Zévértékelés
2010.02.05. 16:10
Nem volt ez rossz beszéd, csak nem volt semmi értelme.
Ez persze így természetes, ez volt a Fidesz célja, hülyék is lettek volna, ha bevállalnak bármiféle kockázatot. A választást megnyerik, nagyon, most olyan helyzetben vannak, ahonnan csak rontani lehet. Az volt a naiv, aki fergeteges újdonságokat várt volna Orbántól.
Semmi kockáztatás, a lényegről ráérnek majd beszélni a választások után. Mert legyünk realisták: ezt az évértékelőt úgy kellett leülni megnézni, hogy tudtuk, Orbán legfeljebb azzal lephetne meg minket, ha lemond, vagy ha eszperentéül kezd el beszélni.
Úgyhogy azt már tudjuk, hogy itt az idő, de arról még mindig nincs halvány fogalmunk sem, hogy mire. Az elmúlt egy óra mindettől függetlenül kiemelkedő jelentőségű volt, csak éppen nem a politika, hanem a magyar web számára.
Végezetül pedig hadd ajánljuk fel a Gulyásdemokrácia különdíját, egy igazi, eredeti, Tsabee és énáltalam egyaránt dedikált írásbeli dicséretet annak a drága olvasónknak, aki először kommenteli be a pontos számot, hányszor hangzott el a beszéd alatt az, hogy tisztelt hölgyeim és uraim. Ha a Fidesz kommunikációs nagyembere lennék, azt mondanám, ezt az egyet vigyük már le minimum a harmadára, és akkor sikeres napunk is volt.
· 4 trackback 150 komment
Címkék: kampány politika választás fidesz magyarország orbán viktor évértékelő
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Évérték 2010.02.06. 11:59:54
Trackback: Levél Orbán Viktornak 2010.02.06. 08:09:19
Trackback: Szalmaláng 2010.02.06. 07:31:34
Trackback: A józan ész a legbiztosabb irány 2010.02.05. 16:40:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vidéki 2010.02.05. 20:21:24
Ingerküszöbét nem érte el például: „A szélsőségek elutasítása...amit a józan ész diktál.”, vagy „legfontosabb közös érték a munka.”
Ezzel kapcsolatban szólt arról a távlati célról, hogy tíz év alatt egy millió munkahelyet kell teremteni.
Sok fontos dologról beszélt, csak aki süketnek tetteti magát az nem hall meg belőle semmit.
lamed 2010.02.05. 21:11:41
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.02.05. 21:12:31
Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.02.05. 21:18:34
Süketelésen kívül várt valaki valamit? :)
marosi50 2010.02.05. 21:22:37
(kérem a bögrét)
marosi50 2010.02.05. 21:25:16
korbely.hu/
morpho 2010.02.05. 21:27:48
Ki nem utasítja el a szélsőségeket és ki nem gondolja a munkát közös értéknek?Ezek lózungok!Én meg csirkét vacsoráztam, és akkor mi van? Olvasgasd a tízparancsolatot,az pont ilyenekkel van tele!
Én meg azt mondom, hogy két millió munkahelyet teremtek nyolc év alatt, úgyhogy szavazzon mindenki rám!
SiKom 2010.02.05. 21:29:40
Kedves posztoló! Szeretnél inkább hazugságot hallani választás előtt?
Akkor vedd elő Gyurcsány 2006-os szövegeit, és élvezkedj rajtuk!
Ha hazugság vagy semmi a lehetőség, akkor inkább semmit se mondjanak!
morpho 2010.02.05. 21:40:11
Tudod én már bármivel is megelégednék, de Orbán nem mondott semmit!
Mi lesz az egészségüggyel, az oktatással,a nyugdíjakkal, az önkormányzatokkal?A lózungok nem érdekelnek, meg Kodály se!
Eddig csak arról pofázott, hogy mi nelegyen! Most már kurvára érdekelne, hogy mi legyen????
Arról meg, hogy milyen volt a tavalyi év, amit állítólag értékelt,úgyszintén nem tudtam meg semmit..
grésa 2010.02.05. 21:40:31
grésa 2010.02.05. 21:42:38
whale 2010.02.05. 21:50:12
Hogyhogy mire B+? Arra, hogy a kezébe adjuk a farkunkat, hagy csapkodja vele a csalánt!
Aki ovi szavaz, az buzi!:)
közlekedő edény 2010.02.05. 21:51:43
az "évértékelő" duma korrekten hülyeség, aki azt várta, bolond, mint ahogy az is, aki ettől a beszédtől konkrétumokat várt, sőt az még nagyobb bolond.
persze h nyernek, és persze h innen csak rontani lehet.
whale 2010.02.05. 21:53:19
arvisura · turoczi.blog.hu 2010.02.05. 21:59:20
nikon 2010.02.05. 22:11:43
Mostan van 460 000 munkanélküli.
10 év múlva lesz minusz 540 000! Vagy ennyien fognak két munkahelyen dolgozni.
Mer ugye népesség fogyik, már most azon rinyálnak, hogy ki fogja eltartani a nyugdíjasokat, ugye, hát emberek! Nem terem magyar munkáskéz annyi!
1 üzenet: emelik a nyugdíjkórhatárt,
2 üzenet: van most 540 000 felesleges munkahely, amitől meg kéne szabadulni.
Hajrá magyarország! Hajrá magyarok!
azAttis 2010.02.05. 22:16:55
Nem Lopkovicz Bélák és Sikkasztó Eleonorák jelentik a jövőt.
@Zka: a HOGYAN-ra kristálytiszta választ hallottál. MUNKÁVAL a közös nemzeti érdekek mentén. Euz ki is fejtette.
Ha Gyurcsány havi szinten meghírdetett reformjai meg tervcunamiai hiányoznak amelyekkel a semmittevést és az elkúrást álcázta akkor olyat Orbántól nem kapsz.
Thomas Rattler 2010.02.05. 22:33:22
Bokros egy mocskos szabadkőműves háttérhatalmista ügynök, egyetlen céljuk a totális kontroll a nemzetek felett és az emberek kifosztása, na meg persze egy zsidó császár trónra ültetése egy világkormány élén.
Aki bokrosékra szavaz az egy szerencsétlen agymosott fasz.
hunyuan 2010.02.05. 22:33:48
Wátáfák?!!
Bravó gyerek...Figyeljed csak tovább is ezt az igazmondó parasztkölköt.
Ez a szarkupac alak pofázik itten becsületről+hiteles kormányzásról?!
Mivan..?!
Ez a hazudós soha nem dolgozó kis, félművelt cigánygyerek?
Igyátok szavait..Pffhejj..
+ gyerünk a bakonyba kincset ásni!
Surko 2010.02.05. 22:37:25
Egyetértek. Bokros az egyetlen, aki nem lózungoikat pufogtat.
Amúgy a jobboldaliak helyében kezdenék aggódni. A fidesz egyre inkább baloldalivá válik. :)
Fico és Orbán kezet foghatnának. Fico egy nemzeti mázzal leöntött baloldali, Orbán meg egy baloldali mázzal leöntött jobboldali.
Vagyis egyformák.
Ezzel együtt a mostani 'cocialista tökölésnél már sokkal jobb lenne egy stabil, komoly társadalmi támogatottságú Fidesz kormány. Pláne, ha Varga Mihálynak szabad keze lesz a liberális programjának végrehajtására.
De én akkor is Bokrosra voksolok. :)
Hajrá Bokros! Hajrá magyarok!
whale 2010.02.05. 22:42:46
Te egy elmebeteg fasz vagy, aki nem érdemel választójogot. 18 elmúltál már egyáltalán, te gyökér?
Thomas Rattler 2010.02.05. 22:43:16
Sasolhatnak kívül a szaros 3%-ukkal.
Thomas Rattler 2010.02.05. 22:48:01
Vidéki 2010.02.05. 22:50:50
A Világgazdaság Febr. 2. számában egy cikkben (Járai) „Példaként említette, hogy míg Csehországban az összlakosság 50 százaléka dolgozik, addig Magyarországon 10 millió emberből mindössze 3,6 milliónak van bejelentett állása. Ezt azt jelenti, hogy a cseheknél egy ember egyet tart el, hazánkban egy ember kettőt.”
Ha Csehországban képesek elérni a jobb foglalkoztatási arányt, akkor ez nálunk miért lenne ez lehetetlen?
Csak azért, mert ez nem fér a fejedbe?
teknős 2010.02.05. 22:52:44
Itt az idő!
Itt az idő, hogy elzavarjuk a piszkos komcsikat a fenébe!
Ezután a nyolc év után, amikor rombadöntöttétek az országot, már ez is félsiker.
Getz 2010.02.05. 22:58:36
Ez csak a szokásos éves tematizáló beszéd volt. Nem kell semmi konkrétumot keresni benne. Hetekkel ezelőtt bejelentették, hogy március 15. a kampánynyitó. Addig az elvtársi bérfirkászokkal lehet programot fabrikáltatni, amibe azután a Párt bele tud kötni.
(Tényleg, a maszopnak van programja???)
nikon 2010.02.05. 22:59:43
Én Magát a meggyőződéséből kimozdítani nem akarnám, de tekintse már meg az igazmondó leadott vagyonnyilatkozatát, oszt osszon meg szorozzon már, hogy illyen kevés pénzből, illyen sok purdéval, asszonyka ugyem meg feszt gyesen, termellőszférában egyetlen eltőltött perc nélkül, hajjaj, akárha egy lúzermagyar lenne! Szíjjártó uramnak csak tolják a feneke alá a zaudit, szegin viktor meg csak zötyög a villamoson a térgyén az ajándék laptoppal pötyögve befele az értkelést, ugye.
Annyira, de annyira meseszerű, mint az a délibábos, szívmelengető jövőkép, amit a mester ma csak úgy feldobott az égre. Még sok ilyet, minden este, lécci,lécci!
scooby0821 2010.02.05. 23:09:22
stars7726 2010.02.05. 23:11:53
whale 2010.02.05. 23:12:24
És ki az anyád picsája csavargatja a kezüket, hogy adják el, he? Barom. Ki kényszerít itt bárkit is a földje, lakása eladására? Tedd sebességbe az agyad, mielőtt kinyitod a szád, te fasz...
nikon 2010.02.05. 23:12:44
Mondja már tudós uram, arra vót-e utalás, hogy ebből mennyi leszen a köz és mennyi leszen a verseny, mert nem mindegy, ugye. Mer közalkalmazotti állást lehet itten csinálni feszt, volt is reá példa 89 előtt, ha emlékszik. Versenyszférásat meg nem a Viktor fog teremteni, hanem a versenyző/adófizető, ha nem tévedek.
Persze, mielőtt megvilágítaná számomra,hogy nem szó szerint kell érteni, hanem úgy, hogy Viktor oly ideálissá teszi a foglalkoztatási feltételeket, hogy az iparosok ész nélkül fognak alkalmazni mindenkit, mer ugye az az üzenet is benne van, hogy a munkaerő baromira képzett lesz, olyan szakmában, ami ma hiány, és a fogyasztás is az egekbe szökken, mer ugye + 1 milla által megtermelt javakat mégse a Viktor fogja megvásárolni, nem igaz? Vagy volt olyan sugallat is, hogy a világ alig várja, hogy ráöntsék a kiváló minőségű magyar árut?
Nem arra utalt-é a Viktor, hogy 1 milla dolgos kéz (ja bocs, az 2 milla) annyi adót meg járulékot fog termelni, hogy röhögve fizethetnek akár 23 havi nyugdíjat is?
Vidéki uram, nem lenne-é kicsit tisztességesebb, ha Viktorunk szerényen azt fogalmazta volna meg, hogy a ciklus végére hány új munkahelyet teremt. Meg a következő végére. Meg az azutáni felére.
Mer ugye én is világá kürtölhetem, hogy 100 évesen meg fogok dugni 1 milla nőt, mer eseélyes, hogy nem érem meg, ha éti, mire gondolok.
sanyisanyi 2010.02.05. 23:13:04
Jobban járt volna, ha ő is az utcasarkon mondja el, akkor nem járatja le magát ennyire.
Balt 2010.02.05. 23:18:24
S. Annyi 2010.02.05. 23:26:03
S. Annyi 2010.02.05. 23:26:59
whale 2010.02.05. 23:27:17
Az egy cseppet se zavarjon, hogy a Bokros program tette lehetővé ovinak, hogy játssza az agyát 98-tól-és elkúrjon 200-től. Nézz már meg egy két KSH adatot, grafikont, mielőtt ugatsz bazmeg!
S. Annyi 2010.02.05. 23:27:29
pudliho 2010.02.05. 23:30:35
S. Annyi 2010.02.05. 23:30:54
whale 2010.02.05. 23:35:27
Te is egy fogalmatlan fasz vagy öcsi. 18 elmúltál már egyáltalán? Vess már egy pillantást erre a táblázatra, ha tudsz egyáltalán olvasni.
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/tabl6_03_01_02ia.html
whale 2010.02.05. 23:38:00
Vagy itt van ez. Bekussolhatsz, egyes fiam, leülhecc.
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/tabl6_03_01_02ia.html
whale 2010.02.05. 23:38:48
Vagy itt van ez. Bekussolhatsz, egyes fiam leülhet.
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/tabl6_03_01_02ia.html
trocadero 2010.02.05. 23:43:17
morpho 2010.02.05. 23:43:56
Accordion 2010.02.05. 23:47:07
Most azt látom, hogy még mindig nem érezzük át, hogy milyen szarban vagyunk és milyen szar volt az elmúlt nyolc év.
Még! Tanulni, szopni, érezni a szart!
És akkor négy év múlva talán már februárban szájon törlik az ilyen majmokat, mint akik itt a kommentmezőben is ordenáré módon nyilatkoznak.
Egyszerűen zsigerből utáljátok az orbánt, ezen nem is tudtok és nem is akartok változtatni.
MERT UTÁLNI JÓ.
Erre játszik a komcsi banda 50 éve.
Legalább a történelemkönyvet olvasnátok el.
Fel kéne már nőni és értelmesen gondolkodni, a zsigereket meg a baszáshoz meghagyni.
Sherpa_1 2010.02.05. 23:53:58
Tisztelt Hölgyeim és Uraim, Polgári Körök!
..nos, Kedves Barátaim, ha őszinte vagyok hozzátok, akkor azt tudom mondani, hogy tele vagyok kétségekkel. Azért, mert az elmúlt 2 parlamenti választást elkúrtam.
Nem kicsit, nagyon.
Európában ilyen ramaty választási kampányokat ember nem csinált, mint amit én csináltam. A két legutóbbi parlamenti választás előtt 1-1 évvel 20%-os előnyünk volt a baloldalhoz képest! De én ezt is elkúrtam! Megcsináltam! Meg lehet magyarázni. Tessék! Nyilvánvalóan végighazudtam az utolsó 16 évet, keresztbe tettem mindenkinek; Budapestnek, az MDF-nek, minden kisebb és nagyobb jobboldali és baloldali pártnak. Szétziláltam a kereszténydemokratákat, a kisgazdákat, az MDNP-t, az MDF-et. Elleneztem az Európai Uniót, mert ha nem én vezetem az országot, akkor ne menjünk sehova! Hazugnak neveztem Antall Józsefet a Parlamentben, majd rá néhány évre Antall József méltó követőjének neveztem magam!
Ebben a témában jogosan...
Nem szavaztam meg a 13. havi nyugdíjat, de a nyilvános vitán mégis bátran belemondtam a kamerába, hogy megtettem. 2006-ban kampányoltam a kisebb Parlament mellett, aztán a választás után azt sem szavaztam meg!
Hazudtam reggel, éjjel és este.
Voltam liberális, később konzervatív, most populista nemzeti-keresztény kommunista népvezér lettem. Mindent megtettem egyetlen drága barátom (a HATALOM) érdekében. A választásokon ötször annyit ígértem, mint a baloldal. Ez nem került semmibe. Teljesen világos volt, hogy amit ígértem, az nem igaz. Amit 1998-ban mondtam, hamis, amit 2002-ben állítottam, az hamis, amit 2006-ban, szintén az. De megígérhetem, hogy folytatom, már úgy belejöttem...
Legyen adócsökkentés, ha bele is gebedünk, legyen kolbászból a kerítés, éljek én és az imázs központ!
Készüljön film a kolbászfesztiválos munkámról, viszont ne készüljön jegyzőkönyv a kormányülésről, vegyünk 5 milliárdért újabb beengedő rendszert a stadionokba, amit soha nem használunk, építsünk újabb húszezres stadionokat Újpesten, ahova kimennek hatszázan és szétvernek mindent az MTV-t ostromló híveim!
Mit csináljak, hazudtam reggel, éjjel és este! Mit mondhatunk az embereknek két ilyen elkúrt választás után? Ellenem szavazott ez a kurva ország, nem a baloldalra! Miután 16 éve mindenki szar választási kampányokat csinál, úgy gondoltam következmények nélkül én is megtehetem. És igen (igen, igen), minden hazugságom és a választások elvesztése ellenére szűk családom, valamint szélsőjobbos- és Korlátolt Felelősségű Társaim továbbra is maximális bizalommal vannak irántam. És hiába kritizál a Kósa, ha sokáig jártatja a száját, Debrecent is elveszem tőle!
Elvégre mégiscsak én vagyok a király. Igaz, elég kis király... De ha megnövök...
Ha választásokkal, demokratikusan nem tudtam megszerezni a hatalmat, akkor megtesszük erőszakkal, nagygyűlésekkel, ultimátumokkal, zsarolásokkal, székház szétverésekkel.
Mindegy, hogyan. De enyém lesz a hatalom! Enyém lesz ez a kurva ország.
MEGCSINÁLOM!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG !!!
choko 2010.02.05. 23:54:36
whale 2010.02.05. 23:55:08
Nézegesd már te is kicsit a táblázatokat, mielőtt kinyitod a szádat. A gazdaság 95-től (Bokrostól) kb. 2000-ig szárnyalt, amikor ovi elkezdett osztogatni és ebben sajnos partnerre akadt megyóban is, ahelyett, hogy a sok lusta, ingyenélő, TB csaló, potyaleső, prosztó, parazita prolit dolgozni zavarta volna.
A GAZDASÁG NEM VÁLASZTÁSI CIKLUSONKÉNT MŰKÖDIK FOGJÁTOK MÁR FEL, AGYATLAN BARMOK!
trocadero 2010.02.05. 23:55:09
earthtrends.wri.org/searchable_db/index.php?action=select_countries&theme=5&variable_ID=641
Hasnolítsd össze Magyarországot más európai országokkal 2002-ig és 2004-től.
S. Annyi 2010.02.05. 23:56:39
Balt 2010.02.06. 00:01:23
Tölgyessy (2009. szeptember):
[i]Az egyáltalán nem mindegy Orbán Viktor szemszögéből, hogy 3-4 százalékos növekedés lesz-e kormányzásának az első egy évében vagy esetleg 2-3 százalékos visszaesés. Óriási különbség van a kettő között a partraszállási szakaszt tekintve.
Rengeteg a talány ebben a tekintetben, ezért érdemes megnézni, hogyan kormányzott Orbán Viktor annak idején. Nagyon érdekes a Fidesz-kormányzás: klasszikus, régi, dualizmus-kori magyar kormányzás. A vezető nagyokat mond és utána meglehetősen pragmatikusan cselekszik. Kurucosan viselkedik szavakban - és labancosan a valóságos cselekvésben.
Nagyon valószínű, hogy ez most is így lesz. Nagy odamondogatásokra lehet számítani, és közben pedig az az ember gyanúja, hogy Orbán Viktor tudja, hol lakik az Úristen. Pontosan tudja, milyenek a gazdasági erőviszonyok, és azokhoz fog igazodni, hiszen ezt tette legutóbb is. Akkor is volt egy válság: az orosz válság, és olyan megszorításokról döntött a kormány anélkül, hogy azt bejelentette volna, amely a harmadik legnagyobb megszorítás volt mostanáig. Eközben Orbán végig arról beszélt, hogy pozitív kínálatösztönző gazdaságpolitikát folytat, holott éppen az ellenkezőjét tette.
Teljesen egyértelmű, hogy Orbán Viktor volt az a miniszterelnök, aki leginkább kézben tudta tartani az állam pénzügyeit. Olyan mértékig kézben tartotta, ahogyan szocialista kormány Magyarországon béke időben, erős külső szorító erő híján, soha nem volt képes. Ez kormányzásának első három évére igaz, és az is, hogy az volt a magyar gazdaság legjobb időszaka a rendszerváltás óta.
Volt olyan negyedévünk, ahol 6,5 százalékos volt a növekedés, és volt olyan évünk, amikor 5,5 - és éppen abban az évben nőttek másfél százalékkal a reálbérek. Teljesen egyértelmű, hogy míg az MSZP a lobbik pártja, ahol erős csoportok vannak és az alkudozás arról szól, hogy mennyi pénzt osztanak szét, a Fidesznél jóval gyengébbek ezek a csoportok. Ott van egy főnök, aki dirigál, és csak oda megy a pénz, ahova ő akarja. És teljesen egyértelmű, hogy szemben a szocialista kormányokkal, Orbán Viktornak volt naptára. A szocialista kormányok még azt sem fogták fel, hogy ha már osztogatnak, akkor azt ne a ciklus elején tegyék, hanem a végén.
Orbán Viktor egyértelműen tartalékolt. Az elején nagyon visszafogta a kifolyó pénzeket, harminc éve nem látott rigorózussággal megfogta az állami kiadásokat, és a végén kezdett el egy tűzijátékszerű osztogatásba.
Most is valószínűleg lesz naptára. Azok a baloldali állítások, hogy csak ők tudnak kormányozni, a jobboldal erre teljesen alkalmatlan, csak ők azok, akik válságot tudunk kezelni, szerintem gyerekesek. Egészen biztos, hogy a jobboldal az állami pénzügyek kézben tartásában jobb eredményeket produkált, mert nem szedik szét annyira a lobbik, jobban uralta a különböző erőcsoportokat, és kommunikációs szempontból is sokkal attraktívabban politizált.
Sokaknak nem tetszik, ahogy a Fidesz kommunikál, de Orbán Viktornak volt még egy nagy titka: pontosan tudta, hogy az ember nemcsak kenyéren él. Pontosan tudta, hogy a gazdaságban milyen keveset tud adni a vágyakhoz képest, és megpróbálta a maga módján olimpiát meg minden mást ígérni az embereknek. Mindez nagyon sok embert taszított, de Orbán Viktor azt mindenesetre megértette, hogy nem minden az, mennyi pénzt oszt szét a nyugdíjasok között.
A jobboldali politika nem szereti a társadalom inaktív rétegeit. Orbán Viktor számára az elsődleges preferencia jól láthatóan az olyan család, mint amilyen az övé: aktív, rámenős és sok gyereke van. Az egész társadalompolitikája az ilyen családok támogatását célozta. Az adórendszert is ebbe az irányba vitte el, és kifejezetten nem szerette a nyugdíjas és inaktív rétegeket, a közalkalmazottakat. A szocialisták pedig őket szeretik a legjobban.[/i]
trocadero 2010.02.06. 00:03:07
choko 2010.02.06. 00:04:01
whale 2010.02.06. 00:06:32
Miért is süket duma? Vagy ennyit tudsz összesen.
Akkor nézd már meg ezt a táblázatot.
earthtrends.wri.org/searchable_db/results.php?years=1995-1995,1996-1996,1997-1997,1998-1998,1999-1999,2000-2000,2001-2001,2002-2002,2003-2003,2004-2004&variable_ID=641&theme=5&cID=2,10,16,17,24,28,45,48,50,59,62,63,70,73,83,84,89,91,103,108,109,111,117,124,131,138,146,147,151,152,161,162,166,173,174,187,189,221,231&ccID=2
Hol van itt ovi "kiemelkedő teljesítménye", bazmeg? Térj már észre, ember! Pont, hogy a viktor legendárium a süket duma....
Balt 2010.02.06. 00:07:20
Mondom: mert mindenhol a világ(bank) érdekeit védi (pl.) Magyarországgal szemben...
S. Annyi 2010.02.06. 00:07:26
Szeretnék már végre egy normális országban élni, ahol az agy nélküli emberek inaktívak.
Balt 2010.02.06. 00:10:01
Egyébként toljátok csak Bokrost, ha sikerül összemásolni a megfelelő számú ajánlószelvényt, akkor már talán középtávon lenullázza az előző pártját, az MSZP-t. :)) Sok sikert hozzá!
choko 2010.02.06. 00:10:07
whale 2010.02.06. 00:10:43
97-ben is.:) Ki kormányzott akkor? Ki alapozta meg ezt az egészet? Melyik pü miniszter? MONDD MÁR KI A NEVET! A saját táblázatot cáfol, te!:DDDDDDDD
earthtrends.wri.org/searchable_db/results.php?years=1995-1995,1996-1996,1997-1997,1998-1998,1999-1999,2000-2000,2001-2001,2002-2002,2003-2003,2004-2004&variable_ID=641&theme=5&cID=2,10,16,17,24,28,45,48,50,59,62,63,70,73,83,84,89,91,103,108,109,111,117,124,131,138,146,147,151,152,161,162,166,173,174,187,189,221,231&ccID=2
trocadero 2010.02.06. 00:11:32
Lengyelország: 1.5%
Szlovákia: 4.1%
Csehország: 2.1%
Magyarország: 4.7%
choko 2010.02.06. 00:11:47
..rendben, nyugi, nem megyek el...
táltos 2010.02.06. 00:11:50
Ugyanígy NEM ÍGÉRTE a 14. havi nyugdíjat sem.
Balt 2010.02.06. 00:12:31
Bokros Lajos 1995. március 1-je és 1996. február 29-e között pénzügyminiszter.
whale 2010.02.06. 00:12:48
A 2004-es adatot láttad? Ki volt akkor kormányon?:DDDDDDD LOL vagy.
E-one 2010.02.06. 00:13:36
trocadero 2010.02.06. 00:16:46
whale 2010.02.06. 00:17:38
De kinek az intézkedései alapozták meg a 97-es növekedést? Próbáld már meg használni az eszed, bármennyire fáj!
trocadero 2010.02.06. 00:20:21
whale 2010.02.06. 00:21:46
Csakhogy idáig eljutottunk!
Márcsak azt kellene megértened, hogy 2000-től álltunk csúszó pályára az Orbán, majd a Medgyessy kormány költekezése miatt. Pl. pont a sokat emlegetett állami kamattámogatásos lakáshitelezés miatt, aminek a mai napig nyögjük a terhét.
A Széchenyi-terv? Ócska marketing blöff volt. Egyszerűen az addig is-és azóta is-létező különböző minisztériumi pályázatoknak adtak közös nevet. SLUSSZ!
whale 2010.02.06. 00:23:19
Persze,mert az úgy van szerinted, hogy besétál az új miniszter a hivatalba és másnap megduplázza a GDP-t. Látszik, hogy fingod nincs az egészhez...
Thomas Rattler 2010.02.06. 00:23:32
élősködik a nemzeten,háború
idején pedig összeesküszik ellene.
Zsarnokabb, mint a monarchia, arcátlanabb, mint
az önkényuralom, és önzőbb, mint a bürokrácia.
Olyan válság közeledtét látom a közeljövőben,melytől elakad a szavam,
és amelytől rettegve féltem hazámat.
A nagyvállalatok kerülnek uralomra,
és a korrupció korszaka köszönt ránk.
A pénzhatalom célja
a hatalom megtartása.
Ehhez eszközül az emberek
előítéleteit fogják használni,
míg végül egy szűk csoporté lesz
minden gazdagság,
és a köztársaság megszűnik létezni."
Abraham Lincoln
Balt 2010.02.06. 00:23:47
Egyébként toljátok csak Bokrost, ha sikerül összemásolni a megfelelő számú ajánlószelvényt, akkor már talán középtávon lenullázza az előző pártját, az MSZP-t. :)) Sok sikert hozzá!
Lovastengerész 2010.02.06. 00:24:39
megint eszembe jut az az ősöreg vicc az aranyhalról, amikor a zs, a c, meg a skinhead kivánnak egyet egyet...
Viktorunk most tényleg csak egy sört kér.
nem értem ebben a szituban mért vár el tőle bárki is érdemi kommunikációt.
ők most hátradőlnek, és végignézik ahogy a többiek kinyirják magukat/egymást,besétálnak a dutyiba, illetve hüjét csinálnak magukból, a választási kampányban
trocadero 2010.02.06. 00:26:50
A 100 napos program terhét sokkal jobban nyögjük. A lakástámogatás az építőipart fejlesztette és így a gazdaságot, míg a 100 napos program pedig csak a fogyasztást.
choko 2010.02.06. 00:28:05
...Bokros megszoritó intézkedései elejét vették a további túlköltekezésnek...forrás keletkezett az államháztartásban...aztán ezt a tartalékot elköltötték folyamatosan...állami beruházásokra (Nemzeti Szinház, Müpa)...jól mondtad...pár évet kibirt...de ezenkivül semmi extra!
Balt 2010.02.06. 00:30:37
trocadero 2010.02.06. 00:34:19
A baj 2002-ben kezdődött, amikor a szocik bármi áron (szó szerint) győzni akartak, és túlígérték magukat.
És erre jöttek a nagy szocis állami beruházások is: kormányzati negyed, reptéri gyorsvasút, hogy csak a legfontossabbakat említsem.
whale 2010.02.06. 00:37:34
"A lakástámogatás az építőipart fejlesztette és így a gazdaságot,"
Tényleg tapsolnom kellene, hogy az adófizetők pénze a feketegazdaságba-építőipar-vándorolt? Te mikor kaptál utoljára számlát iparostól? GONDOLKOZZ, EMBER!
A fideszes gazdaságpolitika-saját hajunknál fogva húzzuk ki magunkat a szarból ( a belső fogyasztást pörgetjük)-működik egy USA méretű piacon, de nem működik egy olyan picsányi piacon, mint a mienk!
Mo egy export vezérelt, icipici nyitott gazdaság. Egyetlen esélyünk van, hogy széttesszük a lábunkat a külföldi tőkének és reménykedünk, hogy ide jönnek és nem Kínába! Ugyanis nem mi diktálunk és a méretünknél fogva, sem mint piac, sem mint tőkeexportőr soha nem is fogunk, bármit hablatyol a törpe napóleon. ÉBRESZTŐ!
whale 2010.02.06. 00:40:54
Te szerencsétlen fasz, én tőketulajdonosként jól vagyok, szopni te fox, ha viktátor kerül hatalomra. Nem baj majd mehecc tvszékházat gyújtogatni. Csőcselék...
choko 2010.02.06. 00:41:42
...mindkét nagypárt rosszul bánik a pénzzel...ezért "csúszik el" a Cash Flow-juk...és ezt a Bokros nagyon jól tudja:-)
...bocs, de jelenleg nem lehet hitelezni, meg államilag támogatni, ha az országnak JELENLEG nincs forrása, szerintem, egyébként igazad van...
whale 2010.02.06. 00:46:20
"...megszorításokkal - a nép kínzása árán - helyre lehet hozni a pénzügyi helyzetet, de nem lehet fejleszteni a gazdaságot."
Ne haragudj, de te segghülye vagy bazmeg! A saját magad által ajánlott táblázatot nem érted?! Mi volt a következmnénye a Bokros csomagnak? Csak nem a gazdaság szárnyalása? Te miről beszélsz ember?
A gazdaságot lehet fejleszteni pl. gazdasági hitelezéssel (ld. Orbán mai beszéde),
Bazmeg, tavaly még azt ugatta, hpogy "új világrend", vége a hitelalapú világgazdaságnak! Ennyire rövid az eszed?
"állami támogatással vagy a kutatás-fejlesztés támogatásával.
A baj 2002-ben kezdődött, amikor a szocik bármi áron (szó szerint) győzni akartak, és túlígérték magukat.
És erre jöttek a nagy szocis állami beruházások is."
Ja értem. Szóval lehet fejleszeteni a gazdaságot állami támogatássla, de a szocik állami beruházásai mégsem ezt tették, mert... Miért is? GONDOLKOZZ MÁR!:DDDDDd
trocadero 2010.02.06. 00:48:04
Én a tényeket nézem és gondolkozok, a helyzet elég egyértelmű. Tévészékházat nem gyújtogattam, de hazafele menet könnygázt és gumibotot simán kaphattam volna, ha azon a bizonyos békés megemlékezésen ott lettem volna.
Balt 2010.02.06. 00:48:19
Balt 2010.02.06. 00:53:30
Fertelmes, teljesen elvesztetted a talajt a lábad alól. Agyvérzés lesz a vége, meglásd! :)) A lakástámogatásnak és áfa visszaigényelhetőségnek épp az a lényege - mintha nem tudnád -, hogy mindent áfás számlára volt érdemes kérni, az építőanyagtól a kőművesmunkáig, mert csak így volt támogatás. Tehát minden másnál hatékonyabban fehérítette az építőipart, ezzel több bevételt hozva, mint maga a támogatás került a kincstárnak. De csak fröcsögjél (szőlő)tőketulajdonos. :)))
whale 2010.02.06. 00:53:42
Sőt, 1990-94 között is működött az ország, nem érdekes? Mit is akartál ezzel mondani? Ismerd már el, hogy 2000-től-az osztogatás kezdetétől-kerültünk csúszó pályára!
A nyugdíjreformra emléxel? Ki is fékezte le és miért és mikor?
choko 2010.02.06. 00:55:57
whale 2010.02.06. 00:56:22
Én szarok rátok, az elmúlt húsz éveben jobban éltem, mint ahogy valaha fogtok és az elkövetkezőkben is jobban fogok! Ha elmondanám mennyit kerestem ezen a "válságon" belezöldülnél az irígységbe... :DDDDDDDDDD
Balt 2010.02.06. 00:56:57
És ha netán valaki elismerné, akkor mit sikerült korrigálni 8 év alatt? :))) Teljesen meg vagytok zakkanva, amőbák, de hát már csak néhány vörös köcsög, és bezár a bazár. :))))
trocadero 2010.02.06. 00:57:32
órarugógerincű felpattanó 2010.02.06. 01:00:38
Ezt a táblázatot is tegyük már hozzá, hogy tisztábban lássuk, mekkora "mágus" volt bokros. Ekkora privatizációs bevételek mellett kicsit más dolog gazdpolt alakítani, mint anélkül. És azt se felejtsük el, hogy mennyit buktunk akkor, és később ezekkel a privatizációkkal.
whale 2010.02.06. 01:03:13
"A lakástámogatásnak és áfa visszaigényelhetőségnek épp az a lényege - mintha nem tudnád -, hogy mindent áfás számlára volt érdemes kérni, az építőanyagtól a kőművesmunkáig, mert csak így volt támogatás."
Persze, meg a rokonok egymás közötti fiktív adásvételénél-mintha nem tudnád.
Tudod, amikor anyu megvette a gyerek lakását, a gyerek megvette anyu lakását állami támogatásból-persze mindenki maradt a seggén, de a-majdnem-ingyen hitel becsorgott a kasszába. GONDOLKOZZ MÁR!
Arról már ne is beszéljünk, hogy ez a mesterségesen gerjesztett kereslet okozta a mai túlkínálatot-minden fityfasz kft lakóparkot épített-és a lényegében összeomlott lakáspiacot.
Úgyhogy ha van eladó lakásod és nem , vagy csak áron alul tudod eladni, köszönd a vezérnek. Idióta.
hoseman 2010.02.06. 01:04:20
choko 2010.02.06. 01:05:35
OV össze-vissza beszél...sokszor magával kerül ellentmondásba...logikailag...nem értem, az emberek nem figyelik az ok-okozati összefüggéseket? Elmond egy sablont...de sokszor ő maga sem érti mit mond, szerintem:-(
trocadero 2010.02.06. 01:07:21
Balt 2010.02.06. 01:07:46
whale 2010.02.06. 01:08:23
Semmit. Ezért menjenek a picsába és végre jöjjön már az ész korszaka a teszetosza maszop és az antidemokrata, alcsúti parasztgyerek helyett. BOKROS FOR PREZ!
choko 2010.02.06. 01:11:08
...OV egyrészt támogatta hitellel az újonnan épülő lakásokat, másrészt támogatta hitellel a használt lakás szerzését (helytelenül!)...nincs gazdaságélénkitő hatása...mi a f.sznak! Maximum parasztvakitás...ilyet is tudok, vazze! Isten vagyok!
whale 2010.02.06. 01:12:22
"Egyébként Mo-on - Európai viszonyltaban - az egy főre jutó négyzetméter még mindig kevés. Gondolkozz kicsit."
Egyébként Mo-on - Európai viszonyltaban-
kimagasló az ingatlantulajdon aránya. Gondolkozz kicsit.
choko 2010.02.06. 01:14:37
is 2010.02.06. 01:15:55
Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa. Az én bajom, hogy egrészt a mondat eleje sok kívánnivalót hagy nálam maga után (mit adtak nekünk a rómaiak?), a második fele meg bőven nem elég az én sikerélményemhez.
lunatik 2010.02.06. 01:19:08
Bummer 2010.02.06. 01:23:33
Igen, valami, ami jó.
trocadero 2010.02.06. 01:26:49
Whale: Ez igaz: az ingatlantualjdon tényleg magas a bérléshez, ez Mo-i (Kelet-Európai??) jellegzetesség. De ez nem változtat azon a tényen, hogy lenne kereslet a lakó négyzetméterekre. A bajt az okozta, hogy a hitel-képtelenek is kaptak hitelt. Az eredeti lakástámogatási rendszerben azonban az önerő elő volt írva.
whale 2010.02.06. 01:31:46
"De ez nem változtat azon a tényen, hogy lenne kereslet a lakó négyzetméterekre"
Hol az kereslet, muti?:) Mert kínálat az lenne, hála az évezred körüli lakásépítési boomnak.... Köszönjük Viktor, megcsináltad!
trocadero 2010.02.06. 01:42:53
whale 2010.02.06. 01:57:35
"A környező országokban közel sem volt annyi megszorítás, mint nálunk."
Most Szlovákiára gondolsz, ahol még a katonaságot is ki kellett vezényelni? Ugye csak viccelsz?:DDDD
"az akkor épült lakónégyzetméter összességében elhanyagolható mennyiség a mai lakáskinálatban."
De többletként jelentkezett a kínálatban. A 98-as 20000/évről 2004-re 43000/évre ugrott az új lakás építések száma!
trocadero 2010.02.06. 02:05:08
benks.hu/aktualis/full/hirek_archivum
"Összeomlik-e a lakásépítés?" fejezetcím alatti grafikont. 2000-2002 között még így is kevés lakás épült!
Megszorításra csak egy kicsi példa: nálunk az élelmiszer, villany, víz, gáz áfája válság előtt 15%-ról 20%-ra, majd válságban 20%-ról 25%-ra nőtt, ezt szótlanul lenyeltük. Hol emeltek ekkora áfát máshol?
trocadero 2010.02.06. 02:21:59
emelkedő áfa + növekvő munkanélküliség + megszűnő szocpol => kereslet leesik + a futó lakáshitelek bedőlnek => új építkezések megszűnnek => áfa és szja bevétel csökken + munkanélküliség tovább nő => újabb megszorítások + tovább növekvő munkanélküliség => ...
trocadero 2010.02.06. 03:58:17
trocadero 2010.02.06. 03:58:33
trocadero 2010.02.06. 03:59:26
elfelejtette 2010.02.06. 05:15:13
Te mar csak tudod, szerencsetlen idiota barom.
elfelejtette 2010.02.06. 05:16:12
Mcl63 2010.02.06. 06:27:27
tom64 2010.02.06. 07:34:24
Frick László Emlékzenekar 2010.02.06. 07:39:23
Frick László Emlékzenekar 2010.02.06. 07:46:14
scooby0821 2010.02.06. 07:54:46
Hülye Pataki, addig örülj, amíg a nejed ki nem nyitja a száját...
prof. med.univ. doktor 2010.02.06. 08:48:26
kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.06. 08:49:46
Csak azzal nem értek egyet, hogy _nagyon_ nyerne.
Mi 2 félképpen mérjük fel a pártok helyzetét. Az egyikből lejön, hogy netes aktivistájuk szinte nincs is. A másik tippelős. meglehet tippelni melyik párt hol végez.
Én az utóbbinak hiszek (míg a reprezentatívnak nem). És az bizony azt mondja, hogy koalíciós kormány lesz.
Itt mérjük: www.kitvalasztanal.hu
Vidéki 2010.02.06. 09:37:47
Írod: „Mondja már tudós uram, arra vót-e utalás, hogy ebből mennyi leszen a köz és mennyi leszen a verseny, mert nem mindegy, ugye.”
Nem vót.
De a példában, amit felhoztam, miszerint „a cseheknél egy (bejelentett állásban lévő) ember egyet tart el, hazánkban egy ember kettőt” ott sem volt szó erről.
Feltételezem azonban, hogy Csehországban sem nyüzsög mindenki a közszférában, az is lehet, hogy van egy egészséges arány a közszférában és versenyszférában dolgozók között.
Csehországban már sikerült az Orbán beszédben megcélzott kedvező foglalkoztatási arányt megvalósítani.
Szerinted ez nálunk miért irreális?
Szerinted ennyivel hülyébbek lennénk, mint a csehek?
prof. med.univ. doktor 2010.02.06. 09:45:33
butus 2010.02.06. 09:46:36
Mielőtt széttépnétek egymást, nem árt tisztázni egy-két dolgot.
1/ Politikus három féle létezik. A/ aki már lopott, B/ aki lop, C/ aki lopni fog. Okos, értelmes, a szakmáját ismerő és szerető ember nem megy el politikusnak.
2/ Gyurcsány összeharácsolta magát, és elment politikust játszani.
3/ Orbánnak még egy hivatalos munkanapja nem volt, ahogy elvégezte a jogot, így azután marha nagy rutinja van a mindennapi élethez.(a szövegeléshez ért, mint minden jogász)
Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.02.06. 09:59:49
Vidéki 2010.02.06. 10:00:20
Írod: „BOKROS FOR PRESIDENT! A világon mindenhol elismerik, szakember, tanit, tanácsot kérnek tőle...csak Mo-on nem...hogy van ez?”
Ez a nagy dobszóval terjesztett Bokros legenda.
Horvátországból is páros lábbal rúgták ki, nem tartottak igényt „bölcs” tanácsaira és mégis boldogan élnek, míg meg nem halnak.
Ez egy régi legenda, amit propagandisták tartanak életben, táplálva naív emberekben azt a vakhitet, ami szerint a Gondviselés egyedül Bokros elvtársat ajándékozta volna meg a racionális gondolkodás képességével.
Bokros gondolkodása dogmatikus.
Minden bajra egyetlen orvosságot ismer: a nadrágszíjmeghúzást, mint a régi katonaorvos, aki minden betegségre egyfajta „sárga port” írt fel a pácienseknek.
Amikor nadrágszíjmeghúzásról beszél semmi esetre a saját nadrágszíjára gondol.
A Budapest Bank vezetőjeként annakidején egyáltalán nem volt képes villogtatni hatalmasnak mondott képességeit.
A hatalmas ingatlan vagyonnal is rendelkező bankot, állami forrásokból kistaffírozva bagóért passzolták át a GE csoport kezére.
A számunkra siralmas (de számára lehet, hogy kedvező) eredményhez az is hozzájárulhatott, hogy önéletrajza szerint Panamában is tanult közgazdász ismereteket.
Miért kellett annak idején privatizálni a GE csoport javára, bagóért a hatalmas ingatlan vagyonnal is rendelkező Budapest Bankot, melyet előzőleg az állam szépen kistaffirozott, ha olyan kiválónak mondott közgazdász vezetője volt, mint Bokros Lajos?
Vidéki 2010.02.06. 10:14:20
Mérhetetlenül cinikus vagy, amikor ezt írod:
"Okos, értelmes, a szakmáját ismerő és szerető ember nem megy el politikusnak."
A politikusok jó vagy rossz munkája sok ember sorsát befolyásolja.
A választók érdeke, hogy érdekeiket tehetséges, feladatra alkalmas emberek képviseljék (esküjükhöz híven).
A képviseleti demokrácia lehet, hogy nem tökéletes, de eddig a legjobb a megvalósult rendszerek között.
Nem mondhatunk le róla. Ha lemondanánk, sokkal rosszabb helyzetbe kerülnénk.
Vergilius római költő, jó kétezer éve így fohászkodott a kétarcú Janus istenhez:
"Jóakaratúan állj a vezérek (vezetők) mellé, akiknek gondos munkája által békét élvez a vad föld és a tenger."
leslie1981 2010.02.06. 10:52:58
kuciber 2010.02.06. 11:10:10
2008:Mindezek tetejére bejön a gazdasági világválság. Szívunk mint a torkosborz.
2010: választások előtt egyáltalán nem látok egy valódi alternatívát.
Én így látom a helyzetet. Lehet anyázni, meg idiótázni, nem érdekel.
amiről szó van