/>

Egy igaz Magyar

E-one 2010.03.18. 11:29

Elsőre nem is igazán értem, mi a baj ezekkel a képekkel a Jobbik-szóvivőről. Méghogy nem összeegyeztethető a füvezés, a melegfelvonulás résztvevőinek ölelgetése, és a hasonló dolgok az igazi magyarságtudattal? Dehogynem!

Kezdjük például ott, hogy mosolyogva ölelkezik szögecses bőrtangás férfiakkal, emiatt sokan fogják támadni a saját szélsőjobbos barátai közül, pedig ugyan miért? Hiszen a Jobbik mindig is azt hirdette, hogy ők szeretik a magyarokat, nagyon, ő pedig nem tett mást, csupán megmutatta, mennyire. Vagy ott a fű. Mindenki tudja, még aki nem próbálta soha, az is, hogy pár slukk belőle, és rögtön mindenki másnál barátságosabb lesz tőle az ember, boldogabb, és szeretni kezd mindenkit. Így természetesen csak erősödik benne a hazaszeretet és a nemzet féltése is. Szerintem ez teljesen korrekt.

Az önéletrajzában arról ír, hogy ő "vidám, tettre kész, szorgalmas fiatalember", a jövőben "istenfélő és hazaszerető gyermekek leendő édesapja" szeretne lenni. Hát tessék. Egy kis könnyűdrogtól az ember máris vidám lesz; hogy tettre kész-e, az mondjuk attól függ, mit szívott, a pride-on pedig nyilvánvaló, hogy csak azt suttogta a mellette állók fülébe: vigyázz, barátom, ha meleg vagy, nem lehet gyereked, és attól rossz lesz neked. Úgyhogy ne ítéljük el őt. Hiszen egy igazi jobbikos még így is igazi jobbikos marad. Ő csak jót akart a nemzetének.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr411849258

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Eltépett a Jobbik szóvivője 2010.03.18. 18:16:35

Történetünk mind három főszereplője Király András. Az egyik Király András a Jobbik szóvivője volt, egészen addig még nem derült ki, hogy bizony „liberális” kilengései vannak. Szívott (mármint kábítószeres cigarettát fogyasztott- őrnagyúr)...

Trackback: A liberális Jobbikos 2010.03.18. 13:37:09

„... esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok, közös élmények, a családon belüli szeretet, összefogás, ragaszkodás ...” - jobbik.hu Ez a „hibátlan” bevezetővel kezdődik a Jobbik szóvivőjéne...

Trackback: Vona szomszéd esete Kelemen Annával 2010.03.18. 13:31:02

Mindig tudtam, hogy Vona a radikáljobb Kelemen Annája. Akár önpusztító hülyeségekre is képesek ők ketten egy kis szeretetért, vagy legalábbis valami olyasmiért, amit szeretetnek hisznek. Annácska a következő módszerrel dolgozik: "olyan vagyok, m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.03.18. 12:22:45

"Hiszen a Jobbik mindig is azt hirdette, hogy ők szeretik a magyarokat, nagyon, ő pedig nem tett mást, csupán megmutatta, mennyire."
Azok a képek külföldön készültek :)

kewcheg 2010.03.18. 12:26:36

Kb.annyira istenfélő, mint Kim Dzsong Il. Ha ez télleg jobbik szóvivő,bebasz a pártnak.Inkabb illene az LMP-be.

baliquez 2010.03.18. 12:26:54

Nincs ezzel baj, srác ettől még nem lett sem buzi sem drogos. A Pázmány mindenkiből kihozza az állatot.

Amúgy én csak azt látom a képeken hogy a ballib média sikítozása ellenére a csúnyabuziverő szélsőségesnáci Jobbik szóvivője barátságosan viselkedik a melegfelvonuláson, valamint szűk baráti társaságban él a holland törvények adta lehetőségekkel.

A szebb jövő pedig sokszínű is lehet, asok színbe pedig belefér a zöld.

kisa 2010.03.18. 12:28:25

@eloszto: Ja, Magyarhonban dobálni szokták őket az elvbarátai.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.03.18. 12:30:51

Úgy fogják kibaszni a pártból, hogy a lába sem éri a földet.
Kiváncsi vagyok, hogy mikor kerülnek elő ilyen képek a Vona Adolfról, vagy Balónéről. :)

Advocatus_Diaboli 2010.03.18. 12:32:01

Eleve nem cigizek. Szóval maradok 'morcos' a fű nélkül. ;-)

kewcheg 2010.03.18. 12:36:28

Amúgy túl sok a kérdőjel ekörül a párt körül, amit 75 IQ felett már mindenki észlelhet, ha egy kicsit figyel....

Fideszman 2010.03.18. 12:39:08

@kewcheg: 75 IQ felett nagyon kevés jobbikost találsz. Ilyenek csak a pártvezetésben vannak.

yafet 2010.03.18. 12:39:24

A Jobbik így nyitott a meleg és a drogos szavazók felé!!!
Vágülis a szivárvány minta is egyfajta Árpád-sáv.
A 2/3-hoz meg minden voks számít...

Öreg Sam 2010.03.18. 12:39:35

Egy dolog "embernek",másik dolog pártkatonának lenni.
Semmilyen téren nem tudok azonosulni a Jobbik eszmeiségével,de nekem ez a faszi szimpatikus,mint ember.
Seneca,vagy valaki más mondta(aki tudja javitson): "ember vagyok,semmi sem idegen tőlem,ami emberi"
Nekem ez a faszi "emberi",sajnálom,hogy a f*sz rosszabbik végén áll.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 12:43:03

@baliquez: csak eppen magyar allampolgarkent nincs joga a holland torvenyek engedmenyei szerint viselkedni, koteles a magyar torvenyeket betartani. tehat o minden korulmenyek kozott buncselekmenyt kovetett el, ami a jelenlegi torvenyi szabalyozas szerint 2-8 ev szabadsagvesztessel buntetheto:-)

Arvedui 2010.03.18. 12:46:11

Nem a képek a durvák meg a füvezés, fiatal volt, pont. Viszont a videó az SZÉGYENLETES!!!! Kis köcsög f@sz, erre a viselkedésre nem magyarázat a fiatalság!

blah 2010.03.18. 12:47:34

hehe, nesze neked jobbik ideológia. Íme egy újabb tanulság mennyire hiteles ez a párt is... A csávó mellesleg nem csinált semmi rosszat azon kívül, hogy elment szóvivőnek egy párthoz.

kewcheg 2010.03.18. 12:49:05

Gyanús a csávó.Kanadiába megy csírákkkal bájologni,amszterdamban lekapatja magát ahogy betép, szal vagy nagyon hülye, vagy nagyon is okos...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 12:50:13

Amúgy most a ballib média azon sápítozik, mert normálisan áll a melegekhez, meg a fűhöz?
LOL

2010.03.18. 12:51:26

Vicces, ahogy a pártkommentelők mosdatják a turulon. Remélem ezek után kiáll a Jobbik a ZÖLD liberalizáció mellett.

Egyébként a videón meg bebizonyítja, hogy nem szívott eleget, mert az EGO még igencsak dolgozik benne...

Persze az is vicces lesz amikor kiderül a srácól a kurucinfon, hogy az NBH és a Moszad szervezte be. :D :D :D

baliquez 2010.03.18. 12:51:44

@az igazi Sipi: Nosza, feszítsétek meg. Engem jobban irritál a nyilvánvalóan hazug estiimádságos bibliaolvasós szövege mint a homárfesztiválozása meg a fűszívása.

Az fix hogy ha valaki ilyen fotókat tesz fel magáról az képtelen a diszkrécióra, ergo nincs helye semmilyen hivatalos szervezetben, pártban sem.

tony zionist 2010.03.18. 12:54:00

a király mint vezetéknlv, echte zsidót takar

Arvedui 2010.03.18. 12:56:10

@LuiKang: Ez legalább gyors volt, meg szerintem ő is jól járt, mehet vissza füvezni :)))

portis · http://www.online-szallas.com 2010.03.18. 12:57:30

Innye... mekkora tahó a videókban!

Vateraman 2010.03.18. 12:59:02

@baliquez: Csak azt felejted el, hogy Magyarország törvénye a külföldön tartózkodó magyarra is érvényes.

kuki123 2010.03.18. 12:59:27

Egyszerűen nem találok szavakat

Letagadom hogy jobbikos vagyok

az ilyen minek lépett be a pártba

SZÉGYEN

egyébként le is mondott már

Dike 2010.03.18. 13:01:55

@baliquez: Egy szóvivőnek lehetne annyi esze, hogy SEMMIT nem hagy magáról a neten, ami kompromittáló lehet. Mit gondolt, majd nem tűnik fel senkinek?

ökoparazita 2010.03.18. 13:03:31

@az igazi Sipi: a személyi hatály megáll, de nem minősített eset, úgyhogy három év :)
282/C. § (2) Az a kábítószerfüggő személy, aki kábítószert kínál, átad, forgalomba hoz vagy azzal kereskedik, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

öregmogyi 2010.03.18. 13:04:51

Már le is mondott. (forrás: barikad.hu)

portis · http://www.online-szallas.com 2010.03.18. 13:05:16

@Vateraman:

Nem vagyok jogász, de ez marhaságnak tűnik.

4. § (1) A magyar törvényt kell alkalmazni a nem magyar állampolgár által külföldön elkövetett cselekményre is, ha az
a) a magyar törvény szerint bűncselekmény és az elkövetés helyének törvénye szerint is büntetendő,

GMT+ 2010.03.18. 13:05:26

Mindig is tudtam, hogy a Jobbik egy kis kcsög párt. Mostmár szószerint is igaz!
Ilyenek magyarországi parlamentbe ne kerüljenek be! Erkölcstelen senkiházik!
Lehet, hogy egy-két fiatalnak ez egyelőre teccik, de hamar meglátják majd az érem másik oldalát.
Ja, ez csak egy ember a párton belül? Lehet, de a fejétől bűzlik... Túl sok mocsokság derült ki róluk az elmúlt hónapokban, íme egy újabb bizonyíték a hitelességükről. A keszthelyi korrupció, a maffiabarátság, a robbantások, a tangás fiúkkal való szambázás, drog. Nekem és sok haveromnak ez már sok!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 13:06:07

Ennyi volt...

"A több évvel ezelőtti fényképek közzététele miatt – melyek médiumokhoz történt eljuttatása és ferdített valóságtartalma rosszindulatú irigységből fakad, s melyekről eddig a pártnak nem volt tudomása – felelőtlen tetteimet vállalva, személyes elhatározásból úgy döntöttem, lemondok szóvivői tisztségemről. Az új erő választási győzelme és a valódi rendszerváltás érdekében nem kockáztathatom, hogy a Jobbikot további övön aluli és aljas támadások érjék rajtam keresztül.

Király András
a Jobbik volt szóvivője"

Kulon-kulon sem a kepekkel, sem a jobbikossaggal nincs gond. A lenyeg az, hogy VALLALJA, miszerint tettei nem passzolnak a kozosseghez, amiben szerepel. Nekem amiatt hiteles a jobbik, mert eddig kivetel nelkul mindig ezt lattam, es nem azert, mintha hibatlanok lennenek. Mutassatok egy masik partot, ahol ez mindig igy megy.

Dike 2010.03.18. 13:06:45

@volánrulz: Óóó, és hányan vannak még hasonlóak a pártban és a szimpatizánsok között. Meleg, szétszívott, ex-szdsz szavazó ismerősöm most épp szélsőjobbos, gárdatámogató, lelkes tüntetésrejáró.

baliquez 2010.03.18. 13:06:46

@Dike: Alkalomadtán felrúgom ezt a nyikhajt ha meglátom valahol. Egy dolog ugyanis a ferdeséghez meg a lágydrogokhoz való vonzalma, viszont az a "helótagecis" videó megbocsájthatatlan. Ember ilyen mocskosan nem viselkedhet.

Kötekedő, köpködő, nagypofájú, nyüzüge whitetrash, megérdemelte volna hogy az a görög munkás pépesre verje a hülye fejét.

Vonának több esze lehetett volna mint hogy ezt a szarjankót helyezze pozícióba.

portis · http://www.online-szallas.com 2010.03.18. 13:07:38

@portis:

Bocsánat... ugy néz ki tényleg igy van.

kewcheg 2010.03.18. 13:07:42

@ökoparazita: Olvasd tovább, mondjuk a 7.-ik bekezdésig.Egy pipa csekély mennyiség lesz...

Dike 2010.03.18. 13:10:20

@baliquez: A videókat nem láttam, de el tudomk képzelni :(

kewcheg 2010.03.18. 13:12:44

@Dike: Pont ez az...akik ezek mögött állnak azok nem szarral gurigáznak, pestiesen szólva....

ökoparazita 2010.03.18. 13:12:45

@kewcheg: 282.C§nek nincs hetedik bekezdése, egyébként csak azért írtam be neki, hogy jobban járjon, mondjuk ebben az esetben ha a csekély mennyiség ááll meg nála (5) szeritn, akkor tényleg csak egy év, de az elévülés így is minimum 3 év

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.03.18. 13:14:00

De miért akarja, hogy szegény gyermekei féljenek Istentől? Kibújik ám a szög a zsákból :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 13:14:02

Vajon ha a másik szóvivőről, a Dúró Dóráról előkerülne pár partyfotó valami felezőbuliról, ahol két markos feka srác partibavágja, akkor is ekkora lenne a felháborodás?

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:15:28

Most örültök ugye?

Végre itt és ezt is lehet fikázni!!!
Mindent bele!!!
Mert a nyugdíjasokat csókolgató, mindenkivel parolázó, virágot félelemből nem osztogató, magukon kívül mindenkit fasisztázó, becsület és érték alapú nokiásdobozos közösséglovagok,viselkedése a mai igazi követendő magatartás és valóság.
Gratulálok.

kewcheg 2010.03.18. 13:16:05

@ökoparazita: Igaz, én a 283-at értettem ide..:)

gauche caviar 2010.03.18. 13:16:09

@zero: nem azon, hogy ő, hanem hogy közben meg a szeretett pártja mindazt elítéli amit ez az arc itt művel.

vagy akkor ez úgy működik, hogy jobbikosnak okés a melegfelvonulás, melegeknek nem okés?
a fű maga a sátán, meg nemzethalál, de ha jobbikos szmókol, akkor minden megbocsájtható?

Tehát mindent lehet csak legyél jobbikos?
te ezt tényleg komoly arccal bírod mondani, hogy nincs ebben semmi önellentmondás, amit itt most láthattunk? Ugggggyan mááááár öreghaver.

Vagy a szokásos jobbikos életérzés a magyarázat: ha mi csináljuk nem gond.

gonosztojás (törölt) 2010.03.18. 13:17:45

Azt szokták mondani, az kiabál a leghangosabban mindig akinek a háza ég.
Hát ja...
Mondjuk az SA-ban is anno kötelkező volt a férfias seggbe(Röhm)röfi..

gauche caviar 2010.03.18. 13:18:08

@zero: nem tűnik fel, hogy NINCS felháborodás?
értem én, hogy kurvára jól esne ha most mindenki elítélni az arcot, csak épp nem ez történik, hanem felhívják a figyelmet a "bort iszik, vizet prédikál" helyzetre, amibe most a jobbik(nem az arc) került.

@sertésszamba:-/ malacmambó: tehát ha egy egyértelmű szituációban ki van mondva, hogy a király meztelen, akkor mindenki egyből komcsi meg mesterházy szerető? csóró egy hülye vagy te...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:19:22

@zero: nem eleg, hogy novak emoke felesege es gyakorlatilag ezzel alapozta meg a partkarrierjet..?:-)

portis · http://www.online-szallas.com 2010.03.18. 13:21:57

@gonosztojás:

Ja... Haider is részegen, benarkózva ment 140-el hazafelé egy buzibárból.

Valakinyolc 2010.03.18. 13:22:30

LOL a kurucon 12:08-kor jelent meg az első hír, 12:48-kor meg már a lemondó nyilatkozat. Na ezt nevezem! Bár így lenne minden pártnál.

gauche caviar 2010.03.18. 13:22:36

Lássuk csak akkor: van itt ez a Jobbik baráti kör.

Rendpártiak, erkölcsösek, tiszta kezűek, elítélik a nemzetvesztő devianciákat, megmentik a hazát a zsidó világösszesküvéstől, és a mindent megmételyező liberális dorogoktól.

Nya, akkor van itt olyan, hogy nem számoltak el a költségvetésükkel, nincs átlátható párt és kampányfinanszírozási kimutatásuk, melegfelvonuláson ölelkezik a szóvivő, maffiózókkal szűrik össze a levet (szerencsejáték, stb), Coca-Cola multinál dolgozik a miskolci emberük, aztán még kiadós dzsojával pózol (majdnem férfismacizik) a szóvivő.

Most akkor vagy az van, hogy valami rohadtul nem kerek, vagy az, hogy a jobbik is egy kurvára ugyanolyan párt mint az összes többi, csak ők valamiért veszik maguknak a jogot, hogy mindenki mást baszogassan olyasmikért amiket ők is simán megcsinálnak.

Szóval: Fuck Off!

baliquez 2010.03.18. 13:22:52

Azért annak örülök hogy percekkel (!) azután lemondott ahogy ezekre a botrányos anyagokra rámoccant a ballibmédia.

Ugyanezt a gyors lemondást vártam volna el Draskovics elvtárstól amikor lebukott a hamis eredetű és eredetinek hazudott magyarnyulas robbantásvideóval.

Szégyenletes hogy egy ilyen hulladék figura szóvivője lehetett a Jobbiknak, de minél több ocsút mihamarabb kiválogatnak a búzából annál tisztább lesz a liszt, szóval köszi mindenkinek hogy ez a takonypóc nem rontja tovább a levegőt a Jobbikban.

Tutá Liber 2010.03.18. 13:23:04

Képmutató emberek minden pártban vannak, színtől, szagtól függetlenül.

...mind e mellet egy utolsó szarjankó, ahogy azt a videón be is bizonyította magáról

baum · http://reflektor.blog.hu 2010.03.18. 13:23:06

Most akkor Király András vehet földet Magyarországon, vagy nem vehet ezek után?

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:23:30

@gauche caviar: gratulálok:) te is csak 1 seggfej vagy, ha csak ennyit értettél ebből...

ökoparazita 2010.03.18. 13:23:32

@kewcheg: az alapján a büntethetőséget zárjuk ki esetében ez igaz :) de attól még ugye a bcs-t elkövethette, csak nem büntetik érte. persze enenk megállapítására csak a bíróság a jogosult, nem holmi kommentjogászkodó magunkfélék

2010.03.18. 13:23:41

@gauche caviar: Egyetértek, a kettős mérce tipikus esetével állunk szemben!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 13:24:02

@gauche caviar:

Miért szerinted Vona Gábor nem baszott be a Tétényi koliban, ahol lakott, meg nem kergette a csajokat ezerrel?

kisa 2010.03.18. 13:24:45

@sertésszamba:-/ malacmambó: Miért gondolod, hogy ha valaki az egyik oldal magatartását elítéli, okvetlenül a másikkal azonosul?
Amúgy nem is értem, hogy ez a vérlibsi fazon hogy került a jobbikba?

appa68 2010.03.18. 13:25:38

lemondott...
belátta...
elkúrta...
nem kicsit...
Nem bújt mentelmi jog mögé...
Nem konzultált a jogi képviselőjével...
Nem várta meg a vizsgálat végét...

Amúgy jó fejnek tűnik...

sugerabugera 2010.03.18. 13:26:05

Megrendezett képek, megrendezett videók.
Még sok ilyen esik majd ki a szekrényből, mert a sok beépült ügynök nem lustálkodott.

Arvedui 2010.03.18. 13:26:40

@baum: Az igazi kérdés, hogy füvet termeszthet e rajta?? :D

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 13:27:05

@LuiKang:
: (((
Oh, fenebe.
Vegre volt 3 oram mikor volt egy szimpatikus jobbikos alak, erre most ennek is vege.
Reszben a lemondo szoveg miatt is unszimpatikus most, mi ez a "ferdített valóságtartalma" szoveg? Ketszinu idiota lett ez is. Ilyen gyenge szoveget csak a parttarsai vesznek be. Pedig azt hittem jo lenne szovivonek, hisz annyifele embert ismer mar, nem csak belterjes. Erre tessek.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:27:06

@az igazi Sipi: a magánhangzók ismerete már meghaladja az képességeidet....

Arvedui 2010.03.18. 13:27:41

@sugerabugera: Basszus én nem vagyok elég fontos ember, egyetlen ázsiai tinicsaj sem környékez meg pipával :(((((((((

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:28:43

@kisa: Nem gondolom.
Arra próbálok utalni, hogy egyik 19, a másik 1 híján 20.

gauche caviar 2010.03.18. 13:29:28

@zero: nem teljesen értelek.
mondtam volna olyat, hogy szerintem gázos dolog bebaszni a koliban, meg hajtani a muffot?
szerintem ezek totálisan emberi és fasza dolgok.
a különbség talán annyi köztem és vona gabó között, hogy én ezért nem ítélek el senkit, nem akarom előírni, hogy ki milyen lányok után szaladgáljon, meg milyen piától basszon be ha be akar.

vágod a különbséget?

Amúgy ha már gaypride:
26.media.tumblr.com/tumblr_ks8o68dqcX1qa0zrro1_500.jpg

@baum: Teljesen jogos kérdés :)))

Dike 2010.03.18. 13:29:39

Azért szentté nem avatnám, hogy ilyen gyorsan lemondott. Gondolom kapta az ukázt fentről, csak mindenkinek (a pártnak és neki is) jobb így, mintha hivatalosan is kirúgták volna.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.18. 13:30:04

@zero:

Önmagában nincs semmi baj azzal, amit tett. A probléma ott van, és teljes joggal megy a csámcsogás is rajta, hogy egy olyan intoleráns párt szóvivője, amelyik ugyanezeket a tetteket, illetve az általa ölelgetett embereket a legpozitívabb pillanataikban is a földkerekség korcsainak tartja. Egyszóval a képmutatás az, amin megéri csámcsogni.
Azért gondoljunk már bele, hogy ha ugyanez egy SZDSZ-es vagy egy ifjúszociról derül ki plusz a videók, akkor már a fél jobboldal ettől lenne hangos. Hát most zeng is, csak épp a jobbikos érintettség miatt.

u.i.: Igen, tudom, lemondott, ezért minden tiszteletem is neki, mert olyan magatartást tanúsít, mely szokatlan a magyar közéletben. Csak épp lassan el lehet gondolkodni azon, hogy a Jobbik kapcsán eddig az volt az egyik, sokat hangoztatott érv, hogy ők még nem veszítették el a politikai ártatlanságukat, talán becsületesen állnak neki az egészhez. Ehhez képest eddig kiderül, hogy van egy tagjuk, aki elfelejtette megemlíteni, hogy emberölésért jogerősen elítélték, egy alelnökük romákkal (!!! - rémlik az Amerikai história X-ből, mikor E.Norton kikel azon, hogy az ideológiával hogyan egyeztethető össze, hogy az eszmetársai a börtönben a latin-amerikaiakkal bizniszelnek?) való ingatlanbizniszek miatt előzetesben van, erre most a szóvivőjükről derül ki, hogy a párt világnézeti elveit némileg szabadabban kezelte. Vajon mik fognak kiderülni még a párthoz kötődő személyekről a választásokig, mely alapján mégsem olyan szeplőtelen?

ddrum77 2010.03.18. 13:30:36

LOL, kemény dolog ez, van aki bármilyen pártra tud szavazni itthon anélkül, hogy ne sírna fel álmában?
Remélem kurva jó kirándulóidő lesz a szavazás napján. Kb. ennyire érdekel a dolog.

kisa 2010.03.18. 13:30:57

@sertésszamba:-/ malacmambó: Pedig a kommentedből az derül ki, hogy de gondolod...
Mindegy, a csávó szimpi, a pártja meg tényleg 19...

2010.03.18. 13:32:51

@Beela: Ja, ez a 'ferdített valóságtartalma' duma elég lehangolóan tré a lemondó nyilatkozatban. Mondjuk a helótás videó alapján annyira nem is vártam sokat.

Amúgy: van valaki aki érti zero hozzászólásait? Nekem a háromból egy sincs meg.

ökoparazita 2010.03.18. 13:33:13

@gauche caviar: ez a kép a tuti! :) többet mond ezer szónál!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 13:33:16

Ne keverd a szeplotlenseget a tisztasaggal. Ha te mocsokba nyulsz, elrohansz, es lemosod magad. Nem maradsz orokre mocskos. A kulonbseg ez. Ha ez megvaltozik, ha kezdodik a szerecsenmosdatas, na akkor kezdek majd aggodni.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.18. 13:34:04

@zero:

Háát, ha felháborodás, akkor lehet, hogy néhány huhogó radikáljobbos jobban kiakadna. A ballib média max. megdicsérné, hogy íme, DD tevőlegesen cselekszik a rasszok közti előítéletek lebontása, és egymás jobb megismerése érdekében. :-P

kewcheg 2010.03.18. 13:35:11

Most akkor Budaházy listán van,vagy nem?

gauche caviar 2010.03.18. 13:35:39

@Lesből Támadó Szárítókötél: szerintem kifejezetten gáz, hogy lemondott.
Mert milyen rosszat követett el?
Jól érezte magát egy szabadtéri rendezvényen? Elfüstölt némi növényi származékot?
És akkor ezért már nem lenne jó szóvivőnek?

Na itt mutatkozik meg, hogy a jobbik is CSAK politikai párt, nincs benne semmi extra, amitől más lenne, mint azok akiket feszt ostoroz.

Fideszman 2010.03.18. 13:36:02

Szerintem is tök jó fej, a szemét görög megérdemelte, az a baj hogy a ballib média elferdítette a videót és az nem látszik, amikor a görög a magyarokat szidja!!! Én láttam a vágatlan videót, azon rajta van, hogy anyázik a görög köcsög!!
Egyébként a füvezés és a buzik ölelgetése teljesen normális hiszen fiatal volt. Tegyük a szívünkre a kezünket, ki nem fetrengett részegen, ki nem füvezett soha, ki nem szopott le egy buzit szórakozásból? Na ugye, ne ítéljük el. Sajnos a balos támadás miatt le kellett mondania, de ettől csak erősebbek leszünk.

gauche caviar 2010.03.18. 13:36:17

@ökoparazita: a képen szereplő manust azért javasolnám átvilágításra a történtek fényében... hátha róla is kiderül ez-az...

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.18. 13:36:41

@zero:

Lehet, de nem emlékszem, hogy a Jobbik bármikor is elítélőleg nyilatkozott volna az alkoholfogyasztásról, illetve a heteroszexualitásról.

artzinia 2010.03.18. 13:37:20

Kölcsönösen jót tenne egymásnak a Jobbik és az LMP a parlamentben. A lényeg, hogy az eddigieket kergessék el kivétel nélkül a picsába! Nekem oly mindegy, hogy előtte dugnak-e füves cigit a szájukba, vagy anélkül vágják börtönbe azt a söpredéket, akik jelenleg oly bőszen szidják egymást a parlamenti üléseken, miközben együtt sörözgetve tömik a saját zsebüket és viszik romlásba az országot, ha még ugyan van hová vinni ennél mélyebbre is.

gauche caviar 2010.03.18. 13:38:34

@morning só: láthatóan még sokszor kell majd elmondani: balról, az ELLENSÉG oldaláról senki sem ítéli el, támadások egyedül a jobb oldalról, a SAJÁTJAI felől érik.

szóval, igen? akarsz még mondani valamit? csak mert olyasmiért akarod védeni, amiért nem támadják...

egyébként meg, lemondott, szál ennyire lehetsz mo-n szabad ember. (nem a ballib oldal lőtte tarkón mert megolelt egy bőrtangás arcot..)

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 13:38:38

@Meleardil Eressea Iluvadan: Oooo... ezt nem ertem.
Attol hiteles egy part hogy olyan tagjai, sot tisztsegviseloi vannak, akik nem meltok a parthoz? Tehat olyanok is belepnek, sot kepviselik a partot, akik tettetik magukat? Akik nem is gondoljak komolyan a part eszmerendszeret? Ez lenne a hiteles par, amelyikbe ilyenek mennek? Nekem ez zavaros. : )

Ertem en mit mondasz, dicseretes, hogy ha lebuknak akkor nem magyarazzak tovabb - mondjuk itt eleg nehez is lett volna : ) ez egy kicsit csokkent az ertekebol, nem volt mas valasztasa, ilyen szempontbol zero a VALLALJA dolog : ) -, masok raraknak egy lapattal es mosdatjak a szerecsent, na de akkor is, amilyen szoveggel ferditeseket kialt, az ugyanolyan - raadasul nyilvanvaloan - hazug mint mikor kizarolagosan a kereszteny ertekrendeket hirdette.

Mellesleg kedtem mar orulni, hogy van egy szeleslatokoru tarsasag, erre nesze neked.

hááááát 2010.03.18. 13:40:02

Lassan fogy a jobbik!
A fidesz és az szdsz is úgy indult mint a jobbik most.Változást hordoztak, fiatalokból állt,sokan bíztak bennük.Látjuk mivé váltak.

"Látjátok feleim, hogy mik vagyunk."

Ne forduljon el a jobbiktól senki sem ezért, csak figyeljen oda miket mond másokról, mikor a saját házában sincs minden rendben

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.18. 13:42:27

@gauche caviar:

Ha nem a Jobbik szóvivőjéről lenne szó, akkor semmi gond nem lenne. Viszont nézd úgy, hogy a viselkedése igencsak szembenáll azzal a pártéval, melyet szóvivőként képvisel. A lemondás helyességét nem globálisan kell nézni, nem arról van szó, hogy a társadalom széles körében rosszallást kiváltó tettről van szó, mert emberileg szerintem is oké, hanem szűkítsd le arra, hogy a párttagságával nem kompatibilis a viselkedése, ezért kell távoznia a tisztségéből. Ez viszont nem érinti azt, hogy a képek alapján amúgy emberileg lehet jófej, csak épp a viselkedése egy kevésbé jófej világnézet korlátaiba ütközött.

TetraB 2010.03.18. 13:43:13

A fenébe, lemondott az egyetlen jófej a társaságból.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:43:36

"Mindegy, a csávó szimpi, a pártja meg tényleg 19... "

Valóban ez a lényeg.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 13:45:53

@Lesből Támadó Szárítókötél:

A Jobbik nyilatkozta, hogy ne fotózkodj transzikkal? :-)

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:46:21

@az igazi Sipi: Te már az általánosban megbuktál:)
melyik mássalhangzón van ékezet, aranyapám? BAZZEG??!!! Gratula:)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:47:22

@sertésszamba:-/ malacmambó: van gorog ismerosom, majd megkerdezem tole, hogy a helotagecire valaszul hogy van a hunorgeci gorogul..
hatha en is jofej leszek ettol, ha bebaszva orditozom gorogul az embereknek az utcan mondjuk olyan szovegkornyezetben, hogy "jonnek a romanok es megbasznak benneteket, dolgozzatok, hunorgecik!", vagy valami hasonlo..

ennyit csak meg tudok jegyezni gorogul is akar;-)

Mitya Ivanov 2010.03.18. 13:48:53

nekem ettől az egésztől szimpatikusabb lett a srác, még a helótagecizéssel együtt is.

Annyi történt, hogy a Jobbiknak egy ember volt a szóvivője, és most már nem szóvivő.
Majd raknak a helyére egy droidot, ennyi.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:48:54

@sertésszamba:-/ malacmambó: " sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:27:06
@az igazi Sipi: a magánhangzók ismerete már meghaladja az képességeidet.... "

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:46:21
@az igazi Sipi: Te már az általánosban megbuktál:)
melyik mássalhangzón van ékezet, aranyapám? BAZZEG??!!! Gratula:)

na most akkro massalhangzo, vagy maganhangzo, aranyapam?;-)))

dontsuk mar el..;-))

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.03.18. 13:51:59

@az igazi Sipi: nagyon remélem nem úgy beszélsz ahogyan írsz!!!

don07 2010.03.18. 13:52:57

Kedves Indexesek!
Mint azt a volt szóvivő közölte, nem mostani képekről van szó. Az ember évek során változik. Ez a változás viselkedésében és tetteiben megnyilvánul. Aki valóban változik, azon ezt észrevenni. A mostani politikusaink nem változtak az elmúlt években.
Nem elhanyagolható tény, hogy amint ezek a képek nyilvánosságra kerültek, lejárató kampányt kezdtek ellene, lemondott.
Mondjatok egy olyan képviselőt, tisztségviselőt az elmúlt 20 évben, aki ilyen miatt lemondott volna. Még ennél sokkal durvább dolgok miatt sem. Nem hiszem, hogy ecsetelnem kellene. Mondjuk itt hiába koptatom a billentyűzetet, itt hivatalból utálni kell a Jobbikot és annak szimpatizánsait.

Szugló utca 2010.03.18. 13:52:58

Valójában nem lemondott, hanem lemondatták.
Csak ciki lett volna a pártra nézve, ha nyíltan azért rúgnak ki valakit, mert részt vett egy melegfelvonuláson.

Amúgy meg, ha ilyen képeket pakol fel a netre akkor el lehet képzelni, hogy milyenek lapulnak a laptopján. ;)

Fideszman 2010.03.18. 13:53:22

@Mitya Ivanov: Igazad van ő legalább ember, helota geci ide vagy oda, azt hiszem, ha a helyébe lettünk volna mi is így viselkednénk. Ez teljesen normális külföldiekkel szemben, ha az ember fiatal és szereti a hazáját. Mindenki büszke lehetne rá, hiszen LEMONDOTT!! Melyik pártban vannak ilyen egyenes emberek? Máshol csak sunnyognak meg mentelmi jogoznak. Ő legalább egyenes volt.

négyzet báró · http://utalomazecetet.blog.hu 2010.03.18. 13:53:34

@zero: ezt ugyan szándékosan félreérted, de valószínűleg te is látod mi a baj.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:54:18

@sertésszamba:-/ malacmambó: marmint arra gondolsz, hogy a valo eletben is szarba veszem-e a mindennapi kepmutatast es kopmmunikacios hazudozast es szemrebbenes nelkul hasznalom a fasz, baszni, pina, szar, fos, pocs, stb szavakat?

igen:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:56:39

@sertésszamba:-/ malacmambó: ugyes probalkozas, de en ennel okosabb vagyok...;-)

szoval mi a bajod a magan- ill massalhangzoimmal? es egyaltalan melyikkel? es miert ne lehetne ekezet a maganhangzokon, mivel elso korben azt kerdezted?

egyaltalan mi volt az, ami szemet szurt az irasomban, mert azota sem tudtad megfogalmazni..

ha mar ugye a szemelyeskedesen kivul jobbal nem tudsz elojonni, akkor feszegessuk kicsit ezt a temat..;-)

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.18. 13:58:45

@az igazi Sipi: De könyörgöm, éppen képmutatsz és csúsztatgatsz, hazudozol. Lol baszki a másik jobbikra gerjedt blogon milyen baromságokat írtál tényként. Nevetséges.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 13:58:59

@sertésszamba:-/ malacmambó: sot, amikor olaszorszagban voltam kint az olaszok a csodajara jartak annak, hogy egy levegovel majdnem 30 masodpercig vagyok kepes ugy karomkodni, hogy nincs benne szoismetles;-))

hja kerem..
a magyar nyelv egyszeruen csodas!:-D

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.03.18. 14:00:03

Nem azzal van a baj, hogy drogozott, melegekkel barátkozott, meg tizenéves kiscsajokat dugdosott Kanadában.

Az a baj, hogy közben ilyen kenetteljesen muatkozik be a párt honlapján:
"Az esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok..."

Szóval ez így eléggé skizofrén dolog.

Fideszman 2010.03.18. 14:00:14

@az igazi Sipi: Te szimplán hazaáruló vagy. Egy igazi MAGYAR nem ír ékezetek nélkül.

2010.03.18. 14:05:08

@morning só: 'Ez teljesen normális külföldiekkel szemben, ha az ember fiatal és szereti a hazáját.'
Szerencsére ez nem így van.

'Máshol csak sunnyognak meg mentelmi jogoznak.'
Honnan lett volna neki mentelmi joga? De ne félj, majd ha nekik is lesz, akkor ők is csak sunnyogni és 'mentelmi jogozni' fognak.

'Ő legalább egyenes volt.'
Ki is rakták. lol

SZDSZPistike 2010.03.18. 14:13:44

Nagyon jó hogy mindenki a gayparade-ra figyel, közben bemasírozunk MDF színekben a Parlamentbe

loláb 2010.03.18. 14:16:43

Az önéletrajzát már letitkosította a jobbik, nem lehet megnyitni.

Kibaszott gáz, ahogy ezt kezelik. Nem baj, megérdemlik, hulladék banda.

baliquez 2010.03.18. 14:17:01

@hüjehalyó: Azabaj, meg leginkább az ahogyan a helótagecis videón viselkedett. Pont úgy viselkedett mint egy beszólogató aggresszív cigány.

Eric_Cartman 2010.03.18. 14:17:04

Nekem 1 db jobbikos ismerősöm van: scientológus és füvezik.

elég.volt 2010.03.18. 14:17:11

Hajjaj, újabb árja magyarról derült ki, hogy MÁS emberekkel is szimpatizál. Mi lesz még itt...

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 14:18:13

@don07: Az eletrajza alapjan 2006-ban alapitotagja volt a Jobbik Piliscsabai szervezetenek, azota alelnok. Es "Legfontosabb teendőnek a fiatalság megfelelő nevelését, oktatását, ideológiai agymosásának megszüntetését tartom" mondta, egeszen ma delig (akkor toroltek).
A kepek 2007-tol 2008 nyaraig valtakozo datumozassal szerepelnek az albumban.
Most akkor mikor valtozott? Naprol napra, oda vissza, helyzetfuggoen? : )

pancsolt misebor 2010.03.18. 14:18:59

A fotók alapján még jófejnek tűnik, de a videókon nekem inkább egy kis köcsög jön le, óriási egóval.

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 14:19:44

@tory_t:
Ő legalább egyenes volt.'
Ki is rakták. lol

: DDDDD
Egyre jobban szorakozom ezen a sztorin, nem birom abbahagyni. : )

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.18. 14:23:58

legyen demcsák zsuzsi az új szóvívő ...
rutinos & tapasztalt & a jobbikhoz is közel áll
:DDDDDDDDDD

Joejszaka 2010.03.18. 14:23:59

Ez egy igaz ember.

Ezek a videok se nem a hazafisággal, se nem a kereszténységgel nem összeegyeztethetetlenek. Ez a füvezésre is igaz.

Bakker, az ember felnő egy idő után.

Az dobja rá az első követ, aki nem követett el még bűnt.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 14:24:56

@morning só: :-DDDDDDDDD

Hazaárulás

Btk. 144.§. (1) Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét, vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés tíz évtől tizenöt évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával
c) háború idején
d) külföldi fegyveres erőnek behívásával vagy igénybevételével követik el.
(3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

ebben nincs benne az ekezet nelkuli billentyuzet hasznalata..:-)

Gíbic 2010.03.18. 14:25:42

Ezt írtam másodszor a Király-féle cikkhez, de csak nem engedte át a moderáción:
És ha már itt tartunk, még egy dolog: menjetek el mondjuk egy Ózd melletti, vagy ózdi szórakozóhelyre, mondjuk egy kocsmába, ahol sok fiatal gyűlik össze. Iszogatnak, pókereznek, kajabálnak részegen. Buliznak, és jól érzik magukat, ahogy mindenki más… Csinálják a baromságokat. Aztán megkérdezed Őket, és mily meglepő: minden második Jobbik szavazó és szimpatizáns lesz. Nem az Ő fejükben van a tudathasadás, hanem azokéban, akik azt hiszik, hogy az Ő esetleges devianciájukat meg kell jeleníteni a politikában és a társadalomban is. Mert például attól, hogy iszok és cigizek, nagyon nem szimpatizálok semmiféle leszoktató intézménnyel. Ha rászoktam bármire, legyen az drog vagy alkohol, ne is kezeljenek a többi ember pénzén, sőt, ne kapjak ellátást sem. Magamnak csináltam, másszak ki belőle egyedül. De ez csak egy dolog az ezer másik közül. Attól, hogy én szeretek berúgni és kocsmázni, nem örülnék ha az egész társadalom a kocsmában ülne félájultan.
Rövid történet: pár fiatal az egyik hétvégén arról beszélgetett egy buliban, hogy ha most győz is a Fidesz és majd négy évig csinálják a baromságokat, az emberek lesznek elég buták és megint az MSZP-re szavaznak majd. És láss csodát: mindnyájan be voltak tépve, egyetemre járnak és Jobbik szavazók.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 14:26:01

@négyzet báró:

Ja :-))

De szerintem akkor is jó fej srác :-)

Mondjuk ha kanadai melegfelvonuláson jártam, akkor

1, nem leszek Jobbikos szóvivő

2, ezt közlöm a párttal, hogy eme információk birtokában döntsék el, hogy vállalják-e a jelölést

amúgy mindenkiről minden kiderül előbb-utóbb, de látszik, a Jobbikból rendesen bespájzoltak, minden napra jut valami csemege ...

Balance Of Power 2010.03.18. 14:26:22

@Mitya Ivanov: Ugyan mar, emberek a tobbiek is, lasd a Vona-Pogacsas Iwiw-levelezest :)))) Ami egyebkent, viccet felreteve teljesen a maganugyuk es senkinek semmi koze hozza.
Viszont valamiert muszaj alszentnek lenniuk - ez a legtobb konzervativ ember nagy dilemmaja. Ismertem par kereszteny neveltetesu embert, annyira de annyira latszik rajtuk, hogy szivesen lazulnanak, karomkodnanak mint a tobbiek, de nem lehet. Volt pl. egy kiscsaj, egy baratom jart vele egy darabig, aki amikor eloszor bebaszott, sirva fakadt. Egy masik bigottan kereszteny ismerosommel meg tok jokat lehetett bulizni, ugyanakkor ha jozanon bazmegeztunk, rank szolt. Valahol sajnalom oket, mert ez identitaszavart okoz...

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 14:26:32

@don07:
... mellesleg definialjuk mi a lejarato kampany? Az hogy nyilvanossagra hoznak rola olyan - altala is elismert - dolgot ami mas szinben tunteti fel mint addig mondott magarol?
Ilyen elven szegeny Gyurcsanyt is csak provokaltak ; )
:DD

Alikam 2010.03.18. 14:31:27

@Meleardil Eressea Iluvadan: Ez egy korrekt hozzáállás.

Ilyet más pártban nem látsz.

Fideszman 2010.03.18. 14:34:44

@az igazi Sipi: Látszik, hogy elhiszed amit olvasol. Hogy lehet valaki ennyire sötét? Nem sok időd van, a helyedben már csomagolnék.

gauche caviar 2010.03.18. 14:38:18

@morning só: "Egy igazi MAGYAR nem ír ékezetek nélkül. "

Nem-e?
Parancsolj: te egy ostoba kis seggfej vagy.

kewcheg 2010.03.18. 14:40:14

Az azért elég érdekes hogy egyetemistaként!!! Kanadiába utazik csirafesztivált tanulmányozni...
1. Kanada oda-vissza at least 3-500000 huf ottléttel miegymással.v.ö.csóró magyar egyetemista
2. ha már egyszer el bírok menni Kanadába, mert munkahelyem/nagybátyám/örökségem/titkosszolgálat fizeti, akkor nem biztos hogy ilyen jellegzetességekre leszek kíváncsi, hiszen ott van pl. sokkal érdekesebb szociológiai/politológiai kérdésnek Quebec függetlenségi törekvése, ami ráadásul biztos szimpi a jobbiknak is.Na arról lehet szép előadásokat gyártani..
3.ha már mindennek ellenére is ott vagyok a gay felvonuláson, erről diszkréten nem készítek túl sok fotót,lehet hogy egyet se, ellenben lekapatom magam minden templom, etc. előtt, ha már...

négyzet báró · http://utalomazecetet.blog.hu 2010.03.18. 14:40:28

@zero: azt nem tudom, hogy tényleg jó fej - e, de tény, hogy attól, hogy valaki szív már alapból jobb fejnek tűnik, mintha jobbikos. a kettő együtt meg fura.
ja és az egyes ponttal makszimálisan értek egyet.)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 14:40:50

@gauche caviar: na mindjart te is sotet leszel, mert nem jon at az ironia...;-)

(mondjuk nem tudom, hogy ebbol hol kellett volna atjonni, az egysegsugaru balfaszok pontosan ugyanezt szoktak a fejemhez vagni, nem csoda, hogy so baratunkat is egysegsugaru balfasznak neztem az altala leirtak alapjan..;-))

baliquez 2010.03.18. 14:41:57

@Alikam: Ha nem vállalta volna el a szóvivőséget annak ismeretében hogy micsoda kis spermagiliszta, az lett volna a korrekt hozzáállás.

Mondom, tőlem ölelgethet ratyikat meg szívhat ájulásig, még ha nehezen is összeegyeztethető a párt fővonulatával, nem nagyon érdekel mert nem nekem árt vele - de a helótázós handabandázás meg a bibliaolvasós közösmisézéses kamu felsoroltakkal párhuzamosan már úgy kibassza a biztosítékot hogy csak csattan.

Eleve ezt a félbekúrt klerikális vonalat meg kellett volna hagyni a KDNP-nek, és vallásoktól független erkölcsi normák fontosságára kellett volna gyúrni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 14:43:08

@négyzet báró: "de tény, hogy attól, hogy valaki szív már alapból jobb fejnek tűnik, mintha jobbikos."

hat jah..:-DDD

a durva az, hogy rengeteg szivos cimboram van, akik a jobbikra szavaznak..
fura egy tudatallapot lehet;-)

latte · http://midterms.blog.hu 2010.03.18. 14:43:33

Nem értem én se, hogy ez miért para, egy évekkel ezelőtti fotó miatt kizárni valakit a pártbó elég gagyi. Meg nem értem a gyereket sem, hogy mit keresett a jobbikban. Semmit se értek, na.

gauche caviar 2010.03.18. 14:43:38

@zero: "de látszik, a Jobbikból rendesen bespájzoltak, minden napra jut valami csemege ... "

aha, aha, itt már bontakozik ki a jobbikos reakció: "bespájzolTAK". !!!
Mások.
Nem a jobbikosok ilyenek, neeeeeeem, hanem hogy MÁSOK spájzoltak be róluk. Nem Király András tolt a dzsoját, meg nyalogatta a tökös lányokat, fekabikákat, hanem mások tették el ezeket a képeket. A srác igazából csak szociológiai terepmunkát végzett, azt nézte, hogy mennyire fertő ez a deviancia.... Ja nem... hanem csak úgy ott volt.
Izé, Makaón volt.

gauche caviar 2010.03.18. 14:44:48

@Beela: jobbikos mentalitas: ha mi csinaljuk az mas, ha meg megsem mas, akkor csak provokaltak. es hat felulni a provokacionak nem szegyen, igaz magyar cselekedet.

a jobbik csak kiszolgalja a magyar neplelek onfelmentes iranti vagyait, trianontol ciganybunozesig.

nyuszichat 2010.03.18. 14:49:10

szerintem ettől még nem kellett volna lemondani....:(

sexhell.hu

gauche caviar 2010.03.18. 14:49:48

na, még bevárom, hogy megmutatják vona gabor metelt farkincajat, morvai krisztina leszbikus parjat, meg fankadeli szmokolos videoit...

2010.03.18. 14:49:49

Király beszopatta a kedves pártját...

Persz nem emiatt fogják bukni a választást, de valszeg majd 1-2 kopasz HVIM meg betyár vagy focihuligán biztos elbeszélget vele a magukfajta kedves tónusukban. Nem irigylem a fiút, kemény csávók tyukszemére lépett.

Gíbic 2010.03.18. 14:50:45

@az igazi Sipi: Szerintem meg annak fura a tudatállapota, aki azért mert szív, nem szavazna a Jobbikra. Büszke vagy rá ugye, hogy a saját devianciádat (mint a Kendermag Egyesület is) Te az egész társadalmon látni akarod?!

hááááát 2010.03.18. 14:51:14

Most mát tudom milyen változást hozz a JOBBIK.Nálunk is van senkiházi,tolvaj,uzsorás, de ha kiderül lemondatjuk.
Mondjuk ez is változás.Ha csak ennyivel lesz szebb a jövő, akkor inkább haggyuk.

Alikam 2010.03.18. 14:52:24

@baliquez: azért még így is nagy szám, hogy legalább pikk pakk lemondott.

Az, hogy ki vállalja be, hát figyelj, lehet, hogy a Jobbik hibázott amikor alkalmazta, bár ahogy olvastam ezek valami évekkel ezelőtti dolgok, és azért a Jobbik neme gy titkosszolgálat, hogy évekre visszamenőleg lenyomozzon embereket.

Gestas 2010.03.18. 14:54:08

Ne baszogassátok már szegény csávót!
Csak egy ifjúkori botlás volt!
Már, mint, hogy belépett a jobbikba:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 14:55:34

@gauche caviar:

Igen, de ha évekkel ezelőtt volt Kanadában, szerint pont most jutott eszébe valakinek, 25 nappal a választások előtt előjönni a fotókkal?

Már régóta szóvívó volt a srác ...

gauche caviar 2010.03.18. 14:55:45

na, fankadeli: www.youtube.com/watch?v=HbOsLO8tZw4

igazi értékalapú, magyaros útmutatás.
Vannak itt medence vízében egymásnak simuló férfi testek, "panelben élek" szólamok, meg erősen ráutaló magatartás, "ez vizipipa?".

nya, én vagyok hülye a jobbikot illetően vagy a tükör görbe?

Alikam 2010.03.18. 14:56:48

@gauche caviar: te valami jobbik-fóbiás vagy?

Mennyé oszt szavazz az emeszpére, az a neked való:D

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 14:57:30

@Kult: jah, szegeny, rossz tarsasagot szopatot kemenyen, raadasul belulrol, csaladbol, igy meg jobban faj. Ha ot nem verik meg, akkor senkit.
Elore sajnalom.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 14:57:59

@Gíbic: abszolut:-)

tudod a szemelyes szabadsagot tamogatni szep dolog:-)

ezzel szemben azt korlatozni kifejezetten undorito szokas.

gauche caviar 2010.03.18. 14:59:03

@zero: ja. 2006-ban alapitoja volt a jobbik helyi szervezetenek, aztan 2008-ban volt kanadaban. (pont stimmel a tobbesszam az 'evekhez')

na most akkor tyuk vagy a tojas?

felnott emberek vagyunk, beszeljunk vegre komolyan, ne mint a hulyek: itt az arc, szovivokent mondja amit mond, aztan meg a fotok szerint csinalja amit csinal.
akkro most a partpropagandaja a hibas, vagy az arc brutal kepmutato?
vagy csak egy jo arc van rossz helyen? (mondjuk, a biblias felolvasos puderezes miatt mar mondjuk nem tunik annyira jo arcnak, hanem csak szimplan egy kepmutato gecinek. aki meg csak nem is helota)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 14:59:09

@Gíbic: egyebkent mar most is latni az egesz tarsadalmon...:-)

lathatoan meg a totalisan drogellenes jobbik prominensei is szivnak:-DD

Dike 2010.03.18. 14:59:24

@Alikam: Ne vicceljünk már, nem kell ehhez titkosszolgálat, emberünk önként és daolva osztotta meg magáról ezeket a fotókat, videókat mindenki által elérhető közösségi szájtokon.

gauche caviar 2010.03.18. 15:00:00

@Alikam: tehat mert ki van mondva, hogy a jobbik egy kepmutato szar, akkor mar el kell menni az mszp-re szavazni?
az ilyen gardas buzulasokon ilyenekkel oltjatok egymast?
mindig kineveztek valakit aki eppen 'a komcsi'?

gauche caviar 2010.03.18. 15:01:02

@Beela: lesz meg Kiraly Andras oktatasi miniszter!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 15:01:43

@gauche caviar:

ja, hogy előbb lett jobbikos, utána meg partyzni Kanadába ...?

így mindjárt más ...

Alikam 2010.03.18. 15:02:31

@gauche caviar: miért lenne képmutató?
Nem igazán értem.

A Jobbikot most megpróbálják lenyomni olyan piszlicsáré dolgokkal, hogy az már egy másik párttal kapcsolatosan még a BORS legutolsó lapján sem kaphatna helyet.

Ennyit erről.

Sealed tender 2010.03.18. 15:05:37

@kewcheg:

Nagyon igaz. Személy szerint nem bánom ha amortizálják a jobbikot, de az eszközök nem kicsit rémisztőek.

Tegnap megjelenik a hír, hogy Jobbik beérte az MSZP-t majd ma robban a sztori.

És azt ne mondja senki, 1.) hogy ez a fiú nem tudta, hogy ezzel kompromitálható, 2) hogy a nyilvános tárhelyekről nem kerülnek elő.

Na most ha ezek ismeretében szóvivőséget vállalt az több mint "érdekes".

Éljenek az összeesküvés elméletek!

Csak kicsit sok van kisországunkban. Kezdve az UD Zrt-vel a roma gyilkosságokkal stb.

Hogy mennek itt a dolgok.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:06:51

@Alikam: mar mitol lenne piszlicsare dolog az, hogy a jobbik a part tisztasagra vonatkozo kijelentesei lepten-nyomon megdolnek?:-D

hiszen pontosan az az egyetlen altaluk kommunikalt ertek - hogy ok egy tiszta part - bukik lepten-nyomon..:-)

csak hogy pontositsunk, a tiszta szo jelentese nem egyenlo azzal, hogy "nem annyira koszos, mint"

a tiszta szo azt jelenti, hogy makulatlan.

marpedig a jobbik igencsak tele van makulakkal:-D

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 15:11:40

@Sealed tender: ez a srac nem csak jobb, hanem batrabb is mint James Bond. Vagy barmelyik kettos ugynok aki beepul fu alatt - hehe, fu alatt, hehe : ) - a kabitoszermaffiaba.
Eveken at megteveszti az igazsaglato partot, raadasul hivatalbol nyilvanossag elott teszi! Hergeli es belulrol megalazza a jobbikosokat!
Respect. Ez egy zseni. Rambo egy nyuszi.

kewcheg 2010.03.18. 15:12:50

@az igazi Sipi: Nana, Makula bácsit nem hagyom bántani...:))

gauche caviar 2010.03.18. 15:13:06

@Alikam: miért lenne képmutató dolog gaypride-ra járni, transzvesztitákkal fotozkodni, füvet szívni, vizipipázni, aztán hazajönni és devianciákról, ördögről, meg bibliaolva@zero: sásról ájtatoskodni?
Te most komolyan felteted ezt a kérdést?

@zero: igen? Mert a jobbikos lét kizárja a deviáns-liberális életformát. szóval vagy tudathasadásos (ne adj isten, igen-megvan-a-tuti: KÁBÍTÓSZERES CUKORKÁT KAPOTT EGY IDEGENTŐL!!!!) vagy a legnagyobb képmutató. Az hogy a jobbik ilyen jól lekáderezte a szóvivője múltját (közösségi site-okon mutatta be bakker) az meg már csak a jobbik hatalomtechnikai kompetenciáit mutatja be... /igen, egy vezető hatalom tudjon megoldani ilyesmiket. aki a saját emberét nem tudja rendesen leellenőrizni, az ne akarja vezetni az országot. alkalmatlan vezetőkből már kaptunk eleget, köszönjük/

Alikam 2010.03.18. 15:13:21

@az igazi Sipi: Te szerintem valamit félre értesz, vagy félre akarsz érteni.

A Jobbk nem titkosszolgálat, a Jobbiknak sem joga, sem eszköze nincs arra, hogy a párttagok múltjában kutakodjon évekre visszamenőleg.

Lépten-nyomon?

Na mesélj, mit tapasztaltál?

Mert én azt, hogy volt kb. 3 ügy eddig, amit a libsi média felfújt, de még mielőtt ráharaptak volna, a Jobbik már röveidre zárta az egészet és kitette a pártból a delikvenseket, vagy önként kiléptek.

Nos ennél többet vársz?

Akkor meg jönne a sipákolás, hogy a Jobbik titkosszolgálati eszközökkel nyomoz a párttagok múltjában, jaj diktatúra, jaj...

Ne ennyit erről.

A Jobbik az első olyan párt Magyarországon, amelyik a kétes tagjait gondolkodás nélkül kiteszi.

A Maszop meg az első olyan párt Magyarországon amelyik a kétes tagjainak gondolkodás nélkül utlná a börtönbe a fizetésüket:DDDD

Tudod ez egy akkora különbség, amit sokan még fel sem fogtak.

Ez mindennek az alapja.

A Jobbik ma a leghitelesebb párt Magyarországon, nem azért mert makulátlan - hogy is lehetne az, olyan nincs, egyszerűen lehetetlen, mondom ahhoz már mocskos eszközök kellenének, de akkor meg épp amiatt válna tisztátalanná -, ezt ez az eset is bizonyítja.

Alikam 2010.03.18. 15:14:55

@gauche caviar: Te most kiről vagy miről beszélsz?
Mert előzőleg a Jobbikot írtad - hogy képmutató szar - most meg a Jobbik egyik volt tagjáról beszélsz.

A kettő ugyanaz neked? Ajjaj, vannak itt gondok...

tudomcsunyadolog 2010.03.18. 15:15:59

@Alikam: Hagyd Sipi nem érti, nem akarja érteni teljesen felesleges vele kommunikálni.

Alikam 2010.03.18. 15:17:52

@Dike: ahhoz képest elég sokáig tartott a balos médiának rátalálni, persze lehet, hogy csak kivártak.

Egyet értsetek meg emberek. Minnél nagyobb egy párt, annál nehezebb szűrni.

Amit lehet tenni az az, hogy az ilyen embereket ki kell tenni.

Eddig a Jobbik ebben példásan teljesít.

De azon sem csodálkoznék ha ezután jobban elbeszélgetnének a leendő tagokkal.

Ezt meg üdvözölném.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.18. 15:18:07

Ennyi budapest parádé, meg love parádé megrendezése után ezt felhozni liberális oldalról legalább is pofátlan álszerénység és képmutatás.

blacklord 2010.03.18. 15:19:51

Ez az ürge, hát ez nagyon kemény. Amit levágott a helótás videón, az aztán az igazán szép. Mintha mutatná is, hogy az ilyeneknek pontosan hogy és mint is van bajuk a cigányokkal. Véletlenül sem azt basztatná, aki terepjárón félemlíti meg a vendéglátósokat a Balatonnál pl., hanem igazi gizda kisköcsögként pont egy rendesen dolgozóval kekeckedik. A többi fotóval semmi bajom, de ez a viselkedés egyenesen szégyenletes. Takarodjon a sunyiba a közéletből!

Dr Kangörény 2010.03.18. 15:19:52

1. A faszi semmi rosszat nem csinált, normális, hétköznapi fiatal, aki belecsapott párszor a lecsóba.

2. Mint egyre többször kiderül, a jobbik sem jobb a többi pártnál, vizet prédikálnak és bort isznak. A különbség annyi, hogy náluk (most még) rapid módon lapátra teszik azokat, akikről kiderül néhány érdekes dolog, és itt a hangsúly azon van, hogy amikor KIDERÜL. Mert a nagy erkölcsi normákkal azért megfér titokban ez-az.
Meg aztán láttunk már ilyesmit korábban is amikor éppen hatalomra került akár a fidesz, akár az mszp és különösen az szdsz. Hangzatos szólamok az elődök mocsokságai ellen, aztán amikor nekik sikerült beülni a jóba, dettó ugyanazokat tették.

Dr Kangörény 2010.03.18. 15:22:27

@newtehen: neked gondod van a szövegértelmezéssel? A világon senkinek nincs baja a faszival, csak és kizárólag a jobbiknak.

gauche caviar 2010.03.18. 15:22:59

@Alikam: a jobbik default egy képmutató szar, de a szóvivőjük ájtatos sorait olvasva ő is egy képmutató szar.
Egyébként, egy pártnak a szóvivője az ARCA, ő személyesíti meg a pártot (pont ezért tartanak szóvivőt, hogy arca legyen a pártnak, ne csak valami láthatatlan dolog...) szóval amilyen a szóvivő, olyan a párt.
Emlékezzünk Demcsák Zsuzskára, ő miket kapott. Pedig hát, ő is csak azt mondta ki amit mindenki gondolt...

(esetleg vitatni akarod, hogy a szóvivő megszemélyesítené a pártot? mert akkor nagyon az alapoktól kellene kezdenünk a politikai gyorstalpalót)

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 15:23:42

@zero: Igazad van, ballepes volt ez a 25 nap. Hagyni kellett volna ulni az ugyet mig minisztert csinalnak belole. Mondjuk muvelodesugyit.

Alikam 2010.03.18. 15:26:24

@gauche caviar: amilyen a szóvívő olyan a párt?

Na ugye csak viccelsz velem(?) Remélem.

"esetleg vitatni akarod, hogy a szóvivő megszemélyesítené a pártot?"

Nem, mert ekkora baromságot még vitatni sem érdemes.

gauche caviar 2010.03.18. 15:26:46

@newtehen: (most csak úgy mellesleg, a budapest parádé az masszívan heteró parádézás, cicit villantó kislányokkal a kamionokon, üvöltő, kommersz, k-európai szar technóra. ezt a náksi és brunner meg spigiboy szintű hulladékokon kívül bárki elismeri neked...)

amúgy, én gyorscsekkoltam, és liberális oldalról az égvilágon semmilyen támadás nem érte az arcot amiért gaypride-ozott meg szmókolt.
Támadás egyedül a szélsőjobbról érte, hogy kurva anyját a ratyitapizónak, hogy képzeli, hogy képviseli a jobbikot.

Szerintem tök gáz, hogy egy ilyenért egy szóvivőnek le kell mondania.
Ne mondjon le, álljon ki, és viselje a következményeket, magyarázza el az embereknek, hogyan is van az, hogy idehaza bibliaolvasás meg deviancia, odakint meg megy a seggrepacsi meg a mákonyozás.

gauche caviar 2010.03.18. 15:28:17

@Alikam: húha, akkor most kb azon kéne vitatkoznunk, hogy az ég kék, a fű (FŰŰŰ) zöld.

én nem akarlak meggyőzni arról, hogy 2 meg 2 az négy, vagy hogy a politikai szóvivő a pártját jeleníti, képviseli, személyesíti meg.
ha te ennek ellenkezőjét kijelented ország-világ előtt, hát, sok sikert hozzá :)

Alikam 2010.03.18. 15:28:27

@Kangörény_: Hát amíg nem derül ki, addig honnan tudnák?

Komolyan mondom azért tart itt ez az ország mert ekkora észkombájnok élnek benne.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.18. 15:32:37

@Kangörény_: Láttad már az index címlapot mostanában autista barátom?

@gauche caviar: Voltál már Budapest parádén? nem kell saját spanglit csavarnod, elég ha szippantasz a levegőből...
az előző kérdés Neked is szól.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:33:07

@Alikam: tul gyorsan gepelek?

a tisztasag nem azt jelenti, hogy nem olyan koszos, mint a masik. a tisztasag azt jelenti, hogy makulatlan.

erted-e amit ide irok, vagy ezt mar a vona-fele magyarul olvasod..?;-)

Alikam 2010.03.18. 15:33:22

@gauche caviar: nem is kell, nem ma kezdtem a pályafutásomat.

A politikai szóvívő egy szónok tkp. Valahogy ki kell néznie és normális kell beszélnie - amit a pártban kiadnak neki, azt mondja - , ennyi, nem több.

Az, hogy évekkel ezelőtt ő füvet szívott vagy ilyesmi, annak a szóvívőségéhez semmi köze, a párthoz meg pláne nem.

Ennek ellenére mivel a jobbik következetesen kiáll az elvei mellett, még ilyen formában sem engedhető meg az, hogy felelős beosztású párttag legyen ilyen múlttal rendelkező ember, ezért le is mondott.

Ennyi.

Ezen többet nem kell ragozni, menj inkább és szavazz az emeszpére.

Ott nem kell ilyeneken agonizálnod mert ott senki nem kíván lemmondani, nem hogy a múltjáért, hanem a jelenéért sem:DDDD

hááááát 2010.03.18. 15:34:21

@Alikam: Akkor a radikákis változás azt jelenti, hogy itt is vannak képmutató, csaló, tolvaj senkiházik,de mi azonnal lemondatjuk.

Ez a szebb jövő?
Hurrá!
A vicc, hogy azt írták tök jól végezte a munkáját.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:34:26

@Alikam: tehat akkor egy partot nem kepviselnek a prominensei?

vagy ez csak a jobbikra igaz?;-)))

Alikam 2010.03.18. 15:35:06

@az igazi Sipi: rajtad kívűl ki beszélt itt makulátlanságról?

Csak pórbáltam rávilágítani arra, hogy te valami fantázia-birodalomban érsz és olyan kívánalmakat támasztasz egy párt felé, aminek még a tizedét sem támasztanád mondjuk az emeszpéd felé:DDD

Most te olyan ha van sapka, ha nincs dolgoban gondolkozol.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:35:56

@Alikam: rajtam kivul a jobbik beszel makulatlansagrol, amikor is tiszta erokent definialjak magukat:-)

Alikam 2010.03.18. 15:37:27

@hááááát: mint írott volt, évekkel ezelőtt történtek ezek a dolgok.

Az, hogy amunkáját amúgy jól végezete most(!) teljesen hihető lehet.

"Akkor a radikákis változás azt jelenti, hogy itt is vannak képmutató, csaló, tolvaj senkiházik,de mi azonnal lemondatjuk."

Hát gondolom próbálják elkerülni, hogy legyen, de ez nem mindig sikerül.

A radikális változás amúgy szvsz nem csak erre értették.

Megkérdezhetem te szavaztál valaha valamilyen pártra?

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 15:40:39

@Alikam:
"annak a szóvívőségéhez semmi köze, a párthoz meg pláne nem"
vs.
"ilyen formában sem engedhető meg az, hogy felelős beosztású párttag legyen"

Na most dontsd mar el gyorsan mert itt ketsegek kozott szenvedek, hogy akkor most mi is van?

Amugy en is azt mondom, vissza kell venni szovivonek. Magasrol szarni ra fuvezik-e, kinal-e kisiskolasokat es hogy kivel fenykepezkedik, ennek a szovivoseghez semmi koze!
Felelos beosztasu parttag ne lehessen, de szovivo igen! Valahogy kinez, normalisan beszel, es ennyi, nem tobb!

hááááát 2010.03.18. 15:41:42

4x
94-Fidesz
98-Agrárszövetség
02-MSZP
06-MSZP
10-Halvány gőzöm sincs, mert az egésztől hányíngerem van.

gauche caviar 2010.03.18. 15:46:17

@Alikam: "a jobbik következetesen kiáll az elvei mellett"

HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁÁHÁHHÁÁHÁHÁ

amúgy szakikám, az megvan, hogy 2006-ban alapított az arca a jobbik helyi szervezetét, aztán 2008-ban tolta a gaypride-ot és spanyókázást.
Tehát annyira azért ne a múlt ködéről, meg ifjonti botlásokról beszéljünk, mert nem 20 éve volt ez, hanem majdnem tavaly...

szerintem te menjél szavazni az mszp-re, hiszen nincs sok különbség a jobbik és az mszp szellemi szintje között.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:47:08

gwahahahaaa:-DD

most olvasom, hogy a tisztasag jegyeben a jobbik altal tamogatott budahazy a mentelmi jog moge jutva fog kijonni a sittrol...:-DDDDD

gauche caviar 2010.03.18. 15:47:23

@Alikam: "Hát gondolom próbálják elkerülni, hogy legyen, de ez nem mindig sikerül."

hát kurva nehéz lett volna utánajárni mivel felrakta mindenféle közösségi oldalra...

Alikam 2010.03.18. 15:47:52

@az igazi Sipi: ja értem, tehát neked a tiszta meg a makulátlan egy és ugyanaz.

Akkor szövegértésből nem sokat fejlődtél az origós tevékenységed óta...

Alikam 2010.03.18. 15:51:07

@gauche caviar: minden közösségi oldalra?

Én az eredeti cikken ahogy néztem egy oldalon vannak fent fényképek és az index videómegosztján van két videó.

Hát ez a "minden"-től messze van.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 15:53:48

@Alikam: nem csak nekem ugyanaz:-)

arrol nem tehetek, hogy te nem vagy tisztaban a "tiszta" magyar szo jelentesevel:-)

mindenesetre aranyos probalkozas, csak kar, hogy egy bizonyos intelligencia szint (80-90iq) feletti embereknek nem tudod elsutni, hogy a tiszta kevesbe koszosat jelent..;-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 15:55:01

Igen, Jobbikos Baromarczok, most örülünk, képzeljétek el. Személy szerint én mocskosul örülök, ugyanis imádom látni amikor működik az "Aki felmagasztalja magát, megaláztatik...".

Alikam 2010.03.18. 15:55:24

@Beela: mit nem értesz bélus?

Mi az a kínkeserves ellentmondás amit nem tudsz magadban feloldani?

Mi az a "vs."?

Te olyan szocisan nyomod. Kiragadtál két részletet a hozzászólásomból, aminek így magukban értelmük sincs nagyon és akkor azt akarod mondani, hogy értelmetlenek, vagy össze nem egyeztethetőek?

Hát igen, bevallom igazad :DDD

Alikam 2010.03.18. 15:59:03

@az igazi Sipi: már át is pattantál egy másik megközelítésre, jól nyomod. Amint megfognak az egyik témával támadsz egy másik megközelítésből:)

Kérdezz már meg egy szakit, hogy vajon a "tiszta" és a "makulátlan" között van-e különbség...

Nem fogok neked most ebből kiselőadást tartani.

Sőt, ennyi volt részemről, már csak megy az "akármit írsz, a Jobbik akkor is egy szar" dolog, így meg már felesleges érvelni.

Az a legrosszabb süket amelyik nem is akar hallani.

Úgy pá

Oszt' menjetek szavazzatok az MSZP-re:)

Ott nem kell azon aggódnod, hogy vajon tiszták-e:DDDDDDDD

Egy gonddal kevesebb, végül is is lehet egy hozzáállás.

gauche caviar 2010.03.18. 16:00:40

@Alikam: "ja értem, tehát neked a tiszta meg a makulátlan egy és ugyanaz."

pfuhh, ez de egy gyenge visszavagas volt... kb ilyen bibibííí...
bocs hogy belepofazok...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:02:43

@Arvedui: Az a baj, hogy nem vágja ez a mélyenvallásos kis geci, hogy nem az a geci, aki ezeket az anyagokat a sajtónak eljuttatta. Mert ahhoz kevés a mélyenvallásosság.

Alikam 2010.03.18. 16:03:01

@gauche caviar: ez már nem visszavágás, hanem kis szórakozás, egy kis anyanyelvi felvilágosítás.

A lényegi részen már túljutottunk.

gauche caviar 2010.03.18. 16:03:24

@Alikam: "minden közösségi oldalra?"

cucikám, segítek egy kicsit, mivel én ezt írtam, ha gondolod keresd vissza, pont a hozzászólásod felett van: "mindenféle"

asszem valami ilyesmit írtál nemrég, hogy: "Akkor szövegértésből nem sokat fejlődtél az origós tevékenységed óta..."

Te az anyaméh óta nem fejlődtél szövegértésileg akkor?

bocs haver, de ez csúnya volt :)

gauche caviar 2010.03.18. 16:03:56

@Alikam: "anyanyelvi felvilágosítás."

olyan, mint a különbség a 'minde' és a 'mindenféle' szavak között? Olyasmi?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:05:02

@Alikam: barkire szivesen szavazok, hogy a jobbiknak kevesebb maradjon..:-)

ez menni fog a te biztatasod nelkul is, de azert koszonom szepen, hogy megerositettel abbeli allampolgari jogomban, hogy arra szavazok, akire akarok;-)
es ajanlom figyelmedbe az alabbi linket, ezzel is satirozgatva a magyar nyelv teruleten felleelheto - igen nagy kiterjedesu.. - feher foltjaidat..;-)

www.idegen-szavak.hu/keres/makul%C3%A1tlan

Balance Of Power 2010.03.18. 16:12:50

@El Topo (Sgt. Elias): Te amugy jobbikfobias vagy? Minden temaban baromi laza szoktal lenni, de toluk valahogy mindig elborul az agyad.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:14:40

@Balance Of Power:

Hát, mit csináljak? Viszolygok a náciktól, nagyon sajnálom. Ha ez fóbia, legyen az!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:15:38

@Alikam: a vs kerlekszepen a versus kifejezes roviditese, altalaban sportesemenyeknel hasznaljak, pl klicsko vs. valujev, de szovegkornyezettol fuggoen megfelel a magyar v. o. (vesd ossze) kifejezesnek is.

na mit nem tudsz meg?;-)

közlekedő edény 2010.03.18. 16:18:01

Olyan aranyos, ahogy blogolók (azok kik?) máris irkálnak. Tényleg uborkaszezon van, akkor is ha ez a kifejezés baromi unalmas.

gauche caviar 2010.03.18. 16:18:56

@El Topo (Sgt. Elias): nyilasok, nem nácik.
csak a pontosság kedvéért.
de a márc15-ös videóból jól láthatóan inkább "házmester-csőcselék" kifejezés jobban illik rájuk.
Mármint, a városi fajtájára.

A vidéki jobbikosok csak szimplán tájékozatlan és megvezetett arcok, erősen információhiányos elsziegteltségben, akik elhiszik, hogy a cigányok miatt kerül 40 milliárdba egy völgyhíd, meg, hogy a melegfelvonulás miatt születik kevesebb gyerek.

Alikam 2010.03.18. 16:19:33

@az igazi Sipi: köszönöm, hogy egy hiteles forrás nélküli forrást citáltál ide nekem.

Nem fogok vitatkozni veled, hogy a tiszta, az nem egyenlő a tökéletesen tisztával. (mert kb. ez a makulátlan jelentése)

Téma lezárva.

"barkire szivesen szavazok, hogy a jobbiknak kevesebb maradjon..:-)"

Nagy király vagy.
Igazi öntudatos szavazó. Büszke lehetsz magadra meg arra is, hogy az állampolgári jogaidat ilyen nemes cél érdekében használod.

Én meg a jobbikra fogok szavazni, nem azért, hogy más pártnak kevesebb maradjon, hanem mert így döntöttem:)

Na és most edd a kefét.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:20:56

@helixpomatia: koszonom, de azert varjuk meg, mit is lep fekete lovagunk (monty python utan szabadon;-)) erre a vagasra..:-)

gauche caviar 2010.03.18. 16:21:06

@közlekedő edény: igen, a választási kampány finishében aztán tényleg uborkaszezon van.
bölcs vagy testvérem.

Alikam 2010.03.18. 16:22:09

@az igazi Sipi: Nem mondod??!

Hogy én miket nem tanulok...

Azta...

Dekatlon 2010.03.18. 16:22:24

Ha kirúgja a Jobbik, azt megérteneném.
De ez a lemondás nekem nem kerek!
Tegnap még nem tudta, hogy ilyen a multja???
Vagy - jó magyar szokás szerint - valami onnantól bűn, hogy kiderül?
Szerintem az adott helyzetben tiszteségesebb lett volna kiállni, és azt mondani: igen ez vagyok én, döntsön a Párt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:23:02

@gauche caviar:

Jó, legyenek nyilasok, szarom le. Sok blogon állnak neki baszakodni velem emberek, hogy nem is ezek, nem is olyanok, definiáljam azonnal részletekbe menően, mi is az a fasizmus, megatöbbi.
Lényeg az, hogy a jobbik egy rohadmány. Minden igaz magyar embernek kötelessége fellépni ellenük, mindenhol, ahol teheti.

Mr. Pink2 2010.03.18. 16:23:56

"Nem a képek a durvák meg a füvezés, fiatal volt, pont. "

Fiatal volt??! Ezek a képek másfél évesek!

Alikam 2010.03.18. 16:24:24

@az igazi Sipi: döntetlen? Te miről beszélsz.

Gyakorlatilag egyetlen értelmes hozzászólásod sem volt.

Mint ahogy az origón sem volt:DDDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:24:45

@Alikam: ..es mennyi ismeret var meg rad..;-)))

gondold el, hogy meg fog nyilni elotted a vilag, ha vegre tisztessegel muveled majd anyad nyelvet es meg fogsz erteni a politikai szorolapoknal osszetettebb olvasmanyokat is...;-))

mondjuk egy vonnegutot...;-)

Alikam 2010.03.18. 16:26:53

@gauche caviar: na most megfogtál, visszavágtál, kegyetlenül.

Éjen a Magyar Szocialista Párt:)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:27:34

@El Topo (Sgt. Elias): a vicces az, hogy amikor definialod nekik a fasizmust es a definicio szepen lefedi a jobbik retorikajat es celjait, akkor jon az,hogy na de az a fasizmusdefinicio a kommunistak krealmanya..:-)))))))

Arvedui 2010.03.18. 16:28:29

@El Topo (Sgt. Elias): igen ez egy biztos pont minden rendes embernek, kár, hogy ettől még nem tudok senkire jó szívvel szavazni.

Balance Of Power 2010.03.18. 16:28:55

@El Topo (Sgt. Elias): Ugyan mar, Haider miatt is ment a cirkusz, hogy jaj most mi lesz, jon a 4th Reich, aztan nem tortent semmi. Viszont a faszi a mai napig kinos a szelsosegesek szamara. Hat ennyit er az egesz.

Alikam 2010.03.18. 16:29:06

@az igazi Sipi: biztos igazad van, bár először szerezzél be egy magyar billentyűzetet, vagy gyere haza, itthon osszad az észt:D

Na tényleg lépek, pá pá

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:30:13

@Alikam: en itthon vagyok..:-)

ha elnezek jobbra, az irodam ablakabol pont latom a dunat es a pesti oldalt:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:30:27

@az igazi Sipi:

Éppen ezért kurva régen nem is állok le velük ilyen definiálóbulikra. Legyen elég annyi, hogy a jobbik egy roahadás a társadalom testén, és atommal kéne kiégetni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:31:31

@Arvedui:

Ezen a jobbik nem fog segíteni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.18. 16:32:50

@Balance Of Power:

Haider az Haider, ez meg a mi szarunk. Érthető, hogy jobban zavar, nem?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:35:24

@El Topo (Sgt. Elias): en alapgvetoen a prularizmus hive vagyok, ergo tolem letezzenek. nekem az ellendiktatura is diktatura.

de arra tenyleg figyelni kell, hogy nehogy a demokracia es jogallamisag lehetosegeit kihasznalva szamoljak fel a demokratikus jogallamot.

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 16:37:53

@Alikam:
"A politikai szóvívő egy szónok tkp. Valahogy ki kell néznie és normális kell beszélnie - amit a pártban kiadnak neki, azt mondja - , ennyi, nem több.

Az, hogy évekkel ezelőtt ő füvet szívott vagy ilyesmi, annak a szóvívőségéhez semmi köze, a párthoz meg pláne nem.

Ennek ellenére mivel a jobbik következetesen kiáll az elvei mellett, még ilyen formában sem engedhető meg az, hogy felelős beosztású párttag legyen ilyen múlttal rendelkező ember, ezért le is mondott."

Igy mar jobb bazdmeg!? : )
Ne kelljen mar az egeszet ideoneni, ket mondatban az egyikben semmi koze a parthoz az ilyeneknek, a masikban meg nem engedheto meg a partban.
Te tenyleg ennyire? : )
Akkora magas labda az egesz sztori, te meg itt teljes erobedobassal magyarazkodsz, hat beszaras, a sztereotipia igaz. : ))
Szegeny Hofi ha elne, ebbol a sztoribol elne evekig, mint annak idejen a kisgazdapart es pubika egyes megnyilvanulasaibol, kurvajo, eskuszom kurvajo. : )

dr kíváncsivagyok 2010.03.18. 16:39:11

@Eric_Cartman: És nem buzi ráadásnak ? ( Mert úgy lenne kerek !)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:39:24

@Beela: igen, ez a "szegeny Hofi ha megelhette volna..." gondolat bennem is sokszor felotlik;-)

Rá Dios 2010.03.18. 16:40:14

Érdekes a sztori, érdekesek a kommentek.

Fiatal kölyökből kibuggyan az életkedv és ezt kissé extrém módon - a helótás üvöltözésben már inkább visszataszítóan - éli meg. Nem baj. A baj az, hogy hazajön és másnak előírná, hogy mit szabad. Viz, bor, az egyik másoknak, a másik nekem. Na ezért kár érte is, más "amúgy jó fej" srácokért is, akik most talán csak tartozni szeretnének valahová.

Balance Of Power 2010.03.18. 16:41:08

@El Topo (Sgt. Elias): Ertelek, de abba a hibaba esel, hogy a ellentetes tukorkepuk vagy, tehat ugyanolyan mint ok, csak pepitaban. A forgatokonyv boritekolhato: hozongenek, bejutnak, elkenyelmesednek, kiesnek, eltunnek.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 16:44:09

@Balance Of Power: es ha megfelelo hozzaallassal szemleljuk a szereplesuket, meg sok mosolyt csalhatnak az arcunkra...

a legtisztabb orom a karorom. mert abban nincs irigyseg;-))

Balance Of Power 2010.03.18. 16:45:32

@az igazi Sipi: A "mit mondana Hofi"-erzes eletunk vegeig elkiser majd minket. Mint mindenkit 30 korul es afelett.
Bar, mint az kozismert, o sem volt egyeb, mint egy komcsiberenc.

Kun András 2010.03.18. 16:51:59

Most aztán minden zsidó hülyegyerek blog teletrombitája ezzel a faszsággal a világot.
KI NEM SZARJA LE!
Maceszrágó majmok, ti úgyis az LuMPokra szavaztok. Ők meg gójtól még az ajánlócédulát sem veszik át, annyira zsidók.

Arvedui 2010.03.18. 16:55:56

@Kun András: A "Droidsereg" felébredt!!!!
A hülyegyereket meg kikérem magamnak :DD
Egyébként ha leszarod akkor minek irkálsz, szard le rendesen.

dzsugasvili 2010.03.18. 16:56:33

Na, akkor én nem is ítélem el. Eddig se különösebben érdekelt Király András, ezután meg már nem is fog. Nem is tudom mire kell ez a millió index főoldali cikk meg kirakott blogbejegyzés. Elvileg akkor most liberó oldalról el kellett volna hódítani a Jobbiknak sok ezer vadlibsi szavazót, nem? Viszont nem értem, miért gondolja bárki, hogy ettől mostmár semmis a magyar föld védelmének célja, a cigánybűnözés felszámolása vagy a parlamenti politikai viszonyok rendezése és az új alkotmány? Hogy jön a kettő össze? Amikor kijött Deutsch Tomi 127. feleségének a híre meg 8. gyereké,akkor talán kétségbe vonta bárki is a Fidesz céljait vagy elfogadhatóságát? Szerintem konkrétan ettől az egész pártét biztos nem. Na akkor? Lemondatták kész, vége van. Milliószor jobban jártak így is, mint Hagyóval a szocik, vagy akár Zuschlaggal, aki épp börtönben ül.

Rá Dios 2010.03.18. 16:57:46

@Balance Of Power: Michelangelo meg II. Gyula pápa csicskása, mondhatni udvari kőfaragója és falfestője. ha ezen a logikán megyünk végig.

Phxmike 2010.03.18. 16:58:23

Nem vagyok se jobbik se fidesz hivo de igazan nem nagyon ertem miert foglalkozik az index hirtelen ennyit a Jobbikkal...?
Tota W. is rendre gyartja a lejarato kampanyokat...
Ha mar mindenkeppen mondanom kene valamit erre a szovivo ugyre akkor azt mondanam hogy sracok delutan bejelentette a lemondasat szoval ennyi volt szerintem le lehet szallni rola mert innentol maganember.
Ha politizalni akarnek akkor megkerdeznem mutassatok mar egy mszp-s vagy egy szdsz-es urget aki ennel nagyobb botrany ellenre lemondott volna...

Mert volt boven es senki de senki nem akart lemondani. Ebbol a szempontbol ez peldamutatas.
Szerintem.

Beraktam a blogomba egy par jobbikos meg mszp-s cimket hatha engem is kirak az index es akkor vegre normalis tartalmat is olvashatnak a userek :)

Ugy ertem en nem a partpolitikarol irok... nem kell aggodni.

leone007 2010.03.18. 16:58:44

@Kun András: jóvan András fiam, megmondtad a tutit, mehetsz vissza a talponállóba támasztani a pultot...

@az igazi Sipi: köszi Sipi, bearanyoztátok a napomat ezzel a makulátlan vitával. Régen nevettem ilyen jót. :)

Ez a szóvivő gyerek meg egy irgalmatlan nagy képmutató fasz. Politikusnak való, szerintem felfelé buktatják majd.

AIDS 2010.03.18. 17:01:16

ez az egész kb csak azért van, mert belenevelik az emberekbe, h a drog az rosz, a melegek rosszak.
namármost, ha pl legalizálnák a könnyűdrogokat kevesebb lenne a drogos. ha nem baszogatnák a melegeket, akkor nem vonulnának fel és ezzel nagy közfelháborodást sem kelltenének.

szomorú, hogy ebben az országban a pártok eddig csak annyit csináltak, hogy vagy egymást szopulták (mert ugye hibákat mindenben lehet találni) illetve, hogy ilyeneken akadnak fent. szerintem, arra kéne inkább fókuszálni, hogy ki mit csinált, nem arra h ki mint nem. és most nem arra gondolok, hogy drogozott, vagy transzikat ölelgetett. kérdem én, hogy (ha esetleg talán előfordulhat ilyen kis hazánban) tesz is valamit az országért (úthálózat, egésségügy, munkanélküliség, van elég nem kell sorolnom) akkor mi az isten haragjáért kell ezzel foglalkozni, h szivott vagy bebuzult valahol?

azt kéne csinálni, mint új-zélandon (ha nem pontos, akkor elnézést) minden pártra, pontozás alapján kéne szavazni. igy kiesnének azok a pártok, akikre azért szavaznak 1-el, mert utálják és forditva. lehet frissülne a kormány és a parlament, nem az lenne, h 2-3 párt váltogatja egymást 4évente, mert ugyanazt csinálják, csak más szinezettel.

Balance Of Power 2010.03.18. 17:01:41

@Rá Dios: Egy jobber baratom mondta, szo szerint ezt evekkel ezelott. Es azt is hozzatette, hogy Hofi egyaltalan nem volt vicces ;)))))) Mondjuk ez a srac legalabb nem veszi teljesen komolyan magat, talan ezert is vagyunk baratok.

Rá Dios 2010.03.18. 17:02:03

@dzsugasvili:
Klaus Mann könyve, majd szabó istván filme, a Mephisto erről szól.
Aki maga nagyon látszani akar, az miközben minden részlete élesen látszik, megszűnik maga is látni. A rá irányuló reflektorfény elvakítja. Ezt ELŐRE kell tudni, mielőtt bekéredzkedek ostoba éji bogárként a lámpabúra alá.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 17:03:05

@Balance Of Power: mint mindenki, aki annak ellenere akarta a tehetseget kamatoztatni, hogy itt diktatura volt..

maskepp nem ment.

gauche caviar 2010.03.18. 17:04:07

@Alikam: ennyi?
bemondod a nagy baromságot (amiért még másokat baszogatsz is) aztán ennyi jön ki, hogy éljen az mszp? nem az mszp volt itt most hülye hanem te, ne kend másra.

na, te is csak olyan vagy mint ez a jobbikos szóvivő: itthon deviancia, odakint meg megy a seggrepacsi.
elvbarátaid.

várnak igaz barátaid:
kepfeltoltes.hu/100318/jobbik_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Rá Dios 2010.03.18. 17:04:15

Szabó istván nagybetű, szóval csak véletlen volt a kicsi..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 17:06:53

@Balance Of Power: nem tudom hany eves a srac...

de aki megelte a kadari puha diktaturat, annak vicces meg mind a mai napig:-)

gramercy 2010.03.18. 17:09:00

jobbikos primitíveknek: NEM a Zotyával van a gond

de ez a Ti agyatokig nem jut el

Rá Dios 2010.03.18. 17:17:30

Egy dolog a szóvivőség, más a fiatalság, ahanem az a "volt barát", aki a képeket MOST feltette, az is érdemelne egy-két keresetlen szót...:-(

xunilo 2010.03.18. 17:19:18

@Alikam: Az. A Budaházy (tudom, nem jobbikos, de a jobbik mellszélességgel támogatja. Egy valószínüleg köztörvényes bűnözőt) példája is a makulátlan tisztaság érzetét kelti, nem?? Aki mentelmi jog mögé bújva próbál megpattanni. Mert nehogy azt higgyétek, h ő valaha is visszamegy a börtönbe, ó nem. Vagy itthon fog bújkálni, de szvsz inkább lelép innen.
Szánalamas ez az ország egyébként, h ilyet meg lehet csinálni. Na ennyit a jobbik tisztaságáról is. Nyilván közöttük is vannak rendes és nem rendes emberek, ahogy az _ÖSSZES_ pártban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 17:22:25

@Rá Dios: pl azt, hogy "hmm.. ugyes!"?:-)

ha valaki kurvanak megy, ne sirjon ha basszak, ha kozszereplonek, akkor legyen tisztaban azzal, hogy az eleteben fognak vajkalni es amikor ennek tetje is van - pl egy valasztas - akkor kimeletlenul mindent fel fognak ellene hasznalni.

a politka az intrika muveszete. ezert nem lesz soha mas..;-)

gauche caviar 2010.03.18. 17:23:48

@Rá Dios: fiatalsag...?
2006-ban volt a jobbik helyi szervezetenek alapitoja, a kepek meg 2008-ban (tehat alig masfel eve) keszultek.
Szóval most akkor mi van...?

gauche caviar 2010.03.18. 17:24:54

@az igazi Sipi: demcsak zsuzsaval is milyen fairul meg kimeletesen bantak el ugye...

Rá Dios 2010.03.18. 17:29:08

Hát, nem kéne egyedül teleírnom a felületet, de olvasom másutt Bayer Zsolt elítélő sorait ugyanerről... na, kezdem ezt a Király-fiút egyre királyabbnak látni.

Rá Dios 2010.03.18. 17:30:37

@gauche caviar: Értem. Akkor ez most kétszeresen is "kép-mutatás"

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 17:35:52

@gauche caviar: so it goes...

MELLesleg nekem nem volt bajom vele..
ahogy tolem meg tovabb lehetne szovivo a bandigyerek, csak eppen nem ajobbiknal, mert amit csinalt - a helotagecizes kivetelevel, bar azt inkabb a reszegsegnek es az ifjonti forrofejusegnek tudom be - szamomra abszolut nem osszeegyeztethetelen egy normalis ember es jo politikus viselkedesevel.

ahogy ha egy jo csaj levetkozik, az ellen sincs kifogasom igazabol.

nalam ezek nem determinaljak a politikusi ertekeket.

BushDoctor 2010.03.18. 17:37:34

@Alikam: ja... Ma Kula, Holnap Jobbik :PPP

blitztone 2010.03.18. 17:38:33

Egy fideszes zsidó beépült ennyi! Ha ez a zsideszes komolyan hitt volna a Jobbikban akkor nem vállal szerepet, mert tudja, hogy készültek róla kompromittáló fotók! Magyarok! Ne dőljetek be a provokációknak! Helyette ismerjétek meg miért támadja az egypárt a Nemzeti oldalt:
jobbiktv.hu/index.php?p=watch&id=1001 <- JOBBIK NEMZEDÉK!
A politikai palettán felszabadult egy szín! A kék! Máris rátalált a Zsidesz! Az elmúlt időben buzis kékben úszik az egész Zsidesz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 17:41:06

amire nagyon kivancsi vagyok az az, hogy a budahazy-ugyet hogy fogja lekezelni a jobbik...

gyakorlatilag egy terrorizmus vadjaval elozetes letartoztaztasba helyezett embernek adtak politikai menedekjogot...

blitztone 2010.03.18. 17:43:56

@az igazi Sipi: Te miről beszélsz???
Tájékozódj!!! Olvass!!!!

ohmyFgod 2010.03.18. 17:44:28

"Mindenki tudja, még aki nem próbálta soha, az is, hogy pár slukk belőle, és rögtön mindenki másnál barátságosabb lesz tőle az ember, boldogabb, és szeretni kezd mindenkit."

Ezt az óriási baromságot magadtól találtad ki vagy valaki segített benne?

Rá Dios 2010.03.18. 17:58:02

A Jobbik honlapjáról már letiltották a fekete bárány srác személyes oldalát.
Nem is tudom...ha már politika, nem lehettek volna - akár őszintén, akár számításból - nagyvonalúbbak vele?
Ja, és kíméljetek meg a liberálbolsi megalkuvás vádjától...csak nem szeretem, amikor egy - na jó nem minden szempontból - értékes ifjonc nyomtalanul eltűnik.

kvadrillio 2010.03.18. 17:59:59

Érdekesss, Vonáról azt is felrakták, hogy merevedése van, ha a csajára gondol, Deutsch Tompikáról pedig azt, hogy 5 gyereket csinált munkaidő alatt ! :DDDDDDD

gulasZuppe 2010.03.18. 18:16:22

Na végre miota vartunk mar erre kiderült! A szdsz van a jobbikban :)))
De egyebkent a sajtó minek kezdte nyalni a seggét? Ezek mind homokoznak?
transznigger csöcsén lovagol = menő
Amugy meg olyan nincs, hogy elfelejtette "bevallani, meg szandekosan titkolta" - ennyire nem lehet hülye még egy jobbikos se.
Ezt kapta parancsba :)

blitztone 2010.03.18. 18:18:17

@az igazi Sipi:
Erre gondolsz:
„A Sasadi úti standolás alkalmával találkozott a két kampánystáb, mikor a jobbikosok szedelődzködni kezdtek, a mieink el akarták tőlük kérni az asztalt, mert nekünk csak egy olyan madáretető-forma asztalkánk van, a jobbikosok meg nem adták oda, állítólag Elődöt felhívták és ő sem járult hozzá." - Budaházy felesége nyilatkozta...
Az a baj veletek, hogy csukott szemmel beszélitek a hülyeséget, ahelyett, hogy tájékozódnátok!!!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 18:21:29

@blitztone: "A kampányolás Budaházy György mellett egy másik helyen, a Sasadi úti autóbuszmegállónál is folyt, ahol az utcai asztalnál e napon Novák Előd segédkezett."

szentkoronaradio.com/belfold/2010_03_17_gyorshir-osszegyult-a-kopogtatocedula-budahazy-gyorgynek

na most akkor mi is van..?;-)

blitztone 2010.03.18. 18:27:56

"gyakorlatilag egy terrorizmus vadjaval elozetes letartoztaztasba helyezett embernek adtak politikai menedekjogot... "

Budaházy a Jobbik listáján indul?
Novák Előd barátja Budaházynak. Ennyi!
Nem a Jobbik támogatja Budaházyt!

ben2 2010.03.18. 18:59:36

@blitztone:

Csak Morvai Krisztina kűzd (gondlom egymagában) a szabadonbocsátásáért.

GeorgeousGlory 2010.03.18. 19:01:58

gauche caviar 2010.03.18. 17:04:07

ezen a képen kurva nagyot röhögtem..köszi haver:)

a wow rossz (törölt) 2010.03.18. 19:29:40

sipi milenne ha visszamennél dust2re politizálás helyett? HA?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 19:42:05

@blitztone: egyebkent ugyanez az erveles akkor is megallna a helyet, ha a fidesz v. a szocik kozul valamelyik igy hozna ki valamelyik haverjat a sittrol..?;-)

szoval ezt barkinek szabad, vagy csak a jobbiknak?

mondjku mesterhazi kihozna cuslagot igy..;-)

es cuslagot kisebb bunokkel vadoljak, mint budahazyt..:-)

neurotikk! (törölt) 2010.03.18. 19:44:55

@blitztone: Te figyu, van nalatok valami tanfolyam hogy ilyen egyenhulyeve valjatok? Nem hiszem, hogy onszorgalombol barki kepes elerni ezt a szintet.
Vagy koveted a jobbik hivatalos orcajat es te is bealltal mar igy melo utan? Nem hinnem, ehhez a paraszinthez valami tovabbfejlesztett szer kellene.
Biztos csak szorit a borgatya. ; )

Mint korabban is emlitettem a lejart muszakos parakollegadnak, eleg jo kis kemkipepzes kellhet hogy be tudjon epulni valaki az igazsaglato partba, ha ez a srac zsidesz vagy mi akkor batrabb mint Rambo, es James Bond egyuttveve. A jobbikot belulrol baszogatni nem egy eletbiztositasnak latszik.
Kozben persze hulye is, 2003-ban megalaptani a helyi szervezetet es alelnokoskodni eveken keresztul, aztan elutazni csak azert Kanadaba fuvezni es olelkezni, hogy felduhitse toleransnak ritkan mondodd eletvitelszeru tarsait egyszer, raadasul egy romokban levo orszag par szazalekos nepszerusegeert, hat ehhez mar a ti agyzsugorito programotok is keves, hogy barki elvallalja.

Mellesleg nem epp a sikersztorija a srac a jobbikos sikersztori es sablonnak, a nagycsalados bibliaolvasgatos esteknek, ha jol veszem ki a sztoribol.
Jo, jo, tudom, kettes gomb megnyom, automata szoveg indul: ez is csak alca, a fideszzsidomaszoplibbolsimeleg armany.
(gomb felenged)

Antifaszok Réme 2010.03.18. 19:59:09

Libsik, ennyi ingyenreklámot a Jobbiknak....

Ti tényleg nagyon akarjátok, hogy bejusson. Vajon miért ?

scooby0821 2010.03.18. 20:04:20

Én nem kedvelem a jobbikot, de azt gondolom, hogy ha nem tudnám, ki ez az illető, egy rendes, jóarcú, simpatikus srác. És hogy korábban mit tett , az csak rá tartozik(remélem, emberinek lenni még nem bűncselekmény a Jobbiknál sem). És a leggusztustalanabb a szememben,hogy mindezt valami barátja töltötte fel.. hogy ha igaz ,

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 20:07:00

@scooby0821: "remélem, emberinek lenni még nem bűncselekmény a Jobbiknál sem"

de az;-)

az ember ugyanis szemelyiseg es kilog a sorbol neha. nem pedig fasiszdroid;-)

maracanazo · http://mindenuruguay.blog.hu/ 2010.03.18. 20:14:05

@az igazi Sipi: az a baj ezzel az "arra figyelni kell dologgal", hogy mire figyelnének rá az emberek, addigra késő.

Arvedui 2010.03.18. 20:31:53

@scooby0821: mi emberi van abban ha valaki annyira sem toleráns, hogy Görögországban görögök élnek.

Antifaszok Réme 2010.03.18. 20:34:13

Éljenek a rózsaszín tangás rabbik !

Azok olyan jó fejek, nem ?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.18. 20:34:14

@maracanazo: hat pedig mas lehetoseg nem nagyon van...

en a sokparti demokracia hive vagyok. es azert, mert a demokracia attol demokracia, hogy a sajat ellensegeivel szemben is korrekt. szuicid dolog? lehet. de nem lehet a paranoiara epiteni egy tarsadalom mukodeset. a felelem ugyanis agressziot szul. ezek a kancsok is azert olyan zajosak, mert be vannak szarva. jujj, a szmet zsidok, okosabbak nalunk, jujj, a szemet ciganyok szaporabbak nalunk, jujj, mi lesz, ha kiderul, hogy a versenyzeshez gyengek vagyunk...

igy azt a modszert valasztjak, hogy kirugdossak ellenfeleik labait es nem is engedik rajtvonalhoz allni.

ha mi is kirugdaljuk ezeknek a szerencsetlen hulyeknek a labait, ugyan, miben kulonbozunk toluk?

Sinister Eyes 2010.03.18. 20:43:03

Király András egy SZDSZ-es ejtőernyős a Jobbikban! Ez volt a feladata és célja, egy jó kis botrányt a párt körül, minél közelebb a választás napjához! Mission completed! Erre várt a sok biboldó papagáj, most mindenki erről bloglhat! Kicsit átlátszó ez az egész, nem gondoljátok? :D

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.03.18. 22:24:23

Hát ez óriási :)
Kíváncsi lennék, mit keresett a srác a Jobbikban, mert azt kétlem, hogy meggyőződésből volt ott.

Az külön vicces, hogy néhány Jobbikos nem érti (vagy úgy tesz, mintha) miért röhögnek ezek után a pártjukon a liberálisok is.

Mike36 2010.03.18. 23:57:33

megsúgom, attól mert valaki meleg, még lehet gyereke, minden alkatrésze megvan hozzá

2010.03.19. 00:20:34

@Sinister Eyes: lol.

Ez a csodálatos az emberi elmében. Azok az együgyűek, akik képtelenek szembenézni a valósággal amikor az a felépített kis álomvilágukba páros lábbal gázol bele, rögtön kitalálnak valami észveszejtő baromságot, hogy fenntartsák Kreált Álomvilág intakt voltát. És ami ezen együgyű emberek védelmi mechanizmusának leglenyűgözőbb vonása, az az, hogy sokáig el is hiszik.

De azért vigyázz. Egy bizonyos pont után már oly mértéken szembekerül a kis álomvilágod a valósággal, hogy kénytelen leszel szembesülni vele, és ez többnyire nagy traumát vált ki.
süti beállítások módosítása