/>

Ugyanazért, amiért 2002-ben. Gazdasági ügyek? Nem. Ahhoz ők túl jól kommunikálnak, bármit el tudnak adni. Komoly lépések helyett látszatmagyarkodás? Ugyan, imádná a nép. A sajtószabadság lábbal tiprása? Legyünk őszinték, egy szűk, de annál értelmesebb réteget leszámítva ez senkit nem érdekel, amíg megy a Barátok Közt. Nem. Ami történik, mindaz csak tünet. Ami miatt a Fidesz bukni fog, az ez a nézés:

(via tebege)

Ez a hatalmi gőg, az ellenfelet emberszámba sem vevő lenézése. Az undor, ahogy éreztetik mindenkivel, aki velük nem ért egyet, hogy ő nem létezik. Minden más levezethető ebből. Ez nyilvánul meg minden megszólalásukban és minden meg nem szólalásukban. Ahogy észérvet nem mondanak, csak átnyomják a törvényeiket. Ahogy hetek leforgása alatt féltucatnyi egymásnak tökéletesen ellentmondó váddal állnak elő, ahogy tették a nyugdíjügyekben. Ahogy maguk alá próbálják nyomni a médiát, és még el is magyarázzák, hogy az jó nekünk. És ez az, amit a magyarok nem képesek tolerálni, mellesleg teljes joggal. Meg lehet tenni ezzel az országgal szinte mindent. De a hatalmon lévők gőgös, lenéző cinizmusát nem szokás tolerálni. Kérdezzék csak meg Gyurcsány Ferencet.


A bejegyzés trackback címe:

https://gulyas.blog.hu/api/trackback/id/tr712532149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A médiatörvény bírálóiról 2010.12.22. 14:14:38

A Fidesz által tegnap megszavazott médiatörvény rossz, mert gyakorlati megvalósítása korlátoz(hat)ja a sajtó- és véleményszabadságot, megrendszabályoz(hat)ja az információhoz jutás utolsó épp bástyáját, az internetes sajtót, blogközösségeket is. Tiltak...

Trackback: December 21.: Semmi. 2010.12.22. 13:45:03

A kortárs véleményformálók ritkán érzékelik a szimbolikus fordulópontokat. Mostanság mégis abban a kegyelmi helyzetben leledzünk, hogy akad egy mozzanat, amit már az itt és most is jelentősnek láttat.Lehet, hogy mégsem könnyű ebben az országban az amúg...

Trackback: Pálffy Pista, teljesen elment az eszed? 2010.12.22. 13:10:12

Meglehet, tréfának szánták, de a legkevésbé sem volt vicces, amikor az új médiatörvény-tervezetet kritizáló ellenzéki képviselőknek fideszes honatyák gyűrűjében kellett elmondaniuk a hozzászólásukat. A legtragikusabb az egészben azonban az, hogy ebben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DArchAngel 2010.12.22. 15:33:32

Egyébként mi a faszért kellett felállni és körbevenni, mint egy kocsmai bunyó előtt? Mi a lócsöcsért nem tudták megtisztelni a képviselőt, azzal, hogy a seggükön maradtak? Ha rájuk jött a cifrafosás, akkor nem álltak volna ott tíz percet.
Röhej, abszurd és szégyellnivaló, hogy ezek az alakok "képviselnek" minket. Ukrajnában legalább verekednek néha...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.12.22. 15:33:39

@Vegyi Ali: Tényleg? Nem arab vagy? Vagy esetleg valami más, nem fehér??? :P

sancho panza 2010.12.22. 15:34:26

Ez nem az óvoda: Óvonéni, csúnyán nézett rám Pisti.

Id. Lencsés István 2010.12.22. 15:34:33

Az EU-hoz történő csatlakozáskor egyébként garantáltuk, mindenki kap nyugdíjat életútja aktív részét követően. 1, 2, vagy 3-10 pillér teljesen mindegy. Kérhette volna a kormány a nép segítségét, de az önkéntesség alapján. Csodálkozom, hogy éhenhalásra ítélnek embereket.

Beszariak vagyunk, és nem nagyon hallani még híreket.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.12.22. 15:35:19

@DArchAngel: Lemaradt a képaláírás: "Szegény kis zsidó a gonosz nácik gyűrűjében". :)

Tita nick 2010.12.22. 15:37:10

simán lehölyézted az országot a barátok közttel, te szűk, de annál értelmesebb értelmiségi rétegbe tartozó tapló.

Bundili 2010.12.22. 15:39:59

Az EU 2006-ban nem szólt, amikor szemeket lőtt ki a hatalom, akkor most mit pofáznak. Náluk hogy van? Ott lehet szabadon megjelentetni pedofil cikkeket, meg délután gyerek adás idő alatt pornót, hát csak ne kiabáljanak, és ne szóljanak bele a mi belügyeinkbe!

Dr Smit Plagius 2010.12.22. 15:43:05

ha a jelenlegi médiaszabályozás lett volna érvényben az elmúlt nyolc évben, csupa liberálbolsi ellenőrrel, akkor a bayer zsolti meg a magyar nemzet kifizették volna az államadósságot!
fideszrajongók! minden fidesz-intézkedésnél tessék végiggondolni, ha maszop hozza az adott intézkedést, akkor is védnétek-e a jogosságát?
az országnak akartok jót vagy magatoknak?
ha válaszotok az, hogy magatoknak, mert megérdemlitek végre az elmúlt 8-20-40 vagy X évért, akkor pont olyanok vagytok, mint akiket itt mocskoltok!
a pálffy meg egy szégyen! a mi adónkból él és ennyit képes egy szakmájába vágó törvénytervezet vitájához hozzátenni!

Hungeralien 2010.12.22. 15:43:19

@Vegyi Ali: "Mondjatok már BÁRMIT, amit a kormány tett, vagy megjavított. "

Számos hőstettet vitt véghez mióta ő a vezérünk:
- elűzte a csontvázhadat
- erősítette a forintot
- csökkentette a benzin árát 40Ft-tal, ahogy ígérte
- megvédte a nyugdíjakat
- elszámoltatta a bűnösöket
- megjavította a sajtót '48 szellemében ti.: "Követeljük a sajtószabadság eltörlését!" - márciusi ifjak
- véget vetett a hazugságbeszédnek, végre nincsen kétség hogy miről beszélnek politikusaink, a hülye is érti
- egy második Mátyás Király nagyságú, igazságosságú embert ültetett a köztársasági elnöki székbe
- minden eddiginél közelebb hozta az eurocsatlakozás dátumát
- megszilárdította a jogállamot
- végre elkezdődtek az államosítások, hogy a felelőtlen emberek helyett a gondoskodó, felelős állam kezében összpontosulhassanak az erőforrások
- Nem a zemberekkel fizetteti meg!
- Megregulázta a külföldöt és a karvalytőkét
- SOHA NEM HAZUDOTT!!!

Soroljam még? Komolyan nem értem az ilyen liberálbolsevik, zsidóbérenc, idegenszívű antimagyarokat mint te!

bebe tv 2010.12.22. 15:44:01

@légycsapó: beleolvastam a mai die Welt Online magyar médiatörvénnyel foglalkozó cikk kommentárjaiba. Elszomorító, hogy a német kommentelők hogy reagáltak a cikkre.
Csak néhány:
1. Megvan a Lukasenko 2.
2. Az ilyen országnak nincs helye az EU-ban.
3. Az EU-ban le kéne nyomni a reset
gombot és mindent előlről kezdeni, mediterrán és kelet-európai országok nélkül.
A legnagyobb meglepetés az volt, hogy
a médiahatóság emberei azonnal beszemtelenkedtek a kommentelők közé, és magyarázni kezdték, hogy ez egy jó
törvény. Vajon hány nyelvet beszélő fazon kommentel hatósági megrendelésre nem kis fizuért.
Hát így már hihető az 1 millió új munkahely. Ezer bérkommentelő. 10000 TEK munkatárs stb. Csak az a baj ebben, hogy ezek mind a mi pénzünkből élnek.

pepin_nymburk 2010.12.22. 15:44:38

@Vegyi Ali: 3 intézkedést mindenki elismer és örvendezik neki:
1. bolti lopásért elzárás-40%-kal csökkentek a bolti lopások
2. Iskolakerülő gyerek esetében felfüggesztik a családi pótlék folyósítását
3. A magyar érdekek hatékonyabb képviselete vámügyekben az EU-nál(mondjuk ezt eddig vámos ismerősök dicsőítették, az egyszerű köznép mit sem tud arról, hogy ez a kormány többet tett az ország vámérdekeinek védelmében, mint az MSZP 8 év alatt)

Cselo 2010.12.22. 15:46:56

@Vegyi Ali: nagy emberektől pontosan kellene idézni. Fletó a szlovákokra történő hivatkozás során mondta azt, hogy lehet Szlovákiába menni és ott "élvezni" a magyarországinál sokkal alacsonyabb szintű szociális ellátást. Valójában én a bőröndözésnél azokra utaltam, akik mostanában folyamatosan azt emlegetik, hogy a bőröndjük az ágy alatt van becsomagolva, mert olyan veszélyes és borzasztó hely ez a Magyarország.

Hungeralien 2010.12.22. 15:48:16

@Bundili: "Az EU 2006-ban nem szólt, amikor szemeket lőtt ki"

Még jó hogy nem szólt, hiszen a fideszbarát Gergényi volt a rendőrfőkapitány akkor. Féltek, hogy a Nemzeti Együttműködés rendszere a körmükre csap!

Azóta végre minden jó irányba megy. A KT-tól elvett 800 millát megkapják a cigók hogy felzárkózhassanak. A tűzoltóknak pedig nem fizetik ki a túlórapénzt, mert azok nem magyarok!!!

hogolyo78 2010.12.22. 15:48:50

@Kóser Malac: Hogy Mi? Most kezdünk csak igazán élni! ;-)
Orbánt megbuktatni nem kihívás. Az már annál inkább, hogy a bukása tanulságos legyen mindenki számára.

Cselo 2010.12.22. 15:50:55

@pepin_nymburk: én még mondanék néhányat:
- határon túli magyarok állampolgárságának megadása,
- bankadó bevezetése,
- magánnyugdíj pénztárak felszámolása,
- egykulcsos adó bevezetése (februától kb 10 e Ft-tal többet viszek haza)
- családtámogatási rendszer reformja (a két gyermekem után jelentős kedvezményt kapok),
- stb-stb, sorolhatnám hosszasan.
Ezek mind olyan intézkedések, amelyek nagyon fontosak és jelentős javulást eredményeznek. Nem mondom, hogy ez elegendő, de jó úton jár a kormány és még van ideje bőven.

Dr Smit Plagius 2010.12.22. 15:52:03

@Vegyi Ali: egymillió új munkahely?
(egymillió nyilasházmester, sztem, de mindegy), azonnali nagyarányú adócsökkentés? növeljük a belföldi vásárlópotenciált! megvédjük a termőföldeket? 3 éves moratórium!
sajtótörvény? elszámoltatás!
a mindennapi gyűlölségünket add meg nekünk, ó uram! amen

pepin_nymburk 2010.12.22. 15:53:16

@Cselo: No igen, de a MNYP-k felszámolását nem tekintem mindenki által ünnepelt lépésnek, ezt nem mindenki fogja fel pozitív döntésnek, és valószínű hogy az idő fogja majd eldönteni, hogy az-e.

egyszerüen 2010.12.22. 15:53:58

Csodálkozom a fidesz droidokon.

A fidesz semmit se tett, pedig már 2 éve mondták hogy nekik programjuk van. Na talán majd márciusba előrukkolnak vele.

A benzinár a csucson (én emlékszem mikor a fityiszesek hogy tajtékoztak mikor magas volt a benzin, háát akkor most mi van)

Az élelmiszerárak emelkedtek, nem is kicsit. Fideszdroidkáim ti nem jártok boltba??

A valuta az egekbe (mindent dollárért veszünk)

A banki költségek emelkedtek

A gazdagoknak lassan már adot se kell fizetni, mig a kisjövelmüek belerokkanak

Most olvastam 2 számjegyü lesz a gázemelkedés, most akkor mi van drága fidesz komcsiaink

Felhivom a szives figyelmét mindenkinek, hogy a fideszbe ülnek a régi káderek, régi pártitkárok, illetve komcsi vezetők
Ugyhogy ha már komcsiztok ne tegyétek, mert megsértetitek a pártotok szellemét, azért már a saját pártotokat ne szidjátok a komcsizással

A nyugdijrendszert rendesen bedöntik. Nem baj majd a gyerekeitektől kérhettek száraz kenyeret, mert a cigány töbsség majd cseszik eltartani titeket.

Semmi se változott, max annyi hogy iszonyatosan arrogánsak a vezetők, legszivesebben ilyenkor egy tárat engednék beléjük.

Ja és a kedves fidesz vezetők jobban hazudnak mint gyurcsány:DD ez már nagy teljesitmény tulszárnyalni. Lásd a nyugdijkasza nyilatkozatokat:DDDD

Nem baj majd 1-2 év mulva kiderül mikor 1 kg kenyér 500 ft lesz, mikor a benzin 500 ft lesz stb stb

Meg is érdemli a magyar hogy ilyen kormány vezesse az országot. Egyesek annyira vakok, hogy nem látják, vagy nem akarják látni hogy itt nagy baj lesz

Ja van egy történetem, és ez igaz.
Van ismim, elvakult fideszhivő. És ezt komolyan irom, hozzá képest Orbán sehol nincs. A boltba találkoztam vele és panaszkodott hogy milyen drága lett minden. gyurcsány hibája az egész:DD
Na ja.
Mondom neki január februárba vettél valutát, mondom mennyi is volt?? 200 alatt volt a dodo??
nyaraltál és vettél még a nyáron mennyi is volt 220-230 ft??
Most mennyi is??
Azt mondta gyurcsány hibája ez is, elcseszi a nyaralását. Na az ilyennek a szavazojogát venném el és kényszergyogykezelésre küldeném

Az országot megyo 100 napos programja vágta haza, gyurcsány hibája annyi volt hogy nem tett semmit. csendben megjegyzem a 100 napos programot a fityesz is megszavazta

Komolyan ti már agymosottak vagytok, ha 1000 Ft lesz a kenyér és a fizitek meg semmi akkor is boldogan megkönyezitek ha orbán fotoját látjátok. Gondolom a együtmüködési papir előtt is leborultok és imát morzsoltok, pedig abba aztán semmi program nincs

Programot szeretnék látni végre. Vagy legalább három programot mondjatok amit a fityesz megcsinált. Elég ha 2-öt leirtok

Hungeralien 2010.12.22. 15:58:08

@gattamorte: "egymillió új munkahely?
(egymillió nyilasházmester, sztem, de mindegy), azonnali nagyarányú adócsökkentés? "

Igenis meglesz az egymillió munkahely!
Figyeld csak meg, áprilisig időarányosan 100.000!!! Orbán megígérte, és ő tiszeletreméltó úriember, sosem hazudik!

Cselo 2010.12.22. 15:58:32

@egyszerüen: neked, aki ilyen elfogult gyurcsányfan, nehéz lenne bármit is elmpndani, valószínűleg teljesen hiába tenném, ezért nem is teszem. :-)

pepin_nymburk 2010.12.22. 15:59:28

@egyszerüen: ezt a Fideszben ülnek a régi pártitkárok hazug dumát el kellene felejteni végre, hiszen a Fidesz rendszerváltó párt, a vezetőség, Orbán, Kövér, Varga Mihály, Áder, és a többiek nem voltak párttitkárok.
Karrierista, MSZMP vagy HNF múltú szakemberek csapódtak a párthoz(Martonyi, Mikola, Járai) de ők az MSZP-hez is csapódtak volna, ha kapnak melót...nem kaptak. Nekem jó a memóriám, Járai 1995-ben a lehetséges pénzügyminiszter jelöltek között volt...

eiffelke 2010.12.22. 16:03:33

Kizárólag bulvármédiával nyomtató lóvá varázsolt buta népet lehet jól megvezetni. Hát, most jól össze is zavarják őket, és ebből is csak a gőgösek és a pénzmágnások profitálnak.
Megvezetett népre van szükségük. Mint a politikai hatalmak legtöbbikének.

sityak 2010.12.22. 16:03:56

20 évvel ezelőtt Orbán küzdött a (sajtó)szabadságért. Hihetetlen, milyen rongy lett belőle.

moncayo 2010.12.22. 16:06:07

Az eredi videón látszik, hogy Pálfy olyan részeg, hogy alig áll a lában. Gyanús folt is van a gatyáján. Tán behugyozott?

Cselo 2010.12.22. 16:08:12

@sityak: szerinted. Szerintem meg a liberálbolsevik, hazaáruló, népnyúzó, hazudozó, globálbankár barát offsor banda a rongy.

egyszerüen 2010.12.22. 16:10:42

@Cselo:

te nagyon hülye vagy, vagy jo a humorod

- határon túli magyarok állampolgárságának megadása,

ennek örülök, föleg mikor az erdélyi román nyilatkozik hogy ez neki azért jo mert igy ingyenes lesz az oktatása neki
Ezt mi fizetjük ki. zerintem adjuk meg az afrikaiaknak is az állampolgárságot. Sööt szavazojogot minden olyan magyarnak aki nem a hazánkba él. Tök jo hogy majd ö dönt a szavazatával én hogy szopjak. Nem tudom sirjak e vagy nevessek

- bankadó bevezetése,
Emelkednek a banki költségek. Gratulálok ehhez a lépéshez. Egyre több hitel omlik be
Keveslem van még ott pénz mégtöbb bankadot az a biztos.

- magánnyugdíj pénztárak felszámolása,
Ez már komoly program. Ott van 3 ezer milliárd ideje államositani és 1 év alatt van mit seggrepacsizni. És a kiflilopo aszony mikor is teszi meg a feljelentést hogy eltünk a pénzem?? Nagyon bejelentette hogy büntetőjogi feljelentés lesz

- egykulcsos adó bevezetése (februától kb 10 e Ft-tal többet viszek haza)
A feleségem és sok más meg 2-4000 Ft-al kevesebbet visz haza, ezt nevezem. Ez már program

- családtámogatási rendszer reformja (a két gyermekem után jelentős kedvezményt kapok),
A 2 gyermeket fel kell nevelni eszem a lelked, a feleségem 4000 Ft-al kevesebb jövedelemmel menjen el gyesre a 12 ezer forint családipotlék tudod mire elég??
De ha a fityesz ezt mondja akkor ma éjjel belecsapunk csinálunk vagy 10-et, oszt majd Orbán felneveli. Nekem a ygerköc iskolaindulása kb 30 ezerbe került, hál istennek ingyenes, és havonta 7-9 ezret pengetni kell
Még 3 gyereket akarok, adjunk a csürdöngölösnek. a gyereknek nem kell kaját adni, ruháztatni

- stb-stb, sorolhatnám hosszasan.

Soroljál lelkem, soroljál ugy szeretném inni a programot
Amiket fennt irtál kb csak az ország szivatása. Nem mindenki kap feketén zsebbe. Haver biztosnági ör egy muzeumba fegyveres, kap kb 62 ezret kézbe. Ö is inná a szavaidat, hogy biztos legyen benne hogy a reform már elindult. Mondjuk elment feketén ez mellett melozni, mert kevesli a nagy adocsökkentést:D

Programot akarok, nem pedig szociális higulást. Olcsobb valutát olcsobb benzint és már én boldog leszek. Ja meg ne annyit és akkorákat hazudjanak. Csak piciket, azt még lenyelem

Cselo 2010.12.22. 16:10:54

@pepin_nymburk: elfogadom, hogy az MNYP-k felszámolását nem ünnepli mindenki. Főleg nem ünneplik a haszonélvezői. De ünnepelheti az ország, mert akkora teher, amibe belerokkanna a nemzet. Persze sokan szeretnék, ha belerokkanna.

Tita nick 2010.12.22. 16:11:46

Liberókák! Annyira habzik a szátok, mint a veszett kutyáé. Orvoshoz menjetek el, mert veszélyes a veszettség.

Cselo 2010.12.22. 16:13:13

@egyszerüen: tudod mit? Én inkább maradok a hülyénél, bár egyesek szerint elég jó a humorom, de ezt speciel nem annak szántam. Minden szavamat fenntartom és a hely, valamint az időm véges ahhoz, hogy megmagyarázzam.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.22. 16:14:17

@Vegyi Ali: Pedig sajna lehet, hogy hallgatnod kellene az asszonyra, ha nem Magyarként, hanem Emberként akarsz majd élni. :-(

kangep 2010.12.22. 16:14:43

@Cselo: engem is megnevettettél. mindig jókat derülök azokon, akik azt hiszik, politikusainkat foglalkoztatja, mi a jó nekünk, mi a jó az országnak.

az igazság azonban az, ahogy a rendszerváltás óta senkinek, úgy orbánéknak sincs lövésük arról, miből lesz pénze az országnak. mert abból nem lesz több pénzünk, hogy azt a keveset átcsoportosítják, ami van.

attól nem marad itt a külföld pénze jobban, hogy korlátozzuk a médiát. nem fognak több pénzt itt hagyni csak azért, mert keményfaszút vagy éppen full libbert játszanak az ország élén.

de a politikai elitünknek (balos, jobbos, mindegy) fingja nincs a makrogazdaságról, és nincs gyakorlata abban, hogy kell egy országot sikerre vinni. bazmeg, ha egy családnak anyagi gondjai támadnak, csak egy darabig lehet a nadrágszíj meghúzásával kihúzni. a hosszútávú megoldás úgyis az lesz, hogy apu másodállást vállal vagy jobban fizető meló után néz (azaz növeli a bevételeket).

de nekünk lófasz bevétel jön külföldről. a saját szarunkat kenjük a kenyérre már évtizedek óta, és ha van egy kis pénzünk, külföldön költjük el (vagy itthon, külföldi árura), mert úgy olcsóbb minden.

a saját sírunkat ássuk, ez a töketlen brigád meg (mondom, hogy mindegy, melyik pártról van szó), csak a vérünket szívja, ahelyett, hogy tervekkel állna elő.

öcsi55 2010.12.22. 16:14:53

SZOC-LIBEK!
A Fidesz soha nem fog bukni!
2014-ben is nagy győzelmet arat,kiabálni
lehet csak felesleges!

csárli hárper 2010.12.22. 16:16:23

@fitball: "A minél rosszabb annál jobb az elvetek.Hagynátok békében dolgozni a kormányt legalább 2 évig utána lehetne számot vetni és hőbörögni"

Ezek szerint te nem itt éltél az elmúlt években.A Kedves Vezető és díszes társasága pont ezt az utat járta be.....

egyszerüen 2010.12.22. 16:16:23

@pepin_nymburk:

orbán apja mi volt?? Vagy az a tanárember aki bögve könyezve mondta az apja besugo volt. vagy soroljam még??

Hagyjuk, feleslegesen beszélünk rola.

NEM AZ A LÉNYEG MI VOLT 30 ÉVE, hanem hogy mi lesz holnap

Cseló te meg ne szövegelj. Én gyurcsányt a dunába lövetném, az összes politikussal együtt. Mondjuk most mehetne az egész parlament aki nem a mi érdekeinket védi

A magas energia, a magas gáz, a növekvő munkanélküliség, az emelkedő valuta az nem az én érdekem. Tehát bumm

Én magyar vagyok (na jo hazudtam, mert eredetileg sváb vagyok), és nem érdekel hogy valaki fityesz, vagy mszp, vagy jobbik vagy akárki
Elsőnek legyenek magyarok és védjék az én érdekemet

A susmus ami a hátérbe megy az nem az én érdekem. A BKV és a MÁV se a helyreállitás a lényeg, hanem hogy egyesz fidesz vezetők hogy tudjanak onnan pénzt kisajtolni. Pl Pintér:DD

Hopp megállt egy fekete auto, lehet értem jöttek??:DD

2010.12.22. 16:18:11

@Roy: 200.000 aláírással bármit meg lehet oldani. Benne van az alkotmányban. Ha esetleg megváltozna, még mindig ott a skuló... annak semmi nem áll ellen.

sityak 2010.12.22. 16:18:25

@Cselo: Kezelés előtt vagy? Vagy nincs időd, mert feljelentéseket írsz? Boldog 50-es évek, igaz?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.22. 16:18:32

@Cselo: Akor lehet, hogy a 38 éves rendőrök 280 eft-s nyugdíjával, és a kamurokkantnyugdíjasok felszámolásával kellett volna kezdeni, és utána államosítani a magánvagyont. Lehet, hogy jobb lett volna az optikája.

egyszerüen 2010.12.22. 16:23:47

adjuk meg a fityesznek a lehetőséget

ok adjuk, de szoljatok már a boltba hogy most a lehetőség kapuja van, adják már januári áron a cuccost.
Vagy akinek valutahitele van (nekem nincs), a bankok is csökkentsenek, mert most lehetőségek vannak

Kedvesz droidkáim, Orbán kinn volt elmondta hogy micsoda lehetőség van most az országba, és a külső piac beárazott minket
Ezt elkurtuk , magas a valuta. Itt bármit mondhattok, lehettek nagy magyarok is söööt szembe a világgal, csak az a baj a valuta fenn van , mert a többi hülye külföldi nem látja hogy micsoda programunk van, micsoda reformok vannak és tévesen leminösitenek minket. Nem Orbán hibája , csak az egész világ nem látja hogy orbán a megmentönk.

Szerintem rohanjuk le öket, küldjünk hadüzenetett. Mit pattognak itt nekünk

Rettegett Ignore 2010.12.22. 16:25:49

Cselo
Bazmeg! Az a baj,hogy szerintetek, aki nem fideszes az egyből bolsilibsi. Pedig a dolog nem ennyire egyszerű. Most az a gond, hogy aki egy picit is okosabb, mint egy marék zeller, nyilván nem rád gondolok, az látja, hogy szar van a palacsintában. Neked nem nőtt ki az agyad, pedig azt mondják, az létfontosságú szerv, te magad vagy a cáfolat, kicsire vagyunk a gondolatrendőrségtől, ami szerintetek nagyszerű dolog lesz, mert ne gondolkozzanak már az emberek! Te a farkasokkal üvöltesz, mert ez a biztonságos. Olvasni, tájékozódni, az luxus. Egyszerűbb bolsilibsizni, mert aki nem ért egyet, nyilván az is. Igazi hülye vagy.
Nem vagyok szoci szavazó, de a fideszt is utálom, soha nem szavaznék rájuk, ahogy a jobbikra se. Vajon libsi-e vagyok. Szerinted, nyilván igen. Pedig nem, csak nem hagyom abba a gondolkodást pártutasításra, ahogy ti. Egyébként nem vagyok abban biztos, hogy a fidesz szavazók 99%-a egyetért ezzel a szarral.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.22. 16:26:47

@egyszerüen: Az a helyezt, hogy igazad van. Pénz beszél, a kutya ugat. A számok nem hazudnak, ennek a kormánynak 7 hónap alatt sikerült megbukni, csak kell még legalább 3, amíg ez egyeseknek leesik. A februárban kiosztott januári fizetés nagy vízválasztó lesz.

Rettegett Ignore 2010.12.22. 16:26:48

@öcsi55:
Igen, a hülyékre mindig lehet számítani.

Prussia 2010.12.22. 16:29:08

@öcsi55: Igen öcsike nem fog bukni..hat lábbal a föld alatt már csak feküdni fog.

Kyrie Eleison 2010.12.22. 16:29:14

@öcsi55: Kiskezed beleért már a bilibe?

pepin_nymburk 2010.12.22. 16:29:18

@egyszerüen: Aha, tehát a svájci frank magas árfolyamát nem az eurózóna gyengélkedése, hanem Orbán mozgatja. Zseniális. Sajnálom a devizahiteleseket, de sokan messze túlvállalták magukat(új autó, nagy ház), én pedig inkább otthon ültem és vártam, minthogy kockáztassak. Cserébe nem rettegek mint te, igaz nincs is nagy házam, vagy lakásom, csak kicsi.

Kyrie Eleison 2010.12.22. 16:30:26

@Cselo: Kívülállóként mi a véleményed az intelligenciáról...?

sityak 2010.12.22. 16:31:38

@Cselo: "Akiknek nem tetszik, azok mind a liberálbolsevik hatalomhoz kötődnek, vagy annak a kegyeltjei, haszonélvezői voltak."
-.- tényleg így gondolod? őszintén?

Kyrie Eleison 2010.12.22. 16:32:13

@pepin_nymburk: Ebben van valami. Mármint a túlvállalásban. Nekem is van 56.000 frank hitelem a lakásomon, anyázok, amikor látom az árfolyamokat...DE: amíg kb. 450 Ft nem lesz 1 CHF, addig nem idegeskedek.
De azért éves szinten nem kellene kidobnom az ablakon százerzeket...!

potyus 2010.12.22. 16:33:11

Gratulálok a cikk írójának. Tökéletesen megjósolja a bukás okát.
Ennél a képnél szemléltetőbbet ki sem lehet találni.
Én mai napig csodálattal nézem Orbán Viktort, képes majd húsz éve lefogadtatni magát a fidesszel, annak tagságával. Nincs ebben a "demokratikus" pártban pár ember, netán alapító tag, aki azt észrevéve, hogy diktátumok szerint dolgozik, azt mondaná, "Öreg elég volt belőled, ne basáskodjál felettünk, menj a fr...ba", és egyszerüen elkrgetnék?
Azt hiszem Orbánnak abban van a fantasztikus karizmája ezen az ilyen helyzet elkrülésre, hogy hatalmas ejtőernyőkkel vesz le a lábáról mindenkit. Belső ellenfeleinek jórészét "deportálta" Brüsszelbe, aki meg valamilyen szinten konkurencia lehetne, el lett helyezve valamilyen zsíros pozicióba, Pokorni, Rogán, és a többiek. Ez az a bizonyos ejtőernyő, ha kinyitod a szádat, azonnal megkapod, te dumálsz, én hagylak pénzt keresni.
Viszont ez is fogja okozni a bukását is. Annyira öntelt, mint volt 2006 ban is, a mikor a választási kommunikációjuk nyilvánvaló hazúgság volt, (roszabbul élünk) de nem váltottak időben. Most sem látják a fától az erdőt.....

sityak 2010.12.22. 16:36:40

@Cselo: így van, ez is egy vélemény. csak legyen szabad kimondanod. kötelező is legyen?

Megmondtam má nemértő? 2010.12.22. 16:37:35

Minél több az ajvékolás a teljesen unmorális "Nyugat" részéről (élén a zsidók seggét folyamatosan fényesre nyaló Merkellel), annál biztosabb, hogy jó úton járunk. Nem kell a nyafogással törődni, meg kell csinálni.

Napkutya 2010.12.22. 16:39:31

@Tita nick: Egyszerű lelkű barátom/ barátnöm!

Győzz meg, hogy ez, ami most van, neked jó! Győzz meg arról, hogy ettől jövőre jobb lesz!

Tudod, több tízezren, -nagyon-nagyon sokan- vannak ebben az országban, akiknek többe került eddig a FIDESZ, mint amennyit Te valaha is láttál.

Nem a multik. Ez tévedés. A sarki zöldséges, vagy netán a műköröm építőd... Az autószerelő, vagy a kukásautó sofőrje...

Ők buknak.

Havonta csak öt-tízezer forintot, hol a boltban, hol a benzinkúton, néha az étteremben, legtöbbször a hiteleiken, de ez még egy kis országnál is k.va sok pénz!

Mindegy, ne legyenek kétségeid, jövőre behajtják rajtad.

Nézem a képet, tényleg felér ezer szóval... Bár, a vége úgyis az lesz, hogy ezután majd csak birodalmi fotósok fotózhatnak majd...

Az a rettenetes, hogy odabenn nem látják be, azzal, hogy nyertek, csupán lehetőséget kaptak arra, hogy jobban csináljanak valamit, ami másoknak talán rosszabbul ment.

DE! Tízezreket képeztek ki arra, hogy hogyan lehet kifejezni, ha valami sz.r.

Ezért nyalnak, fenyegetnek most az elárult, lepribékezett rendőrségnek. Tudják, hogy ketyeg az óra...

Most már bizonyítani kellene!

Ma már, kevés a "nem mondom meg", a "majd meglátjátok", sőt, "az ennél csak jobb lehet" is. Európa tanácstalan. Már röhögni sem mer, mint régen, Torgyánnál...

Csak egy záró gondolat, -talán jó tanács- a "szenátor" csapatnak:

Uraim!
Lehet, hogy a nagy nevek, a narancsos kőzet megússza, ezt az ámokfutást, -úgy, ahogy Deutsch, vagy Pokorni-, de ennek megint az lesz az ára, hogy a törpéket beáldozzák.

Nem kell túl messzire visszatekinteni.

Szerényíteni kellene! Legalább,ott, ahol látszik! A jövőre gondolva...

egyszerüen 2010.12.22. 16:40:31

@pepin_nymburk:

nekem nincs valutahitelem. Leirtam, olvasni luxus??
De van ismim akiknek van és csak nő csak nő a hitele

Arrol nem beszélve hogy az energiát a benzint is dollárért veszük

Ülj otthon szépen imádkoz hogy te milyen ügyes vagy , de a benzin neked is drága, nem???
Amikor a szállitok bejelentik hogy emelni fognak és 10% felett lesz ez az emelés. Vagy pl a kenyér a mosopor a boltba termelődik??

Nagyon szomoru vagyok a szemléleten amit mutatsz

És igen föleg a fityesz komunikácioja a hibás. Folyamatosan leminösitenek minket, sajnos lassan az államkötvény még Wc papirra se lesz jo

Ki a turo akar adni majd pénzt az állampapirokért?? Márol holnapra él a kormány, mint az emberek többsége

Csendben megjegyzem van aki a valutát ugy vette fel hogy egy 20-40%-ot lazán bekalkulált. No de nem 200%-ot:DD

potyus 2010.12.22. 16:41:08

@pepin_nymburk: Kis tévedést szeretnék kiigazítani. Orbán KISZ titkár volt az egyetemen, Kövér László apukája területi párttitkár volt Pápán, ahol tanított a középiskolában, valamint édes testvérbátyja a Veszprém megyei KISZ KB. oszlopos tagja volt anno.
Tényleg rendszerváltó párt voltak, és a többi akit eltapostak, az nem?
A fidesz alapító tagjai közül ki van még tűzközelben? Kövér? Varga ugyanis nem alapító tag.

Rettegett Ignore 2010.12.22. 16:42:19

@Megmondtam má nemértő?:
Mert a fideszben csak hithű árják vannak, mi?
A magyarnak addig jó, amíg a nyomorát van kire fogni, most a zsidókra. Mindenről azok tehetnek. De mi egy tökéletes nép vagyunk, szeret mindenki minket, elismernek, komolyan vesznek. Nőjünk már fel!

egyszerüen 2010.12.22. 16:47:09

Cselo

nyertél 10 ezer forintot. Picit számolgattam. És ugye jo neked igy. Nem tudom hogy élsz meg miegymás, de számoljunk csak

a gáz 10%-al drágul ez havi 2-3000 Ft. A villany a viz meg minden. Legyen ez összesen 5000 Ft. Legyunk alapállapotva

A banki költségek emelkedtek ez is pár 100-as

Az élelmiszer is emelkedett. Most vagy én járok rosz boltba, de még ez a legolcsobb a környékemen. 1 árut tavasszal 199 Ft-ért vettem. Most ez 320 Ft és ez csak 1 termék. Vagy akartam venni fél kilo kenyeret azt mondja 280 ft, de ez tavasszal 180 Ft volt
Mondom lehet hogy én nézem rosszul, de ezek tények

Szerinted tényleg elég a 10 ezer forintod?? Tényleg nyertél te rajta?? Te kaptál 10 ezer forintot, de akinek az adocsökkentés, az adonövelés az mit nyert??
egyszerü matek csak

DArchAngel 2010.12.22. 16:47:20

@Cselo: Tehát, ha Te jobban jössz ki, akkor minden oké. Az a pár millió, aki rábaszik meg így járt. Biztos, hogy nem képviselőnek tetszel lenni? Ha nem, akkor gondolkozz el róla...

potyus 2010.12.22. 16:50:50

@pepin_nymburk: Szerinted mikor indult el a frank ármozgása?
Szerintem a hatalomba kerülés legelső Fidesz manipulációján. Ugye emlékszel Kósa meg Szíjjártó országcsődölésére?
Na ha tudni akarod azon a bejelentésen sokan hatalmas pénzt csináltak. Hogy a fidesznek vagy saját zsebre, ezt nem tudom, de azt, hogy a bejelentést követő napon irtózatos pénzek forogtak a forint romlására fogadva, az biztos. Szerinted?........
Egyébként ki nem szarja le a hiteleseket... Majd elmondjuk nekik, hogy megvédjük őket, .. vagy nem.
Ez a fidesz arspoétikája!

sityak 2010.12.22. 16:51:33

@Bundili: Hol is? Szeretném pontosan tudni.

egyszerüen 2010.12.22. 16:55:44

Ja celo

elfelejtettem mondani hogy én 18 ezerrel fogok jobban járni. Magas a fizim, de akkor is azt mondom ez baromság amit csináltak
Na most mi van ilyenkor???

Na büdös komcsi vagyok tudom, nekem még igy se jo

nekem igen, de az országnak nem és pl aszonypajtásnak se, meg sok olyan embernek aki alacsony bérbe van

Engem még érdekel az hogy haver ne szopjon, vagy más, mert 3-4 év mulva nekem is rosz lesz majd

Mondjuk most elveszik a nyugdijam ugyhogy minuszba vagyok

egyszerüen 2010.12.22. 16:58:35

@potyus:

ezt pofázom eter éve, de a fideszeseket nem érdekli. Itt kosa és szijjárto hatalmas pénzt akasztott le

195 Ft helyett 230 lett a dollár egyik naprol a másikra. De mondjuk visszament 220-223-ra ugyhogy a fidesz megmutatta hogy meg tudja tartani a forintot.
Igaz hogy 20 Ft-ot bukunk rajta, de az ugyis gyurcsány hibája.

Köne szolni nekik hogy Bajnaitol vették át a hatalmat, nem gyurcsánytol. Nagyon feledékenyek

sityak 2010.12.22. 17:01:18

@Megmondtam má nemértő?: Hehe, újabb lenyűgöző intelligenciájú hozzászólás. Köszönettel vettem, egész éjjel gondolkozni fogok rajta.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.12.22. 17:07:00

@posztoló
a bírság, 25 millió.
azonnal fizesd be.
fellebbezésnek helye nincs

potyus 2010.12.22. 17:08:03

@egyszerüen: Ezt úgy híjjják a pszüchológusok: CSŐLÁTÁS !!!!

Parasztosan meg: falrahányt boró.

Napkutya 2010.12.22. 17:11:25

@potyus: "Parasztosan meg: falrahányt boró. "

A legtöbb "paraszt" idehaza írástudó.

Csak emlékeztetnélek... :)

rakaz 2010.12.22. 18:05:30

Hölgyeim és uraim! Ma van az év legsötétebb napja: Dzougasvili bocsánat
Sztálin születésnapja. Vannak akiknek a
grúz postarabló a példaképük.

blue moon 2010.12.22. 18:10:53

Ezzel a kormánnyal az utolsó esélyünk van arra, hogy az ország ne süllyedjen el.
Tessék elolvasni a médiatörvényt, majd pedig pontról pontra beidézni ide azt a részt, amivel gond van.
Az egész EU ki van akadva, komolyan nem értem, miért. Mi az, ami korlátozza a sajtószabadságot? De most komolyan. Konkrét szöveget írjatok.

Itt évekig (40+20) nagyüzemben ment az ország lezüllesztése. Tavasszal a nép értelmesebb része azt mondta, hogy elég.

Dr. No 2010.12.22. 18:48:32

@Scaramella va alla guerra: Az a baj, hogy ez nem "egy megjegyzés", hanem maga a politikai irányvonal. Ezt a megjegyzést ugyanis a PSZÁF elnöke mondta a felügyelete alá tartozó szektorról és annak finanszírozóiról, vagyis a magyar (bejelentett) munkavállalókról.

Meggyőződésem szerint a Fidesz most azért a magántulajdon és a "magánérdek" ellensége - jól megválasztott kivételekkel -, mert pontosan tudják, hogy a polgári szabadság valódi záloga a magántulajdon. Nem pedig a mégoly hangzatos politikai deklarációk.

A Fidesz-politikának ezt az aspektusát - ti. a magántulajdon-ellenességet - a szerencsétlen TGM egyébként rendszeresen szokta üdvözölni.

makacs szennyeződés 2010.12.22. 18:57:06

@bebe tv: annak a cikknek a címe egyébként:

"Magyarország Európa szégyene"

www.welt.de/debatte/article11783509/Ungarn-Eine-Schande-fuer-die-Europaeische-Union.html

a cikkben lévő szavazás állása szerint egyébként a szavazók pont 2/3-a szerint Magyarországnak nincs helye az EU-ban.

2010.12.22. 19:23:37

A tisztelt luxemburgi külügyminiszter, aki volt kedves beleszólni a magyar belügyekbe, a sajtóból és magyar barátaitól értesült a magyar médiatörvényről: szocialista (ó, minő véletlen...).

makacs szennyeződés 2010.12.22. 20:32:17

@tálca nélküli miniszter: a Nemzet Óvodása mindent alulmúló reakciójából kiderült, hogy mit kell ismételgetniük a papagájoknak. :)

egyszerüen 2010.12.22. 20:50:28

Ha kibasznak az EU-bol akkor Orbán ide Orbán oda , az ország csödbe megy, ment

Max egy verzio lehet, hogy orbán Putyinnak felajánlotta magyarországot

egyszerüen 2010.12.22. 20:57:15

@tálca nélküli miniszter:

Az EU szempontjábol lehet akárki. Mondjuk az még nem baj hogy ö pofázik, de hogy már a németek is pofáznak az már elég nagy probléma. Persze szijárto lenyilatkozta hogy ezek nem hivatalos vélemények, meg felfujják.

Na ja a német kancellária nevébe nyilatkoznak az nem hivatalos. Akkor vajon mi a hivatalos??

Ez a szijártó sötét egy ember. Ennyire nem lehet már hülye.

Lassan ki kellene állni ezeknek az embereknek
szijártó, rogánnak és a nagysaszonynak és elnézést kellene kérni hogy ennyi hülyeséget mondanak

Mondjuk én értem a csizziot. Ezek az emberek mondanak valamit ami rosz, majd egy idő után jön orbán és elmondja a véleményét és tompitja az előtte szolokat.

zseniális, csak éppen tul átlátszó

Kyrie Eleison 2010.12.23. 06:59:38

@egyszerüen: A lovat hiába akarod rántotthússal etetni, nem kér belőle..!

Kyrie Eleison 2010.12.23. 07:01:06

Én 39ezerrel fogok jobban járni, de már idén ennél többet emelkedett a lakásom törlesztőrészlete havi szinten. Most jól jártam?
Ha a többi költséget is számításba vesszük, a 39ezremmel is kurvára mínuszos leszek jövőre.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 07:04:13

@blue moon: Te tényleg ilyen naiv vagy, vagy csak szimulálsz?
És elhiszed magad...! Ez a szép ebben.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 07:07:49

@blue moon: Ha csak odáig tekintünk, hogy a királyi médiumok élére pártkatona került, már el van toszva az egész. És, ha valaki akár szelíd módszerekkel is ki meri fejezni az ellenérzéseit, fogják, oszt elhallgattattják. Egyelőre még csak jogilag, később jön a többi. Az új alkotmány majd gondoskodik róla, annak meg te olvass utána.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 07:08:37

Ja, bocs, nem csak a királyi médiumokról van szó..

blue moon 2010.12.23. 07:39:19

@aetna: Értem az aggályaidat. Sajnos a világon mindenhol így megy. Hatalomra kerül egy kormány és a fontos posztokra a saját embereit teszi. Ezzel nincs gond. (Vagyis gond, de ez többezer éves hagyomány, nem tudunk mit tenni ellene).
Gond azzal van, ha ezt túlzásba viszi. A kérdés az, hogy hol a határ. Ezt nagyon nehéz megítélni.

Ugyanakkor továbbra sem látok egyetlenegy betűt sem az általatok szidott új médiatörvényből. Nem olvasok itt konkrét szöveget, ami alapján elítélhető lenne.
Nem olvasok érveket, csupán vagdalkozást látok. Mert az utóbbi 15 évben divat "a Viktort" szidni. Az, hogy miért, nem tudni. Ebből a kommentfolyamból semmiképp nem derül ki.
Jön egy új törvény és reflexből elkezdik szidni. Csak azért, mert a viktorék jegyzik.

A lux. kül.miniszter pedig iszonyatosan "szakértője" a témának. Nagyon fontos volt most megszólalnia.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 08:54:25

@blue moon: Pozitívan csalódtam a reakciódban, már megérte visszanézni.
Előrebocsátom, hogy nem vagyok mszp-szavazó, fanatikus sem. Nem reflexből szitkozódom, ez az utóbbi hónapokban fejlődött ki az attitűdömben...!Hm.
Meg kell nézni pl. az origo.hu-t. Meg kell nézni az MR1-et. Az sem baj, ha pártkatonákat raknak médiumok élére, az viszont bűn, ha ők rögtön befogják a száját annak, aki velük ellentétes véleményt fogalmaz meg.
Az origo-t próbálgatom pár hete, ott "átnéézik" a kommenteket, mielőtt beteszik egy cikk alá. Láss csodát: tartalomtól függően jelennek meg a vélemények. És most nem trágárságokról beszélek. Ez sem így volt még néhány hónapja. Ez a lényeg.
És nem csak a média terén indult el a más-véleményűek ellehetetlenítése, de az írás, ami alatt kommentelünk, erről szól.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 08:56:17

A külföldi (tökmindegy milyen zászlajú) véleményeket pedig érdemes legalább meghallgatni, mert príma tükröt tartanak a folyamatok elé. Luxemburg ide vagy oda, ott van Németország, a Times... Nem hiszem, hogy csupán rosszindulatból fogalmaznának kritikákat.

Kyrie Eleison 2010.12.23. 08:57:59

A "mindenki hülye, csak én nem"- mentalitás mindig csúnyán visszaüt.

"Nagyon vigyázz, mert a világot teszed is azzá, aminek látod."

Kyrie Eleison 2010.12.23. 09:05:38

"A médiatörvény a sajtó és a média teljes újraszabályozásának utolsó állomását jelenti. A törvény széles jogosítványokkal ruházná fel a csak fideszes delegáltakból álló Médiatanácsot, de lehetőséget adna arra is, hogy bizonyos esetekben a szakmai szervezetek járjanak el a hatóság helyett (erről itt olvashat). A jogszabály elvonja a közszolgálati médiacégek szakmai és anyagi önállóságának jelentős részét: a hírgyártást az MTI végzi, a pénzt egy külön alap kezeli majd." origo.hu, mert úgy szeretem...

kaszandra55 2010.12.23. 09:59:05

@blue moon: Hogy arról a "mellékes" dologról ne is beszéljünk, hogy én például kötve hiszem, hogy elolvasta volna mind a 180 oldalát a törvénynek, bokros külügyminiszteri teendői közepette...Szerintem vannak fontosabb teendői is mint 180 oldalas magyar törvényeket olvasgatni... (jut eszembe egyáltalán fordították már angolra egyáltalán, mert, ha nem akkor hallomásból beszél), amúgy nyilatkozik, de ő sem idéz egy nyikkanást a törvényből amivel úgymond nem ért egyet...

t.lala 2010.12.23. 10:24:23

"@Cselo: Akor lehet, hogy a 38 éves rendőrök 280 eft-s nyugdíjával..."

Ez mekkora baromság! Ilyen a világon nincs! Ilyen kapitális ökörségeket elhinni és még terjeszteni is....

A másik:
Egyszer és mindenkorra tisztázni kéne már (és pontosan idézni) Gyurcsány "el lehet menni" szövegének történetét.
Ez ugyanis azt követően hangzott el, miután hazánk egyik milliárdos férfiúja bejelentette: kivonul Magyarországról, és cégeit áthelyezi Szlovákiába. Gyurcsány ezt követően mondta a - természetesen e tény elhallgatásával hamisan hangzó - idézetet.
Ez ugyan sokakat nem érdekel, de mennyivel jobb érzés így beállítani a történéseket. Persze ezt csak azok teszik akik eleve így akarják hallani azt, amit hallani akarnak.

2010.12.23. 10:41:20

@blue moon:
12.§ (3) A médiaszolgáltató hírszolgáltatást és politikai tájékoztatást nyújtó műsorszámaiban
műsorvezetőként, hírolvasóként, tudósítóként rendszeresen közreműködő munkatársai bármely
médiaszolgáltató által közzétett műsorszámban szereplő politikai hírhez véleményt, értékel ő
magyarázatot — kivéve a hírmagyarázatot — nem fűzhetnek.

16.§ (1)
Audiovizuális médiaszolgáltató nem gyakorolhatja a kizárólagos közvetítési jogot olyan módon ,
hogy az audiovizuális médiaszolgáltatásokhoz hozzáfér ő hazai közönség jelentős részét — több mint
húsz százalékát — kizárja a társadalom számára kiemelten nagy jelent őséggel bíró eseményeknek az
eseménnyel egyidőben vagy későbbi közvetítés útján, előfizetési díj megfizetése nélkül is
hozzáférhető audiovizuális médiaszolgáltatáson keresztül történ ő figyelemmel kíséréséből.

20.§ Maga az egész paragrafus

28.§ Maga az egész paragrafus

Meguntam... olvasd át magadnak!

fantasy_boy 2010.12.23. 11:05:28

1848

Mit kíván a magyar nemzet.

Legyen béke, szabadság és egyetértés.

1. Sajtó szabadság a cenzúra eltörlésével. ;
2. Felelős minisztérium Budapesten. ;
3. Évenkénti országgyűlés Pesten. ;
4. Törvényelőtti egyenlőség polgári és vallási tekintetben. ;
5. Nemzeti őrsereg. ;
6. Közös teherviselés. ;
7. Úrbéri viszonyok megszüntetése. ;
8. Esküdtszék, képviselet alapján. ;
9. Nemzeti bank. ;
10. A katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a külföldieket vigyék el tőlünk. ;
11. A politikai státusú foglyok szabadon bocsátása. ;
12. Únio"

Egyenlőség, szabadság, testvériség!

-----------------------------

2010

Mit kíván a magyar nemzet.

Legyen béke, szabadság és egyetértés.

1. Sajtó szabadság a cenzúra eltörlésével. A kormány törölje el az önkényuralmi hatalmat biztosító médiatörvényt. Szabad sajtót és internetet! ;
2. Felelős kormányzást Budapesten. Fejezzék be a gazdasági ámokfutást, a jövő felélését. Állítsák vissza a Költségvetési Tanács funkcióit. ;
3. Hetenkénti országgyűlés Pesten. ;
4. Törvényelőtti egyenlőség. Állítsák vissza az ügyészség függetlenségét. ;
5. A magánvagyonok államosításának azonnali megállítása, teljes kárpótlás mellett. A tulajdonhoz való jog alkotmányos védelmének azonnali visszaállítása ;
6. A szakszervezeti jogok visszaállítása. Szabad sztrájkjogot a munkavállalóknak! ;
7. A gazdagok terheit ne a szegények fizessék! A kormány adótörvényei a leggazdagabbakat támogatják a legszegényebbek terhére. ;
8. Az új alkotmány népszavazásra bocsátása. Az alkotmánybíróság hatalmának visszaállítása ;
9. Nemzeti bank. A kormány tartsa tiszteletben a Magyar Nemzeti Bank függetlenségét. ;
10. Az egészségügy védelme. Biztosítsák a tisztességes ellátást. Magyar orvosainkat ne kényszerítsék külföldre az áldatlan állapotok miatt. ;
11. Az önkormányzati és állami dolgozók politikai tisztogatásának azonnali leállítása. ;
12. Az Európai Únió alapvető értékeinek tiszteletben tartása. A diktatórikus, öntelt, minden együttmúködést félretevő és megfélemlítő kormányzati stílustól meg kell szabadulni.

Védjük meg a demokráciát, állítsuk vissza a jogállamiságot!

2010.12.23. 11:07:05

@kaszandra55: Ne légy naív! Van erre apparátus, aki azzal foglalkozik, hogy elemzi ezeket a híreket a tagországokból és utánanéz.

blue moon 2010.12.23. 11:25:47

@Kilo166: Köszönöm, hogy végre vette valaki a fáradságot és utánanézett.

Vegyük sorra ezt a két paragrafust.
12-es: Értelmezésem szerint ez azt jelenti, hogy amikor bemondják, hogy "Meghalt Kovács bácsi!", akkor a bemondó nem fűzheti hozzá, hogy: "Végre, megérdemelte".
Ezt a változtatást (ha egyáltalán az) furcsállom, mert úgy tudom, hogy eddig sem lehetett.
Volt egy eset pár éve a Kossuth-on. A csaj nehezen tudta felolvasni a hírt és a végén azt mondta, hogy "Na végre!". Valami büntetésről volt szó, így furán jött ki, utána magyarázkodhatott.

16-os: Ez szerintem azt jelenti, hogy amikor a Debrecen BL meccset játszik -nemzeti ügy ugyebár :-) -, a DIGI TV nem teheti meg, hogy kizárja a nem DIGI TV előfizetőket a közvetítésbő.
Ez viszont fura számomra. Ha nézni akarja, akkor fizessen elő. Más kérdés, hogy nem tud, mert nincs kapacitása az új előfizetőkre a tévének (Asszem ez volt tavaly ősszel a gond).
Ugyanakkor olyasmit akar elérni a törvényhozó, hogy egy csatorna ne tudja megszívatni az egész országot csak azért, mert felvásárolta a közvetítési jogokat.

2010.12.23. 11:38:26

@blue moon:
Tényleg nem csak ennyi a baj a törvénnyel, de 175 oldalt nem fogok összeollózni.
Sok szabályozással egyetértek, sőt, a 12-es paragrafus tartalmával is. DE!!! Ezt soha nem akarom törvényben látni. Ennek a szabályozása teljes mértékben az adott médium belső politikája és szabályzata. Minden médiumnak joga van értelmezni és véleményt fűzni a hírhez.
A 16.§ azért gáz, mert piaci folyamatokba avatkozik be. Egy kis médium szeretne terjeszkedni, és ezt egy nagy esemény kizárólagos közvetítési jogával próbálja meg. Piacot akar robbantani. Nem teheti meg a törvény szerint. Az ellenérved értem, de ezt majd piac a cég a elsüllyesztésével fogja honorálni.

blue moon 2010.12.23. 12:05:31

@Kilo166: Igen, igazad van a 16-ossal kapcsolatban.
Én sem tudtam nézni annak idején a BL meccset, mert nem digi-s vagyok.
Ugyanakkor elfogadtam azt, hogy a cég ezzel szeretne új előfizetőket szerezni. Ezt ne akadályozza törvény.

Viszont!!! Teremtse meg a lehetőséget, hogy aki akar, az tudjon előfizetni. Nem 1-2 héttel a meccs előtt kell fejet vakargatni és karokat széttárni.

Összességében a meglátásom:
Ami eddig volt: Egy totálisan szétzüllesztett Európa, ahol szellemi szabadrablás folyik. A régi értékeket már régesrég (sok évtizede) a porba alázták. Rendben, akkor mutassanak új értékrendet. Nem tudtak, nem akartak, nem akarnak.
Mert az a lényeg, hogy az egyén kétségek között sodródjon, úgy lehet a legjobban irányítani. Ne legyen kapaszkodó, ne legyenek elvek, ne legyenek egyetemleges irányok.

Ami ezután jön: Legalább is, ami Európa ezen országában jön. Egyrészt a ló túloldala. Megértem, hogy ez sokaknak nem tetszik. Nem így kellene. Engem is bosszant, hogy semmi tájékoztatás után egyszer csak bejelentik, hogy ugrott a magánnyugdíj. A médiatörvényről még ennyi szó sem esett.
Igen, szájbarágós tájékoztatást kérek én is, ti is. Nem kapjuk meg. A fidesz a marketingben mindig is béna volt. Lehet, hogy ez fogja okozni a vesztét 14-ben.

Ugyanakkor adjunk időt a kormánynak, hogy iszonyat drasztikus lépésekkel kihúzza az országot a mocsárból.

Ha más ötletetek van (politikai párt), akkor szavazzatok arra. Van jobb náluk jelenleg? Nincs. Egy most vasárnapi időközin tudnátok valaki másra szavazni? Kötve hiszem.

Utóirat: Európa ugat ám ezerrel. Ne hallgassatok rá. Mint fent írtam, egész ajrópa egy félresikerült liberális kísérlet utóhatásaitól rángatózik. Nem tud mit kezdeni a bevándorlókkal, a múltjával. Nincs jövőképe, pedig 10 évenként leírják (Lisszaboni Szerződés pl.) Európa vezető országai a saját határaikon belül jobban kínlódnak, mint mi itthon.
Higgyétek el, GB-ben, D-ben, Fr-ben SOKKAL nagyobb bajok vannak, mint nálunk. Belgium pár évente felveti, hogy szét kéne válnia, de sem ereje, sem lehetősége nincs rá.
20 év és ha így folytatódik, élhetetlenné válnak az egykor irigyelt nyugati országok.
Tehát: Kussoljon csak a nyugat és ne diktátorozza Viktort. A saját dolgaikat, a saját népeiket sem értik meg. Hát akkor hogyan értenék meg egy ezer sebből vérző térség (KK-Európa) problémáit?

2010.12.23. 12:22:21

@blue moon:
Az egyik fő gond Mo-n, hogy a lakosság túlnyomó többsége még mindig nem hajlandó mélységében foglalkozni az személyét érintő dolgokkal. Én pl. megvizsgáltam, hogy maradjak mnyp-ben vagy nem. B*szta a csőröm, ahogy a pofámba dobták a választás lehetőségét, de rólam van szó, így utánanéztem. Eredmény: maradok, szimplán csak a számok miatt. De félek, hogy az érintettek 1-2%-a tette ezt ugyanígy meg. Nem számít, hiszen az állam úgyis gondoskodik mindenkiről. Hát nem fog. Az EU nagy problémája, hogy a nemzeti önállóságra való hivatkozással blokkolja a további integrációt. El kell felejteni. A nemzeti gondolkodásmód az emberben kell éljen, nem az államban.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.12.23. 13:03:27

@egyszerüen:
"Programot akarok, nem pedig szociális higulást. Olcsobb valutát olcsobb benzint és már én boldog leszek."

namegpersze toronyórát lánccal.
Szociális hígulás ?
Olcsóbb benzin ?

hmmm ... érdekes ... most maradjunk ennyiben.

@Dr. No:
Nézd, bizonyos tekintetben igazad van.
Nekem viszont az a meggyőződésem, hogy pont az mszp a magántulajdon ( na nem a sajátjáé, meg a multikéé, hanem a középosztályé ) ellensége.

A szolidárás nekem sem nagyon tetszik.

Mnyp ügyben viszont a következőket gondolom.
Az ország likviditási csapdahelyzetben van. Az alternativák :
1. Átütemezés.
2. Piaci hitel
3. Adóemelés
4. Privatizáció
5. mnyp államositás
+1. Kiadáscsökkentés.

Igazság szerint én a +1et lépném meg. Ez azonban @egyszerüen: kollegának, a "szociális felhígulás" jegyében biztos nem tetszene. Ha tehát ezt nem lépheted meg, akkor honnan vonnál be olcsó forrást. Extraadó kilőve. Privatizálni nincs mit, a CDS spread 4XX BP, lakosságot nem lehet direktben tovébb nyúzni. Átütemezés ebben a helyzeben öngyilkosság.

Tehát ?

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.12.23. 13:14:24

@hogolyo78:
"Ez főleg amiatt lenne fontos, mert a jelenlegi helyzet egyik egyre valószínűbb kifutása az, hogy ő lesz a következő miniszterelnök. Ha nincs józan és értelmes kritikája, csak a rajongás és a gyűlet, akkor ő is teljesen el fog orbánosodni. Kell nekünk abból kettő? "

Na, háét attól mentsen meg az Isten.
Az Orbánt sokmindenért lehet szidni, de olyan mocskosan nepotista kivételezéseket nem csinált, mint ez az idióta bohóc.
Kedvenc példám az ingatlanadó. A Szemlőhegyi utca azon oldala, ahol őkelme lakott, a luxusadó megállapitásánál több sávval olcsóbb kategóriába került, mint a másik oldala.

Egyéébként soha a büdös életben nem lesz miniszterelnök, kár is reménykedned.
Ha jelöltetné magát, egyszerűen az őszödi beszédet kell lejátszani, a "világgazdaság pénzbősége" rész ( azaz a hitelfelvétel ) rész kihangsúlyozásával.

Látatlanban egyeetértek a Fidesz minden léplsével, hogy ezt a tragédiát ( és a gyakorlati részt : az ingatlanadó bevezetését, az adó felkőrását 52%ra, c igényok meg a "szociálisan rászorulók" babusgatását, meg a nokiásdobozokat ) megakadályozza.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.12.23. 13:16:35

@Napkutya:

Konstruktív javaslat ( napersze a kiadáscsökkentésen kívül ) ?
Abban viszont egyetértünk, hogy
1. a fidesz káderpolitikája tragikus
2. sajnos a fidesz igeencsak arrogáns ( különösen a nem megfelelően kiválasztott, gyenge káderei. )

fantasy_boy 2010.12.23. 14:20:58

Leminősített minket a Fitch is!
www.portfolio.hu/gazdasag/leminositett_minket_a_fitch_is_esik_a_forint_es_az_otp.143327.html

Mivel indolja a Fitch a leminősítést?

A leminősítés a közép távú költségvetési kilátások érzékelhető romlásával magyarázható, miközben az ország viszonylag magas államadóssága és magas banki deviza és belföldi adóssága továbbra is sérülékennyé teszi az országot a negatív sokkokra - fogalmazott Ed Parker, a Fitch feltörekvő európai országokért felelős szakértője.

A magyar gazdaság jelentős alkalmazkodáson ment keresztül az elmúlt években az IMF-hitelcsomag keretében és helyreállt a gazdaság egyensúlya - áll a közleményben. A hitelminősítő prognózisa szerint az idei évben 0,5%-os GDP-arányos többlet alakulhat ki a folyó fizetési mérleg többletben a 2006-os 7,6%-os hiány után. Eközben a költségvetés hiánya 3,8%-ra csökken a négy évvel ezelőtti 9,4%-os szintről - emeli ki az elmúlt év legfontosabb eredményeit a Fitch közleménye.

Ám az új, kétharmados parlamenti többséggel rendelkező Fidesz-kormány költségvetési terve rossz irányba mutat a fiskális konszolidációt illetően - emeli ki a Fitch. A kormány tervei a hitelminősítő értékelése szerint 2011-12-ben a GDP 4%-ával rontják a közép távú kilátásokat.

A hitelminősítő költségvetési kilátások kapcsán kiemeli, hogy a kormány adócsökkentése jövőre a GDP 2,5%-át éri el, és ez a "kiesés" 2013-ra 5%-ra kúszik fel. A kieső adóbevételeket viszont átmeneti jellegű intézkedésekkel pótolja a kormány - figyelmeztet a Fitch, amely szerint így jelentős lyuk marad a költségvetésben még akkor is, ha megvalósul néhány kiadáscsökkentés és strukturális reform, illetve ha javul a gazdasági növekedés. A Fitch ugyanakkor túlzottan optimistának tartja a kormány által remélt 5%-os GDP-növekedést.

A nyugdíjreform visszafordítása és a koherens közép távú fiskális stratégia hiánya aláássa a közpénzügyek hosszú távú fenntarthatóságával kapcsolatos hitelességet - fogalmaz lesújtóan a közlemény.

A finanszírozási pozíciója miatt az ország a piac bizalmára van utalva, igaz a meglévő betétei tartalékot jelentenek Magyarország számára - áll a közleményben.

Dr. No 2010.12.23. 15:10:08

@Scaramella va alla guerra: Amit írsz, logikailag hibás. Az ugyanis, hogy a Fidesz magántulajdon-ellenes, nem jelenti azt - miért is jelentené? -, hogy az MSZP ne lenne ugyanolyan ebből a szempontból. Hiszen a Fideszes visszamenőleges adókivetés öt évére ők nyolccal kívántak rátromfolni.

Sőt, még az SZDSZ bizonyos képviselői is magántulajdon-ellenesek voltak. Kizárólag az MDF képviselt tisztán magántulajdon-párti politikát, az is csak akkor, amikor a támogatottsága már nem volt mérhető.

Vagyis azt leszögezhetjük, hogy jelenleg magántulajdon-párti, sőt, a polgári jogegyenlőséget képviselő politikai alakulat a magyar Országgyűlésben nincs. Ha nem értesz vele egyet, akkor légy szíves konkrétan megjelölni, melyik párt és milyen intézkedésével (vagy annak tervezetével) bizonyította ennek ellenkezőjét.

Dr. No 2010.12.23. 15:12:05

@Scaramella va alla guerra: A magyar politikai osztály úgy, ahogy van, teljes egészében 150 éve képtelen bármit is kezdeni a magántulajdon fogalmával. Konkrétan a magántulajdonnak azzal a lényeges elemével, hogy ahhoz bizony az állam SEM nyúlhat hozzá, bármilyen fontos okból jusson is ez eszébe.
süti beállítások módosítása