Jééé, ezek hazudnak?
2010.04.21. 12:45
Hát nem lesz idén adócsökkentés. Milyen szomorú. Pedig már megmondta a Viktor is. Akkor most a Viktor hazudott? Borzalom.
Na igen. Ez a kampány, ez már csak ilyen. Hazudott a Fidesz, mint ahogy négy éve az MSZP is. De mondok durvábbat. Ha a Jobbik vagy az LMP jutott volna hatalomra, róluk is kiderült volna, hogy mondtak olyan dolgokat a kampányban, amik nyilvánvalóan megvalósíthatatlanok.
Az igazán súlyos nem az, hogy kiderül valakiről, hogy hazudik. Hanem az átlag Fidesz-szavazó lélektana, aki 2006-ban lelkesen tiltakozott a szocik ellen, hogy hádehazudtak, most pedig egy legyintéssel elsétál a saját pártja ügyei mellett, és azt mondja, hogy nincs itt ellentmondás, hogy majd amikor javul az adózási morál, meg hogy azt Orbán nem is arra értette.
Kedves barátaim, így jártatok. El lehet hinni valakiről természetesen, hogy ő még soha nem hazudott, főleg, ha ő maga mondja, és aztán át lehet siklani azon, amikor tényszerűen kiderül, hogy mégis. Csak azt úgy hívják, hogy hülye. Mindenesetre már alig várom, hogy Orbán előjöjjön azzal, hogy ő a válságkezelő, aki majd bevezeti a reformokat, hogy attól minden jobb legyen. A jobbikos seggfejek meg mennek ki ellene tüntetni, csomó mostani Fidesz-szavazóval együtt, hogy az nem úgy volt megígérve, és egyébként sincs még itt a Kánaán, nem erről volt szó. Gyönyörű látvány lenne, ahogy a Fidesz ugyanazt megkapná az arcába, amit ők játszottak nyolc éven át. Lassan indul a show?
· 6 trackback 386 komment
Címkék: kampány politika választás fidesz
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Adócsökkentés 2010.04.21. 20:12:56
Trackback: Nem azért de... 2010.04.21. 19:35:04
Trackback: TOP 10 "Ne csináld már, bazzz!" 2010.04.21. 17:38:02
Trackback: Nem lesz adócsökkentés 2010.04.21. 17:33:22
Trackback: Két hír 2010.04.21. 16:36:02
Trackback: Öszöd előszele kiszivárgott Kövér bajsza alól 2010.04.21. 16:19:40
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vidéki 2010.04.21. 13:38:01
Eszerint a Fidesz négy év alatt (és nem azonnal) csökkentené a környező országok szintjére a vállalkozók adóterheit, míg a lakossági adóterheknél erre hat év alatt lát lehetőséget.
A tényekről a szerző mélyen hallgat, mint dinnye a fűben. Elsődleges szempontja, hogy terjessze a szkepszist.
Pepe83 (törölt) 2010.04.21. 13:38:19
BéKu 2010.04.21. 13:48:42
Kövér nem azt mondta, hogy NEM lesz adócsökkentés, hanem azt, hogy IDÉN nem lesz.
És nem 4 év múlva akarnak csökkenteni, hanem akkor szeretnék, hogy a környező országok szintjére csökkenjenek a vállalkozók terhei!
"Ebben az esztendőben nem fog menni, ez teljesen nyilvánvaló, de az az eltökélt szándékunk, elképzelésünk, hogy négy esztendő múltán, a ciklus végére a magyar vállalkozók átlagos adóterhelése a közép-európai versenytársak átlagához igazodjon. Hat esztendő alatt pedig a munkavállalók adóterhelését is szeretnénk erre a szintre szorítani"
index.hu/belfold/2010/valasztas/kover_iden_nem_lesz_adocsokkentes/
1kutya 2010.04.21. 15:12:11
12-én reggel kinéztem az ablakon és a festésre váró léckerítés fogadott!
pedig úgy ettem volna egy kis sültkolbászt...:DDD
Mitya Ivanov 2010.04.21. 16:20:08
"A Orbán Viktor szerint tehát az új kormány legelőször a vállalkozások életét szeretné könnyebbé és egyszerűbbé tenni: a közbeszerzési szabályok megváltoztatása, a fizetési határidők rövidítése, a monopóliumok, tehát az egyoldalú erőfölénnyel visszaélés szabályozása is szerepel a tervek között. "Az adócsökkentés talán a fő irány, a legmarkánsabb, legvastagabb oszlop, de jó néhány más pillért is föl kell azért állítani" – tartott ki az InfoRádió Aréna című műsorában korábbi ígéretei mellett múlt pénteken. ."
asszem most e-one hazudott
tölgyes 2010.04.21. 16:21:34
ryuk (törölt) 2010.04.21. 16:24:38
lehet azt mondani, hogy már kövér előtt is bontogatták kifelé az igazság szálait, amiket a főnök nem bontott ki teljesen, de ettől ez még hazugság marad, vagyis a fogyasztó tudatos megtévesztése.
tölgyes 2010.04.21. 16:24:58
Cook kapitány 2010.04.21. 16:25:00
Mi van ha mondjuk az átlag szavazó tudja, hogy ezek is hazudnak, de azt gondolja, hogy még mindig ezek a legalkalmasabbakaz ország vezetésére?
pakesz (törölt) 2010.04.21. 16:25:49
valami lesz de nem refrmnak fogjak hivni
igaz a kulfoldi tudositok mind reformot fognak mondani de itt be lesz tiltva az a szo
kukatr 2010.04.21. 16:26:36
/on
szerintem nem baj, ha 4 év múlva a fidesz is elássa magát. legalább rendszert váltunk.:)
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.04.21. 16:28:30
ryuk (törölt) 2010.04.21. 16:29:25
paaj 2010.04.21. 16:30:46
Attól, hogy sokszor leírsz valamit még nem lesz igaz:) Kicsit bővebben kifejthetnéd ezt a 18000 milliárdos dolgot. Ja hogy nem megy? Az más. Csak szajkózd nyugodtan:)
dekás dezső 2010.04.21. 16:32:07
kyanzes (törölt) 2010.04.21. 16:33:39
További jó adózást kívánok.
genyamagyar 2010.04.21. 16:34:49
Kérek egy kávét!
ryuk (törölt) 2010.04.21. 16:36:33
ja, lol: ELHAZUDTA! hova hazudta el? amúgy mi a különbség a "valami tényt megmásít" és a "szándékosan valótlant állít" között :D
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.21. 16:38:12
Egyáltalán nem lenne gyönyörű. És nem vigasztalna az a tudat, "hogy na ugye megmondtam"... Ráadásul abban se vagyíok biztos, hogy nem szopják be ezt is csak azért, mert nem a Gyurcsányról van szó.
Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 16:38:40
Az a vicc, hogy amikorra megtörténik az átadás-átvétel kezdődik meg az új költségvetés tervezése. - ez nyár-
Szóval nehéz lett volna idén megvalósítani ezt.
De további jó hörgést ;)
tschaffer 2010.04.21. 16:38:49
Orbán Viktor 2009 novemberében még úgy nyilatkozott az ATV-ben, hogy 2010-ben lesz egy egyszeri radikális adócsökkentés. Idén év elején folymatosan azt mondta, hogy "szeretné" ha még idén lenne adócsökkentés. Tavaszra már hozzátette hogy ha a gazdaság állapotának felmérése után erre lehetőség van. Most meg még nem is kerültek kormányra ergó nem ismerik jobban a gazdaság állapotát mint korábban. (Most is mindent tudnak hiszen minden felügyelőbizottságban ott a FIDESZ-es is) Mára azt mondják idén nem lesz adócsökkentés.
Menjünk tovább idén tavasszal Matolcsy szájából elhangzott hogy viszont 2011-ben radikális adócsökkentést fognak csinálni, erre mára már azt mondják hogy 4 év alatt akarnak eljutni valahova.
Menjünk tovább A FIDESZ korábban minden ígéretet kb azonnal számon kért az épp kormányon lévő párton (Medgyessy meg megcsinálta), nem várta ki hogy legyen 4 éve végrehajtani a terveit.
Magyarán legyünk azért tisztában hogy az a szűk réteg aki elég értelmes és aktívan figyeli a politikát pontosan tudta eddig is hogy minden szépítés ellenére a gazdasági lehetőségeink nem fognak nagyságrendekkel bővülni függetlenül attól hogy ki kormányoz. Ellenben a tömegek ezzel az ügyeskedő beszéddel rohadtul meg vannak vezetve, és nem ez illik egy becsületes egyenes gerincű büszke magyar párttól és annak vezérétől.
Igen hölgyeim és uraim még idén szeretném radikálisan csökkenteni az adókat. (gondolat: Szeretném persze, meg még sokmindent mást is szeretnék például toronyórát lánccal, kacsalábon forgó kastélyt, meg azt hogy nekem is legyen olyan bajuszom mint a Kövér Lacinak, csak épp nem megy. Bocsi de ezt nem fogom elmondani, mert akkor nem szavaznátok rám.)
ryuk (törölt) 2010.04.21. 16:39:19
mjordan 2010.04.21. 16:40:18
Dekatlon 2010.04.21. 16:40:49
Mibe tartott volna ezt a beismerést a második forduló utánra időzíteni?
Ne hagyjuk, hogy így legyen, 2/3-adot a Fidesznek, bármennyire nem akarják! :)
antisün 2010.04.21. 16:43:08
baliquez 2010.04.21. 16:43:32
Miazhogy, nem kicsit, nagyon.
A zemberek fizessék meg, osztjónapot.
tschaffer 2010.04.21. 16:43:49
flimo13 2010.04.21. 16:43:56
tschaffer 2010.04.21. 16:44:36
Deadasfak 2010.04.21. 16:48:11
gelsystem 2010.04.21. 16:49:40
Ajtony 2010.04.21. 16:51:29
Jelenleg a semmin rugóztok. Még nincs vége a választásnak, legjobb esetben egy hónap múlva tarthat alakuló ülést az új kormány.
Itt meg a be nem tartott ígéretekről, autógyújtogatásról, és összevert Révészről olvasok.
made in MSZP?
tschaffer 2010.04.21. 16:52:02
borigabi 2010.04.21. 16:52:36
registraal 2010.04.21. 16:53:18
Régi emlékeim között van mégy egy száz pontos program is... amiből elég kevés lett teljesítve... Na EZÉRT NEM megyek szavazni senkire. Döntsenek akik okosak vagy annak hiszik magukat. És nem csak ez a fenti piti dologról van szó.
Avatar 2010.04.21. 16:53:32
Most viszont a szocik olyan "jól" dolgoztak és kampányoltak, hogy Orbánnak esélye se volt kikapni tőlük, az SZDSZ meg egyszerűen el se indult...?
:)
tschaffer 2010.04.21. 16:55:33
baliquez 2010.04.21. 16:55:53
Nem baj gyerekek, ezt akartátok, a kampósorrú táncosidióta után kellett nektek Viktor. Mit gondoltok, kin veri le azt hogy 8 hosszú-hosszú évig várnia kellett a hatalomra? Na kin? Nem, nem a szocikon.
Rajtatok, basszátokmeg, rajtatok, meg rajtam is, mindenkit meg fog büntetni mert szerinte mindenki hibás azért amiért nem a Fidesz kormányzott az elmúlt időszakban. Most majd szépen megtapasztaljátok milyen a bosszúálló cigány, Orbán nem felejt.
strativari 2010.04.21. 16:56:00
Akárhogy is volt, ne az ígéreteit tartsa meg, hanem jó döntéseket hozzon.
Ellenzékben legalább annyit ártott nekünk, mint a kormány. Isten adja, hogy olyan ellenzéke legyen, amilyen ő nem volt. Amelyik engedi, hogy megtehesse amit tennie kell. Ezt nem is neki kívánom, hanem nekünk.
A mi érdekünk.
nestrot10 2010.04.21. 16:57:20
JÓ KIS POLGÁRHÁBORÚ ELÉ NÉZÜNK EBBEN A CIKLUSBAN !! hEHEHEHE
Gabbesz 2010.04.21. 16:58:47
thinker_ 2010.04.21. 16:59:10
antisün 2010.04.21. 16:59:47
tschaffer 2010.04.21. 17:00:21
wsvap 2010.04.21. 17:00:41
Kox 2010.04.21. 17:01:48
Brucia (törölt) 2010.04.21. 17:02:49
Bambano 2010.04.21. 17:04:11
Bambano 2010.04.21. 17:04:48
egyébként is, azt ők mondták, hogy a kormányprogram nem egyenlő a választási programmal.
Dekatlon 2010.04.21. 17:04:57
flimo13 2010.04.21. 17:05:11
jkovacs 2010.04.21. 17:06:45
Egy dátum: 2010.03.16. 16:56
És a tények:
Járai Zsigmond szavaiból azt tudtuk kihámozni, hogy a Fidesz kormányra kerülve a gazdasági növekedést fogja politikája középpontjába állítani, de rövid távon az egyensúlyt tartja majd szem előtt. Ezért az első hónapokban a beígért radikális adócsökkentési folyamat megkezdése helyett a Fidesz arra fog koncentrálni, hogy menedzselhető mértékűre szorítsa le az akár 7-8 százalékig elszaladó hiányt."
Akkor ki is hazudott és mikor???
eladopatron 2010.04.21. 17:07:52
eladopatron 2010.04.21. 17:08:57
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.04.21. 17:11:45
Lehet itt hőbörögni, de ne felejtsük el, hogy Magyarország túlnyomó többsége őket választotta... és azt Se felejtsük el, hogy 2/3-dal meg fogják csinálni, hogy 4 év múlva ne lehessen őket leváltani...
Szabadságot az embereknek! Mindenki kapja azt, amit megérdemel!...
sárkányfő 2010.04.21. 17:13:58
9 napja is ezt mondta még, Április 12.-én:
"Az első és legfontosabb intézkedés az adócsökkentés lesz."
www.hirszerzo.hu/cikkprint.146885
Hát még előtte....
Egy újabb kormány, amelyik hazugsággal jutott hatalomra. Nem lepődök meg, de elfogadni soha nem fogom.
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:15:32
Mert a számokat nem látod két nap alatt, nem azt jelenti hogy nem kezdődött el az előkészítése.
Megáll az eszem az ilyen rövidlátó, konfliktust keltő barmoktól.
jkovacs 2010.04.21. 17:20:22
Az általad küldött cikkből idézek:
Az adórendszer átalakítása kapcsán az ütemezés lehet a kulcskérdés. A Fidesz egy időben radikális adóvágásról beszélt, majd 4-6 éves adócsökkentési periódusra tompította ígéretét. Ezzel kapcsolatban egyelőre semmi biztosat nem lehet tudni, az viszont egyre valószínűbb, hogy az adócsökkentési ciklus legkorábban csak jövő januártól kezdődhet el. "Általában az év közbeni adómódosítások rendkívül sok bonyodalmat és nehézséget okoznak" – valószínűsítette ezt a forgatókönyvet Orbán egy nyilatkozatában.
tschaffer 2010.04.21. 17:20:40
sárkányfő 2010.04.21. 17:20:41
Azt akarod mondani, hogy Orbán egy "rövidlátó, konfliktust keltő barom", mert azonnali adócsökkentést ígért, noha ha pici közgázt tanult volna, vagy gondolkodott volna, akkor tudta volna, hogy "ez nem megy egyik pillanatról a másikra"?
mjordan 2010.04.21. 17:21:52
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:22:38
Az idei költségvetést egy bizonyos nagyságú adóbevétellel kalkulálták. Ha ezt most kurtítják, és nagyobb lesz az államháztartás hiánya, akkor meg azért jár az ellenzék szája. Komolyan mondom... mszp-s drukkerben annyi ész sincs mint egy marék...
jkovacs 2010.04.21. 17:24:45
Egy sima pályázat átfutása, vagy bármilyen munka (nem árokásásra gondolok) látszata sem azonnal jelentkezik.
Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz a 4 év, mindenesetre türelem emberek, a cselekedetek számítanak!
sárkányfő 2010.04.21. 17:25:19
"Lesz 2010-ben egyszeri, nagy arányú adócsökkentés, ha a Fidesz kerül kormányra" - 2009. november 10., ATV
Orbán hazudott. Nem kicsit, nagyon. Akik ki akarják mosdatni a lemoshatatlan hazugságból, mint te is, még szánalmasabbak....
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:25:45
Azonnali ... ez egy költségvetési ciklusban nem 1 napot jelent. Ez az egyik. A másik, hogy a jónép ezt érti meg. Ezt egyszerűbb elmondani, mint a hátteret magyarázni.
Hidd el, én sem járok jobban rövid távon, ha kevesebb a munkabérem, sem a munkáltatóm. Nem magam ellen beszélek. De ne higyjük hogy most akkor azonnal kánaán lesz, 8 évnyi irdatlan pazarlás után.
mjordan 2010.04.21. 17:26:42
jkovacs 2010.04.21. 17:28:20
én ezt arra mondtam, hogy nem azt mondják a Fideszesek, hogy nem lesz, hanem azt, hogy lesz, de a tények ismeretében kell ütemezni a feladatokat. A tények pedig elkeserítőek... 8 elkúrt év hagyatéka...
sárkányfő 2010.04.21. 17:28:50
Áruld már el, már a szoci trollaknál se értettem soha: miért veszi fel valaki önként, vagy esetleg egy bögréért (piros vagy narancs-színű, tök mindegy) a szopóálarcot?
ügyfélszolgálatos 2010.04.21. 17:29:15
VadMacs 2010.04.21. 17:29:33
Az aki egyszeri és radikális adócsökkentést ígért erre az évre, és ezt pofázza évek óta a parlamentben. Valami Viktor csávó, ha jól rémlik...
Lassan mondom hogy megértsd (miért van dejavu érzésem?): lesz radikális adócsökkentés 2010 -ben... :)))
Unommáazegészet 2010.04.21. 17:29:35
dtk74 2010.04.21. 17:30:16
Amennyiben nem teszik meg, lehet magyarázkodni, MSZP-zni, komcsizini, de a tény az tény, a bevételnövelő adócsökkentés elmaradása egy hazugság szignója. Nem úgy gondolták, csak úgy mondták - ezt hívják hazugságnak. pont.
mjordan 2010.04.21. 17:30:48
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:30:52
sárkányfő 2010.04.21. 17:31:12
És most szépen leírod 100-szor: "Orbán Viktor hazugsággal jutott hatalomra!"
Vic Mara · http://www.vicmara.com/ 2010.04.21. 17:31:23
Szíjat...ok le!
Mert az MSZP szavazók szervezték a tévéostromot, tiltakozásul, nem igaz?!
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:32:20
ügyfélszolgálatos 2010.04.21. 17:32:47
Várúr 2010.04.21. 17:32:53
jkovacs 2010.04.21. 17:33:04
Az olyanok miatt tartunk itt, mint te, aki menti a menthetetlent! Egy tönkretett ország romjain valaki igyekszik rendet rakni és ujjal mutogat rá, hogy "ő sem csinálja jobban". Nézd meg, hogy 2002-ben honnan indultunk, 2010-re hova jutottunk. Megyó könnyen osztogatott, mert volt miből. Most meg csak a csőd, az adósság...stb. van.
Ha annak idején az ellenzék tanácsait megfogadták volna a szocik, nem itt tartanánk (vagy nem ennyire rossz állapotban)...
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.21. 17:33:30
Persze kampanyoni, meg buzditani a nepet az tuti jo. De aztan bekovetkezett...
Nem gondoltak, hogy osszejon. S vele jon a felelosseg, meg az igerethalmaz amit a fidesz gorget maga elott.
Lattatok a Fuhrer szemeben az oromkonnyeket vagy a felszabadult oromot a valasztasok ejszakajan? Ti sem?
Minek nekik a ketharmad? Minek nekik a felelosseg? Eddig is jol eltek, jol mutyiztak, kivonultak, neha mondtak egy ket frazist es ennyi. Letettek barmi komolyat az asztalra az elmult nyolc evben. Fideszes bermalacok johettek hobologni, hogy nem ok voltak kormanyon.
Nem. Ok voltak az ellenzek. Akinek a feladata az orszag jo iranyba lokdosese a kormannyal egyuttmukodve. Ezert politikusok, hogy megtalaljak az egyuttmukodesre a lehetoseget. Nem csak ovis hulyegyerekkent kivonulni.
Nah szoval tul jol sikerult ez a valasztas, es beindult a fideszes agytroszt. Vajon hogy lett ennyi szavazat? El lehetne valahogy vesziteni a 2/3-ot??
Gyorsan betoltak az indexre / aztan persze egybol visszavontak de nem igazandibol / a ciganypolitikai elkepzeleseiket. De hat az emberek nem haraptak ra. Csak nem akart csokkeni a fidesz-elegedettsegi mutato... Affenebe..
Lehet hogy a kubatov fele balhe is erre iranyult, de hat az is keves volt. Szavaz a fideszes, viszi a plusz egy embert, ha meg van vezetve..
Uristen, meg harom negy nap es megvan a ketharmad.. mit tegyunk gyerekek.. mit tegyunk... Mivel lehetne a nem torzsbazis szavazok egy reszet elkuldeni a sunyiba..
Adók!!! Hogy te Tibikém, mekkora egy lángész vagy! Adót a népnek! Reméljük ez eleg sok szavazót lemorzsol, hogy ne akarják majd négy év múlva a fejünket, mikor megint nem csináltunk semmit...
Csak a kétharmad elvesztése lehet a cél.
Fideszes értelmiségiek, elvakultak, orbán rajongók, ti erre biztosan tudtok válaszolni:
Miért nem várt a fidesz egy hetet ezzel a bejelentéssel? Na?
Schaf · http://www.speedcams.hu 2010.04.21. 17:33:42
Igen.. választási oldaltól függetlenül a sok acsarkodóban én sem értem mindezt. Egy kész költségvetést, ráadásul fele sem igaz számokkal, az első negyedévben elköltött majdnem éves büdzsével nem nagyon lehet piszkálni.
De javaslatom az lenne. Első lépcsőben az összes MSZP-SZDSZ-stb. haver-koma-sógor közalkalmazottat szélnek ereszteni. Lehet mindjárt lehetne adót csökkenteni. :-))
mjordan 2010.04.21. 17:35:36
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2010.04.21. 17:37:15
Bárcsak a szocikat csak csupa olyan hazugságon kaptuk volna, hogy megígértek valamit, amit aztán csak pár hónappal később teljesítettek... Ez még tündérmesének is túl szép...
jkovacs 2010.04.21. 17:37:50
mjordan 2010.04.21. 17:37:54
Várúr 2010.04.21. 17:38:06
jajongj, de Vitya nem azt mondta: első intézkedés az adócsökkentés v a n , hanem hogy lesz. Igeidő kérdése az egész. Erigggy vissza a faiskolába barátom.
sárkányfő 2010.04.21. 17:38:23
Nem vagyok szakértő, de ez mintha skrizofénia lenne, nagyfokú szimpla hülyeséggel súlyosbítva.
Leírtad már 100x, hogy Orbán Viktor hazugsággal nyerte meg a 2010-es választást?
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.04.21. 17:38:41
Leonard Zelig 2010.04.21. 17:40:21
:-)
sárkányfő 2010.04.21. 17:40:59
De hát ez tök egyértelmű, mit magyarázzam... Most te is jössz és hülyét csinálsz magadból?
sárkányfő 2010.04.21. 17:42:59
"Az olyanok miatt, mint te, aki ilyen sötéten gondolkodik, szűklátókörű... "
:)
Csak mert azt mondom, hogy a hazugság az hazugság, akkor is ha Orbán szájából jön.
:)
dean23 2010.04.21. 17:44:09
Vic Mara · http://www.vicmara.com/ 2010.04.21. 17:44:18
Hazugság. Igen, az. Csúsztatás, eufémia, kettős beszéd.
És??
Változás, az lesz.
A jobbikosok "hörgése" érthető valahol.
A többieknek - ahogy szoktam volt mondani - "Csitu van, Kenobi!"
belekotty 2010.04.21. 17:45:18
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:46:28
Vic Mara · http://www.vicmara.com/ 2010.04.21. 17:50:23
Vandorsolyom 2010.04.21. 17:50:25
Azzal volt a probléma, hogy 2006 előtt a kormányzat elkúrta - nem kicsit, nagyon - de ezt nem ismerte be, hanem pl. ÁFÁ-t csökkentett. Pontosan tudták, hogy tarthatatlan, mégis tovább rontottak az államháztartás helyzetén, csak hogy újrázhassanak. A mi pénzünkön vettek maguknak még négy évet. Ez volt a probléma.
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:50:48
ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.21. 17:51:40
stratez 2010.04.21. 17:52:06
dtk74 2010.04.21. 17:52:29
Egyébként AZONNALI radikális adócsökkentést követeltek. Az azonnalit nehéz másképp értelmezni, mint azonnalinak. Egyébként a nép javul, elzavarta azt aki hazudott neki, kár hogy annyit még nem fejlődött, hogy felismerje előre, ki hazudik, ígér megvalósíthatatlant. Ha így lenne, érvénytelen lenne a szavazás az ígéretcunamis Jobbik, a bukott MSZP, és a bukottból megmentővé fejlődő Fidesz sem kapott volna 5 százalékot, ahogy az LMP sem amíg el nem dönti mit akar. Ha nincs jó választás, nem muszáj a kisebb rosszat választani. Elég jelzés az is, ha nem választunk.
old_field 2010.04.21. 17:56:40
a kormány még össze sem állt DE te már lejátszod előre az egészet !? :)))
gratula!
elTóta2...
cancan 2010.04.21. 17:57:10
kisqtya33 2010.04.21. 17:58:12
- Honnan lehet tudni, hogy egy politikus hazudik?
- Kinyitja a száját.
gitáros 2010.04.21. 18:01:04
Hogy is van ez? Ha "mi" hazudunk, az rendben van?
@stratez:
Te most komolyan kopipészteled a saját kommentedet? :)
@Vandorsolyom:
Mintha mégiscsak a "hazugság" lett volna a hiszti tárgya a parlamentben is, a Kossuth-téren is...
sárkányfő 2010.04.21. 18:02:50
gitáros 2010.04.21. 18:04:05
Pár hónap? Négy meg hat ÉVről van már szó!
sárkányfő 2010.04.21. 18:05:08
kuki123 2010.04.21. 18:06:14
VIKTORÉK MINDIG HAZUDTAK ÉS FOGNAK IS!
ier6w7i 2010.04.21. 18:06:34
Gondoltam, hogy talán kivárják ezzel viszakozással a második fordulót vagy a kormányalakítást, hogy utána hitelesebben tudják mondani, hogy 'jaj, üres a kassza; sokkal rosszabb helyzetben van a költségvetés' stb stb - de úgy látom nem kellett sokat várni a kifogásokra.
Olyan ez mint az 1 millió új munkahely. Aztán a mondat második része, hogy 10 év alatt... És persze azt sem mondták, hogy ez bruttó vayg nettó 1 millió új munkahelyet jelent vagyis esetleg közben megszűnik 950 ezer?
Dr Kangörény 2010.04.21. 18:10:52
Azonnali adócsökkentést követelt eddig évek óta és ő maga be is ígérte ezt. Most kiderül, hogy az azonnali radikláis 4-6 évet jelent majd, erre a hívei jönnek a "tudományos" magyarázattal: az azonnali nem is lehet azonnali, aki ezt szó szerint vette, az tudatlan.
EZ kb. azonos azzal, hogy a fidesz szerint a hetente üléső országgyűlés egyenlő a háromhetente ülésezővel, mert az is hetente van, csak éppen 3 hetente.
Azért ekkora seggnyalóknak nem kéne lenni egyik párt oldalán sem.
Lemmiwinks 2010.04.21. 18:11:03
Ha őszinte akarok lenni, nekem már az is adócsökkentés, ha nem emelik vissza az adókat választási év után, mint Gyurcsány.
11től meg jöhet a nominális adócsöki.
Shmoo 2010.04.21. 18:11:21
Feketén fehéren. Bár... ehhez már hozzá lehetett szokni.
Hazudnak ezek is, mint az eddigiek.
www.hirszerzo.hu/cikk.orban_nagy_adocsokkentes_lesz_2010-ben.129808.html
"Lesz 2010-ben egyszeri, nagy arányú adócsökkentés, ha a Fidesz kerül kormányra - jelentette ki Orbán Viktor, az ellenzéki párt elnöke az ATV Egyenes Beszéd című műsorában kedd este."
a) Ennyire tapasztalatlan, hogy nem látta át a helyzetet?
b) Hazudott?
stratez 2010.04.21. 18:12:13
Lemmiwinks 2010.04.21. 18:13:18
Kivlov 2010.04.21. 18:14:29
az a baj, h nyerni sem tudnak. mert mikor nyertek is úgy viselkedtek mintha ők lennének az ellenzék. ezért tart itt az ország az elmúlt 8 év után. de vasárnap 2/+3!!!
SzaGyu 2010.04.21. 18:15:56
A FIDESZ nagyot hazudott már megint!
Szégyellhetik magukat! Négy év múlva
leváltják őket, és jön helyettük a JOBBIK (bár én nem szeretem őket), de a sok hazudozástól radikalizálódnak az emberek és süllyesztőbe megy az MSZP-SZDSZ, MDF, és követi őket a FIDESZ!
Úgy kell nekik! MOCSKOK!
ier6w7i 2010.04.21. 18:16:03
mjordan 2010.04.21. 18:21:19
drkovax 2010.04.21. 18:22:57
Ezzel szemben 2010. márc 8. VOSZ (és azóta is mindig): ugyanazt mondta amit most Kövér.
Hja hogy a szoci - jobbik pártszövetség aktivistái nem ismerik még a naptárt sem (legalábbis pártszolgálatban) az megértem: fáj az, hogy nem ígérték meg azt, amit olyan jól számon lehetne kérni.
És igen, én ennek tudatában szavaztam a fideszre, ti pedig ennek tudatában ellene.
Lemmiwinks 2010.04.21. 18:24:22
de, ha maradt volna az MSZP, tuti rám basszák az 50%os adót, meg visszahozzák a különadót.
tehát ha a Fidesz nem emel, az már csökkentés az MSZPhez képest.
tudom, hogy nem ezt igérték, de ez az effektiv MSZP-Fidesz delta.
kutyaugatás nem érdekel.
stratez 2010.04.21. 18:25:03
Boszi73 2010.04.21. 18:25:42
bariga 2010.04.21. 18:27:31
mjordan 2010.04.21. 18:28:54
ha5taa 2010.04.21. 18:30:39
A fidesz arra is felszólította a kormányt, hogy amennyiben a benzin ára 300 forint fölé megy, csökkentse a jövedéki adót. Persze, a szocik nem voltak annyira hülyék, hogy ezt is meghúzzák...
Most, hogy 300 Ft felett járunk a benzinnel, a fidesz feltűnően kussol...
ier6w7i 2010.04.21. 18:31:58
Gondolom akkor most kb májustól rögtön megint lesz mindenki számára gázártámogatás, a benzin árát is csökkenti az új kormány, újra bevezeti a 13. havi nyugdíjat, jobb lesz rögtön az egészségügy, az oktatás a közbiztonság is - ja, és természetesen alacsonyabb adót kell majd fizetni.
Hát nem ezekkel ostorozták az előző kormányt nap mint nap? Hát végre az istenadta nép megadta nekik a lehetőséget, hogy meg is tegyék ezeket a lépéseket.
Tényéeg alig várom! Ezek tök jó dolgok! Ja, hogy ezt miből lehet finanszírozni? Olyan ünneprontók vagytok, ilyeneket kérdeztek ilyen eufórikus hangulatban!
Kivlov 2010.04.21. 18:34:56
választ kérek! leírtam már soxor, de az elmúlt 8 év fényében mi más lehetőség lett volna, mint a fidesz?
maszop? minek? 8 éve elkúrások kívül semmit nem csinálnak, miért pont most?
jobbik? jó lenne, de akkor 500 Ft egy EUR, meg sírnának a sárgacsillagosok.
szdsz? nincs is olyan.
madef? kabaré
lmp? szdsz 2.0 => gittegylet
ergo maradt a fityisz, mint kormány
úgyhogy be lehet kussolni. senki nem azt várja tőlük, hogy 100 Ft legyen egy EUR, 1 misi az ártagbér. a retkes pártotok miatt már azzal is megelégszünk, ha kevésbé szarul csinálják, mint a kommerrek.
mjordan 2010.04.21. 18:36:20
ier6w7i 2010.04.21. 18:37:50
Érdekes eszmefuttatás, hogy ha 'a Fidesz nem emel akkor az már csökkentés, mert a szocik biztos rádb..tak volna 50%-ot meg a Különadót.'
Ne haragudj, de ezt a logikát Te sem gondolhatod komolyan.
Kivlov 2010.04.21. 18:39:44
hamarabb fulladsz te bele, seggfejkém. mit akarsz a 19 százalékotokkal? retkek
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 18:39:52
Valóban? Nem láttam senkit blokádozni, a parlamentben az asztalt verni kínjában és a nyugdíjasok sem gyújtották fel még a tévét. Sőt, egyetlen kuka sem borult fel... Igazán nem tudom, mit akartál ebből kihozni, de ezzel csak Orbán Viktor szánalmas görcsölése jutott eszembe két veszített választás után... :-)
"és még ti hazugoztok egy még fel sem állt kormányt"
Már megint tévedsz: a fideszt és vezetőit hazugozták le itt a népek, és kapaszkodj meg, igazuk is van...
Az új kormány meg a fekete leves még hátravan.
:-)
tlac 2010.04.21. 18:40:08
ier6w7i 2010.04.21. 18:41:04
OK, most meg ők nézik a szocik savanyú ábrázatát! De a szociknál senki nem fog idegösszeomlás miatt külföldi klinikára vonulni mint ahogy Viktor tette nagy csalódásában, hogy az áhított hatalom nem került akkor a kezébe.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2010.04.21. 18:45:05
De hat ezt mar negy eve varjuk, ahogy 2010 oktober 23-at is. Fasza lesz. A baj azzal van, amit te is irsz es ennek a kovetkezmenyeivel. A kovetkezmenyek nelkuli orszag cimu cikive koptatott toposz _pontosan_ ezt jelenti. Nem azert nincsenek kovetkezmenyek, mert ezek a szemet politikusok ilyenek. Azert, mert ezek az idiota valasztok ilyenek. Hogy a sajat kedvencuknek mindent elneznek. Mert hat ra van kenyszeritve. Az mas.
A politikai valasztas (legalabbis itthon) kurvara nem racionalis, hanem erzelmi kerdes, ebbol is latszik.
sárkányfő 2010.04.21. 18:51:30
"A kormányfőjelölt egyetlen újságírói kérdésre válaszolt Rakamazon, amely azt firtatta, lesz-e adócsökkentés az idén Magyarországon. Orbán Viktor azt mondta: "bízzanak bennem, lesz adócsökkentés". "
www.hirszerzo.hu/cikk.orban_elmondja_mi_az_uj_kormany_feladata.148077.html
Vajon honnan vesz el, hogy a hiány ne vigye csődbe az országot? Vagy elhiszi a saját hülyeségét, hogy kisebb adókból több bevétel jön be?
sárkányfő 2010.04.21. 18:52:09
Fideszman 2010.04.21. 18:52:22
SzaGyu 2010.04.21. 18:53:32
Kitől kérsz választ? Orbántól?
Ő most nincs itt!
mjordan 2010.04.21. 18:54:30
sárkányfő 2010.04.21. 18:55:09
"ne kérdezz annyit, bízz benne."
ez úgy 60 éve nem jön be...
meg én bizony kérdezni fogok. és bízni egy politikusban? mit ittál?
Nikorene 2010.04.21. 18:57:06
Egy részről van ugye egy nagyarányú radikális adócsökkentéses ígéret, ami attól függ milyen az ország valós állapota, amit persze majd csak az UTÁN lehet megtudni, ha kormányra jut a Fidesz. Ezt kár asszem tagadni, ez elhangzott, a híradóban most ment felvételről.
Más részről van egy (egyébként szerintem teljesen reális, vállalható programszerűség, de ez most nem érdekes) másik állítás, miszerint idén nem lehet adót csökkenteni, mert ez NYILVÁNVALÓ... őőőő... miből nyilvánvaló ezt most hirtelen, ha még nem is alakult meg a kormány... honnét lett hirtelen olyan információjuk, ami eddig nem volt meg, és aminek a meglétéhez kötötték az ígéretet...
Mégeccer leírom, amit Kövér mondott, az sztem teljesen rendben van, és örülnék, ha meg lehetne csinálni, nem azzal van a baj... hanem azzal, hogy
1, nem az első forduló előtt mondta
2, Viktor mást mondott, amíg ellenzékben volt
3, az elmúlt X. évben folyamatosan ment az öldöklés, mert az egyik oldal feje nem mondott igazat...
Fideszman 2010.04.21. 18:57:09
SzaGyu 2010.04.21. 18:57:35
Ha így folytatja a FIDESZ, leverik mint a dót!
gogo boly 2010.04.21. 18:58:08
SzaGyu 2010.04.21. 18:58:51
Ha így folytatja a FIDESZ, leverik mint a dót!
sárkányfő 2010.04.21. 18:59:16
Ezek szerint lesz 5-ös metró is, hiszen az igazmondó mondotta! :)
www.hirszerzo.hu/cikk.orban_viktor_megint_nagyot_almodott.128311.html
"Orbán Viktor hangsúlyozta: a metróra szükség van, "nem csak ezt, más metrót is fogunk építeni". "
SzaGyu 2010.04.21. 18:59:53
Ha így folytatja a FIDESZ, leverik mint a diót!
Fideszman 2010.04.21. 18:59:55
bariga 2010.04.21. 18:59:56
Rókakígyó 2010.04.21. 19:00:13
Anarchy 2010.04.21. 19:00:41
Egyet nem értek: miért okoz egyeseknek szinte szexuális kielégüléshez hasonló örömöt ezen két párt rajongójának lenni? Egyik kutya, másik eb!
Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.21. 19:03:27
Nikorene 2010.04.21. 19:03:52
mjordan 2010.04.21. 19:03:52
SzaGyu 2010.04.21. 19:04:39
Gyurcsán akkor nem hazudott! Már mint az öszöd-i beszédekor. Ő volt az, aki kimondta az igazat. -Szerintem.
Nikorene 2010.04.21. 19:05:14
Na akkor költözünk :)
mjordan 2010.04.21. 19:06:13
Nikorene 2010.04.21. 19:08:54
Szóval én is kíváncsi lennék, hogyan lehet eltitkolni mindenféle számot, és főleg arra lennék kíváncsi, hogy most hirtelen hogy jutottak mégis hozzá :D
Moszkvicssluszkulcs 2010.04.21. 19:10:14
Fideszman 2010.04.21. 19:11:24
mjordan 2010.04.21. 19:12:07
jkovacs 2010.04.21. 19:13:15
Amúgyelég mocskos a lejáratókampányotok...
fanyalogjatok csak és hazudjatok tovább, hamarosan úgy is kimentek a divatból :)
Nikorene 2010.04.21. 19:15:01
SzaGyu 2010.04.21. 19:15:10
SzaGyu 2010.04.21. 19:17:36
Nem elvekről beszélünk! Szavahihetőségről! OKOSKÁM!
mjordan 2010.04.21. 19:18:26
Nikorene 2010.04.21. 19:18:43
Fideszman 2010.04.21. 19:19:59
Nikorene 2010.04.21. 19:22:19
ridegfarkas 2010.04.21. 19:24:05
Aki fiatal és lehetősége van,az menjen el ebből a korrupt,szarházi vezetőkkel megáldott országból és csináljon magának egy szebb életet a világ tisztább részén.Sajnos ez van,nem látok szemernyi esélyt sem arra,hogy a közélet belátható időn belül tisztulna.A cigányok szaporodnak a segélyen,mint a nyulak,a zsidók uralják a közéletet,médiát és a politikát,a politikusok maffiaszervezeteket alakítanak és pártnak nevezik,Európa szarik ránk,az is korrupt.A magyar a saját hazájában elnyomott és kihasznált rabszolga,a multik extra profitot kaszálnak és alig fizetnek a dolgozóknak többet a minimálbérnél.A bolotkban az árak nyugat-európai szinten vannak ,a fizetések meg a töredékei ennek.Szomorú.Mindezt köszönhetjük a szarházi,hazaáruló,korrupt vezetőinknek.
SzaGyu 2010.04.21. 19:24:23
nadivereb 2010.04.21. 19:27:26
Egyébként a linkelt cikknek semmi köze ahhoz, amiről a poszt szól. A fidesz ígért valamit (amiről előre ordított, hogy nettó hülyeség, de ez inkább súlyosbító körülmény). A fidesz a két forduló között közölte, hogy inkább mégse ígéri ezt. Ez a kettő így együtt a hazugság. Pontosan ugyanolyan hazugság, mint bármelyik másik, nyilvánvalóan beválthatatlan kampányígéret az ingyen javuló egészségügytől az azonnali elszámoltatáson át az örök életig.
Ennyi.
vagyok59 2010.04.21. 19:27:44
gogo boly 2010.04.21. 19:29:23
legeslegujabbkor 2010.04.21. 19:31:41
Fideszman 2010.04.21. 19:33:15
Hazudtatok reggel délben este, tönkretettétek az országot, adósságcsapdába kerültünk, a gödör mélyén vagyunk gyurcsány miatt. Csoda lesz ha ki tudunk mászni, és ezt a csodát Orbán Viktor hozza el, az egyetlen reményünk. Ő egy igazi vezető.
norisk 2010.04.21. 19:36:25
Úgy érzem lelked mélyén igazából önmagában a Fidesz kormányzás ténye zavar, szíved szerint kimennél a Kossuth térre: "hazudott a Fidesz". Ha Kövér nem szólal meg, akkor találtál volna más okot a posztolásra.
Sajnos fordítva ülsz a lovon, csak sajnos nem érzékeled. Részben a hozzád hasonlóan gondolkodók miatt lehetett ilyen vezetése az országnak és vagyunk ilyen lelki és gazdasági helyzetben.
Ha az ország a céged lenne kirúgnád-e a 2002-2010 közötti menedzsmentet? A többiek közül jelenleg csak a Fidesz jöhet szóba, ezt be kell látnod, akár tetszik akár nem. Innentől kezdve próbálj jó képet vágni a dologhoz.
Jó lesz az neked ha a Fidesz kudarcot vall? Akkor, együtt dőlünk be.
Jó az neked, boldog leszel attól, hogy most min. 2010-ig évig hasonló posztokat írogatsz?
EGyébként, ha csak átlagos vezetésünk lett volna 2002-től nem itt tartanánk.
Hidd el barátom, a cseheknél és a lengyeleknél sem zsenik vezették az országot, mégis jól megy nekik, ezt mivel magyarázod? (tudom, Viktor a hibás...)
Nézd meg hol lesz az ország 2014-ben!
Ha a Fidesz kormány csak egy átlagos teljesítményt nyújt, biztosan elindulunk felfelé (ha nem lesz világválság), még a blogíró is.
Addig meg lehet fikázni a még 1 napot sem működött, jó kis szoci 3. mutyiköztársaságot átvett Orbán kormányt, sok sikert hozzá!
Ezen kívül, szerintem komolyabban gondolata Orbán az adócsökkentést, mint pl. GYF és Kóka mester a "pannon pumázást" és a "dübörgést". Remélem a blogíró már akkor is lelkesen posztolt.
10 éve én is úgy gondolkodtam, mint te, ezért nem neheztelek rád (csak azt láttam, hogy a Fidesz "arrogáns", ami igaz is volt csak sajnos nem ez a lényeg. Medgyessy nem arrogáns, mégis romlásba vitte az országot.)Remélem néhány év múlva kinyílik a szemed.
SzaGyu 2010.04.21. 19:36:54
És a FIDESZ-nek most erre van 4 (négy) éve!
tlvajferi 2010.04.21. 19:37:38
talpig becsületes emberek, csaka köz és nép érdekeit képviselik
nem is értik, hogy kerültek a politikusok közé
de ha már ott vannak, ezt-azt lenyúlnak
:-)))))))))))))))))))))))))))
Fideszman 2010.04.21. 19:39:41
Shmoo 2010.04.21. 19:40:26
Kérlek ezt a következőt is magyarázd meg:
fedor.blog.hu/2010/04/21/ket_hir_4
ui: Csak neked: ellenben veled, nem vagyok se ilyen tag, se olyan. De ezt hiába is magyaráznám, te is csak azért jársz ide, hogy személyeskedj. Sok sikert.
órarugógerincű felpattanó 2010.04.21. 19:40:33
Szlovákiában annyira hittek benne, hogy be is jött. Kisebb adókulcs mellett növekedett az adóbevétel.
SzaGyu 2010.04.21. 19:40:40
kisqtya33 2010.04.21. 19:52:05
"Szavazz rám!
Beváltom minden reményed.
Nincs hangod?
Használd az enyémet.
Elindulok.
Ha harc, legyen harc.
Szavazz rám!
Régóta engem akarsz"
Dr. Cica75 2010.04.21. 19:53:38
c.2 2010.04.21. 19:55:23
aki kommentel valami negativat Viktorra az komcsi, hát nem unalmas ez már?
nem lesz csoda, söt még sokkal jobb sem lesz. be kéne már látni.
2 év múlva remélhetöleg az emberek agya is átesik egy rendszerváltáson, miután rájön, hogy Orbán -SEM- a Megváltó.
a fideszesek lényegesen ügyesebben fognak lopni, csalni és megtéveszteni.
ez annak köszönhetö, hogy fiatalabbak, óvatosabbak és okosabbak.
meg kéne tanulni objektiven látni a dolgokat:)
98-02 rég volt már
a parlamentben változatlanul min. 2/3os többséggel hozzá nem értő emberek fognak ülni (már ha bemennek), mert aki valamit is ad magára az nem lesz politikus;\
a fentiek mind a 4 pártra vonatkoznak
Dr. Cica75 2010.04.21. 19:56:04
borszakértő 2010.04.21. 19:56:11
Ezért gratulálok az összes köcsög politikusnak.
És igen mind az összes párt, és nehogy valaki azzal jöjjön, hogy a Fidesz nem, mert a Fidesz komcsizik állandóan egy olyan országban, ahol a ma élő lakosok fele valamilyen formában kapcsolatban állt az akkori államhatalommal. Úgyhogy kapja be és szarjon sünt az összes parlamenti frakció tagja, vezére, szónoka, stb.!
Öreg Sam 2010.04.21. 20:03:22
1. Miért van olyan érzésem,hogy a Kövér-féle megnyilatkozásokkal a Fidesz szándékosan ki akar hátrálni a 2/3-os felelősség alól?
2.Miért érzem azt,hogy a Fidesz ezres csapásszámmal megpróbálja visszalapátolni a szart a lóba?
3.Miért is vannak averzióim azzal a politikussal szemben,akinek életében pénzkereső foglalkozása nem volt,mégis övé fél Tokaj?
4.Miért érzek valamiféle párhuzamot Kossúth és Viktor között?
CSAK 18+ nemzetromboló analógiák következnek! Kossúth egy sikkasztás(árvaházi pénzek) miatt örökre el lett tiltva az ügyvédi gyakorlattól,igy lett politikus,a NÉP lánglelkű vezére.
Nekem inkább Széchenyi...
Fideszman 2010.04.21. 20:05:33
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:09:16
Sok víznek kell még Dunán lefolynia, hogy a Vezér ezt személyesen beismerje. Meg minek is? Fletó már ebben is beelőzte...
:-)
miva? 2010.04.21. 20:10:06
Én személy szerint örülök ennek a fordulatnak azt remélve tőle, hogy Szíjjártó Közgazdász Péter visszavonul vidéki birtokára, és elkezd dolgozni az emlékiratain, Varga Mihály pedig több éves világkötüli útra viszi családját. Ez a minimum, ami elvárható tőlük.
Remélem továbbá, hogy nem egy új M. Péterrel hozza össze az országot a sors, aki betartja az ígéretét, ha az ország beledöglik is.
Szerintem most van szükség arra, hogy azt mondja az ország, hogy:
Jól van Viktor, a következő kamu után húzás van lelkem, és nálad a lehetőség, ne b@szd el!
Ésszel, meg ekkora felhatalmazással rendbe lehetne tenni az országot, és az is elég hozzá, ha a vezetés nem hülye nagyon.
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:12:22
Dr. Cica75 2010.04.21. 20:12:40
Forrás:
hu.wikipedia.org/wiki/Schmitt_P%C3%A1l
Zsarolták, hát persze. Ő bizony egy pont olyan karrierkommunista, mint akiket annyira utálsz.
Fideszman 2010.04.21. 20:13:19
Fideszman 2010.04.21. 20:14:25
Pszt! 2010.04.21. 20:15:38
Itt a lehetőség, indítsák!
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:17:04
téged meg honnan szalajtottak?
tlvajferi 2010.04.21. 20:17:49
túl nagy adósságot hagyott ránk a magyar sikkasztók pártja (mszp, gyengébbek kedvéért), ez az ország jelenleg túl gyönge, hogy visszafizesse
nem véletlenül kergettek be az adósságcsapdába, szándékos volt
cserébe majd kérnek ezt-azt a bevándorlók érdekében (sivatagi rókák :-)))
már az is vívmány lenne a fidesz részéről, ha nem lenne rosszabb
erresincs viszont esély, ugyanis tényleg nem tudják mit tegyenek, gazdaságilag le vagyunk nullázva = 000
viszont vannak aggasztó jelek:
- a fidesz is elbukja, tegyük fel
- mi lesz utána? a moszad vezeti majd az országot, mint eddig?
- vagy jön a jobbik? melyet szintén zsbükben tartanak, mint az arafat-abbász párto?
na ere válaszoljona sok nagyokos bloggoló..
Dr. Cica75 2010.04.21. 20:19:12
Fideszman 2010.04.21. 20:19:52
Öreg Sam 2010.04.21. 20:20:05
Hjaaa,annyira nem akart hős lenni....
Szép kort ért meg :)
Tudod még bennem él a lovagkori eszmény,hogy egy vezér nem azt mondja:előre!,
hanem:utánam!
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:21:29
te egyedül vagy ilyen retardált vagy megosztod eme terhet másokkal is?
sárkányfő 2010.04.21. 20:21:32
Fideszman 2010.04.21. 20:22:02
BLovi 2010.04.21. 20:22:22
Egyrészt várjuk már meg mi lesz. Még egyáltalán nem biztos hogy 2010-ben semmi csökkentés nem lesz. Másrészt még márciuban (az első forduló előtt) hírtévés interjúban elhangzott, hogy elsősorban 2011-től lehet kezdeni adót csökkenteni. Akkor a kutya se foglalkozott ezzel. Ezt amúgy akkor lehetne a 2006-os gyurcsány esethez hasonlítani, ha Orbánék az első hónapokban adót NÖVELNÉNEK. Mert Gyurcsányék ezt csinálták. Nemhogy halogatva csinálták az ígéretüket, hanem szinte mindennek homlokegyenest az ellenkezőjét tették.
Mondom ezt úgy mint egy nem fidesz-szavazó, aki nem akar 2/3-ot.
sárkányfő 2010.04.21. 20:22:52
Ha ő azt mondja hogy a Csodát a Magyaroknak csakis Igazmondó Orbán Táltos hozhassa el, akkor azt ő teljesen komolyan gondolja :)
És milyen igaza van!
Dr. Cica75 2010.04.21. 20:23:13
sárkányfő 2010.04.21. 20:23:56
frankó 1 2010.04.21. 20:27:10
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:27:45
Van még mit tanulnod.
_Ske_ 2010.04.21. 20:29:13
Ezek vagytok ti.
torró 2010.04.21. 20:30:42
Eyesis 2010.04.21. 20:32:01
igen élhessen a sok szoci egy olyan Magyarországon ahol a vörösök folytatják amit 8éve csináltak..
és igen, élhessen a sok jobbikos egy olyan országban, ahol a jobbik kormányoz...
de onnan már ne legyen vissza út...
mi meg majd kábulunk tovább Viktortól...
egyittlakó (törölt) 2010.04.21. 20:32:12
Ja, hogy ez csak egy köcsög, aki provokál?
bda 2010.04.21. 20:33:57
Emberek ébredjetek fel miről beszéltek itt MSZP, Fidesz ugyan már, segíteni csak saját magatokon fogtok tudni, nem fidesz, és nem az MSZP fogja gondjaitokat megoldani.
Lopj, csalj, hazudj és előbbre jutsz. Más meg ne érdekeljen.
Eyesis 2010.04.21. 20:35:29
és az sem mindegy, hogy mennyit hazudozik valaki...
és ha mutatsz a VILÁGON egy politikust, aki sosem "hazudott", mondta ki amit szeretne, de távol állt a megvalósíthatóságtól, akkor hallod mostantol csak a szegfűdre fogok szavazni...
mrs. white 2010.04.21. 20:36:25
pesti lokista 2010.04.21. 20:37:43
legalább azt megvárhatnád, hogy megalakuljon az új kormány, ráérnél utána hisztizni, hogy ki hazudott.
per pillanat, egyébként te hazudtál, mert ők -mint kormány, vagy viktor, mint kormányfő- még nem tettek semmit, ezért nem is hazudhattak még!
sárkányfő 2010.04.21. 20:38:52
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.21. 20:39:33
antitaxis 2010.04.21. 20:43:02
Eyesis 2010.04.21. 20:43:50
aztán 4 év után (bár jobb lenne 8 év után) lehet hasonlítgatni, hogy ki mit csinált az országért...
tessék újra megnézni a dübörög a gazdaságos Orbán-Gyurcsány elnöki vitát 2006-ból... aztán újras és újra...
frankó 1 2010.04.21. 20:45:24
antitaxis 2010.04.21. 20:45:56
Sőt, ha nem lenne felvevő piaca a forró cuccoknak, a tolvajoknak abba kellene hagyni a capcarálást!
Eyesis 2010.04.21. 20:51:53
Rókakígyó 2010.04.21. 20:53:21
pakesz (törölt) 2010.04.21. 20:55:23
amugy ja igen a FideSS az odaallt kemenyen, sot meg batoritota a cocikat hogy a 100 napos program az lehetne nagyvonalubb is...
pakesz (törölt) 2010.04.21. 20:57:15
a cocik meg tenyleg felelos ellenpoluskent fognak tudni viselkedni!!!
hala az ultraknak, az ultraprimitiv jobbiknak ami allandoan lokni fogja a mantrat, hogy hat lenne a zembereknek midnenre penz ha nem lopna el a FideSS
frankó 1 2010.04.21. 20:59:55
pesti lokista 2010.04.21. 21:03:33
nektek -bunkócskáim- egyébként tetszene, ha ELŐRE megmondanák rólatok, hogy nem áll fel a farkatok? talán megvárhatnátok,
amíg egyáltalán MEGALAKUL a kormány. aztán ráérnétek utána számon kérni.akkor nem lesz semmi gond, de addig még kussolhatnátok legalább.
szita szita péntek 2010.04.21. 21:06:42
Gyurcsány legnagyobb hibája egyébként szerintem nem az volt, hogy hazudott. A baj ott volt, hogy bevallotta azt. Ez most elsőre lehet hülyén hangzik, de akkor is. Maga a hazugság ugyanis szimplán csak elítélendő, aminek egy adott kormány látja kárát. A hazugság beismerése viszont egy, a demokráciának adott pofon volt. Azt a demokráciát alázták meg vele, amiben sokan hisznek és ami (remélhetőleg) kormányokon át ível. (Más kérdés, hogy abban a gazdasági helyzetben mi mást tehettek volna? Így legalább nem kellett tételenként magyarázni a bizonyítányt...)
frankó 1 2010.04.21. 21:10:09
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.21. 21:10:38
A másik meg, hogy ez alatt a 8 év alatt hirtelen minden sötét sikátorba legalább 6 nemzetrontó fasiszta került...
Pipas 2010.04.21. 21:13:34
Mondjuk én eleve nem hittem el, hogy tényleg lesz adócsökkentés. Ezt már olyan sokan ígérték, olyan sokféle kifogással vonták vissza, hogy én már nem tudtam elhinni, hogy komolyan gondolják.
Azzal a gondolatmenettel azonban nem tudok egyetérteni, hogy hazudott a Fidesz és ebből következik, hogy hazudott a Jobbik is. Ezt mondjuk elég nagy logikai bakugrásnak tartom.
Ha megfigyeljük a Jobbik ígéreteit, akkor azokban benne volt, hogy 'ezért és azért fogunk küzdeni' nem pedig 'ez és ez lesz'. Én úgy gondolom, hogy a Jobbik vállalható, betartható ígéreteket tett míg az MSzP és a Fidesz elég erősen a lvegőbe beszélt.
Mondjuk az akkor is kiakasztó, hogy milyen könnyedén táncolt vissza a Fidesz. Van hazánkban mondjuk kilenc millió (ha nem több) ember, aki adócsökkentést akar, a Fidesz pedig meg sem próbál ilyen irányba menni, egyszerűen azt mondja, hogy le vagytok szarva, nem fogunk kevesebb pénzt elvenni tőletek. Mienk a hatalom, nem foglalkozunk a nyavajáitokkal. :-(
gézukácska 2010.04.21. 21:17:45
Te tényleg ennyire hülye vagy?
Remélem , csak ironizálsz!
zoli29 2010.04.21. 21:19:17
"Orbán Viktor vállalja, hogy ha pártja kormányra kerül, akkor a vállalatok adóterheit négy, a lakosságét hat év alatt a régiós versenytársak szintjére csökkenti."
hvg.hu/itthon/20100308_orban_euro_idopont_bevezetes
tv2.hu/tenyek/video/kezfogas-tenyek-riport
(00:50-től)
digitman 2010.04.21. 21:21:01
...hogy klasszikust idézzek:
" jaj de unom a politikát...."
és még ez is ide vág, fontolóra ajánlom:
A Kárpát-medencére sok nép szemet vvetett, de mindörökre azé lesz, akié a gyerek sereg. A szerelemben dől el majd az én népem sorsa, hogy óvodákra telik, vagy koporsokra futja.
egységben az erő
nevem jenő
szisztok pártokban gondolkozók
dm
Pipas 2010.04.21. 21:24:17
De a legnagyobb baj az volt, hogy a hazudozáson kívül nem csinált(ak) semmit. Az ország vezetését bízták rájuk, de nem vezették az országot, semmit sem csináltak.
Erről a vicc jut az eszembe:
- Olyan halált szeretnék mint amilyen halála az apámnak volt. Nyugodtan, mit sem sejtve, álmomban szeretnék meghalni. Nem pedig félelemben, rettegve, sikoltozva, ahogyan az utasai...
Frank99 2010.04.21. 21:27:12
Nem sok.
Tudjátok mi a sok? a JÁRULÉK! 18 éve könyvelek vállalkozókat.
Igencsak nagy félreértésben van az, aki ADÓ-csökkentést akar. A JÁRULÉK a sok. 43,5% MINDEN Forint után... EZ A SOK!
És ha ha valaki nem emlékezne, elmesélem, mit csinált Viktor, mikor utoljára hatalomra került:
24.500,-ról 40.000,- Ft-ra emelte a minimálbért, persze ennek örültek sokan, (meg ők is a hirtelen megnőtt JÁRULÉK bevételnek ugye, haha, amiből osztogattak is a Széchenyi tervben a barátoknak..) és ekkor az itt tanyázó nyugati gyárak szépen elindultak Romániába, meg még tovább...
és szépen megindult a munkanélküliség felfelé...
MEGGYŐZŐDÉSEM? hogy most is ez lesz, megemeli a minimálbért- ennek lehet örülni- de aki ért a gazdasághoz egy kicsit, bért emelni akkor lehet, ha van termelés.... pénzt is lehet nyomni tonnákat, de ha nincs mögötte GDP, akkor ugye infláció, és egyebek...
szóval nem adót, hanem járulékot kell csökkenteni, akkor talán több ember lesz bejelentve, és HOPPÁ! több munkahelyet teremtettünk...
ÉS PONT én mondjam meg ezeknek vidékről?
hát ennyit érnek ezek, kb. egy mázsa xart, az összes. Legyen az fityisz, szdsz, mszp. Fingjuk nincs, hogyan müxenek a kisvállalkozások, amik nálunk a vállalkozások több mint 90%-át alkotják... ja, és fizetik azt a 1,5-1,8 millió közszolgát, aki nem termelnek SEMMIT!
frankó 1 2010.04.21. 21:27:33
Frank99 2010.04.21. 21:32:03
és igenis arra kell törekedni, hogy a ZEMBEREK legyenek bejelentve, igen sok embernek a közeli jövőben NEM LESZ meg a nyugdíjhoz való jogosultsága, és több százezer ember lesz egy fillér nélkül munkaképtelen! És ehhez JÁRULÉKOT kell csökkenteni, kedves mindenkoron hatalmon lévő elit, kérem szépen, nem ADÓT...
dr kíváncsivagyok 2010.04.21. 21:36:25
eml 2010.04.21. 21:36:31
frankó 1 2010.04.21. 21:38:35
nemezisazis 2010.04.21. 21:40:05
nem kivitelezhető ilyesmi. még a lófasz játékaitokban sem ahonnan ezt a képtelen ostobaságot merítettétek.
magasak az adók igen, de nem lehet fejlődést elérni úgy, hogy egyszerre felújítunk is és a bevételeinket is csökkentjük. ez képtelenség.
most kell az alacsonyabb adó? legjobb esetben is maradna ez a szar ami most van, de valószínűbb, hogy még rosszabb lenne..
adócsökkentés esetleg jövő ősszel lehet esedékes.. tovább nem húzhatják mert felszopták a népeket az előrehozott választásokra úgyhogy nincs annyi idejük ha nem csinálják amit kell..
puffogni tehát kurvanagy kár, szépen le kell ülni most kell kussolni nem eddig kellett volna, és megvárni hogy mi lesz és szurkolni hogy jó irányba mozduljunk. ennyi.
ja háef globális gondolkodás, meg esetleg valami szak háttérismeretek..
Frank99 2010.04.21. 21:42:01
érdemes megnézni, hogy mikor csökkent járulék, melyik évben?
bár nem vagyok oda értük, de a most leköszönt kormány csökkentett legtöbbet...
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.21. 21:46:35
Frank99 2010.04.21. 21:49:25
és szted a többi nem hazudik?
csak nem kerül ki...
a saját kis érdekében az összes patkány politikus ezt csinálja.
és ha ez egy "kövéri" elköpés, akkor meg megy a bagatelizálás.....
meg Borsodban a polgármester és hasonlók.
Van, aki tényleg elhiszi (az agymosott szivacsokon kívül), hogy a politikusok ÉRTÜNK "dolgoznak" ? hehe
szita szita péntek 2010.04.21. 21:49:56
Egyébként meg nem hiszem, hogy lebukott. Szerintem tudatosan szivárogtatták ki a felvételt azért, mert nem volt más lehetőségük lenyeletni a békát. Tovább már nem tudták kendőzni a valótlanságaikat és egyszerűbbnek tűnt egy nagy beismerés és a "végre egy tökös gyerek" kialakítani kívánt mítosza. Mondjuk nem jött be, de akkor is. Ugye nem állhatott ki a kamerák elé egy sajtótájékoztatón, hogy elmondja ugyan ezt... Persze ez csak egy vélemény. Mindenesetre furcsának találom, hogy egy politikus ilyesmit véletlenül mondjuk nagy nyilvánosság előtt, amikor a helyszínen még hangfelvétel is készül. Ennyire csak nem lehet b*lfasz!
eml 2010.04.21. 21:50:29
A kis Szíjjártó gyerek minden este a tévében belemondta a kamerába, hogy amennyiben a Fidesz aléakít kormányt, azonnali radikális adócsökkentést hajt végre, mert az MSZP szélsőséges nápnyúzó politikájának véget kell vetni, és homlokegyenest ellenkező politikát kell filytatni, mindezt az ország felemelkedése érdekében.
Hát az értékek kezdenek közösek lenni.
H A Z U G P Á R T A F I D E S Z !
Pipas 2010.04.21. 21:50:50
Nyilvánvaló, hogy már amikor az ígéretet nyomták a Fidesznyikek, már akkor tudták, hogy nem fognak adót csökkenteni és éppen ezért hívjuk hazugságnak. Nem tévedés, nem betartatlan ígéret, hanem hazugság. Ilyen egyszerű...
Frank99 2010.04.21. 21:56:15
a partvonalról könnyű pofázni...
meg lehet nézni BÁRHOL ahol ilyen "kimentem valamikor meg hazajöttem" majmok élnek, hogyan osszák az észt!
Itt kellett volna maradni, vagy OTT, aztán ott ugatni!
Jó lehet üldögélni a kintről kapott nyugdíjjal itthon a meleg lecsóban, és osztani az észt, ugye?
Az ilyen húzzon vissza ODA, ahol az adót fizette, és éljen ott.
Csak nagy része -ismerek jó párat a környezetemben- OTT semmire nem megy a nyugdíjával, csak itt veri magát, a SEMMIRE.
Apró dolog: a német nyögdíjasok nálunk 70 év felett INGYEN utaznak buszon, felmutatva az útlevelüket. Szerintetek anyósom mondjuk Münchenben, ha felmutatja az útlevelét, ingyen utazik?
eml 2010.04.21. 21:56:34
"bár nem vagyok oda értük, de a most leköszönt kormány csökkentett legtöbbet..."
Ahhoz képest amit igértek, ahhoz képest nagyon keveset egyébként.
eml 2010.04.21. 21:58:01
Pipas 2010.04.21. 22:00:59
@Frank99: Te meg egy oltári barom vagy, azért cseszegeted az embereket, mert idehozzák a külföldön megkeresett pénzüket elkölteni? A németeket meg azért, mert magyarországon a kormány ingyenes utazást biztosít az időseknek? Nézesd meg magad öcsém, hátha tudnak segíteni...
bda 2010.04.21. 22:02:24
Bocs Te nem vennél üzemanyagot vagy bármit nagyságrendekkel olcsóban? Gondolom Te is ott veszed kenyeret meg egyéb dolgot ahol drágább. Ő pl 200-ért kapta naftát mikor a kúton 280 volt. Írtam már mindenki csak saját magán tud segíteni, Ő magán így segített, abszolult nem ítélem el érte. Ne felejtsd el ha nem veszed el Te majd elveszi más. Rokon egyébként kis vásárló volt, van aki még külön terítette is az anyagot mérőórás autóval és érdekes mód még vámosoknak sem tűnt fel vajon miért, de hallottam olyant is pálya építésnél hogy a váltás nem tudta gépet beindítani mert a tank kiürült, úgy kiszpkázták.
Frank99 2010.04.21. 22:04:18
szted az újak többet fognak?
alig várják a vállalkozóim!
MÉG ANNYIT SEM FOGNAK FIZETNI MINT EDDIG!!!!!!
Bárki elhiszi, hogy a vállalkozó ha teheti többet fizet?
Gőze sincs annak a morálról, aki így gondolja.
A vállalkozó fizet egy évben egy bizonyos összeget. Ha megszorítják, mondjuk ÁFA-val, akkor járulékot fizet kevesebbet. és így tovább....
pár!!! százalékkal hajlandó többet fizetni, de ennél magasabban NEM.
és ez így is marad... legalább egy (vagy kettő) generáció váltásig...
van egy vállalkozóm, aki igazán nem szeret fizetni, mondta tavaly, hogy EZEKNEK én nem fizetek! Kíváncsi leszek, hogy AZOKNAK 1 hét múlva fizet-e majd?
Szted?
Pipas 2010.04.21. 22:06:23
Pedig de! Igen, sajnos azt kell mondanom, hogy ennyire balfasz. Különben
(1) nem használt volna csúnya szavakat
(2) hagyott volna magának kibúvót
Ha előre megtervezte volna a kiszivárogtatást, akkor nem próbálta volna olyan elkeseredetten utólag kozmetikázni, hogy mit értett az alatt, hogy 'mi' meg hogy 'hazudtunk'.
Megszopatták az elvtársai, ráverték a balhét, átcseszték. Éppen úgy, mint a Draskovicsot, akinek beadták, hogy azzal a robbantós videófelvétellel kiállhat a nyilvánosság elé. Kiállt és nagyobbat égett mint atomvillanás.
Frank99 2010.04.21. 22:09:05
jaja.. biztos ismersz sok ilyet.
Én igen. Pofátlanok, ki ha én nem, tetűbbek, mint sok magyar, nem fizetnek, becsapják az embert. bizony a nagyja ilyen....
amúgy válaszolnál a kérdésemre: miért adunk az ilyeneknek előnyöket, ha nem itt fizettek járulékot? Milyen alapon?
szita szita péntek 2010.04.21. 22:10:28
Frank99 2010.04.21. 22:12:35
és mi miért nem kapunk pl. Németországban hasonló előnyöket?
EU van vagy nem? Vagy ebben nincs? ja....
eml 2010.04.21. 22:13:45
"bár nem vagyok oda értük, de a most leköszönt kormány csökkentett legtöbbet..."
Ahhoz képest amit igértek, ahhoz képest nagyon keveset egyébként.
Ahhoz képest, hogy itt mekkora járulékcsökkentési mantra ment, ahhoz képest nem sokkal csökkentették a járulékokat, de legalább ők csökkentették.
bariga 2010.04.21. 22:15:45
Pipas 2010.04.21. 22:16:14
@szita szita péntek: Komoly szopatások mennek ott a háttérbe. Gondolod, hogy Gyurcsány elvtárs önként mondott le a hatalomról? ;)
Frank99 2010.04.21. 22:18:14
ez jobban hangzik, ÖCSÉM...
(ha már te is öcséztél....)
bár nem őriztünk együtt disznót, de legyen...
szita szita péntek 2010.04.21. 22:18:50
eml 2010.04.21. 22:19:37
Ha csak annyira javára változna mint a Kisrogán, akkor tűnjön.
Kisrogán jutalmul, mert elvitte a szóvivői balhét, megkapott egy polgármesterséget, amivel tud élni. Az V kerület kezd fejlődni, és ez zömében a Rogán Tóni pozitív hozzáállásának tudható be.
Pedig szóvivőként nem szerettem, de polgármesterként elég meggyőző, az alapján amit látok napközben.
Frank99 2010.04.21. 22:22:11
bizony, rokonaink laknak abban a kerületben, és pozitívan látják ők is....
pedig igencsak elmeszelte a főnöke 4 éve (vagy nyolc?, má' nem tom....) nem egy hülyegyerek, bizony, nem egy Dajcs Für, és nem is egy Kövérlacika
jeangabin 2010.04.21. 22:25:49
Kövér mondott valamit, korábban Orbán is, ezek nincsenek összhangban, ennyi.
Majd kiderül, hogy melyiknek volt/lesz igaza.
Még mozog, ne lapátoljátok a földet, legalább azt várjátok meg, míg a baj bekövetkezik.
Pipas 2010.04.21. 22:26:38
@szita szita péntek: Azt ő szereti, ha útálják, az útálat miatt nem lépett volna le. itt a forgatókönyv:
(1) Az IMF ad pénzt, de megmondja, hogy a 13. havi fizetést meg pár ilyen dolgot el kell törölni.
(2) A kormány eltörli a 13. havi fizetést.
(3) A közalkalmazottak fenyegetőznek
(4) Gyurcsány megígéri, hogy valamilyen formában visszadja a pénzt, amit elvett.
(5) Az IMF képviselője eljön magyarországra, a nyilvánosság előtt azt mondja, hogy minden fasza. Zárt ajtók mögött lebassza mint a pengős malacot és megmondja neki, hogy vele tovább nem tárgyalnak, mert hazudik és hülyének néz mindenkit. Megmondja neki az IMF, hogy ha nem lép le nem lesz következő segély.
(6) Gyurcsány kivár még pár hétig, aztán lelép mielőtt az IMF szankciókat vezetne be.
(7) Elérkeznek a választások és Gyurcsány ráébred, hogy azt megígérte, hogy lelép, de azt nem, hogy nem is fog visszajönni.
(8) Időközben a pártba mások vették át a hatalmát, Gyurcsány már kívül rekedt, ők is elküldik a csába.
Én valahogy így képzelem. ;)
Frank99 2010.04.21. 22:35:07
egyet azért sztem szögezzünk le:
Gyurcsány Ferinek lesz még a politika színterén jelenése, nem véletlenül fosnak tőle.
Valamint Viktor sem akárki, ez tény! A szakmámból eredően engem nem igazán érdekel, ki van hatalmon, de pont a szakmámból eredően -valamint helyi szintem Fidesz helyettes voltam valamikor- én nem igazán felejtem el -mint az átlag 3 hónapon belül- hogy ki és mit ígért, és mit tartott be...
Frank99 2010.04.21. 22:36:52
ez is egy taktika, nem?
látszik, hogy ki milyen ember.
sunnyogó vietkong, vagy fasza katona nem?
:-)))
Pipas 2010.04.21. 22:40:37
Azt is el tudom képzelni, hogy részben azért nem erőltette a választásokon való részvételt, mert pontosan tudta, hogy hatalmas bukta lesz. Az MSzPben most erősen a második kör nyomul, a profik kivárnak...
Frank99 2010.04.21. 22:46:20
akinek van érzéke egy pici, az tudta.. nem kell ehhez sonda ipsos....
öszöd, válság, megszorítás...+ béna mszp kommunkáció
CSODA lett volna, ha ennél többet hoznak.
Viszont a zemberek azt hiszik, hogy VALÓBAN jön a Messiás, és víz helyett bort fakaszt, és a kóróról gyümölcsöt fognak szüretelni, ANÉLKÜL hogy tenné(ne)k érte.....és nem fog fájni.
dehogynem....igencsak fájni fog.
eml 2010.04.21. 22:46:43
Szerintem amikor jött a MP féle 100 napos program, és rájöttek a szocik, hogy rosszul sült el (Konkrétan a feleségem közalkalmazott, és ő az 50 %-ból semmit nem vett észre, maradt 100 alatt, ellenben az intézményvezető kapott 43% emelést.), csak ültek és tanakodtak mi legyen. Lehetett látni, hogy nincs elképzelés, mert csak az Orbán féle demokráciacsökkentő ámokfutást sikerült megállítani.
Mivel egy gazdaságpolitika hatásai általában 2 év után kezdenek mutatkozni, ezért pénz se nagyon volt, mert a Ffiúk elosztogatták.
Ekkor a háttérben ifjú technokraták egy csoportja megpuccsolta Meggyesit, és tegyük hozzá, ez nem volt egy rossz ötlet.
GyFeri egy jó gazdasági szakember, de nem látta át a MSZP-n belüli erőviszonyokat. Két évig ellavírozott, mert nem akart veszíteni a megszorításokkal.
A két év lejárta után szeretett volna dolgozni, mivel Ő tényleg ezt szerette volna (Hova lopott volna? volt 5 mrd Ft-ja). Elkezdte noszogatni az elvtársakat, akik fontosabbnak tartották az ÖK választások eredményét, a bizottsági helyeket, a pótlékokat stb, mint az ország sorsát. Öszödön ezért kirohant a sajátjai ellen, tök őszintén.
Mivel nem volt tisztában a belső erőviszonyokkal, ezért belefutott egy kalózfelvételbe. Onnantól mindenki izélgette hogy 'monnyonle!, meg takarodj!'.
Ő átlátta hogy közelítünk az államcsőd felé, de mivel csak piszkálták (értsd: belső puccsot készítettek elő ellene), ezért inkább otthagyta őket hogy egyék meg amit főztek.
Bajnai elvállalta, és a sok mocskos csököttagyú ingyenélő pótlékvadász álszoci belátta, ha megszavazza a Gordon intézkedéseit, akkor még egy évig élhetnek jól, különben már másnap menni kell.
Sajnos ezért harapódzott el szoci körökben a végkielégítési lopás, amit most a Fidesz jól tud kommunikálni.
Szerintem így volt.
Wolfram 2010.04.21. 22:47:23
eml 2010.04.21. 22:52:56
Gondolod Vona Gabi őket nem fogja kiűzni a Paradicsomból?
Gondolod 2/3 után marad lehetőséged önállóan gondolkodni?
Gondolod ez volt az egyetlen hazugságuk?
Gondolod, ha veszélyben vannak akkor 2/3-al nincs lehetőségük a választási ciklusok 4-ről 40 évre történő meghosszabbítására?
Gondolod a négy éven keresztül végig íígy fogod isteníteni őket?
Bár ha így gondolod, akkor neked mindegy, mi azért érted is aggódunk, a te és a gyermekeid jogaiért, a jövőtökért.
A Jövőért, mely ma Kövér Laci nyilatkozatával elkezdődött.
Frank99 2010.04.21. 22:55:25
valahogy így lehetett, bizony.
a húsosfazék körül üldögélők aztán szépen rábaxtak...(nak)
sztem ez aztán olyan lett, mint majom kezében a borotva: kétélű fegyver....
Frank99 2010.04.21. 22:57:07
na, valaki visszasírja Kádár rencert? Ez kell nektek? Nekem EZ nem kell, ez nem demokrácia.
1párt rencer?
vicces gyerek vagy...
Frank99 2010.04.21. 23:00:56
ja, hogy Vikiéknek lehet hazudni, az bocsánatos bűn?
Milyen zember vagy te, kisbarátom? Xarember? Mert aki hazudik, az xarember és takarodjon, nem?
Akkor miről beszélünk????
hú, édes magyar hon, ilyenné válik a magyar???? gondolkodás nuku?
2010.04.21. 23:04:32
"jobbikos seggfejek"
Kedves posztíró. Ezeknek a jobbikos seggfejeknek még mindig több eszük van mint neked. De legalábbis jórészük nem egyéni érdekből szavazott. A jobbik politikája -bár nyomokban utópisztikus- még mindig a legjobban átgondolt. Nem erre az alapjaiban elbaszott neomodern magyarországra akarnak újabb foltokat felvarrni, aztán sokadjára rájönni, hogy keletkezett közben 4 másik lyuk, és amit csináltak zsákutca. Struktúrálunk, reformolunk, azt közben ugyanaz az elit talicskával viszi haza az adófizetők pénzét, és gyakorlatilag minden változatlan. Elsősorban némi rendet kellene csinálni a fejekben, mert magyarország át van szellemülve egy kissé, ítélőképesség nagyjából egyszinten van egy masszív szipuséval. Jobbikon kívül ki foglalkozik ma a "nép" mentális egészségével? Már nép sincs, csak szavazók.
Frank99 2010.04.21. 23:14:05
sok igazság van nálad (is)
ha valóban Pintér Sándor (Papa) visszajön, rendet teremt. De hogyan? Mikor hatalomra került, levágta az összes maffia-fejet egy cél érdekében...., rend is lett.
de a választások akkor elúsztak, és a maffiának fizetni kell, kamatostul.
Ennek jön el az ideje MOST hogy hatalomra kerülnek. Ha annak könyvnek csak a tizede igaz, akkor Pintér lehet belügyminiszter?????
eml 2010.04.21. 23:18:53
A Jobbik sok kérdést feszeget, amit a többiek besepertek az ágy alá.
A Jobbikkal szemben van több fenntartásom:
- Mennyire demokratikus párt?
- Magyar Gárda
- Számonkérőszék említése az elszámoltatásokkal egy bekezdésben
- Morvai Krisztina, ex Baló Györgyné mennyire hiteles, aki az izralita libsi tőkének szakért pénzért?
- A pornós gárdistalány esetében kiemelték, szinte minden cikkben, hogy még leszbikus jelenetekben is szerepelt. Mintha a heteropornó megbocsájtható lett volna. Lásd hitelesség
- Zsidózás, cigányozás
Viszont a kopogtatógyüjtők közül a Jobbikos volt a legkultúráltabb, és legkevésbé erőszakos.
Köszönt, bemutatkozott, mutatott egy kitűzőt, elmondta hogy ő a Jobbiknak gyűjt kopogtatót, akarom-e odaadni. Mondtam nem. Erre elnézést kért hogy zavart, megköszönte türelmemet, majd 'Szebb jövőt' kívánt.
Nem erőszakoskodott, és nem jött vissza másnap, hátha meggondolom.
4 év múlva a Jobbik nem ígérgethet felelőtlenül. Egyébként már ma egy azonnali Fidesz bukta esetén kb 50%-a lenne a Jobbiknak. A gárdistalány és a szóvivő elvitt kb 5%-ot a mostani eredményekből.
eml 2010.04.21. 23:20:32
Frank99 2010.04.21. 23:31:14
azonban papa nem pintér, mielőtt agyonvernének(jaj, ne!), de köze van hozzá rendesen....
jó kis olvasmány....
hakos2 2010.04.21. 23:51:22
Egyébként lesz adócsökkentés. Már rég kellett volna lennie. Mikor és mekkora lesz? Majd hamarosan kiderül. Szerintem alaposan meg fogják fontolni mind az időpontot, mind a mértéket. A lényeg, hogy pár éven belül a régióban versenyképesek legyünk ebben is, és ne Szlovákiába települjenek ezrével a magyar cégek, hanem lehetőleg fordítva.
Cserépszavazás (törölt) 2010.04.21. 23:55:34
Tulajdonképpen nagyon jókat nevetek itt :)
Olyan beszólások vannak..., csak aztán eszembe jutott, hogy én itt élek, ebben, én ez már tragikomikus. Sírvavígadok.
Azt mindenesetre kikérem magamnak, mert nem tapsolok annak, hogy megint a pofámba hazudtak, ezért rögtön komcsinak bélyegezzenek. Esetleg olyanok, akik még csápoltak a néggyel ezelőtti rendszerben.
Seregbontó 2010.04.22. 00:06:18
Aki azt hitte eddig, hogy még az idén komoly adócsökkentés lesz, az vagy egyáltalában nem követte a politikai eseményeket az elmúlt fél évben vagy nagyon hülye.
A FIDESZ részéről már jóval a választások előtt elhangzott az a nyilatkozat, hogy legkorábban 2011-től lesz csökkentés. IMF gyámság alatt, vélhetően szétbarmolt államháztartással mégis mit vártok? Ez nem új hír, nem értem miért lepődik meg rajta bárki is.
Ami pedig Öszödöt illeti, ajánlanám a Gyurcsány-Orbán vitát megnézésre. Csöppet más volt a helyzet.
renhoek 2010.04.22. 00:21:02
eml 2010.04.22. 00:21:26
"Ami pedig Öszödöt illeti, ajánlanám a Gyurcsány-Orbán vitát megnézésre. Csöppet más volt a helyzet."
OV lebőgött, mint minden vitában.
94-ben el sem ment a Csiga2 szervezte pártelnöki vitára. Áder Angolul Hallgatag Jánost küldte.
eml 2010.04.22. 00:29:16
Nem lehetsz ennyire korlátolt, hogy egyik mondatoddal a másikat hazudtolod meg.
"Egyébként lesz adócsökkentés."
"Már rég kellett volna lennie.""
Mikor és mekkora lesz? Majd hamarosan kiderül."
- Na ez ma kiderült, KLaci megmondta
"Szerintem alaposan meg fogják fontolni mind az időpontot, mind a mértéket."
- Mit kell ezen megfontolni?
Szíjjártó Peti minden este a tévében belemondta a kamerába, hogy amennyiben a Fidesz aléakít kormányt, azonnali radikális adócsökkentést hajt végre, mert az MSZP szélsőséges nápnyúzó politikájának véget kell vetni, és homlokegyenest ellenkező politikát kell filytatni, mindezt az ország felemelkedése érdekében.
"A lényeg, hogy pár éven belül a régióban versenyképesek legyünk ebben is, és ne Szlovákiába települjenek ezrével a magyar cégek, hanem lehetőleg fordítva."
- Pár év múlva bacchatod a versenyképességet. Most azonnal kell a versenyképességet növelni, hogy ne maradjunk le. Ez a pár év múlva dumád olyan, mint amikor Mozambikban bejelentik, pár év múlva felzárkóznak HongKonghoz.
eml 2010.04.22. 00:31:58
Sírvavígadok.
Vona már szeret téged. Sírva vígad a magyar.
A Fidesznél nincs olyan hogy szürke, se olyan hogy fekete vagy fehér. Náluk minden színes. Narancs.
ügyfélszolgálatos 2010.04.22. 00:43:48
Cserépszavazás (törölt) 2010.04.22. 00:53:19
Abban esetleg hasonltok hozzá, hogy jobban szeretem/szerettem a magyar jonatán almát, mert édeskés, mint a savanykás narancsot - mindenfajta ideológiai, pusztán ízbeli megfontolás alapján. Egyébként is, az ökológiai lábnyomom miatt is inkább a helyben termelt almát támogatom.
És ha megnézel egy igazi jonatánt, az sokkal színesebb, szivárványosabb, mint egy narancs.
A narancs színe szép, de ...
@egy derék katona: akkor én jajdehülyevagyok, mert elhittem. Nem vagyok sem gazdasági, sem poltikai elemző, titeket olvaslak, és sokatok azt mondta, hogy igen, ez az, ez kell, ők jól tudják, jól mondják, megcsinálják.
Én meg unom már, hogy mindig, mindent megmagyaráznak mindenkik, hogy most mit, miért nem lehet - mégse.
Ebből már tele van a padlás. Csak termény nincs rajta.
eml 2010.04.22. 01:17:18
szelkakas.info.hu/index.php?gcPage=public/index
Hazug a párt
Hazudnak ezek alsó felső szinten.
Csak a portás nem hazudik,
Mert fél hogy elhiszik,
A piál a Föld ritmusára.
Veér Farkas 2010.04.22. 01:25:31
A Papa nem Pintér Sándor volt, hanem Sándor István.
@bariga:
A Fő utca az I. kerületben van. Ott nem Rogán a bakter.
Egyébként ne tévesszen meg senkit Rogán, ugyanolyan tahó polgármesterként is, mint szóvivőként volt.
Aki meg végigmegy a Petőfi Sándor utcán, nézze meg a burkolatot... Átadás után 1 hónappal olyan, mint ami most szorulna felújításra. Kopott, repedezett.
A Kecskeméti utca lezárásával meg nem lehet felhajtani az Üllői út felől az Erzsébet hídra, ami ugye az M1-M7 bevezetőjének kapuja.
Mielőtt dicsérni kezdenénk arRogáns Tónit, azért gondolkodjunk el ezen is.
Veér Farkas 2010.04.22. 01:27:18
A Jobbik politikája átgondolt? A kötelező hittanoktatással és hasonlókkal?
Viccnek is rossz.
eml 2010.04.22. 01:34:31
Ott laksz?
Én csak az alapján dícsérem, amit napközben arra járva látok.
De hidd el jobb polgármester mint szóvivő.
Hefe 2010.04.22. 01:43:20
A fidesz gyakorlatilag program nelkul tud 2/3-dal valasztasokat nyerni, mert a szocikat elsoporte a gazdasagi valsag: nem tudtak osztogatni, csak megszoritani.
Ugyanez fog tortenni a fidesszel is. A szociknak semmi mast nem kell csinalniuk csak hagyni a fideszt hogy kormanyozzon, es jo 19% szazalekra csokkentse a sajat nepszeruseget.
Veér Farkas 2010.04.22. 01:46:02
Nem, de kb. naponta járok arra. Néha naponta többször.
Mercyful Fate 2010.04.22. 03:22:06
Adócsökkentés..valahogy azt minden kedves blogíró elfelejti megemlíteni kétlem h véletlenül, h úgyhangzott az ezzel kapcsolatos kijelentés persze más szavakkal,h a csökkentés mikorja akkor derül pontosan amikor az új kormány belelát mindenbe,és tudja pontosabban h El Qro mennyire is kúrta el a dolgokat.:)
De hát elég csak Viktor mondandójának a felét megemlíteni és rögtön jöhet az a duma h mekkorát hazudozott..ez így szerintem egy nagyon gusztustalan csúsztatás.
mindegykivagyok 2010.04.22. 06:05:31
Pipas 2010.04.22. 06:36:16
A google a te barátod, használd nyugodtan. Nekem kb. 15 másodpercig tartott előkeresni, valószínűleg rövidebb ideig, mint neked leírni azt, hogy hazudnak azok, akik azt mondják a Zorbán nem ígért ilyet. Javaslom a youtube-ot is, ott még kép is van hozzá, gondolom.
[1] www.mitortent.hu/sztori/wywyf9x/nagy-aranyu-adocsokkentest-iger-orban-viktor.aspx
[2] www.magyarorszag.ma/modules.php?name=News&file=article&sid=12679
Pipas 2010.04.22. 06:37:24
redriot77 2010.04.22. 06:59:22
hát igen, meg fogjuk vizsgálni a lehetőségét, de az idén még biztos nem...
TEREMTÜNK EGYMILLIÓ ÚJ MUNKAHELYET!
hát az úgy lesz, hogy nem mi teremtünk, hanem megpróbáljuk a magyar vállalkozásokat olyan helyzetbe hozni, hogy új munkavállalókat vegyenek fel. (Ja, és a következő tíz évre vállaltuk mindezt, tehát akkor sem csinálunk segget a szánkból ha ebben a ciklusban egyetlen munkahelyet sem "teremtünk".)
Készül már a szaros kenyér, amiből jó nagyokat kell majd harapni a kisembernek...
Roy 2010.04.22. 07:11:24
Adóccsökkentés, munkahelyteremtés?
Az adócsökkentésből már kihátráltak, A munkahelyteremtést, meg úgy oldják meg, hogy több mint 10.000 közalkalmazottat az utcára tesznek.
Bravó!
Fogunk még szívni.
MARKED ONE 2010.04.22. 07:29:55
Értem én, hogy kemény érzés lehet levenni a vörös inget és behajtogatni a szekrénybe...és motyogni hogy qrvafidesz... de lenne egy kérdésem!
Hogy van az, hogy a fél Komi párt meg exszdsz,bíróságra jár, vagy már ül? Ferenctestvérrel egyetemben? Mindenki téved? Ártatlanul vannak ők meghurcolva? Vagy tényleg nyúlták a pénzt ti meg kis red-ek még tapsikoltatok is hozzá és énekeltétek az "igen,igen,igen-t?" Adócsökkentés, ill járulékcsökkentés kell? Ok! Nekem is! Csak sajna két lehetőség van! 1.) Leköszönő párt visszafizeti a lenyúlt pénzt /muhahaha/ 2.) megint betejeled meg én is! Aztán kiderül. Ja és légyszi most ne gyertek a mer a Fidesz dologgal... 8 éve a környékén sem jártak a kormánynak. Szóval kispofáim az 52% tény eddig! Gyugyóék most tényleg el lettek küldve a pics@ba ez is tény! Most meg fejeket le! Dolgozzál! Fizess adót! És ne zúgolódjál! Volt rá 8 éved!A kormány meg még meg sem alakult! Üdv mindenkienek! Jah és tényleg jó reggelt az 52% nak :-)
hááááát 2010.04.22. 07:36:44
Egyébbként sokan a HIT gyülekezetét az SZDSZ-hez csatolták, pedig felépitése a FIDESZ-re hasonlit.Egy az ország, egy a fönök.
:)
Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2010.04.22. 07:52:56
Terézágyú 2010.04.22. 07:59:04
"De hát elég csak Viktor mondandójának a felét megemlíteni és rögtön jöhet az a duma h mekkorát hazudozott..ez így szerintem egy nagyon gusztustalan csúsztatás."
Érdekes, amikor a fidesz azon lovagolt évekig, hogy "arról vót szó, hogy nem lesz gázáremelés, oszt mégis lett", akkor valahogy nem mondogattad, hogy csúsztatás :))))
pedig ugyebár az mszp se azt mondta akkor, hogy soha többet nem lesz gázáremelés, csak azt, hogy "rögtön a választások után" nem lesz - ahogy a fidesz kijelentette...
icceman 2010.04.22. 08:24:20
Csak nem bontották ki az igazság minden részletét:))))))
Magg (törölt) 2010.04.22. 08:29:19
A kampányígérgetésben azonnali, drasztikus adócsökkentést emlegettek, nem a jövő évezredről volt szó!
Viktorka is hazudik éjjel, hazudik nappal.... - de legalább azt várta volna ki, hogy kormányt alakít!
Magg (törölt) 2010.04.22. 08:34:43
"Adócsökkentés, ill járulékcsökkentés kell? Ok! Nekem is! Csak sajna két lehetőség van!... "
Ja és amikor összevissza ígérgetett Viktorka és bandája, hogy megcsípjék a zsírosbödönt, akkor még nem vették észre, hogy 8 év alatt a büdös komcsik lenyúlták az összes pénzt, mi?
Szegénykék, most kellett ezzel szembesülniük és hát most sajnálkozva széttárják kezüket - bocsi, mi akartuk, de nincs mani!
Muhahaha...
Végvári József 2010.04.22. 08:37:23
NGA 2010.04.22. 08:59:22
Dübörög a gazdaság, most pont azonnali (április 26-ai!) adócsökkentés kell, mert a patásördög azt igérte, hogy azonnal adót csökkent. Azonnalmondjonleafidesz!!!!
gabcigirl 2010.04.22. 09:17:42
Bocs, de hülyeségeket beszélsz. Amúgy is az a kedvencem, amikor Bibliát meg hiteseket az életben közelről sem látott emberek annyira tudni vélik, mi van a hiteseknél...
deflorator 2010.04.22. 09:19:37
kova78 2010.04.22. 09:19:45
gabcigirl 2010.04.22. 09:19:49
Mire számítottak mégis ???
steve85a 2010.04.22. 09:22:10
Aztán majd szép, nagy táborok fognak nyílni.
SiKom 2010.04.22. 09:34:26
Eddig folyamatosan azt ismételgette mindenki, hogy a Fidesznek nincs programja, nem lehet tudni, hogy mit csinálnának.
Most akkor mégis lehet? Mégis lett program?
Döntsétek már el!
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.04.22. 10:04:41
A POLITIKUS HAZUDIK.
A POLITIKUS NEM A TE JÖVŐDET ÉPÍTI HANEM A SAJÁTJÁT, A TIEDET CSAK ROMBOLJA.
NEKED, KEDVES VÁLASZTÓPOLGÁR NEM LESZ JOBB AZ ÉLETED A FIDESZ (VAGY MÁS KORMÁNY) ALATT SE.
Ezt pártsemlegesen állítom. Tudod ki javíthat a te sorsodon? TE MAGAD.
kova78 2010.04.22. 11:20:21
Ha TE MAGAD nem ugy alakithat a saját sorsán, ha elmegy szavani egy olyan politkust juttat be parlamentbe akiről ugy érzi hogy az érdekeitképviseli?
Szerinted akkor mi a megoldás? Mindenki hazudik szarjunk bele ne menjünk el szavazni?
Pont erről beszéltem, hogy ez a post erre buzdit, hogy szarjál bele ug yis mindeegyik hazudik. Fogadd el a sorsod.
eml 2010.04.22. 11:55:49
"az új kormány belelát mindenbe,és tudja pontosabban h El Qro mennyire is kúrta el a dolgokat.:)"
Belelátnak
Varga Mihály a költségvetési bizottság elnöke.
Szíjjártó Peti minden este a tévében belemondta a kamerába, hogy amennyiben a Fidesz aléakít kormányt, azonnali radikális adócsökkentést hajt végre, mert az MSZP szélsőséges nápnyúzó politikájának véget kell vetni, és homlokegyenest ellenkező politikát kell filytatni, mindezt az ország felemelkedése érdekében.
eml 2010.04.22. 11:59:11
Az 52% még nem ébredt fel, egy darabja tán sose ébred fel.
Addig is egy kis orbán féle gerinc:
szelkakas.info.hu/index.php?gcPage=public/index
eml 2010.04.22. 12:04:00
"hogy most a FIDESZ is hazudott."
Helyesen: a Fidesz most is hazudott.
Varga Mihály a költségvetési bizottság elnöke.
Szíjjártó Peti minden este a tévében belemondta a kamerába, hogy amennyiben a Fidesz aléakít kormányt, azonnali radikális adócsökkentést hajt végre, mert az MSZP szélsőséges nápnyúzó politikájának véget kell vetni, és homlokegyenest ellenkező politikát kell filytatni, mindezt az ország felemelkedése érdekében.
szelkakas.info.hu/index.php?gcPage=public/index
eml 2010.04.22. 12:04:51
"Nem tudom min vannak meglepődve ennyire az emberek. Hazudnak a politikusok, jééééééé, mik vannak!
Mire számítottak mégis ???"
Akkor most mindenkinek szabad hazudni, vagy csak I Orsós Emánuelnak?
eml 2010.04.22. 12:06:19
"Nem csak a show indul, hanem kezdik listázni az ide beírók nevét, címét is."
Eddig is megtették.
Egyébként lehet leeseik az álluk majd a döbbenettől, mert az 52%-ból járnak ide nem kevesen.
nyafnyaff 2010.04.22. 15:17:32
Ha csökkentik az adót, melyik termelő és üzlet nem fogja megemelni az árakat a profit érdekében? Válság van világon mindenhol infláció, mégis milyen csodákat várunk?
Nem kell be***ni a 2/3-tól sem, mert MSZP+MDF+SZDSZ-FIDESZ hány harmad volt? Aztán még van sok hátralék az EU felé, azt sem a FIDESZ találta ki, hogy össze kell vonni kerületeket, megyéket, sok lehűtő köztisztviselő számát csökkenteni, ezeket már 2003- ban kérte az EU.
MARKED ONE 2010.04.22. 20:13:30
MARKED ONE 2010.04.22. 20:21:50
www.youtube.com/watch?v=wxxWAAF6FqY
eml 2010.04.22. 21:03:17
Ma azt mondta OV újságírói kérdésre, hogy még az idén lesz adócsökkentés.
eml 2010.04.22. 21:07:13
Akkor okos Fidesznyikek, mégse lopták el a vörösök a pénzt? Letagadták a fiúk, hogy van pénz? Ezek után kit kell kibaszni a Fideszből? Kövér Lacit!
MARKED ONE 2010.04.22. 21:10:12
Üdv
eml 2010.04.22. 21:18:00
A linkelt film kicsit csúsztat, pld 5,9-nek a duplája nem 10,3 hanem 11,8. Változott-e közben a nyilvántartás szabálya. OV idejében a nyilvántartásból kiszorítottak egy pár embert, ezáltal a hivatalos számadat kissebb lett. Ám hogy megnyugodj, a TÉNYLEGES munkanélküliség kb 25% körül lehet. Már régóta!
Cégfelszámolások: Ebben benne vannak a kényszervállalkozások is? Mennyi alakult közben?
Az államadósság növekedésének üteme pont Gyurcsány alatt lassult, ki hozta a gazdaságpolititkai intézkedéseket, melyek egyébként két év múlva kezdenek hatni, amik miatt még 2004-ben a másfélszeresére nőtt az államadósság.
Az elvonások régóta ilyen magasak, Gyurcsányék csökkentettek rajta, no nem sokat.
A vonaljegy azért ilyen magas, mert OV sértődöttségből minden forrást elvett a fővárostól.
Ki állította le a 4-es metró munkálatait? Orbán Viktor.
Nem folytatom, mert ez bukta nekes, hogy feltétel nélkül olyan adatfolyamnak, ami már ránézésre sem stimmel. Főleg olyan adatfolyamoknak, amit nem tudsz ellenőrizni, illetve az ellenoldalát nem látod. pl cégfelszámolások.
MARKED ONE 2010.04.23. 11:05:24
Mikor csillagom? Mikor volt ilyen szemét?Fővárosod Demszky barátod mert gondolom szerinted az is egy remek ember nem volt ott Hagyó pajti sem lopott nincs BKV/FKF botrány meg Margit híd 4szeres szórzóval?
eml 2010.04.23. 14:10:07
Te primitív hülye!
98-2002 között uralkodott Viktor Emánuel Orsós, Hagyipapi csak 3 éve játszik a talicskával.
De figyelj oda, mert a te haverjaid is lopnak ám, tudom nekik szabad, ügyelj, nehogy a tiedét lopják.
Sajnállak, szar lehet hogy nem tudsz észérvékkel érvelni, de nem is nagyon vártam mást.
NGA 2010.04.23. 14:24:07
eml 2010.04.23. 15:10:37
MARKED ONE 2010.04.24. 16:04:23
eml 2010.04.24. 17:38:42
Örülj bakki, ha orsósék elbaccák, akkor a tefélék már csak a Venyige SC edzőmeccsein rúghatnak labdába.
Egyébként nem azzal van a baj, hogy a szoccereknek menni kellett, hanem azzal, hogy a Király se lesz jobb(ik).
MARKED ONE 2010.04.24. 18:21:51
MARKED ONE 2010.04.25. 20:23:04
MARKED ONE 2010.04.25. 22:23:35
lew046 2010.04.25. 23:28:04
NEM LESZ GÁZÁREMELÉS!!!
lett......
stb....
mszp sucks! :P hahaha
amiről szó van