/>

Kurva anyád, OVB

E-one 2010.04.11. 19:23

Maradjunk annyiban, az MTK II - Vác érdekesebb volt.

1-1 lett a végeredmény, váci vezetés után egyenlítettünk az 54. percben Pál Szabolcs góljával, és ha az ember a gyönyörű Promontor utcai pályáról, Budafok közepéről haza akar menni a távoli Zuglóba, még csak rohannia sem kell, gyalog is hazaérhet az első eredményekre, bár ezt előre nem lehetett sejteni.

És arra azért iszonyú kíváncsi volnék, hogy hány szavazó pártpreferenciája változna meg, ha be lehetne mondani este hétkor az exit pollok eredményeit. Hány jobbos szimpatizáns döntene mégis úgy, hogy hopp, ő valójában elkötelezett szociáldemokrata, és csakazértis balra kell szavaznia. Illetve hogy ha tudják, hogy körülbelül nyolcmillió ember szavazhat, akor ötmillió-néhányszázezer szavazóra miért nincs felkészülve senki.

Mindegy, 1-1.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr781912687

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: CSAK A FIDESZ! - a győzelmi videó 2010.04.12. 14:34:51

Csak a Fidesz! - Szó szerint. Nagyon komoly győzelmi videó, de szigorúan csak nagyon erős idegzetűeknek.;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u)+'&...

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 13:42:05

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Trackback: Hüje OVB! 2010.04.12. 13:36:47

Úgyis mindenki elemez ezerrel; én hadd' emlékezzek meg egy tegnapi nagyon bájos eseményről.Ugyebár az OVB meghosszabbította a kampánycsendet, mert még nem szavazott le mindenki, de ahogy telt az idő, egyre nagyobb lett rajtuk a nyomás, és elkezdtek tár...

Trackback: Tragikomédia 2010.04.12. 11:11:21

A tegnapi nap után, ma úgy ébredtem, hogy nem tudtam a tükörbe nézni. Életem legnagyobb lehetőségét szalasztottam el azzal, hogy nem vettem a kezembe egy kamerát és nem ugrottam neki a választókerületeknek.Ennél jobb burleszket, vagy tragikomédiát, ami...

Trackback: Morvai és Orbán együtt ünnepel – videó 2010.04.12. 09:47:38

2010. április 12. - új korszakra ébredt Magyarország. Hajszál híján Fidesz kétharmad, bő 16% Jobbik, van ok az ünneplésre. Exkluzív videó! ;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/...

Trackback: Hülye törvényhozók, hülye végrehajtók 2010.04.12. 09:45:06

Két kérdés a mi kedves sorállásos botrányunk kapcsán:1) Kedves törvényhozók!Mi a fenének kellett választókörönként egy szavazókörre korlátozni az igazolással szavazókat?Az alkotmánybíróság csak azt kifogásolta, hogy a két forduló között ne mozoghassana...

Trackback: Választási kocsma 2010.04.11. 23:14:14

A pártok nemcsak a mocsokba húztak bele a véghajrában, de humoruknál is voltak az utolsó napokban. Én legviccesebbnek a lelkes szocialistákat találtam, nekik adnám az "Év Felhőtlen Kacagása" díjat. Ők

Trackback: Mit érdemel az OVB? 2010.04.11. 21:53:08

Vezessék be számukra a jegyrendszert, de minden nap az ország másik pontján tudják beváltani kuponjukat élelmiszerre 4-5 órás sorbanállás után! Hétfő: Békéscsaba, kedd: Szombathely, szerda: Debrecen és így tovább. Ezenkívül esténként a kereskedelmi tév...

Trackback: Meg lesz a kétharmad? 2010.04.11. 20:37:45

Szavazás este 9-ig. Tippeljetek! (Még aktuális. MSZP vagy Jobbik?) 

Trackback: Meg lesz a kétharmad? 2010.04.11. 20:37:20

Szavazás este 9-ig. Tippeljetek! (Még aktuális. MSZP vagy Jobbik?) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Axum 2010.04.11. 19:57:44

Bemondták az exit pool-t, legalábbis az RTL-en.

Psyman 2010.04.11. 19:58:24

Hát aki szerint a baloldalon perpillanat van szociáldemokrata párt... :)

Héttörpe (törölt) 2010.04.11. 20:01:19

ha lenne exit poll eredmény, arra én is kíváncsi lennék. De nincs, mert ezen a választáson sem készült exit poll felmérés. Amit a kv-kutatók mondtak, az még a héten készült, de nem lehetett publikálni. Exit pollnak nincs értelme Mo-n, mert a helyzet urnazárás után 2-3 órán belül világos lesz, nem 24 óra vagy akár több nap múlva. Persze ez a mostani helyzet ultragáz...

Lazarka (törölt) 2010.04.11. 20:01:23

szerintem nem kellene átvenni a hisztiző műsorvezetők hangulaát, akik most nyomás alatt vannak, mert nem úgy alakultak a dolgok, mint számjtottak rája. Engem nem zavar, hogy várni kell, úgy hallom a szavazóhelyeken várakozó emberek is így vannak ezzel.
Ha hibáztatni akarunk valakit: egyértelmű, hogy az önkormányzatok (fideszes, szoci vegyesen) nem szervezték meg a dolgokat megfelelően.

Fandorin 2010.04.11. 20:01:35

"És arra azért iszonyú kíváncsi volnék, hogy hány szavazó pártpreferenciája változna meg, ha be lehetne mondani este hétkor az exit pollok eredményeit".

A helyzet az, hogy bemondták pontban 7 órakor. A hülye Szigeti negyed nyolckor mondja, hogy tart még a kampánycsed és a számlálás is csak akkor kezdődik, ha mindenütt befejeződik a voksolás, ami néhány helyen legalább még 3-4 óra. Totális káosz mi mondjak Böszme-Libalandon a helyzet változatlan.

B3NZiN 2010.04.11. 20:06:45

4 évig más dolga nem volt az OVB-nek minthogy a választási rendszert megszervezze. A jó k....a anyjukat nekik is meg annak is aki ezt a rendszert kitalálta.

Axum 2010.04.11. 20:07:16

Exit poll csak most csak itt:

Fidesz 2/3
MSZP=Jobbik
LMP bent
MDF kuka

(Ezt mondták 7-kor)

yafet 2010.04.11. 20:08:52

"ha tudják, hogy körülbelül nyolcmillió ember szavazhat, akor ötmillió-néhányszázezer szavazóra miért nincs felkészülve senki."

Ne haragudj ez Magyarország, nem tudom, honnan kerültél ide, de itt még azt is elbaszák amieddig jó volt...

Mákvirág 2010.04.11. 20:13:47

bemondtak, ha jól rémlik
53 F, 20 MSZP, 17 J, 6 LMp, 4 MDF

Tompikka 2010.04.11. 20:18:25

Ez nem az OVB hibája.
Ez egy jogszabályban van benne, hogy kijelölik a választókerületet.
Ez egy 2/3-os törvénymódosítás volt, tehát birkák nagyrésze a parlamentben megszavazta....

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2010.04.11. 20:23:47

Nem balrol jobbra partolnanak (partolnak) az emberek, hanem peldaul az MDF-tol at, ha ugysem jut be. Aki inkabb jobbos az Fideszhez, aki inkabb balos az MSZP-hez, aki inkabb protest az LMP-hez vagy a Jobbikhoz.
Persze amikor 2000-3000 sorbanallorol beszelunk, akiknek tippelhetoen max 5%-a MDF szavazo, akkor rogton kitunik, hogy a hatas elenyeszo.

calamites 2010.04.11. 20:26:28

de miért nem lehet eredményeket közölni?

ahol sorban állnak azokat kihagynák

Szőke Kapitány 2010.04.11. 20:28:16

Remélem a parlamenti birkákból minél többen megszopták, és órákat vártak a sorukra. Akkor talán majd változtatnak rajta :|
Délben lementem, természetesen az én szavazóköröm volt a kerületben a szerencsés ahova berakták az igazolásosakat. Csak ~200-an voltak előttem. Nem vártam ki a sort, így nincs értelme. A faszom az ilyen agyalágyultakba akik ezt kitalálták :@

dik_ 2010.04.11. 20:33:08

@calamites:
ne haragudj, ez elég hülye kérdés...
Szerinted van jelentsőége annak, hogy a pártra adott szavazatodat melyik városban ikszelted? :)
Meg szerinted a sorban állók kezében nem lehet olyan, telefonnak nevezett készülék, amelyikkel internetes oldalakat lehet megnézni? :)))

kitiltott: igen, én vagyok 2010.04.11. 20:33:20

és mennyit lehetne az eredményen változtatni? 1/8 000 000 részt, ami 100-szor ennyi % szúnyogszellentés!
ez tényleg csak a "szavazási túristáknak"-nak nevezett választók idomítására jó. visszaél az ovb.

Axum 2010.04.11. 20:34:36

Most mondták, hogy tényleg kampánycsend van az utolsó emberig.

paprika007 2010.04.11. 20:35:52

Hát nem a szavazó adóforintjaiból ül benn a parlamentben ahol hozza a hülye törvényt ami az adófizető életét nehezíti meg.
Köszönjük gombnyomóink! Ti csak értünk vagytok!

indapass90210 2010.04.11. 20:36:14

Hüje a posztoló! Nem a 8 millióra nem voltak felkészülve, csak arra, hogy több ezer ember adatait kell ellenőrizni néhány helyen, ami eltart több ezerszer 1-2 perc. Ez nem az OVB hibája, ők csak annyiban hibásak, hogy nem csináltak balhét mielőtt elfogadták a törvényt. Az, hogy a sok gnóm a Parlamentben rányomott az igenre két dolognak köszönhető: szavazási fegyelem a frakciókban és egyiknek sem jutott eszébe, hogy mi lehet a módosítás eredménye.

Ödönke 2010.04.11. 20:36:20

Az a helyzet, hogy én az ikszelés pillanatában döntöttem el, kire szavazzak, szóval...

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.04.11. 20:41:33

Ez azért nagyon gáz.
Ekkora buktát....
Ez is jól mutatja a töketlen politikusaink tehetségét.
Miért nincs jogunk tudni a szavazások exit poll eredményeit? Trükköznek?
Igen. Ők tudják az eredményeket és közben mozgósítják a szavazóikat, mindenki infrastrukturája fejlettsége szerint.
Azaz előnytelen a kispártoknak és előnyös a régi meg nagy pártoknak.

Axum 2010.04.11. 20:42:22

@Ödönke: erre azért ne legyél büszke...

gazsi72 2010.04.11. 20:49:22

Kabaré, ami itt folyik! A szociktól megszabadulni úgy látszik nem egyszerű!

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2010.04.11. 20:50:55

@calamites: Elmeletileg azert, mert orszagos listara is szavaznak, nem csak egyenire, gyakorlatilag azert, mert az OVB ezt a hatarozatot hozta.

vezuvo 2010.04.11. 20:55:11

Szerintem erről csak az OVB tehet.Állítólag semmivel sem akartak többen máshol szavazni mint ezelőtt. A korábbi választásokon simán ment ez az ügy. Azt sem értem, ha 6.55-kor volt állásfoglalása az OVB-nek a kampánycsend hosszabbításáról, akkor miért 19.15-kor,- miután a média már kampánycsendet sértett és káosz van azügyben is, hogy a pátdelegált szavazatszámlálók is ontják az infót a székházaknak - tudatják csak, hogy hosszabbítás van.

Caymans 2010.04.11. 21:08:33

tgelemez blognak annyi. meghalt.

- Rendi - 2010.04.11. 21:26:12

@vezuvo: "Szerintem erről csak az OVB tehet.Állítólag semmivel sem akartak többen máshol szavazni mint ezelőtt"

A legutóbbi választás óta törvénymódosítás volt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2010.04.11. 21:40:01

Boban Markovicnak örültem. Viszont ez az OVB olyan, hogy a Vogonok elszégyelhetik magukat és nekiállhatnak új eljárásrendet kidolgozni.

Nevem Senki 2010.04.11. 21:41:04

és vajon hány szavazó pártpreferenciája változna meg, ha be lehetne mondani, ki miatt fagynak szarrá az utcán?

Ödönke 2010.04.11. 21:43:01

@Axum: Te mit tennél, ha az egyéni jelöltek egyike se szimpatikus, ugyanakkor mégis szavaznál valakire? Mérlegeled, hogy melyik a legkevésbé szar. Eddig tartott végiggondolnom.

klacus 2010.04.11. 21:44:26

Az OVB egy vicc. Mint a Mapet Show !!!

Az bassza meg egy talicska apró majom ezeket a közpénzen hizlalt faszkalapokat. Ezekhez képest egy hímző autista szakkör is határozatképesebb!!!

ds3 2010.04.11. 21:54:43

Nem értem miért fáj bárkinek a választási műsorok szervezőin kívül, ha egy-két órával később tudja meg az eredményeket. Semmin nem változtat. A közvéleménykutatásokat meg már úgyis ismerjük.

De az egyértelmű, hogy kishazánk továbbra is a kiskapuk országa: a kétfelé szavazásból mozgalmat szervezőket valmiért nem szídja senki, pedig alapvetően miattuk szív többezer ember, akik tényleg nem tudtak a saját lakhelyükön szavazni. Ha nem lenne trendi az ügyeskedés, akkor a túlszabályozás is feleslegessé válna.

neurotikk! (törölt) 2010.04.11. 21:58:42

@klacus: Jah! B+ ezek szepen korbe mennek es sorban beszedet mondanak, nyugodtan, komotosan.
Epp most mondta az egyik okos, hogy hamarosan befejezodnek a szavazasok. Apam, ok amig beszelgetnek mindenki mas tobbet tud az egeszrol.

bolek 2010.04.11. 22:00:08

ez a Halmai az OVB-ben egy tetves g*rény, aljas módon amellett kardoskodik, hogy ne láthassunk eredményeket este 11-12 körül. képmutató ökör.

- Rendi - 2010.04.11. 22:25:34

@ds3: Azért először olvass utána...

ridegfarkas 2010.04.11. 22:31:29

Forradalom kell.Akkora itt a káosz,a korrupció és a mocsok,hogy azt mással nem lehet eltüntetni.Hülyék vezetnek minket,hazudnak és lopnak,mint a szarka.Bizonyítja ez az egész,mennyire beteg az egész rendszerünk.Szét kell lőni az egészet,ennyi.

donci2 2010.04.11. 22:32:58

emberek! az ovb alkalmazza a tvényt. nem ő találta ki, hogy a máshol szavazók egy szavazókörben szavazhatnak.
az írható a számlájukra talán, hogy nem rendeltek oda kétszer annyi szavazat számlálót.
a malőrért azért vigye el csodás politikai garnitúránk is a maga felelősségét.

Lacka929 2010.04.11. 22:37:51

A helyzetről nem az OVB tehet, hanem a törvényhozás a rossz törvénnyel, az OVI annak alkalmazásával, és az OVI vezetője a döntésképtelenségével.

Az OVB pusztán tanácsot adott az OVI vezetőjének, akinek dolga lett volna dönteni. Úgyhogy ne az OVB anyázzuk.

Szerintem.

u.i.: És akkor mi van, ha nem 10-kor, hanem csak reggel lesz előzetes eredmény? Összedől a világ? Változik attól valami? Nem. Akkor meg mire anyázásig izgulni?

Lacka929 2010.04.11. 22:38:49

@donci2: A szavaztszámlálókat szerintem nem az OVB rendeli ki. De lehet, hogy de.

bolek 2010.04.11. 22:39:39

Kinek az érdeke lehet, hogy késve kapjuk a választási eredményeket?

1) A maszopé, akik nem szerették volna, hogy az Orbán fényes győzelmet hirdethessen.

2) A bejutási küszöbön álló kispárté, az LMP-é, akik valahonnan (?? esetleg egy exit poll felmérést végző cégtől ??)
még a 19.00 órás zárás ELŐTT esetleg megtudták, hogy valószínű, hogy megütik az 5%-ot, ezért az utolsó pillanatban kihajtották a szimpatizánsaikat (... és azok barátait és azok távoli rokonait...) szavazni, hogy tutira meglegyen a bejutás.

Persze ha így volt, az LMP azt nem akarhatta, hogy elhúzódjon az eredmények bemutatása, de ennek a kései aktivizálásnak a véletlen következménye lehetett a késés.

bratan 2010.04.11. 22:40:06

facebookon már csoportotok is van

http://www.facebook.com/pages/Anyad-OVB/114547258564016?v=info&ref=ts#!/pages/Anyad-OVB/114547258564016?ref=ts

madárfütty 2010.04.11. 22:56:10

Remélem legközelebb már nem csak az adóbevallást lehet beadni a neten keresztül, hanem szavazni is lehet. aNYÁD!

vizesnyolcas 2010.04.11. 23:49:48

Most egyértelműen az Országos Választási Iroda a sáros. Annak a feladata a technikai feltételek biztosítása és a lebonyolítás. A korábbi választások adatai alapján elég jól megbecsülhették volna a 2007-es törvénymódosítások következményeit, és lett volna idejük felkészülni, illetve a hatáskörükben esetleg nem megoldható problémákat előre jelezni.
Aktuálisan persze az OVB (nem az OVI) is hihetetlenül impotens testületnek bizonyult, nem mert élni a mérlegelési jogával a kampánycsendre vonatkozóan. Többek között például azt mérlegelhette volna, hogy akik több órát hajlandók étlen-szomjan sorban állni, hogy szavazhassanak, azok talán már régen eldöntötték, kire fognak szavazni.

2010.04.12. 00:12:12

Ki nem szarja le? Kiderül majd mikor full fel vannak dolgozva az eredmények. Minek spekulálni? Vihar a biliben...

futura 2010.04.12. 00:51:35

Az OVB-t fikázóknak!
Ők a törvény szerint működhetnek csak.
Az Alkotmánybíróság határozatával az Országgyűlés 2/3-os törvénnywl (tehát a Fidesz is) elfogadta az új választójogi törvény módosítást. Ennel a levét isszuk most.
Persze az utóbbi két évben valaki jelezhette volna, hogy ez egy hülye változtatás ,

futura 2010.04.12. 01:03:14

@bolek:
Végig olvasva okfejtésedett elkeseredtem.
Mint részemről az LMP-hez semmi köze, a magyar paranoia újabb megnyilvánulását láttam irásodban. Miért nem lehet elfogadni, hogy a történések azok amik.
Nem kell mindenáron okosabbak lenni a Jóistennél, és minden mögött, sőt még amögött is meglátni a csak általunk ismert igazságot.
Ez valami végtelenül szánalmas.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.04.12. 01:26:52

Mikor vezetik pórázon Gyurcsányt?

borzzz 2010.04.12. 01:41:37

@bolek: Köszönjük, Emese. Öröm látni, hogy a tények teljes nem ismeretében jutsz messzemenő következtetésekre.
Az "átigazolásokkal" való visszaélések ellen hoztak egy (kétharmados!) törvénymódosítást, amit az OGy teljes egyetértéssel megszavazott. Aki nem a lakhelyén szavaz, az csak néhány, sorsolással kijelölt szavazókörben teheti ezt meg - mellesleg ők csak listára szavazhatnak, a körzet egyéni jelöltjére nem.
Vizesnyolcasnak viszont igaza van abban, hogy az OVB nem készült fel arra technikailag, hogy a szigorú ellenőrzés miatt itt időigényesebb a szavazás, ill. a helyiek számának sokszorosát kell fogadni. Szar ügy, hogy nálunk képtelenek előre, fejben modellezni, mivel jár egy jogszabály, gyakorlatilag in vivo kísérleteznek rajtunk. Most ezreket szívattak meg, hogy a következő választás már flottabb legyen.

parttalan 2010.04.12. 01:44:14

1. A választási törvény ama passzusát, mely megszabja, a lakóhelyen kívűl ki hol szavazhat, a parlament ötpárti jóváhagyással szavazta meg.

2. Az OVB-ben pártdelegátak ülnek. Fideszesek, szocialisták, stb. Ők csak jogalmazók, nem törvényalkotók. (Úgy, mint pl. a rendőrség)

Vagyis: ezt a ma esti botrányosra sikeredett választási estet nem lehet, nem érdemes a hatalomra, kormányra kenni. Ismétlem: nagy volt az egyetértés, hogy úgy változzon meg a választási törvény bizonyos passzusa, ahogy, s ami kiderült: a problémát okozta.

Rántott máj (törölt) 2010.04.12. 01:48:34

Szerintem kis szervezessel el lehetett volna kerulni ezt a rengeteg varakozast:
1. Ha nem egy meglevo valasztokort jelolnek ki a mashonnan szavazoknak, hanem kulon letrehoznak nekik egyet, tehat nem keverednek a valasztokor lakosai veluk, ezzel is csokken a szavazok szama.
2. A mozgournakat nem ezekre az elore lathatoan tulterhelt szavazokorokre bizzak.
3. Tapasztalataim szerint a lakosok azonositasa, kikeresese, a reszvetel alairasa es a szavazolap lepecsetelese es kiadasa par masodperc alatt lezajlik, a varakozast a fulkekben valo pepecseles okozza. Egy szavazokorben ket-harom fulke van. Ha het orakor a tobbi szavazokor bezarasa utan a fulkeket atvittek volna a kijelolt szavazokorbe, akkor a ket-harom helyett kb. huszan szavazhattak volna egyszerre, ami jelentosen felgyorsitotta volna a folyamatot.
4. Az alairast es a szavazolap odadasat ugy is megoldhattak volna, hogy a bizottsag tagjai gyorsan vegigmennek a soron, miutan a kapuk mar ugyis be voltak zarva, ez sem okozott volna problemat.

parttalan 2010.04.12. 01:53:32

A sok köcsög léha egyetemista meg kapja be!!

Azok, akik vidékről utaztak az egyetemi városokba, mi a lófaaszért nem tudtak volna még indulás előtt, reggel, délelőtt lakóhelyükön szavazni???

Mind estére ért be a busszal, vonattal???? Egyszerre kellett betódulni a szavazókörbe???!!! Csomó barom...a jövő értelmisége.

borzzz 2010.04.12. 02:02:30

@parttalan: Részben igazad van. De nem biztos, hogy rossz a törvény, nekem az a benyomásom, hogy egy joghézagot tömtek be, megakadályozva a kettős szavazást.
A technikai részét kúrták el - és nem az egyetemisták. Még ha sokan mentek este, kocsmázás vagy buli előtt szavazni, azért sem kárhoztathatók, nem tiltja a jogszabály:-))

lianna 2010.04.12. 02:23:27

@parttalan: Tudod, így 6,5 óra sorbanállás után nagyon jól esik olvasni a gondolataidat. Én is azok közé a "léhűtő" egyetemisták közé tartozok, akik itt szerettek volna szavazni. Arra nem gondolsz, hogy valaki nem megy haza minden hétvégén??? Vagy esetleg dolgozik fenn? És a hazamenés sem mindig lustaság kérdése, hanem azért nem két fillér oda-vissza utazni Debrecenbe, meg sok idő, és ha már egyszer törvényadta lehetőségem van itt szavazni, akkor miért ne éljek vele? Az, hogy elk*rták elég rendesen (a kerületben van vagy 10 kollégium), az nem a szerinted léhűtő egyetemisták hibája, hanem azé aki ezt kitalálta... Bár ezek után hatezerszer is meggondolom, hogy szavazzak-e itt...

lianna 2010.04.12. 02:36:33

@bolek: Úristen...ezt az összeesküvés-elméletet... És ilyen emberek szavaznak.

Történet: továbbképző táborból jöttem, nem aludtam szinte hétvégén, direkt előre átkértük magunkat, mert tudtuk, hogy nem tudunk hazamenni szavazni, megérkeztünk és elmentünk szavazni nem sokkal zárás előtt. Eléggé meglepett minket a nagy sor, de nem baj, a mi szavazatunk is számít, úgyhogy kivárjuk a sort. Ez volt fél7 környékén. Majd egyszercsak - három-négy óra sorbanállás után - jön a hír, hogy ki nyert, hogyan, és hogy az OVB szerint a mi véleményünk "lósz*rt sem ér"... Tudod milyen érzés az, amikor vársz a hidegben hogy te is szavazhassál, és utána kb rájössz, hogy tök feleslegesen innentől, mert nem fog változtatni a szavazatod semmin, és mindezt azért, mert "nem tudják meg a polgárok időben az eredményeket és húde kíváncsiak", és eközben azért megkapod a néniktől meg az olyan parasztoktól mint te, hogy biztos azért voltál ott, mert odaküldött valamelyik párt, de azért én még végigállom a sort ezek után is és szavazok mert élni szeretnék az alkotmányos jogaimmal...egy dolog jut a délután/este után az eszembe -> elmehet az OVB, meg te is nagyon nagyon messzire...

és méghogy az egyetemistákat nem érdekli a szavzazás és lusták vagyunk...

kpityu2 2010.04.12. 06:03:18

Bakker! Este tízkor véletlenül rákapcsoltam az OVB ülésére. Ennyi sunnyogó, teddkihagyhüljön, hablatyoló hivatalnokot régen láttam. Ilyen erővel az élet értelméről is beszélgethettek volna.

eppittvagyok 2010.04.12. 06:42:33

Nem mindegy mikor tudod meg? Este vagy reggel? Vagy ezen múlik, hogy tudsz-e vacsorázni? Akkor remélem, hogy nem tudtál egy ilyen kurvaanyázás után.

stars7726 2010.04.12. 07:46:56

Salamon Béla FIDESZ.neki köszönhetjük ezt a helyzetet.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.12. 08:53:13

Mondjuk az OVB szimpla seggfejek gyülekezete. Egyszerű igen-nem választ igénylő kérdésre sem voltak képesek válaszolni.

arconfosom 2010.04.12. 08:53:18

Ezt az egész OVB-t úgy ahogy van, el kell zavarni a p'csába!!!

Túljátszották a szerepüket
Nekik végrehajtani kell, nem jogszabályt értelmezni

De megalázta őket cserébe az addig türelmes TV: lekeverték az elnök beszédét, aki még akkor is statisztikai adatokkal próbálta meg húzni az időt, miközben a bal válla mellett ott figyelt az egy órája közölt adat

SZDSZPistike 2010.04.12. 08:56:59

Ne feledjük Lendvai Ildikót, aki szerint hirtelen előkerült kubatovi-szavazók mindazok, akik több órán át ácsorogtak azért, hogy azt tehessék, amit csak négyévente egyszer: demokratikus véleményt nyilvánítsanak!

Tudom, értem, hogy nagyon fájó a megalázott vereség, de talán pont azokat az embereket kellene tisztelnie, akik nem hagyták annyiba, hogy le se adják voksukat

Talán azért is bukott meg az MSZP, mert a vezetőségben még vannak, akik így gondolkodnak?!

szita szita péntek 2010.04.12. 08:57:39

1 - El lett b*szva az, hogy az átjelentkezők csak egy helyen szavazhattak és ott nem készültek a nagyobb forgalomra.
2 - Az OVB nem jogalkotó szerv, így nem módosíthat a választási törvényen, csak értelmezheti, betart(at)hatja azt.
3 - Úgy vélem jogértelmezésük helyes volt, amikor a sorban állókat is szavazni engedték - szerintem ez felelt meg a törvényhozó szándékának, még ha a törvény betűjének nem is.
4 - A kampánycsend végét illetően Nem hozhattak döntést. Itt nem igen van helye jogértelmezésnek - a kampánycsendnek a választás zárásával van vége, nem 19 órakor.
5 - Az OVB a döntéseit, állásfoglalásait igen csak megkésve hozta, publikálta.
6 - Az ülésük közvetítésekor egy rakat inkompetens loosert láthattunk. Komoly hiba.
7 - Komoly átjelentkezéses csalásoknak egyszerűen nincs értelme. Ehhez emberek százait, ezreit kellene mozgatni -> nagyon nagy a lebukás kockázata. Ezzel együtt pár helyen elképzelhető, hogy visszaéltek ezzel, de nem hiszem, hogy ott, ahol túl nagy volt a sor. Inkább vidéken, ahol egy 5-800 fős szavazókerületnél akár 50 főnek is súlya lehet. Egy több ezres szavazókerületben túl nagy az ára az eredmény ilyen manipulációjának.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.12. 08:59:50

@szita szita péntek: és ha még értelmezni sem hajlandóak, akkor mi van? Küldjem a kurvaanyjukba őket és törődjek bele?

szita szita péntek 2010.04.12. 09:04:19

@Sixx! Anyád is nyugger?: Nem igazán értem a kérdésed. Talán arra vonatkozik, hogy miért nem mondták ki rögtön az elején, hogy a kampánycsendnek akkor most mikor is van vége? Hát igen... Ebből is látszik, hogy a szakmaiság helyett az elvhűség játszhatott szerepet a testület tagjainak kiválasztásában.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.12. 09:06:15

@szita szita péntek: ja nem, ennek semmi köze a tegnapi cirkuszhoz, csak az OVB emlegetésétől felállt a szőr a hátamon.
Felidéztem a néhány héttel ezelőtt velük folytatott társalgásomat. :(

Grigorij 2010.04.12. 09:09:42

"Kurva anyád, E-one"

Hogy legyünk már stílusosak!

"Kurva anyád, E-one"

Szerintem is jobb lett volna, ha 7-kor bemondják a fidesz nyerését és több ezer szavazó egyszerűen hátat fordít, hazamegy és ma kb 1000 óvás, per, anyázás van!

"Kurva anyád, E-one"

És persze nem az OVB döntött, hanem az Országos Választási Iroda, persze ha hallgattad volna, de akkor nincs értelme kurvaanyázni, tehát a OVI lebonyolít, az OVB felügyel, kivizsgál, az OVI vezetője döntött!!!!

Ugye? "Kurva anyád, E-one"?

Visszasírom Aczél Györgyöt!

LakatosWinnetou 2010.04.12. 09:13:27

Namost.
1. Az országgyűlés 2 éve megváltoztatta a választási törvényt. Nem gondolták végig a következményeit, de nem is az ő feladatuk a végrehajtása. Ha a végrehajtónak gondja van, lehet visszafelé nyüsszögni a Tisztelt Háznak.

2. Az OVB és az OVI tökéletesen tisztában kellett legyenek ezzel. Nekik a feladatuk és a FELELŐSSÉGÜK a választások hibátlan, törvényes lebonyolítása. 4 évük volt rá, hogy megszervezzék. 2 éve volt a törvénymódosítás, nem tegnap, erre is fel lehetett készülni.

Szóval nem este kell a seggfejet vakargatni, hogy most mit csináljunk. Megmondom, úgy, ahogy az emberek többsége megmondta az MSZP-nek: HÚZZATOK A F@SZBA!

Labancz 2010.04.12. 09:20:47

A tegnap esti OVB ülés közvetítése szépen rávilágított arra, hogy hiába van nekünk egy gyönyörű anyanyelvünk, ha a jogszabályokat megfogalmazók leírjanak néhány mondatot úgy, hogy azt mindenki megértse. Ez tegnap az egész ország előtt világossá válhatott.
A bikkfanyelven megírt, saját maguknak ellentmondó törvényekért szeretnék gratulálni minden elkövetőnek. Az csak hab a tortán, hogy az OVB ülésén nem sokan keresték a megoldást, sokkal inkább a felelősség átpasszolásával voltak elfoglalva.

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.04.12. 09:50:06

ezúton szeretnék köszönetet mondani az OVB-nek, a tegnap 3 órán át tartó tömény szopatásért!

vizesnyolcas 2010.04.12. 09:54:23

Ez a káosz elsősorban arról szólt, hogy a következménynélküliségnek nem csak a mindent ellepő korrupció a következménye, hanem az alkalmatlan vezetők és a semmihez sem értő szakértők dudvaként való elburjánzása is. - Csak a pozíció és a vele járó pénz érdekli őket, a feladatból nem kérnek, ellátására totálisan alkalmatlanok is, felelősséget nem vállalnak.
A politikai elit a következménynélküliségért maximálisan felelős, de már kevés csupán a politikai elitet leváltani. - Jó lenne valami szelektív gyomirtót is kitalálni.

Más:
Akik az átszavazásos rendszert teljesen értelmetlennek próbálják beállítani, tévednek. Itt nem egyszerűen választási turizmusról van szó. A többség hosszú ideje egy nagyvárosban él, és már régóta csak annyi köze van a személy- és lakcímnyilvántartó által regisztrált címéhez, hogy saját lakás híján csak a kétszáz kilométerre lakó szüleinek címére jelentkezhetett be.

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.04.12. 09:56:06

ja és annak az 5 főfaszfejnek külön köszönet, aki az utolsó szavazat leadásáig (negyed kettőig) folytatta volna az egész ország szívatását.

na elmentek ti a francba!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.12. 09:58:10

itt nem a kevés szavazatszámlálón múlik.

egyetlen kurva papír van amit alá kell írnia a szavazónak. az a szűk keresztmetszet. hiába ellenőrzi 34 ember a személyiket, hiába osztja rohamtempóban a szavazólapot 45 ember, ha azt a kurva papírt egy perc alatt csak max 2 ember tudja aláírni: meg kell keresni a nevet, oda kell tolni a pógár orra elé, az lehajol aláírja, oké jöhet a következő...

thatwasnice 2010.04.12. 10:14:14

@Grigorij: buzie vagy? szerinted tegnap kik szavaztak arról, hogy mehessenek-e e számok, vagy még legyen beláthatatlan ideig a hírzárlat?

én nem tudom te melyik csatornát nézted tegnap este, lehet a zónromantikát

lone 2010.04.12. 10:53:15

nem az a gond, hogy átszavaz a másik pártra, hanem, hogy megtudja az eredményeket, 4 órányi várakozás után sarkonfordul és hazamegy, mert úgysincs értelme leadni szavazatát, mert vagy úgyis van elég, vagy úgysem lesz elég. Mindegyikre lett példa.

teuton33 2010.04.12. 10:59:55

Katasztrófa volt nézni azt a sok döntésképtelen, balfék, töketlent. Ilyen hosszú, ostoba, parttalan vita után sem vették észre magukat és a realitásokat. Hülye buzik! Szétcseszték az egész műsort. ahelyett, hogy mindenki kiélvezhette volna az előételt, a levest, a főételt és a desszertet, csináltak egy nagy moslékot, és azt zúdították a tv nézők nyakába! Valahogy ilyen lehet a szex előjáték nélkül. Én elzavarnám az összes töketlen barmot Szibériába havat lapátolni!

vent 2010.04.12. 11:03:52

szerintem meg a jegyzők is ugyanúgy hibásak, mint az ovb. Mert ha a szerencsétlen ovb nem vette észre, azért ők láthatták volna pénteken, hogy hopp, eddig ebben a szavazó körben kb 700an szoktak szavazni, most meg ideraktak még 2500 embert. És ezután számolgatni, és rájönni, hogy ez kurva sok, hogyha a megszokott módszerekkel akarják lebonyolítani a szavazást. Szoval a sok semmirekellő jegyzőt is jól segbe kéne rugni.

seahawks 2010.04.12. 12:06:37

neked tényleg az a bajod, hogy este 8-kor nem tudtad az eredményeket, ennyire nem bírod ki reggelig? nevetséges

magyar-magyar szótár 2010.04.12. 12:09:49

Egy országban, ahol néplázadás tör ki, ha a teszkóban már hárman állnak egy pénztárnál és nem nyit újabb (NB 200 méterre van a pénztárosi pihenő)... ott.. olyan lazatudatúak letek volna az elszántak (ugye, egy érdektelenországban, ahol lefütyölik a választásokat) azok a decensek, akik kacarászva áldigáltak 6 órákat.. annyira lazzzzák voltak, mint egy elempédzsembori .. Úgy néztek ki, mint akik azért várakoznak, hogy fűszűlmódján ara ghajoljanak el, ameer majd a 19ó30p-i részeredmények sejtetik???

antipepsifoci 2010.04.12. 16:42:35

Hááát.Az MTK zsidó csapat-nem akarok zsidózni!!!-, így nem véletlenül vagy liberális kötődésű. UFF! Beszéltem!
süti beállítások módosítása