Szegény Merkel, szegény Orbán
2010.12.27. 11:06
Orbán Viktor alacsony, aminek Magyarország hasznát vehetné: ha valaki, hát ő megtanulhatta volna áltsuliban, hogy nagyobba belekötni más támogatása nélkül öngyilkos hülyeség. Mégis úgy tűnik, nem maradtak emlékei gyerekkorából.
Európa hülyegyereke lettünk. A szánnivaló, sajnálatra méltó, de azért kellőképp undorító vidéki ország, aminek a jelenlétét puszta jófejségből eltűri a többi nyugati állam, de megszagolni azért ne kelljen. A távoli, érthetetlen, viszolygással figyelt Balkán. Köszönjük az illetékeseknek.
Akiknek viszont, úgy néz ki legalábbis, mindez idáig nem tűnt fel. Itt gyönyörűszépen meg lett magyarázva, hogy a külföldi hírügynökségek tévednek, hogy szegény Merkelt megvezették, és amikor a félrefordítás sem működik, akkor marad a végső érv: hogy a magyar baloldal uszította rá a nyugati médiát az ártatlan, szűzies tisztaságú kormányunkra.
És nem? Tényleg nem vették észre, hogy nem a magyar ellenzék ordibál, hanem ők maguk csináltak hülyét az egész országból? Mi vagyunk az új Románia, és a kormány még büszke is erre. Ennyire ne működne az önkontroll? Rendben, hogy a Fideszből hosszú évek munkájával kiiktattak minden lehetséges belső kritikai hangot, de vajon amikor Orbán leszegénymerkelezi a kancellárasszonyt, akkor tényleg nem gondol bele, hogy szegény Merkel mekkora pofont képes adni neki, ha megharagszik? Szijjártót már megalázták Németországból, és nincs még vége a történetnek.
Csak azt már közösen fogjuk megszívni.
· 3 trackback 306 komment
Címkék: politika fidesz magyarország merkel németország orbán viktor médiatörvény
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Szegény Merkel, szegény Orbán 2010.12.27. 21:02:35
Trackback: Médiával támad a liberál-imperialista nagytőke 2010.12.27. 12:19:34
Trackback: Kormányzati előjáték 2010.12.27. 12:08:58
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
blokkos 2010.12.27. 11:53:12
Ha olvassa, vagy olvastatja ezt a blogot- nem ártana, sokat tanulhatna belóle - kérem, üsse fel az értelmező szótárt az ALÁZAT szónál.
Tanulmányozza, és a népfelség okánál fogva alkalmazza az ott olvasottakat.
Nem vitatjuk a 2/3-ot, de a nagyképűségre biztosan nem adtunk felhtalmazást. Ezt a gyerekszobában - ha volt - kellett volna hagyni. Vagy Oxfordban ezt tanították? Kétlem. Ismétlem: alázat, mert Ön a népet szolgálja és nem a nép Önt!
Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.27. 11:56:39
Orbán nem mer engedni a mellényből, de fog, mert muszáj lesz.
iovianus 2010.12.27. 12:07:00
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.12.27. 12:23:43
Nem tudom, hogy mi járhat orbán fejében, amikor ilyen adok-kapokba megy bele, amiből egyértelműen nem tud jól kijönni... Az a baj, hogy a pofon, amit az ajrópai országok adnak, a mi arcunkon csattan, nem a fidesz-kdnp hamvas orcáján.
Ceterum censeo: rohadjanak meg.
puffatag 2010.12.27. 12:29:21
ez neked rendben? pl. a maszopban vereség után és máskor is (pl. Gyurcsány) vezetőt váltanak. a mi kis führerünk 1993-ban leszámolt a belső ellenzékkel. azóta csak a talpnyalói kerülnek pozicióba. ezenkívül a gazdasági bűncselekményeik is összetartják őket. Polt pot péter örökös legfőbb ügyésszel az élen
blokkos 2010.12.27. 12:31:51
"Alacsony, a normális szint alatt lévő" illetve: "szelíd, kedvesen engedelmes, alázatos"
Az alacsony alatt nem az illető testmagassága értendő, hanem az, hogy nem akar kiemelkedni, fölémagasodni másoknak. Azt a hozzáállást tükrözi, ami a normális szint alatt marad, azaz, nincs olyan ambíciója, hogy a többiek fölé magasztalja magát. Szelíd és engedelmes marad.
Ezeket a tulajdonságokat érdemes magunkra ölteni úgy, mint egy ruhát. Ennek a "ruhának" mindenképp olyannak kell lennie, amit látnak az emberek, és megkülönbözteti azt, aki hordja. Ha már, az ókornál tartunk, talán a rabszolgák kötényével lehetne párhuzamba állítani, ezt a "mindenki által látható ruhát". A rabszolgáknak egyedi viseletük volt azért, hogy a ruházatuk alapján is fel lehessen ismerni őket.
Az alázat is olyan, mint a szolgák köténye; jellegzetes öltözet, ami elárulja viselőjéről, hogy szolgálni, és nem uralkodni akar.
2010.12.27. 12:35:34
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 12:36:40
"Ön a népet szolgálja és nem a nép Önt!"
Jaj, de szép gondolat! :) Utópiában (tudod, a sarki kocsma) még működne is... DE ÉLETSZERŰTLEN! Kéretik tudomásul venni!
Lehet hőbörögni... még egy kis ideig...
Pedig a népfelség elvét másolják: most tartunk 1948-49-ben... Lassacskán jönnek a koncepciós perek..., eltűnnek majd emberek... a hőbörgők legelőbbb...
Sajnos, a 2/3 alatti 4 évben mindent és mindenkit elintéznek majd. Leveri rajtunk az elmúlt 8 évének viszontagságait: gondolj bele, már rég a király nélküli királyság teljhatalmú kormányzója lehetne, ha a NÉP (az a mocsok) meg nem akadályozta volna eddig. Ezt most le kell verni a népen!
Mert a kisemberek ilyenek...
eccerüvagyok 2010.12.27. 12:46:29
Ezen a szinten már nemigen lehet/kell vezérelni senkit. Megy az magától is... sajnos. A baj csak az, hogy ezt is mi fizetjük meg. Akkor meg majd törölgethetjük a szemünket, hogy nem ezt akartuk.
Etniez 2010.12.27. 12:46:31
Én a Fideszre szavaztam, de nem erre. Gerjedjenek csak, mert ez felháborító. Nem diktatúrát akarok, köszi.
Jenyei 2010.12.27. 12:48:29
puffatag 2010.12.27. 12:50:36
olduser 2010.12.27. 12:51:29
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 13:00:39
A kettő nem zárja ki egymást, és az is lehet, hogy direkt piszkálja az agyakat...
gézukácska 2010.12.27. 13:01:12
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 13:03:09
Sokan (túl sokan) szavaztak rájuk (mondjuk, én NEM), és most sokan megtanulhatnák, hogy neki(k) sem szabad hinni, ahogy egyetlen politikusnak sem!
A gond csak az, hogy nem fognak tanulni belőle, még nem...
olduser 2010.12.27. 13:15:32
gézukácska 2010.12.27. 13:18:13
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 13:22:33
olduser 2010.12.27. 13:23:10
dedalon74 2010.12.27. 13:29:49
Ebből tudom, hogy jó az út.
Ami egy kicsit is árthat ennek az érdekközösségnek, belső békével tölt el.
És, ha beteljesül az a lázálom, amit itt víziónál jópár libbant, hogy itt diktatúra épül, én szeretnék a végrehajtó szervezet első sorában lenni.
20 évet vettek el az életemből.(tudom volt benne 4 év jobboldali kormányzás, aminek eredményeit sikeresen
lerombolták).
olduser 2010.12.27. 13:36:44
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 13:39:29
Csak egy apró pontosítás: '90 és '94 között is jobboldali kormányzás (antali + egy kis egyéb) volt, így az elmúlt 20 évből 8 volt jobbos... az már majdnem a fele! :(
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 13:43:23
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 13:44:40
nemecsek ernő áruló 2010.12.27. 13:44:46
Mi történhetett azokkal a NBH az jelentésekkel, amiket Orbán Viktor a '89-es külföldi ösztöndíja fejében kellett, hogy írjon?
Miért az egyik legkeményvonalasabb kommunista felel az állítólag "kommunizmust temető" alkotmányért?
Neked nem hiányzik a válasz?
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 13:45:13
Alvarez 2010.12.27. 13:45:40
asola 2010.12.27. 13:46:30
Azért ne legyél majd annyira lelkes a végrehajtásban. Tudod, a legtöbb nácit is kivégezték Nürnberg után.
Másrészt pedig nagyon szánalmas a nyáladzásod a 20 év elvett életedről. Először is az Antal kormány is jobbos volt ha nem tűnt volna fel. Erdemény: tönkretett gazdaság, szétvert TSZ-ek...stb.
A 98-02 közötti Fidesz kormányzás eredményeit nem kellett visszacsinálni, mert nem volt mit visszacsinálni. SEMMI DE SEMMI ÉRDEMLEGESET nem csináltak 4 év alatt. Kicsit kedveztek a "polgári" rétegnek, reform és átalakítás pedig nuku/nada/zéró. Ha lenne bármi lövésed a dolgokról, akkor tudnád ezt.
Azaz az általad siratott 20 évből 8-at (majdnem a felét) a saját imádottjaid kúrták tönkre, te szerencsétlen.
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 13:46:30
global001 2010.12.27. 13:47:54
"A Fideszeseknek az a legnagyobb baja -ami egyszer a vesztüket fogja okozni- hogy nem csak minden honfitársukat, de az egész világot hülyének nézik és ugyanakkor túlértékelik saját "zsenialitásukat".Másrészt saját magukból indulnak ki. amikor olyan zagyva magyarázatokat találnak ki a híveik etetésére (még mosr is) hogy az egész világ sajtóját és politikusait a
padlón fekvő MSZP tudja befolyásolni."
Viktorék mindaddig reménykedhetnek, amíg lesznek birkák, akik elhiszik, hogy ez az egész a szocik műve.
...és amíg vannak idióták, akik inkább kommunistáznak, ahelyett, hogy gondolkodnának.
...és akik képesek Szíjjártó Pétert röhögés nélkül végighallgatni.
2010.12.27. 13:53:50
MA 2010.12.27. 13:54:52
Nem túlzás ez egy kicsit? Vagy nektek azt is lehet?
sárkányfő 2010.12.27. 13:55:44
:)
ezek szerint amikor az egész világ Venezuela kapcsán a diktátor Chavezről ír, és még a jobbos magyar sajtó is így tesz, akkor azt a venezuelai ellenzék hatására írja? :)
aranyos :) bár a paranoia egy mérték után már nagyon káros az egészségre...
az gondolom fel merül a haverjaidban hogy tényleg baj lehet a törvénnyel.
olduser 2010.12.27. 14:01:24
bebe tv 2010.12.27. 14:02:43
sárkányfő 2010.12.27. 14:03:14
dedalon74 2010.12.27. 14:04:49
Ezért is van szükség a"gondolatrendőrségre". :)
Antall pedig csak asszisztált a privatizációhoz, ahol is hogy-hogy nem az átkost kiszolgáló nomenklatúra lett kistafírungozva(ez mitől jobboldali tett?). plusz felszínre bukkant a Dávid-Herényi féle bábmdf....
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:05:29
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 14:08:35
2010.12.27. 14:12:06
S nem igazán értem, a Fidesz első kormányát követő mSZP-s rezsimek milyen vívmányokat romboltak le, mert nem voltak maradandó alkotások. Persze sajnos nem voltak ilyenek az MSZP-nek sem, de most az a legnagyobb baj, hogy a jelenlegi kormányunk fél év alatt olyan "nagy dolgokat" tett, amire sajnos már sokáig emlékeznek majd, és egyre többen emlegetik. Elég ha a csak devizahitelesek millióira gondolunk, akik egy egy Fidesz "szakpolitikusi" megszólalás után azonnal 1-5 ezer forinttal többet fizettek törlesztőrészletként, vagy azokra, akik most milliós nyugdíjmegtakarításokat buknak, amikor a Fidesz lenyúlja a magánnyugdíjpénztárakat.
Szóval, bár nagyon nagy szégyen lenne Magyarországnak (de szerintem nem nekünk, az egyszerű polgároknk, hanem Orbán és bandájának), de igen időszerű lenne, ha felkent kormányunk kapna egy büdös nagy nemzetközi pofont! Talán akkor helyrebillenne az a testmagassághoz méretezett értelme is!
Mert anélkül szerintem egyre okosabbnak gondolja magát. Pedig...
bebe tv 2010.12.27. 14:12:42
Milyen törvények azok, amelyek egyetlen egy ember kénye kedve szerint csűrhetők csavarhatók. Látod ez a nagy baj vele.
A világ összes btk.-jában pl. pontosan definiálva van, hogy mi számít mondjuk lopásnak.Mai hír, hogy Hodorovszkijt olyannal vádolta meg a moszkvai bíróság,
hogy saját magától lopott. Ez a nagy ciki.
bebe tv 2010.12.27. 14:16:35
Nálad nincs erre szükség, mert ahogy látom nincsenek önálló gondolataid. A semmit pedig még a gondolatrendőrség-
nek is lehetetlen feladat kifürkészni.
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 14:17:27
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:17:32
1. Ha születésedre, akkor már 16 és 20 között leledztél, amikor Antal urat játszott és nagyvonalúan átvállalta a komcsi államadósságot (pedig más exkom országok nem vállalták át). Tény, hogy sok kárt okozott, de jobbos volt. Már elég voltál akkor, hogy ezt felfogd, DE HOL VOLTAK AKKOR MÉG IBOLYKÁÉK? Ibi, valószínűleg, még sokkal alantasabb farkakat szorongatott...
2. Ha a gyógyszereid napi számát jelenti, akkor vegyél be gyorsan 1-2-t, mert kezd múlni a hatásuk!
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:19:19
és még csak most a Szilveszter... :D
ben2 2010.12.27. 14:19:54
Szlovákia például elfogadott egy durván rasszista nyelvtörvényt és kitiltotta a magyar köztársasági elnököt szlovákiából.
Mi volt erre a fejlett, európai értékeket oly gondosan óvó nyugat reakciója?
"Semmi közünk hozzá".
Na hát kb. ennyire kell komolyan venni az EU aggódását.
Most, hogy a magyar ballib értelmiség a nyugati elvbarátian keresztül visít, bezzeg persze veszélybe került európa.
És mit tudnak tenni a magyar médiatörvény ellen?
Semmit, ahogy a szlovák nyelvtörtvény ellen sem.
Az egész EU bővítés legnagyobb hazugsága az volt, hogy itt nekünk van szükségünk az EU-ra, holott pont fordított a helyzet.
Bezony, a bővítés első sorban a régi EU tagállamok érdekében történt, nem a miénkben.
Az EU tagállamok nem akarták, hogy a náluk bevezetett, de rendkívül költséges civilizációs vívmányok, mint pl. környezetvédelem, munkavállalói jogok, stb. gazdasági hátrányt jelentsenek a számukra az olcsó, könnyen kizsákmányolható keleti munkaerővel szemben.
Ha egy ország nem költ a környezetvédelemre, ha napi 14 órában robotoltathatja a munkavállalókat szotyiért, akkor az olcsóbban termel, ergo a nyugateurópai gazdasági termelés keletre települ. Na ezt megakadályozandó bővítették az EU-t, ránk erőltetve a civilizációs normákat. Tegyük hozzá, hogy ennek egyszerű állampolgárként örülnünk illene, mert megspóroltak nekünk 2-300 év felesleges vircsaftot.
Az EU-t azonban gazdasági érdekek hajtják és rohadtul nem érdekli őket a magyar médiaértelmiség sanyarú helyzete.
Megy majd az ejnye-bejnye egy ideig, aztán belátják, hogy ha Orbánék nem akarják, akkor nem fog változni a médiatörvény és szépen úgy folytatódik minden, mint ha mi sem történt volna.
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 14:20:39
A képlet tökéletesen ugyanaz.
Putyin Hodorkovszkij meghurcolásával megmutatja, hogy bármit megtehet és meg is teszi. Orbán a médiatörvénnyel (többek között) megmutatja, hogy bármit megtehet és meg is teszi. Csak ez a szerencsétlen hülye azt nem veszi észre, hogy Magyarország nagyon nem egy súlycsoport Oroszországgal. Mert Putyin megteheti azt is akár, hogy elegánsan, nagy ívben szarik a nemzetközi közvéleményre. Orbán nem teheti meg, de van olyan barom, hogy mégis megteszi.
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:20:41
Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.27. 14:21:01
AnnaKarenina 2010.12.27. 14:22:01
dedalon74 2010.12.27. 14:22:33
www.davidibolya.hu/
Gyógyszert csak a gyomromra szedek, ami Bokros alatt ment tönkre.
dedalon74 2010.12.27. 14:24:59
Egy kis trollkodásért még nem kell debilnek nézni.
ex civistroll(ha mond ez neked bármit is)
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:27:44
ben2 2010.12.27. 14:27:45
"Elég ha a csak devizahitelesek millióira gondolunk, akik egy egy Fidesz "szakpolitikusi" megszólalás után azonnal 1-5 ezer forinttal többet fizettek törlesztőrészletként, vagy azokra, akik most milliós nyugdíjmegtakarításokat buknak, amikor a Fidesz lenyúlja a magánnyugdíjpénztárakat."
1. Mikor volt a legmagasabb a forint-euró árfolyam? Kapaszkodj meg, Gyurcsány Ferenc idejében.
2. Nem unjátok még a hazudozást a nem létező milliókról? A magánnyugdíjpénztárak nagy többsége árfolyamveszteséget termelt, az egész rendszer évente többszázmilliárddal növelte az államadósságot, arról nem is beszélve, hogy a magánnyugdíjszámlákon tárolt pénzek soha sem voltak az emberek birtokában. De még ehhez képest is, akinek volt reálhozama, az felveheti készpénzben. Azaz jó lenne, ha valós példákkal illusztrálnád, hogy ki és hol bukik milliós megtakarításokat.
csoko20 2010.12.27. 14:28:01
nem várt fordulat 2010.12.27. 14:30:58
annyit még hozzátennék, hogy mind az eu-s tagságunk, mind pedig a nato tagságunk kizárólag a földrajzi elhelyezkedésünknek köszönhetjük.
velünk simán csak elhitették, hogy ti milyen szorgalmasak és ügyesek vagytok, ha sokat ügyködtök akkor nagy kegyesen befogadunk titeket. figyeld meg, lesz még EU tag törökország is.
Borenbukk 2010.12.27. 14:31:42
SzaGyu 2010.12.27. 14:33:30
"A jövő hónapban több európai uniós tagállam is sajnálhatja, hogy egymást váltják a tagországok az uniós elnökségben, a vezetést ugyanis Magyarország veszi át. Magyarország populista és hataloméhes kormánya épp most fogadott el egy olyan médiatörvényt, amely jobban illik egy autoriter rendszerhez, mint egy nyugati demokráciához" - írja a Washington Post című tekintélyes amerikai napilap vasárnapi szerkesztőségi vezércikkében, amely "Magyarország putyinizálódása" címmel jelent meg.
"Eközben Orbán Viktor két olyan médiajogszabályt elfogadását is levezényelte, amelyek Oroszországhoz és Fehéroroszországhoz teszik hasonlatossá Magyarországot a sajtószabadság területén"
"Ez rossz megközelítés" - írja ez utóbbi megoldásról a cikk szerzője, aki szerint Európa nem engedheti meg magának, hogy egy tagállamának kormánya következmények nélkül sértsen alapvető szabadságjogokat. Magyarország májusban EU-csúcsot rendez Budapesten, amelyen az amerikai külügyminiszter, Hillary Clinton is részt vesz majd - emlékeztet a lap, amely szerint Orbánt itt választás elé kell állítani: "vagy felhagy a hatalom koncentrálásával, vagy pedig elviseli azt a megaláztatást, hogy az Európai Unió és az Egyesült Államok bojkottálja a csúcsértekezletet".
Éljen Orbán és bandája! -Indiában
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:34:01
Most nagyobb a megszorítás (és még csak most fogjuk érezni majd), mint Bokros idejében... AGGÓDOM AZ EGÉSZSÉGED MIATT!!! Remélem, nem kell majd még több pirulát szedned!
Nem mondtam, hogy Ibike nem volt ott a tűz közelében, de 90-94 között nem volt irányítója sem a kormánynak, sem a pártjának. Valószínűleg, még csak megalapozta a későbbi karrierjét...
nem várt fordulat 2010.12.27. 14:35:16
nekem szerencsére nincs, neked van autód?
majd amikor 400 Ft lesz egy liter, de az újságban az lesz megírva, ez mennyire jó nekünk, akkor mantrázd: gyurcsány takarodj.
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:37:17
LucyBp (törölt) 2010.12.27. 14:38:00
AnnaKarenina 2010.12.27. 14:42:33
SzaGyu 2010.12.27. 14:43:09
Na ben2! Biztonságban vagy Te is.
Téged sem rabolnak el az eszed miatt!
Voltál már okosabb is?
nem várt fordulat 2010.12.27. 14:43:41
index.hu/gazdasag/magyar/2010/12/27/sem_nyugdij-_sem_oktatasi_reformot_nem_tervez_a_kormany/
Bilux67 2010.12.27. 14:45:21
dedalon74 csak IP-címeket gyűjt.
gramercy 2010.12.27. 14:45:26
a pofonokat nem orban fogja kapni, hanem mi:
negymadar.blog.hu/2010/07/26/manoken_piss_nyugati_szeljaras
is 2010.12.27. 14:45:47
AnnaKarenina 2010.12.27. 14:46:26
Biztos, hogy kellünk Európának, mint piac, mint ahogy fordítva is igaz. És hogy tárgyalások előzték meg a csatlakozásunkat, ahol pl. a politikusainkon múlt egy jó rész, hogyan sikerült. Említeném neked pl. a Fidesz-kormány által tárgyalt mezőgazdasági fejezetet.
Netuddki. 2010.12.27. 14:46:47
Hát, most majd sokan rájönnek, hogy hinni a templomban kell...
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:47:47
Tudod, félek én attól, hogy nagyon sokáig a 2010-es választások voltak az utolsó szabad választások...
Netuddki. 2010.12.27. 14:51:32
Barom! Ami árt az ország felének, az ártani fog neked is. Együtt sírunk, együtt nevetünk...
"És, ha beteljesül az a lázálom, amit itt víziónál jópár libbant, hogy itt diktatúra épül, én szeretnék a végrehajtó szervezet első sorában lenni."
Akkor a falnál is majd az első sorban leszel, ha a forradalom... ;)
"20 évet vettek el az életemből.(tudom volt benne 4 év jobboldali kormányzás, aminek eredményeit sikeresen
lerombolták)."
orbán legnagyobb eredménye az ország megosztása. Hát légy rá büszke hülyegyerek!
dedalon74 2010.12.27. 14:52:32
Én bevallottam, hogy kicsit trollkodok, de csak, hogy felpörögjön a beszélgetés.
Néhány erősebb megjegyzésen kívül mást nem kérhetsz rajtam számon.
Soha, semmikor nem kerestem rá senki IP-jére, ezt kikérem magamnak!
Szidhatsz, lenézhetsz, de hazug dolgokkal ne vádolj!
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:52:42
tintamin 2010.12.27. 14:52:46
Szerintem meg igaza van, egy "legendának" legyen önbizalma. Mr. Legend.
Csak ez a legenda nehogy csak négy évig éljen..
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:56:13
Betelgeuse-2 2010.12.27. 14:56:59
Amit a magánnyugdíjpénztárakról írsz, az maga a tökéletes mellébeszélés, csúsztatás. Én nem voltam rest, kiszámoltam a hozamomat az eltelt 12 évben, mert (minden ellenkező híresztelés dacára) minden évben megkaptam a pontos kimutatást az állásról. A hozamom 6,6% / év. Tudom, nem sok, lehetne persze több. De nem nulla. Továbbá: a magánnyugdíjpénztároakról szóló törvény szerint a számlán lévő pénz a tag tulajdona. A TULAJDONA.
Amúgy meg összevissza hazudozott mindeki a Fidesz részéről a pénztárak kapcsán. Eltőzsdézik? Válasz: szigorú PSZÁF előírások voltak-vannak arról, hány %-ot KELL részvéyekben tartni. Érted: KELL! Aztán: Drágán működnek? Váasz: szigorú PSZÁF és törtévnyi előríárs van arra, hogy mi lehet a maximális % az éves befizetett díj %-ában, amit működési költségre lehet fordítani. Szóval: ha nagyon védeni akarták volna a pénzünket, akkor elég lett volna csak a törvényt módosítani, hogy 2011-től nem évi 45,%, hanem csak max. évi 2% fordítható költgésekre stb stb. Aztán: Orbán azt nyilatkozta, hogy a pénztárak bekebelezésének EGYETLEN oka volt, az államadósság (Facebook nyilatkozat). Ha ez igaz, akkor Selmeczi Szenátor Gabriella hazudott, amikor veszteségről, eltőzsdézésről, megvédésről dumált. De ami a legszebb: rá 3 napra Selmeczi az Este c. műsorban, amikor nekiszegezték Orbán facebookos nyilatkozatát: hát igen, de mégiscsak eltőzsdézték és negatív hozamot csináltak. Szóval: Orbán überelte Selmeczit, rá 3 napra meg Selmeczi überelte Orbánt. Katasztrófa.
Bilux67 2010.12.27. 14:57:54
"És mit kezdenék vele?"
Na ne röhögtess!
Kérdezd meg a szomszéd asztalnál a kollégádat akivel ugyanattól a cégtől kapjátok a fizetéseteket!
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 14:59:22
dedalon74 2010.12.27. 14:59:40
IGNORE ON
Nem tudom, nem is érdekel! 2010.12.27. 15:00:01
csárli hárper 2010.12.27. 15:01:22
Hát kérem szépen ez zseniális!
De nem is érti hogy miről van szó.....
Bilux67 2010.12.27. 15:01:43
Jaj, kényes helyre nyúltam.
dedalon74 2010.12.27. 15:03:23
2010.12.27. 15:03:54
No.2. Ha veszteséget termeltek, akkor most milyen reálhozamot akarnak kifizetni azoknak, akik visszalépnek a tolvajrendszerbe? Ismerem a saját egyenlegemet, és az nem azt mutatja, hogy ellopták volna a befizetéseket, ellenben nem látom át, az államnak való befizetéseim hova tűnnek. Egy becsült hozammal meg tudom saccolni, kb. milyen nyugdíjat kaphatok a magánpénztárból, de mit kaphatok majd 20 év múlva az államtól? Ezt még Viktor sem tudná megmondani, pedig ugye ő nagyon "okos"?
Szóval, ideje lenne, ha Viktor is elmondaná egy felcsúti beszédben: "hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal..."
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 15:05:18
Egyetértek! :)
De bevezették... így szopunk... megint! Ezért egyszer ebben a gennyes életben jó volna már a fäsz jó végén állni! :)
Selmeczi Gabika már megszo(p)khatta (a szopóráncok már körbeérnek a szája körül, észrevetted?), de én nem szeretném! Nagyon nem!
Dinsdale Piranha 2010.12.27. 15:07:05
mortadella 2010.12.27. 15:07:11
A magyar nyelvtan szabályait nem tartják be.
Netuddki. 2010.12.27. 15:07:11
Addig ugrálnak ezek a határon túli magyarok, a végén még nem kapnak szavazati jogot... ;)
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 15:09:24
Netuddki. 2010.12.27. 15:10:53
Csak egyet nem értek. Ezzel most minket akartak sértegetni vagy Putyint? XD
Netuddki. 2010.12.27. 15:13:18
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 15:13:44
Az Új Szó véletlenül nem köthető a Bugár Béla-féle Híd-Most párthoz, akiket olyan bunkó és ostoba módon negligál a mi kiváló kormányunk? Mert akkor rém egyszerű a magyarázat, kit érdekel, hogy egy "nem eléggé magyar" párthoz kötődő lap mit mond.
Meg hát különben is TGM és Gyurcsány telefonált oda nekik is.
túrós_rudi 2010.12.27. 15:14:51
..."ezt a habverést bizony gerjesztik, itthonról vezérelve külföldi média- és pártkapcsolatokon keresztül..."
Aki vezényli az a vezénylő tábornok, aki csak agresszív konfrontációs környezetben tud élni, mert ezt hozta magával otthonról, ahol szíjjal verte párttitkár apu.
ügyfélszolgálatos 2010.12.27. 15:16:48
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 15:18:13
Bunuel 2010.12.27. 15:18:42
Legalább tájékozódj mielőtt leírod a hülyeségeket
www.arfolyamkereso.com/?currency=CHF&all=1&start_date=2002-10-28&end_date=2010-12-27#graph
csak, hogy lásd mikor volt ilyen sok a CHF árfolyam.
egy dolog leírni vakon amit kiadnak neked, de ne égesd magad, nézzzz utána.
A magánnyugdíj megállapításodra már semmit nem mondok, mert köszönő viszonyban sincs a valósággal :)
ügyfélszolgálatos 2010.12.27. 15:19:17
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.12.27. 15:19:23
2010.12.27. 15:20:37
mikénehavóna 2010.12.27. 15:22:11
www.osce.org/documents/rfm/2010/09/45942_en.pdfOrganization for Security and Co-operation in Europe
Office of the Representative on Freedom of the Media
ANALYSIS AND ASSESSMENT OF A PACKAGE OF HUNGARIAN LEGISLATION AND DRAFT LEGISLATION ON MEDIA AND TELECOMMUNICATIONS
The results can be assessed as (i) on the one had instituting a system for media content regulation (including Internet- and ICT-delivered media content) going in its sweep and
reach beyond almost anything attempted in democratic countries and beyond the limits of what is accepted in the international debate as an appropriate and justified approach to regulating new communication services, and (ii) on the other, as introducing – often in
disregard or violation of the needs of a democratic system of social communication and of the letter and spirit of international standards - stricter regulation, more pervasive controls and limitations on freedom of expression.
dedalon74 2010.12.27. 15:25:16
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 15:27:32
Bunuel 2010.12.27. 15:29:45
gondolod, hogy érti miről írnak angolul?:)
ez nem dakota vicc, kicsit nehezebb érteni
mikénehavóna 2010.12.27. 15:30:56
1. A felelős szerkesztők szabadságának korlátozása
2. A közszolgálati hírszerkesztés koncentrálása
3. A Médiahatóság egyszerre rendeletalkotó, jogértelmező és büntető hatalom
4. A Médiatanács tagjai bármilyen törvény által védett információba betekinthetnek
5. Az információs források felfedésének kötelezettsége
6. Az oknyomozó újságírás ellehetlenítése
7. Méltánytalanul súlyos pénzbüntetések
8. Szabálysértésért elítélt médium 5 évig nem pályázhat frekvenciára
túrós_rudi 2010.12.27. 15:32:38
Én az engedélyed nélkül is simán csak lenézlek !
bebe tv 2010.12.27. 15:34:39
Minden jel arra mutat, hogy hosszú távra rendezkednek be. Ezért sem meri senki belülről bírálni, mert akkor kiesett a pixisből, és vége a gondtalan életnek.Az egész bohóckodás kísértetiesen hasonlít
a kádári idők politikai vonalvezetésére.
Vajon mi másért kellett minden egyes háromig számolni tudó káderüket pozícióba juttatni. Már csak azt várom, hogy a polgármestereket mikortól fogják ők kinevezni, mint régen a tanácselnö-
köket. A vezérkaruk már óvodás korában
bigott komcsi lehetett, mert européer agyában ilyen nem születik meg. Még a logikájuk is ugyanarra a srófra jár.
Az menjen a nyugdíjintézetbe nyilatkozni aki maradni akar az Mnyp-nél.Mivel fostak, hogy a többség maradni akar, kitalálták a retorziót arra a 24%-ra ami utánad az államhoz fut be. Át is nevezték sebtiben adónak.
Érted a logikát? A te béred után vonják le, de ha nem hasalsz be nekik akkor eztán a 24% után nem jár nyugdíj.
Olyan mintha nekem kéne nyilatkoznom az összes többi biztosítónál, hogy bocsi de maradni akarok az eddiginél.
csoko20 2010.12.27. 15:36:59
/A 2/3-ból hányan olvasták el vajon?!/
Akkor az "egyet nem értéshez" miért kelljen elolvasni? :)
Ha alap tájékozódás nélkül meg lehet szavazni valamit, akkor bírálni is lehet.
kubatov_kommunista 2010.12.27. 15:37:09
Szerintem azért ott több kultúrember van mint idehaza és nem az állampolgárokon akarnak erőszakot elkövetni.
egyébként szerintem Orbán politikai és diplomácia tevékenységére egyfajta fogadást kellene kötni.
Hányszor sért meg egy héten, hány kormányfőt és hány diplomáciai szabályt rúg fel, ilyesmi.
Mondjuk 1000x-es pénzt fizetne ha Orbán gumicsizmában, fülig szarosan és vasvillával a kezében szólalna meg az EU parlamentbe.
(Lehetni biztos lehet csak nem szokás... ...ki érti miért?!)
Dinsdale Piranha 2010.12.27. 15:37:46
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.12.27. 15:39:18
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.12.27. 15:39:47
Orbán foci újságot olvas a munkahelyén a Parlamentben.
Ennek az alaknak mindent lehet?
A vízfejű Szíjj ártónak hány bőr van a pofáján?
Magyarország mi lett veled?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.12.27. 15:41:13
És még többet előtte.
Lásd pl Hosszú Kések iccakája...
Bilux67 2010.12.27. 15:44:13
"Szidhatsz, lenézhetsz"
Nem szidlak, nem nézlek le és nagyjából leszarom ha ignorálsz.
Mindezek helyett gyűlöllek, téged és a kollégáidat, akik megrendelésre szarjátok össze az összes blogot.
Itt a blogokon már régen nem lehet eszmét cserélni vagy egy jót vitatkozni, mert a brigádod tagjai az előre megadott irányelvek szerint öntitek ide az eszement hülyeségeiteket.
Ez vonatkozik az összes trollkodóra bármelyik oldalon is áll.
dedalon74 2010.12.27. 15:44:28
Mindkettő szomorú, de ez van.
dedalon74 2010.12.27. 15:45:16
Nem megrendelés, önszorgalom.
moophlander 2010.12.27. 15:46:22
csoko20 2010.12.27. 15:46:39
Ne kiabáld el! Jövőre nálunk lesz az EU elnökség!
Egy fasza disznóvágás, kolbásztöltés közben 6 felessel a fejben hirtelen be kell ugrani az irodába, mert "helyzet" van...
A tököm se foglalkozna ilyenkor vele, hogy milyen nyakkendőt kössek, ha pl. a ruszkik megint elzárják a gázcsapokat és egész Európa didereg :)
ermi71 2010.12.27. 15:46:54
dr kíváncsivagyok 2010.12.27. 15:47:18
vénkujon 2010.12.27. 15:49:19
@dedalon74: kicsit megritkultak a fideszdroid-ámokfutások a blogokon. mostanában, mintha sokkal kevesebb lenne belöletek. csak nem ti is elkezdtetek "rettegni"??:)
Id. Lencsés István 2010.12.27. 15:49:54
dtk74 2010.12.27. 15:50:11
A legtöbb lakáshitelt ebben vették fel, például én is. Azt pedig ne keverjük össze amikor a világgazdaság megrogyott és elszállnak az árfolyamok azzal, amikor belső okok, nyilatkozatok, leszámolások miatt veszítünk pénzünk értékéből. Utóbbi rajtunk múlik elsősorban. Ez a különbség.
dr kíváncsivagyok 2010.12.27. 15:51:11
Id. Lencsés István 2010.12.27. 15:51:30
Bunuel 2010.12.27. 15:52:43
Ben2 mellékeltem a linket ahol visszakereshető bármilyen időintervallumra a CHF árfolyam, de sajna eltűnt mióta látja, hogy csak hazudozik.
NEM, NEM volt még soha ennyi az árfolyam
csoko20 2010.12.27. 15:55:19
Ha az akkori kommunistákra célzol, akkor azok szépen betagozódtak Viktor mellé, mert talpnyalókra mindig szükség van.
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 15:55:31
"Örülnétek, hogy '89-'90-ben nem lettetek likvidálva"
Annak már örülnöm kéne, hogy tíz évesen nem lettem likvidálva? LOL
"nem azt csinálták veletek, mint amit ti tettetek a honfitársaitokkal, csak azért mert Ők másképp gondolták!"
Bevallom, akkoriban, '89-'90 környékén az egyik osztálytársam sokkal inkább a Bobó, meg a Góliát c. képregényeket szerette olvasgatni, én viszont inkább a Rózsaszín Párducot és Fantomot favorizáltam. Ezért kijelentettem, hogy szerintem gagyi az ízlése, igen, volt ilyen. Csak azért, mert ő másképp gondolta.
dr kíváncsivagyok 2010.12.27. 15:56:07
moophlander 2010.12.27. 15:56:15
dtk74 2010.12.27. 15:56:26
Talán ezek a mostani traumák elvezetnek egy új, gondolkodó politikai elit kineveléséhez, akik mögött gondolkodó, számonkérő szavazók vannak.
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 15:57:00
Nem cseszegetni akarlak, de nem tudom megállni szó nélkül: "egyenlőre" maximum a sorozatgyilkos vágja fel az áldozatait, mielőtt kiviszi őket elásni az erdőbe. A szó, amit keresel, az az "egyelőre".
dr kíváncsivagyok 2010.12.27. 15:59:00
Netuddki. 2010.12.27. 15:59:01
A frankárfolyam miatt pedig talán felelősségre kéne vonni az illetékes elvtársakat.
vénkujon 2010.12.27. 16:01:03
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 16:01:52
A gond nem az orbánfóbiával van, hanem azzal, ha valaki nem fogadja el az orbánfóbok létezését, mi több legszívesebben kiiktatná azokat a társadalomból... Csak óvatosan kellene kezelni, mert '48-'49-ben (mármint ezerkilencszáz) is valahogy Veletek kezdődhetett a dolog, aztán mivé lett...
Gyorsan mutasd meg egy orvosnak, gyorsan, gyorsan! Hátha gyógyszeresen még kezelhető...
dr kíváncsivagyok 2010.12.27. 16:02:12
Húsleves 2010.12.27. 16:05:14
Jó munkát elvtársak!
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 16:05:58
Lehet, hogy moophlander is gyűjt?
Martian (törölt) 2010.12.27. 16:08:43
:))
moophlander 2010.12.27. 16:13:17
vénkujon 2010.12.27. 16:13:56
azt bírom a sok idiótában, hogy csupán a komcsi/mszp-vonalon tudják elképzelni szeretett vezérük ellenpólusát...nade mi van a józan, ép felfogású emberekkel?:))
puffatag 2010.12.27. 16:17:26
moophlander 2010.12.27. 16:18:07
Bunuel 2010.12.27. 16:18:36
idéz kérlek miket?
- egy archív árfolyamtáblázat, hogy szobatársad(vagy a te másik nicked) hazugságát cáfoltam (rosszul esett?:))
- egyetértettem egy-két másik komment -tel
- reagáltam kis eszédre
kifejtenéd kérlek, melyik a pff? csak, hogy tanuljak a jövőre..
vontod75 2010.12.27. 16:22:29
2010.12.27. 16:28:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.12.27. 16:31:40
Segítenél?
Bár ha belegondolok ő nem is fordított a köpenyegen... :-)
gipsz1234 2010.12.27. 16:40:51
moophlander 2010.12.27. 16:44:35
moophlander 2010.12.27. 16:45:17
moophlander 2010.12.27. 16:48:16
gipsz1234 2010.12.27. 16:48:18
Be kell látni ezek eléggé inkoherens mondatok voltak.
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 16:49:56
Csak óvatjával azokkal a nyelvcsapásokkal, még aranyeret kap a vezíred és kényelmetlen lesz ülni neki a bársonyszékben!
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 16:51:23
Lassacskán már akkor szakadékok lesznek, hogy nincs akkora híd, amivel át lehet hidalni...
Ez az igazi felelőssége a politikusoknak, és nekünk, hogy még nem akasztottuk fel őket!
midnight coder 2010.12.27. 16:51:32
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.12.27. 16:52:33
Eugen bácsi nem "nekünk", hanem a Habsburgoknak segített, mert XIV. Laja udvarában kissé megalázták, és ezért megorrolt a Bourbon-házra...
Úgyhogy nem éppen jó kabala az "Európa a magyarokért" kampányhoz.
Már ha annak szántad...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.12.27. 16:54:41
"1986 márc. 15-én eltávolítottak bennünket egy rövid időre az utcáról, mert menzeti színű karszalag volt rajtunk"
Jaja.... Iszonyú elnyomás volt akkoriban. :-)
Csoda, hogy túléltük.
Bunuel 2010.12.27. 17:01:32
nem egészen értem összefüggéseidet, én pl. hazugságokról beszélek árfolyam témában, vagy nagy magánnyugdíj csúsztatásokról:)
de biztos 86 márciusa rossz lehetett Neked
hogy melyik elvtárs hol van...hát igen, látom nagy gyűjtőpárt a jobboldal(pozsgay, pali bácsi..soroljam?)
ha vezéred befogad mindenkit, hisz aki nem vele csak ellene, akkor neked sem lenne szabad rosszat írni mert dádá lesz fentről:)
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 17:02:04
Csak finoman felhívnám a figyelmed a történelem tényeire. A diktatúrák jellemzői közé tartozik, hogy az emberek eleinte elégedettek, hogy "végre rend van". Eltűnik az utcáról a söpredék, nő a közbiztonság, munkahelyek teremtődnek és az ember már örül. Csak később tűnik föl, hogy a söpredékkel együtt eltűnnek azok is, akik már az elejétől látják a dolgokat az igazi valójukban, és igyekeznek felhívni a figyelmet erre. ... ... A vége, aki nem velünk, az ellenünk van és jönnek a drasztikus megoldások... És egy nemzet szegényebb lett Nobel-díjas tudósokkal, világhírű zeneszerzőkkel, stb. Csak azokkal, akiktől egy nemzet nagy lesz és elismert a történelemben...
gipsz1234 2010.12.27. 17:02:42
Gábor217 2010.12.27. 17:11:41
hihetetlen, hogy az az érv Orbánék dilettáns kormányzása "mellett", hogy 'deagyurcsányis...'. Komolyan nincs jobb érv mellettük? Az neked elég, hogy a gyursány is szar volt? Lehet, de őt meg lehetett buktatni, majd ment a levesbe az egész párt. Miközben sajtószabadság volt, az ORTT pedig kiegyensúlyozott volt (emellett meg egy korrupt szar, de ez egy más történet).
kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2010.12.27. 17:14:46
moophlander 2010.12.27. 17:18:04
vénkujon 2010.12.27. 17:21:26
Battlestar Galactica 2010.12.27. 17:22:44
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 17:23:33
Ezzel ellentétben most világosan látszik, hogy még sokkal nagyobb baromságokat/szemétségeket meglépni és ezzel tovább rontani a helyzetet milyen könnyen megy a bálványodnak.
Nádasi Balázs 2010.12.27. 17:24:23
Annyit tudok, hogy nem a baloldalról vagy a jobboldalról fog érkezni a pofon, hanem külföldről, így ez most olyan, mintha egy olyan filmet néznék, aminek úgyis tudom a végét (a jó győzedelmeskedik), de nem tudom, hogyan fogunk odaérni.
Battlestar Galactica 2010.12.27. 17:30:22
moophlander 2010.12.27. 17:34:33
Dinsdale Piranha 2010.12.27. 17:40:18
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 17:41:20
Azért tipikus, mert lehet hogy:
1. A történelmi összefüggéseket átlátni nem akaró, vagy nem tudó szerencsétlen vagy!
2. Egy hatalmonlévőpárt-seggnyaló-kancsó faszkalapja vagy!
3. Egy direkt akadékoskodó bértroll vagy!
4. Egy marha-barom vagy!
5. Szimplán szívatsz!
6. ...
Most nézem, kissé lejjebb adtam a fennkölt stílusból. Bocsesz! :D
Fejtsd már ki, lécci, hogy miért tipikus! Már csak a tudásszomjam oltandó.
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 17:41:25
Jaja, tudjuk. Ti, galamblelkűek, sosem szoktatok akasztást emlegetni, távol áll tőletek. Arnóth Sanyócátok sem emiatt takarodott a Parlamentből, ugyi?
Battlestar Galactica 2010.12.27. 17:42:09
moophlander 2010.12.27. 17:45:19
@Lófasz Hadnagy: Ki lett felakasztva? Ebben nektek van jártasságotok! :)
@Battlestar Galactica: Fotelből csak az ATV -t nézed? :)
Battlestar Galactica 2010.12.27. 17:49:06
tökvirág 2010.12.27. 17:49:08
moophlander 2010.12.27. 17:52:45
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 17:53:40
Mindazonáltal, valóban érdekel, mit értesz tipikus alatt, mert tényleg nem értem.
moophlander 2010.12.27. 17:58:12
Ez a tipikus! Hisztériakeltés! Egy kicsit lopjunk a témába árnyaltan "holokausztot" és mindjárt drámaibb lesz a dolog!
vénkujon 2010.12.27. 18:00:13
gipsz1234 2010.12.27. 18:03:02
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:03:05
Ha azt haszonélvezésnek hívod, hogy legalább lehetett nézni a közszolgálati tévét úgy, hogy nem mindenhonnan a kormány hőstetteiről lehetett hallani, miközben a (még) független sajtó homlok egyenest mást mond, akkor az voltam. A tőzsdeindex mennyi volt márciusban? És a lengyeleknél? Ez is egy ország fokmérője ám! Néhány hónapja még volt esélyem nyugdíjra, most már csak arra van komoly esély, hogy azt mondják, hogy "csak ennyi jut, tata, kussolj és dögölj meg csendben"!
ÉRVEKET, mondj, vagy csak trollkodsz?
Id. Lencsés István 2010.12.27. 18:03:54
moophlander 2010.12.27. 18:06:26
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:06:42
Olvasni én is olvastam, hogy minden rendben van, és itt a kánaán, csak sajnos valahogy még nem érzem a bőrömön! :)
vénkujon 2010.12.27. 18:09:21
moophlander 2010.12.27. 18:10:03
vénkujon 2010.12.27. 18:14:13
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.27. 18:15:43
Kifejezetten elvekről írtam, illetve a diktatúrák általános ismérveiről. De mindenki azt lát bele, amit akar...
Hisztériakeltés? Hm! Szerintem, ezt nem kell külön kelteni, már van.
Tudod, egyik pártnak sem vagyok szimpatizánsa, sőt kifejezetten politikus-ellenes vagyok! Az elmúlt 20 (csak azt ismerem behatóan) és az elkövetkező 10 év összes politikusa megérdemelné a kötelet... Végre eltűnnének azok, akik csak a saját és a "családjuk" zsebét akarják tömni és a kötélverő ipar kihúzná a szarból az országot.
Hangsúlyozom, AZ ÖSSZES POLITIKUS!
moophlander 2010.12.27. 18:21:31
@vénkujon: Szerintem neked az a furcsa, hogy most nem ez zajlik! Bár tudom, ha mondjuk javul a helyzet, netán rendbe jönnek a dolgok, akkor belekötsz, hogy szegény libák, miért tömik őket! :)
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:22:31
www.hirado.hu/Hirek/2010/05/29/15/Megalakult_a_masodik_Orban_kormany.aspx
Ha nem tudom rendbetenni azt a lakást, akkor be sem költözök! Minek vállalnék el olyat, amit nem tudok megcsinálni!? Nam vagyok sem szélhámos, sem hülye!!!
Egyébként tényleg úgy gondolom, hogy a rendszerváltás óta kétszer mentek jó irányba a dolgok. A Bokros alatt és most a Bajnaiék alatt. Amit viszont ezek tesznek, az ámokfutás! A mi kárunkra!
moophlander 2010.12.27. 18:22:42
moophlander 2010.12.27. 18:24:19
moophlander 2010.12.27. 18:27:02
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:28:03
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:30:50
Ha nem képesek kormányozni, akkor nem kellene a hatalomra törni! Mocskos, hataloméhes, alkalmatlan, tetves csűrhe!
Fideszman 2010.12.27. 18:36:42
pakesz (törölt) 2010.12.27. 18:40:37
ezeket az idiotakat tenyleg fizetik vagy csak ennyire segghulyek?
pakesz (törölt) 2010.12.27. 18:42:00
nekem is ez a velemenyem elmehetne Orban a retkes bus pitchaba
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:47:06
Hol van ilyenkor a Szijjjas-geci? Ezt monda a fidesz másfél éve:
www.hirado.hu/Hirek/2009/03/12/13/Csokkentene_az_elelmiszerek.aspx
2010.12.27. 18:51:07
Nem vagyok fideszes 2010.12.27. 18:55:17
Érdekes módon tavaly még szargyártó arról ugatott, hogy amikor ilyen drága a benzin, a kormánynak kutya kötelessége volna lejjebb vinni a jövedéki adót, hogy szegény zembereknek ne menjen rá a gatyája.
Most, hogy a benzin még sokkal drágább, szargyártó egy kurva szót nem szól se a jövedéki adóról, sem a zemberek gatyájáról.
Jaaa, hogy ha ŐK a kormány, akkor nem kell hozzányúlni a jövedéki adóhoz, ha nem ők, akkor igen.
Ennyit a szemét, cinikus, pofátlan módon populista és velejéig rohadt rablóbanda kommunikációjáról.
Minerva12 2010.12.27. 18:55:26
Ami pozitív:
az emberek adóztatása helyett a bankokat és kereskedelmi láncokat szivatják. Ez tetszik.
Ami érdekes viszont, hogy rengeteg önkormányzat olyan drasztikus ingatlan és telekadót vezet be januártól, hogy ehhez képest az ingatlanadó tényleg smafu.
Üdv
Egy jobboldali érzésű ember
Battlestar Galactica 2010.12.27. 18:56:09
Szerinted mennyit kell várni, hogy a "dolgok a helyükre kerüljenek", ha erre haladunk? Szerintem kurva sokáig, mert pont ellenkező irányba megyünk! Nézd el nekem, de ennyi időm nincs!
Nádasi Balázs 2010.12.27. 19:01:40
Battlestar Galactica 2010.12.27. 19:06:12
Ne hagyd magad félrevezetni, nem a jobboldali, vagy baloldali emberekkel van itt baj, hanem azzal a mocskos csűrhével (mindkét oldalon), akik a bizalmunkat elnyerve rabolnak ki minket! Akkor lesz itt igazi rendszerváltás, ha a mostani nevekből egy sem marad a palettán. Alig várom, hogy legyen egy olyan párt, aki nem a káderekből rakja össze a kormányát és főhivatalnoki rendszerét, hanem valóban olyanokat preferál, aki értenek is hozzá. Na, majd akkor fogunk jó irányba menni!
Nádasi Balázs 2010.12.27. 19:06:13
Panzer 2010.12.27. 19:08:04
Lattunk mar olyat kis hazankban is, hogy egy kormanyzo part miniszterelnokot cserelt - emlekeim szerint ketszer is.
Az optimizmusom leginkabb arra iranyul, hogy a Fideszben is van egy csomo jol kepzett, okos, profi politikus, akik latjak, hogy a mostani O.V.-fele mineknevezzelek - amiben a "szegeny Merkel" csak egy aprosag - nem vezet sehova. Illetve konkretan a semmibe vezet.
Es talan lesz majd, aki felteszi a kerdest, hogy feltetlenul buknia kell-e az egesz partnak a vezetovel egyutt, vagy esetleg van mod vezetocserere... merthogy alkotmanyos, jogallami keretek kozott egyebkent van, lasd a Megyo-Gyurcsany, illetve a Gyurcsany-Bajnai valtas. (Es nem, Megyo tavozasa szvsz egyaltalan nem volt onkentes.)
A 2/3-as megmaradna O.V. nelkul is.
De persze csak elmelkedem...
Közbiztonság Szilárd? 2010.12.27. 19:10:26
Na ja, és mikor volt a legalacsonyabb a forint-euró árfolyam (225 Ft = 1 euró)?
Kapaszkodj meg, az is Gyurcsány Ferenc idejében.
Csak pár hónappal később jött egy gazdasági VILÁGválság, ami az országot tényleg elég szar helyzetben érte, mert a reformok még épp csak elindultak. Ha 2 évvel később történik a válság, akkor nem így történt volna.
Demagóg hülye vagy, csak az a baj, hogy túl buta ahhoz, hogy felfogd, amiről beszélsz.
TGabi 2010.12.27. 19:13:43
Úgy látszik, hogy itthon sajnos sok hülye van - csak én mondjuk nem erre szavaztam...
somogg (törölt) 2010.12.27. 19:25:03
orient 2010.12.27. 19:33:57
Na fiatal barátom aki csak a hülye médiából látszol informálódni. Elárulom azért ne lett senki likvidálva a '90-ben mert most egy nagy részük ott ül a Fidesz soraiban. A másik fele az Mszp-ben. Saját embereiket kéne likvidálni igozságosak szeretnénk lenni. Kezdve elsőként a kedves köztársasági elnökünknek aki az egyik legnagyobb seggny@lója és haszonélvezője volt a szociaalista Káderrendszernek.
Kicsit nézz után a dolgoknak mielőtt beszélsz mert nem minden úgy van ahogy a vezéreid mondják ám.
Fideszék szétk@rják az országot, és nem nem vagyok komcsi libsi mert ők is ezt tették sajnos. Magyarországon minden kormány ezt teszi 1990 óta. Csak ez egyik nagyobbat hazudik mint a másik annyi a különbség. A mostani az egy dilettáns fos banda sajnos aki legalább annyi kárt tett és tesz mint amennyit az Mszp-Szdsz Páros tett az elmúlt években!
kanoc 2010.12.27. 19:38:35
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2010.12.27. 19:55:31
Jesszusom, a külföld osztogatja a gyomrosokat!
Tényleg olyan kurva jó élet volt itt 2002 és 2010 között, nem is értem... szerencsére a blog.hu-n még tartja magát az Ország normális 1/3-a 8))
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:15:45
(csak egy példa: a Kádár rendszerben Matolcsy a PM-ben, csak KISZ titkárnak volt jó. Ma ő osztja az észt. Szerencsétlen ország)
Battlestar Galactica 2010.12.27. 20:17:11
A 2/3-ról meg ennyit:
- a megjelent választópolgárok 53%-a,
- az össz választópolgárok 1/3-a,
- a lakosság 1/4-e !!!
Most vigyorogj!
vénkujon 2010.12.27. 20:23:03
elbasztak mindent, amit el lehetett...de ez még nem mentség a fidesz faszságaira. söt.
de ha te ezen a horizonton mozogsz, akkor sok vidám percet fogsz még okozni, az olyan trolloknak, mint én.:)
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:23:14
Amikor kiszámoltam, hogy a több, mennyivel lesz kevesebb, csak néztek, mint a moziban.
Táskás Tóni 2010.12.27. 20:32:20
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:39:05
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2010.12.27. 20:39:41
"A 2/3-ról meg ennyit:
- a megjelent választópolgárok 53%-a,
- az össz választópolgárok 1/3-a,
- a lakosság 1/4-e !!!"
Na, hát akkor a szockóknak kurvára könnyű dolguk lesz 2014-ben, a Fideszben csalódott néptömegeket feltételezve (mert hát ugye itt hömpölyögnek az éterben) ennél jóval kevesebb szavazattal is utcahosszal nyerhet. Hajrá!
Érvelni? Minek? Megtette már a Hefty a FAZ-ban. Csak hát válságban az euró, ilyenkor a magyar médiatörvény a legfontosabb.
tlvajferi 2010.12.27. 20:41:14
nanemond máááár, hogy erről is azorbán tehet!
bezzeg a drága jó gyurcsányod, aki lezüllesztette a költsxégvetést, hogy méga bajnai sem tudta megfogni....
akkoriban röhögtek a románok és a szolvákok rajtunk, mostanában már inkább az hallatszika az átlag román szájából, hogy a zorbán jól csinálja. igazi hazafi, nem olyan mint az őket vezető basyescu, aki lepaktált a zsidó maffiával :-)))
egyittlakó (törölt) 2010.12.27. 20:42:33
az emberek adóztatása helyett a bankokat és kereskedelmi láncokat szivatják. Ez tetszik."
Nekem nem annyira. A bankok és a kereskedelmi láncok pedig minket fognak megszívatni. Megtalálják a módját, ahogy eddig is, hiába dumál Orbán. Mondjuk ez nem az ő gondja lesz már.
A benzin, a vízdíj, a kenyér stb. ára szépen kúszik felfelé. A hitelesek két éve (a világválság kitörése óta) nem térnek magukhoz, ráadásul Orbán hatalomra jutása után egyenesen katasztrofális helyzetben vannak. Egyre több ember kerül az utcára, az egymillió behazudott munkahelyből már százezer esedékes lett volna.
Jó reggelt magyarok! (vagy még álmodoztok?)
tlvajferi 2010.12.27. 20:46:31
ez a szegény merkel volt az, aki kiállt a szemkilövető gyurcsány mellett, ugye?
és még csodálkozik mindenki, hogy a merkel már a világon sem igen piacképes...nézzük csak meg a következő német választást :-)))
Oknyomozó 2010.12.27. 20:47:57
Értelmes, gyors felfogásúakra, a másik fele vagy lassú észjárású vagy hívő, mármint fidesz hívő, akik szerint, amit ez a kormány tesz, az csak jó lehet.
Sajnos, ez így nem igaz.
Ha figyeltétek a politikát meg lehetett jósolni azt, hogy dávid ibolya vezetése hova viszi az mdf-et, vagy a gyurcsány az mszp-t.
Persze csak ha kívülről, vagy felülről próbálod nézni a dolgokat és nem belülről, mert akkor nem látod a fától az erdőt.
Aki az elmúlt hónapok "nagy tetteit" nem látja a saját szomorú valóságukban és azt, hogy milyen irányba vezetnek, annak még várnia kell egy kicsit.
Még az is lehet, hogy soha nem esik le neki és nem fogja érteni mi történik legkésőbb 2014-ben.
Ha holnap történne meg, már az is késő lenne.
Nem hallom sajnos, hogy egy valóban értelmes emberekből álló párt alakulna kizárólag az ország érdekében és nem saját szórakozásra és zsebre.
egyittlakó (törölt) 2010.12.27. 20:50:40
Miért hazudsz, droid? A románok most hívják le a második IMF hitelüket (ha megkapják). Az átlag román szájából pedig azt lehet hallani, hogy a politikusok csak lopni tudnak.
Szerintem, te egy fidesz kommunista vagy. Tudod mi az érdekes ebben? Hogy a maszoppal ellentétben, Orbán Viktor pártja tényleg egy kommunista párt.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:51:53
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:53:41
Kassian 2010.12.27. 20:53:54
egyittlakó (törölt) 2010.12.27. 20:55:13
Szeretnéd te azt, hogy a vezírednek lenne legalább annyi tekintélye a világon, mint Merkel asszonynak... (így kell írni a nevét, komcsi gyökér)
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 20:57:10
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 21:03:02
Természetesen, a mi követelésünkre!
AutosVilli 2010.12.27. 21:07:13
fetyisob 2010.12.27. 21:17:21
oroszokkal sikerult orban napkozisnek össze rugni a port, most már nem is targyalnak vele hiaba szeretne nyitni felejuk..
sz.tem minden kormany egyforman lop!de az nem furcsa hogy a fidesnek sosem volt belső ellenzéke!szerintem egy demokratikus partban ilyen NINCS! aki ezt nem latja az HÜLYE!
redhaven 2010.12.27. 21:20:53
Orbánt lehet szeretni avagy utálni,de a családját belevenni...
ehhez:itt mindenkinek 8 éven át tartó spontán erekciója volt a szociktól?
fetyisob 2010.12.27. 21:26:30
JA ÉS SZERINTEM AKINEK NEM FÁJ A HASA NEM BESZEL A SZARASROL!hogy jött ide az erekciod?
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 21:31:57
redhaven 2010.12.27. 21:36:32
redhaven 2010.12.27. 21:40:53
Szerintem.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 21:41:15
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 21:47:51
redhaven 2010.12.27. 21:48:27
Utolsó mondatoddal egyetértek.
redhaven 2010.12.27. 21:54:11
Battlestar Galactica 2010.12.27. 22:04:38
röhögő 2010.12.27. 22:04:43
Hehehe... egyre nagyobb hülyét csinálnak magukból a fidesztrollok.
index.hu/kulfold/2010/12/27/asselborn_brusszel_vizsgalodik_a_mediatorveny_ugyeben/
röhögő 2010.12.27. 22:07:00
röhögő 2010.12.27. 22:10:51
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 22:11:49
röhögő 2010.12.27. 22:11:58
Battlestar Galactica 2010.12.27. 22:12:19
"egy demokráciában a média kontrollálja az államot, és nem fordítva. Ha fordítva történik, akkor az már nem demokrácia, mondta Asselborn, aki azt is elmondta, hogy külügyminiszterként, miniszterelnök-helyettesként a luxemburgi kormány nevében beszél."
De majd a szijjas-geci megmagyarázza, hogy ezt is félre fordították! :)
Battlestar Galactica 2010.12.27. 22:13:13
biztos továbbképzésen van!
pakesz (törölt) 2010.12.27. 22:16:10
igy meg hogy egyertelmu az hogy ki a hulye igy mar nem annyian vedik orbanekat
Battlestar Galactica 2010.12.27. 22:20:38
redhaven 2010.12.27. 22:24:42
Ebből következett,hogy az akkor teljesen
fölújított növényolajipari technológiát gyárastul,szőröstül-bőröstül,természetesen szarért-húgyért el kellett adni...és a példa hosszan folytatható,sajnos.
Nehezebb az ügy mintsem egy egyszerű Orbán takarodj megoldaná.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.27. 22:29:03
"Mikor volt a legmagasabb a forint-euró árfolyam? Kapaszkodj meg, Gyurcsány Ferenc idejében."
MIKOR? DÁTUMOT KÉREK! Devizát.
Battlestar Galactica 2010.12.27. 22:31:43
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 22:34:38
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.27. 22:40:36
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.12.27. 22:41:59
redhaven 2010.12.27. 22:48:18
Szal annyit azért elhihettek,hohy az Eu sem volt szégyenlős kurva,konkrétan közölték,hogy minek mi az ára.
Tőlem nyugodtan mehetne Orbán már holnap,de két dolgot vigyen magával:a szocikat+az szdsz-t.
Az utóbbit föltétlenül.
Az emléküket is.
Mindent.
redhaven 2010.12.27. 22:55:18
Az egész sajtó rajta köszörülte a nyelvét,mellé volt téve"Árpi'bá,a feladat óriási volt,és tudta Antall is,hogy a lapok le vannak osztva.
Emlékezzetek az átkozott,soha véget nem érő kerekasztalozásra,ami term úgy lett beállítva,hogy ez igen,így kell ezt csinálni...lófaszt,az elvtársak hatalomátmentése volt...
Battlestar Galactica 2010.12.27. 23:13:55
röhögő 2010.12.27. 23:14:08
Az utóbbit föltétlenül.
Az emléküket is.
Mindent. "
- csatlakozom
moophlander 2010.12.27. 23:16:39
moophlander 2010.12.27. 23:18:07
Battlestar Galactica 2010.12.27. 23:20:03
redhaven 2010.12.27. 23:21:27
Van vizünk még,azt tényleg nem szabad idegen kézbe adni mert nem lesz belőlünk semmi.
Battlestar Galactica 2010.12.27. 23:27:01
redhaven 2010.12.27. 23:33:34
Sőt!
Csak nagyobb bajok feszítik.
Battlestar Galactica 2010.12.27. 23:47:48
Vu, de ja vu 2010.12.28. 02:00:53
Az EU-t az sem érdekelte, hogy a görög pénzügyesek voltak-e ostobák vagy nem: húzza össze a nadrágszíjat minden görög - ráadásul ez volt az utolsó!
Az I. és II. vh-ban érdekelte a győzteseket, hogy a nép nagy része nem is volt a háborúban, sőt kifejezetten otthon maradt volna főleg a másodikból, csak kicsit megnógatták őket??? Nem Ferencz Jóska, nem Horthy volt a felelős, akik belevittek a háborúba, hanem KOLLEKTÍVE MINDENKI, ezért öregecske kezükbe megfogták a pennát és reszkető kézzel átrajzolták a határainkat:-(((
Még néhány kijelentés és ugrik az EU-elnökség... szerintem Szlovákia röhögve jelentkezik érte - hát ha még meg is kapja:-(((
Aztán lesz egy vállrándítás, meg hogy "van élet a Zunión kívül is", aztán már kint is találjuk magunkat, se Schengeni határ, se vámunió, se piac...
Lehet kőccsön kérni a 'vajdátul', hisz' ű vagdalkozott oly erőssen...:-(
Roy 2010.12.28. 08:10:52
Így nem veheted észre, hogy az ország a leejtőn lefele száguld, fék meg nincs.
Toporodottordog 2010.12.28. 08:44:31
Semmi mást nem olvastam itt mint a rinyát. Valószínű, hogy az unatkozó egyedülálló komcsi nyuggerek játszótere, akik régen sem tudtak produktív dolgokban részt venni és építeni... most sem tudnak.
Egyetlen egy darab építő jellegű kritika nem hangzott itt el, csak sárdoba.
A helyes irányon kéne agyalni a kis komcsi műhelyben, nem pedig a trollkodáson.
Remélem már nem sokáig engedik a működését.
Betelgeuse-2 2010.12.28. 08:55:37
Sajnos kedves Bunuel csak most olvastam reagálásodat a beírásomra. Először arra gondoltam, összetéveszttettél valakivel, hiszen hogy kerül a csizma az asztalra? Aztán a második "gondolatod" meggyőzött, hogy hozzám szólsz. Nos. 1) CHF árfolyam. Gőzöm sincs, mit akartál mondani. A válság mo-i csúcspontján volt 215 körül a CHF. Most 220 felett van. Akkor, a válság csúcspontján hamar lecsengett, és egész jó volt az árfolyam kb nyárig. Aztán, hála Viktorunknak, az egeklbe kúszott. Tudom, menekülövaluta lett, de bigott fideszes legyek, hogy ha nem igaz, hogy ebben a 220 feletti árfolyamban kb. 20 Ft a Kósa-Szíjjártó-Matolcsy-Selmeczi-Orbán féle ötös-ökörfogat "érdeme". Na most szorozd ki ezt a 20 Ft-ot a lakáshitelesek állomány
ával, és megkapod, hány 100 milliárd Ft kárt okozott ez az ökör-ötösfogat hazánknak. Ja, és hol van a híres eszközkezelő, barátom? A Holdban.
2) A magánnyugdíjpénztár. Küldd meg a saját email címedet, és beszkennelem az összes éves kimutatásomat, és kiszámolhatod, hogy igazat írtam. Már ha ki tudod számolni... Amit meg leírtam a magánynugdíjpénztári magántulajdonról, annak is utánanézhetsz: 1997. évi 82. tv a magánnyugdíjról és a magánnyugdíjpénztárakról, 5. paragrafus 4) bekezdés: "A pénztártag követelése - a tulajdonlás elve szerint - a pénztártag tulajdona, amelyre az e törvényben foglaltak szerint kedvezményezett jelölhető."
Ennél egyértelműbben nehéz fogalmazni, talán még te is megérted. Szóval kedves barátom, mielőtt másnak írod, hogy ne égesse magát, előtte te ne alázd le magad és ne égesd le saját magadat sommás és konkrét indoklás nélküli beírásokkal. Persze a jobboldalról már megszokhattuk, hogy ha kifogynak az észérvekből, akkor jön érvelésként a Szent Korona, az ezeréves Mo., az erkölcs, a hit, és a "csak"...
Toporodottordog 2010.12.28. 09:04:04
Betelgeuse-2 2010.12.28. 09:06:52
Istenem, megint ez az idejétmúlt komcsizás. 21 év eltelt már 1989 óta, és még mindig itt tartasz? Te valószínűleg felakasztottad volna a haz bölcsét, Deák Ferencet is, hogy mindössze 18 évvel az aradi mészárlás és a vérbefojtás után ki merészelt egyezni Ferenc Jóskával... Sajnállak, mert 20 év múlva már tényleg nem tudod feltenni ezt a lemezt. Egyébként ismerelek. Láttalak, amint 56-ban te is lőtted a népet a pártház ablakából...! :)
Betelgeuse-2 2010.12.28. 09:08:46
Ez ugyanolyam sommás válasz, mint amit észérvek helyett szoktunk kapni drágalátos miniszterelnökünktől a Parlamentben, vagy Kósától mindenféle rendezvényeken. Ha nem tudsz konkrétumot írni, akkor ne égesd magad töpörödött ördög barátom. Kíváncsian várom részletes elemzésedet, már ha képes vagy rá...
Toporodottordog 2010.12.28. 09:15:07
Az árfolyamelemzésedhez segítség: www.mnb.hu/Statisztika/statisztikai-adatok-informaciok/adatok-idosorok/vi-arfolyam
Hasonlítsd össze a tavalyi árfolyamokat az ideivel :) Kíváncsi vagyok, hogy milyen következtetéseket vonsz le belőle. Hajrá hajrá, dolgozzon az agy!
Betelgeuse-2 2010.12.28. 09:24:13
Csak egy apróság: 2010.04.26 és 2010.12.27 összevetése, CHF/HUF és CHF/PLN (lengyel zloty, gyengébbek kedvéér). Azért 04.26, mert a választások utáni első nap volt, tehát Orbán és pereputtya már kvázi hatalmon volt. Azótaa forint a CHF-hez képest 19,95%-ot gyengült, míg a PLN csak 3,02%-ot.... Önmagáért beszél ez a 17,93% különbség. Jó, persze, ezt a közel 18% difit persze azzal fogod magyarázni, hogy a lengyel gazdaság nincs annyira eladósodva meg stb stb. Akkor nézd meg a horvát kunát. 4,1%-ot gyengült azóta. Vagy nézd meg a román lejt: 1,8%-ot gyengült azóta, Holott Románia a bóvli kategóriában van, barátom! Forrás: MNB.hu, nézz utána, mielőtt égeted magad. Szóval nehogymár azt mondd, hogy a forint mélyrepülésében nincsenek DÖNTŐ érdemei az Orbán-botránykormánynak, kedves barátom! Sokszázmilliárdos kárt okoztak Magyarországnak! Hol van ez a Sukoró feltételezett 1.2 milliárdos kárától, ami csak feltételezett, mert a szerződések semmissé lettek nyilvánítva. Remélem, hogy 4-8 év múlva ezért Orbán meg Matolcsy meg Kósa ülni fognak, jó sokat, a hűvösön.
Betelgeuse-2 2010.12.28. 09:25:05
Dolgozzál te is, barátom, ne csak linkeket küldözgessél. Töpörödött ördög, egyes, leülhetsz!
Toporodottordog 2010.12.28. 09:25:13
Annyira kiszámítható a butaságod, hogy már előre megírom neked a választ:
Most, hogy a CHF árfolyamot megnézted, most hasonlítsd össze az EURO árfolyamával. Gondolom azt nem vetted észre, hogy az EURO nem változott, a CHF viszont mind a forinthoz, mind az EURO-hoz viszonyítva erősödött. Ehhez miccósz?
Betelgeuse-2 2010.12.28. 09:30:00
Persze, buta barátom, a CHF menekülövaluta, persze, de vajh a PLN, és a kuna, és a RON miért nem romlott oly mértékben? Ez még mindig csak kettes alá, barátom, dolgozz csak tovább! Most viszont el kell mennem egy tárgyalásra, de este majd újra megnézem, mit gyötörtél ki magadból a kettesért, hogy magyarázod az Orbán-botrénykormény bizonyítvánáyát!
Bunuel 2010.12.28. 10:03:51
kedves Betelguse...huha, valami tévedés van, én nem neked akartam válaszolni, hanem valami BEN (?) nicknevű felhasználónak, a hiba bennem van.
1.számára küldtem el a 8 éves CHF/HUF árfolyamot, hogy kissé (nagyon) csúsztatott, hogy GYF alatt volt legmagasabb.
2. a MNY kapcsolatban pedig az álláspontom az volt, (amit nem értettél) hogy ne égesse magát, mikor a kormány ideológiáját/zsarolását szajkózza, mert az köszönő viszonyban sincs a valósággal
Betelgeuse-2 2010.12.28. 11:09:06
Köszönöm, korrekt. Az ügy a lovagiasság szabályai szerint le van zárva, kösz még egyszer.
Betelgeuse-2 2010.12.28. 11:14:21
Ejnye-bejnye, telik az idő, mindjárt lejár, amit a dolgozatírásra kaptál...
Csak még egy szösszenet: többször vettem részt idén befektetői ügyféltalálkozón, és hallgattam (többek között) Barcza Györgyöt a K&H elemzőjét. Azt hiszem, szeptemberben mondta: számára, és a befektetők számára nem az a kérdés, hogy a 2011-es költségvetés hiányát mekkorára lövik be Orbánék, hanem az, hogy milyen lesz a ktgvetés szerkezete. Akkor elengedtem a fülem mellett ezt a megjegyzést, pedig mennyire igaza volt! Mert senkit nem hatott meg a 3% alatti hiány tervezése, hanem mindenkit csak az érdekelt, hogy ezt egyszeri tételekkel (MNYP), extra adókkal érik el, tehát ez hosszútávon nem fenntartható! Ezért is van ott a CHF, ahol van.
Oszó 2010.12.28. 12:18:32
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.28. 13:36:16
Jöttek a választások, és hatalmas MDF-es lett apukám. Én már akkor jeleztem, hogy valahogy nem úgy mennek a dolgok, ahogy kéne, de le lettem hurrogva. Négy év elteltével termésszetesen tele lett a töke Antallal, és nos kire szavazott, az addig gyűlölt szocialistákra, azzal a jelszóval, hogy ezeknek legalább van szakmai tudásuk. Nos így lettek félrevezetve, és megvezetve az emberek a 90-es évek idején. El sem tudták képzelni, akkor, hogy sajnos ezek ugyanúgy hazudnak, mint az előző Kádár rendszer emberei, arról nem is beszélve, hogy az Antall kormánynak valóban nulla volt a szakmai tudása.
amiről szó van