/>

A Jobbik-érzés

E-one 2010.05.15. 12:56

Néztem tegnap a Jobbik-frakciót, és gondolkoztam, mit is érzek. Hülye helyzet volt ez, hogy egyáltalán tisztázni kellett, de nagyon nem olyan érzés volt, mint amire számítottam. Viszont tudtam, hogy valahol, valamikor ugyanezt már éreztem, és annak semmi köze nem volt a politikához.

Mert ez nem félelem volt. Sokan jönnek itt a félelemkeltéssel, de a helyzet az, hogy amióta tudok a Jobbik létezéséről, soha, egyetlen pillanatig nem féltem tőlük. Pedig nagyon sokszor olvastam, hogy ki mikor költözik el ebből az országból, ha ők hatalom közelébe kerülnek, de nem volt bennem az, hogy most meg kéne ijedni. Mint amikor jön egy pók, és persze, hogy agyon kell csapni, de azért vicces, ahogy a lányok halálfélelemben sikoltoznak, hogy üssük már le.

Undor lenne? Még csak nem is az. Ebben persze lehet, nagyban közrejátszik a Fidesz kétharmada és a tudat, hogy a Jobbik ténylegesen semmibe nem szólhat bele a következő négy évben sem. Egy alkalommal valóban éreztem undort a nyitóülés alatt, de az akkor volt, amikor Orbán kvázi közölte, hogy aki nem a Fideszre szavazott, az nem is a nemzet része. Szóval nem, nem itt kellett keresni.

Felháborodás? Ez sem, ahhoz már elég régen követem a politikát, hogy kellőképp szkeptikussá váljak és ne tudjon semmi sem úgy igazán felháborítani.

És aztán meglett.

Ez az egész műsor, amit a Jobbik levágott, olyan, mint a lázadó gyerekek a nagyok közt. Ők azok, akik azt hiszik, hogy majd megváltják a világot, és mennyivel tökéletesebbek mindenki másnál. Aztán úgy öltöznek, ahogy tudják, hogy felidegesíthetnek másokat. Olyan dolgokat mondanak ott és akkor, ami nem szokás, és ugyan másoknak nem lesz jobb ettől, de legalább dacosan-büszkén elmondhatják, hogy már megint kiálltak az Igazság mellett. Kicsit polgárpukkasztás, kicsit túlzott magamutogatási kényszer, mindenhol, ott is, ahol ez teljesen idegen a hely szellemétől, és kinőve belőle nagy adag hülyeségnek látszik. Ilyen korszakon mindenki átesett, és átélve kimondottan gyönyörű életkor, de baj van, ha valakinek huszonévesen sem múlik el.

Nem sokkal ezután láttam facebookon az Értem én, hogy nagylány vagy, de 12 évesen takarodjál haza aludni csoportot. Igen, pontosan ez az érzés volt.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr882004964

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbik: rocker-életérzés 2010.05.17. 10:30:39

A radikális pártoknak lételeme a rocker-életérzés: "szeretem a rockot, hosszú a hajam, mindenki ellenem van, de megyek előre, nekem van igazam". Ahogy a rockerrel, úgy a Jobbikkal is két dolgot lehet csinálni. (Fotó: Szécsi István/Index...

Trackback: Parlament = Nemzeti Nagycirkusz 2010.05.15. 15:44:30

Az alábbiakban Zixus vendégpostját olvashatják. Az országgyűlés első napja tele volt mókával és kacagással. A Rosszabbik egy jól irányzott huszár-, akarom mondani gárdista vágással sikeresen tematizálta az ülést. Reagált rájuk Papír-Turul is, akinek ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartdrive 2010.05.16. 13:57:55

@Hungryhorse: te szerencsétlen idióta. ezt Győzike is el tudja érni. micsoda mérce

smartdrive 2010.05.16. 13:59:21

@H Stahl: :D

majd amikor a sitten ül egyik-másik, akkor elgondolkodhat a saját zsenialitásán

gitáros 2010.05.16. 14:00:08

@loláb:
Azt hiszem, nem elvárható, hogy gondolkodj is, ne csak röfögj, mégis:

"Egy alkalommal valóban éreztem undort a nyitóülés alatt, de az akkor volt, amikor Orbán kvázi közölte, hogy aki nem a Fideszre szavazott, az nem is a nemzet része."

Ha az ötvenkét százaléknyi Fidesz-szavazó ezzel a kijelentéssel azonosul, akkor az "aki nem ránk szavaz, az nem demokrata" kijelentésnek lehet némi igazságtartalma. (És azt nagyvonalúan felejtsük is el, hogy ez utóbbi idézet is természetesen messzemenően "pontatlan"...)

Mr.Treeger 2010.05.16. 14:02:17

ez a mellényes dolog nekem olyan lett, mint a punkok taréja, a punkkorszakban lázadás volt minden rendszer ellen, ma már inkább aranyos.
Csak az aranyos dolgokat nem akkor és nem ott kellett volna megtenni. Persze gárdistás 20-on éves srácoknak ez biztosan tetszik, de hosszútávú politikai bázis kiépítésére ez alkalmatlan.
Volt egy olyan érzésem, hogy Vona rádöbbent, ha nem megyek mellényben, oda a tekintélyem, ha odamegyek, a tekintélyem a gárdistáknál megmarad, mások előtt hülyét csinálok magamból. A saját ígéretének csapdájába kerülve a kisebbik rosszat választotta.

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 14:03:13

@H Stahl: Nem tudom te melyik meccset nézed - hogy a jobbik első parlamenti szereplése brilliáns lenne? Hát korántsem. Sólyom László sem magának adott pofont - végre megszólalt, ahogy kellett. Kis náci csemetéknek coki legyen

Mr.Treeger 2010.05.16. 14:04:49

Stahl:
A húsosfazekat úgy éretted, hogy mostantól ők fognak lopni?

isla 2010.05.16. 14:07:30

Jó poszt, erről van szó!

kyncza 2010.05.16. 14:13:38

@Savanyú Tasziló: mi van zsidó, viszket a metélés helye?

_Neville 2010.05.16. 14:15:45

@smartdrive: Atyám, öreg, mostanában nem éppen a jobbikos képviselők járnak sűrűn a dutyiban, hanem a demokrácia védőbástyái! :D

H Stahl 2010.05.16. 14:16:07

@Savanyú Tasziló:
Sólyom elkezdte a "lécci, jelöljetek újra" kampányt. Ennyi.

"végre megszólalt, ahogy kellett"
-szubjektív véleményt állítasz be megkérdőjelezhetetlen igazságnak, pedig nézőpont kérdése, hogy ezzel valaki egyetért vagy sem

"Kis náci csemetéknek coki legyen"
Próbáld kimosni az agyadból az előítéleteket és pusztán a tényeket vizsgálni.

Thresher 2010.05.16. 14:22:01

Magyarán a tolvaj és hazug Országgyűlés után lesz egy tolvaj, hazug és idióta Országgyűlés... Szép kilátások.

Kiváncsi vagyok mikor jön rá a média, hogy sorozatos hírközlésekkel csak a reklámot, és ezzel együtt az ellenkező hatást érik el a Jobbiknál. És még hogy fel kéne szántani a kertévéket, röhejes. Ha nem lenne TV2 meg RTLklub, a béka segge alatt lenne a Jobbik. Magyarán ez is csak egy fröcsögő igéret.

Tudtommal Slota kijelentéseit se adja már a televizió, és nem mintha hiányozna...

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.16. 14:22:05

@Hungryhorse:

Valaki magyarázza már el nekem mi ez a székely himnuszozás?
Szeretem a székelyeket, egy igazi harcos nép, de szerintem a székely himnusz nem a parlamentbe való.

Várúr 2010.05.16. 14:23:11

@kyncza:
Én ugyan ne m vagyok zsidó, de asszem neked az agyad helyén lévő massza viszket, elég régóta. Ahogy elnézegetlek, számodra nincs segítség.

rugesz 2010.05.16. 14:24:21

nekem meg az jutott eszembe, h az egesz parlamenti banda ugy ahogy van egy vicc. ki nem fossa le, h mi van rajta. tenyleg ez a legnagyobb problema ebben a kibaszott orszagban? ha minden nap batman jelmezben megy be azt is leszarom, ha megdolgozik azert amiert odakerult. de ha mar az elso nap errol szol akkor mi lesz itt kesobb?? ahh, szanalom a kobon.

H Stahl 2010.05.16. 14:25:15

@Mr.Treeger: Nostradamust kellene megkérdezni, mert elég veszélyes prejudikálni akkor, amikor még ott sem ülnek.

A múltat viszont többé-kevésbé ismerjük, tehát azt már tudjuk, hogy kik loptak. Ez most fontosabb, mint a Különvélemény c. filmhez hasonlóan víziók alapján előrehozott ítéletet mondani az el nem követett bűnökért.

Mindenesetre valóban elég veszélyes dolognak tartanám az ország kifosztóit akármilyen csekély hatalommal is pénz közelében hagyni. Főképp úgy, hogy az első körben semmi nem számított, csak a lóvés poszt. Sem az elvek, sem az eddigi nácizás, sem a szavazóik, semmi. Ez elárul valamit.

kyncza 2010.05.16. 14:25:34

@Várúr: gyere, és nézegess meg közelebbről! Talán nem baj ugye, ha nem tetszik, hogy 850,000 választót náciznak le!?!

mehr luft 2010.05.16. 14:28:58

@Tzimisce: Ha nem érted, nem vagy magyar. :(

dunpedro 2010.05.16. 14:31:07

Gratulálok, @kyncza, ízléses és mélyenszántó hozzászólás volt. Na az ilyen "véleményformálás" miatt gáz, hogy a Jobbik a parlamentben lehet. Egyébként nem látom Savanyú Tasziló neve mellett a "zsidó vagyok" táblát. Te mi a lótúró alapján jutottál ehhez az információhoz?

Môžeš mi pomôct'? 2010.05.16. 14:32:44

Én is lávollak E-one. Minden szavad gépzsír, méz, és gulyáskrém - hogy a kevésbé extrém síkosítókat ne is említsem. Van a jobbik infantilizmusának egy bája, de a hörcsögöm Lulu bá' bájosabb.

H Stahl 2010.05.16. 14:34:36

@Tzimisce: 2006-ban nagy havazás miatt Torockón rekedtem barátaimmal és ott ünnepeltük az Új évet. A művelődési házban volt egy nagyon kellemes, népzenés, táncolós, "egész falu együtt ünnepel" típusú Szilveszteri mulatság. Éjfélkor elénekeltük 200-an a Himnuszt, majd a Székely Himnuszt. Hajnal 1-kor a székelyek ismét abbahagyták a mulatozást, nem értettük, mi lesz. Akkor volt az Anyaországban éjfél és mi újra elénekeltük a Himnuszt és a Székely Himnuszt. Ők mindig a Himnusszal kezdik és aztán éneklik a sajátjukat.

Ezért való az Országházba. Mert ők először magyarnak tartják magukat és aztán székelynek, de mi, az alapján, hogy "nem való oda" még magyarnak sem tartjuk őket, csak székelynek. Pedig nekik csak mi vagyunk.

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.16. 14:35:35

előfordul azért, hogy a lázadó ifjú végül a "nagyok" feje fölé nő

Várúr 2010.05.16. 14:36:06

@kyncza:
800akárhányezer választó nem náci. Mittomén, te mi vagy, de zsidózni ép ésszel nem igazán menő. Nem tilos, ízlés dolga... Slota Jankó és egyéb barmok miatt nem vagyok oda a tót politikusokért, de a tátrai juhsajtot és gyártóit hadd szeressem... Szar emberekkel van gondom, ha magyar, ha zsidó, ha tót, nem az eredetével.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.16. 14:37:34

@mehr luft: Ó, már személyeskedünk is?

Egyszerű kérdés, mondd miért kell? A székelyek nem magyarok, és ezt ők állítják magukról. Ők székelyek. Magyarul beszélnek, magyar őseik vannak (ők fordítva gondolják), de nem magyarok. Megismétlem, nagyon szimpatikusak nekem, mert tökösek és harcosok. Nem tagadom meg a székelyeket, mindössze annyit mondok, hogy nem a parlamentbe való a székely himnusz.

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 14:38:13

@H Stahl: A véleményem valóban szubjektív - azt ellenben nem írtam, nem gondoltam, hogy megkérdőjelezhetetlen - ugyan Te miből gondoltad ezt? Én elfogadom, hogy Te ezt az elnöki megnyilvánulást az ő kampányának tekinted. Szerintem ha ez így lenne, ez éppenséggel mellékes.

Ami az előítéleteket illeti, még azt is elfogadom, hogy vannak előítéleteim - bár ha valaki a Levente Mozgalom eszméit újítgatja, ami még hagyján, de a nyilas szimbolikához is vonzódik, de leginkább abból a korból a meghatározó eszméket akarja áthozni - nos az a normális - szerintem - hogy ezzel az alakulattal előítéletes az ember. Én itt úgy mondanám: kritikus.

De beszéljünk a tényekről: ez az alakulat - híven avitt eszméikhez - egy párthadsereget tart fenn, ami azért egy jogállamban nem járja. Szégyene ennek az országnak, hogy ez ellen sem tudtak tenni.

Persze, az alapprobléma - pl. a bűnözés - a lényeg, illetve a megoldása, de nem hiszem, hogy ennek megválaszolására egy zavaros fejű társaság alkalmas, akikről nem lehet eldönteni, hogy újnyilasok vagy csak infantilisek - megrekedtek a 9 éves gyerek - és az Ijfú Gárda szintjén

Várúr 2010.05.16. 14:39:55

@H Stahl:
Voltam vagy harmincszor Erdélyben. Soha nem hallottam székelyektől énekelni az ún "székely himnusz" című 1921-ben, (mellesleg zsidó szövegíró által gányolt) giccses baromságot. Az is valami neoszékely lehetett, amúgy nem érdekel a származása.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.16. 14:40:13

@H Stahl: Köszönöm, ezt korrekt érvnek tekintem. Én úgy tudtam, viszont, hogy azért nem feltétlen tisztelnek minket, lásd előző hsz-em.
Ettől függetlenül nem tartom helyesnek, hogy a PARLAMENTBEN elénekeljük. Ugyanis ha ezen az analógián haladunk, cigány himnuszt is énekelnünk kéne...

soproni1 2010.05.16. 14:40:18

Megint műbalhé. Tomcat-et most pihenteti a Szolgálat , kiváncsi vagyok, mikor jön elő, mint Barta Zsolt !

kyncza 2010.05.16. 14:43:03

@Várúr: valóban nem náci! Kiváncsi lennék, ha valaki tudna nekem mutatni nácit ebben az országban.

Zsidózni nem ép eszű dolog? Nácizni az? Érdekes rám mindjárt kiakadtál, a nácizásra nem!

Várúr 2010.05.16. 14:43:43

@Savanyú Tasziló:
Van két előzménye ennek a gárdának: a munkásőrség és az ún. "ifjú gárda". Komcsik, szélsőjobberek, újnyilasok egykutya: párthadseregről álmodozó, évszám-tévesztő diszlexiás csapat.

H Stahl 2010.05.16. 14:44:35

@Tzimisce: Nem érted a lényeget. Nálunk már eltűntek a törzsi határvonalak, de ahogy a székely nem magyar, úgy én sem, mert jász vagyok. Ez néprajzi kategória, tök más, mint amiről Te beszélsz. Persze, hogy magyarok, csak másik törzs. A csángók szintén.

kyncza 2010.05.16. 14:45:58

@Savanyú Tasziló: ha lesz rendőrség, ki teszi a dolgát, és fel mer lépni a füstösök ellen is, akkor nem lesz Magyar Gárda! Nem viccből jött létre....könnyű neked kényelmes fotelből ugatni...idős, védtelen embereknek meséld, h kire van szüksége az országnak! De mondok jobbat, költözz le egy ilyen faluba, aztán visszatérünk a kérdése!

Várúr 2010.05.16. 14:46:51

@kyncza:
Cimbora. Náci, minimum eszement rasszista az, aki egy embert származása, bőrszíne, stb. alapján ítél el. Ha fogat mosol, utána a habot szádról letörlöd, kendőt helyére teszed, stb. senki se fog nácizni. Huza-Vona, a "salamonozó" tán nem náci, de hogy történelelmtanár létére minimum egy buta előítéletesn fasz, az nem kérdés.

The Great Destroyer 2010.05.16. 14:47:13

Az gáz, hogy székely nemzetiségűként elítélem ezt a boóckodást?
Szerintem szégyen, hogy leszbipornósok/homokosok/futballhuligánok gyülekezete képviseli magyarországon a radikális nemzeti oldalt...

soproni1 2010.05.16. 14:48:13

@Tzimisce:

Meg a Török himnuszt is, mert része voltunk a annak a birodalomnak is.

H Stahl 2010.05.16. 14:49:18

@Várúr: Akkor érdemes elmenned Csíksomlyóra a búcsúba, vagy Tamási Áron megemlékezésre Farkaslakára, vagy bármilyen nemzeti megemlékezésre.

Erre nem tudok mit mondani, csak azt, hogy "aki nem hiszi járjon utána".

Várúr 2010.05.16. 14:50:58

@H Stahl:
Csak barátilag: én anyám révén félig kun vagyok, ha az anya számít, egészen. Csak hát a kunok itt élnek 900 éve... Egy biztos: sokszor voltam a Székelyföldön, de székelynek nem mondhatom magam. Magyarnak, gondolom inkább, mint a jobbikos Staudt,Gaudi, Novák, Sneider, stb. (A félzsidó Morvai néniről nem is szólva).

Várúr 2010.05.16. 14:54:03

@H Stahl:
Négyszer voltam Csiksomlyón, Farkaslakán, Zetelakán, stb. még többször. Egy barom honfitársam épp Zetelakán kezdett székelyhimuszozni. Nézték, kiafene ez a barom? Nekem kellett megmagyarázni, hogy ez egy giccsmagyar nóta 1921-ből.

H Stahl 2010.05.16. 14:54:05

@Tzimisce: Tiszteletben tartom a véleményed és véletlenül se vedd kötözködésnek, de annyira zavar, hogy az Országházat parlamentnek nevezik, ami egy épülettípus. Parlament (nagybetűvel) Londonban van. Csak 1 van belőle.

A cigányhimnusz szerintem más kategória.

Gest anyó férje 2010.05.16. 14:55:28

Ami a posztban van a Jobbikról azt szinte szóról szóra le lehetett volna írni az egykori Fideszről amelyik most "konzervatív keresztény polgári" színben tünteti fel magát. Úgyhogy lassabban az ítéletalkotással

Várúr 2010.05.16. 14:55:49

Még valami. Van történelmi (gyönyörű) magyar Himnusz és Szózat, az országházba ezek valók, nem a neoszékely műdalocska.

nazer 2010.05.16. 14:59:45

ebből az országból elmenni a fletó miatt kellet ( akinek nem tetszik,elmehet...ugye ,emlékszel)
éljen a jobbik.

H Stahl 2010.05.16. 15:00:44

@Várúr: Akkor szelektív a hallásunk, mert ha ez a közelmúltban volt (mondjuk 2001-től), akkor én is ott voltam és én láttam, hallottam, amit Te nem. Kár, hogy ezen vitatkozunk, de manapság már nem új dolog, hogy a "valóság képlékeny".

Várúr 2010.05.16. 15:00:51

@nazer:
Sőt: Éljen az omnibusz tetején!

Várúr 2010.05.16. 15:04:05

@H Stahl:
A te valóságod képlékeny kispajtás.... Felőlem kétségbevonhatod, amit mondok, de székely falvakban időzve (hosszasan, sokszor, 1970akárhány óta) nem ordította ott a "székely himnuszt" senki. Tudtak viszont egy csomó valódi régi székely népdalt és népi imádságot.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:04:24

@Orbán a magyar nép ópiuma!: eltévedtél, nem ez az egyetlen párt, ahol "kényes polgári" ízlésedet zavarhatja a tagok némelyikének magánéleti szeplője.
Valami sajátos oknál fogva ilyesmik eddig nem zavartak senkit, legyen szó callgirl hálózatot üzemeltetőről, vagy homoszexuálisról, házasságtörőről, szeretőjét államköltségen utaztatóról.
Vadásszatok tovább, bár az események kapcsán most kissé lemaradtatok.
Mire sikerült beazonosítani akin most csámcsoghattok, már nem volt tagja a jobbiknak - ellentétben a fentebb felsoroltakkal....
Talán ez is mutatja, kissé több a felelősségérzet benne hunvaldnál, zusinál és hagyónál, hogy a fentebb nem nevesített körökhöz tartozókról ne írjunk. :)

Hungryhorse 2010.05.16. 15:05:52

@Tzimisce: igen.
És?
Valakik, akik ott voltak nem ezt gondolták.
Most mit tegyünk?
Tiltsuk be?

H Stahl 2010.05.16. 15:07:06

@Várúr: Ha kun származású vagy, természetes, hogy nem lehetsz székely. Nem tudom, mit akartál ebből kihozni, de azt hiszem ugyanúgy határozod meg magad, mint én, vagy a székelyek.
Magyar vagyok, ezen belül kun/jász/székely.
Ez így pontos és igenis tessék büszkének lenni rá! (persze kényszeríteni tudok és nem is akarok senkit)

Hungryhorse 2010.05.16. 15:07:39

@Kangörény: a beteg agyadban tomboló vágyaidat családtagjaidra vetítsd ki!

Hungryhorse 2010.05.16. 15:08:43

@Savanyú Tasziló: olvass utána mi van oda hímezve.
Ha megvolt, folytassuk a diskurzust.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:10:33

@Rob67: nyugi.
Lesz itt még fogaknak csikorgatása bőven.
A 4 éves ciklus elején tartunk.
Van idő mindenre.

Fittipaldi 2010.05.16. 15:11:28

@poszt:
"Egy alkalommal valóban éreztem undort a nyitóülés alatt, de az akkor volt, amikor Orbán kvázi közölte, hogy aki nem a Fideszre szavazott, az nem is a nemzet része. "

Ilyesmit meg mikor hallottál?
Csak emiatt most megnéztem a beszédet, még csak hasonló értelmű félmondat sem volt benne.

Szerintem menj el ideggyógyászhoz, valami baj lehet veled, mert pont az ellenkezőjét érted annak, amiről beszélt.

H Stahl 2010.05.16. 15:13:32

@Várúr: Lehetne kevésbé kioktatóan? Én nem támadtam, csak egészen mások az élményeim.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:16:56

@smartdrive: persze.
De győzikét támogatja a teljes médiapatkány-tábor (fizeti is), őket meg gyűlölik, mint ti.
Ezért nagy teljesítmény az, hogy az akaratotok ellenére vagytok kénytelenek velük foglalkozni, heteken át, szünet nélkül.
Ez nekik tiszta nyereség, mert soha sehol nem kapnának ennyi műsoridőt.
Így minden gyűlölködő szó nekik toboroz, mondja azt akár a jogérzékét elveszítő prejudikáló madár (végleges röptét megelőző pár hónappal), vagy kálmánolgacsintalan... :)

Várúr 2010.05.16. 15:17:19

@H Stahl:
Természetesen büszke vagyok rá, tisztelem anyám és kun őseim emlékét (parasztok és vizimolnárok voltak), csomó székely barátom van, továbbá egy európai hírű csángó szobrásznő, egyben a Muzsikás népdalénekese, de ő érdekes módon szabályos kiütést kap a giccses "székely himnusz" nevű förmedvénytől. Viszont csodásan énekli mondjuk a "Hol vagy István király-t".

Hungryhorse 2010.05.16. 15:18:59

@smartdrive: erre most a szadesz-szoci frakciónak és háttérembereinek van esélye a rendőrbagázzsal együtt.
A sort zusi kezdte, követte hunvald és most hagyó is.
A többi később jöhet, még várnod kell rá.
Én is nagyon várom!

Várúr 2010.05.16. 15:19:59

@Várúr:
Amúgy franc akar kioktatni, csak lassan már lilulok a sok száz éves Csíksomlyó és a vérciki "székelykedés" összekeverésétől.

Kalmár 2010.05.16. 15:20:49

Ritka ocsmány poszt.
Undort éreztél??
Remélem magadtól és a férgeidtől.

Azt persze nem hallottad, hogy 3 harmadot képviselnek, igaz?
Persze kis szoci seggnyaló, nem veszed észre, hogy futásban menekül a segg amibe a fejed szorult??

Hagyd abba az írást.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:22:37

@Savanyú Tasziló: nagy coki a szadesznak lett, meg ibolykáéknak.
Utóbbiaknak némi büntieljárás is kinéz most, forrón tálalva.
Kis cokit meg a maszop kapott.
Azóta se álltak fel a cokiból.
Páran meg be lesznek zárva.

Erre gondoltál, igaz?

flippant 2010.05.16. 15:29:27

800 ezer választópolgár és kb. ugyanennyi szimpatizáns nemcsak azért szimpizik a nácifasisztarasszistatömeggyilkoskurvageci Jobbikkal mert infantilis elmebetegek hanem amiatt mert kimondják azt amit az eddigi bábkormányok elsunnyogtak. A mindennapos vidéki cigánybűnözést, az államadósság kezelhetetlenségét, az elmúlt 20 év politikai maffiájának az ámokfutását, a felelősségrevonást 20 évre visszamenőleg, a növekvő magyarellenességet-magyargyűlöletet, stb.

Lehet őket legyerekezni, lealázni és lefasisztázni azonban ha Vitya nem ér el a 4 év alatt látványos javulásokat és elmarad a beígért számonkérés akkor 4 év múlva ezekből a dedósokból kormányzó erő válik.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:29:48

@Tzimisce: ne zuhanj ilyen mélyre. Ne kezdjünk itt vitába azon, hogy a magyarság széles ölelésébe ki magyar és ki nem. Nekem a székely góbé nem kevésbé magyar mint Radnóti.
Ha érted mire gondolok.
Mindkettő magyar a számomra.
És Petrovics is, meg meg Zrínyi is, hogy az aradi vértanúkról és további milliókról ne is szóljak...

Hungryhorse 2010.05.16. 15:32:06

@Tzimisce: senki nem akadályoz(ott) meg ebben.
Csermanek és appel idején is a székely volt tiltva nem a cigány.

H Stahl 2010.05.16. 15:34:08

@Várúr: Szeretem a Muzsikást, bár most Szvorák Kati a kedvencem, csak anyagilag nem engedhetek meg magamnak havi 10 CD-t. Pedig jó lenne. Ha szereted az origi népzenét, ajánlom a Magyarpalatkai bandát, igazi élő, nyers muzsika.

Figyelj, a zenészek is emberek, egyik szeret pl. Bartókot játszani, a másik nem.

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 15:35:55

@Hungryhorse: Milyen hímzést kellene olvasnom? A büntetőeljárásokról pedig az a véleményem, aki bűncselekményt követett el, vagy fennnáll ennek a gyanúja - ahogy írja a törvény - azt állítsák bíróság elé. Ha ez, akkor ezt, ha az, akkor azt. Én nem szortiroznám az elkövetőket, hogy hova tartoznak: ha mdfes szdszes - ezt az aktuális élvezetet nem értem

torró 2010.05.16. 15:35:58

Ezt a drága jó "Magyar"? mentalitást nagyon bírom. Ki magyar és ki nem.Azok akik sokszor meg kérdőjelezik a másik hovatartozását,szerintem nagyon meglepődnének ha kiderülne hogy milyen vér is folyik az ereikben. Ha valaki a történelmünket tüzetesen átnézné,rájönne milyen kevés eredeti magyar lehet itt kis hazánkban. Számtalan esetben kellett újratölteni az országot járványok miatt,vagy különböző idegen megszállók után megcsappant lakosság pótlására.Talán ezért is van ez az örökös széthúzás. Ezért lehet bennünket bedarálni mert nincs összetartó érzés.Jó magyar hozzáállás:minden embernek gazember a szomszédja! Rögtön beszarik valaki a székely himnuszra, vagy ha valaki nem olyan ruhát vesz fel ami neked nem tetszik. Meg lehet fordítani,mert akkor neki is dehonesztáló ha téged farmerban lát.És ilyenkor mi van? Nem kéne már túlhaladni ezen a pitiáner hülyeségeken? Az nem zavart senkit hogy milliárdokat varrtak a nyakatokba adósságként jól fésült nyakkendős úri/?/ emberek? Egymást cseszegetitek ami persze nem vezet sehová, max valamiféle perverzitásra enged következtetni,miszerint ez az egyedüli élvezete a posztolónak. Nem kéne felébredni, felnőni emberek? Elmegy ám ez a rövid élet öcsém mint szellentés egy pillanat alatt! És mire emlékezel vissza?Hogy milyen jókat csesztettük egymást apró szarságokon! Arra is kellene gondolni hogy mit hagysz hátra majd az unokádnak.Igaz téged az sem zavar már majd odalent hogy leköpik e a sírodat vagy nem!Egyszóval, ha nem változunk mi magunk is akkor más se fog változni! Ez ilyen egyszerű!

Hungryhorse 2010.05.16. 15:39:43

@Várúr: nem elítéli. Különbséget tesz köztük: ki a tolvaj, ki nem, ki dolgozik, ki nem.
Ki rabolni jön, ki nem.
Kit fogadna szívesen a házába és kit nem.
Mert tanulásra, tapasztalásra képes EMBER.
Mifelénk volt elég tanulni-, tapasztalni való.
Van aki képes rá, van aki nem.
De aki igen, annak joga van hozzá, és nem te, vagy a társaid fogják meghatározni mit kell gondoljon a tapasztalatairól. Szerencsére.
Vica versa.

Szerintem nácizni kontraproduktív: felmentést ad az elemzés és gondolkodás, tanulás alól és eljelentékteleníti azt a tartalmat, amit eredetileg jelentett.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:42:17

@autodidakta agysebész: mást képviselhetnek, csak a nemzeti oldalt nem?
Egyáltalán képviselhetnek bárkit is?
Komolyan, mi a PC álláspont ezekről a "páriákról"?

freebiker 2010.05.16. 15:43:40

@(NEM)Mindegy: Ahogy Fletó mondta: el lehet húzni, ha nem tetszik.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:45:38

@Várúr:
www.youtube.com/watch?v=V0wl8xdf1YM
gondolom ez hamisítvány szerinted.
Szerintem nem.
Akkor ki hazudott?

Hungryhorse 2010.05.16. 15:48:37

@Várúr: Ok.
igaz ez némileg ízlésterror, de miért ne lépnénk fel az irredentizmus eme mocska ellen ismét, mint appel és csermanek?
Hozzass róla törvényt.
Tiltasd be megint.

freebiker 2010.05.16. 15:49:12

Minden nyavalyás komcsi nyüszít most, mint valami féreg. Előbb kellett volna gondolkodni. Nem a jobbik nem demokratikus, hanem a maszop és társaik, meg követőik.

MI VAN BALLIB GYEREKEK? ELVETTÉK A ZSÍROSBÖDÖNT? Látszik nem szoktatok hozzá hogy hallgass a nevetek. A Mesterházy hogy meglepődött mikor a Schmidt leoltotta. Ezt érdemlitek, meg a börtönt. Tárt karokkal vár titeket a kisebbség akiket úgy védtek.....

BAndus (törölt) 2010.05.16. 15:51:01

Én is pont ezt éreztem, gyerekes, de felnőtt embertől primitív...

dr. médiafigyelőbété 2010.05.16. 15:52:03

Akik itt a Székely himnusz Országgyűlésben való éneklése ellen szólnak - szerintem jogosan -,nos nekik nem a mű minőségével /giccs-nem giccs,stb./ van gondjuk.

freebiker 2010.05.16. 15:54:48

@BAndus: Meg az izraeli kitűző is primitív amit a komcsi haverotok viselt. Undorító csicskák. Azok voltak azok maradnak. A balos értelmiség meg százas nyelvcsapással nyalja a bukottak seggét.

freebiker 2010.05.16. 15:56:23

@korcoló: Szerintem szép gesztus volt.

Hungryhorse 2010.05.16. 15:58:08

@Savanyú Tasziló: A mellényük hátulján található oroszlános hímzésről írtál hülyeségeket.
Ennek olvass utána.
Ha megvan, folytathatjuk.

H Stahl 2010.05.16. 16:13:33

@Hungryhorse: Tudtam én, hogy nem vagyok skizó és minden évben ott vagyok és éneklem a Székely Himnuszt! De lehet, hogy a videót is a Hangok csinálták... :D

EMU 2010.05.16. 16:17:15

Kocsmanáci csőcselék, sötét tuskó csürhe.

H Stahl 2010.05.16. 16:21:53

@EMU: Most aztán világosságot hoztál a sötétségbe!

stars7726 2010.05.16. 16:33:35

@freebiker: hol a jegyünk pali??hol a jegyünk pali??
tudod magyar szurkolók peking...
a másik oldal is ugyanolyan gerinctelen jellemtelen férgekből áll...

somogg (törölt) 2010.05.16. 16:42:36

Most mar biztosan jobb lesz Magyarorszagon magyarnak lenni, szekely himnusz, orszlanos melleny, kettos allampolgarsag meg nemzeti egyseg. Kerdes, hogy jobb lesz-e ott elni, koltsegvetesi hiany, korrupcio, baratok helyzetbe hozasa, nagy eloszto rendszerek reformja, torvenytisztelo torvenyalkotok.

bugajakab2000 2010.05.16. 16:44:49

Vannak fontos dolgok a politikában :
- mellény
- kórházi széf

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 16:47:06

@Hungryhorse: Nem szoktam hülyeségeket írni, egyébként marha egyszerű lenne visszahülyézni - de valahogy méltatlan.. Nem a hímnzésről írtam, ez a mélysége a dolgonak eddig valahogy elkerülte a figyelmemet, - csak bátorkodtam megjegyezni, hogy ez oroszlán-figura egy szcientológus jelképre hajaz - és a legkevésbé sem magyar... Ezek valóban formaságok: a tettek a lényeg. Többek között a vasdorongos verőember és az érte indított "polgárjogi" mpzgalom és egyebek..

gpetersz 2010.05.16. 16:50:24

Pont olyanok mint a FIDESZ 20 évvel ezelőtt... :P

xenuka 2010.05.16. 16:52:33

@Alikam:

És bizony, ez a blog is csak egy zsidó kesergése...

xenuka 2010.05.16. 16:54:43

@Hungryhorse:

appel és csermanek - biztos értik ezt itt?

Hungryhorse 2010.05.16. 17:12:07

@Savanyú Tasziló: azt írtad, hogy a hátukon hímzett oroszlán szcientológus jelkép.
Erre az kértem olvass utána, mert nem az.
Nem tetted meg.
Miért esik nehezedre, hogy tájékozódj valamiben, amit nem tudsz?
Ez van a mellényük hátára hímezve:
www.turania.hu/catalog/product_info.php?cPath=74&products_id=511

pelzo.konyv-e.hu/th-kitek.html

nekem meg az a lényeg, hogy a hazai "liberális" "demokrata" közvélemény tapsikolt ahhoz mai itt 2006 óta történt.
Hozzájuk képest a vasdorongos ember csak a nép egyszerű eszű fia, akit majd bezárunk ha rosszat tett, de szigorúan csak azok után, akik miatt az utcára ment sokadmagával és akik emezek parancsára összeverték őket. Álarcban, jelvény nélkül, hamis tanúvallomásokkal, bűnözőket fedezve.
A mérték és a sorrend.
Ez mindig fontos.

Hungryhorse 2010.05.16. 17:13:04

@xenuka: nem, de akik értik azoknak fontos.
Mondhatni jelzésértékű.

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 17:42:53

@Hungryhorse:
Kedves Hungaryhorse!
Oroszlán ügyben köszönöm a tájékoztatást - hasznos információkat szolgáltattál.
Nem kívánok a rendőrség védelmezője lenne a 2006-os ügyekben - aki bűnt követett el, azt büntessék, akkor is ha rendőr, főrendőr és politikus - de akkor is, ha egy utcai randalírozó. Szerintem egy demokratikusan megválasztott kormány ellen nem lehet erőszakkal fellépni - bármennyire fáj, hogy nem a tieid győztek akkor. Mint ahogy most sem lehet - senkinek. A TV székház ostroma pedig mindkét oldal részéről maga volt a szégyen. Valahogy az a sejtésem, hogy ezt Gyurcsányék "hagyták" hogy így legyen, - tudatosan visszafogták a rendőröket, hogy minél nagyobb legyen a balhé, mint ahogy lett is fosztogatás és hasonló - jól rávilágítva az egész akció "értelmére". Remélem Pintér ilyen helyzetben szétkergeti a csürhét - mint ahogy akkor is kellett volna. Kedvesem, ez a véleményem.
Egyébként mit jelent részedről ez a királyi többes? "akit majd bezárunk ha rosszat tett" Bizzuk tán a bíróságra. Ha igazak a gyanúsítások - ezt az embert nem sok választotta el, hogy politikai indíttatásból embert öljön. Bármi lehet a véleményed és a nézeted - de ez azért egy határvonal - nem de bár?

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.16. 17:43:39

@H Stahl: Ok jogos, a hivatalos neve Országház. A cigány himnusz szerintem nem más kategória, szerintem egyik sem helyes az Országházban. Értem az érveid, csak nem értek vele egyet.
@Hungryhorse: Nem kell betiltani, ahogy az árpádsávot sem. Mindössze a helyén kell kezelni mindkettőt. Rendezvényeken okés a székely himnusz, bár ha igaz az, amit itt többen írtak, akkor inkább gáz énekelni, mint büszkeség. Én egyszer voltam Székelyföldön, de nem emlékszem, hogy énekeltük volna a székely himnuszt.
Az árpád sávos zászló történelmi emlék, csak az a baj vele, mint minden ilyesmivel, hogy olyanok használták fel és éltek vissza a történelmi értékével, akik nagyon nem tettek jót az országnak, sőt népirtást támogattak. Próbáljuk ezeket az értékeket megtartani, ha lehet.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.05.16. 17:49:23

@freebiker: Bár mondják, hogy trollokkal ne vitatkozz, én mégis megpróbálom, hátha átmegy valami.
Tudod, Áder János óta nem volt szokásban a képviselő leoltogatása az elnöki pulpitusról. Úgy látszik, ebben nem változott a Fidesz. Az izreali kitűző szerintem se helyes, maximum ha az illető kettős állampolgár.

Csak azt nem értem miért kell rögtön őrjöngeni. MAjd lesz szépen elszámoltatás, aki lopott bűnhődjön, remélem 4-8 év múlvára leszoknak a politikusok a pofátlan pénzlopásról mindkét oldalon, és elindul valami értelmes is ebben az országban. Bár ahogy sejtem, nem így lesz, lesz most egy jó kis bosszúhadjárat, aztán ennyi, és minden megy tovább, ahogy eddig.

Hungryhorse 2010.05.16. 18:10:49

@Savanyú Tasziló: A többes nem "királyi" hanem társadalmi. Közösségi. Demokratikus.
Mert mindenkinek érdeke, hogy rend legyen.
De csak szépen sorban és okos mérték szerint.
Tudod mi az a Pareto-elv?
Fontos szabály:
hu.wikipedia.org/wiki/Pareto-elv
A Pareto-elv, más néven a 80–20 szabály kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza. Ezért fontos a VALÓBAN lényeges 20% megtalálása és rendezése.
Ez sem nem a jobbik, sem nem a mellény, sem nem a Székely himnusz.
DE ha nem megy, akkor hamarosan a jobbik belép a fontos dolgok körébe, mert a buktorról leváló jobbereknek nincs más választásuk.
Szájkarate helyett cselekvést akarnak.
Mindegy kitől, de cselekvést.
Ezért a jobbiknak mindegy, hogy ki hajtja végre a programját: buktorék vagy majd ők.

Hungryhorse 2010.05.16. 18:16:54

@Tzimisce: nem tilthatod meg senkinek, hogy mit tartson fontosnak, jelképnek és mit gondoljon róla.
Nem is veheted el a jelképeit senkinek, mert talál-teremt helyette másikat.
Ezért azt a beteges szokást (itt kifejezetten nem írom le kik és miért gyakorolják ezt 150 éve), hogy a másik jelképeit, mondáit, mítoszait, hitét, táncát, ruháját, szokásait, ételeit stb. kritizálja, támadja, kigúnyolja ideje lenne abbahagyni.
Pontosabban szép magyar szóval: békében hagyni.
Mert nem vezet sehová a másik folyamatos provokációja, csak békétlenséghez, pusztításhoz.
Most is.

Savanyú Tasziló 2010.05.16. 18:37:39

Jó, legyen, beszéljünk a Jobbikról. Nekem az égadta világon semmi bajom nem lenne a jobbikkal, a cigánybűnözéssel, poltikusbűnözéssel, még a Levente Mozgalommal és a köszönésével sem - ha nem kisérné részükről valamiféle rejtett vonzódás a nyilasokhoz, nácikhoz. Szóval szerintem nem kellett volna belebújni ebbe a gunyába. Persze azért ez több, mint egy stílus-választás: a tettek, az akciózás, a gárdázás, az agresszív szóhasználat mind oda hajaz.

A stílusnál maradva: nem értem, hogy a fiatalok, miért érez vonzódást a nyilas szimbólumok iránt. Miért zendít néha zsidózásra Morvai Krisztina? Annyian vannak itt a zsidók?

Én nem gondolnám, hogy a Jobbik lenne valamiféle élcsapat, mint akinek mindegy, hogy ki hajtja végre a programját.... Aki önmagában jó, és tudja mi a jó másnak. Meg hogy mindenki jobbikos, csak még nem tudja.

Nekem van válaszom ezekre a kérdésekre - hogy miért jött velük elő a nyilas-szimbolika: termett itt néhány ember, akik alapvetően vonzódnak a náci ideológiákhoz, és annak mentén, kicsit szalonképesen, kicsit durvábban ehhez az érzületük kifejezéséhez megtalálták azokat a valós társadalmi problémákat - amelyeket a normális politikai erők elhanyagoltak. És gátlástalanul nekimentek a cigányoknak.

Azért nem vetik le a nyilas gunyát, mert azt szeretik hordani.

Na most a cigánykérdésnek nem gondolnám, hogy csak náci, nyilas stb. megoldása van - attól még ez nem lesz megoldva, hogy a náci ideológia ezt a saját marketingjének tekinti - tényleg nagyon hatékony.

Szerintem.

vonat5 2010.05.16. 19:17:29

Kedves Szerző!

Áruld el nekem légy szíves: ha a Jobbik tényleg annyira jelentéktelen szar mint ahogy azt állítod, akkor Te -mint politikát rég követő, képzett szakavatott-, miért fecsérled "drága" időd a témában posztolni?!

Talán azért, mert pont az írásod az, ami csak egy jelentéktelen szar...

legeslegujabbkor 2010.05.16. 21:43:49

Valamit azért megtudtunk. Létezik egy esztergomi oroszlán őstörténetünk is. Vajon kit szoptatott?
süti beállítások módosítása