Interjú vona-kodva
2009.06.11. 20:56
Ezer euró letéti díjért nyilatkozik csak Vona Gábor az "ellenséges sajtónak". Állítólag, mert ők tagadják, a Neue Zürcher Zeitung meg állítja, bár nehezen elképzelhető, miért lenne érdeke egy ennyire neves újságnak könnyen kideríthető valótlanságokat írni egy számukra totálisan irreleváns közép-európai kis pártról. Szóval ha igaz, ez legyen Vona baja, alapvetően nem valószínű, hogy vörösre zokogott szemű szerkesztők százai kezdenék keresni a legközelebbi kötelet világszerte, ha éppen nem tudnak leközölni egy eredeti jobbikos interjút.
Sőt, még csak nem is eredeti a gondolat, szegény Kerényi már kitalálta, igaz, ő magasabb árfolyamon dolgozott volna, és azt akkor sem adta volna vissza, ha tetszik neki az interjú. Nem is ez az érdekes az egészben.
· 2 trackback 131 komment
Címkék: média politika hülyeség jobbik vona gábor
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mi a közös a Jobbikban és a Magyar Dolgozók Pártjában 2009.11.07. 15:41:28
Trackback: dolgok 2009.06.12. 08:53:40
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[Sven] 2009.06.11. 23:58:36
"Vagy Vona Gábor, vagy a svájci Neue Zürcher Zeitung, de valaki hazudik az ezer euróról."
Most komolyan, NEM QRVÁRA TÖK MINDEGY?
Csajozzatok.
havazik 2009.06.12. 00:27:09
Alvin666 2009.06.12. 00:50:02
Hat, az pert jelent. Emiatt valoban kellemtlenebb. Lasd dr. Morvai interju a TV2-n.
Kipereltek, megkaptak. Azurak ( vagy hogy hivjak ) meg huzhatott a picsaba.
Ez ezt jelenti. De nem baj, majd megjegyzitek elobb-utobb...
Pazarlási Lista · http://pazarlasilista.blog.hu 2009.06.12. 01:20:18
a merész-magyarok-legjobbjai-pártjával:
"Izzó parázs alatt formálódott, majd teher alatt nőtt a pálma akkorára, hogy kirúgta a (tisztelt) ház falát. A gigászi küzdelem során titáni hatalmat mutatott, s letaszította trónjáról örök ellenfelét, most meg a Mennyország Kapuján dörömböl.
Már pazarolják a normális magyar érveket."
sourcerror 2009.06.12. 02:04:28
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.12. 05:05:52
remélem beperel a Jobbik rágalmazásért.
JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.06.12. 05:55:45
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.06.12. 06:56:24
stanyecli 2009.06.12. 07:05:14
daBEERDRiNKeR 2009.06.12. 07:09:17
NYT · http://pergetes.blog.hu/ 2009.06.12. 07:14:24
Átvitel honvéd 2009.06.12. 07:30:08
Mellesleg: jól mutatja a Jobbik ellenfeleinek (O.K. -- az ellenfelek azon körének, akinek sajtója "van" ) erkölcsi magasságát az alábbi cikk... nem tudom, tapasztalt valaki a környezetében mostanában antiszemitizmust?... Mert én nem. És a Jobbik megerősödésének is vajmi kevés van úgy általában ehhez a körhöz. De belekeverni, hülyeséget beszélni, "jó". ...Csak épp az ember kihányja tőle a belét.
www.mno.hu/portal/642822
"azta" 2009.06.12. 07:48:27
menetpróba után az öltözőben...nnna! az kellemetlen lenne :D
@Borbíró Piroska:
teljesen igazad van! épp emiatt számít házi újságnak a zsidó- és cigánybarát kurucinfo... eszem megáll b+! a jobbik gyártott magának egy gúnyát (rasszista) amit nem akar felvenni, de mindig példákat hoz fel arra nézvést, hogy miért klassz az a ruha! tessék csak nyugodtan hordani!
star77 2009.06.12. 07:53:15
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 07:58:11
2, Nem tudom mit lépne az SZDSZ ha 4 éve minden nyugati, és hazai sajtóorgánum következetesen szélsőséges cionista pártnak titulálná, anélkül, hogy megkérdeznék róla magát az SZDSZt, de ha meg is kérdezik akkor is csúnyán manipulálják az eredményt.
3,A magyar gárda minden félkatonai szélsőséges milicia, amit minden orgánum valami újnyilas szervezetnek állít be a megalakulása óta soha sem került összetűzésbe a törvénnyel, egyetlen egy bűncselekmény sem köthető hozzájuk.
szerintem.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.12. 08:07:02
Mást _tapasztalok_.Nem svájcból,angliából,székes fővárosunkból.Nem.
Azhát 2009.06.12. 08:07:42
"nem tudom, tapasztalt valaki a környezetében mostanában antiszemitizmust?... Mert én nem."
Én se. a farkincásmorvai pl. kifejezetten filoszemita :)
"www.mno.hu/portal/642822"
Hát látod ez a baj. Szerinted a NZZ egyértelműen hazudik, pl. a MNO meg egyértelműen igazat mond. Kész, nem kell ezen gondolkodni.
@Parkőr:
"Nem tudom mit lépne az SZDSZ ha 4 éve minden nyugati, és hazai sajtóorgánum következetesen szélsőséges cionista pártnak titulálná"
Nem, nem tapasztalunk antiszemitizmust :)
"A magyar gárda minden félkatonai szélsőséges milicia, amit minden orgánum valami újnyilas szervezetnek állít be a megalakulása óta soha sem került összetűzésbe a törvénnyel, egyetlen egy bűncselekmény sem köthető hozzájuk."
Hát még szép, hiszen a magyar gárda azért jött létre, hogy írtsa a parlagfüvet, nem???? Hát annak idején azt mondták...!
Borenbukk 2009.06.12. 08:09:02
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.12. 08:09:30
Lacka929 2009.06.12. 08:12:03
Különben meg megérdemli egymást minden politikus és minden újságíró. Egyikről sem lehet tudni, hogy mikor mond igazat, és mikor nem.
Cukorpofa 2009.06.12. 08:13:44
- Már maga a létük is törvényellenes :)
fel lettek oszlatva
Lacka929 2009.06.12. 08:15:29
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 08:15:48
Nem azt írtam ,hogy nincs antiszemitizmus, hanem azt hogy MINDEN orgánum szélsőjobbozza a Jobbikot.Nincs kivétel.
Van áthallás a nyilas külsőségekkel ez tény, de akkor is megtörik a szélsőséges milícia érv,amikor nem lehet ehez a szervezethez olyan dolgoz kötni ami törvénysértő.
És támogatom, hogy amint olyat művel ez e szervezet ami törvényekbe ütközik oszlassák fel, de addig csitt.
akira2 2009.06.12. 08:18:07
Épp az újságíróktól és a politikusoktól várjátok el, hogy igazat írjanak, mondjanak egy olyan világban, ahol még az igazságszolgáltatás is azt deklarálja, hogy nem igazságot, csupán jogot szolgáltat?
Amikor az újságíró és a politikus azon vitatkoznak, hogy melyikük nem mondott igazat, az olyan, mintha két elmebeteg azon vitatkozna, hogy ki a hülyébb... :)
Lacka929 2009.06.12. 08:20:53
Átvitel honvéd 2009.06.12. 08:25:07
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 08:26:47
:)furcsa hogy én védem őket, mert ez az áthallás a nyilasokkal nekem sem tetszik.
De nem pont az árpád sávval van bajom az egyenruha többi része sokkal több okot ad az áthallásra.
Az árpád sávval tudnék azonosulni.Annak azért vannak olyan történelmi hagyományai amire mindenkinek büszkén, vagy legalábbis tisztelettel kellene nézni.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 08:29:56
Azért ez jellemző reakció, emeddig rólunk beszélnek, addig sem a palesztinokról van szó.
star77 2009.06.12. 08:36:24
csárli hárper 2009.06.12. 08:40:45
Azhát 2009.06.12. 08:53:52
"Nem azt írtam ,hogy nincs antiszemitizmus, hanem azt hogy MINDEN orgánum szélsőjobbozza a Jobbikot.Nincs kivétel."
Akkor nem lehetséges, hogy tényleg szélsőjobb?
"És támogatom, hogy amint olyat művel ez e szervezet ami törvényekbe ütközik oszlassák fel, de addig csitt. "
Ezzel az a baj, hogy rengeteg olyan szervezet van, amelynek a működése NEM ütközik törvénybe, mégis rengetegen támadják, és jogosan! Pl. te is. A maffiát, a kormányt, stb. stb.
@Borbíró Piroska:
"Vona felettébb valószínűtlen, hogy -- ha már tf. meglépett volna egy ilyen svindlit -- olyan módon próbálná azt meg nem történtté tenni, ami a kiállását finoman szólva csorbítja a khmm... rajongói körében."
Ebben nagyonis tévedsz. Éppen a rajongók azok, akik kapásból beveszik ezt, hogy "az NZZ hazudik, ilyenről szó sem volt". A rajongó azért rajongó, hogy higgyen annak az egyszerű kijelentésnek, hogy "mi ilyet nem mondtunk, ez hazugság"
"Azt, hogy a Jobbikot sokan, sokféleképp, ugyanazokkal az aljas módszerekkel próbálják aláaknázni, ahogy a rendszerváltás óta valamennyi nem MSZP-SZDSZ kompatibilis erővel ezt már láttuk"
Nézd, ez a politika. Sajnos. Ha most azt mondod, hogy ezek "aljas módszerek", de bezzeg a jobboldal módszerei abszolút tiszták - hát akkor mi mást gondolhatnék rólad, mint hogy erősen elfogult vagy????
3.) A Jobbik előretöréséhez a zsidóságnak, a zsidóság elleni úgymond "gyűlöletnek" összességében vajmi kevés köze van"
Nem tudom. Lehet hogy te nem gyűlölöd a zsidókat, és a cigányokat se (a kettő a tapasztalatok szerint összefügg!), de az biztos, hogy sokan igen!
Hányszor felmerül a hozzászólásokban is, hogy "lámpavasra a zsidókkal, meg a cigányokkal" - de valahogy a mérsékelt jobbos sose mondja, hogy "ezt ne!"
"Mert Magyarországon tombol a zsidóellenesség. Ez számomra teljességgel elfogadhatatlan."
Tegyél ellene. De azzal, hogy "ezek a zsidók már megint azzal mocskolják a magyarokat, hogy azok antiszemiták" éppen, hogy őket igazolod. Ilyen egyszerű ez.
nutiform78 (törölt) 2009.06.12. 08:56:40
Bajnai a te meg az én pénzemből miniszterelnök köteles tájékoztatni a közvéleményt, a Jobbik meg a saját pénzéből jobbik, ezért attól kér pénzt akitől akar az interjúért.Leülhetsz, egyes.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 08:57:46
Adjon interjút Vona azoknak a sajtótermékeknek ingyér', amelyiket én olvasok, és meghallgatom. A Jobbik honlapján kívül van belőle néhány... Meg lehet sajtóperelni is, és hát ott bizonyítani kell, méghozzá nem Vonának, tehát ő vóna (bocs) előnyösebb helyzetben.
cambridge.on 2009.06.12. 08:58:16
külföldön éltem és 5 évig nem tettem a lábam kis hazánk földjére.Amikor hazatértem,elbeszélgettem egy polgármesterrel,hogy milyen dolog már az hogy itt ilyen alakulatok szerveződhetnek.
Mondtam mindent én is ,hogy ilyen fasiszta meg olyan katonai alakulat. Nem az ő dolguk ,hanem a rendőrségé megvédeni az állampolgárokat!
Nem tagadom én baloldali vagyok,születni is két baloldallal születtem(bizonyíték a két bal kezem).
A polgármester úrral együtt voltunk KISZ
tagok (Tudom senki más nem volt rajtunk kívül az).Tehát joggal vártam ,hogy megerősít a szörnyülködésemben.Ehelyett azt mondta :Öcsém kell valaki ,vagy valami mert itt már fényes nappal is kirabolják az embert,elvisznek mindent amit meg tudnak mozdítani.Nem véletlen a borsodi és szabolcsi eredménye a Jobbiknak.Ki mint él ,úgy ítél.
Lehet,hogy teljes megoldást nem kínál,de legalább reményt ad vidéken élőknek.Reményt a személyes biztonságra, arra hogy eljön az az idő amikor az szedi le a gyümölcsöt a fáról aki gondozza .Lehet védekezni a statisztikával :csökken a bűnözés Mo-n.
Minek fordulnának a rendőrséghez ha az nem tud csinálni semmit,mert megkötik a kezét?Ide kellett volna bevezetni a zéró toleranciát,akkor most okafogyottá válna a Gárda.
Az meg egy igen nagy öngól hogy előre elkérik a majdani perköltséget , ha perelni akarják a nekik nem tetsző újságcikkeket.Erre mondják ,ügyes.
Nem véletlen az azonnali cáfolat,Vona részéről.Teheti, hiszen nem ő nyilatkozott a cikkben.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 08:58:43
De mi az, hogy "antimagyar"? Ha megmagyaráznád...
Kis ember 2009.06.12. 09:02:38
Majd pont az az érdeke, hogy egy ilyen nímandról hazudjon.
kötözködő 2009.06.12. 09:04:18
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:09:08
Nem szeretnék cigányozásba belemenni, mert marha nehéz ezt higgadtan megbeszélni. No de hogy a Magyar Gárda elmegy olyan helyekre tüntetni (pl. Szikszó) ahol semmilyen akut etnikai feszültség nem volt,de a gárdatünti meg a válaszul félelemből-önvédelemből összeállt, ezernél több fős cigány-ellentünti kapcsán immár kirobbant a feszültség, ez rendvédelem?
Hogy a Jobbik a magyarokat saját hazájukban élő palesztínokként aposztrfálják, akiknek a jogait most megvédte a választóközösség, miközben hogy, hogy nem, de engem Magyarországon inkább a cigányok helyzete emlékeztet az izraeli palesztínok helyzetére, vagyis egymásnak ellentmondó ideológiákkal uszítják a magyar társadalom különböző csoportjait egymásnak... Ez rendsvédelem?
És a legyintés a józan kontroll (lehetősége) nélkül masírozó, etnicist egyenruhásokra, a történelmi tapasztalatok után... Ez jó és értelmes?
Az, akinek a jogait pillanatnyilag megvédeni látszik a Magyar Gárda, annak ki biztosítja, hogy holnap nem ő lesz ilyen-olyanretrika mentén az ellenség?
Ha megkérhetnélek, hogy gondolkozzál... Én is voltam KISZ tag, mint a korosztályom és az eőttem járók 90%-a, de ez nem akadályoz meg a gondolkozásban!
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 09:10:11
Attól nem náci egy párt, hogy a saját meggyőződésévől, vagy politikai vákumtól hajtva elővesz olyan problémákat amik léteztnek, de mégsem beszél róla senki?
Vagy felveti a Liszaboni szerződés furcsa aláírásának módszerét, amikor kérdések és tárgyalás nélkül mint a birkák megszavazták a parlamentben magyarország függetlenségének elvesztését.
Vagy azt hogy nincs az rendjén,hogy az IMF olyan feltételeket szab, ami a függetlenségünket veszélyezteti.
Ezt amúgy még azelőtt kommunikálta mielőtt nyilvánosságra került volna a vagyonadó köteletzettség.
csak emlékeztetőül:
www.mon.hu/hirek/magyarorszag/cikk/pm-nincsenek-titkos-feltetelek-az-imf-hitellel-kapcsolatban/cn/haon-news-charlotteinform-20081112-0606403040
Ezek nem náci eszmék szerintem, max nemzeti radikális gondolatok.
Ez vita tárgya, de senki sem akar velük vitatkozni, csak nácizzák őket.
Amúgy a maffia, meg a kormány tevékenysége köztörvényes bűncselekmény kategóra:)
cambridge.on 2009.06.12. 09:12:51
Ha nem tudsz németül lefordíttathatod magadnak.
Tengertánc (törölt) 2009.06.12. 09:16:44
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 09:17:10
Ami azt illeti a jobbik sosem mondta, hogy a cigánok az ellenéség, én csak olyat hallottam tőlük, hogy a cigánybűnözés az ellenség.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:18:06
A radikalizmus kifejezést Magyarországon már lefoglalta Károlyi, Jászi. Vagyis a magyar nyelvben, a magyar történelemben a politikai radikalizmus nem egyenlő az erőszakkal való fenyegetéssel, még többszörös áttételen keresztül sem, sőt, pont az attól való megkülönböztetés határát jelöli ki, bármilyen szélsőségesség felé.
Szóval, ha olyan tökös-mákos egyenes jelleműek ezek a derék magyar honfiak és honleányok, akkor legalább ne beszéljenek mellé, válallják fel. Ez a szemforgatás ugyanis olyan "cigánykodás"-féle, hogy te is megértsd, mire gondolok.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.12. 09:19:45
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:22:00
De hogy egy kissé hosszabban válaszoljak: Mivel próbálja ezt a "cigánybűnözés"-probémát kezelni a Jobbik? Én csak az erőszak erősítéséről hallottam ("mindenkivel be kell tartatni a törvényeket!" - mily' szépen hangzik egy törvényen kívül helyezett milíciát gründoló párttól!) Tehát rakjunk élesebb szögeket a korbácsra. Ennyi? Vagy csak én ülök háttal a mozinak?
Kis ember 2009.06.12. 09:23:46
tehát akkor az NZZ nem hazudott. Leközölte, mit mondott Kovács.
gabcigirl 2009.06.12. 09:24:30
Előbb itt volt valami olyan hozzászólás, hogyaszondja: "annyit támadják szegény Jobbikékat, ezért van bennük egy egészséges félelem."
Hát ezzel spec. nem értek egyet, mert szerintem az elmebetegséggel határos, amit művelnek, és az társadalmi támogatottsággal övezve igen veszélyes.
Nem nyilatkozik Vona? Ne nyilatkozzon: legalább a normál lapokból kikerül és érvényesül, hogy amiről nem írunk, az nincs. Nem dagad a propaganda, nem fognak rájuk szavazni, öngólt lőnek.
Arról meg, hogy nem fasiszta: mégis hogyan lehet jellemezni egy olyan pártot, amelyik állandóan zsidózik, cigányozik, államilag támogatott cigánytenyészetről meg Magyarországon(!!!!) palesztin szintű elnyomást emleget és a romákról országos felmérést akar készíteni, úgymind a szaporodás dinanikája, stb...????
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:24:41
"azta" 2009.06.12. 09:25:04
eléggé azonos oldalon állunk, de azért az elég meredek, hogy palesztinsors közel= cigánysors...
viszont tényleg hánynom kell ettől a morvai-féle "palesztin vagyok a saját hazámban ostobaságtól"!
@cambridge.on:
www.nzz.ch/nachrichten/international/kein_interview_1.2711069.html
a hazugság részét ha felvillantanád...
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 09:27:23
Ami azt illeti amikor ilyen liberális gondolatokkal találkozom mindíg az jut eszembe, hogy amikor a másik oldal ugyanezt kívánja az SZDSZ vezetőinek, az mennyivel rosszabb.
@pipacsaripacspapucs:
Tényleg mindenben mögöttes tartalmat és összekacsintást kell keresni? vagy a sorok között olvasni mint 80-ban a népszabdságban?
Amikor egy másik párt beszél akkor is próbálsz a sorok között olvasni?
Milyen erőszakot kötsz a JOBBIK-hoz? Mikor és ki buzdított erőszakra?
Én nem emlékszem ilyenre.
A cigánybűnözés igenis létező jelenség ez nem náci ideológia.
Az EU ellenzése miért szélsőséges?És főleg mihez képest az?
Szerintem ezek nemzeti gondolatok a globalizmussal szemben.
És teljesen lényegetelen hogy igaza van e vagy nem,a lényeg az hogy a gondolatok amiket felvet nem náci jellegűek.
Nem akar cenzúrát(holokauszt), ill nem akarja csorbítani a szólásszabadságot ( gyűlöletbeszéd)
Szerintem ezek a szélsőségek és éppen aktív , vagy latens kormányzó párt tűzte a zászlójára.
Azhát 2009.06.12. 09:27:32
"Attól lesz valaki názi mert azt mondták róla?És minél többen mondják róla annál jobban náci? vagy ezt igy most hogy?"
És mitől lesz valaki komcsi? Mert azt mondják róla??? Ez demagóg szöveg.
Mitől lesz valaki cionista? Mert azt mondják róla?
"Attól nem náci egy párt, hogy a saját meggyőződésévől, vagy politikai vákumtól hajtva elővesz olyan problémákat amik léteztnek, de mégsem beszél róla senki?"
Basszus, már vagy ezer helyen láttam leírva, hogy NEM a kérdésfeltevéssel van a baj, hanem a válaszokkal!!!
És azt is leírták már ezer helyen, hogy igen, az szdsz és az mszp hibája, hogy nem beszéltek erről.
"Vagy felveti a Liszaboni szerződés furcsa aláírásának módszerét, amikor kérdések és tárgyalás nélkül mint a birkák megszavazták a parlamentben magyarország függetlenségének elvesztését."
Akkor pl. Franciaország meg Németország se független??? Mert ezek is EU-tagok.
"Vagy azt hogy nincs az rendjén,hogy az IMF olyan feltételeket szab, ami a függetlenségünket veszélyezteti."
Ácsi! Fentebb írtad, hogy elvesztettük a függetlenségünket. Akkor most mit is veszélyeztet?????
Dezsőjóska 2009.06.12. 09:27:41
Kis ember 2009.06.12. 09:28:35
ez számomra is azt jelenti, hogy csak akkor adja vissza a pénzt, ha a cikk nem rontja a párt jó hírét.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.12. 09:31:11
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:33:26
Hogy mit gondolok erről, az most lényegtelen. De ismerősen hangzik, mármint a tények leírása, nem...?
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 09:34:39
nincs törvényen kívül a gárdra.
És a cigányok a cigányságuk miatti üldözése, és a cigány bűnözők üldözése azt hiszem nem nyelvi bravúr hanem valódi tartalombeli különbség.
És szerintem sokan látják a tendenciát,amikor a bűnözők az etnikai hovatartozásuk mögé bújva támadják a többségi társadalmat az országos cigány vezetők támogatásával.
Nem hiszem hogy Mohácsi Viktória, vagy Kolompár Orbán ámokfutását részleteznem kellene.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 09:35:32
Blogger Géza 2009.06.12. 09:37:26
"«Herr Gabor Vona wird bis zum Bekanntwerden der Ergebnisse der Wahlen in das EU-Parlament am 8. Juni gegenüber den Medien keine Erklärungen abgeben oder Interviews gewähren."
Vagyis arról van szó, hogy a múlt heti választások eredményének nyilvánosságra hozatala előtt nem nyilatkozik. Miként ezt tette pl. az MDF is. Tehát ez egy múlt heti hír, amit most előkapart a sajtó a balhé kedvéért, mert mással most éppen nem tudnak belekötni a Jobbikba.
Lehet rágni a gumicsontot. :)
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 09:47:50
Gondolj bele, hogy már a kérdésfelvetés is hozott 15%-ot:)
Az Eu-s vita más poszthoz való, mert önmagában nincs köze a jobbikhoz.
A Liszaboni szerződés egy újabb lépcső volt a saját törvényhozásunk elvesztése felé
Nem mind1 hogy egy gazdaságilag felvásárolt, és függővé tett gazdaságú országként vagy EU tag, vagy mondjuk a világ 2 legerősebb gazdaságával rendelkező országként.
A gyarmatosítás fasza dolog, de csak akkor ha te gyarmatosítassz, és a haszon a tied. Sajnos most mi a túloldalon állunk minket vettek meg kilóra.
www.youtube.com/watch?v=FwmUUhsfKuc
És mielőtt elkezdi valaki nem a személy az érdekes, henem amit mond.
Azhát 2009.06.12. 09:50:48
"És a cigányok a cigányságuk miatti üldözése, és a cigány bűnözők üldözése azt hiszem nem nyelvi bravúr hanem valódi tartalombeli különbség."
Vegyétek már észre hogy ha állandóan a cigánybűnözés szón lovagoltok, azzal nem értek el eredményt. Nem lehet külön üldözni a cigánybűnözést! A bűnözést kell üldözni! Ha sok cigány bűnözik, akkor annál rosszabb nekik. Csapjanak szét a vidéki rendőrök (tőlem nevezhetik őket csendőröknek is!) a bűnözők között! Ezt akarom én is.
De azzal, hogy hangsúlyozzuk, hogy ezek többsége cigány, nem megyünk semmire.
És igen, a segélyt közmunkához kötném én is! És ha a segélykapók közt több a cigány, akkor igen, ez őket fogja sújtani! De felesleges hangoztatni itt is a cigány szót.
Nekem sem tetszik sem a pozitív, se a negatív diszkrimináció. De ha neked nem tetszik a pozitív, akkor azt nem úgy lehet megszüntetni, ha erősíted a negatívat! Még akkor se ha igazad lenne.
"És szerintem sokan látják a tendenciát,amikor a bűnözők az etnikai hovatartozásuk mögé bújva támadják a többségi társadalmat az országos cigány vezetők támogatásával."
Persze, ez adok-kapok. Ezt kéne már abbahagyni.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.12. 09:54:49
"azta" 2009.06.12. 09:54:49
ez a része okés! de a történelmi háttér és az abból fakadó identitás közel sem. csak erre reagáltam.
Azhát 2009.06.12. 10:01:53
"Azért Bajnai egy miniszterelnök Vona meg nem. Vonának csak érdeke a tájékoztatás, Bajnainak kötelessége."
Ha Vona úgy érzi, hogy ő egy komoly párt vezetője, amelyik immár EU-képviselőket küld ki, illetve biztos abban, hogy a parlamentbe is bekerülnek - akkor immár neki is kötelessége a tájékoztatás.
Ezt ne felejtsük már el.
A pártok is értünk vannak, nemcsak a kormány. Vagyis értünk kellene, hogy legyenek.
Blogger Géza 2009.06.12. 10:09:37
Nem értem, mirét gondolják itt egyesek, hogy a nyugati sajtó valami objektív szentekből áll. A BBC is csak azzal foglalkozik, ha itt megölnek egy cigányt, ha egy cigány öl meg valakit, az nem hír.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 10:17:39
Azoknak a képviselőknek akik bejutottak kötelességük, mert ők viselik a tisztséget.
ahogy Bajnai is.
Azzal nem értek egyet hogy abba kellene hagyni az egész téma 20 éve a víz alá volt nyomva, nem csoda ha egy csomó feszültség tör felfelé igen erősen.
Azzal jobban egyet értenék, hogy a cionistázás és a nácizás helyett vakai kérdezze már meg ,a pártok vezetőit, hogy ők mit kezdenek ezzel a problémával?
Értem én a szabadaságjogokat, meg az elveket, hogy mindenki egyenlő, és ez a lényeg, de ha ezek mentén akarod megoldani a problémákat nem fog menni, ennek nincs esélye egy mélyen beáazott hagyományokkal,és szokásjoggal rendelkező népet nem tudod felemelni ha nem akarja.
Ez olyan mindt a demokrácia exportja pl Iraki szabad választások hehe....
Ha meg akarod oldani a problémát máshogy kell megközelíteni a kérdést szerintem.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 10:29:13
Más?
cambridge.on 2009.06.12. 10:40:02
Rossz a szöveg értelmezésed.Nem értek egyet a Gárda létével.DE! Egy betegséget nem lehet avval kezelni ,hogy bebizonyítjuk egy javasolt gyógymódról, ez csak tüneti és annak is rossz.A tényleges betegségre meg azt mondjuk ,nem is létezik!Olyankor amikor már sokan szenvednek tőle.
Az nem megoldás ,hogy azt mondjuk majd megoldódik,csak több pénzt kell adni a cigányoknak ,iskolára ,megélhetésre(?).
Munkahely teremtés,ki fog ott dolgozni ,ha nem járnak iskolába sem.
Rá lehet venni valakit arra,hogy dolgozzon, amikor csak pár ezer forint a kölönbözet a lábrázás és a havi munka után kapott bér között?Kik a példaképeik? Akik rendszeresen dolgoznak ,vagy akik ügyeskedésből élnek meg?
Erre ad választ a Jobbik!
O.K.Választ nem ad.DE felteszi a kérdést meddig mehet ez így tovább?
Ezzel fogta meg a választókat!
Lehet nyafogni,a válság sodorta a tömeget a szésőség kar(m)jaiba .Inkább a helyszinen kellene érdeklődni, nem a védett irodából osztani az észt!
Lásd a miskolci rendőrfőkapitány esete.Ott is a Jobbik jött ki jól,pedig ez elkerülhető lett volna .Azóta hargszom Gusztosra,miért csak az elkövetőnek van joga?Az áldozatnak miért nincs? Ha valaki azt mondja szegény sorsú cigány vagyok, mert ez általában enyhítő körülmény,akkor a rendőr miért nem mondhatja azt ,hogy ő cigány?Megpróbálták igazolni a létező,fenyegető rasszizmust,ott ahol nem volt jelen szvsz.Bele is buktak ,csodálatos a vidéken elért 1.2%!
Az álmom?Olyan körülmények mint Kanadában vannak .Nem életszinvonalra értem ,hanem ahol egymás mellett tud élni indiai, afrikai,európai bevándorló
a született kanadaival anélkül ,hogy egymás létjogosultságát kétségbe vonnák!
Tiszteletben tarva egymás tulajdonát is.
Elfogunk mi érni oda az elkövetkező 100 évben?Otthon még a magyarságát is megkérdőjelezik,ha nem arra a pártra szavazott amelyikre a másik.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 10:43:39
Monjuk nemzetalapító dinasztiából nincs olyan sok, hogy választani lehessen.
szerintem.
Átvitel honvéd 2009.06.12. 10:49:35
"Ebben nagyonis tévedsz. Éppen a rajongók azok, akik kapásból beveszik ezt, hogy "az NZZ hazudik, ilyenről szó sem volt". A rajongó azért rajongó, hogy higgyen annak az egyszerű kijelentésnek, hogy "mi ilyet nem mondtunk, ez hazugság""
A dolog nem logikus. Az eredeti kijelentés olvasata a választók felé az volna, illetve "lehetett volna" (mivel nem tudom, ki hazudik), hogy milyen karakán gyerekek vagyunk, mi megmutatjuk, hogy velünk nem lehet packázni (bekeményítünk). Ettől visszalépni a választók felé azt az üzenetet közvetíti, hogy "nem tettük meg mégsem". Ennek nincs nyeresége. A lehetséges nyereségnek ui. -- már hogy a sajtó hazudik rólunk --, a választók szempontjából már rég nincs hírértéke.
Egyetlen dolgot tudok elképzelni -- ha tf. a Jobbik hazudott --, hogy tényleg mondtak egy ilyet, aztán rájöttek, hogy öngól. Ez viszont szintén felemás; az ő fejükkel gondolkodva, ebben az esetben már csak azért is ragaszkodnék az eredeti felvetéshez, mert a visszakozás -- lásd fent -- erodálja a rajongóim rólam alkotott képét (tényszinten azzal, hogy "mégsem keményítettem be"). Azaz csak úgy tudom elképzelni, ha tf. kapkodtak, vagy "hülyék" (ez utóbbi azonban néhány húzásuk ismeretében szintén valószínűtlen).
"Nézd, ez a politika. Sajnos. Ha most azt mondod, hogy ezek "aljas módszerek", de bezzeg a jobboldal módszerei abszolút tiszták - hát akkor mi mást gondolhatnék rólad, mint hogy erősen elfogult vagy????"
Ez egy nagyon régi történet.
A fenti kommentben kizárólag a sajtó jelentőségére szorítkoztam. Maradjunk abban, hogy a "jobb"- és "bal"oldal módszerei, lehetőségei, súlya -- ezen a téren erősen különbözőek, és hogy a "jobb"oldal csak az utóbbi pár évben kezd felnőni a feladathoz, már amennyiben ez pozitív jelző (nem az, szóval maradjunk csak az intenzitásban, mint mércében). Volt alkalmam végignézni ezt '90-től mostanáig... aki nemszeretem gyerek volt, az előbb-utóbb a partvonalon kívül találta magát (...ha jó esettanulmányt akarsz, javaslom, egy kitűnő példány a Fidesz '93-'94-es tündöklése és bukása).
"Nem tudom. Lehet hogy te nem gyűlölöd a zsidókat, és a cigányokat se (a kettő a tapasztalatok szerint összefügg!), de az biztos, hogy sokan igen!"
Ez a komment azért is érdekes, mert a statisztikák szerint épp az erősen antiszemitázó és szélsőjobbosozó MSZP korábbi szavazói erősítették a Jobbikot oda, ahová az EP választás után került ;-). ...Micsoda pálfordulás... vagy valami, valahol, mégsem stimmel?...
De maradjak a tárgynál. Ez egy nagyon összetett kérdés, amelyet nem tudok ebben a terjedelemben kifejteni. Van benne egy csomó személyes- és kollektív félelem is, amelyen az érintettek részint nehezen tudnak túllépni, részint amelyeket gyakran fel is használnak saját céljaikra. Az eredeti komment arra vonatkozott, hogy nem volt szép dolog összemosni a Jobbik előretörését holmi növekvő magyarországi zsidóellenességgel.
Ha összegezni akarnám, a Jobbik előretörésének egyetlen zsidó vonatkozása lehetne -- ez pedig az SZDSZ szereplése, viselt dolgai, és bukása. ...Ez azonban politikai, és nem faji-kisebbségi ügy; egyik párt viselt dolgaiból (megjegyzem, igen súlyos, konkrét következményekkel járó dolgaiból) a másik profitál, ez ilyen. A faji-kisebbségi vonal azért kerülhet mégis elő, mert az SZDSZ a köztudatban a zsidó kisebbség politikai képviseletével kapcsolódik össze.
De van egy felvetésem: _szerinted_ miért volt a hazai "antiszemitizmus" az említett esemény egyik kiemelt témája?
"Tegyél ellene. De azzal, hogy "ezek a zsidók már megint azzal mocskolják a magyarokat, hogy azok antiszemiták" éppen, hogy őket igazolod. Ilyen egyszerű ez."
Az agyatlan, vagy épp konkrét érdekek mentén címkézgetőkkel (már ti. "szélsőjobbos", "antiszemita" stb.) nincs sok dolgom, mert úgyis szélsőjobbosozni, antiszemitázni stb. fognak -- nincs ráhatásom, ahogy nem is az én bajom.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 10:53:38
Szerintem.
De nyilaspártból is csak egy volt, és Rákóczi óta csak ők használták ezt a jelképet. Rákóczival kevesen találkoztak a ma élők közül, de olyanok még élnek, akik ilyesminek látszó zászlók alól menekültek el gyerekként a Duna-partról. (Konrád, Ranschburg, stb.)
Szerintük.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 11:04:09
Igen ezek az érvek gyakran előkerülnek az ATV-ben is.
De ha ez ilyen félelmetes miért van ott a parlamentben? ok másra gondoltak, meg aki lengeti az is másra gondol?
ki gondol mire? jönnön a liberális gondolatrendőrség?
Egy csomó dolgot használtak már rosszra, az alapján amit mondtál a konyhakést is be kelle tiltani. mert valakinek az emberölés jut eszébe róla.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:06:58
Hogy a Jobbik, meg a cigánybűnözésről beszélők, legelsősorban a miskolci rendőrkapitány szavai mennyire demagógak, azt pont az ő esete demonstrálja: Dióhéjban a történet lényege, hogy erősen deprimált, szegény, primitív körülmények között élő, analfabéta borsodi cigánykat egy lakásmaffia (nem-cigányok!) kisemmizett aputrikból. Az államszervezetnek kezelnie kellett az ügyet: betelepítette őket az Avasra. Ezen emberek teljesen más kulturális környezetből beugorva a lakótelepre magűával az életvitelükkel feszültséget keltettek. A nem-cigányok és a cigányokelkezdtek kölcsönösen félni egymástól. Közben szintén bizonyos maffia-szervezetek (cigány- és nem-cigány vezetéssel egyaránt!) felbérelték a nincsteleneket autófeltörésekre. Nem akarom relativizálni az ügyüket, de egy rendőrtiszt-ismerősöm szerint az Avason elkövetett bűncslekmények száma gyakorlatilag töredéke egy budapesti lakótelepen elkövetett hasonló esetek számának (szintén etnikumhoz nem köthető bűnelkövetők által).
Nos, ezek után egy rendőrfőnök azt mondja, hogy "cigánybűnözés" és hogy "az etnikumok közötti békének nincs realitása", legalább is feloldozza az egymás ellen fenekedőket.
Ebből annyi jön át a médián, hogy a rendőrfőnököt "meghurcolták, mert kimondta az igazságot".
Ugyanakkor senki sem tudja megmondani, hogy ezek a cigányok miből is élhetnének meg mondjuk az Ózdi Vasmű bezárása után - akár az Avason lakva, akár gettóba zárva...
Csurkára mondták tíz éve, hogy releváns kérdéseket vet fel, amikre rossz válaszokat ad. A Jobbik még a kérdésfeltevésben is hazudik és aljas ösztönökre épít. Persze, civilizált külsővel, igazságnak feltüntetve magát a hazugságot is.
Ettől még magára a jelenségre iszonyúan figyelni kell, és szerintem ez Magyarország legsúlyosabb saját problémája (a globális gazdasági és környezeti krízis mellett vagy után). Polgárháborúhoz fog vezetni, ha csak az erőszak (rendcsinálás) oldaláról közelítjük meg. De maga a probléma léte még nem menti fel a nácizmust, aminek terjedése reakció egy valós problémára.
"azta" 2009.06.12. 11:08:14
"@pipacsaripacspapucs:
Igen ezek az érvek gyakran előkerülnek az ATV-ben is."
és ez is mint érv... uram irgalmazz!
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:11:21
De azt te is tudod, hogy egy történelmi ereklye (13 hasonló között) egészen másképp hat, mint kizárólag a nyilasok zászlajára szándékosan emlékeztető jelkép kiragadása a többi közül, és ezek erdeje alatt legalább verbális, de még fizikai erőszakkal is fellépni az utcán?
Ha annyira a történelmi hagyományok tisztelete a lényeg, akkor mirét pont és csak a nácik jelképével lehet ezt tisztelni?
Ez ugye egyfajta erőszak, vagy legalább arra való utalás. Viszont ezen motiváció eltagadása már szemforgató sunyiság is.
"azta" 2009.06.12. 11:11:41
"cigánybűnözés"-t így nem mondta! emlékeim szerint annyit mondott, hogy az elkövetők kivétel nelkül (vagy kevés kivétellel?) cigányok voltak. azért ez minőségi különbség, de csűrve csavarva jó lett "szlogennek" is.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 11:13:37
bakker én nem tehetek róla, hogy ott ülnek össze a balos megmondóemberek.
Újságíróklubb és társai. ha ott hallom, akkor leírom.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:21:06
Ha még valaki emlékszik, tavaly március 15-én átadtak egy petíciót Sólyom Lászlónak bizonyos szervezetek és magánszemélyek. Ezen petíció leszögezi, hogy cigánybűnözés nincs, de cigánykérdés van, és ez súlyos, kezelni kell. A petíció által megfogalmazott javaslatokat részben-egészében lehet vitatni (pl. vajda-rendszer), de két dolgot el kell ismerni, ami szerintem lényeges:
1. Valós problémára reagál, és releváns választ próbál adni - ellentétben az ösztönök felkorbácsolásával.
2. Egymással összeegyeztethetetlennek tűnő szervezetek tették meg az erősfeszítéseket arra, hogy ebben a kérdésben közös álláspontra jussanak. És ez reménykeltő - lenne, ha nem a Jobbik kérdései-válaszai lennének a hangosabbak, ha ezt az összefogást nem akarta volna minden "legitim" politikai erő a saját vélt érdekeik sérelme miatt elfojtani.
Ja, két szervezetet megemlítenék a petíció fogalmazói-aláírói közül: Az egyik a Roma Rendőrök Országos Egyesülete volt, a másik a Gój Motorosok...
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 11:21:31
ECHO nincs nálunk így ebben neked lehet igazad, nem tudom.
És azért mert nagymagyarok lengetik, akik MAGYAROKNAK vallják magukat ősmagyaroknak, ősmagyar vérrel.
Az Árpádház volt az legutulsó igazi magyar Dinasztia( már ha van ilyen egyáltalán)
Annak hogy a nyilasok miért és a mostaniak miért választják az lehet közös, mert méymagyarnak hazudják magukat. Nem hiszem hogy a mostaniak a nyilasokra hajazva választották ki.
Abban azonban biztos vagyok hogy a terveik egészen mások mint az akkori nyilas vezetőknek, de szerintem ezt mindenki érzi.
Senki sem akar zsidótörvényeket,és deportálni sem szeretné őket.
Ill van aki akar de őket nem a jobbik képviseli.
"azta" 2009.06.12. 11:23:19
na de maga a gondolat amivel vitatkoznál, arra mi a riposztod?
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:24:35
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:34:54
Na nem tudsz érvelni, akkor minsősíts, és a minősítéssel diszkreditálj, ez megkímél a nehézkes érveléstől: Mi mind értjük, hogy ha baloldali megmondóemberek valamit mondanak, arra önmagában elég legyinteni.
Vagy jobboldaliak, tökmindegy...
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 11:41:21
A csupa nagy betű szarkazmus volt, nem hiszem hogy a kárpát medencében léteznek ősmagyarok:) maximum identitásbam:)
Az Árpádházi zászló nem náci jelkép, a gárda egyenruháját sokkal inkább nevezhetnéd annak, ill azt a ceremóniát ahogy vonulnak a leventékkel szegélyezve erről mégsem beszél senki.
És arrólsem hogy ezek a pojácák nem a főellenség, ezek vonulnak, de soha nem tettek még törvénybe ütközőt.
Azok az emberek akik jogogosan félnek a zsidóüldözéstől szerintem nem jó jelképet választottak a tiltakozásra, ezzel csak táptalajt adnak pont azoknak a sztereotipiáknak amik az egész zsidógyűlöletet táplálja.
Nem kívánok zsidózni csak a lózungokon szeretném ezt levezetni:
Nácik: A zsidok rosszak, mert utálják a mayarokat és el akarják venni a multunkat. És mindent elloptak ami szent volt nekünk.
Megfélemlített zsidók:
A nácik szélsőséges zászlók alatt masíroznak az Árpádházi zászló rossz, mert gonosz, mert nyilas.
Nácik:
Ugye mi megmondtuk a zsidók a legszentebb nemzetalapító dinasztiank zászlaját gyalázzák, mi megmondtuk...
Az átlagembernek mi lesz a szimpatikus szerintetek?
Szerintem ha ezekre kicsit odafigyelne a folyamatosan nácizó oldal sokkal kevesebb táptalaja lenne a valódi szélsőjobbnak.
A náci ellenességnek nem az a módja , hogy közben egy csomó ártalmatlan nemzeti érzelmű(nem szélsőjobbos csak nemzeti) embernek beletaposunk a hitébe.
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:45:13
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:51:01
Mégegyzser: Ha nem a félelemkeltés az árpádsávos zászló használatának a célja, akkor tessék másik jelképet választani. A szvásztiká is foglalt jelkép, és bár Akvinkumi sétám során nem tört ki a frász a római kori fürdő mozaikmintái láttán, ha ma készült és használt zászlón találkozom vele, vagy hasonló (erre utaló) jelképpel, akkor eléggé kétkedve fogadom a Védákra utaló magyarázatot...
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 11:58:39
Node a kommunikáció-elmélet oldaláról megközelítve, egy üzenet pontos értelmezése kb. 80%-ban az üzenet megfogalmazóján-küldőjén múlik, és 20%-ban a befogadón.
Na már most, a Jobbik 14%-os eredménye azt mutatja, hogy ezt a jelképet nem egészen 20% érti úgy, ahogy magyarázod, és több, mint 80% mást ért ezen zászló által hordozott üzenet dekódolásával.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 12:03:29
Értem én amit mondassz, és valahol van is igazságot, de szerinted tényleg az a megoldás, hogy akkor ne használják és pont.
Az nem merül fel megoldásként, hogy akkor használják, mert lehet hogy ők másra gondolnak mint te, a náci ellenességünknek mi más célpontot keresünk ,mert lehet hogy vannak olyan emberek akikben meg az kelt félelmet ,hogy a nagymagyarságukat akarják betiltani.
Egy nép első zászlójának használata azért nem egyenlő egy indiai jelképpel szerintem.
Azt senki nem tagadja, hogy a jó értelmeben vett nacionalizmusát kívánja reprezentálni ezzel a zászlóval, csak a náci és nyilas eszmékkel nem azonosul.
Ez a maradék zászló kérdése nem igaán jó érv, egy mélymagyarnak az első magyar államalapító zászló az igazán kifejező. ez van mélymagyar, ugyanolyan kissebbség mint a romák, vagy a malegek.
Én is jobban szeretném Corvin zászlaját látni szerintem utoljára akkor voltunk európaiak, de nekem nem kell zászló anélkül is magyar vagyok:)
Bár az meg külpolitikai konfliktushoz vezetne hiszen egy kolozsvári ember zászójéát lengetjük, biztos határrevíziót akarunk:)
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 12:11:28
Azért azt állítani , hogy azok akik nem a jobbikra szavaztak azok a náciellenesek, a 15% meg nyilas igen erős:)
Ajobbik azért a golobalizációellenes megszólalásaival több embert vonzott mint a csíkos zászlóval.
aki látta a Zeitgeist- et az alig várta, hogy valaki a zászlójára tűzze agonosz nagyhatalmakat meg gyarmatizilást:)
Tengertánc (törölt) 2009.06.12. 12:22:18
nekem ebben az egész jobbikos mizériában az a legröhejesebb, hogy vonáék folyamatosan a cigányokkal és a zsidókkal vannak elfoglalva. a fél-nalafabéta (vagy tán egészen az)pribékjeik egyenruhába öltözve bohóckodnak, s minden megmozdulásuk élesen szembe megy bármilyen demokratikus elgondolással és magával a demokráciával is ( kérdés: akkor mit akarnak az EP-ben???? ). Ennek ellenére kikérik maguknak, hogy őket bárki is lefasisztázza.:DDDD Ez kb. olyan, mint amikor egy kurva fel van háborodva, ha lekurvázzák.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 12:26:26
Akkor le kell győzni.
De nem a halálát kívánni, ez annyira az Ő stílusuk nem?
Ha ugyanazokkal módszereket alkalmazol, akkor mi különböztet meg tőlük?
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 13:13:57
Csakhogy ez megint csak egyfajta Bábel, vagy méginkább sunyiság, amennyiben magyarságnak nevezik olyanok kirekesztését, akik szintén magyarok. Ezt már önmagában sem tudom tisztelni, de elfogadható - lenne, ha az árpádsávos zászló jelképezte kirekesztés csak elméleti, és nem "az életből való fizikai kirekesztés", nácista tömeggyilkosság fenyegetésének hordozója volna. Aki magyar, az tiszteletben tartja más magyarok félelmeit.
És bocsáss meg, de unom már a közhelyek sorjázását. Például azt, hogy az Árpád-ház idején a zászló nem piros-fehér (vörös-metál) csíkos volt, hanem egyszínű vörös. És ugyancsak közhely, hogy ha valaki ma vörös zászlót lengetve megy ki a Kossuth térre, azt minimum kiröhögnék, ha azt mondaná: Ez Szent István zászlaja. Pedig az.
De ezel már annyira lerágott csontok, és mindenki érti is, aki akarja. És biztos vagyok benn, hogy az mégjobban érti, aki látszólag nem akarja megérteni.
Nem a Jobbik 14%-a határozza meg, hogy mi a magyar: van itt még egy törpe minoritás, úgy ötmilliónyi 86%...
pipacsaripacspapucs 2009.06.12. 13:19:57
Én azt állítom, hogy a Jobbik náci, és emellett még olyanok érzelmeit-félelmeit is kihasználja, akik jószándékúak, és a legitim pártoknál hatásosabban ígérik a félelmeikre való választ: Legyen a félelem tárgya a cigányság, a zsidó világuralom, a globalizció, a nagytőke vagy a szociális bizonytalanság. De ez a Jobbik náci-jellegén nem változtat, azt nem menti.
Parkőr (törölt) 2009.06.12. 13:49:20
Sajnálom, hogy el kell mennem, és már nem tudok reagálni arra amit írtál.
De jó volt értelmes kultúrált hangnemben ütköztetni az amúgy eltérő véleményeket. ez elég ritka mostanában, igyekszem erre jönni gyakrabban:)
Szép hétvégét neked, nektek:)
Az utolsó 100 komment: