/>

A Fideszt, mégpedig láthatóan elsöprő többséggel. Kívánja még az ingatlanadó, a ____adó és az *****adó ötletének elvetését, a korábban kivetett adók egy részének eltörlését, hétfőre Győzikét, péntekre a Dallast, valamint, úgy tűnik, a Bors magazint, amely a lappiacon egyedüliként tudta növelni tavaly nyár óta példányszámát.

Az első pontnál maradva: egyértelműen látszik a politikai helyzet, a Fidesz nyerne, ha most vasárnap lennének a választások. Nincs is ezzel semmi probléma, még a szocialisták számára sem fog összedőlni a világ. Ilyen ez a demokrácia.

Az viszont már felettébb érdekes lenne (nem hiszem, hogy az lesz), ha a Fidesz elkezdené megcsinálni, amit kíván a magyar nemzet. Egy-egy Bors-előfizetés minden családnak még csak-csak belefér, de rémisztő még csak belegondolni is abba, hogy mi történik egy kádárista álmából még fel nem ébredt országgal, ha az "ingyen mindent (legalábbis nekem)" szintjén álló embertömegek kifognak egy aranyhalat. Mert akkor jőni fog, ha jőni kell, a nagyszerű halál.

Mindenesetre reméljük közösen, hogy Orbán Viktornak lesz annyi esze 1 év múlva, hogy a népakaratot Szíjjártóval együtt táppénzre küldi, ő meg nekifog a munkának.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr61121478

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.05.15. 12:40:04

JövőképA FIDESZ-ben az a jó, hogy szinte minden mondatuk mellé oda lehet tenni egy másikat, amit szintén ők mondtak, mégis valahogy pont az ellenkezője az elsőnek (oké, ez mondjuk a többi pártra is igaz, de rájuk hatványozottan). És itt nem kell nagy időt…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem vagyok fideszes 2009.05.14. 16:27:42

Orbán demagóg, de nem hülye.

SzaSza0909 2009.05.14. 16:37:15

Még most is azt nyögjük, hogy 2002 őszén az történt, amit a nép kívánt....

aBringakirály 2009.05.14. 16:38:26

Ezeknél nehéz is lesz hülyébbnek lenni. Remélem, nem próbálja meg!

Nem vagyok fideszes 2009.05.14. 16:39:43

@sandorn:

Nagy marhaságot nem is tehet, még a 2/3-ával (amit baromira remélek, hogy nem kap meg) is be van határolva (EU, IMF stb.) Vélhetően úgy csinál majd, mint Fico a Dzurinda-kormány után, visszavon tessék-lássék pár korábbi intézkedést, de a lényeget nem piszkálja és amikor elkezdenek jönni ez eredmények, learatja a babérokat.

eventus 2009.05.14. 16:40:37

tsabeeka

Most ez azért, hogy írjál valamit?
Se eleje, se vége. nem is nagyon ironikus.
Azt meg mindenki tudja, hogy a Fidesz nyerne.
Ez nagyon gyenge lett, és mégis főoldal...

Rá Dios 2009.05.14. 16:42:03

Lám, lám, már meg is kezdődött a kemény, de igazságos intézkedések lebontása, felvizezése. Az ingatlanadó csdak 30 mio fölött: ez nem adó, adó az amit mindenki fizet valamilyen mértékben. Ez vagyondézsma, a háború után is volt, akkor adták neki ezt a kifejező nevet.
Miért nem lehet összevetni a jövedelmet a vagyonnal? A különbség után egyszer megállapítanák az adóhányadot ésd arra lehet hitelt,. jelzálogot, haladékot kapni. majd kisimul, nem lesznek a házak vaghy a csecsecsemő vagy a nagyi nevén, hanem azé lesz, akié.k

Mister47 2009.05.14. 16:43:41

"ingyen mindent (legalábbis nekem)"

Ezt az panelt már egy ideje ismételgetik (főleg bértollnokok és kormánypártiak), de ezzel szemben az a pontos meghatározás, hogy:

Nem akarunk fizetni...:

1. A semmiért. Vagyis olyasmiért, amiért nem kapunk cserébe semmit (pl. parkolódíj)

2. Olyasmiért amit már egyszer (vagy többször) kifizettünk vastagon (pl.: autópálya, ingatlanadó stb.)

3. Úgy, hogy a kínkeservesen megkeresett pénzünk (amit befizetnénk adóba, hogy fenntartsuk a közöst) az bizonyos politikusok és barátaik magánbankszámláját gazdagítsa, akik utána elénk állnak és egyszerűen letolvajoznak minket

2009.05.14. 16:43:50

@Lófasz Hadnagy: Elég baj az, hogy demagóg.

De én előre jelzem, hogy annyit a Fidesz-kormány alatt is megtennék a hazáért, hogy nem kérem a bors-előfizetést. :)

cooper (törölt) 2009.05.14. 16:53:46

Most akkor hazudik vagy nem hazudik? :)

QM 2009.05.14. 16:53:55

"Miért nem lehet összevetni a jövedelmet a vagyonnal?"

Lehet, hogy azért, mert ma ha fedél van a fejed felett, az nem azt jelenti, hogy a te jövedelmedből épűlt, hanem a szüleid... dédszüleid jövedelméből, ami után szép örökösödési és egyébb illeték, harácsot lenyúlt már az állam. És a te keresetedből még a fenntartása is épphogy elég. Ja tudom! Adjam el és költözzek a híd alá. Miért is? Ja tudom, hogy ne a "magyar nemzet" érezze jól magát, hanem a kik által is behatárólt mozgástér? Ja az IMF.
Azaz ki a pöcst érdekel, hogy mit akar a "magyar"(vagy bármelyik nép), a lényeg, hogy az IMF mit akar, és minden nációnak kutya kötelessége azt akarni, amit az IMF + Világbank.
Ráadásul ők jól megtudják jutalmazni épnyúzó híveiket. Titeket is vár a jól megérdemelt, világbanki igagatói állás.

agyament 2009.05.14. 16:54:44

@Mister47: szerinted 2010 májusa után ez mind nem ugyanígy lesz? muhhaha

1, 2. nem a semmiért fizetnél jobb esetben, hanem elvileg a fenntartásért (felújítások, takarítás, support, stb) - ez az ideális állapot, itthon tényleg nem ezért fizetsz, ez igaz
3. te ugyanezt tennéd, ha odakerülnél.

rád is pontosan illik a "mindent ingyen" leírás, ne aggódj. max te ügyesebben hazudsz magadnak.

Art Mooney 2009.05.14. 17:15:20

@eventus: ha nem tunt volna fel, elindult a kampany. az index volt h kritikus volt, most hirtelen eltolodott a szamukra otthonos mszp-szdsz iranyba, nyilvan tortent egy megallapodas a hatterben.

a strategia vszleg a kovetkezo lesz (ebben a sorrendben):
- fenyegetes a naciveszellyel, magyar-cigany ellentet mesterseges kielezese, polgarhaborus feszultseg szitasa stb.
- fidesz-szavazok elbizonytalanitasa
- bajnai sztarolasa, fenyegetes azzal hha nincs "szakertoi" (muhaha) kormany, akkor crash van
- bajnai "eredmenyeinek" csillogtatasa (a takony cukrozasa)

persze reszben indirekte, pld. megfelelo fooldalas postvalasztassal.

a postolot meg hagyd beken, o szimplan ennyit tud. ne feledd, meg ez utan a 7 ev utan is van 11% aki az mszp-szdszre szavazna, el tudod kepzelni milyenek :)

SZEM-Pont 2009.05.14. 17:17:28

@Lófasz Hadnagy: Te valóban egy kibaszott nagy lófasz vagy, mi lenne, ha meg sem szólalnál, hiszen a véleményed még a wc papírt sem helyetesíti. Inkább nyalj tovább a komcsiknak, azzal jobban jársz.

Mister47 2009.05.14. 17:18:58

@agyament:

Nem tudom mi lesz ha jön a Fidesz, találgatni persze lehet, meg előre leírni őket, de ez fikció egyelőre. Ami most van (és volt az elmúlt 7 évben) az viszont tény. A kettő nem ugyanaz, ezt ne keverd össze.

Ahogyan azt se, hogy te szerinted mi lenne az ideális (lásd 1-2. pont), a jelenlegi tények mást mutatnak. Fizetni is jelenidőben kell, nem majd a távoli jövőben, amikor majd minden "ideálisan" fog működni.

3. pont: Ismerjük egymást talán?

Goyo 2009.05.14. 17:36:40

@Lófasz Hadnagy: "és amikor elkezdenek jönni ez eredmények, learatja a babérokat."

Orbánnak erre éveket kell várnia majd. Nem tudja az első 100 napban azonnal megtenni, mint 2002-ben sikerült. (mmint az babérnak a learatását, ha nem lenne egyértelmű)

orvian 2009.05.14. 17:36:58

A minap láttam egy embert,aki ingával vállalt rontáseltávolítást.És telefonáltak neki....

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.05.14. 17:37:59

QM: "Lehet, hogy azért, mert ma ha fedél van a fejed felett, az nem azt jelenti, hogy a te jövedelmedből épűlt, hanem a szüleid... dédszüleid jövedelméből, ami után szép örökösödési és egyébb illeték, harácsot lenyúlt már az állam"

Ezzel az erővel azért annak PONTOSAN utána lehet nézni, ha valaki minimálbérre bejelentetten kp vett az utóbbi 5 évben nagyobb értékű ingatlant és örökösödési illetéket sem fizetett, mert nem volt miért...

Mitya Ivanov 2009.05.14. 17:46:26

de sza egy poszt te jó ég. Legalább optimista a végkifejlete.
Nagyon jól tudja a fideszben mindenki hogy mit kell tenni.

schnee 2009.05.14. 17:48:41

@Lófasz Hadnagy: melyik lényeget nem piszkálja? Én nem emlékszem érdemi lépésre az elmúlt 6-7 évből

Bakter 2009.05.14. 17:50:53

Kíváncsi leszek, mikor jön el Vitya őszödje. Mert előbb-utóbb valamilyen formában eljön. Az emberek pedig rádöbbennek, hogy a nép nagy fia nem azért töltötte éveken át a kolbászt, hogy majd abból építse fel a kerítéseket.

schnee 2009.05.14. 17:50:59

@Rá Dios: komcsi taktika. Húzd meg - ereszd meg. Régóta csinálják.....

Tímár Mihály 2009.05.14. 17:51:48

@Mister47:
1. A parkolódíjat a parkolóhelyért fizeted. Ha ugyanis nem lenne parkolódíj, akkor még többen járnának mindennap autóval és egyáltalán nem tudnál parkolót találni. Jó lenne, ha nem lopnák el az ebből befolyó összeget, hanem a tömegközlekedésre költenék.

2. Az autópályát fizesse (elsősorban) az, aki használja. Nekem nincs is autóm, akkor az én adómból miért építenek autópályát? (Természetesen örülök neki, hogy költenek rá az adómból, de az is jó, hogy legalább egy kis töredékét az autópályadíjból finanszírozzák.)

3. Igen, nagyon nagy gáz, amennyit ellopnak. De ez legrosszabb esetben is kb. a beszedett adó 5 %-a. A többi 95 % a tanárok, orvosok, tűzoltók, rendőrök és katonák fizetése, a nyugdíjasok nyugdíjának egy része, a családi pótlék, stb.

4. Nem mindegy, hogy mire, és hogyan szednek be adót. Az adórendszer ösztönözhet munkára is (alacsony szja), megtakarításra is (alacsony pl. a befektetésekből származó jövedelmek kamata). Büntetheti a fogyasztást (magas ÁFA) és az értéket nem termelő vagyonfelhalmozást (drága autók, nagy házak magasabb adója). Az ingatlanadó hatására pl. a gazdagabbak inkább kisebb házat vesznek és a maradék pénzüket vállakozásba fektetik. Ez pl. a gazdaságot ösztönzi.

viks 2009.05.14. 17:56:53

@Lófasz Hadnagy: "Orbán demagóg, de nem hülye." - Helyesbítek - Orbán demagóg a prolikkal - populista meg azokkal akik értik is.

Adaptív tehát okos.)

schnee 2009.05.14. 17:58:53

@phorvath: a 4. ponthoz lenne egy kérdésem: Mi a normális méretű ház? BP környékén egy kis (

Kalmár 2009.05.14. 18:00:39

Milyen furcsa, hogy azon aggódsz mit csinál majd a Fidesz?
Engem sokkal jobban zavar az, hogy mit csináltak eddig a szocik és még a hátralévő időben mit tolnak el.
Egy ilyen tatárjárás után nem lehet bénábban kormányozni.
Ebben biztos vagyok.

schnee 2009.05.14. 18:02:06

@schnee: bakker eltűnt a post második fele....

100 m2-nél kisebb) ház is 30 millió felett van. Ez miért luxus? Vagy egy belvárosi 80 m2-es lakás (ez is elérheti a 30 milliót)?

Nem vagyok ingatlanadó ellenes, de a jelen bevezetés egy káosz. pl. ha az SZJA-ból learható lenne, akkor a tisztelséges (adózott) jövedelemből épült házaknál 0-ás lenne a megoldás.

NekemSeKönnyü 2009.05.14. 18:11:18

@QM: Nem most töröltük el a "haláladót"?

Simplicio 2009.05.14. 18:14:17

Tóta W.-nél már ajánlottam fogadást. Van rá egy Tesco-gazdaságos tízesem, hogy a Fidesz választás után kiáll és bemondja "rosszabb a helyezet, mint gondoltuk" nem tudjuk megtartani, amit ígértünk, de azért pl.: a GYES-t (a költségvetés kb. 0,05%-a) visszaállítjuk a régire. (Na jó a második része az tipp).

Dr_D · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.05.14. 18:14:55

meglepnek ezek a reménykedő kommentek... én is szeretnék reménykedni, de amilyen megnyilvánulásokat láttam ettől a párttól ez alatt a pár év alatt az elfojtotta bennem az optimizmus minden csíráját. őszintén szólva legalább annyira tartok tőlük mint attól, ha az maszop folytatja...

Hefe 2009.05.14. 18:40:36

Viktorunk (ha nyer) nem fog semmit csinalni. Amit az mszp meghuz, azon nem fog engedni, o sem akar tobb hianyt. Megszoritani nem fog, mert abba bele lehet bukni mint lattuk. Helyette majd var, hogy a vilagvalsag amerikaban megoldodjon, es ezt a gazdasagi javulast sajat erdemekent fogja eladni.
Emellett a regrol ismert modszerrel fogja majd kitalicskazni az allami penzt meg allami vagyont. Ahogy szokta volt.

tripanek (törölt) 2009.05.14. 18:41:56

"Miért nem lehet összevetni a jövedelmet a vagyonnal?"

Mert az túl sok Bajnai, Oszkó és Simor féle emberkének fájna.

insect02 · http://autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/363-ferrari 2009.05.14. 18:43:15

hát igen... ettől tartok én is... sőt ami még rosszabb lehet az az,hogy azokat a folyamatokat amik hiánycsökkentőek lehetnének és az mszp már elindított vissza fogja csinálni, és még az esély is elvész a javulásra.

Rendszerhiba 2009.05.14. 18:46:53

Nálam hiba van a rendszerben!

Leegyszerűsítve, távirati stílusban:

Tudom azt, hogy Antalék az egész kárpótlási rendszert elb...szták. A komcsikat meg vagyonhoz, hatalomhoz segítették!
Tudom azt, hogy Hornék a Bokros csomagból csak a Light verziót csinálták végig, inkább privatizáltak eszetlenül.
Tudom, hogy az Orbánék két kézzel szórták a megspórolt pénzt, ám, semmi maradandót, értékteremtőt nem alkottak.
Tudom, hogy Medgyessy a 100 napos programjával többet ártott az országnak, mint az Orbánék, Hornék és Antalék együttvéve.
Tudom, hogy Gyurcsány csak egy hazug hangember, aki tolvaj bandával vette körbe magát.
És végül.. Tudom, hogy az Orbán egy hataloméhes pali, ki akár az ország érdekeit is semmibe veszi, csak hogy a bársonyszékbe betehesse hátsóját.

Tudom, hogy nincs jó megoldás jelen esetben.
Nincs oly politikus, aki jelen esetben alkalmas lenne az ország vezetésére!
Mondhatnám, hogy Gyurcsány /Bajnai/ helyett bárki jobb lesz, csak jöjjön!
De valahogy kétségeim vannak 2010 utáni kormány tisztességével és hozzáértésével kapcsolatban... /is/

MasterMason 2009.05.14. 18:47:03

Mit akar a Magyar Nemzet?
http://www.indavideo.hu/video/Allamtitok_80_evre

A videó végén megtudja mindenki!

Nem vagyok fideszes 2009.05.14. 18:47:14

@SZEM-Pont:

Köszönjük az értékes hozzászólást, fényesen bizonyítottad ékes szellemi képességeidet.

Szedd inkább rendesen a gyógyszereidet, ne szomorítsd el a doktor bácsik szívét!

Invictus 2009.05.14. 18:48:48

@Dr_D: Nekem a 98-02 közötti kormányzásuk azért azt jelzi, hogy kevésbé idióták, mint a maszop.
Valamiből neki tudott látni osztogatni Megyó 2002-ben, ugye... a többi csak rossz duma (ők is bepróbálkoztak azért a fidesz már minden pénzt lenyúlt stb. dumával kormányváltáskor).

VIKUNYA 2009.05.14. 18:53:15

Szíjártó egy barom. Nyilván nem véletlenül van ott, ahol. No de én nem aggódok, ennél a fostalicskánál, ami hét éve van, nem lehet rosszabb.

VIKUNYA 2009.05.14. 18:58:12

Orbánék már bizonyították, hogy rengeteg idiótaságra képesek, máriaországás, koronaúsztatós frusztrált antikomenista roadshow, stb... DE ... leszarom, mert akkor bizony rosszabbul éltem, mint négy éve, és mégis visszasírom azokat az idióta időket, mert ez a mostani bagázs mindent képes volt alulmúlni, úgyhogy engem nem érdekel, mit ígér az Orbán, meg mit fognak kezden magukkal, biztos vagyok benne, hogy csak jobb lehet ennél a szerencsétlen, lúzer, reformdemagóg elefántaporcelánboltban társaságnál!

Dr_D · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.05.14. 19:00:39

@Invictus: legyen igazad barátom, őszintén mondom!
@VIKUNYA: szijjártónál idegesítőbb felfuvalkodottabb, irritálóbb embert keveset láttam... talán győzike lehet vele ilyen szempontból egy szinten, de azért ez tényleg egy durva példa :)

egyenlítő 2009.05.14. 19:17:13

Hogy-hogy mit fog tenni Orbán Viktor? Amit megígért, amit akarunk. Kevesebbet fogunk fizetni, és többet kapni.

Egymillió új munkahelyet. Biztosan lesz mit termelniük, és lesz kinek eladni. Az imperialista Oroszországgal és Kínával persze nem állunk szóba, fulladjanak az olajukba, a gázukba, meg az olcsó cuccaikba.

Már maga az, hogy ő a kormányfő, sok százmilliárd kamatmegtakarítást jelent.

Visszaszerezzük, ami a miénk volt. Csak határozottan azt kell mondani, hogy adjátok vissza!

Tessék tudomásul venni egyszer s mndenkorra, hogy ORBÁN VIKTOR NEM HAZUDIK. SOHA.

Kinek van még kérdése?

egyenlítő 2009.05.14. 19:20:50

@Mitya Ivanov: Ha engem hülyézel, a Nemzet Miniszterelnökét hülyézed. Ezeket mind ő ígérte nekünk.

sprenczl 2009.05.14. 19:24:42

Ez a csomó béraggódó azon van, hogy előre ajvékoljon a Fidesz miatt.

Kopi3.14 2009.05.14. 19:29:20

az ingatlanadónak ilyen formájában van gondja, de mitnha eredeti terve a személyi jövedelemadóból leírhatóság lett volna, úgy már értékelhetőbb, bár nyugdíjasok esetén is kérdéses. Örökölt ingatlannál, nem kereső esetén szitnén, pl gyerek. Aztán ha valakinek van egy ingatlana már tizenéve, a környékre meg hirtelen bejönnek az újgazadgok és felmennek az árak, akkor miért fizessen hirtelen valami olyanért, amiért korábban nem kellett neki? fordítva is fennáll a dolog.

@tripanek: de ez probléma lenne egy Orbánnak is, megnézve a családi vagyont.

Hithű ateista 2009.05.14. 19:39:32

Viktorék soráig sírtak, hogy "szakértőu" kormány legyen. Az ő "szakértőiből.."
Most öszeszedte az maszop a "szakértőit", persze ez sem tetszik Viktoréknak.
Nem állítom, hogy jó ez így. Szerintem is a Fidesz lesz hatalmon. De félek tőlük is, mert eddíg semmit konkrétumot nem mondtak, csak annyit hogy ez így nem jó.
Könyörgöm, akkor mi a jó??
Legalább morzsát szórnának a pórnép közé, mit fognak kezdeni az országgal.
Sajnos van sejtésem: lenyúlják, szidnak mindenkit az elmúlt 7-8 évből, és majd visszasírják, hogy ŐK bezzeg mennyire jutottak volna már.
mi lennénk a föld leggazdagabb országa.
Persze.
Muhaha.
Szart se tudnak azok se.

is 2009.05.14. 19:41:30

@Mister47: a közgazdaságtant nem neked találták ki. ne is kísérletezz vele, most annyira tele vana fejed hülyeséggel. lássuk:

Nem akarunk fizetni...:

1. A semmiért. Vagyis olyasmiért, amiért nem kapunk cserébe semmit (pl. parkolódíj)

A parkolóhely az semmi? OK, szüntessük meg a parkolóhelyeket, hiszen az semmi, úgyis csak okádja a gázt a sok autó, amikor oda beáll, meg onnan elmegy. Parkolni ugye nem akarsz?

De kérdezem, hogy egy közpark az valami? Az se semmi, odamész, és nem kapsz semmit. Hát akkor azért se fizetünk. Rohadjon el az a park.

Mond neked valamit a fenntartás/üzemeltetés kifejezés? És az a fogalom, hogy szolgáltatás?

2. Olyasmiért amit már egyszer (vagy többször) kifizettünk vastagon (pl.: autópálya, ingatlanadó stb.)

Ha, és aki. Mo-n a minimálbéres BMW-s és rózsadombi villás nem fizette ki az ingatlanát/kocsiját, mert nem adózott jövedelemből vette meg. Az autópályáról lásd 1. pont.

3. Úgy, hogy a kínkeservesen megkeresett pénzünk (amit befizetnénk adóba, hogy fenntartsuk a közöst) az bizonyos politikusok és barátaik magánbankszámláját gazdagítsa, akik utána elénk állnak és egyszerűen letolvajoznak minket

Így van. Sajnos ez pártsemleges, és ezért neked csak az anarchia javasolható, ha ezt el akarod kerülni, a fejedben láthatóan dolgozol is rajta. Másrészt ez a pénz a beszedett adók kb. 3-4%-a, szóval nem sokra mennél vele, ha nem csinálnák. Akinek nem inge, annak meg nem kell magára venni a tolvajozást. Sajnos az a magyar tapasztalat, hogy az kiabál, akinek a háza ég, és az protestál, akinek a legtöbb vaj van a fején.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.14. 19:50:27

"még a szocialisták számára sem fog összedőlni a világ."

nem, a fenét nem. egyik fele börtönbe, másik fele dolgozni, csak az az 50-60 parlamenti képviselő nem lesz kinyírva.

Tehéntőgy 2009.05.14. 19:50:40

Eperjes kozeleti megnyilvanulasaikor en csak szomorkodni tudok. Iszonyatosan boldogtalan ember benyomasat kelti. Marmint vannak olyan melyen hivo emberek, akikbol vegtelen beke es szeretet arad, szegeny Eperjes viszont inkabb olyan, mint egy tepelodo aszketa. Szomoru, tenyleg.

Mister47 2009.05.14. 19:51:49

@phorvath 2009.05.14. 17:51:48
"1. A parkolódíjat a parkolóhelyért fizeted. Ha ugyanis nem lenne parkolódíj, akkor még többen járnának mindennap autóval és egyáltalán nem tudnál parkolót találni. Jó lenne, ha nem lopnák el az ebből befolyó összeget, hanem a tömegközlekedésre költenék."

A parkolóhelyért fizetem? Miért az enyém lesz ha kifizetem? Nem kapok semmilyen szolgáltatást a pénzemért, nem őrzik a kocsit, nem mossák le stb. Ellenben az utat amin parkolok az én adómból építették, és az én adómból tartják karban (szarul). A parkolódíjak meg a fene tudja hova tűnnek. Autóval meg nem azért jár az emberek többsége, mert flancol, hanem mert a tömegközlekedést leamortizálták (kilopták a pénzt abból is), és használhatatlan sok esetben. Amúgy én BKV-zom, mielőtt mást gondolnál, nap mint nap élem át minden szépségét.

"3. Igen, nagyon nagy gáz, amennyit ellopnak. De ez legrosszabb esetben is kb. a beszedett adó 5 %-a. A többi 95 % a tanárok, orvosok, tűzoltók, rendőrök és katonák fizetése, a nyugdíjasok nyugdíjának egy része, a családi pótlék, stb."

Nagyon derűsen látod, szerintem nem 5% amit ellopnak, hanem megközelíti az 50%-ot. Maguk a politikusok közvetlenül lehet, hogy kb az 5% ebből, a többi 45% meg a lentebbi szinteken párolog el, kézen-közön. Amit a sajtóban hallani (ami nem kevés), az csak a jéghegy csúcsának a legteteje csak.

"4. Nem mindegy, hogy mire, és hogyan szednek be adót. Az adórendszer ösztönözhet munkára is (alacsony szja), megtakarításra is (alacsony pl. a befektetésekből származó jövedelmek kamata). Büntetheti a fogyasztást (magas ÁFA) és az értéket nem termelő vagyonfelhalmozást (drága autók, nagy házak magasabb adója). Az ingatlanadó hatására pl. a gazdagabbak inkább kisebb házat vesznek és a maradék pénzüket vállakozásba fektetik. Ez pl. a gazdaságot ösztönzi."

Ez valóban nem mindegy, bár az ingatlanadó és egyéb vagyoni adók alapvetően kérdőjelezik meg a saját tulajdonhoz való jogot (ha a saját tulajdonom után rendszeresen fizetnem kell valakinek, és csak addig az enyém, amíg fizetek, azt ugye akkor nem tulajdonnak nevezzük, hanem bérleménynek), így alkotmányossági vetülete is van.

papamaci1 2009.05.14. 19:52:16

Mint tudjuk az IMF eddig még minden "segélyezettjét" tönkretette...
Nyugodtan lehet NEM-et mondani az IMF hitelfeltételeinek, a könnyítéstől az elengedésig. Sőt.... Ha az EU ugat , ki is lehet lépni. Egy kilépő kiváltja a dominó-hatást, és a brüsszeliek be lennének szarva. Melleleg az EU mindenképp szétesik, mert Németország , Franciaország és Anglia nem akarja és nem tudja finanszírozni. És jön Ázsia....

VIKUNYA 2009.05.14. 20:01:33

@Dr_D: én szíjártótól spontán hányingert kapok! remélem leépítik kormányon!

6.Lenin 2009.05.14. 20:04:34

Mit kiván a magyar nemzet?

Talán elsőként kellene 1 gondolkodó magyar nemzet,szerintem.

Amíg ez a szinvonal,addig semmi nem lesz.

6.Lenin 2009.05.14. 20:14:29

Amiért érdemes volt ide benézni!!

"Az ingatlanadó hatására pl. a gazdagabbak inkább kisebb házat vesznek és a maradék pénzüket vállakozásba fektetik. Ez pl. a gazdaságot ösztönzi."

Ezt hol lehetne személyesen megcsodálni???

Fizetnék is érte!

beleszolok 2009.05.14. 20:20:12

Annyira tudtam, hogy azért kell ez az egy év még a komancsoknak (azon kívűl, hogy amit lehet még ellopjanak), hogy ha jobban fog menni orbánék alatt, akkor majd lehessen mutogatni, hogy hát persze a bajnai programjának köszönhetik.

Narancs és Tetves 2009.05.14. 20:37:49

@TirolSoldier:

Remélem belegondolsz majd 1 kényelmes fotelben hátradőlve, hogy a tavalyi szakértői kormányalakítás kin és miért bukott el akkor amikor az SZDSZ kilépett a koalícióból.Ezt ma már nyilvánosan is lehet tudni. S azt is, hogy ki lett volna a jelenlegi Kordon helyett a miniszterelnök.

Csak azért mondom, mert ilyen baromságot nem kénye tájékozatlanul hangoztatnod...

nemuccaszoc 2009.05.14. 21:06:09

Szegény Győző, mennyit csuklik, ha ennyit emlegetik :)

lápi lidérc 2009.05.14. 21:08:33

@Art Mooney:
A legtöbben azért, mert a másik lehetőség a Fidesz, és azt a pofátlan lopást és stílust nem akarják még egyszer, mint ami 1998-2002 között volt.

Meg egy olyan pártot, amelyik nem csinál semmit, csak hajtogatja immár 7 éve, hogy "monnyonle" meg hogy "illegitim" (úgy, hogy fogalmuk sincs a szó jelentéséről), a cserebogárpajor-fejű Szíjártóval meg a vállatlan Cser-Palkoviccsal. Te ilyenekre szavaznál?

A többség egy értelmes alternatívát szeretne. De amíg csak a Fidesz meg az MSZP között lehet választani...

S. Annyi 2009.05.14. 21:16:53

2002-ben 4 %-os gazdasági növekedést produkált a demagóg, patás, orsós. Szerinted tényleg hülye?

S. Annyi 2009.05.14. 21:18:36

@lápi lidérc: Az a pofátlan lopás a nyomába sem érhet, amit a maszopeszdéesz 7 év alatt produkált. Nagyságrendekkel!

S. Annyi 2009.05.14. 21:21:06

@TirolSoldier: Lásd: Fidesz-program. Mondom lásd! Olvasd, utána félj!

6.Lenin 2009.05.14. 21:37:50

"A többség egy értelmes alternatívát szeretne."

2006-ban a többség az MSZP-re szavazott..
jelen pillanatban 1 értelmes alternativát szeretne...
2010-ben meg valószinűleg a Fideszre szavaz..

Akkor nem kéne leszarni,mit is akar a magyar nemzet?Úgyis a többség dönt.

Apropo!Ki az a magyar nemzet?

óóóó 2009.05.14. 22:43:51

is, te agyonművelt. hát mit kapsz a parkolódíjért?
határozd már meg, hogy mi plusz dolgot kapsz azon felül, hogy egy közpénzen ápült úttest szélén otthagyod az autód? tán örzik? az a parkolóhely akkor is ott lesz, ha nem fizet érte senki egy forintot sem.
a többi marhaságoddal nem is foglalkozok. méghogy 5 százalék a lenyult lé. talán 55.. lásd autópálya árak vagy négyes metró.

Azasöndör 2009.05.14. 23:23:04

eh, megmondom én, mit kell és lehet a legjobban megnyirbálni: 1 azt hogy tehervagonokon viszik ki a nem adózó multicégek a pénzt az országból, 2 a mérhetetlen korrupciót, amelynek során közvagyonhoz és közpénzhez férnek a "hatalmasok". rutinszerűen megy a hazaárulás, már nem is nagy dolog.

vajdasagi 2009.05.14. 23:27:36

Pedig bizony, akárhogy is lopnak, nem jutnak 5% fölé, mert valóban a nyugdijakat, tanárok/rendőrök stb. béreit nem lehet lenyúlni. A beruházásoknak valszeg több mint 50%-át lopják el, de a nagy egészben ez valóban csak 5%.

A parkolóhelyről meg: azért fizetem, hogy mert többen akarják használni, mint amennyi van belőle. Azzal hogy fizetős, sokan inkább BKV-val mennek, és javul a levegő is, meg a forgalom is gyorsabbá válik. Tehát fizetek ugyan, de én helyeslem, hogy fizetni kell. Találok helyet, pénzért le tudok parkolni. Szerintem ez jobb, mint ha ingyen lenne, de órákig kéne köröznöm, mert minden parkolóhely foglalt.

victor vacendak 2009.05.14. 23:47:22

A BKV-tól miért javulna a levegő? A dízel buszok sokkal többet ártanak, mint a sok benzines autó...

I-brahi 2009.05.15. 00:06:07

@victor vacendak: Azért, mert egy busz kb átlagosan 80 litert fogyaszt, ami egy autó optimális átlagfogyasztásának a 15-szöröse, de átlagosan egy utas két járatot vesz igénybe, egy busz pedig jóval több utast lát el, mint 2*15=30 autó.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.05.15. 00:13:35

@victor vacendak: a bkv-tól kevésbé romlik, úgy pontosabb... amúgy a dízeles busz, amit szidsz, az elvisz mondjuk 80-120 embert egy szem maga. az autó? a legtöbb autóban 1, maximum 2 ember ül... így nyugodtan szorozd be egy autó hatását úgy 40-50-nel és úgy mérd 1 buszhoz...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.05.15. 00:15:47

amúgy meg a köznépnek elég sokat számít az, hogy a maszopot és a fityiszt is látták már alkotni. és mint a plebs egyik tagja - pesti senkiházi, igen - egyiktől se voltam elájulva. állítom, hogy ha egy normális, vagy ahhoz közeli programot írna bárki, egy beszélő csimpánz is alkalmasabb annak megvalósítására, mint a jelenlegi kínálat. ez elég szomorú...

victor vacendak 2009.05.15. 00:46:36

@ylion: A fogyasztásnak mi köze a környezethez? A dízel rákkeltő részecske kibocsátása a gond, ami a buszok esetén 40x-ese egy benzines autóénak. Azaz, ha csak nicsn mindig minimum 40 ember a buszon, autóval kevéssé szennyezed a levegőt. És akkor még csak az 1 embert szállító autót kompenzélja, ha már 2 vagy 3 utazik a kocsiban, messze alul marad a busz. A szmogriadó is ezért volt pár hónapja. Nem a rendszámokat kellett volna nézni, hanem a dízleeket leállítani. És máris tisztább a levegő.

R242 2009.05.15. 02:07:48

én meg remélem, hogy 2/3-ot kap, és mehettek a farncba, a ballib brigáddal együtt. De ha orbi elkúrja, ott leszünk, és tüntetünk ellene is...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.05.15. 05:57:31

@victor vacendak: ad 1: mennyi busz és mennyi gépjármű van Budapesten? a 40x szorzó már önmagában megáll. ad2: igen, a gázüzemű busz jobb lett volna, csak gondolom a bkv-nál vagy féltek az újtól (akkor még relative annak számított), vagy valaki jól megszedte magát, vagy mindkettő.

A másik, hogy látszik nem utazol túl sokat bkv-val :) manapság ritka, hogy nincs egy buszon 40-50 ember... sokkal életszerűbb a 120%-osan tömött jármű.
és egyben egyik oka is annak, hogy miért szarozzák a bkv-t oly sokan, még csak azt se mondhatom hogy nincs ebben igazuk...

Többen egy kocsiban, az meg a jelenlegi Budapesten elég abszurdum, úgy a kocsik 80-90%-a mintha 1 főre lenne tervezve úgy használják :) nem igazán érdekel hogy ki miért cselekszik így, mert az már még inkább off innen. egyszerűen ezt látom nap mint nap. lehet rossz a mintaválasztás, elismerem. mondjuk a rákóczi út-nagykörút-infopark vonalon elképzelhető, hogy több az ilyen sofőr.

a másik fele az, hogy személy szerint jobban örülnék ha mondjuk villamos menne sok helyen a busz helyett, de dicső szék(let)esfővárosunk "okos" vezetői a kötöttpályás közlekedést irtják, ahol tudják, és a helyére busz...

qmatch 2009.05.15. 07:43:27

Két éle van annak a fegyvernek, amivel a keresőképesek ( aktívak ) egy szűk körét pusztítják, már lassan 20 éve.
Az egyik: a vállalkozók, befektetők nem arányosan viselik a közterheket, egyrészt mert megtehetik, másrészt mert meg is akarják tenni.
A másik: a közpénzek körül folyamatosak a botrányok, márpedig ami a hírekbe bekerül, biztosan csak a jéghegy csúcsa. Magyarul éd röviden lenyúlás folyik.
Még szerencse, hogy valahányan nem is kapják kezükbe a bruttójukat, hanem rögtön megy a közösbe az adótartalom...

De ha már demagógia: nem (csak) az demagóg, aki 20 év adófizetés után szertne legalább 2..3 jobb évet; az is demagóg, aki a vállakozásoktól és befektetőktől reméli a gazdaság felemelkedését...pontosabban a nemzet felemelkedését - ugyanis a kettőnek az égvilágon semmi köze sincs egymáshoz.

egyenlítő 2009.05.15. 07:44:43

@papamaci1: Igen! Kilépünk az IMF-ből és szétrobbantjuk az EU-t! Létrehozzuk a forintövezetet, mert a jüanhoz vagy a rubelhez természetesen nem csatlakozunk.

Fázunk és éhezünk, átlőve oldalunk, mienk minden nyomor, de szabadok vagyunk!

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.05.15. 08:30:25

Arthuro Ui ujra köztünk Orbán Viktor seregei harcban állnak. Orbán Viktor, mint egy nemzetek felett álló félisten, kivont véres kardal a kezében járja országot-világot és toborozza seregeit. Orbán Viktor fekete holló, amelyik dögszagot érezve elemében érzi magát. Orbán Viktor azt a látszatot akarja kelteni, hogy ő a Jó letéteményese, felkent harcosa. Csillagok háborúja filing ez a javából. Csak hívei nem veszik még észre, hogy akit a Jó Szövetség vezérének látnak, az valójában maga a gonosz Császár. Orbán Viktornak ma már semmi sem drága. Egyszer ennek az embernek, még fiatalon voltak szép álmai, voltak elvei, volt gerince és volt szava, amire érdemes volt odafigyelni. Sokan szerettük és tiszteltük. Sokan gondoltuk, hogy egyszer belőle még lesz valaki és hasznos is lesz ez az országnak. Tévedtünk. illetve nem, hiszen lett belőle, de ez az egykori önmaga karikatúrája, negatív tükörképe. Elveit egyszer valahol a sarkon elhagyta és érdekre cserélte. Orbán Viktort ma már kizárólag hatalmi és az ezekkel összefüggő anyagi érdekei vezetik. Elszabadult hintaló. Amikor érdeke úgy kívánja, akkor a szélsőjobbal cinkosan összekacsintva vereti szét a várost pribékjeivel, pitbulljai által. Megvakarja szavakkal buksijukat, ha elég jól habzik a szájuk és acsarkodnak. Harapásért még jutalomfalatkák is járnak. Közben a pofánkba röhögve tárja szét kezét, a romokon állva közli, erről ő nem tehet ugye. Hazudik. Azt teszi, amiért úgy gondolja, Gyurcsánynak azonnal takarodnia kéne az ország éléről. Hazudni csúnya dolog, aki hazudik a népnek, nemzetnek, az takarodjon. Kivéve persze mindig a gyevi bírót. Ha érdeke gyevi bírónknak úgy diktálja, akkor követségekre jár el és közli, hogy nemzeti ünnepünk évfordulóján nem ajánlja, hogy eljöjjenek ide vendégségbe állami vezetőik. Tud valamit. Szivesen venné, ha szegényes lenne 56-os ünnepünk. De nem lesz, mert a külföldi vendégek abszolút többsége mégis eljön , így a kormányzatnak lehetősége marad arra, hogy egy emlékezetes szép ünnepet építsen fel. Nos, ha a vészmadár szerep nem vált be, akkor tesz róla, pitbulljai által, hogy az ünnep az legyen, aminek ő akarja látni, amivel ártani tud azoknak, akik a neki járó hatalmat bitorolják a "panelprolik" bizalmából. Induljon a banzáj. És indult. Láthattuk. Utána persze Viktor szomorú lesz ettől. Sunyi mosoly a száj szegletében, csicskásai természetesen azonnal a rendőrségnek esnek, rendőr terrorról beszélnek, a molotov koktélok és elrabolt tankok árnyékában. Üzen. A rendőrségnek, a szélsőjobbnak, mindenkinek. Neki mindent lehet. Még 56 emlékét is bemocskolhatja. Szegény pesti srácok, forognak sirjukban, látva mi zajlik most itt nálunk. Szégyen. Ha hatalmi érdeke úgy kívánja, hát folytatja a tovább a minél rosszabb annál jobb műsorát. Kimegy az EU-ba és kéri, hogy Magyarországnak ne adjanak pénzeket, mert hazug kormányt ne támogassanak. Hazája érdekei ellen beszél. Nem ez a hazaárulás esetleg? Még jól emlékszünk arra, hogy december 5.-e és egyéb populista akciói után, milyen vadul hazaárulózott másokat. Pont ő. Kisgömböc. Kis Gömbös. Beszélnek hazugságokról, beszélnek szabadságról, beszélnek elnyomásról, beszélnek tőke hatalmáról, beszélnek mindenről, csak Magyarországról nem nagyon akar beszélni. Magyarországért nem dolgozik, munkahelyére a Parlamentbe, alig jár be, ahol ugye a hazát kéne képviselni és építeni, mert erre szól képviselői mandátuma. Azt a parlamentáris demokráciát támadja és gyalázza, amelyikért anno, maga is küzdött. Az lett belőle ez által, akik ellen a rendszerváltás előtt még annyira küzdött. Szomorú, hogy észre sem veszi. Ha meg mégis, akkor az még szomorúbbá teszi az egész történetét. Orbán viktor seregei harcban állnak. De van egy kis bibi ezzel. Nekem, nekünk semmi kedvünk harci övezetben élni. Magyarországon ma demokrácia van. Bárki, aki az alkotmányos rend ellen tőr, a demokrácia ellen támad. Demokráciában nincsenek forradalmárok, aki erőszakot alkalmaz vagy támogat, cinkosan uszít, az egyszerű terrorista, semmi egyéb. Orbán szabadcsapatai, vagy az egykori Vörös Brigádok, ETA , iszlám fundamentalisták között lényegi különbségek nincsenek. Orbán Viktor a mi saját gyártmányú, kicsit, sárga, kicsit savanyú Oszamánk. Rombol. Ma már alig hiszem, hogy másra alkalmas lehet. Eljátszotta. Kár érte. Orbán Viktor seregei harcban állnak. Az a szuka, amelyik a fasizmust, kommunizmust megszülte, ujra vemhes. A Vezér fején ott a bélyege. Állítsuk meg Orbán Uit, amíg még nem késő. Ha nem tesszük, akkor valóban valami nagyon fontosat "kúrunk" el. Nem kicsit, de nagyon. Ilyen böszmeséget Európában rajtunk kívül senki nem csinálna. Ma még van remény arra, hogy elvetéljen a szuka. De akkor együtt kell akarjuk, minden békeszerető, köztársaság párti magyarnak. Történelmi felelősségünk van ebben.

hátsó szándék 2009.05.15. 08:30:42

Szerintem ugyenez lesz 2010 után is, forintválság, reálgazdasági válság, depresszió, belpolitikai megosztottság. Csak még megkapjuk hozzá a semmire sem jó határontúlimagyaros, máriaországás, wassalbertes okosságokat is.

Egymillió munkahely? Csak akarni kell! Persze, a nap is nyugaton kel, meg három tenger mossa partjainkat, csak akarni kell. Hihetetlen, hogy az emberek ezt elhiszik a Fidesznek.

Arról nem is beszélve, hogy milyen alakok kerülnek majd pozícióba utána: a Hír tv-s, Demokratás halál tehetségtelen és bunkó arcok fogják majd magas lóról osztani az észt.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.15. 09:09:24

Orbán egyszer már leszerepelt, csak elfelejtette a jó nép. Most lesz négy évig narancs, aztán megint piros.
Aztán narancs.
Aztán piros.
Ugyan azok újra meg újra.

wagabound 2009.05.15. 09:10:01

Csak röviden:

1: A Fityisz és a Maszop között csak az egy főre eső lenyúlások mennyiségében van különbség. Szarból a Fityisz se tud várat építeni, és csak az apácanövendékek gondolhatják komolyan, hogy Orbánt az ország sorsa érdekli. Lófaszt. Ő a húsosfazék közelébe vágyik, mert már rohadtul korog a gyomra, a Maszop pedig még ki akarja kanalazni, ami a kondér alján még megmaradt. Ennyi.

2: A parkolódíj a világon mindenhol arra van, hogy ugyanazon helyen minél több autó várakozhasson, vagyis "pörögjön" a helycsere. Ha nem így lenne, egy fél parkolóhely nem volna a városban, mert gyakorlatilag ingyenes kocsitárolóvá válna minden utca.

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.05.15. 09:29:01

Bizonyítani kell, nem csak ígérgetni!

A megszorítás rossz, nehéz, de valakinek lépnie kell, mert az elmúlt 20 évben csak kedveztek a népnek (13.havi fizu, szocpol...), az a demokrácia része volt!? És amikor meg a társadalomnak kéne magát meghúzni, akkor az már nem a demokrácia???

A nép fia 2009.05.15. 09:36:35

Akkor most megsúgok egy titkot: az Orbán-kormány visszafizette azt az IMF hitelt, amit előtte még a komcsik vettek fel. Az államadósságot leszorították 8.000 milliárd környékére a 12.000-ről. Akkor miről beszélünk?
Most mennyi is az államadósság? 17.000 milliárd? 7 év alatt megduplázódott, és van egy újabb IMF hitelünk. No szevasz, büszkék lehetnek.

victor vacendak 2009.05.15. 09:40:40

@ylion: szerintem rövidre zárva a dolgot, több minden kiderül
ad 1: a buszok (a dízel járművek) sokkal károsabbak az emberre, mint a benzines autók (az ekvivalens dízel személyautó csak kb 5-7x bocsát ki több rákkeltő mellékterméket). Egyes országok kicsit komolyabban is veszik ezt a dízel fenyegetést.
ad 2: a frenkventált vonalakon tömöttek a járatok (de feltételezem, hogy nem a nap 24 órájában, következésképp a mérgezési arány a napi átlagforgalmat názve mindenképpen a buszok ellen szól), de a városban sok helyen jár szimpla, nem csuklós is. És az is kihasználatlanul.
ad 3: A BKV akkor lenne környezettudatosabb, ha csak elektromos meghajtású járművek lennének a gépparkban.

De persze elkalandoztunk a bejegyzés lényegétől. A Fidesz egy ciklusban már próbált bizonyítani. De azon kívül, hogy fogalmuk sincs, semmit sem sikerült. Aztán 2x buktak választásokat, melyből nem sikerült pl azt a konzekvenciát levonni, hogy a reflektorfényben kóválygó politikusaikat le kéne cserélni hitelesebb, kevésbé mocskos szájú emberekre, és akkor talán lenne olyan visszafogott kommunikáció a semmiről, ami a balos ellentábort nem csak távoltartaná a választásoktól (mint már 3-4 éve mindig), hanem talán -t is csalná az oldalukra. Ettől függetlenül, mint alternatíva, sánalmasan elkeserítő a fidesz. Megbuktak kormányzó koalíciós partnerként, és megbuktak ellenzékként is.

Bobby Newmark 2009.05.15. 09:42:17

@Mister47: "3. Úgy, hogy a kínkeservesen megkeresett pénzünk (amit befizetnénk adóba, hogy fenntartsuk a közöst) az bizonyos politikusok és barátaik magánbankszámláját gazdagítsa, akik utána elénk állnak és egyszerűen letolvajoznak minket"

Miért gondolod, hogy ha a Fidesz kerül hatalomra, akkor ők majd jól megszivatják magukat? Én teljesen reménytelennek látom ebből a szempontból a helyzetet, amíg itt nem kezd el vér folyni, addig ezek királyként élnek a _mi_ munkánkból. És természetesen eszükbe sem jut, hogy ebből esetleg alább illene adni.
Sehol nem látom még a szándékot sem a bürokrácia leépítésére, az állam működésének rendbetételére.

Egyszerűen úgy el van kúrva ez az ország (nem, nem csak az elmúlt 7 év "Az Elkúrás Időszaka", hanem az elmúlt 60), hogy itt szerintem demokratikus módszerekkel nem lehet rendet tenni.

Dorombolo 2009.05.15. 09:43:23

@wagabound: Svájc, Genf, Lausanne, Montreux: nem a világ legrosszabb helyei és még az idegenek is szeretik, szóval, forognak... Parkolási díj? A tó partján 2 CHF/óra, a parti mélygarázsban 1 CHF/óra!!! Lehet utánaszámolni!
(A városok más részein kicsit kevesebb.)

Bobby Newmark 2009.05.15. 09:45:02

"És amikor meg a társadalomnak kéne magát meghúzni, akkor az már nem a demokrácia???"

Na elmész a büdös picsába. 27 éves vagyok, és _egész kibaszott életemben_ azt hallgatom a politikusoktól, hogy "na még egy kicsit húzzuk meg a nadrágszíjat, aztán majd jó lesz".

Hát a nagy büdös lófaszt, majd ha úgy kezdődik a megszorítás, hogy 80 fős parlament, akkor majd talán oda is figyelek. Addig meg a jókurva anyjukat.

kasztor 2009.05.15. 09:49:53

Fidesz vezetéstől sárga az ország de csak az Mszp lop.
"Szemüveget a bírónak!" :-)))

Dorombolo 2009.05.15. 09:55:17

@Bobby Newmark: Irigyellek.Én az átkosban éheztem, munka mellett jártam egyetemre, volt, hogy 5 !!!! Ft-ot kellett beosztanom 1 hétre ennivalóra. (1700 Ft volt a fizetésem, 1000 az albérlet, 300 a buszbérlet, tankönyvek, jegyzetek... a többi "megmaradt." Túléltem, lediplomáztam,- nem az 50-es évek, 1979-84!!! - ma sem jár a szám.ÉN tudom mi a megszorítás! TE? Te,miről is beszélsz?

köcsögömszéken 2009.05.15. 10:02:33

@Mister47: tudod mióta van parkolási díj? tudod mióta van autópálya díj? tudod, hogy ezt akár már az 1998-2002 időszakban el lehetett volna törölni? tudod mekkora h.. vagy?

fvipera 2009.05.15. 10:06:33

@Bobby Newmark: oktatás, oktatás és oktatás. az ilyen kommentek olvasásakor mindig ez jut eszembe.

köcsögömszéken 2009.05.15. 10:10:05

@Rendszerhiba: nálad nincs hiba a rendszerben :)

Dorombolo 2009.05.15. 10:21:31

@fvipera: Egyetértek.Kiegészíteném még: nevelés. Kedves anyucik, apucik, amilyen a szülő, olyan lesz a gyerkőc...

Bobby Newmark 2009.05.15. 10:30:32

@Dorombolo: Nagyon örülök neki, hogy túlélted, csak azt nem értem, hogy ettől miért lesz most nekem jobb? Ja, 60 éve megy ez a kibaszott pazarlás, hatékonyságcsökkentés, bürokrácia felhízlalása, politikusok érinthetetlenné válása. Ez rögtön legitimálja is a dolgot?

Szerinted ha már eddig nem változott semmi, akkor most már maradjon is így örökre? Vagy mégis, mit akartál mondani ezzel a kis szösszenettel?

Vagy csak a jó magyar mentalitás, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is?
(Ha ez a helyzet, akkor bizony a kurva anyádat neked is. Ha nem, akkor zárójeles rész figyelmen kívül hagyható)

Bobby Newmark 2009.05.15. 10:48:21

@fvipera: Kösz, már túl vagyok rajta.

Talán ennek is köszönhető, hogy kurvára elegem van az egészből, és nekem nem elég a tévé-sör-befogomapofám szentháromság...

greycup 2009.05.15. 11:01:19

"Yo, mit kíván a magyar nemzet? Magyar nemzeti hip-hop rappet! Mit kíván a magyar nemzet? Hungaro-pannon-népi-nemzeti magyar rappet!" :))

2009.05.15. 13:19:50

@I-brahi: @victor vacendak: Szerintem a buszok nem 80 litert fogyasztanak és az összehasonlítandó személyautók sem 5,3-at, a valós szorzó tehát nem 15×, hanem 6-7× körül alakul. A károsanyag-kibocsátás is alakul (EURO4).
Az elektromos kontra dízeles összehasonlításhoz: http://lorro.hu/twiki/bin/view/Kozlek/BuszVill
És akkor a parkolókat kereső autók többlet-fogyasztásáról, a helyigényről, s a rengeteg autó okozta dugók miatti helyben pöfögésről nem is beszéltünk.
Szóval le lehet csatlakozni erről az önáltató autópártiságról! (nyilvánvaló, hogy én is sokat járok autóval, de mégsem csinálok önfelmentő filozófiát hozzá).

6.Lenin 2009.05.15. 20:15:00


R242 2009.05.15. 02:07:48

Igen!Ez a lényeg!

Csak sajnos elolvasva a hsz-eket,itt sokaknak fingjuk sincs a lényegről.

naxx · http://alhirek.blogter.hu/ 2009.05.16. 10:34:30

@Mister47: Így van. Sokak részéről szó sincs itt arról, hogy ingyen akarnak dolgokat. Ingyen az állam akar valamit (a dolgozó emberek pénzét), illetve az a pár millió eltartott, aki minden hónapban tartja a markát azért a pénzért, amiért ő semmit nem tett, más viszont napi 8-10 órában gürizik érte. Le lehetne már szállni a magas lóról.

Mitya Ivanov 2009.05.16. 19:48:21

@egyenlítő: pontos forrást kérek, ha nem, teszed, megkérdezem azt is, hogy hazug-e vagy?

egyenlítő 2009.05.18. 18:00:22

@Mitya Ivanov:
www.fn.hu/belfold/20080529/felmilliardot_remel_matolcsy_hitelesseg/

A többit keresd ki te.
süti beállítások módosítása