/>

Az SZDSZ halott

tsabeeka 2009.02.15. 20:26

Akárhogy is szépítünk a dolgon: az SZDSZ halott. Hogy több szempontból is pontosabban fogalmazzak: agyhalott.

Agyhalott, mert még nem ment el teljesen, és a politika-közélet elég gyorsan változó világában természetesen előfordulhat, hogy 2010-ben nem csak a 2, hanem az 5%-ért is versenyben lehet.

És agyhalott, mert az agy halott: úgy kommunikációja, mint tevékenysége kezd kiesni a józan ész határain. És még csak nem is a Kóka urak meg Strabag-botrányok vitték oda, ahol tart. A párt úgy egészben köszönheti magának a helyzetet.

Amilyenné a MIÉP vált a magukat valamennyire is komolyan vevő radikális jobboldaliak körében, ugyanott tart az SZDSZ egy másik körben. Nem csak hiteltelen, de komolytalan is: az SZDSZ önmaga lelkes paródiája.

VLADIMIR: Holnap felkötjük magunkat.
[Szünet]
Ha csak Godot meg nem jön.

ESTRAGON: És ha megjön?

VLADIMIR: Akkor megmenekültünk.

ESTRAGON: Akkor hát megyünk?

VLADIMIR: Húzd föl a nadrágod!

ESTRAGON: Mit mondasz?

VLADIMIR: Húzd föl a nadrágod!

ESTRAGON: Hogy húzzam le a nadrágom?

VLADIMIR: Húzd föl a nadrágod!

ESTRAGON: Persze, persze. [Felhúzza a nadrágját]

[Csend]

VLADIMIR: Megyünk?

ESTRAGON: Menjünk.

[Nem mozdulnak]

 

[Függöny]


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr89945172

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.02.16. 11:54:50

Szadeurópa - a kamulistaKöltői kérdés következik: te szavaznál-e egy olyan pártra, mely magáról azt sugallja, hogy teljesen esélytelen? Tegnap véglegesítette ugyanis az EP-listáját a Szabad Demokraták Szövetsége. Maga a lista és a körítésül szolgáló sajtó…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.15. 21:31:36

Az szdsz-ben sok értelmes, intelligens ember volt, akik az értelmiségi elitet képviselték. Sokszor hiányoltuk, hogy ez az elit nem szól eléggé bele a politikába. Próbálták ők, de jellemükből általában hiányzik a törtetés, a karrierizmus. Ezért vették át az uralmat a pártban az ün. pragmatisták akiknek a párt már csak érdekeik elérésének eszköze lett. Az értelmiségi elit pedig eltávolodott a párttól, amely így ideológiailag kiürült. S agy nélkül tényleg csak agyhalott lehet.

serwer 2009.02.15. 21:40:03

@nanena:
ez akkor ez normális párt ismérve?
a többi pártnál miért nem megy ez végbe?

E-one 2009.02.15. 21:40:49

A Szadi körülbelül '99 óta három dologra alapozza önképét: hogy a saját értékeit keresztül tudja verni az MSZP-n, hogy ha rá szavaznak, csak akkor lehet a Fideszt minél messzebb tartani a hatalomtól, illetve hogy a belső konfliktusait a többi párttól eltérően intelligensen és tisztán tudja megoldani. Jelen pillanatban mind a három elem bebukóban van. A hármast el kell intézni, az első kettőtől pedig könnyes búcsút venni, és valami olyat kitalálni helyettük, ami a mostanra elég keményen antiliberálissá vált közhangulatban is okot adhat a 15-20%-nyi liberálisnak, hogy egyáltalán szavazzanak, és ha igen, akkor az SZDSZ-re.

2009.02.16. 06:24:28

Amikor az szdsz nevét hallom, nekem a kövtkezök jutnak eszembe:-korrupció, e.ü. szétverése,kórházi széfek, digi-tábla, utépités, lop-stop( ez rájuk nem vonatkozik), Horn G. részeg szövegelése,és "kovácspisti" ! Szép volt szdsz!

Vidéki 2009.02.16. 09:16:10

A szerző figyelmébe ajánlom sok temető kapuján olvasható feliratot: „Feltámadunk”

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.02.16. 10:17:52

@Vidéki:

Rendben, de kérhetem, hogy a Kóka nélkül?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.02.16. 10:37:13

@janos551: az egészségügyet (sajnos:) nem sikerült szétverni

úgyhogy maradt a szar

2009.02.16. 11:52:51

pfff. erőltették ezt a szar divattoleranciát...

ErsteBank 2009.02.16. 11:53:25

@nanena:
"de jellemükből általában hiányzik a törtetés, a karrierizmus"
kire gondolsz? Demszkyre v. a Horn Gáborra? Vagy a Kókára?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.16. 12:02:38

@ErsteBank: Szerintem - egyetértve nanenával - épp rájuk értette a törtető karrieristát. Aki hiányzik, az Kis János, a Kőszeg, a még épeszű TGM, de még Tölgyessy is, illetve azok, akik még a szadiban vannak, de hallgatnak, mert nem tudják elképzelni magukat más pártban. Meg akik nincsenek már, Eörsi, Solt,...

2009.02.16. 12:02:57

szdsz = folyamatosan a magyarok, pontosabban a többségi társadalom ellen uszító, bűnöző- és deviancia párti szélsőséges, nemzetellenes szekta. Az oktatás és az egészségügy fő szétverői.

Csak azt nem értem, hogy eddig mitől voltak népszerűek...

2009.02.16. 12:05:00

Hannibál! Dehogynem!Én amióta balesetet szenvedtem és járom illetve fekszem a " kórházat"--tapasztalom!Most is azt mondom, hogy hülye volt aki a "TVK"-t kitalálta--meg a súlyponti kórházakat létrehozta!Mert lehet hogy szar volt, de most még szarabb! Ezt ugye, nem a "zemberek" vagy a "zorvosok" csinálták?

untitled808 2009.02.16. 12:05:57

Miután eladták az országot, tönkretették a fővárost, tudatosan és módszeresen szétverték az oktatást, a sportot, az egészségügyet, a vállalkozásokat és rasszistának kiáltották ki az országot, ahol laknak és aminek szívják a vérét, majd kisajátították a korrupció legelitását maguknak, most már végre megdögölhetne, kivérezhetne és eltűnhetne a rendszerváltás óta működő legkártékonyabb alakulat.
A többi sem ártatlan, de ők a legocsmányabb fajtából valók sunyiságból, aljasságból és gonoszságból.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.16. 12:05:59

@nanena: "Ezért vették át az uralmat a pártban az ün. pragmatisták akiknek a párt már csak érdekeik elérésének eszköze lett."

Na pont ezeket nem nevezném pragmatistáknak, az épphogy egy józan műfaj lenne... ezek megélhetési ál-liberálisok, oszt annyi. Ha összehasonlítjuk a nem ok nélkül sikeres dán liberálisokkal, hamar nyilvánvaló lesz, hogy hol a hiba a készülékben. De talán nem is véletlen, hogy a dán liberalizmusról rendszerint tengermélyen hallgat az SZDSZ.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.16. 12:08:52

Szép kis temető.
KDNP, FKGP, MIÉP, Munkáspárt, SzDSz, Centrum.
+MDF?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.16. 12:09:03

Na megjöttek a trollok is, üdvözöljük őket felállva.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.16. 12:09:33

@imperial: mitől voltak népszerűek szadeszék? Modernség látszata + hatékony náciparanoia (Ördögpatás Orbán, stb...) Most éppen Mohácsi Viktória féle rásszistázókkal bővítik a c típusú szavazóbázist. (A többiek meg 1 szavazat = 1 konzerv alapon)

icelpro (törölt) · http://mousepad.blog.hu 2009.02.16. 12:09:50

Az SZDSZ szélsőséges ideológiák mentén mozgó, kórosan magyargyűlölő, társadalomromboló, államellenes szerveződés. Tagjait nálunknál szerencsésebb sorsú közép-afrikai országokban rég halálra ítélték volna, szimpatizánsaikra rárohadna a műanyaglakat.

De ez itt Magyarország, a nagy kísérlet helye, ahol az EU területén élő fehér rassz lassú kiirtásának modelkísérletét végzi a neoliberális globáltőke, mielőtt azt az egész EU-ra kiterjesztenék.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.16. 12:11:09

efes · asanisimasa.blog.hu 2009.02.16. 12:07:04
.
A Mátyás mér nem elég neked?
:DDDDDDDDDDDD

staropramen 2009.02.16. 12:13:36

Belépés a Horn kormányba, ,a Kuncze -féle pragmatisták előretörése,az alapító atyák távozása, a vidék, és a vidéki tagság teljes magára hagyása,Kóka színrelépése,a főpolgármester sorozatos bakijai, korupciós ügyek.Nem teljes a listám, bárki folytathatja .Eredmény:az első küldöttgyűlések sportcsarnokot, kogresszusi központot betöltő tömege, majd az iskolai tornaterem leválasztott kisebbik felén szellősen elférő mandátumbuherálók.Mára szavahihetőségüket vesztett vezetők, kiürült szervezetek maradtak.Nem történt meg a Kóka vonal térvesztése .Ennyi volt.
Sajnálom, hogy így történt.

Bert Sels 2009.02.16. 12:16:41

jo post, es vegre valaki foglalkozik ezzel is...

Spielberg 2009.02.16. 12:19:12

bontok egy pezsgőt, amikor számszakilag is végük.

F_Jikov 2009.02.16. 12:19:47

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ebből annyi igaz, hogy hála a szedesz tevékenységének, lett mégszarabb az egész.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.16. 12:22:33

@Vidéki: figyelmedbe ajánlanám, hogy a felirat ellenére még nem sokaknak sikerült :)

libirt 2009.02.16. 12:24:10

@icelpro: Mennyit ittál tegnap,Viki?

F_Jikov 2009.02.16. 12:26:09

Összességében én is sajnálom őket. Nemzeti liberális emberként 90-ben rájuk szavaztam. De amint elkezdődött a balra fordulásuk, soha többé nem tettem. A régi nagyok, Tölgyesi, Kiss stb. még nagy formátumú emberek voltak. Azóta maradt a megélhetési politizálás, sunyi, kis kaliberű, tehetségtelen emberekkel. Remélem a süllyesztőben végzik, nem lesz kár értük.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.16. 12:32:52

@F_Jikov: ahogy mondod... Tölgyessy Péter a mai napig korrekt ember. Ráadásul mit is mondott Göncz árpád 1992-ben:

""Jó, hogy ha jelképesen is, de az új évezred küszöbén is itt van velünk a turulmadár, hiszen azt hirdeti, hogy a magyarság fennmaradt a hadak útján, e háborúk gyötörte tájon. Megőrizte hazáját - ha csonkult hazát is -, megőrizte magyarságát. És tudom, hogy a hitét is megerősítette. Azt a hitet, ami népünket a legreménytelenebb helyzeteken is átsegítette."

Na igen, ekkor még milliós tábora volt az SZDSZ-nek. A mostani elborult szélsőkozmopolita mutyi-brahi bezzeg...

borboja 2009.02.16. 12:37:34

Vidéki 2009.02.16. 09:16:10

A szerző figyelmébe ajánlom sok temető kapuján olvasható feliratot: „Feltámadunk”

De szerencsére a zsidótemetőkben soha nincs kiírva.

Che Pel (törölt) 2009.02.16. 12:40:42

Az SZDSZ a multinacionális finánctőke imperialista szellemének lelkes kollaboráns kiszolgálója. S mint ilyen, nem célja a nemzet felemelése!

bvb09 2009.02.16. 12:41:00

...."hogy mivé lett az SZDSZ: egy pattanás már csak az MSZP seggén"...

Winston007 2009.02.16. 12:41:43

Sziasztok,

nem lenne gond a liberalizmussal. Csak nalunk egy felreertelmezett formaja mukodik. Nemetorszagban ha felgyujtanak egy mecsetet mondjuk (nem nagyon szokott elofordulni) vagy egy drogost letartoztatnak. Akkor a liberalisok meg s emozdulnak, de ha egy vallalkozokat erinto adot emelni akarnak. Na, olyankor vonulnak az utcara keritest razni. (Sarkitottam persze.) Nalunk csak ezt a tarsadalmi , ember jogi vonalat nyomjak pedig a liberalizmus napi szintu gazdasagi kerdesekben is tetten erheto lenne. En csak annyit mondok: tobb SZDSZ,kevesebb ado. Es en meg rajuk szavaztam , meg segitettem ,meg minden. En kerek elnezest!

Che Pel (törölt) 2009.02.16. 12:42:58

@borboja:

Tovább gombolyítva a fonalat, még jó, hogy nem:
"Fel! Támadunk!"

Fekete Pákó 2009.02.16. 12:43:04

remélem eltűnnek a picsába végre

Che Pel (törölt) 2009.02.16. 12:50:05

@Winston007:

Igazad van! Nem feltétlenül az eszmével van baj, sokkal inkább azokkal, akik ezen eszme nevében tevékenykednek a társadalmunkban, és olyan kártékony pusztítást végeztek (végeznek), hogy kérdéses, egyáltalán túléli-e a nemzet. És ha igen, hány generáció kell hozzá.

fynndafrail 2009.02.16. 12:51:07

Azt hiszem elég sokan leszünk akik pezsgőt bontunk az SZDSZ halálának hírére.

Pedig semmi mást nem kellene tenniük mint valódi liberális eszmék mentén valódi liberális politikát vinni. De ez a hazug, korrupt és gonosz mutatvány amivel lassan húsz éve örvendeztetnek, ez nem vezet sehova.

borpancsoló 2009.02.16. 12:54:27

És agyhalott, mert nem veszik észre, hogy komoly baj van akkor, ha a jobbik támogatottsága a kétszerese az övéknek.

Vagy észreveszik, de nem csinálnak semmit, szerintük minden jó úgy ahogy, a birka náci nép a hibás.

Che Pel (törölt) 2009.02.16. 12:56:24

@fynndafrail:

Szerintem, nincs igazad. Igenis vezet valahová: nekik nem céljuk a nemzet felemelése. Nekik csak a saját (és pereputtyuk) zsebének irgalmatlan megtömése a céljuk. Ezt úgy tudják elérni, hogy eladnak mindent a multiknak, leépítik a nemzetgazdaságot, hogy könnyebben lehessen privatizálni, amiből hatalmas summákat szakítanak ki zsebbe a közvetítésért. MINDENT ENNEK RENDELNEK ALÁ! Egyéb tényezőket nem érdemes firtatni (zsidóbérenc, stb.), mert nehéz bizonyítani...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.16. 12:57:39

@fynndafrail: csak egy kieg: MAGYAR liberális politikát kéne folytatniuk. Az eszmeirány nem öncélú, Szécheny, Kossuth, Deák még tudták ezt. Valahol Jászi/Károlyi mentén kezdtek teljesen meghibbanni és sajna ezt az ágat képviselik manapság is.

Káposztakukac 2009.02.16. 13:01:39

választásoknál úgyis újra megkapják az 5% körüli szavazatokat. akárcsak az mdf mellesleg. miéppel nem érdemes összehasinlítani, a miép buktát a jobbik megjelenése jelentette. az szdsz-nek viszont nincs hasonló konkurrenciapártja.

CCCP 2009.02.16. 13:03:32

Az SZDSZ is radikális párt. A radikális hazudozók pártja.

Hosszasan lehetne sorolni hogy az MSZP-vel karöltve hogyan süllyesztették jelenlegi állapotába a országot.

Egy eredményt mondhatnak magukénak, a zsidózó, cigányozó szélső jobb életre keltését, egységbe kovácsolódásának a motiválását.

Amikor még még mindenki úgy tudta hogy dübörög a gazdaság, de ők már tudták mekkora a költségvetési hiány, a 2006-os a költségvetésbe még bele vettették az ÁFA csökkentést. 300 milliárdos bevétel kiesést okozott. Kuncze diadalittasan kiállt, azt hörögte: "Na ezt is megcsináltuk".

F_Jikov 2009.02.16. 13:20:29

@Káposztakukac: Összességében az irány egyértelmű: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/Elections_hun.png A 2006-os kismértékű emelkedést az MSZP-s átszavazók adták. 2010-ben viszont nem lehet építeni az átszavazókra. Ha a választók lemorzsolódása tovább tart, akkor a szadinak 2010 lesz a vég.

rulla 2009.02.16. 13:21:47

@Winston007: Elnézve! :) Én sem voltam "különb" én az mszp-re szavaztam 2006-ban... szintén elnézést kérek, tanultam a hibámból.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.16. 13:23:23

@nanena:

Tisztelettel, ez marhaság. A kezdet kezdetétől pontosan az az értelmiségi elit vezette az SZDSZ-t tévútra (máson sohasem volt), a demokrácia szempontjából. Kezdettől hazugságra épült az egész. Nem mintha ebben különböztek volna bármely más párttól.
Hasonló gondolatok bővebben itt:

www.kibulizottorszag.net

(Annak ki még nem ismeri)

beavereater [AT] 2009.02.16. 13:28:20

@F_Jikov: így igaz, 2006-ban sajnos rájuk szavaztam, mert úgy gondoltam, nem demokrácia az, ha csak két párt van a parlamentben. Életemben nem tévedtem még ekkorát, azóta is nagyon bánom.
Viszont még egyszer nem fogom elkövetni ezt a hibát... izé bűnt...

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.16. 13:36:13

@A Nép - Te vagy!: OFF már múltkor szóltunk, h ne reklámozd orrba-szájba minden posztnál ugyanazt. ha gondolod, állítsd be a profilodnál, hogy látszódjon a neved mellett, de ne szemetelj minden posztba mindenféle blogokban. a következő ilyennél figyelmeztetés nélkül kimoderáljuk a hozzászólásod. /OFF

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2009.02.16. 13:37:28

Apám is rájuk szavazott 90-ben mert akkor még jó pártnak tűntek. Jó emberek voltak benne + eléggé szociellenesek voltak "Koalíció a szocikkal? Soha amíg élünk!" de hogy azóta mi lett belőlük? Szégyen...

Rá Dios 2009.02.16. 13:42:25

@ErsteBank: Elsős, "elsőpados" lévén az igazi régieket nem ismerheted, ugye? Kisst, Tardost, Tölgyessit, Hodosánt, Rajkot, és sokakat még...

Rá Dios 2009.02.16. 13:43:27

@borboja: Akkor Jézus esete a kivétel? Vele hogy számolsz el?

Rá Dios 2009.02.16. 13:44:42

@rulla: Látos, én meg 1998-ban szavaztam a Fideszre, ahogy Te később az MSZP-re :-)

Piraeus 2009.02.16. 13:44:47

@E-one:
E-one te most viccelsz?
SZDSZ mint liberális párt? Amelyik "traktorral behajtani tilos" táblákkal tiltja ki a tiltakozókat a városból? Amelyiknek az elnöke egy rendőrök által összevert képviselőn gúnyolódik a parlamentben? Amelyiknek a főpolgármestere kitüntet egy rendőrkapitányt, akinek a keze alatt a rendőrök embereket vertek?

Még egyszer kérdezem: SZDSZ mint liberális párt??

15-20%-nyi liberális szavazó? Itt?
Persze kérdés mit nevezünk liberálisnak...

És szerinted az SZDSZ, vagy inkább a "liberális párt" léte csak hatalom- és választástechnikai kérdés? Milyen eddigi vezéreszméket kell "elbúcsúztatni, elintézni", miket kell inkább behozni?

Jobban tennéd, ha liberalizmus helyett őszintén egzisztenciális célokra hivatkoznál...

Na az ilyen mentalitás miatt nincs liberális párt Magyarországon baszki.

:((((

steverubellreborn 2009.02.16. 13:50:36

@E-one:
avval elég nehéz kampányolni,hogy mi intelligensebben lopunk a másik kát pártnál.Ez csak azért jutott eszembe,mert a szadisták mindent megtettek a mutyi és a korrupció mentes Magyarországért.
Kezdve a kakaóbiztos számítógépeken át az Erzsébetvárosi ingatlanbalhéig.Akkor még nem beszéltünk a Kóka Johnnyról aki egyik hídfőállása,tartóoszlopa a zűrös pénzügynek és jól ismert pökhendi arroganciának.
Politikai Muppetba való az egész banda.
Meg az országhatáron túl sehol sem jegyzett "szakértőik"aki egészen jól megélnek a kamuliberális pártmutyikból. A legszomorúbb,hogy sikerült lezüllesztenei a magyaroszági liberalizmust is,hiszen evvel kapcsolatba csak az általuk képviselt neolberális ideológia-annak is a legalja-fog a választók eszébe jutni,holott a liberelizmusnak sok 20.század végi egymással is vitázó irányzata van.

Magyarnaba 2009.02.16. 13:52:35

Az SZDSZ szinte észrevétlenül elárulta a liberalizmus történelmi esélykiegyenlítő és esélyteremtő hagyományait. Mindössze néhány emblematikusnak hazudott fügefalevelet hagyott maga előtt, mint pl. a melegek jogai.

A Kóka-féle SZDSZ valójában egy szélsőségesen piacimádó, napjaink valódi problémáira választ adni képtelen szervezet. A valódi értelmiségiek hiányát jól mutatja a párt teljes ötlettelensége a gazdasági-pénzügyi válság kapcsán. Sehol senki, aki hitelesen képviselhetne egy paradigmaváltást, egy megújulást, új mondanivalót. Foglyai lettek a csődbe jutott piaci radikalizmus ideológiájának, amely a földi mennyországot ígérte, de csak egy szemétdombot izzadott ki. (Lásd még: kommunisták, fasiszták).

Konrád úr! Szégyellje magát, megnézhetné hogy kik mellé engedi leírni a nevét!

steverubellreborn 2009.02.16. 13:54:13

@Herr SturmLiberator:
Miért Jászi vagy Károlyi nem volt magyar?
Egyébként az a párt amit pusztán ideológia célok nmentén hoznak létre kb-egy napig életképes.

Piraeus 2009.02.16. 13:54:21

@steverubellreborn: "A legszomorúbb,hogy sikerült lezüllesztenei a magyaroszági liberalizmust is,hiszen evvel kapcsolatba csak az általuk képviselt neolberális ideológia-annak is a legalja-fog a választók eszébe jutni"

Így van.
:(

Rwindx 2009.02.16. 13:56:25

@E-one:
"okot adhat a 15-20%-nyi liberálisnak, hogy egyáltalán szavazzanak, és ha igen, akkor az SZDSZ-re"

Az a 15-20% réges régen nem tartja liberálisnak az szdsz-t. Valami másnak, valami förmedvénynek, ami megcsúfolja a liberális szót és liberális elveket.

Megnyugodhatsz, ezen 15-20% többsége szavazni fog, arra hogy az szdsz ne csak agyhalott legyen, hanem teljesen halott.

üdv:
egy hajdan volt szdsz szavazó.

steverubellreborn 2009.02.16. 13:56:28

@E-one:
te már élsz a azadi által soha meg nem valósított lágydrog dekriminalizációval és betépve 15-20 % liberális szavazót vizionálsz ide?

steverubellreborn 2009.02.16. 13:57:10

szadi
ez tényleg az,hogy elgépeltem.

steverubellreborn 2009.02.16. 14:05:54

@Magyarnaba:

Kókát jól kitömték a biztosítók pénzzel-miután felmérték a piacot-de rossz emberre tettek. Azóta látható,hogy Kóka a Dr Bukóvári előnevet is rányomtathatná a névjegyére.
Az EP listáról meg látható,hogy a szadi mennyire tud megújulni:lejárt szavatosságú politikusok és egy pr roma.
Demszky Gábor még egy utolsó kört akar futni-persze az országért-ha már többet főpolgármester nem tud lenni.Vastag a bőr a képén az biztos.

steverubellreborn 2009.02.16. 14:09:25

@Che Pel:
persze,hogyne zsidóbérenc.
max a te neonyilas fantáziádban.

steverubellreborn 2009.02.16. 14:11:31

@Bölcs Ész:
az mi?
azt érted ezalatt,hogy midnenkinek egyenlő jogai vannak emberi jogon egy társadalomban?
ezt ők se vették komolyan csak a politikai lózungok szintjén.

steverubellreborn 2009.02.16. 14:32:59

@borboja:
hehe,megtudnád mondani,hogy mi van kiírva?
Nem kell héberül, elég lesz annak a magyar fordítása!

Magyarnaba 2009.02.16. 14:49:39

@steverubellreborn:

Azért persze, sejteni lehetett korábban is, hogy kik álltak a nagy rendszerliberalizáló lendület mögött: pénzügyi érdek. Az SZDSZ kormányban töltött két éve nagyszerű példája annak, hogy miként lehet értékesíteni a szavazók által kiosztott OGY-i pozíciót.

Ettől kezdve inkább az lesz az érdekes, hogy mi lesz az SZDSZ helyén. Én nagyon remélem, hogy az újraszerveződő liberálisok a nem a szadesz kihűlő hulláját akarják majd birtokba venni, hanem inkább új pártot csinálnak maguknak.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.16. 15:18:25

@tsabeeka:

Erre válaszoltam is nektek, kérdéssel, és volt egy pár a bejegyzésetek miatt ugyancsak kiakadó kommentár. Azt hittem ezek meggyőztek.

Megtudhatnám, hogy ha

1. amit mondok érdemben a témához kapcsolódik,
2. a link amit beteszek szervesen a témához kapcsolódó írásé,
3. semmiféle kereskedelmi szempont a linkkel kapcsolatban nem létezik,
4. az írás amihez a link vezet abszolút kultúrált,

akkor mi a probléma?

Van arra valamiféle szabály, hogy egy személy különböző posztokhoz nem adhatja meg ugyanazt a linket, akkor sem ha az egyértelműen ott szereplő témákhoz tartozik?

Van olyan szabály ami előírja, hogy ugyanaz az ember csak esetről esetre változó linket adhat meg?

Ki fogtok törülni más politikai íráshoz vezető linkeket is?

Vagy egészen egyszerűen ez Magyarország ahol minden téren az önkényesség érvényesül, akkor miért ne itt is és az a szempont, hogy ti most így érzitek?

Azt nem szeretném gondolni, hogy az írás tartalmának ismertebbé válását szeretnétek elgáncsolni vagyis poltikai cenzúrát szeretnétek gyakorolni.

Szeretném érteni a szempontotokat, aminek nevében arra gondoltok, hogy egy (meglehetősen egyedülálló) politikai üzenetet elfojtsatok. Azt hittem ezek a blogok a vélemények és eszmék kultúrált keretek közötti szabad áramlását hivatottak elősegíteni. Az én tevékenységem ennek semmilyen tekintetben sem mond ellen.

Nincs itt valamelyik ponton esetleg részetekről valami félreértés?

Figyelek.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.16. 15:24:35

@A Nép - Te vagy!: nem törlünk linket, csak a spamet. a szabály az, hogy ne reklámozd mindig ugyanazt. már belinkelted csak ide, a gulyásra is vagy 20x, úgyhogy innentől kezdve fizettet hirdetésként tudunk helyt adni neki. ha további, ezzel a témával kapcsolatos kérdésed van, keress meg minket mailben, ne szemeteljük tele nem vonatkozó kommentekkel a posztokat. részemről lezárva, többit mailben, ha gondolod.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.16. 15:32:23

@tsabeeka:

Értem, önkény.

Merthogy ez:

„ne szemeteljük tele nem vonatkozó kommentekkel a posztokat”

nem igaz. Rámutattam. Láthatjátok, hogy így van. Mindenki láthatja.

Én szeretném nyilvánosan megbeszélni, mert mindenkire tartozik, mert ti is úgy kezdtétek, és mert én demokrata vagyok.

Akkor, ha gondoljátok, jöhet az erőszak.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.02.16. 15:37:02

@A Nép - Te vagy!: ezt az "önkényt" úgy hívják, hogy netes etikett. viccesebbnek szánva netikett. ahogy az én nickem (felhasználónevem) mellett is ott egy oldal, úgy ezt te is meg tudod oldani, ha akarod. megkértünk rá szépen (kétszer), hogy ne másolgasd be mindenhova ugyanazt a linket. ne mártírkodj, csak tanulj meg a neten is demokrata lenni, ne csak linket másolgatni. köszi.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.16. 15:38:25

@tsabeeka:

Egyébként ha kívánod idemásolhatok egyes részeket is az írásból, ami félreérthetetlenül mutatja, hogy mennyire a jelenlegi témára vonatkozik.
Mint mindig mindenre amihez megadtam.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.16. 15:47:23

@tsabeeka:

A demokratikus magatartás fontos jellemzője, hogy az ember nem próbál meg más helyett gondolkozni. Jó okom van rá, miért úgy adom meg a témához tartozó linket, ahogy és nem más dolga előírni nekem.

Mondom, HA linkeket lehet és szokás megadni, HA a témához kapcsolódnak, akkor az, hogy hányszor (ha nem ugyanabban posztban) nem szempont. Az ismétléstől semmi sem spam, csak az irrelevanciától lehet az.

Olvastad egyébként?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.16. 19:53:06

minden oké...?

amúgy valaki írta, hogy pezsgőt bont az szdsz eltűnésére..., nos én is...
vörös pezsgőt, az a kedvencem...
süti beállítások módosítása