/>

Igenis zárják be!

E-one 2009.07.20. 15:36

Terézváros polgármesterének igenis igaza van! Be kell zárni mindent este tízkor! Én megmondom az őszintét, nagyon sokszor gondolkoztam azon, hogy valamit csinálni kellene most már. Mert mégis, mi az, hogy jönnek ide ezek az emberek, és zajonganak, hallgatják a zenét, meg lent ott vannak éjjel kettőkor az ablak alatt? Borzasztó!
 
Csak én azt hiszem, hogy mindez nem elég. Nem, nagyon nem. A mi jó Polgármester Urunk jól csinálja ezt, de még sokkal többre lenne szükség ennél. Elgondolkozhatnának ezen, mert lenne mit csinálni, például
 
Tiltsák ki a kutyákat a kerületből, mert hangosak, folyton ugatnak meg marják egymást, nem lehet tőlük nyugodtan megmaradni.
 
Tiltsák ki azokat, akik délelőtt tizenegy előtt zajonganak, szeretek sokáig aludni.
 
Tiltsák ki a tíz éven alatti gyerekeket, folyton csak ordibálnak meg szaladgálnak, egy perc nyugalmunk sincs tőlük.
 
Tiltsák ki a tíz és harminc év köztieket, jönnek mindig és hangoskodnak. Főleg esténként, de sokszor már nappal is.
 
Tiltsák ki a harminc év felettieket, azok hozzák a gyerekeiket, akik meg hangosak.
 
Tiltsák ki a napsütést Terézvárosból, elviselhetetlen ilyenkor a hőség.
 
Tiltsák ki a szomszéd Józsi bácsit, mert este hangosan nézi a tévét, és néha kiabál a feleségével, a Klárikával. Vagy mondják meg neki, hogy csak csukott ablaknál szabad.
 
És persze a legfontosabb: most, azonnal tiltsák ki a kerületből a Fideszt, az MDF-t, az SZDSZ-t és a Jobbikot, mert csak a problémákat okozzák ezek a mi drága Polgármester Urunknak. Bár ott tartanánk már!

A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr1001256789

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: El lehet menni Budapestről, kéremszépen... 2009.07.24. 10:50:41

Budapesttel az utóbbi időben egyre több problémája van az itt élők egy részének. Minden nyáron dübörög a Sziget, egyesek este 10 után szórakozni merészelnek a belvárosban, egyre több utcát bontanak fel hogy aztán átadják őket a rohadék bringásoknak és ...

Trackback: Nappali disco. Bírod? 2009.07.20. 21:05:52

„2010 választási év, ez az intézkedés annak szól. A szórakozóhelyek nem szavaznak, a lakók igen” - mondta a Velvetnek az egyik terézvárosi szórakozóhely üzemeltetője, aki értetlenül állt a hatodik kerületi önkormányzat június végi rendelet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.07.20. 16:27:06

Kifelejtetted a buszokat és az autókat. Azok is nagyon hangosak tudnak lenni időnként. :)

vjalle76 2009.07.20. 19:44:01

Hmm, hmm. Regen a XI.-ben laktam, es rohadtul idegesitett, hogy majd minden csutortok/pentek/szombat este osemberhordak uvoltoznek, rugdossak az autokat, randaliroznak az utcan. A nonstop bolt elott kis csapat, beszologatnak, lejmolnak, vegzalnak, rontjak a bekes jarokelok kozerzetet. Masnap meg vegig van hanyva/pisalva minden a Moricz Zsigaig. Ok, a tobbseguk jozanul is tokhulye, de igy legalabb mashova mennek beb@szni.
Koszonjetek nekik a korlatozasokat.

SYNG · http://www.youtube.com/user/syngsyng 2009.07.20. 19:54:52

Hát én is arra fele járok, maradhatok?! Jó leszek megígérem!

Komolyan, azért valami értelmesebb megoldást kidolgozhattak volna a "tisztelt" képviselő urak. pl minek van az a sok térfigyelő? menjen ki éjjel 10 rendőr és csitítgassák a népet!

Fatman 2009.07.20. 19:57:49

A ’80-as évek közepén a 3. kerületben X elvtárs elintézte, hogy kitiltsák a gyerekeket az ablaka előtti játszótérről, mert túl hangosak! Nem tudta élvezni a nyugdíjas éveit!

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.07.20. 19:58:04

...és azok a rohadt mentőautók!

@vjalle76: szerintem a városlakónak az a dolga, hogy úgy érezze magát jól, ahogy akarja. a hivatalos szerveknek pedig az a dolguk, hogy ezt keretek közé szorítsák: a rendőr tartson rendet, tartsa be a már meglévő rendszabályokat (tilos köztéri alkoholfogyasztás, rongálás, hangoskodás), a közterületfenntartó pedig tartsa fenn a közterületet (törölje fel a hányást és a pisát). ezért vannak.

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.07.20. 19:59:17

@solaitid: (...tartassa be a már meglévő rendszabályokat...)

tompus 2009.07.20. 19:59:34

Kedves E-one!

Biztosan te is örülnél, ha egy kocsma lenne a lakásod alatt és hajnali 4-ig bömbölne a zene és a részegek. Ha igen, akkor reklamálhatsz a rendelet ellen.
Én a haverokkal, kollégákkal remekül tudok sörözgetni 10-ig, utána meg húzok haza mindenféle tiltás nélkül.

Kivlov 2009.07.20. 20:03:18

vicc az egész. azt nem akarják megszabni, hogy fingani is tilos az utcán??? Szeszelni nem lehet, bezzeg buzifelvonulni igen. Gratulálok. tetves bagázs. Gáz kéne ide, mint az oroszoknál a színházban...

Asidotus 2009.07.20. 20:13:42

Ha egy házban kocsma van, akkor nem költözök oda, vagy például két-hárommillióval kevesebbet adok érte, mintha a szomszéd utcában lenne (ami hitelnél akár 15-22 ezer Ft havi különbséget jelent).
Ha viszont egy kocsmamentes kis utcácskában lévő lakásom alatt nyitnak egyet, az már más.

jtrencsenyi 2009.07.20. 20:15:26

@tompus: én 35 éves vagyok és néha lemegyek hétköznap is salsázni az Ó utcában lévő Szilvuplébe. Ott nem kiabálnak az emberek, de ettől mg ezt a helyet is be fogják zárni.
Nem ez a megoldás, hanem rendet kell tudni tartani az utcákon. Ezért hívák a szervet REND-ŐRSÉGnek! Ha ők nem végzik a dolgukat, akkor nem a vendéglátósokat és a normálisan szórakozókat kellene büntetni.

BKV reszelő 2009.07.20. 20:16:07

Buta post. Gondolom ez volt a csúcsteljesítményed.

Shitting Bull 2009.07.20. 20:18:04

"T". posztíró! Javasolnám a magadfajtának, hogy költözzetek a Szahara közepére vagy mondjuk New York Harlem nevű részébe! Jobb lenne mindenkinek.

Shitting Bull 2009.07.20. 20:20:29

Egyébként a sok kretén, hőbörgő faszkalapnak elmondanám, hogy nem a szórakozóhelyeket akarják bezáratni!
Ha esetleg tudnátok olvasni és utánanéznétek, akkor kiderülne, hogy azok a helyek, amelyek eddig panaszmentesen üzemeltek, továbbra is működhetnek asszem, hajnali egyig.
Csak ahol eleve gond volt a vendégekkel, ott akarnak (nagyon helyesen) rendet és csendet csinálni.

koboldka 2009.07.20. 20:25:07

@Shitting Bull: Hát édesem te is nézzél utána....
Azok a helyek működhetnek 1-ig, ahol a lakóközösségek 2/3 jóváhagyja ezt. Az a sok vén hülye nyugdíjas, akik miatt az egész rendelet van, majd fix mindegyiket megvétózza. Tönkrevágják többek között a Liszt F. teret. Gondolhatod, hogy nem engedi a 2/3, amikor minden héten x feljelentést tesznek az éttermek ellen, de bezzeg a bárok által fizetett jatt-ból finnanszírozott házfelújítást mindegyik begyöpösödött élvezi!!

koboldka 2009.07.20. 20:29:35

Ja egyébként itt lakom a pesti broadway-n, alattam az utcában 7 kocsma van, 3 bár és a keresztutcában kb. ugyanennyi. Mégse gondolom, hogy az ilyen hülye rendeletek lennének a megoldások. Főleg hogy 2 éve azért vezették be a 10 óra utáni alkoholvásárlási tilalmat a boltokban, mert az emberek igyanak a bárokban, most meg a bárokat is bezárják, hogy az emberek igyanak otthon. Mindenhol vannak hülye randalirózók, de nem az a megoldás, hogy más se szórakozhasson, hanem a rendőröknek kéne begyűjteni a balhézókat. De azok... Én végig néztem, hogy hogyan zuzta 2 állat le a tükröket a kocsikról, miközben a tölük 200 méterre drossztoló rendőrautóban a két járőr laptopon filmet nézett. Talán előbb ezen kéne változtatni.

freesleep 2009.07.20. 20:39:06

de mindenképpen tiltsák be az éjszakai motorozást

Dubito 2009.07.20. 20:39:47

A demokrácia egyik hátulütője - amikor a rosszkedvű nyugdíjasok kerülnek többségbe. Ha a vídám és szórakozni vágyó fiatal lakók lennének többen, a galambetetést tiltanák be.
20 év múlva Terézvárosban már csak az omladozó házfalak között ganajban dagonyázó vének lesznek, a fiatalok úgyis találnak maguknak valami mást.

2009.07.20. 20:40:18

Szerintem meg dózerolják el az OBI-t, a helyét hintsék el sóval, hogy ne lehessen ütvefúrót és flexet kapni, hogy a fasz szomszédom ne farigcsáljon minden hétvégén.

BKV reszelő 2009.07.20. 20:41:38

@koboldka: Gondolom a "vén hülye nyugdíjas" alatt az anyádat, az apádat értetted. Igazad is van ! Nem érdemlik meg a nyugdíjat. Hülye kölykük van.

BKV reszelő 2009.07.20. 20:43:20

@Dubito: 20 év múlva te is sírni fogsz, ha esténként a meló után - hacsak nem segélyes cigány vagy - nem tudsz regenerálódni, mert az akkor tizen- és huszonévesek a te ablakod alatt kergetik a rókát és rugdalják a kukát, miközben a páviánokat megszégyenítő kacagásukkal adnak hangot a jókedvüknek.

2009.07.20. 20:45:24

BKV reszelő, te ezt át is élted, vagy csak olyan jó mondani? Mert én a Király utcában még nem tapasztaltam ilyet az elmúlt három évben.

BKV reszelő 2009.07.20. 20:48:01

@shitgun: Én sokfelé laktam budapesten és ezeket tapasztaltam. Azután rájöttem, hogy azért van ez, mert a sok suttyó fgelköltözött vidékről a fővárosba és elköltöztem egy csendes faluba. Röhögök az egészen, ugyanakkor megértem az ott lakókat.

nanogyo 2009.07.20. 20:48:50

@tompus: Az a te dolgod. Senki nem mondja, hogy menj haza, akkor mész, amikor akarsz.
Nna, ez itt a lényeg.
Jómagam már nem vagyok húszéves, de igenis azt gondolom, maradjanak a Liszt Ferenc téri vendéglátóipari egységek! Mert jók! Képzeljétek, volt nekünk is érettségi találkozónk és ott ültünk kint a teraszon SOKÁIG és jó volt! És ha valami nagyeszű azt akarta volna mondani, hogy 10-kor tűnjünk el onnan, hát bizisten soha nem szavaznék rá semmiben. Mert egy vérbarom. El akarna tüntetni egy hihetetlenül jó színfoltot a városból pusztán azért, mert vannak barmok, akik hánynak meg vizelnek. Drágáim, ez nem a vendéglátó egység hibája. És a megoldás sem az ő dolguk, hanem ahogy valaki nagyon helyesen mondta: a yardé. Öket ezért tartjuk. Kapják fülön az illegális vizelőket, bírságolják meg nem kicsit és a büntetés másik felel a takarítási kötelezettség legyen - de ne büntessünk helyettük ártalmatlan pógárokat, kéremszépen! Mert akkor itt nem a pógár a hülye.

2009.07.20. 20:49:04

Bízom benne, h az önkormányzat is rájön, hogy mekkora orbitális baromság ez a rendelet.
Én rengeteget járok a Terézvárosba szórakozni, de soha még komolyabb balhét nem láttam. Arra nem gondol a polgármester, hogy ha be kel zárniuk a tulajdonosoknak egy csomó helyet a rendelet miatt, akkor mennyi bevételtől fog elesni a kerület? (IPA, kommunális adó, idegenforgalmi adó).
Más. Érdekes módon ami a Terézvárosban a Nyugatinál megy _fényes nappal_, az nem zavarja a hivatalos szerveket? A szemmel láthatóan keménydrog-függő, lepukkant, ködös tekintetű, gyakran gyerekkorú roma kurvák, a háttérben álló, szoláriumbarna, börtöntetkós stricijeikkel, a plázánál széken ülve parfümöt kínálgató „vállalkozók”, a fényes nappal emberekbe belekötő, agresszívan lejmoló csövesek, a Kaiser és a volt Skála előtt tömény, orrfacsaró húgyszagban héderező tucatnyi hajléktalan. A legszebb élményem az volt, amikor két marcona készenlétis rendőr a metrófeljárónál a BKV-ellenőrök kérésére egy középiskolás gyereket igazoltatott, kb. 20 méterre a vidáman cirkáló, sziszegő, kamaszkorú kurváktól.
És itt fényes nappal megy ez, nem este 10 után!!! Ez nem zavarja a polgármestert???

nanogyo 2009.07.20. 20:52:48

@nanogyo: Akartam mondani pontosan: nem AZ a pógár a hülye!

2009.07.20. 20:54:19

E-on bejegyzéséhez:

Ugyan már, ne kispályázzunk! Este 10 után legyen kijárási tilalom statáriummal, és aki ezt megszegi, azt rögtön lőjék főbe, feltéve, h nem valamelyik államilag támogatott deviáns csoporthoz tartozik a fentiek közül.

Nyikos János (törölt) 2009.07.20. 20:56:01

tök jó, hogy elköltöztem pestről, ilyen gondom sincs
itt már 9-kor bezár a kocsma (ami fél kilométerre van)
aztán max. a szomszéddal pálinkázgatunk, a kerítésre támaszkodva

dean23 2009.07.20. 20:56:16

Jövő tavasz-ŐSZ! Választások! Hunvaldnak szavazókat kell megnyerni!

Shitting Bull 2009.07.20. 21:02:56

@koboldka: meg azok, amelyekre eddig sem volt panasz.
Egyébként meg az ostoba anyád mit szól ahhoz, hogy a köcsög gyermeke lehülyézi?

Úgy mellesleg meg elmehettek mind a halálfaszára, hogy finom legyek és nőies! Miért képzelitek, hogy a ti szórakozásotok előbbre való mások nyugalmánál?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.20. 21:03:32

@vjalle76: néhány (pár tucat) hülye miatt nem kellene ezreket büntetni. pont.

ZsZ 2009.07.20. 21:09:32

Én pont azért költöztem a 6kerbe, mert négykézláb is hazaérek épségben a bulik után. Majd ha zavarni fognak a részeg fiatalok, akkor már tudni fogom, h ki kell költöznöm nyugisabb városrészbe, mert megöregedtem... :) Egyelőre csak a 6kor érkező kukásautóra szoktam felébredni, amikor az alattunk lévő étterem üvegeit elviszi :)

kanbatu 2009.07.20. 21:09:39

Detroitban az amish polgármester betiltotta az autógyártást.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.20. 21:10:03

... míg az Utcamacskákat nem bántják, addig én kussolok. (Pláne hogy máskülönben egyébként meg apropó, hogy nem ott lakom azért.)

nanogyo 2009.07.20. 21:10:18

@dean23: nem tökmindegy nekik???

Kivlov 2009.07.20. 21:10:58

@Shitting Bull:
gyurcsi bátyó, korszakos gondolkodónk megmondta: "el lehet menni..."
Imádkozzatok, h ne a fiatalok fogadják meg, akkor a nyuggerekre rádől az egész szemétdomb. Akkor nemhogy 13., de 10,11,12. havi nyugdíj se lesz. :)

nanogyo 2009.07.20. 21:11:40

@Shitting Bull: Senki nyugalma és senki szórakozása nem előbbrevaló! Miért gondolod, hogy a te nyugalmad előbbrevaló a mások szórakozásánál?

ghavin 2009.07.20. 21:12:14

Miért nem a nyugdíjasokat tiltják ki a szórakozóhelyek környékéről? =P

2009.07.20. 21:13:34

Bull, miért feltételezed, hogy aki szórakozik, az rögtön lealjasodik, és a kapualjba pisál? Láttál már biztos 130 decibellel egykerekező motorost a körúton (én számtalanszor), akkor tiltsuk be a motorozást? Vagy a rendőr vegye el a jogsiját és büntessék meg 100 rongyra? Ha érted mire gondolok...

Balance Of Power 2009.07.20. 21:14:13

@ZsZ: Én meg tősgyökeres vagyok és bár nem járok a L.F. téri helyekre, de a nyüzsit baromira élvezem. Kurva nagy flash éjfélkor az Oktogon környékén végigmenni és látni a sok (külföldi és hazai fiatalt 15-35 évesig - ezen helyek nélkül a közbiztonság sem javult volna annyit az elmúlt 10-15 évben a Belvárosban.
És például a Hajós utca teraszai ha bezárnak 10 után és be kell vonulni, akkor semmi értelme nem volt ott sétálóutcát csinálni.
Barcelona-ban a Ramblán is biztos vannak lakások, mégsem hiszem, hogy bármelyik idősebb lakó panaszkodna. Inkább maga is ott ül éjjel kettőig a Sangriája mellett az erkélyen...

nanogyo 2009.07.20. 21:14:41

@ZsZ: Mert nyeretlen kétéves vagy. :))) Igazi városlakó a sarokba betámasztva, ágyúzajban is tud aludni. Kukásautó... Kac.
Nagykörúton nőttem fel, tudom, mit beszélek. SOHA nem voltak alvásproblémáim. Aki fáradt, az alszik. Pont. Sem zaj, sem fények nem zavarnak sehol. Vagyis kéretik mindenkinek magába szállni, hogy hol is a bibi: benne avagy a körülményekben???

ZsZ 2009.07.20. 21:19:35

@Balance Of Power: a jelenlegi munkám mellett sajna muszáj éjfél környékén már szunyálni menni, de tudok aludni, pedig 3 vendéglátóipari egység is van 2 háztömbnyi hatókörön belül :)

2009.07.20. 21:19:45

Különben meg marha egyzserű, a botrányozó részeg megfékezésére van már egy szervezet, igaz kissé lezüllesztve és politikai irányítás alatt, de jó sok pénz megy el rá, úgyhogy aktivizálni kéne a kérdésbe. Úgy hívják Rendőrség. A kocsmák bezárásával nem tűnik el a részeg ember, ahhoz minimum a piát kéne betiltani, de az se vezetne sokra, volt már rá példa. A randalírozót vezesse el a rendőr, a polgármester úrnak efelé kéne gondolkoznia, ha tenni akarna valamit, persze ez az ügy másról szól.

dean23 2009.07.20. 21:20:49

@nanogyo: Az önkormányzatin még lehet keresnivalójuk a polgármester jelölteknek.


Azt meg nem értem, h. hol máshol legyen egy vmit is magára adó világváros szórakozó negyede ha nem a belvárosban???

ZsZ 2009.07.20. 21:21:37

@nanogyo: igaz, én falun nőttem fel, ahol az 1km-re lévő vasút is hallatszott esténként. A kukásautó meg már akkor jön amikor mejdnemhogy fel kell kelni. az a kb 1 óra szokott hiányozni :)

mbazs 2009.07.20. 21:22:22

Tilcsák be! Hogy mit? Mittomén. De tilcsák be!

Hjajj, már a jövő sem a régi...

Rwindx 2009.07.20. 21:23:41

@jtrencsenyi: Nem, sündőrségnek hívják. A rendet ne kérd számon rajtuk.

Szerintem E-One-k (kivételesen) igaza van. Az élet olyan hogy történnek a dolgok. Ha részegen, üvöltve, rókázva törnek zúznak, akkor be kell őket vinni egy éjszakára, detoxba, kiszámlázni nekik, ha nem fizetnek APEH által behajtani. Máskor meggondolja mit lehet és azt is hogyan.
De persze ehhez gondolkodni kéne megfelelő poziciókban, ez meg nem mindenkinek megy.

Persze senki nem viszi be, senki nem számlázza ki, senki nem hajtja be. Ezen kellene változtatni. Ugyanis ez most egy látszattevékenység, hamarosan választások lesznek. Kiváncsi vagyok mi lesz amikor megnyílnak az első zugivók pincékben, alagsorokban, lakásokban. Ezekből lesz majd többszáz és állandóan bezárnak kinyitnak itt-ott, követhetetlenül. Na az lesz az igazán szép. Dehát a lelkes hülyék jobban tudják.

mbazs 2009.07.20. 21:26:04

Teccettek volna sportolni! Akkor teccenének tudni aludni! Dagadt, csoffadt pöcsök!

nanogyo 2009.07.20. 21:28:01

@dean23: Hát ja, pontosan ezt mondom én is! (Szórakozónegyed)
A másik: azt csak azért mondják, hogy legyen miért élniük meg mire pénzt szerezni.

nanogyo 2009.07.20. 21:29:52

@ZsZ: Hát akkor nagy különbség nincs a vasút meg a kukás között! :))))))
(Én most lakom olyan helyen, ahol késő esténként messziről hallatszik a vasút. Én szeretem... Olyan, mint gyerekkoromban nyáron a Balatonon.)

ZsZ 2009.07.20. 21:33:57

@nanogyo: nekem is tuti lesz olyan életszakaszom, amikor vágyni fogom a csendet és nyugalmat esténként, de most jobban örülök annak, h nem kell fél-egy órát utaznom egy jó kis sörözéshez :) - nemúgy mint a haverjaimnak ;)

Orestes 2009.07.20. 21:34:46

Ilyen teljesen idióta rendeletekre van esze a kedves képviselőtestületnek.

Arra, hogy elintézzék, hogy a kerületükben
- este ne parkolják végig a busz- és trolimegállókat az autók,
- végig lehessen menni az Oktogonon vagy a Nagymező utcán anélkül, hogy huszonötméterenként egy koldus akarjon lenyúlni,
- ne hulljon a járókelők fejére időnként néhány épületről némi vakolat,
...arra nincs. Pedig ezek tán égetőbb gondok. És vannak még javaslataim.

jazzcool 2009.07.20. 21:35:37

a hozzászólók 99 százaléka nem ott lakik, én sem. nehéz igazságot tenni, mondjuk kompromisszum lehetne a 23 óra.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.07.20. 21:41:35

tiltani van eszuk. nyilvanos fizetos wct csinalni nincs, a meglevokben roman kurvak szopnak inkabb, tuributik van vagy be van zarva es csokolom. tiltsanak be mindent, legyen nekik jo es legyen a terezvarosnak annyi adobevetele amennyit a 100 forintos boltokbol kap. na akkor hogy fognak sirni, ha ugy rohad le az egesz belvaros ahogy a 8. jon fol.

en szerettem volna bekoltozni nyugis csendes ujpesti kecombol. igy mar nem fogok.

szcsongor 2009.07.20. 21:41:41

@dean23: a Hunvald az a szomszéd kerület polgija volt de már előzetesben van, ez itt a Verók, aki most nyugdíjasszavazatokat próbál bespájzolni, mellesleg ő is megérett már a sittre :)

2009.07.20. 21:41:50

jazzcool, én itt lakom, és hidd el, hatalmas felfújt lufi ez a probléma, ez már a kampány előszele.

Parkőr (törölt) 2009.07.20. 21:43:55

Gondolom csak ebben az országban gondolják a belváros lakói hogy amellett hogy minden 1 percre van a metrótól a kisboltig jár nekik kertvárosi nyugalom és krisálytiszta levegő.

Kivlov 2009.07.20. 21:44:23

@marxcie: nyilvános, fizetős slozi??? Amennyit egy legálisan tevékenykedő muki adózik, annyiért az egész andrássyt telesz*r6ná minden nap, és mosolyogva kéne feltakarítania valami közszolgának. mit kapunk a horribilis adónkért??? szar utakat, még szarabb eü-t, ratyi oktatást stb. aztán még fizessek, ha csavarni kéne? jóhogy grátiszban a fal mellé vizel az ember, pláne sötétben.

nanogyo 2009.07.20. 21:45:45

@ZsZ: És akkor majd elköltözöl onnan, ahol nem találod meg! Bizony. És nem átkozódol, hanem tudomásul veszed, hogy az élet nagy dialektikus.
Mielőtt bárki megvádol: tudom, hogy a sok nyugdíjasnak ez nem választás kérdése. És persze nekik is vannak jogaik. De az ő jogaik sem nagyobbak, mint bárki másé - és visszaértünk. A normális szórakozás és a nyugdíjas meg kell hogy férjen egymás mellett, mert különben tartok tőle, hogy nem a szórakozásban van a hiba. Nekem is vannak (voltak) felmenőim ők is a Nagykörúton laktak (laknak) és semmi bajuk nincs. Nem is volt soha. Érdekes, aludni is mindig tudtak.

nanogyo 2009.07.20. 21:48:53

@shitgun: Ja. És visszafele nem sülhet el, szerinted? (Ha már ennyien itt laknak a hozzászólók közül... :) )

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.07.20. 21:57:58

@Kivlov: oke ez igy van, meg annyi mas mindennel is, de ha a lehetoseg meglenne azert az jelentosen javitana az osszkepet. de igazabol kis varosunkban az urites opcioi: 1) hazamesz. 2) beulsz valami mcdonals/kavezo/etc helyre, rendelsz valamit amit igazabol nem is akarnal megvenni majd megoldod. 3) fal/fa.

ugyanez persze igaz a parkokra, meg ugy altalaban a frekventalt latogatott helyekre, var etc.

nanogyo 2009.07.20. 22:02:35

@marxcie: Azért a 3. pont nem mindenki számára releváns... Sőt, mondhatjuk a többség számára nem az! :)

Balance Of Power 2009.07.20. 22:03:14

@ZsZ: Elsősorban úgy értem, hogy az idős lakók. Persze a latino mentalitás eleve más.

De szerintem azok tegyék fel a kezüket, akiknek érzelmi kötődésük van a kerülethez. Ők biztos pontosan értik, amit korábban mondtam, hogy mennyire jót tett a környéknek az a pár kulturált (!) kocsma, terasz.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.07.20. 22:09:05

@nanogyo: lattad mar a tomeget egy kapcsolat koncert alatt/utan, delutan 6kor a varosligetben mondjuk? de, a tobbseg szamara is relevans, csak ritkabban kerulnek ilyen helyzetbe, de akkor ugyanolyan gatlastalanok.

Cesare 2009.07.20. 22:09:14

@Parkőr: A szemeből vetted ki a szám. A kérdés jogos. A válasz sajnos nyilvánvaló : Igen! Ebben az országban mindenkinek joga van mindenhez. És mindenki vezér:)

nanogyo 2009.07.20. 22:11:34

Én mondjuk alapban nem értem, hogy mi ez az idős mentalitás? Aki idős, az egyúttal idióta? Nemtom, szerintem azért nem kellene így lennie. Saját köreimben láttam nem egy, nem két belevaló öreget - és nagyon remélem, én is ilyen leszek majd egyszer, száz év múlva!!! :))) Nem, nem hiszem, hogy az öregség szinonímája a hülyeség, akkor sem, ha valóban vannak erre példák. Na de kérem szépen, arra is van példa, nem is egy, hogy a húszéves hülye. Akkor?

nanogyo 2009.07.20. 22:12:56

@marxcie: És ezt hoztad fel példaként a Liszt Ferenc tér éttermeinek a közönségére???
Vagy akkor nem értem, hogy jön ide. Megmagyaráznád?

nothing.at.all (törölt) 2009.07.20. 22:24:10

én megértem mindkét felet.
mi lenne, ha a vendéglátóhelyek az önkormival karöltve finanszíroznák a lakások hangszigetelését?
ja hogy ez nem az a hely.
mindenesetre őrültség elűzni azt a pár turistát, aki még akarna ide jönni.

nanogyo 2009.07.20. 22:26:33

@marxcie: Ja, úgy látom, félreértettük egymást. :) A többség: 54% a népességből. Kicsit, kicsit, de azért többség! :)))))

Hedgehog 2009.07.20. 22:28:25

@Dubito:
A galambetetes be van tiltva.
Szabalysertes.
:D

nanogyo 2009.07.20. 22:29:36

@nothing.at.all: Akkor sajnos az lenne, hogy a sok "élelmes" miatt anyagi kudarcba fulladna az egész - közvetlenül azután, hogy szétverték egymás pofáját - persze mindig szigorúan a másik a rohadék. Ne legyenek illúzióink, ez itt a Föld nevű bolygó.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.07.20. 22:34:08

@nanogyo: arra hogy ez alapvetoen a terezvaros soho jellegevel fugg ossze, ide sokkal inkabb szorakozni jarnak az emberek mint mas keruletekbe. ertsd, az altalad irt tobbseg azert ott nem akkora, egy adott este a bent sokkal tobb ember van mint amennyien ott laknak. akik nem mellesleg ott koltik el a penzuket. tehat itt meg fontosabb lenne pl. wcket biztositani, de persze az nem megy, epiteni nem epitunk, csak rombolunk, betiltunk.
a masik erv a zajongas, erre pedig irtak hogy ahol tul hangos oda kihivjak a yardokat, nem pedig statariumot alkalmaznak.
na ma nem zajongok, joejjt!

koboldka 2009.07.20. 22:47:10

@BKV reszelő: Kedves BKV reszelő, anyámnak meg apámnak, sőt a nagyszüleimnek is ez a véleménye. Más kérdés, hogy ők valószínűleg már sose élik meg a nyugdíjat, mert addigra nem lesz.

nanogyo 2009.07.20. 22:53:09

@marxcie: Kicsit sokmindent csúsztattál össze, asszem. :)

1. Írtam, hogy nem egyre gondoltunk a többséget illetően - alkalomadtán olvasd el, lsz. Egyébként meg lehet, h darabra nem többség, nem tudom (bár egyszer meg kéne már számolni kíváncsiságból, nincs kedved hozzá? Felőlem megtehetjük valamelyik este, szólj, mikor érsz rá!), de gazdaságilag azért ez egy jelentős erő. Hopp, már hallom is: nem minden a pénz! Neeem, valóban nem, csakhogy az ebból befolyó pénzből telik sokmindenre a VI. ker. nyugdíjasainak is. Számoljuk már át egyszer rendesen - ehhez sincs kedved?
Nnaszóval a pénz nem minden, OK, egyetértünk, akkor hát mondjunk is le róla íziben, nincs rá többé szükség! Huss! Miből lesz kerületi infrastruktúra? Szociális és eü. ellátás? (nyugdíjasszempontok, vigyázat!) Kerületi újságban megjelentethető sikersztorik? Pénz a megfelelő helyekre? Újjáválsztás?
Ja nem, az nem lesz, tökmindegy, mit csinálnak, ezt már elbukták és nem most, 2009-ben. Ettől persze még a következő garnitúra sem lesz csodálatos, miért is lenne? Legfeljebb több eszük van és jobb az igazodás. Nehezebb lesz rájuk bizonyítani. De egyébként...

b bogi 2009.07.20. 23:51:52

Szerintem ez elképesztő.
Arra senki nem gondolt, hogy a húgyszag nem csak részegektől származhat, hanem állatoktól, esetleg teljesen normális csak épp telt hólyagú polgároktól is (életkortól, nemtől, nemzetiségtől, szexuális hovatartozástól, pártállástól etc. függetlenül)? Érdekes, a vezetőség nem nyilvános wc-k nyitásán, kukák elhelyezésén, fák ültetésén, füvesítésen gondolkodik, hanem a kocsmák drasztikus bezárásán. Holott ezek is hozzátartoznak/tartoznának az élhető környezethez.
Az önkormányzat ne mondja meg meddig maradhat nyitva egy hely, igen is legyenek non stop boltok és kocsmák, ahol kiszolgálnak szeszes itallal a nap bármely szakában.
Az önkormányzatnak a rendőrséggel karöltve be kellene tartatni a tulajokkal és fogyasztókkal a szabályokat, hogy aki pihenni szeretne tudjon is, de aki szórakozni, azt se gátoljuk, mert előbb utóbb eljutunk a teljes szesztilalomig, amikor is lopva fogunk koccintani a nagyi szülinapján egy pohár borral.
Az érthető, hogy csak hangszigetelt helyeken megengedett x decibel feletti hangerő, és hogy a kocsmák, boltok előtt ne iddogáljanak, és ordibáljanak az emberek. Ez a térfigyelők, unatkozók, nyugdíjasok és a rendőrség feladatkörébe épp belefér.
Az utcák sajnos mocskosak, de nagyon valószínű hogy nem egy nap alatt keletkezik a penetra, mosni is kellene néha, és nem csak az Andrássyt...

synthesizer 2009.07.22. 10:54:07

A kutya ott van elásva, hogy a belvárosi kerületek egyben a legidősödőbbek is. Teljesen érthető, hogy időseknek nyugalomra van szükségük. Viszont ezt kb lehetetlen garantálni egy belvárosban. Betiltják a kocsmákat? Majd a szomszéd kerületből szállingózó fiatalok fognak "balhézni".

Öregeknek nem a belvárosban van a helye, egész egyszerűen mert egy város legdinamikusabb része a közepe.

Mindenkinek jó reggelt az öregedő társadalomban!

synthesizer 2009.07.22. 10:55:04

@synthesizer: Apropó, többségében kik tartanak kutyát, és kik szaratják az utcán őket?
süti beállítások módosítása