/>

Mert az RTL Klub mindent megtehet.

Mert nem számít, hogy hónapok óta tudni lehet a magyar-portugál kezdési időpontját, most, egy héttel előtte esik le valakinek, hogy jé, ütközik a Barátok közttel. És mert nem lényeges még az sem, hogy ha most szombaton borul a papírforma, és elkapjuk a svédeket, akkor itt egy fél ország lesz megőrülve az egyre jobb kijutási, de legalábbis pótselejtezős esélyektől. Nem, a Barátok közt, az szent.
 
És nem lehet mit mondani, mert örüljünk, hogy valaki pénzt dob a focikasszába, és nyilván kiszámolták, hogy nekik jobban megéri egy félidő késéssel adni mindent. Most még az se működik, hogy akit annyira érdekel, menjen ki, mert hetekkel ezelőtt elkapkodtuk mind a negyvenötezer jegyet.
 
Kompromisszumos megoldási javaslat 1: Játsszák el a Barátok köztöt élőben, a Puskásban, a meccs felvezetéseként. Biztos nagy médiaérdeklődésre tartana számot, és egyébként is, itt lehetne a tökéletes alkalom minden szereplőnek az emberfeletti színészi képességek megcsillogtatására. Ráadásul életükben először elmondhatnák magukról, hogy aznap este teltház előtt játszottak.
 
Kompromisszumos megoldási javaslat 2: Szóljon arról a Barátok közt, hogy focit néznek. Főcím, majd Vili bácsi beül a sörével a tévé elé, kamera ráközelít a képernyőre, és rögtön láthatjuk is, ahogy Céronáldó, napjaink legjobb női labdarúgója bánatosan pityereg Torghelle harmadik gólja után.
 
Mellesleg a portugál meccs után lesz még két selejtezőnk, mindkettő idegenben, a legutolsó szintén hétköznap. Ott a helyiek döntik majd el, mikor játszunk. Ha az utolsó fordulóban még lenne esélyünk kijutni a vb-re, és 20:45-kor kezdődne a meccs, azt is felvételről adnák csak?

A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr221351317

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Válogatott idő 2009.09.01. 13:09:23

A magyar válogatott barátok közt is korán kezdené a portugál meccset vagy csak az RTL Klubnak fontos a csúsztatott fejes?   

Trackback: RTL: Barátok közt > Magyarország-Portugália 2009.09.01. 10:12:55

A labdarúgás közvetítése a kereskedelmi tévékben mindig össznépi bosszankodásra ad okot. Az RTL-nek nem sikerült túl jól a 2006-os vb közvetítése, de most  például a TV2 nagyon összekapta magát a BL-meccsekre, helyszíni riport a kulisszák mögül, h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerekesjani 2009.08.31. 21:01:05

Úgy látszik van ami még a focinál is fontosabb ! :-)

schnee 2009.08.31. 22:41:35

Mi az a barátok közt? Én nem ismerem és nem is vagyok rá kíváncsi.

Egyébként jellemző a csatornára amit művel. Illik a nevéhez: retek klub

Azért nekem valahol az is érdekes: mit keres a nemzeti válogatott meccseinek közvetítési joga egy "kereskedelmi - értsd agymosó/gagyi" csatornánál? Bár, abban az országban, ahol évekig közszolgálati műsornak számított a Fókusz és az Aktív.....

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.08.31. 22:44:12

Mit számít az a félóra különbség? :P

polak 2009.08.31. 23:25:07

az a helyzet, hogy ezt két okból engedheti meg magának ez a szennycsatorna:
1. rengetegen nézik azt a szar sorozatot, meg ezt a szar adót is.
2. ilyen szar a magyar foci, mégha most látszólag vannak is pozitív fejlemények...

juliusbond 2009.08.31. 23:30:15

azért hozzátenném, hogy ha már lefutott lenne a selejtező, akkor kb senkit nem érdekelne ez a két meccs...csak 45ezer őrültet a stadionban. A többi nyugodtan nézné otthon a Barátokat.

Majd látjuk a TV2 mit fog csinálni a Jóban klínikával, amikor a Debrecen játszik a Puskásban.

gabest1 2009.08.31. 23:30:25

Az eleje úgyse érdekes, még a játékosaink és aludni szoktak, adják le a második félidőtől élőben.

El Argentino 2009.08.31. 23:35:03

Remélem a közfelháborodás hatására változtatnak, mert ez a világ szégyene. BK egy minősíthetetlen szenny sorozat, aki akarja nézze, de akkor ker-i adó ne adjon meccset, eszem megáll.

Leslieke 2009.08.31. 23:35:31

A retek klub továbbra is méltó a nevéhez! Gratuálok nekik, szerződtessék még a hajdú-sarka párost.. és tökéletes lesz a kép.

késkovács 2009.08.31. 23:36:54

Most az egyszer Retek Klubot néztem volna, kivételesen.
De így most sem fogom.

smartdrive 2009.08.31. 23:41:37

ugyan már, gyerekek

Magyarország-Magyarország

Pala 2009.08.31. 23:50:41

Gyerekek, volt bárkinek is illúziója ezzel a szemétláda csatornával kapcsolatban?

vangogh? 2009.08.31. 23:51:51

Az eszébe sem jut senkinek,hogy ki a retket érdekel a foci...pont olyan fos mint a barátokközt...

bojl 2009.08.31. 23:55:57

miert nem ugy adjak el a kozvetitesi jogokat hogy elobe kell leadni azt a k.ur.va meccset?

El Argentino 2009.08.31. 23:58:15

vangogh?: foci nincs mindennap, bk minden nap van szinte, te meg ne a füled vágd le, hanem a szemed szúrd ki ha zavar

2009.09.01. 00:01:55

bakker hasonlót írtam :D de ez jobb :)

antiblogger (törölt) 2009.09.01. 00:06:01

a csatorna csak a nézettségre hajt, felesleges azt szidni, ti is azt tennétek. Viszont ez a hír mindent elmond az ország nagy részéről! Agymosottak országa...

ave 2009.09.01. 00:10:42

Nem mindegy mikor nezi az ember?
Csak ne halgasson radiot, meg ne nezzen netet amikor mar megy a meccs.

Hattory Hanzo 2009.09.01. 00:14:05

Csak kérdezem, hogy milyen szerződést kötött az MLSZ az RTL Klubbal, hogy akkor adják a meccset, amikor ők akarják? Az legalább ki van kötve, hogy még aznap le kell adni, vagy elég, ha egy héten belül műsorra tűzik? Az MLSZ lesz annyira tökös ezek után, hogy azonnal felbontja ezzel a csíra adóval a szerződést?!

DeMarco 2009.09.01. 00:14:43

Nálunk iszonyatos harag lett belőle a környéken... Egész nap áramszünet volt, aminek 16-ra kellett volna véget érnie, de este 20-kor még nem ment a tv és a net...
Őrjöngtek a háziasszonyok, hogy nem látják a Barátok Közt évadkezdő adását... :)))
Igaz a fociról is lemaradt mindenki... :((
Szal nekünk tök' mindegy volt.

bluesilver 2009.09.01. 00:47:17

Melyik adón lesz élőben látható a selejtező Magyarországon? (Mo-n fogható adó)

Ph0en1x 2009.09.01. 00:47:21

Nem mintha a Barátok köztöt nézném, mert szerintem az is fos, de a magyar focit se tartom többre... Ilyenekre pénzt adni...

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.09.01. 00:59:05

Adják osztva, foci képben, barátok közt hangban. Aki nézi a sorozatot, gondolom könnyen hozzáképzeli a tehetséges színészek arcát.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.09.01. 01:00:41

Ha lenne demagógia-jelző műszer, akkor kiakadna az ilyen posztoktól...

Egyébként miért akkora tragédia, ha félórás csúsztatással adják a meccset?

fiokosszekreny 2009.09.01. 01:05:19

Azt nem értem, hogyha ennyire fáj leadniuk a meccset, akkor minek vették meg az m1 elől? Az rtl adjon csak egész nap Békát, ha attól várják a bevételt.
Egyébként én a 2. javaslatra szavazok.

népszolga · http://valenciacfhu 2009.09.01. 01:07:59

@hüjehalyó:
azé' me' van internet és mindenki örjöng amikor gól van én meg nem fogok meglepődni, hogy némá' Lali megin' Sanyi mesterhármas.
Sünt kívánok a klubnak. hátul ott úgyis kifér

changebug (törölt) 2009.09.01. 01:19:21

A Barátok közt az a 'Szabó Család'-os vagy a 'Kórház a város szélén'-es? (blazsej doktor óóó - mert azé' nekem is volt gyerekszobám, most meg hideg söröm)

Amúgy ha most kihagyják a 16895. epizódot akkor mi van? majd másnap levetítenek kettőt. ugyanazt 2x. egyszer odafele, egyszer visszafele. nem tök mindegy? fogják rá az ORTT-re - legyen belőle urban legend, hogy 'azok' nem engedték levetíteni. nevetséges.

sertésmájkrém 2009.09.01. 01:22:01

"Ha az utolsó fordulóban még lenne esélyünk kijutni a vb-re, és 20:45-kor kezdődne a meccs, azt is felvételről adnák csak?"

simán

lujo22 2009.09.01. 01:54:33

Nm tudom, emlékszik-e még a társaság arra, amikor az Antal kormány megalakult, és a tv csak az elejét mutatta, mert kezdődött vmilyen focimeccs. Akkor meg az verte ki a biztosítékot sokaknak. :D

utó 2009.09.01. 02:15:22

Én még el tudom képzelni, hogy a sok anyázástól felébrednek, és végig élőben adják, vagy legalább összehozzák, hogy a csúsztatott kezdés után legalább a második félidő élő lehessen.

fingerbangs 2009.09.01. 02:25:49

ti nezitek, meg a hulye felesegetek, lanyotok
nekik mondjatok hogy szar
ne itt rinyaljatok

epeszu ember nem nezi a kereskedelmi tv-ket

BLovi 2009.09.01. 05:53:14

"azért hozzátenném, hogy ha már lefutott lenne a selejtező, akkor kb senkit nem érdekelne ez a két meccs...csak 45ezer őrültet a stadionban. A többi nyugodtan nézné otthon a Barátokat."

Ez NEM IGAZ! Kevesebben néznék biztos, de ez igen erős túlzás amit írtál! Sokakat érdekelne úgy is! Én szinte minden válogatott meccset megnézek élőben amit adnak, függetlenül attól hogy Licheinstennel barátságos, vagy tétmeccs nagy csapattal. És nem megyek ki mindre a stadionba...

Zelefánt 2009.09.01. 06:18:24

lujo22 ---

Mondjuk Antallék később bizonyították, hogy még ennyi időt sem érdemeltek volna.

jörgömös 2009.09.01. 06:22:04

Aztán persze meg sopánkodnak, ha tömeg azt skandálja hogy buzi RTL.

astor12 2009.09.01. 06:50:34

Jézusom! már ilyen régen megy ez szolárbarna,zseléshajas köcsög sorozat!Érdekes, fel sem tűnt....

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 06:52:34

Na itt a sok szakértő hozzászóló...

Ébresztő!

Jó lenne észrevenni, hogy nem egymagában a "Barátok közt" itt a lényeg, hanem az adott idősávban lévő reklámblokkok, amiket a sorozat részei előtt és közben sugároznak. A sorozat nézettsége miatt, ebben az időszakban fizetik a hirdetők a legtöbb pénzt, a reklámok lejátszásáért.

Pro prímo:
Gyors fejszámolással ki lehet számolni, hogy mennyivel kevesebb idő jut a reklámokra, a 2x45 perces mérkőzés előtt, és a félidőben, mint a Barátok közt előtt, után, és annak szünetében, mivel a sorozat két része együttesen, jó esetben 30 perc hosszúságú.

Pro secundo:
A reklámidőket legalább egy évre előre eladják a hirdetőknek, sok 100 millióért. A reklámnak ezért mennie kell időben, ha fene, fenét eszik, akkor is.

Ez itt a probléma kérem, meg az, hogy a t. RTL kereskedelmi televízió, aminek az a feladata, hogy a reklámok közötti "holtidőbe", ilyen -olyan műsorokat passzírozzon be. Egy labdarúgó mérkőzés, mint látjuk a mostani esetet, erősen belezavar a koncepcióba. Ezért nem kellett volna az MLSZ,-egyébként most siránkozó, vezetőinek az RTL-nek eladni a közvetítési jogokat, vagy szerződésben kellett volna kikötni a kezdési időpontokat. Ennyi!
Borítékolom, a "Barátok közt" lesz nyerő.

astor12 2009.09.01. 06:56:15

Jázusom! ilye régen megy ez a szolárbarnított zseléshajas,köcsögsorozat? Érdekes, fel sem tűnt......

astor12 2009.09.01. 06:58:59

Bocs! kétszer nyomtam,

kenobi 74 2009.09.01. 07:17:13

@fingerbangs: Ez a lényeg.Valóban,épeszű ember nem nézi és pont.Agyhalottak országa vagyunk kérem.Kancigány(győző),Barátok közt,Máónika....nem is sorolom.Ez kell a népnek.Meg a multik.Volt szerencsém....

dr. Wilbur Swain 2009.09.01. 07:19:00

@zauberpferde: true
talán ezért kellene valahogy úgy kiírni a pályázatokat, hogy azt csak sport- vagy közszolgálati adó nyerhesse meg
a kereskedelmiken úgyis csak arra vannak a műsorok, hogy kitöltsék a reklámok közötti rövid időszakot

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 07:21:34

Szánalom. Közvetít esetleg bármilyen külföldi adó? Stream lesz? Mert a retekklubbot már kitöröltem a csatornák közül.

KommentR 2009.09.01. 07:23:08

Hirtelen csak annyi jutott erről eszembe, hogy amikor a dzsungelcelebeket mutogatták, belefért még akár egy órányi csúszás is az összes azt követő műsorkezdésbe (beleértve BK-t is.)

Aazami (törölt) 2009.09.01. 07:23:48

Na ez is csak magyarországra jellemző. Kérdem én: ha ennyire isteni ez a sorozat, és ekkora bevétele van ebből ennek az udormány csatornának, akkor miért nem csinálnak egy külön bk csatornát, ahol 24 órában folyamatosan ez a fos megy?

Ja rtl-től közvetítési jogokat elvenni, Kistelekit pedig... ugyanazt tenni vele, mint a többi derék honatyáinkkal!!!

ARK-9 (törölt) 2009.09.01. 07:23:52

Mindkét műsor az agyatlan agymosottaknak szól, úgyhogy valóban ütköznek. Micsoda tragédia!!!
Ennek a rétegnek valóban ez a két f@szság a nap fénypontja - legfeljebb még a győzike/moúnika show...

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 07:33:39

@ARK-9: sérültek minek kommentelnek?

realmadafaka 2009.09.01. 07:34:48

szerintem még a berényi is belepirult a hír hallatán.pedig nem az érzéseiről híres.beteg emberek,beteg gondolatokkal.
ezért tart itt ez az ország.amíg győzike 20 millákat kapott azért,hogy láthassuk hogy szarik reggelente,mit várjunk a csatorna vezetésétől.

a minimax az rtl-hez képest egy tudományos,fantasztikus spektrum...

Pékszakállú Henceg 2009.09.01. 07:36:52

Most őszintén! Mi a halál véreres f@száért veszi meg ez a buziertéel a közvetítési jogot, ha azt az agymosó műsort akarják sugározni?! Én megértem, hogy a barátokközt nagy üzlet, de akkor NEM KELL FUTBALLMECCSET KÖZVETÍTENI!!! És még lett volna pofájuk 21.30-ra tolni a meccset, aki meg a helyszínen nézi meg, az úgy megy haza, ahogy tanulta. Ugye?! Erre csak azt tudom mondani: takaroggyanakajóbüdösqrvaannyjukba!!!

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 07:38:49

@ARK-9:
na persze, te Nietzschével a kezedben kelsz, Platonnal fekszel
vagy neked csak a szünetjel a megfelelő műsor

Flankerr 2009.09.01. 07:41:56

Eddig is utáltam az RTL Klubbot, ezután is fogom.. könyörgöm, a meccsek időpontja hónapok óta ismert! Ne vállalja az RTL ha neki ez fáj.. adja előbb a BK-t, kevesebb reklámmal.. maradjon el 1x a Párbaj, és szervezze át 1 napra a műsorát.. a nézők nem annyira hülyék mint az gondolják, megoldják.. van megoldás ,csak akarni kell.. szánalmas banda..

Stoney Hill Billy 2009.09.01. 07:48:52

a népharag elsöpri majd ezeket a tetveket!

eniko61 2009.09.01. 07:49:44

@fingerbangs: ejnye...
ne sértegesd a többieket
egyébként szerintem az MLSZ a hibás (már ha tényleg nem kötötték ki a szerződésben, hogy élőben közvetíthetik csak és kizárólag a meccset), egy kereskedelmi csatorna meg mi a túrónak száll be ilyen buliba?
halkan jegyzem meg csak, nőnemű létemre nem szoktam az RTL Klubot nézni...

mqqq 2009.09.01. 07:52:47

Ebben mi az érdekes? A Barátok köztöt többen nézik, mint a meccset, ennyi.

Freechild 2009.09.01. 07:54:52

Nem mintha nagy Barátokközt fan lennék, de azért a "félországizgulafocin"-dolog kicsit tulzásnak tűnik...

Amugy miért baj ez? Aki foci-fan az ugyis azt nézi...

Eric_Cartman 2009.09.01. 07:56:17

Van abban valami szép, amikor a labdarúgó szurkoló lenézi a "Barátok közt" nézőt. Persze ez fordítva is igaz.

Pékszakállú Henceg 2009.09.01. 07:57:57

@ericcartman: Van abban valami szép, amikor ezt egy szószpark rajongó írja...

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 07:58:52

@ericcartman: van abban valami szép, amikor a tornából felmentett debilek osztják az észt.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 08:02:29

ajjaj, felébredtek a bölcsészek az elefántcsonttoronyban, most aztán majd jönnek, és mindenkit jól leszólnak...

Eric_Cartman 2009.09.01. 08:05:52

@Bandi_jóválasztás: mert nem a tv előtt vakarom a tökömet meccs közben, mi ? debilbandika.... te aztán jóválasztás lehetsz.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.09.01. 08:05:59

tavasszal hasonló volt a helyzet a viasat3-mon a ciudad real - veszprém kézimeccsel kapcsolatban. ott a pimasz úr című hatalmas sikert elért saját készítésű 5 epizódot megélt szar volt fontosabb.

és amikor bekapcsolták a meccset felvételről, véletlenül pont benyomták 10 másodpercre az élőképet az 1. félidő végéről. épp csak annyira hogy lásd az eredményt. pont csak annyira hogy ne élvezd a felvételről adott első félidőt.

satho 2009.09.01. 08:12:03

Remélem ezen a híradáson fog ismét röhögni egész európa. Magyarok megint balfaszok vagytok! :)

Ócska proli ország! Anyátok közt, meg MagdiAnyus, ez kell nektek!

Legalább Cérunáldócska is megtudja ki, hogy ki a madzsar dzsokijuing :)

Cool !

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 08:13:02

@Hurrá Torpedó: haahahahah az sem lehetett semmi:)))) most is meglehetne oldani valami hasonlót, a 43. perc környékén ahogy már említették, nemtommilyen bácsi bekapcsolja a tv-t és jól láthatóan, hallhatóan adják az utolsó pár percet. Szóval lehetne még ezt fokozni, hergelni a tömeget.

Hypofx 2009.09.01. 08:20:26

NK egy nivotlan szar, de van ra igeny sajnos!! A magyar foci talan kezd a fos felol a hig fele menni aminek orulunk.

Bar a meccsek spotjai a legjobbak:".....mar csak a svedeket es a portugalokat kell megvernunk;;;"

CSAK:)))))))))))

mediainspector 2009.09.01. 08:21:54

Nem elfeledni:
"Úgyhogy ha csak egyetlen egyszer lesz a Jobbiknak – és biztos vagyok hogy lesz, adja az Isten, hogy legyen – lehetősége, hogy az úgynevezett koncessziós jogukról döntsön, hát akkor a következőt fogom javasolni remélem a Parlamentben: a TV2 és az RTL-Klub szűnjön meg, a székházaikat romboljuk porig, hintsük be sóval és alakítsunk ki romokból egy mementót azzal a felirattal, hogy így jár mindenki, aki Magyarországon a magyart gyalázza."
(Vona Gábor hu.wikiquote.org/wiki/Vona_G%C3%A1bor)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.09.01. 08:22:08

@Hurrá Torpedó: Én is úgy emlékszem, hogy nem ez az első eset, hogy csúsztatva adnak sporteseményt. De mintha válogatott focit is adtak volna így korábban (RTL Klubon v Sport1-en volt azt hiszem)

RTL kereskedelmi tv, amely kereskedelmi szempontok szerint dönt. Emlékeztek még Mattheus korszakban kereskedelmi tv-n adták a selejtezőket? Amikor pedig egy (már tétnélküli) selejtező volt, a Hálózat TV adta le.

yafet 2009.09.01. 08:23:44

BOJKOTTÁLNI KELL A "BARÁTOK KÖZT"-ÖT, ÉN MÁR ÉVEK ÓTA TESZEM ÉS ÉLEK!!!
A FASSZOPÓ "SZÍNÉSZEK" IS ELGONDOLKODHATNÁNAK MILYEN "MŰ"-HÖZ ADJÁK A NEVÜKET.....

elég.volt 2009.09.01. 08:30:41

Mindenki hagyja el ezt az országot.

kenobi 74 2009.09.01. 08:32:15

@mqqq: pont ez a baj,hogy ezt a szemetet ennyien nézik...meg is van az eredménye,többek között ezért tudja lehazudni az eget is ez a bal-liberális szemét banda.Mivel ezáltal a zombik száma jelentősen nő,még több embert lehet irányítani.Gondolkodjunk már,nem homoszexuális celebek,barátok,és nem gyanús etnikumu szarzsákok jelentik a kúltúrát!Vagy igen?Hát,hja,itt sajnos valóban.Remélem nincs már sok hátra ezeknek,és bízom benne(ami persze csak vágyálom marad),hogy a retek klub is megy a levesbe.Ha meg nem,akkor egyszerű:nem kell nézni.

Sierpe (törölt) 2009.09.01. 08:33:32

Én is azon a véleményen vagyok, hogy nem kötelező megvenni a közvetítési jogokat. Lett még volna rá szerintem több jelentkező is, akik még színvonalasabban is közvetítették volna mint ezek a szerencsétlenek.

waces · http://blog.waces.hu 2009.09.01. 08:33:45

azert a magyar valogatott teljesiotmenyet ismerve talan nem csoda, hogy nem kozvetitik eloben. kb olyan nezettsege lehet, mint az elsotetitesnek.

Dr.Traktor 2009.09.01. 08:35:43

A foicválogatott csetlés-botlásánál épp csak árnyalatnyival borzalmasabb ez a szomszédokba oltott melrose place jellegű agysejtpusztításon kívül másra nem alkalmas "produkció".

A másik dolog amit utálok az a reklámok. Van olyan csatorna, ahol képesek voltak egy ~25 perces műsort egy egész órán keresztül sugározni. 3x10 perc reklámmal.

És nem csak reklám!!! Hanem ajánló dögivel! Mi lesz nálunk az évszakban, mi lesz ma este, mi lesz a híradóban előzetes!!! kész bazmeg, vicc az egész, a tv kb nézhetetlen. Dögöljön meg az összes nyomorult petiék vécéjében!

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.09.01. 08:40:28

És mit fog sugározni az RTL az alatt a 25 perc alatt, ami a BK és a meccs között van? Mert a BK még sosem tartott tovább 2x10 percnél.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.09.01. 08:41:18

Én alapvetően nem nézek RTL Klubot. Ha van valami jó film esetleg, azt megnézem DVD-n, ott nincs a 12-es karika miatt szétvagdosva, nincs tele 5 percenként reklámmal.

Ha F1 van, akkor Palik Lacin és gyulámon lehet kicsit röhögni, meg a meccsek. És ennyi. TV2 detto. A Viasat3 is megcsinálta a Veszprém kézilabdameccsnél a Pinasz Úr miatt. Inkább Discovery, ott talán nem hülyítenek annyira.

kenobi 74 2009.09.01. 08:45:35

Sebaj,Pákót és Győzőt kultúrhális miniszternek,Máónikát főbírának,Józsi barátot szociális miniszternek,Dopemant meg rendészeti miniszternek.Az iskolákban pedig nem kell József Attila,vagy teszem azt Pilinszky,hanem szövegértelmezés lenne a Barátok közt epizódjaiból.(Magyar Bálintnak gyanítom,hogy tetszene)Ébresztőőő!
Lassan itt tartunk.Még a tengerimalacomat is óvom ettől a fertőtől.Rettenet,de polgártársaim,ha ez kell,akkor ámen.Én inkább kiszállnék...

Békávé 2009.09.01. 08:47:56

Még jó hogy megvan a jegyem a meccsre. Nagyon remélem az rtl ezzel a húzásával szépen követi a hasonló színvonalú budapest tv-t a süllyesztőbe.

Akit egyáltalán nem érdekel a meccs az úgysem nézi meg, se élőben, se felvételről. Akit meg érdekel az meg úgyis megnézi, de nyilván nem az rtl-en felvételről, hanem valamelyik másik tv-csatornán vagy a neten élőben.

Másnap meg csodálkoznak ha a bk után a nézettségük lecsökken 10.000-ről 500-ra...

Magyarisztán...

Zep 2009.09.01. 08:49:47

Remélem léderer közvetíti.
Az mekkora egy kretén fasz...

potrzebie 2009.09.01. 08:50:16

ha az RTL Klub pénze kell, akkor el kell fogadni a feltételeit is.

Piacgazdaságtan. 1. lecke

yafet 2009.09.01. 08:51:34

Nem kéne tovább dűhíteni többezer fanatikus nemzeti érzelmi fociszurkolót.

Ezzel remélem az RTL megpecsételte a 7végi melegfelvonulók sorsát.....

victorsirius 2009.09.01. 08:53:11

csak emlékeztetek, hogy a foci vb-n ezt már eljátszották. igaz, akkor "csak" a himnuszok estek áldozatul, merthogy azt úgyse nézi senki (lófaszt nem).

ez van, ebben az országban a multik/kereskedelmi adók/politikusok bármit megtehetnek - és mindig vannak, akik tapsolnak nekik.

victorsirius 2009.09.01. 08:56:07

ja és már fél éve nem néztem tv-t, egyszerűen kihúztam az antennát a készülékből, csak a wii van rákötve.

Bambano 2009.09.01. 08:57:54

Annak az esélye, hogy a barátok közt egy irodalmi értékű, minőségi epizódot produkál aznap este, kb. 3 nagyságrenddel nagyobb, minthogy kijutunk a vb-re.

Nem értem, nem tökteljesen mindegy, hogy egy gagyi szappanopera vagy egy gagyi meccs megy a képernyőn?

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.09.01. 08:58:41

@victorsirius: és a wii-n lehet barátok köztöt játszani? :)

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.09.01. 09:00:11

Kompromisszumos megoldási javaslat 3: adja csak le az RTL a meccset úgy, ahogy ő akarja, az Anyátok közt miatt csúsztatva, aztán mutassatok be nekik egy nagy fityit, és tegyétek hozzá: ez volt az utolsó alkalom, hogy nálatok magyar foci került a képernyőre! Balfékek!

jami (törölt) 2009.09.01. 09:02:06

Kurva mocskos anyját annak, aki erről az RTL-nél döntött!

Hypofx 2009.09.01. 09:02:47

@victorsirius: Ez majdnem mindenutt igy van sajnos csak mivel mondjuk az usaban 400 csatorna van ugy nem koveted ezt ilyen forman. Teny hogy kereskedelmi tv nek en sportot nem adnek oda erre vannak a sport csatornak. Egy kereskedelmi tv csak reklam es bulvaral tudja eladni a
musorat legyen az sport vagy barmi mas.

Amiket meg fentebb irtak hogy szorjuk be soval hat az se jo megoldas mert akkr ilyen alapon 3 millio magyart is oljel meg mert azok meg nezik. Tudom aki nem veletek az mind ellenetek ezert is van halalra iltelve a politikatok mert igy nem lehet mar elni se, hogy kozben mindenkit utalok de magamba nem nezek.

El kell fogani van ilyen tv van amolyan azt nezzed ami tetszik de ne befolyasold masok valasztasat.

Amugy rtl egy szutyok es a legnagyobb baj hogy kurva sokan eleg jol megelnek belole ez van ilyen a vilag ezen meg Vona se fog valtoztatni.

kenobi 74 2009.09.01. 09:04:15

@Bambano: a nemzeti csapat az országot,és az országon kívüli magyarokat képviseli.A barátok közt kit,vagy mit képvisel?Bocsi,rossz a kérdés:mit akar mondani,mi az üzenete?Hogy kisestélyiben főzünk vacsit,és különben minden rendben van?
Á,mindegy is....

GarciaParra 2009.09.01. 09:04:57

Lehet, hogy a portugál RTP internacional élőben fogja nyomni, így a UPC Directesek talán tudják élőben nézni a meccset, amíg a másfél millió agymosott zombi Berényiéken kérődzik.

kenobi 74 2009.09.01. 09:09:09

Sajnos így van,amíg van nézettsége az ilyen mocsadék adóknak,addíg ez lesz...és egyre riasztóbb méreteket ölt ez a celebszindróma.A következő generációkat őszintén sajnálom.Viva,rtl,tv2,....Istenkém....

Békávé 2009.09.01. 09:10:50

Ha egy csepp esze lenne az rtl-nek leadnák élőben a neten, hogy legalább ott produkálnának valami nézettséget. Százával vannak olyan weboldalak amik élőben közvetítenek mindenféle meccset, sporteseményt.

amfiteatrum 2009.09.01. 09:11:54

Talán az MLSZ tanul belőle és nem ilyen szar kertévéknek adja a jogot, hanem a Sport1-2-nek.

Komikus lesz nézni a késéssel leadott riporteri műőrjöngést miközben a rádióból már tudod az eredményt. Nem baj, léderer és társai legalább kevesebb emebert akasztanak ki.

Laci70 2009.09.01. 09:15:50

Remélem az MLSZ tanult az egészből, ezt az RTL bandát többé nem engedi a foci közelébe.

Megjegyzem, a globális VB az kellett Retekéknek, de egy normális, tömegeket vonzó, nemzeti selejtező pedig nem. Multi bérenc banda az egész. Gratulálok! Maradjanak inkább a kaptafánál, hetihetes, barátokközt meg mónika, az való nekik.

Foci közelébe többé ne merjenek menni.

Delinquent 2009.09.01. 09:19:52

@yafet: leszarom a par ezer fanatikust, itt a normalis atlagemberrel basznak ki. Ha megvettek a kozvetitesi jogokat az bizonyos kotelezetsegekkel jar, eloben kell leadni azt a kurva meccset. felora csuszas...ennyi erovel majd adjak ki dvd-n azt nezzuk azt...

GarciaParra 2009.09.01. 09:20:12

@Bandi_jóválasztás: Majd próbáld a rojadirecta nevű oldalt

Baromméter 2009.09.01. 09:20:23

Micsudi?? Emiatt a fos miatt nem adják élőben? Hova süllyedtünk?

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 09:21:06

azért azt elmondanám, hogy ezt az RTL néven futó reklámfilmvetítő társaság, Németországban nem meri megtenni.
igaz, sportot sem igen közvetít a forma 1 kivételével, már ha azt sportnak lehet tekinteni.

Hefe 2009.09.01. 09:21:35

Az elet majd mindent megold. A svedek szepen elhegedulnek bennunket itthon, aztan mar a portugalok elleni vessszofutasra sem lesznek annyian kivancsiak. Ennyi.

buksikutya 2009.09.01. 09:24:35

biztos lesz valahol live stream

Baromméter 2009.09.01. 09:25:21

@utó: a csúsztatott kezdés után legalább a második félidő élő lehessen

Eccerű: az első félórát, ami felvételről adnak, megvágják 10 percesre, amíg a szünet van. Reklám helyett meg mehetnek a reklácsíkok a közvetítés alatt.

tompus 2009.09.01. 09:32:48

Mi ez a felháborodás? Az RTL kereskedelmi csatorna, a nézettség számít. A BK-t többen nézik, mint a meccset.
Amúgy meg csak azért áll a válogatott a második helyen, mert eddig a gyengébb csapatokkal játszottak. Az erősebbekkel 2 meccsen 1 pont. Az nem nagy teljesítmény.
Persze kérdés, hogy mi a f@szért veszi meg a közvetítési jogot a csatorna, ha tudja, hogy nem lesz nagy a nézettség.

Don ZOZI 2009.09.01. 09:35:23

Én csak azért sajnálom, hogy időben kezd a Barátok Közt, mert addig nem tudom megfektetni a csajomat... :)

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.09.01. 09:38:04

Ez olyan vicces, és mindent elárul erről az országról, hogy túlsúlyos háztartásbeli anyukák tévénézési szokásai határozzák meg hogy mikor kezdjen a fociválogatott...

caralho voador 2009.09.01. 09:39:00

@potrzebie: jól van, hülye fasz, kezdődik a suli, mehetsz vissza az ELTE BTK szabad bölcsészet-hebraisztika szakpárra, a 18. félévedre okoskodni. Ott eszmét cserélhetsz a hasonszőrűekkel a sálaitok színkombinációról vagy a cigisodrás művészetéről. Idióta.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 09:39:44

@zauberpferde: Ez esetben ne vegyünk foci közvetítési jogokat.

vázkulcs 2009.09.01. 09:40:04

Barátok közt? Atyaég, gyűjtsenek inkább Izaura kiszabadítására addig, vagy nézzenek meg vmi másik sorozatot kb ugyanaz történik benne, szellemi táplálékuk meglesz akkor is.

Focit élőben!

Amúgy minek vesz meg közvetítési jogokat ez a hulladék csatorna ha azon kell gondolkodni élőben adják e?

Pecséttörő 2009.09.01. 09:40:32

"A BK-t többen nézik, mint a meccset."
Egyrészt honnan veszed, másrészt akkor meg mi a búbánat f...ért vásárolták meg a jogot? Jövőre megcsinálják ezt a tűzijátékkal?! Vagy a választásokkal?!

"Az nem nagy teljesítmény." De, nagy teljesítmény. A magyar válogatott kb 10 évenként jut oda, hogy az utolsó fordulókban esélye is legyen. Meg kell csapni Portugáliát, nem reménytelen.

Baromméter 2009.09.01. 09:43:29

@Nathan D'Xantine:

Miért ne? Ha a hülye értékesítő ilyen feltételekkel eladja, nekem meg még így is megéri?

kispestipeti 2009.09.01. 09:48:19

jáccon a magyar válogatott a bk szereplőivel! biztos a siker! mindenki élvezhet!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 09:49:30

@zauberpferde: Ez akkor állna, ha az lenne a gondolatmenet, hogy jesszus az TV2 megnyeri a nézettséget aznap.
Ezesetben:
a, abból,kiindulva, hogy a meccs veri nézettségileg a BK-t, jobb biznisz a meccs. Tehát a reklámidős kifogás ugrik.
b, ha viszont arra gondolunk, hogy a reklámok előre lekötöttek, nincs miért rinyálni. Hiszen a reklámozók tudják, hogy nincs a nézettségi borulás fél év alatt négyszer fog bekövetkezni.

Ha viszont (jogosan)nem tartunk attól, hogy a válogatott több nézőt vonz mint a sorozat nincs miért elhappolnunk mások orra elől.

Egyébként véleményem szerint az ilyen sportesemények közvetítése a közszolgálati tv kutya kötelessége volna. Nemcsak a focit értve ide, hanem pl a kézislányok fontos meccseit, vagy hasonlókat.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.01. 09:50:10

Csak fél óra? :) Volt már, hogy többet is csúsztak. Bár én nem szeretem nézni egyiket sem.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 09:50:14

@Nathan D'Xantine:
no amennyit én látok ezekből, csak az jön le, hogy folyamatosan egymás műsorait kopírozzák, keresztbe -kasul nyúlják le a konkurencia "sztárocskáit"
"-dögöljön meg a szomszéd tehene is...!",
lehetne műsorpolitikájuk ars poeticája.

vázkulcs 2009.09.01. 09:51:04

ORTT helyében betiltanám az összes kereskedelmi csatornát egyszerűen 0 mindegyik, vagy 2 évig nem volt Tv-m, karácsonyra kaptam egyet, de minek. Annyira silány a műsoruk, hogy aki ezt nézi garantáltan leépül szellemileg, és sajnos semmilyen értéket nem közvetít. Régóta tudom, hogy az emberi butaságnak nincs határa de, hogy ennyire az még engem is meglep, milliók ülnek le nézni ilyen 2 perc alatt összedobott gicsparádékat. Legyenek boldogok vele, de ne válogatott meccs közben.

érdeklődő 2009.09.01. 09:56:18

Vártam már, hogy valaki megemlíti.
Ez Magyarország, Maunikasó és házipálinkatüzelésű társadalommal. Persze a BK sem maradhat el. Aztán rinyálnak, hogy miért szar a magyar foci. Kapják már be a faszt.

U N D O R Í T Ó!

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 09:57:13

@Nathan D'Xantine:
"Egyébként véleményem szerint az ilyen sportesemények közvetítése a közszolgálati tv kutya kötelessége volna. Nemcsak a focit értve ide, hanem pl a kézislányok fontos meccseit, vagy hasonlókat."

még abban az esetben is egyetértek, ha esetleg személy szerint engem nem érdekel az adott sport, vagy egyéb esemény. a közszolgálatiság, feltételezem nem csak abból áll, hogy a köz pénzét költik.

Hypofx 2009.09.01. 09:59:11

@tompus: Egyszeru a valsz emrt a TV2 is raallt a focira es akkor ok se maradjanak le ennyi

MortálWombat 2009.09.01. 10:00:25

Mi a faszom van néznivaló egy focimeccsen? Sok kretén, élén a posztíróval.

Barátokközt azmiaz?

Na, _ez_ Magyarisztán. Focimeccs és barátokközt.

aGerald 2009.09.01. 10:00:43

Te marha, a Baratok kozt, az szerinted mi? Ugyanis - ezexerint - az Magyarorszag...

vidéki suzukis 2009.09.01. 10:03:16

Meccs volt? Mi lett az eredménye? Amúgy az anyátok közt sem rosszabb, mint a magyar labdakergetők társulata.

Shitting Bull 2009.09.01. 10:05:56

Kedves posztíró! Nálad nagyobb barmot csak a szil(l)y blogján lehet találni a magyar blogszférában! Mi a bánatos lófaszt veszítettél azzal, hogy 30-40 perc késéssel nézhettél meg egy focimeccset? Az életed múlt rajta?
(mondjuk azt se az esze miatt tisztelem, aki a barátok köztöt bámulja nap, mint nap... :D)

ladislaus 2009.09.01. 10:06:58

@zauberpferde: SOHA SEMMILYEN SPORTESEMENYT NEM ADNI KERESKEDELMI TV KEZÉBE!!!

Habzsolháp 2009.09.01. 10:07:14

Még van ebben az országban olyan akit érdekel a Magyar Foci?Különben egyforma műsor mind a kettő, mindegyiken csak röhögni lehet.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 10:07:55

most olvastam az INDEXen friss hírként:

"A Tv2 olyan szerződést kötött az UEFA-val, amely szerint csak keddi Bajnokok Ligája-meccseket sugározhat három évig. A DigiSport egyelőre csak a DigiTv rendszerében fogható, a többi szolgáltató azt sem tudja, mennyit kéne fizetniük érte. Új előfizetőket nehéz anyagi helyzete miatt csak lassan tud fogadni a Digi, így az ország jelentős része nem láthatja a Debrecen szerdai meccseit. Például az elsőt sem, Liverpoolból."

na akkor gyors választ adott a tv2.
egyik kutya, a másik eb...

Bambano 2009.09.01. 10:08:49

@kenobi 74: az a nemzeti csapat, amelyik 86-ban a mexikói vb-re jutott ki utoljára, és onnan is hazahozott néhány felsőruházati terméket (gyengébbek kedvéért: zakót), az engem ne képviseljen.

A magyar labdarúgó játékosoknak kb. annyi köze van a focihoz, mint a barátokköztnek a magas irodalomhoz.

Az már önmagában szégyen, hogy a magyar foci is képviseli valahogy az országot, meg Kovács, Janics, Egér, Görbicz, Talma, hagy ne soroljam, és egy lapon vannak említve... Jól emlékszem, hogy egy metrókocsit se törtek össze hangos Egerszegi Egerszegi kiáltások közepette?

tamasoft 2009.09.01. 10:11:37

Miért az RTL közvetít? Nem értem miért vette meg a jogokat, ha nem él vele? Sportműsort a sportcsatornákra!

szabiaki (törölt) 2009.09.01. 10:13:32

Ez a barátok közt olyasmi akar lenni, mint a szomszédok, csak senki nem nézi?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:15:58

@Shitting Bull:

Aha. Tehát jogos felháborodásról csakis közvetlen életveszélyben beszélhetünk.
Mármint szerinted. :)

kenobi 74 2009.09.01. 10:16:26

@Bambano: Nem kell őket szeretned.És valószínű,hogy nem is világverő ez a csapat.De sok-sok ember szorít nekik,és sztem mexikót ne emlegesd,mert utána ha azt a csapatot nem szedik szét,akkor még bármi jó kisülhetett volna belőle.És még mindig a legnépszerűbb sportág,ha tetszik ha nem.Én a magam részéről jobbnak látom,ha nézem a Dzsuzsákékat,mint hogy megtudjam az aktuális celebhíreket ezen az ostoba,fogyatékos retekklubbon.Amugy mostanság ha jól tudom,a Talma sem villog,de ha nem így van,akkor sorry..nem értek a motorokhoz...

vazallus 2009.09.01. 10:17:53

Én mindent el tudok fogadni. De könyörgöm, az RTL-nél rendszeresen buzik közvetítenek. Ez senkit nem zavar? És még az interjúhoz is egy szerencsétlen töketlen buzit küldenek rózsaszín ingben. Faszom ebbe már. BUZIK NE KÖZVETÍTSENEK FOCIT! Tele van velük a media, rendben van. Szerepeljenek csak buzik minden műsorban, de meccset ne közvetítsenek. A híreket meg majd olvasom inkább. Többre úgyse jó a TV. Homofób vagyok, buzi vagyok, leszarom. Legalább a sportot hagyják meg, ha már a kultúra és az ismeretterjesztés eltűnt. Tököm ebbe a fostalicska országba.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 10:18:27

@Bambano: tényleg időszerű fikázni a magyar focit, amikor a Debrecen (a magyar bajnok) megverte a svéd, észt, bolgár bajnokot és a bl-ben szerepel?

Krézihajtány 2009.09.01. 10:20:34

Ilyen méretes kikúrást csak nem tesznek meg.
Nyilván nem izgat mindenkit a meccs, stimmt, de akit izgat, mint engem is, az nehogy már felvételről kapja, fossam bokán ezeket a degenerált döntéshozókat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:20:45

@Bambano: Ez vajon miért is lehetett?
Talán a kijáró nézők elenyésző száma miatt?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:22:34

@vazallus:
"Homofób vagyok, buzi vagyok, leszarom. "

Az önutálat markáns megnyilvánulása. :D
Azért elismerésem! Nem lehet könnyű!

kenobi 74 2009.09.01. 10:23:00

Igen,ezért írtam,hogy mexikó a múlt,nem kéne azzal jönni.A jelen a lényeg,hogy 14 év után újra van magyar csapat a bl-ben!De ez nem is fontos ,mi?

2009.09.01. 10:25:17

Hát persze, hogy megveszik a közvetítési jogot, azért, hogy az utolsó kiszombori tajparaszt is tudja nézni az ANTENNÁJÁN keresztül! Mert az csak a 3 földi sugárzású szart tudja befogni, valahogy ezeknél is nézettséget kell csinálni, ezért uszult rá a TV2 is a BL-re. Hálaég, nekünk kábelen jön a sok (3-nál több) csatorna, így teljes lelki nyugalmamban fogom nézni a Discoveryn a How It's Made-et, mialatt a portugálok, szétpicsázzák az arcunkat!

kenobi 74 2009.09.01. 10:30:05

@Selkath: Örülök(ünk),hogy ilyen pozitívan állsz az események elé...remélem győzünk!Hajrá magyarok!!!Ez a lényeg,nem a buzi Léderer és a buzi kenyéradója.Max lehalkítom a televíziót.Szegény Knézy,sztem forog a sírjában baszki....

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 10:33:00

@Bambano:
"Jól emlékszem, hogy egy metrókocsit se törtek össze hangos Egerszegi Egerszegi kiáltások közepette?"

ez nagyon vicces, értékelem is a humorod, de azért te sem gondolod komolyan, hogy egy sportág szurkolóit azonosítod pár száz ökörrel. azt meg végképp nem értem, mi köze ennek a tv közvetítéshez.

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 10:33:28

Eszem ágában sincs az rtl klub fogadatlan prókátora lenni, no de mivel megvette a közvetítési jogokat, így az speciel az ő dolga, mit tesz vele. Ha a szerződés megengedi, hogy fél órát csúsztassa a műsort, és ő él ezzel a lehetőséggel, mert az ő számításai szerint neki ez hozza a nagyobb PROFITOT, akkor nyilván így fog tenni. Másrészt: ez a siránkozás, hogy a geci rtl nem mutatja a meccset, ez megint a jó kis szocproli ingyenvilág siránkozása. Elnézést kívánok: az rtl klub kereskedelmi tévé nem pedig közszolgálati. Azért szídni egy kereskedelmi tévét, mert a saját hasznát nézi, enyhén szólva vicces. Tisztelt meccs után siránkozók: tessenek összedobni több százmilliárd forintot, tessenek alapítani egy tévét, tessenek megvenni a jogokat ismét súlyos milliókért, és akkor majd nem fog csúszni a műsor...

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 10:34:26

@kenobi 74: remélem egy percig nem fogod az rtl-t nézni.. neten tuti lehet nézni.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 10:39:49

@kis_kiraly:
na még egyszer...

a tv2 csak a keddi mérkőzések közvetítési jogait vette meg az UEFA-tól.
mit tesz isten, a Debrecen véletlenül, minden mérkőzését szerdán vívja.
egyébként a Digi TV is elmehet a ....ba.

bővebben INDEX címlap, vezető hír

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.09.01. 10:42:56

Ne nézz kereskedelmi tévét, ne bízzál Orbán Viktorban, ne sajnáld a cuslágista szocikat!!!

2009.09.01. 10:43:33

Magdi anyus jegyet venne a portugálok ellen, ha van eladód, szólj! Kösz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:43:53

@Transylvanianmixedgrill:
"Tisztelt meccs után siránkozók: tessenek összedobni több százmilliárd forintot, tessenek alapítani egy tévét, tessenek megvenni a jogokat ismét súlyos milliókért, és akkor majd nem fog csúszni a műsor... "

Ez azért elég harmatos duma. :)

Amellett hülyeség is.
Ugyanis a belépőjegy a stadionba lényegesen egyszerűbb megoldás.
És akkor a hülye riportereket és szakértőket is megússza az ember.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 10:46:49

@Transylvanianmixedgrill:
azt azért megengeded, hogy véleményt nyilvánítsunk?
kicsit visszaolvashattál volna a kommentekben, mielőtt elkezdted magas színvonalú eszmefuttatásodat.:)

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 10:48:04

@Nathan D'Xantine:
Harmatos duma? Vállakozási szabadság van, szabadon lehet céget alapítani, és olyan kereskedelmi tévét csinálni, aki a meccs miatt csúsztatja a Barátok köztet.

2009.09.01. 10:49:04

Ámerikában meg tudták csinálni azt az oltári bravúrt, hogy a mikor a Superball döntője ment az egyik csatornán, akkor volt a Vészhelyzet a másikon, és azt az epizódot élőben (!) vették fel, és a dokik a rohangálás közben nézték a tévében a meccset meg kommentálták. Na az valami!

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 10:51:40

@zauberpferde: Végigolvastam: a lényeg hogy mekkora geci az rtl mert a saját hasznát nézi a focimeccset real-timeban akaró nézők helyet, mert szerintük ők vannak döntő többségben a BArátok közt nézőivel szemben (bár ezt nem tudni mire alapozzák). Az rtl szerint meg a Barátok közt nézői lényegesen többen vannak, ezt bizonyára a nézettségi adatokra alapozza. Valószínű, hogy neki van igaza, ezért van ilyen ÖRÜLT, hogy meglépi azt, hogy csúsztatja a meccset a BK miatt.

kenobi 74 2009.09.01. 10:53:04

@Transylvanianmixedgrill: nem vagyok szocproli,és gondolom többen vannak ezzel így,sztem ezt ne nagyon hangoztasd,mert ezzel magadat járatod le.Én csak bizom benne,hogy a te általad szépen kifejtett maszlag nem mindenki bibliája.A profitorientált gondolkodásmóddal nincs semmi baj egészen addig.amig alternatívát is kínálnak mellé.Na,itt erről szó sincs,és légyszíves nézz utána,hogy mi az eredménye ennek a szarnak erkölcsi értelemben.Engem speciel kibaszottul idegesít,hogy csak az akciós hitel,meg a profit körül forog minden.Megvan az eredménye,gratula!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:57:06

@Transylvanianmixedgrill:
Attól, hogy újrahinted a harmatot még nem változik semmi... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 10:58:41

@Transylvanianmixedgrill:
Úgy érted, hogy aki a saját hasznát nézi, az nem lehet "geci"?

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 10:59:25

@kenobi 74: Van alternatíva, mint már mmondottam: dobjatok össze ti meccset nézők pár milliárdot és csináljatok ellentévét, ahol majd az lesz, amit ti akartok.
Egyébiránt mondjuk egy Madonna koncertre se mehetsz be csak ha fizetsz, az ott történtekről nem kaphatsz real-timeban információt, pontosan azért mert a koncert tulajdonosának ekkor van haszna.
Madonna koncertről legfeljebb későbbi elmondások alapján tájékozódhatsz, vagy az ott készült DVD-ről, amit majd fél év múlva megjelentetnek agyonvágva, és megveheted 5000 Ft-ért. Szóval még örüljetek neki, hogy az rtl egyáltalán leadja fél óra csúszással a meccset...

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:01:45

@Nathan D'Xantine: Az rtl klubot nem azért hozták létre, hogy azt focimeccset közvetítse, amit egyesek szeretnének, hanem azért, hogy a befektetők profitáljanak. Ha az rtl klub jobban profitál abból, hogy később adja a meccset, akkor szerinted ez lehet geci húzás, de az ő szemszögéből ezzel semmi gond sincs.

potrzebie 2009.09.01. 11:05:08

@caralho voador: te egy nagyon intelligens fazon vagy, élmény veled társalogni.

sajnos az van, hogy ha tetszik, ha nem, az diktál, aki fizet.

Ha nem tetszik, hogy a Barátok Közt fontosabb a RTL-nek, akkor lehet mást keresni.
Ennyi.

És nem bölcsész vagyok.
rábasztál.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 11:05:31

@Transylvanianmixedgrill: ezzel a madonna dvd-s hasonlattal elérted, hogy nem kell komolyan venni. Hibátlan, megspóroltál pár kommentet.

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:06:18

Ja és még valamit: a Barátok közt az bizony az rtl klub számára szent. Az ugyanis az aranytojást tojó tyúk, úgyhogy nyilván az első csettintésre nem fogják levágni.

Pékszakállú Henceg 2009.09.01. 11:07:19

@Transylvanianmixedgrill: Erre azt mondom, hogy akkor nem kell jogot venni! Miért? Direkt kibasznak többtíz-százezer futballrajongóval! Majd ne csodálkozzanak, ha székházban némi kár esik...

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:07:54

@Bandi_jóválasztás: Szerinted nem szarom le nagy ívben, mit gondolsz te rólam?

sanyix 2009.09.01. 11:08:19

Szánalom hogy ebben az országban egy iqlight agyhalott, agymosó 0 sorozat bármit is befolyásol...

freddyD 2009.09.01. 11:10:17

Én már azon kiakadok, hogy mi az, hogy kezdődjön fél 10-kor a meccs. Könyörgöm, az a sok tízezer ember hogy fog onnan hazajutni?

Idióták

kenobi 74 2009.09.01. 11:10:53

@sanyix: sztem is ez a lényeg,több szót nem is érdemel.Ámen.

Sierpe (törölt) 2009.09.01. 11:13:21

@Transylvanianmixedgrill:
Egy focimeccsnél azért alap, hogy élőben közvetítik. Már csomóan leírták, hogyha ezt nem bírja teljesíteni az rtl akkor ne vegye meg a közvetítési jogokat. Jobb lenne olyan szerződés ami kiköti, hogy élőben kell közvetíteni és akkor nincs mese.
Nem hiszem, hogy azért az rtl közvetíti mert másnak nem kellett.

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:14:07

@II. Lajos: Namost: ha valami eladó, akkor nem kell csodálkozni, ha vevő érkezik. Amikor a MOL-t kitették a részvénypaicra, akkor nem utólag kell sírni nemzeti érdekekről, ha bevásárolnak a MOL-ba a ruszkik.

Hogy az rtl milyen érdekből vette meg a közvetítési jogokat, azt nem tudhatjuk, minden bizonnyal osztott szorzott, hogy neki ez megéri. Az téged lehet hogy zavar, hogy most rtlesek miatt nem nézheteted élőben a meccset, de hát ilyen farkastörvények vannak a kapitalizmusban.
Amit ajánlok: büntessétek meg az rtl-t. Se a BK-t, se a csúsztatott meccset ne nézzétek meg. De hát nem fogtok így tenni, meg fogjátok nézni. Úgy táncoltok, ahogy ő kalkulált... :)

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 11:14:39

@freddyD:
ki a kutyát érdekel az szerinted.
arról szól minden, hogy nézd inkább az RTL-t

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:18:20

@Sierpe: Ez szerinted alap, hogy élőben közvetítik. Szerintem meg nem. Nem ismerem a szerződést, de nyilván ilyen nem szerepel benne, hogy KÖTELEZŐ élőben vetíteni. Magyarán: ha a jogokat eladónak ez nem fáj, akkor a jogokat eladó a geci, nem az rtl, aki csak él a jogaiavl. Ki adta el az rtlnek a jogokat, amiben nem kért biztosítékot az élőben sugárzásra? No?

strikt1 2009.09.01. 11:19:15

Van az RTL mostani műsorszerkesztésében valami végtelenül szánalmas árú kapcsolási kísérlet.
Olyasmi, mint amikor egy tehetős szülő a tehetségtelen gyerekét-némi ráhatással- politikusi pályára navigálja.
-Ott fiam nagy bajt nem tudsz csinálni.- mint a mellékelt történések is bizonyítják a közéletben.

Ilyennek látom ezt is.
Viszont elismerendően erre is nagy igény van(BK), mint saját édes gyermekre. Bár sokunk számára ez szörnyszülött, nekik akkor is bájos, kis gügyögő reklámhordozó.
Távol álljon tőlem, hogy negatívan akarom beállítani sokak kedvencét(BK), inkább fogalmazok úgy:
A szellemi elhülyülés nem érdem, hanem állapot.

2009.09.01. 11:21:28

@kenobi 74: Ne érts félre, én is szeretném, hogy kijussunk a vébére, csak enyhén (?) ironizáltam. Mert mindig van a nagy csodavárás (sült galamb?), aztán a végén a Nagy Magyar Fociisteneknek valahogy mindig sikerül jól beleszarni a nulláslisztbe. :((( Retekklub pedig mindig is egy foshalmaz volt/van/lesz, ez már akkora közhely, mint ide Portugália...

kenobi 74 2009.09.01. 11:23:46

Igaz is....mindig megfeledkezem róla,hogy Magyar állampolgárságom miatt nekem csak a beletörődés jut.Bocsánatot kérek minden Magyar polgártársam nevében,hogy tudatlanságunk miatt felülvizsgáltuk az rtl klub műsorkoncepcióját.Én kérek elnézést...

Roberto1 2009.09.01. 11:26:28

Egyértelmű gyerekek, 2,5milla ember nézi minden este, mitől vennék le a műsorról? A sok kis focibuzinak meg üzenem, emelje meg a seggét a fotelból és inkább sportoljon -focizzon ő maga is-, mint bámulja, hogy ezek a falábúak mit művelnek a pályán... 70ben még volt magyar foci, volt értelme nézni, ma már csak divat vagy fanatizmus kérdése... Azt a sok pénzt, amit ebbe a szarba ölnek, inkább a sikeres sportok között kéne osztogatni, pl. úszás, kenu, vizilabda...

kenobi 74 2009.09.01. 11:27:11

@Selkath: értem én,nincs is ezzel baj,csak most tényleg elindult valami,ezt mutatja többek között a nagy érdeklődés is.És tény hogy az rtl olyan mint egy nyűves seb,szinte kiírthatatlan,de tényleg én érzem magam kissebbségben,sokadmagammal.Ami nonszensz.
Csak vérlázító dolgokat hallasz mindenhol,és utána még ezt a "csúsztatást"is bedobják,na ez már tényleg sok az embereknek.

Delinquent 2009.09.01. 11:29:28

@tompus: Ez egy ilyen bianko dolog, azert vettek meg mert hatha megis jo uzlet lesz, aztan majd eldontik. Most ugy tunik megsem annyira jo uzlet, igy leszarjak. Ja, vegul is kereskedelmi csatorna, nem varhato el toluk, szabalyozni kene ezeket, ahh de mar megint ugyanoda lyukadunk ki...

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.09.01. 11:30:35

@Selkath: igazából nem magyar fociistenekről van szó, de talán nem csak a szűk drukker kör érzi jobbnak a hangulatot. Még egyszer mondom, a Debrecen a svéd,észt,bolgár bajnokot verte ki, bejutott a bl-be. Dzsudzsák a heti szavazáson Drogbát előzte. Bár Portugáliától ki lehet kapni, de a lényeg vannak bíztató jelek, és ilyenkor egy bk miatt csúsztatva próbálják leadni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 11:30:41

@Transylvanianmixedgrill:
Hát akkor mi a gondod?
RTL a saját hasznát maximalizálná.
Van akik szerint emiatt "geci".
Szerinted a kettő elfér a rögvalóban.
Ha így gondolod, akkor miért problémázol?

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 11:32:57

@Nathan D'Xantine: Nem én problémázok, éppenséggel én világosítom fel a problémázókat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 11:34:47

@strikt1:
"A szellemi elhülyülés nem érdem, hanem állapot."

Inkább folyamat. :)

kenobi 74 2009.09.01. 11:35:22

@Transylvanianmixedgrill: A te szemszögedböl világosítasz ember...:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 11:43:37

@Transylvanianmixedgrill:
Gondolod, hogy akik itt vannak nem tudták azt, hogy miképp lehet valaki haszonmaximalizáló/"geci"?
Hol itt a felvilágosítás?
Abban persze igazad van, hogy a jogok eladója tudna érdemben reklamálni, ha szerződés ezt lehetővé teszi.

De engedj meg egy rövid eszmefutást haszonoldalilag.
Ugyebár az eseményt szponzorálják.
A stadionban reklámtáblák és egyebek, a játékosoknak még a seggén is logo.
Ezek a szponzorok nyilván számoltak a közvetítéssel.
Az ő szempontjukból az RTL tologatása a műsorsávon belül egyáltalán nem mindegy.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.09.01. 11:51:17

Itt az MLSZ a hunyó: nem lehet ilyen, közérdeklődésre számot tartó meccset az RTL Klubnak adni. Ahogy a németeknél és az olaszoknál is a köszolgálati televízió szokta adni a válogatott találkozóit.

Barátok Közt, csúsztatva közvetítés...vicc.

Aki amellett érvel, hogy ne élőben adjanak egy meccset...hát, annak épp az a varázsa. Hogy az ember szurkol, még ha csak a tv előtt is teszi, és úgy érzi, hogy befolyással van a meccsre. Akkor, ott, élőben látja, hogy alakul az eredmény.

Egy filmnek meg nincs "élő" közvetítése. Ott már eleve eldőlt minden, forgatóköny van.

Egy szellemileg halott országban élünk, sorozatok diktálják a tempót, nincsenek közös kapaszkodóink, ami meg van, az a profit áldozata lesz.

nahátnahátnahát 2009.09.01. 11:56:51

@Transylvanianmixedgrill:

Az RTL azért vette meg a jogokat, hogy ne a Tv2-é legyen. Ennyi. Az, hogy egy fikciós szappanopera kezdési időpontja fontosabb, mint egy magas szintű érdelődésre számot tartó sportesemény élő közvetítése, ez mindent elárul róluk és rólunk is. Ha felvételről megy a meccs, az elveszi az otthonról való, VALÓS IDEJŰ drukkolás, szurkolás élményét, aminek következménye az lesz, hogy sokan meg fogják utálni mind az RTL-t, mind a BK-öt... Az RTL nagy valószínűséggel REACH alapján értékesíti reklámidejét, azaz megy le a kvótából ahány főt elér. Tehát a BK nézettsége, MIVEL ÁLLANDÓ NÉZŐI VANNAK, nem csökkenne attól, ha korábban vagy később kerülne adásba, megnézné mindenki, ugyanúgy. Szóval ne dumáljatok itt semmiféle profitmaximalizálásról.. egy korai 30%shr bk után jöhetne egy 35-40% foci... ehelyett jön 30%shr BK majd 15-25% foci... és majd azt mondják: bocs, de az embereket nem érdekli a foci... hát így nem is...

PETI! FOCILÁZBAN ÉG AZ ORSZÁG! NE QRJÁTOK MÁR EL! MINIMUM, HOGY A NETEN KÜLDITEK REAL-TIME-BAN. EHH.

NA. :)

Megélhetési rasszista 2009.09.01. 12:01:43

@Transylvanianmixedgrill: Az egyetlen normális vélemény. Gyerekek, látni kellene, hogy ez egy kereskedelmi tévé. Pénzből él. Reklámokból él. Belőlünk él. (Nem úgy, mint pl. a közszolgálati naptévéje)

Amúgy meg nagyon érdekes, mindig mindenki szidja a maunika/joshibarat/gyozikesukársót, mégis mindenki tudja mi volt a tegnapi részben.

playgorro 2009.09.01. 12:02:16

Persze mocskos suttyó dolog ez az rtl-től, és elvi kérdés is,DE most baromira megy a hiszti, és úgyis megint úgy járunk, ahogy szoktunk. Esélyünk sem lesz, rohadt szarul fogunk játszani, és mindenki azt fogja morogni, aki most hisztizik, hogy f*szom ezé vót ez az egész!!!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 12:02:23

@nahátnahátnahát:
"Az RTL azért vette meg a jogokat, hogy ne a Tv2-é legyen."

Ezt a hülye is tudja. :)

"FOCILÁZBAN ÉG AZ ORSZÁG!"

Ez meg azért erős túlzás...

Transylvanianmixedgrill 2009.09.01. 12:03:37

@dino vercotti: Itt az MLSZ a hunyó: nem lehet ilyen, közérdeklődésre számot tartó meccset az RTL Klubnak adni.

Naná! Erről beszélek!

Ne az rtlt szídjátok, hanem az idióta MLSZ-t, akit szintén csak a saját profitja érdekelt nyilván...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 12:05:06

"Amúgy meg nagyon érdekes, mindig mindenki szidja a maunika/joshibarat/gyozikesukársót, mégis mindenki tudja mi volt a tegnapi részben."

A "sokan" még nem mindenki.
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 12:06:26

@Transylvanianmixedgrill:
Illetve el lehet adni. Csak megfelelő feltételekkel.
Amiknek a betartását aztán meg is lehet követelni.

nahátnahátnahát 2009.09.01. 12:07:55

@Nathan D'Xantine:

1. hülye is tudja? hurrá.. remélem azért nem haragszol, hogy le is írtam

2. Te melyik országban élsz? Megyünk a VB-re, a BL-be, mikor volt ilyen? Ne legyél má' buzinyúl

bldo 2009.09.01. 12:16:01

A focit is leszarom, meg a barátokköztet is.

csárli hárper 2009.09.01. 12:22:03

baszki mé nem az anettka közvetíti a budapesttévén? kb ugyanaz a súlycsoport mint a retekklub....

Proctor 2009.09.01. 12:28:35

A livestreammel meg az a problema, hogy en keresek az OK. De mit csinaljon az apam, akinek meg maga a net sem tiszta, hogy mi is tulajdonkeppen.. ?

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.09.01. 12:30:22

Szégyen és gyalázat amit a reteklub művel!!!!

Még egy ilyen ország nincs a világon, ahol ezt megengednék.. Mi a francnak nekik közvetítési jog, ha a saját nemzeti 11-ük selejtező meccsét felvételről akarják adni egy kurva barátok közt miatt!!!!!! + !!!!!!!!!!!!!

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.09.01. 12:36:19

@playgorro: Ha ezt gondolod, akkor így is lesz. Talán nem így kéne hozzáállni. Lehet, hogy a kollektív tudat megtámogatná kicsit a sikert, nem?

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.09.01. 12:39:35

@Megélhetési rasszista:

Érdekes, hogy tőlünk nyugatra ugyanezek a kereskedelmi tévék a bajnokikat adják élőben minden hétvégén.

Hogy is van ez?

Roberto1 2009.09.01. 12:40:31

@kenobi 74: én egész nap emberekkel foglalkozom, hidd el, van ennyi marha... :o) Az emberek 80%-a sötét, és nekik ezek a műsorok kellenek, mert bambulhat és folyhat a nyála egész este, ez neki a kikapcs... sajna ez van... szerintem... bár ne lenne igazam, nem húznám fel magam minden nap... :o)

blackbarika 2009.09.01. 12:43:33

Jeee ez Magyarország 2009, ahol egy idióta szappanoperának is gyenge izé előbbre való mint a nemzeti 11 mérkőzése. Lehet hogy nem vagyunk a legjobbak fociban (és akkor enyhén fogalmaztam) de mégis inkább ezerszer nézném ezt mint azt hogy ki kivel kavar abban a hülye sorozatban. Öngyilkosok lennének a BK nézők ha egy nappal később adnák le az epizódot vagy mi???

blackbarika 2009.09.01. 12:45:08

A BL meccseket ugye nem a retekklub fogja közvetíteni? mert akkor esélyes hogy azt is majd felvételről akarják tolni.

Laci70 2009.09.01. 12:46:15

Focimeccset élőben szoktak közvetíteni. Válogatott, hazai focimeccset is.
20:45-kor szokott kezdődni, esetleg kicsit korábban.

Ezek ismert tények.

A fociszurkolót nem érdekli, hogy ki adja le, az az elvárása, hogy élőben láthassa.

Namost, van az MLSZ, aki képtelen beleírni a szerződésbe, hogy a mérkőzés mikor kezdődik, és élőben kell adni. Gondolom, a szerződés van néhány tucat oldal, talán ez is belefért volna.

Értem én, hogy az rtl egy profitorientált valaki, aki leszarja, hogy milyen nézői szokások jellemzik a válogatott fociközvetítéseit. De akkor húzzon el a környékről, és ne üsse bele a dolgát abba, amivel csak elqrni tudja a dolgokat. Nem kell harcolni olyasmiért, amit csak rossz minőségben tudnak előadni. A nem élő közvetítés pedig rossz minőség. Ennyi. Az pedig hab a tortán, hogy az rtl magyar (bár kétlem hogy magyar) vezetősége egy nemzeti válogatott mérkőzés időpontját a portugáloknak megfelelően kívánja megváltoztatni.

Üzenem az rtl-fun-ok népes táborának, hogy ez egy valódi elqrás.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.09.01. 12:46:50

Válaszként azt kéne, hogy ha csúsztatva adják a meccset, akkor NE nézze senki, aki nézte volna. Nézettség 0, reteklub meg bukna rajta egy igen csúnyát. Legközelebb kétszer is meggondolnák, hogy megéri-e faszkodni!!!!

borovi 2009.09.01. 12:47:03

Engem például nem érdekel a selejtező. Igaz, a barátokközt se.

2009.09.01. 12:47:13

Shitting Bull!

Gondolom, Téged se az eszed miatt tisztelnek, ha az írásodat veszem alapul.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.01. 12:49:49

@Transylvanianmixedgrill: "Ha a szerződés megengedi, hogy fél órát csúsztassa a műsort, és ő él ezzel a lehetőséggel, mert az ő számításai szerint neki ez hozza a nagyobb PROFITOT, akkor nyilván így fog tenni."

Épp ez a kulcsszó, és a probléma: hogy a szerződés megengedi. Miért engedi meg? És különben a faszér nem lehet a redvás barátok köztet fél órával korábbra tenni az ostoba, száznegyvenötödik celebek főznek típusú műsor helyére, azt meg lehúzni a gecibe a vécén a celebekkel együtt.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.09.01. 12:49:52

Sokan tájékozatlanok és nem tudják, hogy a válogatott nem egyenlő a magyar ... nb1, liga, vagy minek hívják .. végigérünk a pályán és meghalunk.

Válogatottban nyugaton játszó Dzsudzsákok vannak, aki pl nyugati élvonalban ott van. Most egy kicsit jobb, mexikói 6:0 óta várjuk a felemelkedést. Egy kicsit, most van remény.

Hajrá loki, hajrá válogatott!

2009.09.01. 12:50:22

@Shitting Bull: Gondolom, téged sem az eszed miatt tisztelnek. (Bocs, ha esetleg utólag kétszer is megjelenik!)

DepecheAndi 2009.09.01. 12:52:50

A Barátok közt még műsoron van? Jééé

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 12:54:29

@nahátnahátnahát:
1. Haragszik a fene. Írtam volna ilyesmit?

2. Nézd meg a tiéd alatti hsz-t. :D

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.09.01. 12:54:41

Én meg figyelemfelkeltésnek gondolom ezt a "műsort". Olcsó reklám, ráadásul két "rétegnek": Barátokköztfanok és focirajongók lettek megszólítva. Aztán meglátjátok a kecske is jól lakik, a káposzta is megmarad...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 12:57:11

@HalivudEstevez:

Nem tudom ugyan pontosan mi az a "nyugati élvonal" de tartok tőle, hogy a PSV nem tartozik oda.

Majd ha lesz állandó kezdőnk egy PL felsőházas csapatban, akkor elkezdek gyanakodni.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.09.01. 12:58:18

Végezze el Magdi néni a középkezdést és mind a két csapatban kötelezően játszon 1-1 BK szereplő!Máris megoldva a nézettség!:)
Szánalmas,hogy egy 0 media 0 sorozata fontosabb,mint Magyarország....
:(

renard 2009.09.01. 12:59:11

Mekkora fake ez is!Csak szopatják a népet.Reklám!!!Néha a negatív reklám is jó lehet, most ezt ki is használják!

Hány Éves 2009.09.01. 13:02:29

Kérdés a helyzettel kapcsolatban:
hanyeves.blog.hu/2009/08/31/valogatott_ido

Egyébként pedig szánalmas és sajnálatos, de hát ez van...

Olganéni 2009.09.01. 13:10:20

Öhmm, szal azért mert nem közpénzből dolgozik egy csatorna, már nem is várható el, hogy élőben adjon egy rohadt sporteseményt, aminek az egyetlen értelme, és a vele való lelki azonosulás esélye az, ha akkor látod az eseményeket, amikor azok megtörténnek. Ők is a mi pénzünkből élnek, mégis mi másból? Eszed a sportszeletet meg iszod a Sopronit, közben mobiltelefont vásárolsz, meg autót veszel, na azt is a tévében reklámozzák, meg a hónod alá fújod a dezodort és az egésztől már szétrobban az agyad és bekapsz egy advil ultrát, és felnyomod a seggedbe az aranyér elleni kúpot miközben a hüvelygombádat kezeled a kezdődő impotenciáddal együtt, minden szarban megfizeted a reklámok árát, akkor miért ne adhatnának élőben egy tetves focimeccset, faxomat már!

Che Pel (törölt) 2009.09.01. 13:11:14

Ez a hányinger retek klub megint marketingel! Népbutítás ezerrel!

uni1002 2009.09.01. 13:18:23

Az RTL a nézettség által generált hirdetési percekből él. Ha a Barátok közt neki többet hoz, azt fogja hamarabb sugározni.
Különben is, a foci egy szűk, /de hangos/ érdeklődő közönségé, miért nem teszik egy sportcsatornára, van belőlük, mint égen a csillag...

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.09.01. 13:19:43

@Nathan D'Xantine: C. Ronaldo is ott kezdte, ma pedig a Galaktikusok és a világ legdrágább játékosa.

Vic_ 2009.09.01. 13:20:32

Mindenki a RTL székház elé! :D

Olganéni 2009.09.01. 13:23:47

@uni1002: én pl. a legkevésbé sem tartozom a foci szűk, pláne nem a kangoskodó, még kevésbé sz érdeklődő közönségébe, ennek ellenére szeretném megnézni a meccset, csakúgy, mint a portugálok ellenit, ezek alapján is belátható, hogy nem csak annak a pár ezer hőbörgő gyökérnek az érdeklődésére tarthat számot az esemény, mint úgy általában a magyar labdakergetés. Ne vegye meg a közvetítési jogot, ha úgy ítéli meg, hogy a valós időpontban van profitábilisabb műsora. ha reggel 5-kor lenne a legjövedelmezőbb, akkor reggel ötkor adnák le a meccset? igen. van értelme? nincs.

zgabi 2009.09.01. 13:24:45

Nem lehetne ezt úgy megoldani, hogy a Barátok közt szereplői azokon a napokon éppen focimeccsre mennek, s éppen a magyar válogatott meccsére. Így meccsenként lemehetne 6 résznyi Barátok közt, és nem kerülne plusz pénzébe az RTL-nek. Egyébként a vége úgyis az lesz, hogy leadják a meccset élőben, utána pedig a Barátok közt c. sorozatot, melynek látogatottsága vélhetően már csökken, s így akarnak új nézőket toborozni. Nálam nem jön be, a meccset megnézem, a Barátok közt-öt pedig meghagyom másoknak.

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.09.01. 13:25:06

@uni1002: Azért nem csak a reklámért kapott pénzről van itt szó, hanem a meccsről is aminek a közvetítési jogáért fizetnie kell. Gondolom elhiszed, hogy előbb volt meg a meccs kezdési időpontja, mint az RTL vásárlói szándéka?

lagymanyosi 2009.09.01. 13:30:47

EZ A KÖCSÖGGECI RTL SOHA SEMMILYEN SPORTESEMÉNYT NE KÖZVETÍTHESSEN EDDIG IS JOBBAN JÁRTUNK VOLNA A SOK DILETTÁNS BUZERÁNS NÉLKÜL,DE EZ TÖBBA SOKNÁL.

Hypofx 2009.09.01. 13:32:33

meglepodne mindenki ha tudna pontossan milyen es mennyi ember az aki nezi a BK-t es mennyi az aki nezne egy magyar foci meccset. A foci nezok 70% netezik es aBK-t nezuk 80% nem igy ugy tunik a focistak vannak tobben pedig nem.

nem lehetne hogy inkabb valami jo musort csinaljanak?

Hypofx 2009.09.01. 13:33:30

Mondjuk akkor lenne igazan vicces es magyar a dolog ha a BK-kozben meg kapcsolnak eloben a meleg felvonulast:))))))))))))))))))

uni1002 2009.09.01. 13:34:55

@lagymanyosi: Tökéletesen egyetértek, arra vannak a sportcsatornák, és a közszolgálati tv.

lajosss 2009.09.01. 13:39:37

Lehet arrol vitazni hogy a Magyar foci jo vagy rosz,es hogy mennyi is az a realis esely,De arrol nem hogy a Magyar foci barmilyen is Orszagos vagy Nemzeti ugy arrol nem,Igaz ez a baratok koztre is???
bar egy olyan orszagban ahol monika a legnezettebb miert is dobbenenk meg?

nemezisazis 2009.09.01. 13:40:54

ha választanom kéne inkább barátok köztöt néznék mint fehérpötty pöcörgetést 90percen keresztül 3-5percnyi eseménnyel

de hála a jó égnek egyiket sem kell

félreértés ne essék, hajrá magyarok, de hogy tévében nézni miért jó azt soha nem fogom megérteni..

másfelől, a jogokat megvenni azért jó mert értékes, és hiába hőbörög mindenki, a lakosság egyik fele megnézi a barátokköztöt és elkapcsol a másik fele pedig egy félidő késéssel is nézni fogja a meccset, a csatorna pedig minden igényt kielégített, a reklámidőket pedig eladta.

egyébként milyen meccs ez selejtező előselejtező? majd kintlét lesz érdekes, addig ráér a lángolás..

nemezisazis 2009.09.01. 13:45:22

jaés a sportcsatornáknak is megvolt a lehetőségük hogy megvegyék a közv jogokat csak nekik nem ért annyit, inkább egész évben nyomatják a senior női crossmotorbajnokságot meg ilyen szarságokat...

szóval kár az rtlt szídni a meccs miatt, ők legalább láthatóvá teszik.

egyébként sportcsatornája nem minden érdeklődőnek van, mert ugye plusz kiadás, az rtl meg bárhol fogható

LEPEDÁK 2009.09.01. 13:45:59

..ööö, nem emlékszem pontosan, de tuti esett már korábban is szerdára válogatott meccs (pontosabban kivétel nélkül mindig szerdán van a hétközi forduló a selejtezőkön) a bk meg megy már vagy 100 éve, többnyire szerdánként is. Korábban mi a hurkás qrva anyjukért nem okozott ez problémát?

Az okos reklámszakembernek látszó kommentelők szerint akkor hogyan alakultak a reklámidő/perc arányok? Korábban megérte meccset adni bk helyett?
Valaki hülyének néz valakit!

maat 2009.09.01. 13:47:01

A focimeccset élőben szokták adni. Hibáztak, ha ezt nem vették bele a szerződésben, de lehet, hogy épeszű embernek nem jutott eszébe, hogy felvételről fogják adni a mérkőzést. Egyszerűen nem számoltak egy ekkora ökörséggel.

Az RTL Klub is tudja, hogy ezt várják tőle és ezt várták tőle azok is, akik eladták nekik a közvetítést, mégsem így tesznek. Ez azért mutatja emberi kicsinységüket.

Lúúújzi 2009.09.01. 13:51:19

"Céronáldó, napjaink legjobb női labdarúgója bánatosan pityereg.." ez nagyon jó volt! Ezen nagyon jót röhögtem! :D

uni1002 2009.09.01. 13:58:04

@lajosss: Dehogy is nem lehet vitázni. Sok nemzeti ügy van, dehogy egy labdajáték is az lenne? Na ne...

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2009.09.01. 13:59:22

A retek is lesz@rja a barátok köztöt, ahogy a meccset is, a lényeg, hogy 45 perc alatt le lehet adni 3 reklámblokkot, még egy félidő alatt egyet sem. Egyszerűen csak rájöttek, hogy sokkal nézetettebb az a reklámblokk, ha közöttük tehetségtelenek ripacskodnak (a fogyasztók pedig ezt kajálják), mint akkor, amikor csak egy bizonyos sportszerető réteget elégítenek ki (akiket spec nem érdekel a hüvelygomba..). Üzlet, pénz, százmilliók. Undorító. Ezért kellene a magyar sportnak a közszolgálat kezében maradnia.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 14:09:32

@uni1002:
Ezügyben kérdezd meg a briteket pl. :)

mongyő (törölt) 2009.09.01. 14:16:37

focibuzik, engem nem érdekel a labda...

ilyeneket olvasok egy fociról szóló cikk után...

A ti véleményetekre a geci sem kiváncsi

Fotelforradalmár köcsögök

FeroxX 2009.09.01. 14:23:02

ez


SZÉGYEN..


remélem valahol lehet majd neten stream-ben nézni :/

btw már 5 éve nem nézek tv-t mert gyk. nézhetetlen..

FeroxX 2009.09.01. 14:24:24

ja és igen ! GYÚJTSUK FEL AZ RTL SZÉKHÁZÁT !

uni1002 2009.09.01. 14:24:46

@Nathan D'Xantine: Melyik britet,mert
ahány van, annyiféle vélemény. Mint nálunk...:-)

Aaronka 2009.09.01. 14:43:30

Meg kell oldani, hogy ne adjon RTL meccset. 45 ezer ember kimegy meccsre. Kórusban üvölti élő adásban: mocskos RTL sálálálá. Lehet visszaadnák a jogot kis bukóval.

2009.09.01. 14:44:10

"Különben is, a foci egy szűk, /de hangos/ érdeklődő közönségé, miért nem teszik egy sportcsatornára, van belőlük, mint égen a csillag... "

Nem érted? Nincs olyan, hogy a sportcsatornára teszik. A szocializmus megszünt. Most kapitalizmus van és kereskedelmi TV közvetítési jogokkal, amelyért fizetett a csatorna. Aki kapja, marja!

Zine 2009.09.01. 14:54:42

Heh? Nem úgy volt, hogy az MLSZ - vagy kifene - egy-két napja változtatta meg a meccs kezdési időpontját az RTL Klubbal való egyeztetés nélkül?
Azért volna még pár cinikus megjegyzésem a posztíróhoz, de moderálom magam. :)

uni1002 2009.09.01. 14:56:56

@Zoltanius: A szocializmusban nem volt sportcsatorna. Ha az RTL fizetett a közvetítési jogokért, akkor adja le, a meccset amikor akarja. Megvette.
Ha vettél egy kenyeret, fizettél érte, akkor eszed meg, amikor akarod.
Ha az MLSZ fizetett volna az RTL-nek, a közvetítésért, akkor jogos lenne, az időpontot nekik meghatározni...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 14:58:56

@Aaronka:
Igen. Ez esélyes. És hogy örülne neki a csapat...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 15:01:16

@uni1002: Ez azért picikét bonyolultabb.
Lásd fentebb...

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.09.01. 15:18:25

@Aaronka: LOL.

Kéne nagy transzparenseket gyártani, hogy tetves rtl, mocskos kolosi stb. .)

2009.09.01. 15:24:47

Fel lehet tenni a kérdést, hogy mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás? Ettől még tény: a Barátok közt a legnépszerűbb RTl produkció több milliós nézettséggel. Ez ma a magyarok alap kultúrája.

2009.09.01. 15:25:51

@uni1002: Én nem az időpont csúsztatásáról beszéltem, hanem annak válaszoltam, aki azt mondta, hogy legyen sportcsatornán a meccs.

nahátnahátnahát 2009.09.01. 15:35:50

@Nathan D'Xantine:

1. Ha írtál volna ilyesmit, okafogyott lett volna felemlítenem.

2. NE LEGYÉL BUZINYÚL.

lagymanyosi 2009.09.01. 16:48:54

leszarom a BK-t .ha az rtl-nek az éri meg,akkor butítsa azzal a népet.de akkor mi a büdös faszért kell megvenni a meccsközvetítést?mit gondoltak,hogy majd az ő kedvükért este fél 10kor kezdenek???? ezzel csak azt fogják elérni,hogy már a szombati mecssen is zengeni fog a stadion az rtl gyalázásától.ennek nyilván megfizethetetlen a marketingértéke,meg annak is,hogy fele annyi ember sem fogja nézni,mint élőben.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.01. 16:57:11

@M3 János: Cristiano Ronaldo?
És mikor volt ő náluk?

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.09.01. 17:36:22

Bocs@Nathan D'Xantine: Nem Cristiano, hanem a brazil Ronaldo még 1996 előtt játszott a PSV-ben, ők 6 millió dollárért, míg később a Real Madrid 40 millió Euróért vásárolta meg.

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 19:32:34

Szia Nathan D'X., csak visszanéztem.
Látom harcban állsz.:)
Ne add fel!

Shitting Bull 2009.09.01. 22:37:10

@lxrose: hát a sok baromarcú focirajongó biztosan nem. Ahogy én se titeket. Szánalmas kis pöcsfejek... miafaszt lehet annyira izgulni azon, hogy néhány gyökér kerget egy műanyaggömböt valami zöld, műanyagborítású pályán, hogy félóra késést sem vagytok képesek elviselni? Kretének!

zauberpferde (törölt) 2009.09.01. 22:41:56

@Shitting Bull:
józanodj barátom...
mások játszanának a füvön, ha te nem szívnád...:)

buksikutya 2009.09.02. 22:24:08

az rtl-es ajanloban azt mondjak, hogy mindket meccset eloben kozvetitik.

joszip 2009.09.03. 09:51:22

Hallod mutassák élőbe! Kurvaanyját azért mégsem lehet mindent a nézettségnek alárendelni. Sokmindent lehet, mert szabadkapitalizmus van, de ez nem jelenti azt, hogy mindent lehet, kedves ultraliberálisok. Pedofil pornót, náci propagandát sem lehet például adni a nézettségért, ugyanígy x millió szerencsétlen magyart sem lehet megszívatni, akiknek manapság talán egyetlen öröme ez az idétlen labdakergetés. Nekünk a foci jár, oldják meg Magdianyust (ja azt már nem kell)
Nem beszélve arról hogy nem a párt jelölte ki az ötéves tervben, hogy náluk legyen a meccs, hanem az rtl akarta.
süti beállítások módosítása