből felhúzott milliárdos hobbija szem előtt van, és nem csak névtelen svájci számlákon kamatozik. Nagyon jól fog esni majd 2014-ben államosítani az egész felcsúti fociakadémiát és innen az Urálig Kelet-Európa legnagyobb szerveshulladék-lerakóját felépíteni a helyén.

És természetesen a Közgép fogja építeni. Természetesen a saját költségén, mint mindent a következő húsz évben.

BudSpencer 2012.11.05. 21:11:57

@ze11: igen az mind a zsebükbe megy cukorkára ugye? Agyas, itt felszerelés, pálya, épület, a gyerekek oktatása, szakemberek képzése, gyerekek szállíttatása stb. Sír a szátok...

BudSpencer 2012.11.05. 21:15:12

@forgalomkorlatozas: legalább kisebb mértékben tusolják el nem? Van egy vállalkozás, azt mondja leszarom nem fizetek be 10milla TAO-t, e helyett azt mondja, oké, 3at befizetek, 7et meg odaadok a falusi sportcsapatnak (faszomtudjakinek...) Nah akkor most Te is fuss neki egy ilyen gondolatmenetnek...

playfellow 2012.11.05. 21:15:49

@playfellow: Azért hasonlóra volt példa:
FC Scornicesti :)))

Ezt nem vágom.
Mi történt ott ?

csárli hárper 2012.11.05. 21:19:16

@playfellow: abban a porfészekben született csaucseszku, a kárpátok géniusza, és mit ad isten a helyi megye kettes csapat pár év alatt az első osztályban találta magát...

ob.szerver 2012.11.05. 21:20:24

@Kettes:

"az Urálig Kelet-Európa legnagyobb szerveshulladék-lerakóját felépíteni a helyén."

Erről az jutott az eszembe, ahogy az amerikai polgárháborúban az északiak Lee tábornok birtokán létesítettek egy temetőt. Ez ma Arlington, és Felcsúton is lehetne egy Nemzeti Hulladéklerakó. Szemét már helyben van.

komissarlajos 2012.11.05. 21:21:57

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Kedves madam! Végre rájöttem: te nem csak a 6-os úton pótlod be a családi kassza hiányzó forintjait, hanem szíjgyártó köcsögnek is a reinkarnációja vagy. (leszel)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.05. 21:22:22

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Szia Stefi / Stefán! de régen nem hallottam felőled, te!

Azt írod:
"A 2,8 milliárd forintot nem a költségvetésből adják oda az alapítványnak, ezt a pénzt a magáncégek az új sporttámogatási rendszernek köszönhetően a társasági adójukból írják le."

Tehát leírják a társasági adóból, de nem közpénz igaz? Hanem nem fizetik be a költségvetésnek.

Nem hiszem, hogy létezik mégegy olyan ember, mint te, no.

playfellow 2012.11.05. 21:23:56

@csárli hárper:

Hát nem is gondoltam volna...
:)
Amúgy innen már csak egy lépés, hogy állami pénzen játékosokat vásároljanak a a kiemelt csapatok számára és persze a fizetésüket is állják.
Vagy ne adjak ötleteket ?
:)

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.05. 21:23:56

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Arra, hogy az MLSZ elfogadta a 'programot', már abból rá lehet jönni, hogy még létezik MLSZ. ;-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.05. 21:24:17

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Valdd be, hogy te vagy Simicskó. Vagy... esetleg... maga... Viktor? Neeee....

dean23 2012.11.05. 21:25:50

A hazug tolvaj Viktor diktátor hobbijára kell a lóvé! Aki nem Felcsútra született az annyit is ér! :P

komissarlajos 2012.11.05. 21:27:50

Amit ma délután az Országgyűlésben a felcsúti törpe produkált az azt bizonyítja, hogy mindent alul lehet múlni. Kompországnak tahó miniszterelnök dukál.

kela-bá 2012.11.05. 21:28:38

Érdekes történet, mint a Lugánói Tanulmány
További szép estét !

Bélabáttya (törölt) 2012.11.05. 21:33:03

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Igazad van, undorító, hogy ez a sok mocsok banda mennyi minden marhaságot összehord itt butaságában.
Javítsd már ki kérlek őket, és írd már meg pontosan, ha módodban áll, hogy a TAO-pénzekből mennyi jutott valóságosan Felcsútnak, így annak a cirka ötszáz gyereknek is, és mennyi a vízilabdá, a kosárlabdára, a jégkorongra és a kézilabdára, illetve az ezek környékén császkáló párezer gyerekre.
És a pontos összeg ismeretében (akár x Ft/főre, vagy x Ft/nemzetközi helyezésre megadva, de persze akár együtt is mehet) majd jól lecsihadnak ezek az undorító népek, és jól a helyükre takarodnak, ahova valók.

komissarlajos 2012.11.05. 21:36:59

Ja! És egy felvételen látszott, hogy kopaszodik! (Mint Berlusconi)

azapistagyerek (törölt) 2012.11.05. 21:41:16

/off/ De jó, újraindult a Gulyás!
/on/ Stefit ne bántsátok, ő csak egy stílusgyakorlet/paródia. De a vérmesebbje ugrik rá, hehehehe.
A péniszmakett meg szokás szerint ismét nagyot álmodik a pénzünkből. Azt kívánom neki, hogy a Simicska minden 100 milliója után kelljen a családba venni egy parókát.

komissarlajos 2012.11.05. 21:42:18

Ja! És mi a hír a gázoló ficsurról? (Lázár úrfira gondoltam.) Néma csönd. Kiváncsi lennék egy hozzáértő gkv.-ő véleményére. Ki a főnök egy hivatali kocsiban, ha az utas egy államtitkár? (A kocsi jogállása nem tisztázott) Hajnalban, ködben, mennyivel ment? (áll. 130 km-rel) Hol vannak a szemtanúk? Mert az áldozatra már 2 óra múlva mindent ráfogtak. És HOL A PÁRTATLAN RENDŐRSÉG????

dr. trafik nomac 2012.11.05. 21:43:06

"Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · stefania.blog.hu/ 2012.11.05. 20:15:52

Bruhahaha, konnyek csordulnak a szemembol, bar te mindehova baromsagokat irkalsz...

béla a görög (törölt) 2012.11.05. 21:43:34

Van aki Akasztón milliárdosként futtbalstadiont épit a saját pénzéből (szive joga) meg van aki b...a el a közpénzt. Az előbbi menő az utóbbi nem.
Az egyiket kapitalizmusnak hivják a másikat feudalizmusnak. 20 egynéhány évvel ezelőtt az előbbire szavaztunk nemdebár? Akkor ez most mi?

azapistagyerek (törölt) 2012.11.05. 21:44:34

@azapistagyerek: STÍLUSGYAKORLAT, bocs, és a paróka nem berlusconi-i, hanem antalli értelemben...

Link Elek 2012.11.05. 21:51:07

Felcsuti Tahók stadinonja a magyar korrupcio emlekmuve lesz, Kadafi sirtei epitkezeseihez hasonloan

bananarepublica 2012.11.05. 21:51:24

A panama csatorna epitesenel 104 kepviselo korrumpalodott, pedig nagyon adtak a latszatra,nallunk milyenek lehetnek az aranyok?

brekkk 2012.11.05. 21:51:52

mér nem adták ezt a pénzt szegény holokamu túlélőknek?

komissarlajos 2012.11.05. 21:55:28

Mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát! A stefánia ribancnak meg szar éjszakát a 6-os úton. Ne legyen fuvar, és kurva hideg van itt Baranyában.

fidesz = házmesterek pártja 2012.11.05. 22:00:47

@komissarlajos: vegyétek már észre, hogy a kisasszony minden, csak nem nőnemű és nem náci! Egy ostoba "libsi" (gondolom, indexes) firkász, aki azt hiszi, hogy jópofa... Még azt is el tudom képzelni, hogy a tótawé van mögötte. :D
Ugyanis a nácik ostobák, agresszívek, de a tündike ezt nem tudja olyan jól utánozni, hogy 100%-ig hiteles legyen.

Egyébként meg szánalmas, hogy ennek a retkes orbánféregnek még ehhez is van pofája... :-(
Annyi, de annyi bűnt követtek el az elmúlt másfél(?) év alatt, hogy csak ezek miatt vissza kellene állítani a halálbüntetést, elítélni és fellógatni a komplett fidesz vezérkart!

fidesz = házmesterek pártja 2012.11.05. 22:01:33

@brekkk: vagy miért nem adták annak a nyilas kurvának, akit anyádnak nevezel?

Pasukanisz elvtárs 2012.11.05. 22:01:50

Mélységes felháborít, hogy ilyen nehéz időkben ekkora összegek áramlanak a felcsúti fociba. Ahelyett, hogy a pénzt értelmes célra, a Lokira költenék! Hajrá Loki!

Shopping 2012.11.05. 22:02:09

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: De nem tudsz te semmit!
Csak neked elsőkézből, egy kis belső infó.

1. " nem a költségvetésből adják, hanem a cégek adójából"
amit a cégek az adójukból oda adnak, hiányzik majd a költségvetésből, kvázi a lakosság fizeti be, beszedik másképp.

2. Egy gyerek évi nevelése 3 millio Ft.
Van ott kb 120 gyerek.
Szorozva 3millioval, az 360millio.+ 140 millio locsolásra.
Azaz évente 500 millióba kerül az egész, a többit meg " lekönyvelik"- eltűnik örökre.

Hát így megy ez felcsuton

almodhi 2012.11.05. 22:03:52

@playfellow:

Scornicesti:

Nicolae Ceauşescu szülőfaluja olyan 10000 lakossal.

Annakidején egy 30000-es stadiont építettek ott, és a falusi csapat bejutott a román NB1-be. Ma a csapat a megyei bajnokságban játszik.

MoziFan · http://mozifan.blog.hu 2012.11.05. 22:10:06

"Hiszen amíg a miniszterelnökünk focista, addig arra kell fordítani a legtöbbet, amihez ő ért, kár, hogy nem tudós, vagy orvos."

Amihez ez ért? Akkor buldozerre kellene forditani, mert ez csak a romboláshoz ért.

Lasombra 2012.11.05. 22:26:45

a hulladéklerakó teljesen jó ötlet.
persze lehet csavarni a dolgon, csak hogy érezzék, a nemzeti konzultáció nem veszett el Orbán csúfos bukása után.
a felcsúti lakosok - akik szegények jó eséllyel nem tehetnek az egészről - választhatnak, hogy mit szeretnének az Akadémiából:

a. hulladéklerakó
b. buzibár
c. MSZP/SZDSZ pártközpont
d. börtön gazdasági, politikai bűnözőknek (csak hogy hazai terepen maradjon a Vezér)
e. Való Világ Villa

fontos, hogy megmaradjon a folytonosság az ilyen remek fideszes kezdeményezésekben, mint a Nemzeti Inzultáció, eftársak.

prukker 2012.11.05. 22:27:04

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Sajnos annyira ostoba vagy, hogy más nem is lehetsz, csak orbán bérenc.
"Az alapítvány olyan önálló vagyontömeg, amelynek felhasználási célját az alapító határozza meg"
Érted? Letett 150 ezret és utána 3 milliárdról dönt. Aztán amit az Akadémia felnevel tehetséget és elad, na az a pénz hova megy?
Tehát letett 150 ezret, behozott a befolyásával üzérkedve 3 Milliárdot, az ebből a befektetésből származó profit pedig szintén hozzá folyik vissza.
Ez nem csak hogy undorító, hanem sima bűncselekmény is.
Te meg beszoptad a hozzá tartozó mézesmadzagot:))
Ennyi ésszel könnyű fideszesnek lenni.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2012.11.05. 22:29:34

Viktor!
Nem így akartam üzenni, de egy darab ideje nem veszed fel a telefont.
Szóval:
Szeretném visszakérni a Sopranos évadokat. Cserébe szívesen kölcsön adnám az Elnök embereit. Üdv

Zámolyi 2012.11.05. 22:32:47

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ha Orbán helyében lennék, én tiltakoznék a legjobban a Felcsútnak juttatott pénzek ellen. Hogy lehet, hogy Viktor nem veszi észre: a pénzt oda utaló cégek tulajdonképpen korruptnak tartják őt. Azért megy oda a pénz, mert a cégek tudják, hogy a cég neve is szerepel az átutalt összeg mellett. Arra számítanak, hogy cserébe majd itt-ott zsíros megbízásokat kapnak az államtól, tehát gyakorlatilag fizetnek egy majdani megrendelés reményében. Ez bizony korrupció.

alien 2012.11.05. 22:33:20

minden fillér megérte és aminek külön örülök, hogy biztos van jó sok ember akinek olyan szerződés alapján jut havi sok százezer forint amiből ki sem derül, hogy valójában mi is a munkája

prukker 2012.11.05. 22:38:26

@Zámolyi:
Ez a befolyással üzérkedés.

alien 2012.11.05. 22:39:32

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: nagyon nagyon nagyon nagyon nem szimpatikus az az elvtelen odaadás amivel a fidesz amúgy veszett ügyét minden szinten véded, csak nem a századvég zsoldjában állsz?

Zámolyi 2012.11.05. 22:40:28

@prukker: Igen, valóban a befolyással üzérkedés a helyes kifejezése erre. Kösz.

alien 2012.11.05. 22:40:33

@P.Freddy: ja és hogy járt a kárpátok géniusza, a kondukátor?

benchmade 2012.11.05. 22:42:30

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Az EU minden országában irtják a kullancsot, kivéve Magyarországot.
Az EU minden országában gyógyítják a hepatitisz C-t, kivéve Magyarországot.
Mikor kérdezik az illetékest, mi ennek az oka, azt mondja: Knm, izé, ...gazdasági.
Na ez az undorító!

ásványi répacukor 2012.11.05. 22:43:36

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Régebben valami baranyai parasztpicsa voltál! Hm.. Fejlődünk, kérem szépen, fejlődünk... Azt hiszem már doktorálhatsz felcsuti fociakadémián! A te kedvedért oboa tanszakot inditanak. Hajrá!

P.Freddy 2012.11.05. 22:44:05

@prukker: Nem, olyanja csak a gyurcsánynak lehet, aztatat minden normális magyar ember tuggya, akinek magyar szív dörög az ereiben, mint bályer-zsoltárnak például.

Éljen Viktorae, Éljen a Párt, Hajrá Fidesz, Hajrá Hadarok hogyafeneessenbelearohadtinternetbevazze:)

sárkányfő 2012.11.05. 22:56:34

Orbán sem lesz örökké miniszterelnök.

És ha eljön ez a szép nap, a következő kormányhoz a következő kérésem van: Írják ki szép, nagy, méteres betűkkel a felcsúti stadion bejárata fölé, meg bent is, hogy lássa mindenki:

"Ez az épület Orbán Viktor hatalmi gőgjének, cinizmusának, önzésének, közpénz-herdálásának, és hübriszének bizonyítéka és egyben szimbóluma"

Az index is elesett 2012.11.05. 23:01:02

Semmi sem undorítóbb a stefániánál. Valaki rúgjon már alá szöges bakanccsal.

huttinger 2012.11.05. 23:01:45

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Hogy is van ez cuncimókus?

"""Két ütemben, a látványcsapat-sportágak támogatására kiírt pályázat keretében több füves és műfüves pálya létesül a Sóstói stadionban, és a vele szemközti területen.
A beruházások önrészét a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia biztosítja....... A látványcsapat-sportágak támogatására kiírt TAO-s pályázatok a költségek 70 %-át fedezik, a fennmaradó 30 %-ot pedig a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia biztosítja."""

Szóval nyomok "egy kis" állami pénzt a saját alapítványomnak, majd az támogat egy NBI-es klub-ot?

komplikato 2012.11.05. 23:05:05

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Már az elején jót röhögtem, igen Puskás Központ a halál f*szán kisközségben, teljesen értelmes és hihető.

A céges támogatásról meg beszélnél nekem többet a Kormány - Századvég - "önkéntes adomány Felcsútra" relációban, érdeklődve hallgatnám. :)

huttinger 2012.11.05. 23:06:29

@Zámolyi:

www.pfla.hu/?q=static/magunkrol

Ebbe a linkbe légyszi kukkolj be.

Ott a jobbfelső sarokban van egy fénykép és alatta a felirat:"Az alapító köszöntője"

Így kell ezt csinálni!

Nem Kft, RT kell csinálni, hanem ALAPÍTVÁNYT!
Egy alapítványt meg ugye nem bűn támogatni.....tudják a dolgukat cégek....és az államról meg már ne is beszéljünk.

P.Freddy 2012.11.05. 23:06:59

@sárkányfő: Nagyon jó ötlet. De a kulturáltság miatt elég lehet majd egyszerűen csak annyit kiírni, hogy

"ORBÁN VIKTOR STADION"

Így egyrészt eléri a hőn áhított célját, mert végre elneveztek róla is valamit, ami kőből van. Másrészt kiderül majd az is, hogy a stadion mellett lehet-e a földre köpni:)

Is 2012.11.05. 23:09:14

@Pincode: Pár szóval tökéletesen foglaltad össze a helyzetet.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.05. 23:12:00

@komplikato:
A bolsiknak önként kell beszolgáltatni a pénzt... Különben elveszik! :)

Mit várunk ettől a komcsi paraszttól, hisz ma újra bizonyságot tett a saját életfilozófiájáról:

"A nyolcvanas években én nem a diktatúra ellen harcoltam, hanem azok ellen, akik csinálták a diktatúrát."

Ebben minden benne van. Az irigység, a düh és a szánalmas pitiánerség...
Majd Piktor újraépíti a "szép régi világot".
Éljen a Narancsbolsevik Párt!

viperakapitany 2012.11.05. 23:12:47

simicskó is a csubakka védelmet alkalmazza.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.11.05. 23:14:09

@Kettes: végre egy eredeti hsz, nem csak a hőbörgés. és tényleg, pontosan ezt kell csinálni, ennyi humorérzéke legyen a következő kormánynak

egyébként ez a poszt is olyan, hogy mindenki csak ír, de nem olvas, így aztán senki nem olvassa igazán a hsz-eket. stefit meg beszopják

viperakapitany 2012.11.05. 23:14:53

@Zámolyi: szegény viktor, ha ezt tudná

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.05. 23:17:11

@P.Freddy:
Ha pénzért lehet odaköpni, valaki meggazdagszik... :))
Akkora csulaszobra lesz a törpnek, hogy ihajj!

ze11 2012.11.05. 23:20:19

@mr. nick: Nézd meg, hogy három sikersportnak tekinthető sportágra összesen kevesebb megy, mint erre a bohóckodásra - mert Nulladik Viktátor elvtársnak az volt a kifejezett óhaja, hogy a vállalkozások önként és dalolva csak az ő kedvenc sportjait támogassák, ha adókedvezményt szeretnének.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.05. 23:24:18

@ze11:
Miközben azokban a sportokban, töredék pénzekből, világraszóló eredményeket hoznak össze, töredék annyira megfizetett sportolók, mint a falábú focisták...
Megéri! :((
Amit az evezéssel is művelnek pl., nem véletlenül húznak el és veszik meg szó szerint kilóra a sportolóinkat. Hülyének nem kéne nézni őket, hogy vannak köztük akik teljesen a hétköznapi megélhetésért kepesztenek, miközben nulla teljesítményű focisták milliós fizukkal elvannak...

ze11 2012.11.05. 23:29:37

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ott a pont. a diktatúra csinálóitól irigyelte azt, amit csináltak.

Göndör 2012.11.05. 23:32:20

@P.Freddy: Atyaisten, abból a pár milliárdból igazán megfizethettek volna egy rendes webdesignert. Ennek egy kicsit ilyen "A sógorom öccsének a fia, az ilyen számítógépes gyerek, majd ő megcsinálja." íze van.

Kandabula 2012.11.05. 23:38:23

Közpénzből hobbizni elég silány, primitív dolog.

P.Freddy 2012.11.05. 23:49:43

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Kádár népe Kádárért kiált, és megkapta - Orbán Viktor személyében:)

(Kábé holnap jön majd valamelyik okostojás fideszes köcsög(nő) hasonló szöveggel a szocik ellen egy sajtótájékoztatón, figyeljétek csak meg, de az már plágium lesz, mert Freddy bátyátok ez eredeti forrás..:)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.05. 23:52:09

@Kandabula:
Nono... Úgy látom lebecsülöd TE a HIT erejét! :)
Mert természetesen ilyesmi egy igaz hithű narancsbolsi agyában fel sem merül, ez csak a mocsok libsibolsi média rágalma. Szóval előbb-utóbb mind azzá válunk! :D
Amúgy a Közgép is qrva drága egy hobbi már, senki nem épít olyan drágán vasútvonalat (pl.majd Felcsútra is), mint a "szobatárs" cége. Röpke tízszer annyiért építi itt az osztrákkal együtt, a szép magyar rónán, mint az osztrák egyébként a horvátoknál, hegynek fel, fűtött vasúti pályát.
Szép is ez, gazdagok is vagyunk, nekünk meg sem kottyan!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.05. 23:53:49

@P.Freddy:
Mennyit fizetnek neked a bolsik a tippekért??? :)) VALLD BE!
(Ne add magad olcsón! Úgyis mi fizetjük...)

komplikato 2012.11.05. 23:56:43

@Göndör: Volt régen egy blog, ahol se perc alatt keresték megy az ilyen színvonalas oldalak milyen sablont nyúltak le és honnan. :)

Amúgy nekem rémlik több sportágban volt olyan sportoló, aki átment a kvalifikáción még sem mehetett Olimpiára, mert "nem volt rá pénz", nem csak a kajakos hölgy aki Ausztriába ment. (Tényleg neki odaadták a fizetését azóta vagy még mindig nem?)
Egy csomó sportágban nem volt magyar versenyző ahol régen sosem maradt ki.

gazoló 2012.11.06. 00:00:13

Hányok,hogy ide jutottunk...Mocskos rezsim...Remélem ezeknek lesznek büntetőjogi következményeik...Ha van még,lesz még igazság.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.06. 00:02:05

@komplikato:
Ugye az megvan, hogy a kis politikuspöcsök, hogy rátelepedtek a sportokra? D.Tompika olyan hangnemben beszélt nemrég sportolókkal, hogy nem sokon múlt, hogy szájon nem kapták. Addig nem tanul, amíg...

A szerelő 2012.11.06. 00:04:18

"Ez egymilliárddal több, mint amennyit a vízilabda, a kosárlabda, a jégkorong és a kézilabda kapott együtt."
És van, aki szerint jó helyre megy a pénz. Ezt szerintem két dolog indokolhatja. Vagy neki is leesik valami, vagy pedig elborult agyú szekta tag :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.06. 00:08:11

@A szerelő:
Akad pár... Ezek kéjencek inkább. Az ánusz nyelvel történő takarítása és tisztán tartása a feladatuk.

purplehaze 2012.11.06. 00:35:17

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Jaj de szeretném már látni amikor D. Tompikát és hülye politikus haverjait egy kicsit szájon vágják.
Azért ne legyenek illúzióink, Ezek a pártok nincsenek egymás ellen. A nagyközönség elött jól fikázzák egymást. Majd az ülésnap végén mennek a Rudasba és egymásnak eldobálják a Baba szappant! Nincs itt gond, nagy haverok ezek!
Én amúgy mindig mondtam meg persze más is. Honvédelem, sport, egészségügy stb. közelébe politikust talán nem kellene engedni!

schlumbergerna 2012.11.06. 00:36:50

@paperboy: urizalunk, hogy nekunk milyen jo es mi mindenre telik. KOmoylan mondom szegyellem magam hogy magyar vagyok.

Ne te szégyelld magad! Szégyellje magát az a bugris! Akit már nagyon ideje lenne pofánvágni, mert másból nem ért.

nyisziati 2012.11.06. 00:42:11

@_ng_: "Á, hagyjuk..."
mitől van az, hogy egyre gyakrabban én is így állok a dolgokhoz... államosítás helyett nyugdíjvédelem, pénzszórás helyett jövőbiztosítás, felelősségvállalás helyett emúttnyócév...

És csodálkoznak, meg húzzák a szájukat, ha egy normális européer ajtót mutat nekik. Mert hát ők még a baltás gyilkost is jogszerűen adták ám ki!...

nyisziati 2012.11.06. 00:45:43

@gazoló: "Remélem ezeknek lesznek büntetőjogi következményeik..."
gondolod?
Hogy fogadkoztak ők is, hogy na majd a Gyurcsányt megbüntetik. És mi lett belőle?

Egymás hátsóját védik. Döbbenet, hogy 22 év után JÓVAL hátrébb vagyunk politikai erkölcs és megbízhatóság terén, mint a Kádár-érában. Pedig akkor azt hittem, annál már nincs lejjebb. De most még szinte Grósz Károlyt is "visszasírom", mert Orbánnál ő is őszintébb volt (komolyan).

bkkzol 2012.11.06. 00:45:48

Még szerencsések is vagyunk, hogy királyunk nem a fantasztikus filmek megszállottja! Mennyibe kerülne egy ürbázis?!

nyisziati 2012.11.06. 00:52:41

@béla a görög: "Van aki Akasztón milliárdosként futtbalstadiont épit a saját pénzéből (szive joga) meg van aki b...a el a közpénzt. Az előbbi menő az utóbbi nem."
azért óvatosan ezzel a menőzéssel...
A juhász nem teljesen tiszta forrásból hozta össze a stadion árát, ült is érte nem keveset, úgyhogy ez is elég tipikus "magyarosch sikertörténet", amit inkább ne propagáljunk. Tisztességtelen volt ő is, csak másképp, nem direktbe az adózók pénzéből. Van még mit tanulnunk a korrekt mecénás szemléletről és hozzáállásról.

wásztákhurwáh (törölt) 2012.11.06. 02:35:29

Aki egy fillért is fizet a sportolóknak, szövetségeknek, költ stadionépítésre, azt a tökeinél fogva kellene fellógatni.
És itt most nem csak a focira gondolok, hanem minden "profi" sportolóra, sportra.

@gazoló: Mármint minek lesznek büntetőjogi következményei? Ennek tuti nem, mert elég legálisnak tűnik sajnos, csak éppen hülyeség. Politikai következményei bizony lesznek: elbukott választás.

Igazságos János 2012.11.06. 02:44:06

Először arra gondoltam, a stadiont később majd be kell szántani, de rájöttem, jobb a helyzet, az ostobaság, kivagyiság, szaremberség emlékműve lesz, az örökkévalóságnak szól.

veerses 2012.11.06. 04:41:49

Orbán inkább szimpatikus mint ellenszenves, de ez túlmegy minden határon. Sokat árt ez (meg a videoton, debrecen elvtelen támogatása) a magyar focinak, ami enélkül is ezer sebből vérzik.

veerses 2012.11.06. 04:49:07

@wásztákhurwáh: Magánpénzből miért ne? Hallottam, hogy az újpest új belga tulaja meg akarta venni a stadiont (nem ingyen kérte, hanem megvette volna), hogy fejlessze. Azt mondták neki, hogy coki! Az a magyar állam tulajdona. (Mintha nem magántulajdonból államosították volna anno. Szóval a belga tőke nem kell a magyar fociba (a belga tízmilliárdja szar pénz, az állam adóbevételei magánzsebbe vándorlása, a támogatások révén az a jó pénz), mert az konkurencia a videotonnak és ráadásul nem lehet belőle semmit nyúlni. Inkább az állam költsön rá milliárdokat, bár ma minden forintnak meglenne a sokkal jogosabb helye.

magyar-magyar szótár 2012.11.06. 04:59:51

@komplikato: @Moan: Stefánia kisasszony meze csupán egy fasza kis mém és egyébként maguknak adja föl itt a labdát [agentprovokatrollnick] hogy nagyobb gólt tudjanak rúgni ill a góljaikünnepléséhez nagyobb levegőt venni :D . @balage_81 reloaded: viszont ugye savanyálhatja ,mert most a Stefili bejövősebb nála

magyar-magyar szótár 2012.11.06. 05:04:04

@wásztákhurwáh: Azt majd Bajnai meg a tanácsadó team eldönti, hogy Orbánék bukják-e már 2014-ben, vagy maszatolódjanak a Jobbikkal agyonabbig. Dr Vágó bácsi, a DK főbb eszetokja szerint (ő maga, Váfgó bácsi árulta el, hogy Zseniális ferenc másfélórán át itta szavaitz és jegyzetelt) tehát Dr Vágó bácsi szerint ennek a választásra méltatlan ostoba zsírnépnek még egy adag Jobbik-kormányzás se ártana a móreshez, hogy megtanulja már végre, hogy jól is válasszon.

magyar-magyar szótár 2012.11.06. 05:07:05

@komissarlajos: Sőt, hoax-sza is Szíjjártónak, hiszen Szijjártó szabadidejében hol Hitler seggét nyalja, hol ugyanazzal a nyelvével Lévai Anikó pofiját, aztán meg egy jót büdöszsidózni meg idegenszívűzni az Orbán-kölykökkel a gangra

2llkedő 2012.11.06. 05:45:58

@nyisziati: "A juhász nem teljesen tiszta forrásból hozta össze a stadion árát, ült is érte nem keveset,"

Piktor juhász mikor fog ülni érte nem keveset?

bandigyerek 2012.11.06. 05:54:26

@bkkzol: Ja, főleg ha a közgép megfogadná alvállalkozónak a NASA-t...

Yorki 2012.11.06. 06:03:29

Sok településen nincs tornaterem,rendes udvari pálya,tornaszerek,eszközök,a gyerekek késő ősztől a jobb idők beálltáig a folyosóra,jobb esetben a kultúrházba mehetnek.Lényegesen több tehetség kallódik el így,mint amit Felcsút 'produkál'!

kirsten 2012.11.06. 06:33:53

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: És a Puskás Ferenc stadionnal mi van stefi bácsi ? Vagy Felcsút az igazi főváros mert egy elmebeteg ott élt és sajnos ő lett a miniszterelnök ?

Grigorij Pantyelejevics 2012.11.06. 06:40:33

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
"A Puskás Akadémia, illetve a központot a működtető Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány egy nonprofit alapítvány"

Szarva közt a tőgyit.

A Puskás Akadémia egy forprofit magán vállalkozás. püff neki!

A birtoképítés és magángyarapodás álcázására használt focizó kisfiúk nagyon gyenge takarózás.
Ennyi pénzből ugyanis az ország összes kisgyereke focizhatna a lakóhelyén.
A taktaszadai kissrácoknak vajon miért nem épül óriás stadion, wellness központ, luxus szálló? De még csak egy sima pálya se a helyi libalegelőn. Ugyanis focihoz csak annyi kellene.

2llkedő 2012.11.06. 06:47:23

@Grigorij Pantyelejevics:
A ne mi nyerjük a legtöbbet gondolkodás átcsapott a mi nyerjük a legtöbbetbe.

2llkedő 2012.11.06. 07:00:29

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: "Akadémián építenek egy saját középiskolát. "

Tanyaközpontba mijaf@szé kell középiskola?

béla a görög (törölt) 2012.11.06. 07:08:12

@nyisziati: bocs, de nem ezért ült illetve leülte a nem keveset - onnantól meg szó ne érje a házat.
Ezért ül valaki? Na ugye!
Van igazságod, de még csak ott tartunk, hogy az emberek már megint keverik a magántulajdont meg az állami tulajdont.
Meg ott tartunk, hogy az embereket nem zavarják az ilyen szines 'zizik' (stadion) amivel kiszúrják a szemüket. (tisztelet a kivétel)

nu pagagyí 2012.11.06. 07:11:25

Az akadémia területe is Orbáné, csak használatba adta. Valószínűleg a Flier és Mészáros strómancsaládok földjei is a birtok részei, Anikó asszony, Győző bácsi tulajdonában levő tucatnyi területtel együtt. Az egykor semmit sem érő szántók, a többmilliárdos állami támogatásból finanszírozott meliorizáció, infrastruktúra és a kastélyépítéseknek hála aranyat érnek. Jókor, jó helyen kell beruházni, ez a titka az egésznek.

is 2012.11.06. 07:27:13

@béla a görög: bocs, de ha a pénzt, amiből építed, azt loptad, akkor nincs olyan, hogy jaj de fasza csávó vagy, hogy építettál egy stadiont. én is lophatok 10 milliárdot, építhetek 8-ból új Vidám Parkot, és mindenki hálás szívvel gondol majd rám?

és igen, az akasztói példa a legjobb. Orbán kihal, és Felcsút megy Akasztó után. És jópár embernek kell ezért a lelkiismeretével elszámolni.

2llkedő 2012.11.06. 07:39:04

@is: "építhetek 8-ból új Vidám Parkot, és mindenki hálás szívvel gondol majd rám?"

Ha Te is bnonprofit vagyol, akkó igen.

aség 2012.11.06. 07:46:31

Amikor 14 után jön az elszámoltatás a felcsuti stadionból lehet helyi fegyintézetet müködtetni mert bentlakásosra épitenék az orbi,simi, budai, selmeci/közgép/, banditáknak élet fogytiglan

Willie 2012.11.06. 07:50:57

"Csak tényszerűen: Felcsút a TAO-pénzekből 2,8 milliárd forintot kapott. Ez épp egy kicsit több, mint egymilliárddal több, mint amennyit a vízilabda, a kosárlabda, a jégkorong és a kézilabda kapott együtt."

Ez baratom tenyszeruen hazugsag, ugyanis csak a kosarlabda tobb mint 3 millard forintott tudott felhasznalni a TAO-s penzekbol.

Bretschneider detektív 2012.11.06. 07:55:19

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Nehéz lehet így élned, hogy ennyire fogalmad sincs mi történik körülötted. Vagy éppenhogy nagyon könnyű?

Netuddki. 2012.11.06. 08:05:40

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Muhaha, kiscsillag! Sikkasztás, befolyással üzérkedés. Mond valamit tündibündi? Mindez csak a gyerekek édekében. Na ne röhögtess B+! Abból a pénzből országos szinten lehetne (kellene) a tömegsportot támogatni, ami nem csak és kizárólag a focit jelenti. Aztán ha valaki annyira focibuzi akkor a saját, adózott pénzéből támogassa csak B+!

aség 2012.11.06. 08:12:59

@kovi1970: Erre nem sajnálnék néhány milliárdot,gondolom sokan adnának bele

DNA 2012.11.06. 08:20:10

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Nem sokkal több,mint 20 éve volt egy ember aki stílusában hasonlókkal érvelt. Úgy hívták: Nicolae Ceaușescu

virgo 2012.11.06. 08:31:42

Sír a szánk már vagy 30 éve, hogy nincs magyar futball, de ezen kívül soha nem tett senki semmit. Amikor pedig valaki végre tesz, akkor gyorsan el akarjuk vágni a torkát.
Másoknak meg ez is csak ürügy, hogy orbánozhassanak egy jóízűt...

Hölgyeim és uraim, nem csak Felcsúton van akadémia, hanem van az országban vagy 20. a felcsúti az egy kirakatintézmény, de ilyennek is kell lenni. És hogy miért a foci? Mert ez a legnépszerűbb sportág, és pont.

Vahakomb 2012.11.06. 08:38:00

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Tökéletes válasz! Köszönöm!

A balos libsi gyökértelen gyökér véglények meg csak szajkózzák a megalapozatlan hülyeségeiket!

veerses 2012.11.06. 08:42:10

@virgo: De a belga sok milliárdja nem kell. Mert az magánpénz azt nem hagyja lenyőlni.

FireFly111 2012.11.06. 08:42:14

Kiváló cikk, remek stílusban! Mondjuk azt leírhatta volna a szerző, hogy mik azok a TAO-pénzek, ne kelljen már utána keresgélni.
Ez a borzalom amúgy ebben a politikában, hogy nem lehetsz őszinte. Valszeg ez a Simicskó se hülye, ő is tudja, hogy bullshit az egész, mégse mondhatja ki.
Mondjuk szerintem a fideszesek ebben is rávernek a szocikra, nemcsak a korrupcióban. Hihetetlen, hogy milyen szintre tudták fejleszteni a pofátlanságot. A szocik legalább elsunnyogták a dolgot, a fideszesek meg még büszkén harsogják, hogy nekik van igazuk a médiabirodalmuk támogatásával. Ezért nem olvasok kormánypárti médiát, maximum a hírgyűjtőportálokon (hírkereső, hirklikk.hu) belefutok néha egy-egy cikkbe.

bulista 2012.11.06. 08:43:29

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: "A nyolcvanas években én nem a diktatúra ellen harcoltam, hanem azok ellen, akik csinálták a diktatúrát."

Jézusom, akkor annyira rossz volt a viszony az Orbanescu-családon belül, hogy a mi Viktorunk a KISZ-be beépülve a saját párttitkár apukája ellen harcolt???

Gondolom a bányákat akkor jóvátételként kapta Győző papa...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.11.06. 08:44:34

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Kisztihand frojlájn Stefike, csak két észrevétel:
1. de, a költségvetésből származik bizonyos százaléka, mert az nem került oda befizetésre mint társasági adó
2. nem a társasági adóból, hanem annak alapjából kerülhetett leírásra
Illetve két kérdés:
1. több mint tíz éve működik a Puskás Akadémia, kérnék már két nevet akik komoly karriert kezdtek meg éppen. Mert ugye ha tíz év alatt a Burgerland tartomány tehenészfiúk csapatába se sikerült senkit beimádkozni, nemhogy a Real Madrid kezdőjébe akkor ugye elmondhatjuk, a képzés nem túl sikeresnek mondható?
2. vajon miért van az hogy a futball az agyontámogatás miatt sem olyan sikeres mint mondjuk a többi említett látványsportunk?

blah 2012.11.06. 08:45:40

@virgo: te figyelj már, attól bárki is meg fog tanulni focizni ha felcsútra nagy stadiont építenek...? Agyad hol van? Seggedben?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.11.06. 08:48:25

majd lesz ott is egy soha nem használt, lepusztuló szétlopott stadion, mint akasztón.

maybach 2012.11.06. 08:57:27

Hehe. És ezt Mezey doktorral akarják?
6:0

na-ki 2012.11.06. 08:58:13

A csuti fiú stadionja úgy aránylik a budapesti népességhez, hogy Pestre egy 3 millió főt befogadó stadiont kellene építeni... egyszerre mindenki két-három széket is elfoglalhatna.
Ezen arányok mellett mi a faxból lesz pénz az üzemeltetésre Csuton, ha nem lesz már szeretett vezető a húsosfazéknál? Úgy járnak, mint az akasztói vállalkozó a stadionjábval. Megjegyzem a mostani "vállalkozónak" sincs több esze, nem lesz több kilátása, hogy megússza a tomboló butaságát!

Teccik érezni a morbid kivagyiságot?

virgo 2012.11.06. 09:00:28

@blah: a stadiontól nem fognak megtanulni.
Attól viszont igen,hogy adva van minden, a legjobb szakemberek, pályák, iskola, stb. Ehhez pénz kell, de a gyerekeink sportolására költött összeg nem kidobott pénz.
A Puskás akadémia egy utánpótlás-nevelő klub, az ország legjobbjai tanulnak/ fociznak ott. Ez a piramis csúcsa, tehát nézzen ki jól, és legyen meg minden.
Stadion azért kell, hogy a Real Madrid ifijei ne kapjanak röhögőgörcsöt, mikor évente egyszer idejönnek... Most komolyan, menj már el akár csak Oroszországba, és nézz meg ott egy hasonló edzőközpontot.

Amatőr 2012.11.06. 09:00:47

@béla a görög: ""Van aki Akasztón milliárdosként futtbalstadiont épit a saját pénzéből (szive joga) meg van aki b...a el a közpénzt. Az előbbi menő az utóbbi nem.""

Nos, nem éppen!
Mert mindegyik közpénzt herdál/t ugyanarra a célra, de a juhász már sitten van érte, a másik pedig szóba sem jöhet.

Sajnos.

orient 2012.11.06. 09:02:39

Nem értem miért a felháborodás. A foci sokkal sikeresebb sport mint a vízilabda(alig néhány olimpiai és világbajnoki cím) vagy a szar kézilabda (csak 4. hely az olimpián...etc.). Bezzeg a fociban van világbajnoki 2. hely valamikor 70 éve...nembaj majd a rohadt multikbankokkülföldikarvalytőke fizetsse ki a magyar nép focihóbortját.

virgo 2012.11.06. 09:04:36

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): Azért nem jó a példa, mert Akasztón egy összegrundolt Nb1-es csapatnak építettek stadiont, aminek tényleg nem volt semmi értelme.

belekotty 2012.11.06. 09:04:40

@Vahakomb: Miből derül ki hogy valaki balos libsi? Van jobbos libsi? Vagy van balos konzervatív? Mi a különbség?

nyisziati 2012.11.06. 09:05:15

@félázsiai 2llkedő: "Piktor juhász mikor fog ülni érte nem keveset? "
Amikor Gyurcsány, Simicskó, Joszip Tot, Kaya Ibrahim...

belekotty 2012.11.06. 09:05:48

@virgo: Az meg elgondolkoztató, hogy egy ilyen futball akadémia még nem tudott egy NB1-es csapatot kiállítani.

libertard 2012.11.06. 09:08:06

Bírom, hogy sok embernek elég érv, hogy a "sportra költik" és akkor már nem gond, hogy ömlik elfele ide-oda a rengeteg pénz.

Miért? Büszkén ülhessünk a nagy újraelosztás és tehetségtelen kormányzás kombójaként összegyűlt szemétdombon, hogy nézd, legalább a 150 méteres félkezes kocsikeréhajtás kötöttfogású közepes súlycsoportjában vannak érmeseink?

Miért állami feladat/prioritás profi sportolókat nevelni? Már azon kívül, hogy kiváló korrupciós lehetőség.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.11.06. 09:12:09

Elszáll az agyam, hogy még védik ezt a mocskos szemét gengsztert egy csomóan! Talán EGYENLŐEN kellene elosztani a sportra szánt támogatásokat, erre nem gondoltok? Vagy legalább is valamilyen arányt betartani. ja, hogy annak alapján a foci tízen valahányadik lenne? Tehát ebben az országban minden rendben van a sport pénzek elosztásával? Az eszem megáll! Akkor gondolom teljesen rendben lenne, ha miniszterelnöknek engem választanának akkor a támogatások 80%-át a karate kapná az összes többi meg a maradékot?! Szánalmas, máshol már fellógatták volna ezeket az arrogáns szemét gazembereket! Tönkre tesznek egy egész országot, életek millióit és senki nem tesz semmit.

2llkedő 2012.11.06. 09:12:12

@virgo: "A Puskás akadémia egy utánpótlás-nevelő klub, az ország legjobbjai tanulnak/ fociznak ott. Ez a piramis csúcsa, tehát nézzen ki jól, és legyen meg minden."

É sugye itthon fogják kamatoztatni a tudásukat, vagy ha elszerződnek külföldre, akkor mennyit fizetnek vissza a zállamnak?

veerses 2012.11.06. 09:13:39

@orient: Kettő is van. Az első 1938-ból. Csak azt már sokan elfelejtik.

virgo 2012.11.06. 09:16:54

@belekotty: ezt nem egészen értem. Utánpótlás-nevelő klubnak nem az a dolga, hogy a NB1-ben szerepeljen. Illetve az NB1-es klubot úgy hívják, hogy Videoton. Ahhoz még kell pár év, hogy a Vidiben csupa akadémista szerepeljen...

Viszont a mostani MTK játékosai majdnem mind a Sándor Károly akadémián nevelkedtek, és azok is, akik az U20-as VB-n bronzérmesek lettek.

veerses 2012.11.06. 09:18:53

@belekotty: Annyi akadémia van már, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, és egyből sem jött ki eddig egy komoly csapatba eladott focista sem. Európai középcsapatokba egy-kettő a többi szart sem ér. Lassan húsz év (több ezer kiképzett gyerek, vagy inkább kamasz,mert a gyerekekkel nem annyira foglalkoznak, pedig az kéne igazából) alatt, mikor az egészet a bibsik elkezdték itthon.

veerses 2012.11.06. 09:21:53

@virgo: Sokra mennek vele. A Realban, a MU-ban hány saját nevelésű játékos van? Pedig ők száz meg ezer saját nevüket viselő utánpótláscsapatból válogatnak.

Bretschneider detektív 2012.11.06. 09:22:35

Ha ilyen kurva sok jó magyar focista nevelődik, akkor meglehet, hogy a Vidiben sem kell sokáig ezeket a falábúakat néznünk: Andjics, dos Santos, Bozsovics, Bojan Djordjics, Milanovic, Mutumba, Nikolics, Tujvel, Vasziljevics, Vujovics.

Ez minden pénzt megérne.

aség 2012.11.06. 09:24:20

@veerses: Azért egy MESSIT 14 éves korátol nevelt a BARCA

virgo 2012.11.06. 09:26:08

@veerses: De azokat is kinevelték valahol, baszod. Felhozhatnád a Barcelonát is, mert ott viszont van pár saját nevelés.
Amit sokan nem értenek az az, hogy több száz (vagy az évek folyamán több ezer) gyerekből viszonylag kevés lesz profi sportoló, viszont a többi se szakad el a sporttól, és ezáltal egészségesebb felnőtt lesz.

nyisziati 2012.11.06. 09:30:22

@béla a görög: úgy érted, nem a stadionépítésért ülte le a nem keveset?
Ez igaz, de a pénz azért még illegális forrásból volt.

Az meg, hogy az embereket ez nem zavarja (ez se teljesen igaz) csak hazánkat minősíti. Mondanám a régi szlogent "ezért tartunk itt". 22 év erre volt elég, hogy a korrupció, nepotizmus stb. teljesen leuralja az országot. Döbbenet. Nem ezt vártam volna, de sajnos ez lett belőle.

R.I.P igazságos demokrácia.

politologus · http://politologus.blog.hu 2012.11.06. 09:30:26

Meglepő volt, hogy a Simicskót kérdező fiatal MSZP-s mennyire visszafogott volt demagógiában és populizmusban. Az elmúltnyolcév Fidesze ezt másképp csinálta volna, röpködtek volna a jelzők...

hmikey 2012.11.06. 09:31:37

@virgo: Edzőközpont meg akadémia az kell, meg az is, hogy reprezentatív legyen, de nem mindegy mennyiért, és hogy mi a körítés. Mert hogy stadion az nem fog kelleni a reálmargit U15-nek, hidd el nekem, az olyan meccseket, amik meg valós közönséget is hozhatnak, azokat meg be kell vinni valami olyan stadionba, ahova az emberek el is tudnak jutni. A különbözetet egyértelműen fordíthatnák a mások által is említett dolgokra, mint pl. a többi, sikeres sportág, ill. a tömegsport fejlesztése, mivel ebből lesznek a profi sportolók is. A stadionépíttéssel még az a marhanagy probléma, hogy kell hozzá az azt kiszolgáló infrastruktúra, ami egy kistelepülésen nincs meg, meg hát mi a tökömnek építsenek oda egy b*szott nagy parkolót, mindenféle kiszolgáló egységeket, stb.? Nem véletlen, hogy egy ilyen építése csak úgy térül meg, hogy a környezetet is "utána kell húzni".

veerses 2012.11.06. 09:33:07

@aség: Tehát az alapokat valahol máshol szerezte. Én hatéves koromtól fociztam, a fiam tízévesen már igazolt játékos volt. Egyikünk sem tizennégy után tanulta meg azt hogyan kell játszani. A taktikai elemeket persze lehet, de játszani jóval korábban tanul meg a gyerek.

2012.11.06. 09:33:48

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: "A nyolcvanas években én nem a diktatúra ellen harcoltam, hanem azok ellen, akik csinálták a diktatúrát."

Ez teljesen világos: az üzenet lényege, hogy a diktatúra jó dolog, ha ÉN csinálom.

nyisziati 2012.11.06. 09:33:59

@anyahajókabinajtóhajtogató: "Elszáll az agyam, hogy még védik ezt a mocskos szemét gengsztert egy csomóan! "
Valószínűleg azért védik, mert ők is hasonló "igazságos" alapelvvel kapják a csokit a Vezírtől.

Arányos elosztás?
Hallottál arról, amit Ángyán is szóvá tett, hogy Fejér megyében az eladásra szánt földek 85%-át a fideszes oligarchák kapták, a többiek meg igazságosan indulhattak a maradék 15%-ért?

nookedli 2012.11.06. 09:34:18

Ez már a látványos pofátlanság. Míg az ország lakosságának 90%-a a normális megélhetés alatt él, ez az Orbán gyerek emeli(elemeli) és lopja az adónkat. Kár, hogy minden más politikus is ezt csinálja(csinálta), csak van aki nem egy magyar faluban költi el, hanem kiviszi a külföldi off-shore cégébe(lásd Gyurcsány és MSZP-s pajtásai). Egy kicsit jobb az Orbán mint a komcsi politikustársai, de a mi életünkön ez nem sokat javít.

veerses 2012.11.06. 09:34:53

@virgo: Valahol igen, de nem Magyarországon. Egyet sem tudtak, húsz év alatt. Egyet aki legalább az első harminc profi csapat valamelyikébe beférne.

kerusz 2012.11.06. 09:35:21

@amko: a 2,8 milliárd igaz. Az azonban nem igaz, hogy ez annyi, mint a másik 4 látványsport TAO-pénze összesen. Csak a jégkorong egymaga kap 2,5 milliárdot. Ehhez nem is kell sokat búvárkodni, innen lehet szemecskézni és összeadni az összegeket: www.icehockey.hu/pages/view_page/61 (ebben a listában az szövetség saját jogon kapott TAO-támogatása benne sincs)

Itt pedig olvasható egy összesítés:

www.jegkorongblog.hu/2012/10/20/a-jegkorong-hatekony-a-tao-felhasznalasaban/

Ezek szerint az összes TAO pénz sportáganként így néz ki:

foci: 19,5
kézilabda: 5,9
kosárlabda 3,3
jégkorong 2,4
vízilabda 2,2

Az sosem jó, ha kézből kontrázható érvekkel támadunk valamit...

virgo 2012.11.06. 09:35:40

@hmikey: Miért, mekkora stadiont építenek Felcsúton?

veerses 2012.11.06. 09:36:18

@nookedli: Azzal, hogy kicsit jobb egyetértek, de ami pofátlanság az pofátlanság. És mind a mi zsebünkre megy.

nookedli 2012.11.06. 09:36:21

A magyar politikai elit megteremti az ő kiskirályságát. Nagyjából mindenki robotoló, éhező ember lesz itt, csak ez a párszáz tolvaj lesz gazdag kiskirály. Meddig és miért tűri el a nép? Miért védi a rendőrség, katonaság ezeket? Őket is meglopja ez a tolvaj banda. Máglyára velük!

aség 2012.11.06. 09:40:48

A tehetséget a génjeiben hordozza már akinek van /a papa és mama által adottat/ ha nincs akkor két éves korátol is járhat bármilyen akadémiára.Azért a 2,8 milliárdtól nem lesznek tehetségesebek a gyerekek csak a SIMLISEK TEHETÖSEBBEK

virgo 2012.11.06. 09:40:56

@veerses: Persze, mert mi csak kb 20 év késéssel kezdtük el átvenni a holland stb képzési módszereket, hát minimum elvárható, hogy a Real Madrid kezdője mára csupa Szabó meg Kovács nevű legyen.... ébredj már fel.
Az összehasonlítás pl a vizilabdával azért sántít, mert azt a világon kb 15 országban játsszák, a focit meg mindenhol. Jégkorong ugyanez.

citrix 2012.11.06. 09:42:00

Felcsút,foci,stadionok.Nézzük tényszerűen a dolgokat:a kedves vezető személyes hobbija a foci.Egy személyi kultuszra épülő egypártrendszeri "demokráciában" magától értetődő hogy a vezér hobbija az ország,a nemzet hobbija is kell legyen ami minden pénzt megér.Annak örüljünk hogy nem az űrhajózás,a Mars vagy a Hold meghódítása a kedves vezetőnk rögeszméje mert ugye bármelyik is lényegesen töbe kerülne.Mondjuk akár sakkozhatna is,azzal sokkal jobban járnánk minden szempontból.Tegnap elszólta magát a lelkem:nem a diktatúra ellen harcoltam (anno a '80-as évek végén).Ha felidegesítik,elszólja magát.

hmikey 2012.11.06. 09:48:00

@virgo: 3500 főset. Mondom, nem ez a fő probléma. Felhoztad a Barcelonát. Barcelona 1,6 milliós város, két elsőosztályú klubbal (FCB, Espanyol). Ott a La Masia nevelőközpont, aminek a Barca B és C csapata a fontosabb meccseit a Miniestadi-ban játssza, ez ~15e fős stadion. De az U-kitudjamennyi az nem, arra ott van a Ciutat Esportiva, ami minő meglepetés, csak pályákat, plusz a kiegészítő helységeket tartalmazza. Ehhez képest Felcsút egy falu, ahová szinte sosem fog kimenni annyi ember. Akkor már inkább vásárolták volna fel mondjuk a Vasas központot a pályával együtt, és csinálják ott, ott csak rendbe kéne hozni a stadiont. Még csak átkeresztelni sem kéne, miért fájna az bárkinek (jó, pár szurkolónak biztos), hogy a Vasas ezentúl inkább utánpótlásközpont?

2llkedő 2012.11.06. 09:48:11

@citrix: "Mondjuk akár sakkozhatna is,"

Mondjuk ahhoz ész is kell.

nyisziati 2012.11.06. 09:49:20

@virgo: "menj már el akár csak Oroszországba, és nézz meg ott egy hasonló edzőközpontot. "
És mennyi pénzük is van rá? Méghozzá magánpénz, mert nem államiból szponzorálják.

Dzsudzsákért 14,5 millió eurót fizettek a Mahacskalánál, szerintem ebből kb. a fél NB1-et (ha nem az egészet) meg lehetne venni.
Pár éve volt hír, hogy a Brazil "B" válogatott jelentős része ott focizik, velük akarod összehasonlítani Magyarországot?

Ez tipikusan olyan, mint amikor a Baumgartnernek pénzért kuncsorogtak, hogy versenyezhessen a Forma1-ben. MINEK?
Ha akkora tehetség, akkor úgy is fölfedezik, max. egy kicsit sündörögni kell meg lobbizni, de tízmilliókat (százakat...)ne áldozzunk már egy ember hobbijára és kivagyiságára...

Ellenpéldának ott van Talmácsi meg Michelisz, majd ha a magyar focisták az ő szintjükön lesznek, és nem alibifociznak havi párszázért, akkor lesz előrelépés. Addig nem. MOTIVÁLNI kell a focistákat, meg a nyugati teljesítmény-rendszert behozni, csak sajnos amikor Varga Zoli ezt elkezdte, mindjárt ki is utálta őt mindenki a futballéletből.

bgp 2012.11.06. 09:49:28

@nookedli: És a békemeneten kik voltak?
Valahol csak megéri nekik.

Spiro 2012.11.06. 09:49:53

Egy 111*72 m-es műfüves (legmodernebb generációs) focipálya megépítése az MLSZ pályázatán becsült Bt. 144,5 M Ft-ba kerül (fajlagosan 18.080 Ft/m2 – szerintem egy kicsit sok, de hagyjuk-), ebből 30% az önerő, ami 43,35 M. Így az MLSZ támogatás 101,15 M Ft.

http://www.mlsz.hu/download/9/1a/d0000/Műszaki%20leírás%2072x111%20méteres%20műfüves%20futballpályához%202012-05-18.pdf

A TAO pénzeket pl. ilyen projektek önerejére lehetne használni, és a 2,8 MRD Ft-ből ÉVENTE 64,5 db ilyen pályát lehetne építeni, az MLSZ támogatása mellett. Ez azt jelenti, hogy a tervezett komplett NB I, II. III mezőny évente kaphatna ilyet (pl. a Fradi utánpótlásnak egyetlen ilyen minőségű pályája sincs)

Ha a látványsportokra felajánlott TAO összegek 10-20%-át az APEH visszafizetne a vállalkozásoknak, akkor ez sokkal népszerűbb lenne, ami a gazdaság fehéredését is segítené, és nem csak ~310 MRD lenne az összes TAO bevallás.
Szégyeljék magukat a magyar és külföldi cégek, csak a TAO ~1%-t ajánlották fel Felcsútnak, fejeknek kell hullania.

Átverik ezeket ott Felcsúton, nézőszámra lebontva, fajlagosan a Müncheni Allinaz Arena (Bayern + 1860 München közös stadionja) került ennyibe.
Vagy még várni kellene egy kicsit, vagy a TAO mellé az ÁFA egy részét is felajánlhatóvá kéne tenni és lehetne 70.000-es stadionja Felcsútnak.

en.wikiarquitectura.com/index.php/Allianz_Arena

Egyszerűbben fogalmazva, a kurva anyátokat.

veerses 2012.11.06. 09:50:30

@virgo: Éppen nem kell a belga tudása és pénze. Éppen leszarják, mit tudna hozzátenni anyagiakban és profi klubműködtető tapasztalatban. Amit nem lehet lenyúlni, az inkább ne is legyen.

Én nem hasonlítottam a vizilabdához, meg semmi máshoz. Én csak a fociról írtam.

Azt sem írtam, hogy csak magyarnak szabadna játszani húsz év után a Relaban, de azt igen is fenntartom, hogy egy embert egy komoly profi klubba már rég el kellett volna tudni helyezni, ha rendben lenne a képzésünk. De nincs. A parasztvakítás, az állami pénzek költése megy, miközben a szerbek, horvátok,csehek, oláhok nem állami alapon, mégcsak nem is feltétlenül akadémiai képzéssel játékosok sorát adják a nagy profi kluboknak.

becike4 2012.11.06. 09:51:24

Lesz még Felcsút Magyarország fővárosa,hitetlen gyaurok.

Willie 2012.11.06. 09:54:58

@kerusz: en lusta voltam ennek pontosan utananezni, csak a kosarlabdat tudtam. Viszont ugy latszik nem okoz nagy fennakadas a kommentekben, hogy tulajdonkeppen egy meretes hazugsagrol vitatkoznak itt az emberek...

veerses 2012.11.06. 09:56:42

@Willie: Ha nem igaz, a majd hárommilliárd egy falusi focipályára akkor is nagyon-nagyon sok.

Itt erről vitatkozunk.

belekotty 2012.11.06. 09:57:24

@becike4: elgépelted a nickedet, gecike. :-))

virgo 2012.11.06. 09:59:24

@hmikey: Ha ez tényleg így van, ahogy írod, akkor ebben igazat kell adnom neked. Egy faluba, ami mindentől messze van, valóban nem kell 3500-as stadion.

Amatőr 2012.11.06. 10:02:23

@citrix: ""Ha felidegesítik,elszólja magát. ""

Semmivel sem utálom kevésbé, mint a patkó többi résztvevőjét, de legalább nem papírról olvassa! Vannak önálló gondolatai - amikkel nem igazán szoktam egyetérteni - és azokat képes értelmesen megfogalmazni. Nem úgy, mint az a sok töltött zokni, akinek még az olvasással is komoly problémái adódnak. Bár az is megbocsájtható, hisz a beszédét is nyilván akkor látja először.

Willie 2012.11.06. 10:06:58

@veerses: Az alapallitas az volt, hogy a Felcsut 1 millarddal tobbet kap mint a masik 4 sportag osszesen. Ezen indult el a vita. enelkul az egesz nem lett volna erdekes...

Amatőr 2012.11.06. 10:07:09

@Spiro: ""Átverik ezeket ott Felcsúton, nézőszámra lebontva, fajlagosan a Müncheni Allinaz Arena (Bayern + 1860 München közös stadionja) került ennyibe.""

Ahogy azt is meglehetett magyarázni, hogy miért épült olcsóbban a horvát autópálya kilométere alagutakkal, sziklarobbantással, stb mint nálunk bárhol, úgy erre is lesz hivatalos magyarázat. De minek.

veerses 2012.11.06. 10:08:49

@Amatőr: Igen. Az különösen érdekes, ha valaki a meggyőződését mondja el, miért kell olvasnia. Mert egy cetli kell, hogy ki ne hagyjak valamit, de olvasni a saját meggyőződéről szóló hozzászólást, szánalmas. A Parlamentnél sokkal kevésbé fontos helyen sem enged meg magának ilyet az az ember, aki ad arra, hogy meggyőző legyen.

Amatőr 2012.11.06. 10:09:02

@Spiro: ""Átverik ezeket ott Felcsúton, nézőszámra lebontva, fajlagosan a Müncheni Allinaz Arena (Bayern + 1860 München közös stadionja) került ennyibe.""

Ahogy azt is meglehetett magyarázni, hogy miért épült olcsóbban a horvát autópálya kilométere alagutakkal, sziklarobbantással, stb mint nálunk bárhol, úgy erre is lesz hivatalos magyarázat. De minek.

veerses 2012.11.06. 10:10:10

@Willie: Szerinted. Én egy percre se hittem azt, hogy az igaz. (Aki néha olvas is nem csak ír, annak nem is kell hinnie.) Mégis itt vagyok és vitatkozom.

becike4 2012.11.06. 10:10:13

@belekotty: Az a kedves édesanyádé,már megbocsáss.

f.fredericks 2012.11.06. 10:24:11

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Az az MLSZ fogadta el, és hagyta jóvá, aminek az elnöke Csányi Sándor, aki minden meccsen a Kedves Vezető mellett ül, minden Vidi meccsen, és akinek a bankja önként és dalolva támogatja a Fideszotont?
Biztos nívós szakmai vita zajlott, amikor ezt tárgyalták.

Spiro 2012.11.06. 10:24:25

@Willie:
Ne legyél lusta linkeld be a forrást, vagy azt hogy honnan veszed a kosárlabda 3 MRD-ját.

AZ MLSZ egyébként 750 sportegyesületet támogatott a TAO-s pénzekből, összesen ~ 20 MRD Ft értékben. Ebből Felcsút a mai tudásink szerint ~2,8 Mrd-ot kapott.
www.origo.hu/sport/magyarfoci/20111213-az-mlsz-dontott-a-tarsasagi-ado-tamogatasok-szetosztasarol.html

www.hatharom.hu/article/b9272f-az-mlsz-dontott-a-tao-penzek-felhasznalasarol

Willie 2012.11.06. 10:31:12

@Spiro: minek? olvass vissza egy kicsit kerusz mar belinkelt egy forrast. en egyebkent szemelyes ismeretseg reven tudtam az osszeget.

belekotty 2012.11.06. 10:37:56

@becike4: Neki nem ez a nick neve.

Peetee 2012.11.06. 10:41:15

Végig kell menni a falun és körül kell nézni,h mi folyik ott.
Pártállástól függetlenül, józan ésszel is lehet racionálisan értékelni: Itt van a parlamentből vezető titkos alagút vége; és csak jönnek kifelé sorban a pénzes talicskák a lyukon....

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.11.06. 10:47:51

HONI SÖRFOCINK

Sörfocinknak langy tavába
Dől a lé, mint ittas Jedi-k,
S léhűtőink bükkfalába
Sárarannyá nemesedik.

Honunk bár épp nyomortanya,
S államkasszán ördöglakat,
Vidi vacsin Bankár Sanya
Pocistákat tök jóllakat.

Lelátón az éhes tömeg
Álma néhány rántott turul.
Pályán meg a derék nő meg,
S labda mellett jobb-bekk gurul.

Jónép húz a nadrágszíján,
(Padlón sárga csekkből alom)
S focit bámul munka híján...
Szurkolj szittya birodalom!

ILLUSZTRÁLVA:
fradyendre.blogspot.com/2011/03/honi-sorfocink.html
:)

Netuddki. 2012.11.06. 10:53:43

@virgo: Idefigyelj B+! Felhozod a Barcelonát, a hollandokat. A futball egy qrva nagy üzlet. Sehol máshol nem közpénzekből nevelik az utánpótlást. 1 forint közpénzt nem adnék a futballra. Ha annyira népszerű akkor tessék elmenni meccsekre, aztán a jegyárakból és az adományokból tessék fenntartani, de semmi esetre se közpénzből. Nem mindenki focibuzi...

Netuddki. 2012.11.06. 10:55:49

@Amatőr: "erre is lesz hivatalos magyarázat. De minek."

Ha rajtam múlna akkor a bíróságon magyarázkodnának, aztán a szakértő eldöntené mennyi az annyi...

Spiro 2012.11.06. 11:00:18

@Willie:

Igen igazad van, már látom.

Az összes látványsport TAO támogatás 33,5 MRD volt, amire 1550-an pályáztak és a Felcsút 2,8 MRD-ot nyert, ami ~130-szor több mint az átlag.
Egymaga megelőzte az egész vízilabda, jégkorong szakágakat, és csak hajszálnyira maradt el a kosárlabda szakág támogatásától, és csak kb. fele akkora összeg jutott neki, mint a kéziseknek.
A focin belül pl. UTE 305m, FTC 156m kapott az utánpótlás nevelésre/fejlesztésre
mlszkerelem.globalsoftware.hu/kerelem/jegyzek

Asszem ezek remek hírek, mindenkinek.

Martian (törölt) 2012.11.06. 11:02:08

@virgo: "A Puskás akadémia egy utánpótlás-nevelő klub, az ország legjobbjai tanulnak/ fociznak ott."

Sajnos nem a legjobbak jutnak be oda, hanem a csókosok - sok esetben falábú - gyerekei... a nagy presztizsű, erősen támogatott intézmények hajlamosak a kontraszelekcióra.

napról napra 2012.11.06. 11:14:39

Most nagyon demagóg leszek. Jó lenne, ha valaki, aki járatos a társasági adóban, összevetné, hogy hogyan is néz ki mondjuk egy tízmilliós támogatás abban az esetben ha pl. egy kórházi alapítványnak adja a cég és hogy néz ki a látványcsapatsportok esetében. Utána ennek fényében kellene megvizsgálni a felcsúti 2,8 Mrd-t. Szerintem ez is megérdemelné, hogy beszélgessünk róla egy kicsit.

kivulallo 2012.11.06. 11:15:01

Pedig megfogadtam, hogy nem foglalkozom politikával.DE! az nagyon felháborító, hogy pofátlan módon, erkölcstelenül és következmények nélkül tesznek mindent. Az arcunkba vágják a dolgokat. Nem tehetünk semmit legálisan és ezt tudják, illetve teszik is a dolgukat (a lenyúlásra gondolok)amíg lehet és amíg hagyjuk. Ez még kettő év, vagy ha nagyon bedurran egy réteg, akkor utcra vonul a "polgárság" és elzavarjuk őket. Erre lenne egy olyan csoport, aki összefogja a tömeget ÉS amit hiányolok, lépnek is a leváltás ügyében. Nagyon komoly dolgok mennek a háttérben, hogy senki nem lép ellenük. Sajnos még egy kis idei elteszik a milliárdokat, mondjuk abba belerokkanhat az ország. VAGY LÉPNI KELL...de amíg online puffog az ország és nincs következmény, hááát ki ne lopna?!?!Főleg ők meg is teszik.

gabest1 2012.11.06. 11:18:45

Most már meg kell nézzem a térképen, hogy hol van ez a felcsút!

2012.11.06. 11:19:42

szar a helyzet, szegény Simicskót is cserepadra tették, s lett fociügyi államtitkár, nem pedig hadügyminiszter.
az utolsó normálisak egyike volt. kíváncsi vagyok, meddig tudja tartani magát.
a felcsúti öntámogatás már az elején átütötte a pofátlanság-gátat, s ha erre nem mond már senki semmit, akkor az önsegélyező önhasznú baráti társaság tudja, szabad kezet kaptak a harácsoláshoz.

apanna 2012.11.06. 11:22:57

@félázsiai 2llkedő: Sőt tanyára minek áram, víz, gáz. Lakjon a tetvese istállóba a tehenei között...

kivulallo 2012.11.06. 11:26:39

@gabest1: Orbanisztánban keresd...

virgo 2012.11.06. 11:43:58

@kovi1970: Kedves felebarátom- B+ - a profi sport valóban üzlet, az utánpótlás- nevelés az nem az. A tömegsporthoz több köze van. Mindegy, milyen sportágról beszélünk. A jégcsarnokot meg az uszodát magánpénzből építik? Ezt te se gondolod komolyan.

2llkedő 2012.11.06. 12:00:07

@virgo: "A tömegsporthoz több köze van. Mindegy, milyen sportágról beszélünk. A jégcsarnokot meg az uszodát magánpénzből építik?"

Mekkora tömegsport van egy jégcsarnokban, egy uszodában, és mekkora egy focistadionban?

Amatőr 2012.11.06. 12:02:49

@kovi1970: ""Ha rajtam múlna akkor a bíróságon magyarázkodnának, aztán a szakértő eldöntené mennyi az annyi... ""

Na, ezért aztán Rajtad soha nem fog múlni.
A közelébe sem kerülhetsz.
Örülj, hogy egyáltalán moroghatsz!

Amatőr 2012.11.06. 12:06:48

@félázsiai 2llkedő: ""Mekkora tömegsport van egy jégcsarnokban, egy uszodában, és mekkora egy focistadionban? ""

Az usziba és a jégpályára beengedik a tömeget, mert jól jön a bevétel.

A focistadkó gyepére meg akkor léphetsz, ha itt van a Rolling Stones.

2llkedő 2012.11.06. 12:11:46

@Amatőr: Asztat ne felejcsük el, hogy a lelátókon mekkora tömegsport van!
süti beállítások módosítása